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Boletin Oficial del País Vasco

18. zk., 2013ko urtarrilaren 25a, ostirala

N.º 18, viernes 25 de enero de 2013


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
481
481

ERABAKIA, 2012ko abenduaren 20koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluarena, Donostiako Unibertsitate Eskola Politeknikoaren arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 20 de diciembre de 2012, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba el Reglamento de la Escuela Universitaria Politécnica de Donostia-San Sebastián.

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak ikastegietarako arautegi markoa onetsi zuen 2012ko otsailaren 23ko Erabakiaren bidez, Gobernu Kontseiluaren 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen-arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Oinarrizko arautegi hau, oinarrizko arautegi gisa eratu da, beraz, sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu autonomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien Arautegi Markoaren Bigarren Xedapen Iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zeneko datatik aitzina, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La Disposición Transitoria Segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Donostiako Unibertsitate Eskola Politeknikoak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen Ikastegi Batzarrak 2012ko urriaren 17an egindako bileran bertako arautegiaren Arautegi Marko berrirako egokitzapena.

La Escuela Universitaria Politécnica de Donostia-San Sebastián, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Centro de fecha 17 de octubre de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Horregatik guztiagatik, eta idazkaritza nagusiak hala proposatuta, Gobernu Kontseiluak ondokoa

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Donostiako Unibertsitate Eskola Politeknikoaren arautegia onestea.

Primero.– Aprobar el Reglamento de la Escuela Universitaria Politécnica de Donostia-San Sebastián.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Donostiako Unibertsitate Eskola Politeknikoaren arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Escuela Universitaria Politécnica de Donostia-San Sebastián entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko abenduaren 20a.

Leioa, a 20 de diciembre de 2012.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

EVA FERREIRA GARCÍA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

DONOSTIAKO UNIBERTSITATE ESKOLA POLITEKNIKOAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA ESCUELA UNIVERSITARIAPOLITÉCNICA DE DONOSTIA-SAN SEBASTIÁN

1. artikulua.– Ikastegien Arautegi Markoaren 9.2 artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 75 kide hautetsi izango ditu portzentaje honen arabera banatuta unibertsitate sektoreen artean:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 75 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

● Unibertsitatearekin lotura iraunkorra duen pertsonal irakasle eta ikertzailea: % 60a; 45 ordezkari dagozkiolarik.

● Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 60%, correspondiéndole 45 representantes.

● Gainontzeko pertsonal irakasle eta ikertzailea: % 5a; 4 ordezkari izanik.

● Otro personal docente e investigador: 5% correspondiéndole 4 representantes.

● Ikasleak: % 20a; 15 ordezkari izanen dituztelarik.

● Estudiantes: 20%, correspondiéndole 15 representantes.

● Administrazio eta zerbitzuetako pertsonala: % 15a; 11 ordezkari izanik.

● Personal de Administración y Servicios: 15% correspondiéndole 11 representantes.

2. artikulua.– Ikastegien Arautegi Markoaren 11. artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 11 del Reglamento Marco de Centros.

Ikastegiko Batzarrak Batzorde Iraunkorra izango du, zuzendariak (batzordeko burua izango da); idazkari akademikoak (batzordeko idazkaria izango da); eta beste 11 kidek osaturikoa; azken hauek, batzordeko ordezkarien artetik aukeratuko dira honetara banatuta: zazpi kide lotura iraunkorreko pertsonal irakasle eta ikertzailearen ordezkari, gainontzeko pertsonal irakasle eta ikertzailearen ordezkari bat, ikasleen bi ordezkari eta administrazio eta zerbitzuetako pertsonalaren ordezkari bat.

La Junta de Centro contará con una Comisión Permanente compuesta por el o la Directora, que la presidirá, el o la Secretaria Académica, que actuará como Secretaría o Secretario de la Comisión, y otras once personas miembro electas de los distintos sectores con representación en la Junta con la siguiente distribución: siete representantes del personal docente e investigador con vinculación permanente, un representante del otro personal docente e investigador, dos representantes de los estudiantes y un representante del personal de administración y servicios.

Batzorde Iraunkorrak Ikastegiko Batzarraren eginkizunak izango ditu eskuordetuta, ikastegien oinarrizko arautegiko 10.3 artikuluaren arabera eskuordetu ezinak diren eginkizunak izan ezik; batzorde iraunkorraren funtzionamendua, bestalde, Ikastegiko Batzarrarenak berak izango dira.

La Comisión permanente tendrá delegadas todas las funciones de la Junta de Centro a excepción de las indelegables recogidas en el artículo 10.3 del Reglamento Marco de Centros y sus reglas básicas de funcionamiento serán las establecidas para la Junta de Centro.

3. artikulua.– Ikastegien Arautegi Markoaren 14. artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 14 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskarako batzordea eratuko da, parte hartzerako eta aholkurako organoa izango dena, eta helburu izango du euskararen erabilera bultzatzea UPV/EHUko planifikazio orokorraren barruan, euskarazko irakats eskaintzaren plangintzan eta jarraipen lanean parte hartzea eta unibertsitate hedakuntzako eta prestakuntzako jarduerak sustatzea.

1.– La Comisión de Euskara, que tendrá la consideración de órgano de participación, consulta y asesoramiento, tiene como finalidad impulsar el uso del euskera en el Centro, dentro de la planificación general de la UPV/EHU, participando en la planificación y el seguimiento de la oferta docente en Euskera y promoviendo a su vez diferentes actividades de proyección universitaria o de formación.

2.– Pertsonal irakasle eta ikertzailearen hiru ordezkarik, ikasleen ordezkari batek eta AZPkoen ordezkari batek osatuko dute. Batzordeko burua dekanoa edo berori ordezka lezakeen pertsona izango da eta, idazkari gisa, batzordeko kide bat arituko da.

2.– Estará compuesta por tres representantes del personal docente e investigador, un representante del alumnado y un representante del PAS. Estará presidida por el o la Directora de la Escuela o persona en quien delegue y actuará como Secretario o Secretaria uno o una de los miembros de la Comisión.

4. artikulua.– Ikastegien Arautegi Markoaren 5.2.l) artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

Oinarrizko arautegiak genero berdintasunaren inguruan 5.2.l) artikuluan jasotakoa garatzeko xedez, berdintasuneko batzordea eratuko da. Batzordeak bere gain hartuko ditu aipatutako arloaren barruan ikastegiari dagozkion eginkizunak, unean-unean aplikatu beharreko arautegiarekin bat etorrita. Batzordeko burua dekanoa edo berori ordezka lezakeen pertsona izango da; irakasle eta ikertzaileen 3 ordezkari, ikasleen ordezkari bat eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat izango ditu kide. Batzordeko idazkaria batzordeko kide bat izango da.

Al efecto de desarrollar la previsión recogida en el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco sobre igualdad de género se crea la Comisión de Igualdad que asumirá las funciones relativas a esta materia que correspondan al centro de acuerdo a la normativa vigente aplicable en cada momento. Dicha comisión estará presidida por la Directora o Director o persona en quien delegue, tres representantes del personal docente e investigador, un representante del alumnado y un representante del personal de administración y servicios. Actuará como Secretario o Secretaria uno o una de los miembros de la Comisión.

5. artikulua.– Ikastegien Arautegi Markoaren 24.3 artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 24.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Ikastegiko zuzendariaren hautaketa sufragio unibertsal haztatuaren bidez egingo da, unibertsitatearen hauteskundeetarako arautegi orokorrean ezarritako arauekin bat etorrita, bertako 7. artikuluan araututako boto-gordailua onarturik.

3.– La elección del Director o Directora del Centro se realizará mediante sufragio universal ponderado, conforme a las reglas establecidas en el Reglamento de Régimen Electoral General de la Universidad, admitiéndose el depósito de voto regulado en el artículo 7 de dicho Reglamento.

6. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 18.4 eta 19.3 artikuluekiko komunztadura.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 18.4 y 19.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Dekanoa aukeratzeko hauteskundeetan hautagai zerrendak aurkeztean, gobernu taldea erantsi beharko da, bai eta programa ere; ikastegiko batzarreko zortzi kideren babesa beharko delarik

La presentación de las candidaturas a Director o Directora irá acompañada de la estructura del equipo de gobierno y de su programa, siendo necesario el aval de ocho miembros de la Junta de Centro.

7. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 17.1 artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 17.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoko kide izatea norberari dagokion ezaugarria da eta ezin da beste inoren gain utzi. Estatutuetako 166. artikuluan aipatutako arrazoiengatik utziko dio organoko kide batek kide izateari. Organoko kide-izaera galtzeko zio gisa hartuko da ekitaldietara hiru aldiz elkarren segidan edo, aldian-aldian, bost aldiz justifikaziorik gabe ez joatea, salbu eta ikasleen kasuan, honetarako UPV/EHUko ikasleen arautegia aplikatuko zaielarik.

1.– La condición de miembro del órgano colegiado es personal e intransferible, perdiéndose por las causas recogidas en el artículo 166 de los Estatutos. Se entenderá como causa de pérdida de la condición de miembro del órgano la inasistencia injustificada a tres sesiones consecutivas o cinco alternas, salvo para el caso del alumnado al que le será de aplicación en este supuesto el Reglamento del Alumnado de la UPV/EHU.

8. artikulua.– Ikastegien Arautegi Markoaren 19.1 artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 19.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoak balioz eratzeko, beharrezkoa da kideen gehiengo osoa egotea lehen deialdian, edo kideen gutxienez heren bat egotea bigarren deialdian. Lehenengo eta bigarren deialdiaren artean hamabost minututako tartea egongo da.

1.– El órgano colegiado quedará válidamente constituido en primera convocatoria, con la presencia de la mayoría absoluta de sus miembros y, en segunda convocatoria, con la presencia de al menos la tercera parte de sus miembros. Entre la primera y la segunda convocatoria deberá mediar un plazo de quince minutos.

9. artikulua.– Kalifikazio epaimahaiak.

Artículo 9.– Tribunales de Calificación.

Ikasleen ebaluazio arautzen duen arautegiarekin bat etorrita, 1. eta 4. deialdi bitarteko epaimahaia osatu behar izanez gero, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira eginkizun horretan.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

10. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

2.– Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapen hori hamabost egun iragan aurretik gauzatuko da, idazkariari jakinarazi zaionetik kontatzen hasita.

2.– La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. Dicha suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento ante el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de quince días.

11. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluarekiko komunztadura.

Artículo 11.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Kide anitzeko organoko titularra kanpoan edo gaixorik dagoenean eta, oro har, bertan ez dagoenean arrazoi justifikaturen bategatik, behin-behineko ordezkoak beteko du haren lekua. Ordezkapena gauzatu ahal izateko, kide titularrek bertaratu ezina egiaztatzeko agiriak aurkeztu beharko dituzte ikastegiko idazkaritzan organoaren bilera egin baino 48 ordu lehenago.

3.– Las y los suplentes procederán a la sustitución de las y los miembros titulares del órgano colegiado en los casos de ausencia o enfermedad y, en general, cuando concurra alguna causa justificada. A fin de poderse hacer efectiva, las y los miembros titulares habrán de presentar la documentación acreditativa del motivo de la ausencia en la Secretaría del Centro con 48 horas de antelación a la celebración de la sesión del órgano.


Azterketa dokumentala


Análisis documental