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Boletin Oficial del País Vasco

104. zk., 2013ko maiatzaren 31, ostirala

N.º 104, viernes 31 de mayo de 2013


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
2540
2540

IRAGARKIA, «Ostalaritza-zerbitzua, Segurtasun Sailak Iurreta, Berrozi eta Ajuria-Enean dituen instalazioetan» helburu duen zerbitzuen administrazio-kontratua esleitzekoa (Espedientea: C02/008/2013).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto «Servicio de hostelería en las instalaciones de Iurreta, Berrozi y Ajuria-Enea dependientes del Departamento de Seguridad». (Expediente: C.C.C. n.º C02/008/2013).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Segurtasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Patrimonio y Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

– Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

– Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

– Helbidea: Donostia kalea 1.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Telefonoa: 945 018 577.

– Teléfono: 945 018 577.

– Telefaxa: 945 018 950.

– Telefax: 945 018 950.

– Helbide elektronikoa: n-garechana@ej-gv.es

– Correo electrónico: n-garechana@ej-gv.es

– Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: http://www.contratacion.euskadi.net

– Dirección de Internet del perfil del contratante: http://www.contratacion.euskadi.net

– Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2013-06-14.

– Fecha límite de obtención de documentación e información: 14-06-2013.

d) Espedientearen zenbakia: C02/008/2013.

d) Número de expediente: C02/008/2013.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del Contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: ostalaritza-zerbitzua, Segurtasun Sailak Iurreta, Berrozi eta Ajuria-Enean dituen instalazioetan.

b) Descripción: servicio de hostelería en las instalaciones de Iurreta, Berrozi y Ajuria-Enea dependientes del Departamento de Seguridad.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko lekua: Eusko Jaurlaritzako Segurtasun Sailak Iurreta, Berrozi eta Ajuria-Enean dituen instalazioak.

d) Lugar de ejecución/entrega: instalaciones de Iurreta, Berrozi y Ajuria-Enea dependientes del Departamento de Seguridad del Gobierno Vasco.

e) Gauzatzeko epea: 24 hilabete.

e) Plazo de ejecución: 24 meses.

f) Luzapenik: bai, gehienez ere 24 hilabete.

f) Admisión de prórroga: sí, duración máxima de 24 meses.

g) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 55100000-1.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 55100000-1.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: esleitzeko zenbait irizpide.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 4.958.677,68 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 4.958.677,68 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 2.066.115,70 euro (BEZik gabe), 2.272.727,27 euro (BEZa barne), honela banatuta, urteka.

5.– Presupuesto base de licitación: 2.066.115,70 euros (sin IVA) y 2.272.727,27 euros (IVA incluido), con el siguiente reparto de anualidades.

2012. urtea: 516.528,93 euro gehi BEZa 51.652,89 euro. Guztira: 568.181,82 euro.

Año 2012: 516.528,93 euros más 51.652,89 euros de IVA. Total: 568.181,82 euros.

2013. urtea: 1.033.057,85 euro gehi BEZa 103.305,79 euro. Guztira: 1.136.363,64 euro.

Año 2013: 1.033.057,85 euros más 103.305,79 euros de IVA. Total: 1.136.363,64 euros.

2014. urtea: 516.528,93 euro gehi BEZa 51.652,89 euro. Guztira: 568.181,82 euro.

Año 2014: 516.528,93 euros más 51.652,89 euros de IVA. Total: 568.181,82 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: 103.305,79 euro.

Definitiva: 103.305,79 euros.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: Taldea: M; Azpitaldea: 6; Kategoria D.

a) Clasificación: Grupo: M; Subgrupo: 6; Categoría D.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, Europar Batasuneko Estatu kideetako enpresek egiaztatu beharko dutena, espainiarrak ez badira.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, que deberán acreditar las empresas no españolas de Estados miembros de la Unión Europea:

Ekonomia- eta finantza-kaudimena: hori egiaztatzeko, azken hiru ekitaldietako negozio-bolumenaren aitorpena aurkeztu beharko dute (2012, 2011 eta 2010) kontratu honen jarduera-esparruan, hau da, ostalaritza-zerbitzuen esparruan. Negozio-bolumen hori urtean 600.000,00 eurokoa (BEZik gabe) baino handiagoa izan beharko du.

Solvencia económica y financiera: se acreditará mediante una declaración sobre el volumen de negocios en el ámbito de actividad al que se refiere el presente contrato, es decir, servicios de hostelería, referidos a los tres últimos ejercicios (2012, 2011 y 2010), superior a 600.000,00 euros (sin IVA) por año.

Gaitasun teknikoa eta profesionala: azken hiru urteetan egindako ostalaritza zerbitzu edo lan nagusien zerrenda aurkeztu beharko dute; zerrenda horretan, alderdi hauek zehaztu beharko dira: zerbitzu edo lanon zenbatekoa, data eta hartzailea, publikoa zein pribatua. Hartzailea sektore publikoko erakundea baldin bada, egindako zerbitzuak edo lanak organo eskudunak emandako edo ikus-onetsitako ziurtagirien bidez egiaztatuko dira; hartzailea pribatua baldin bada, hartzaileak berak emandako ziurtagiri baten bidez, eta ziurtagiririk ez badago, enpresaburuaren aitorpen baten bidez. Hala balegokio, agintari eskudunak zuzenean emango dio ziurtagiri horien berri kontratazio-organoari. Kaudimena egiaztatzeko, gutxienez lan bat (bezero bati) egina izan beharko dute, eta lan hori gutxienez 300.000,00 eurokoa izan beharko da.

Solvencia técnica o profesional: se aportará una relación de los principales servicios o trabajos de servicios de hostelería realizados en los últimos tres años que incluya importe, fechas y el destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario; en su caso, estos certificados serán comunicados directamente al órgano de contratación por la autoridad competente. Para acreditar la solvencia se deberá haber realizado, al menos, un trabajo (a un mismo cliente), de importe igual o superior a 300.000,00 euros.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2013-06-17; 11:00 arte.

a) Fecha límite de presentación: 17-06-2013 hasta las 11:00 horas.

b) Aurkezteko era: paperez edo elektronikoki.

b) Modalidad de presentación: papel o electrónica.

c) Aurkezteko lekua eskaintzak paperez bidaltzen badira:

c) Lugar de presentación en papel:

– Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

– Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

– Helbidea: Donostia kalea 1.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Helbide elektronikoa: n-garechana@ej-gv.es

– Dirección electrónica: n-garechana@ej-gv.es

d) Aurkezpen elektronikoa non egin: www.contratación.info edo www.contratacion.euskadi.net web orrietan.

d) Presentación electrónica: a través de la página Web www.contratacion.info o www.contratacion.euskadi.net

e) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: bi (2) hilabete, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik kontatzen hasita.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos (2) meses a contar desde la apertura de las ofertas económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

9.1.– Eskaintza teknikoak irekitzea: balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak («C» gutun-azala):

9.1.– Apertura ofertas técnicas: criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor (Sobre «C»):

a) Erakundea: Kontratazio Batzorde Nagusia. Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza. Ekonomia eta Ogasun Saila.

a) Entidad: Comisión Central de Contratación. Dirección de Patrimonio y Contratación. Departamento de Economía y Hacienda.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua II (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia, beheko solairua).

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1. Lakua II (planta baja del Edificio Sede del Gobierno Vasco).

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Eguna: 2013ko ekainaren 25a.

d) Fecha: 25 de junio de 2013.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

9.2.– Eskaintza ekonomikoak irekitzea: eskaintza ekonomikoa eta automatikoki baloratzen diren irizpideak, formulak aplikatuz («B» gutun-azala):

9.2.– Apertura ofertas económicas: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante aplicación de fórmulas (Sobre «B»):

a) Erakundea: Kontratazio Batzorde Nagusia. Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza. Ekonomia eta Ogasun Saila.

a) Entidad: Comisión Central de Contratación. Dirección de Patrimonio y Contratación. Departamento de Economía y Hacienda.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua II (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia, beheko solairua).

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1. Lakua (planta baja del Edificio Sede del Gobierno Vasco).

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Eguna: 2013ko uztailaren 5a.

d) Fecha: 5 de julio de 2013.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.– Balioesteko irizpideak: ondoren laburtuta azaltzen dira, nahiz eta guztien erredakzio osoa karatularen 30.2 puntuan lortu behar den.

10.– Criterios de valoración: se enuncian a continuación de forma abreviada si bien la redacción completa de los mismos deberá obtenerse en el punto 30.2 de la carátula.

Formulak aplikatuta automatikoki balioesten diren irizpideak:

Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas:

– Prezioa: 80 puntu.

– Precio: 80 puntos.

Aplikatzeko orduan judizio-balioa behar duten irizpideak:

Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor:

– Lan-metodologia: 10 puntu.

– Metodología de trabajo: 10 puntos.

– Hobekuntzak: 10 puntu.

– Mejoras: 10 puntos.

11.– Iragarkien gastuak: 447,99 euro; esleipendunak ordaindu beharko ditu.

11.– Gastos de Publicidad: 447,99 euros a pagar por el adjudicatario.

12.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez da bidali.

12.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no hay.

13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: www.contratacion.info (Kontratatzailearen profila) eta www.contratacion.euskadi.net

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info (Perfil del Contratante) y www.contratacion.euskadi.net

Vitoria-Gasteiz, 2013ko maiatzaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de mayo de 2013.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental