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Boletin Oficial del País Vasco

127. zk., 2013ko uztailaren 4a, osteguna

N.º 127, jueves 4 de julio de 2013


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
3037
3037

AGINDUA, 2013ko ekainaren 14koa, Segurtasuneko sailburuarena, Euskadiko Babes Zibileko boluntarioen toki-erakundeetako kideak egiaztatzeari buruzkoa.

ORDEN de 14 de junio de 2013, de la Consejera de Seguridad, sobre acreditación de los miembros de las organizaciones locales de voluntarios y voluntarias de protección civil de Euskadi.

Herritarrek larrialdiei aurre egiteko euskal sisteman duten borondatezko parte-hartzeari buruzko urtarrilaren 19ko 24/2010 Dekretuak arautu, sustatu eta bultzatzen du herritarrek Larrialdiei Aurre Egiteko Euskal Sistemarekin lankidetzan aritzen diren erakundeetan duten borondatezko parte-hartzea, Larrialdien Kudeaketari buruzko apirilaren 3ko 1/1996 Legean xedatutakoa garatzeko.

El Decreto 24/2010, de 19 de enero, sobre la participación voluntaria de la ciudadanía en el sistema vasco de atención de emergencias, regula, promueve y fomenta la participación voluntaria de los ciudadanos y ciudadanas en organizaciones colaboradoras con el Sistema Vasco de Atención de Emergencias, en desarrollo de lo dispuesto en la Ley 1/1996, de 3 de abril, de Gestión de Emergencias.

Besteak beste, formazioaren, prestakuntzaren, identifikazioaren eta beharrezko ekipamenduen oinarrizko arlo jakin batzuk zehazten ditu, hori dena gutxienezko homogenizazioa lortzeko beharrezkoa baita, larrialdiei aurre egiteko euskal sisteman koherentziaz parte hartuko badute.

Entre otros, delimita determinados aspectos básicos de la formación y preparación, identificación y equipamientos precisos, que son imprescindibles para procurar el mínimo de homogenización imprescindible para asegurar la coherencia de su participación en el sistema vasco de atención de emergencias.

Zehatz esanda, 14. artikuluak Euskadiko Babes Zibileko boluntarioen toki-erakundeetako kideen egiaztapena arautzen du. Hala ere, Azken Xedapenetako Lehenengoak xedatzen duenez, dekretuan jasotako egiaztapen-aurreikuspenak aurreikuspen horiek garatzen dituen Segurtasuneko sailburuaren agindua indarrean jartzen denetik aurrera baino ezin izango dira exijitu.

En concreto, su artículo 14 regula las acreditaciones de los miembros de las organizaciones locales de voluntarios y voluntarias de Protección Civil de Euskadi. No obstante, su disposición final primera establece que las previsiones sobre acreditación recogidas en el mismo sólo serán exigibles desde la entrada en vigor de la Orden de la Consejera de Seguridad que las desarrolle.

Hori dela eta, honako hau

En su virtud,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Babes zibileko toki-erakundeetako boluntarioak identifikatu eta egiaztatzeko agiria.

Artículo 1.– Documento de identificación y acreditación del personal voluntario de las organizaciones locales de protección civil.

1.– Agindu honek helburu hau du: babes zibileko toki-erakundeetako boluntarioak identifikatzeko txartelaren formatua zehaztu eta onartzea, erakunde horietaz ari baita Herritarrek larrialdiei aurre egiteko euskal sisteman duten borondatezko parte-hartzeari buruzko urtarrilaren 19ko 24/2010 Dekretuaren II. Kapitulua.

1.– El objeto de la presente Orden es la definición y aprobación del formato del carné de identificación del personal voluntario de las organizaciones locales de protección civil, a las que se refiere el Capítulo II del Decreto 24/2010, de 19 de enero, sobre la participación voluntaria de la ciudadanía en el sistema vasco de atención de emergencias.

2.– Identifikazio pertsonaleko txartela titularrak bakarrik erabil dezake eta ezin zaio beste inori eman. Babes zibileko toki-erakundeetako boluntarioen izaera egiaztatzen du.

2.– El carné de identificación personal es un documento personal e intransferible que acredita la condición de personal voluntario de una organización local de protección civil.

2. artikulua.– Identifikazio pertsonaleko txartelaren deskribapena.

Artículo 2.– Descripción del carné de identificación personal.

Identifikazio pertsonaleko txartela agindu honetan eranskin bakarrean agertzen den deskribapenarekin bat etorriko da, eta honako datu hauek izango ditu:

El carné de identificación personal se ajustará a la descripción que figura en el anexo único de esta Orden y contendrá los siguientes datos:

– Izena.

– Nombre.

– Abizenak.

– Apellidos.

– Nortasun Agiri Nazionala.

– Documento Nacional de Identidad.

– Erregistro-zenbakia.

– Número de Registro.

– Argazki digitalizatua.

– Fotografía digitalizada.

– Erakunde, instituzio edo udalaren izena eta logoa.

– Nombre de la Organización, Institución o Municipio y logo.

– Segurtasuneko sailburuordearen sinadura digitalizatua.

– Firma digitalizada del Viceconsejero de Seguridad.

– Txartela noiz eman zen.

– Fecha de expedición del carné.

– Balio-data.

– Fecha de validez.

3. artikulua.– Identifikazio pertsonaleko txartelaren ezaugarriak.

Artículo 3.– Características del carné de identificación personal.

Identifikazio pertsonaleko txartelak honako ezaugarri hauek ditu:

Las características del carné de identificación personal serán las siguientes:

a) Neurriak (ikusi eranskina).

a) Dimensiones (ver anexo).

b) Materiala: PVC-z egina dago. Formatu hau du: 53,98 mm bider 85,60 mm ±0,75 mm. Ertzak borobilduak ditu.

b) Material: estará confeccionado en PVC, siendo su formato de 53,98 mm por 85,60 mm ±0,75 mm, con esquinas redondeadas.

c) Aurrealdea: Pantone 421 gris koloreko hondoaren gainean, honako elementu hauek daude:

c) Anverso: sobre un fondo de color gris Pantone 421, se articula la siguiente composición:

c.1.- Goiko aldea.

c.1.- Zona superior.

Larrialdien bereizgarria txartelaren elementu nagusia da.

La marca específica de Atención de Emergencias se configura como elemento central del carné.

c.2.- Erdiko aldea.

c.2.- Zona intermedia.

Bereizgarriaren azpian, Pantone 1375 horiz nabarmenduta dago erregistro-zenbakia, bai eta «BABES ZIBILA» hitzak ere, eta haien azpian «PROTECCIÓN CIVIL».

Bajo la marca específica se destaca el número de registro en amarillo Pantone 1375 y la leyenda «BABES ZIBILA» y debajo de ésta «PROTECCIÓN CIVIL».

c.3.- Beheko aldea.

c.3.- Zona inferior.

Identifikazio-txartelaren oinarrian, behar bezala zentraturik, ikurrina dago, Erakunde Nortasunaren Eskuliburuan ezarritako ezaugarriak betetzen dituena.

En la base del carné de identificación se sitúa, debidamente centrada, la bandera bicrucífera de Euskadi o ikurriña, respetando las características establecidas en el Manual de Identidad Corporativa.

d) Atzealdea: Pantone 421 gris koloreko hondoaren gainean, honako elementu hauek daude:

d) Reverso: Sobre un fondo de color gris Pantone 421, se articula la siguiente composición:

d.1.- Goiko aldea.

d.1.- Zona superior.

Eskuinaldean, erakundearen, instituzioaren edo udalaren logoa agertzen da. Logoaren ezkerraldean, Pantone 1375 horiz nabarmenduta daude «BABES ZIBILA» hitzak ere, eta haien azpian «PROTECCIÓN CIVIL», eta bien artean biribilez eta letra handiz, erakundearen, instituzioaren edo udalaren izena agertuko da.

Ajustado a la derecha, figura el logo de la organización, institución o municipio. A la izquierda del logo, en amarillo Pantone 1375 la leyenda «BABES ZIBILA» y debajo de éstas «PROTECCIÓN CIVIL», figurando entre ambas en negrita y mayúsculas el nombre de la organización, institución o municipio.

d.2.- Erdiko aldea.

d.2.- Zona intermedia.

Ezkerraldean, txartelaren titularraren argazkia dago, eta eskuinean bere izen-deiturak, eta azpian NANa.

Ajustada a la izquierda se muestra la fotografía del titular del carné, a su derecha su nombre, dos apellidos y debajo el DNI.

Beheko aldea, «ERREGISTRO ZENBAKIA» «NÚMERO DE REGISTRO» testu elebidunaren azpian, erregistro zenbakia agertzen da, biribilez.

Debajo, bajo la leyenda bilingüe «ERREGISTRO ZENBAKIA» «NÚMERO DE REGISTRO», se relaciona el número de registro en negrita.

d.3.- Beheko aldea.

d.3.- Zona inferior.

Segurtasuneko sailburuordearen sinaduraren azpian, txartela zer egunetan eta non eman zen agertzen da, eta horren azpian, balio-data.

Bajo la firma del Viceconsejero de Seguridad, figura la fecha y lugar de expedición del carné y debajo de éstas la fecha de validez.

4. artikulua.– Identifikazio pertsonaleko txartela ematea.

Artículo 4.– Expedición del carné de identificación personal.

1.– Identifikazio eta egiaztapen pertsonaleko agiria babes zibilaren eskumena duen zuzendaritzak emango die agiria beren kideentzat hala eskatzen duten boluntzariotzako toki-erakundeei. Antolakunde horiek Babes Zibileko Boluntariotzako Erakunde Laguntzaileen Lehenengo Atalean inskribatuta daude, eta atal hori Herritarrek larrialdiei aurre egiteko euskal sisteman duten borondatezko parte-hartzeari buruzko urtarrilaren 19ko 24/2010 Dekretuaren V. Kapituluan araututa dago.

1.– El documento personal de identificación y acreditación será expedido por la Dirección competente en materia de protección civil, a las organizaciones locales de voluntariado que así se lo soliciten para sus miembros. Dichas organizaciones deberán estar inscritas en la Sección Primera del Registro de Organizaciones del Voluntariado Colaboradoras de la Protección Civil, regulado en el Capítulo V del Decreto 24/2010, de 19 de enero, sobre la participación voluntaria de la ciudadanía en el sistema vasco de atención de emergencias.

2.– Agiria egitea doan izango da eta toki-erakundeak eskatu ondoren egingo da; boluntario-izaera eta ezinbesteko oinarrizko prestakuntza gainditu izana egiaztatuko ditu toki-erakundeak. Eskariarekin batera, boluntarioaren bi karnet-argazki bidaliko dira.

2.– La expedición del documento será gratuita y se realizará previa certificación por la correspondiente organización local de la condición de miembro voluntario de la persona para quien se solicité el carné, así como la superación de la formación básica obligatoria, adjuntándose a la solicitud dos fotografías tamaño carné de la persona voluntaria.

5. artikulua.– Identifikazio pertsonaleko txartela berritzea.

Artículo 5.– Renovación del carné de identificación personal.

Identifikazio pertsonaleko txartela honako kasu hauetan berrituko da:

La renovación del carné de identificación personal se efectuará cuando se dé alguna de las circunstancias siguientes:

– Hiru urte igaro badira txartela eman zenetik.

– Haber transcurrido 3 años desde su expedición.

– Txartela dezente hondatuta badago.

– Deterioro notable del carné.

– Txartela galduz edo lapurtuz gero.

– Pérdida o sustracción.

– Txartelean agertzen diren datuak aldatzen badira.

– Modificación de los datos que figuran en el mismo.

6.– Identifikazio-txartela indargabetu eta ematea.

Artículo 6.– Anulación y entrega del carné de identificación.

1.– Honako kasu hauetan indargabetzen da identifikazio pertsonaleko txartela:

1.– Son causas que motivan la anulación del carné de identificación personal:

a) Babes zibileko boluntarioa hiltzen bada, erakundea uzten badu edo boluntarioa izateari uzten badio.

a) Fallecimiento, abandono o pérdida de la condición de voluntario de protección civil.

b) Titularra ez den pertsona batek erabiltzen badu identifikazio pertsonaleko txartela, zirriborroak edo urradurak baditu edo betekizunen bat falta badu.

b) La utilización del carné de identificación personal por persona distinta a su titular o cuando presente tachaduras, rasgaduras o le falte algún requisito.

2.– Erakundea uzten duten boluntarioek erakundeari itzuli beharko diote beren egiaztapen-txartela, eta erakundeak organo-emaileari igorri beharko dio.

2.– El personal voluntario que cese en su vínculo con su organización habrá de devolver a ésta su acreditación, debiendo la organización remitirla al órgano expedidor.

3.– Galtzen edo lapurtzen diren identifikazio pertsonaleko txartelak indargabeturik geratuko dira. Horretarako, txartelaren titularrak gertatutakoa jakinarazi beharko dio bere erakundeari eta hark babes zibileko zuzendaritza eskudunari eman beharko dio horren berri.

3.– La pérdida o sustracción del carné de identificación personal motivará su anulación, para lo cual será necesario que el titular del mismo dé cuenta de lo ocurrido a su organización para que ésta lo comunique a la dirección competente en materia de protección civil.

AZKEN XEDAPENA.– Indarrean jartzea.
DISPOSICIÓN FINAL.- Entrada en vigor.

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco

Vitoria-Gasteiz, 2013ko ekainaren 14a.

En Vitoria-Gasteiz, a 14 de junio de 2013.

Segurtasuneko sailburua,

La Consejera de Seguridad,

ESTEFANÍA BELTRÁN DE HEREDIA ARRONIZ.

ESTEFANÍA BELTRÁN DE HEREDIA ARRONIZ.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental