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Boletin Oficial del País Vasco

206. zk., 2012ko urriaren 23a, asteartea

N.º 206, martes 23 de octubre de 2012


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
4692
4692

ERABAKIA, 2012ko irailaren 27koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluarena, Vitoria-Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolaren arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 27 de septiembre de 2012, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Uibertsitatea, por el que se aprueba el Reglamento de la Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz de la UPV/EHU.

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak ikastegietarako arautegi markoa onetsi zuen 2012ko otsailaren 23ko Erabakiaren bidez, Gobernu Kontseiluak 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen-arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Arautegi markoa oinarrizko arautegi gisa eratu da, beraz, sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu-auto­nomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien arautegi markoaren bigarren xedapen iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zeneko datatik aitzina, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La Disposición Transitoria Segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Vitoria-Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen Ikastegi Batzarrak 2012ko ekainaren 27an egindako bileran bertako arautegiaren arautegi marko berrirako egokitzapena.

La Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Centro de fecha 27 de junio de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Hori guztia kontuan hartuta, eta ikusita idazkari nagusiaren proposamena, Gobernu Kontseiluak honakoa

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Vitoria-Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolaren arautegia onestea.

Primero.– Aprobar Reglamento de la Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Vitoria-Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolaren arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko irailaren 27a.

Leioa, a 27 de septiembre de 2012.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

EVA FERREIRA GARCIA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

ERANSKINA
ANEXO
UPV/EHUko GASTEIZKO IRAKASLEEN UNIBERTSITATE ESKOLAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA ESCUELA DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 37 kide hautetsi izango ditu, era honetara banatuta unibertsitate sektoreen arabera:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 37 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

– Unibertsitatearekin lotura iraunkorra daukaten irakasle eta ikertzaileak: % 63,75.

– Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 63,75%

– Gainerako irakasle eta ikertzaileak: % 2,09.

– Otro personal docente e investigador: 2,09%

– Ikasleak: % 22,08.

– Estudiantes: 22,08%

– Administrazio eta zerbitzuetako langileak: % 12,08.

– Personal de Administración y Servicios: 12,08%.

2. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 11. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 11 del Reglamento Marco de Centros.

Batzorde iraunkor bat egongo da, osakide hauek izango dituena: zuzendaria, batzordeko burua izango dena; idazkari akademikoa, idazkaria izango dena; eta hamaika kide hautetsi, hauteskunde talde guztien artean banaturik Ikastegiko Batzarrean dauzkaten ordezkarien ehuneko berberekin, eta betiere bermaturik talde bakoitzak gutxienez ordezkari bat duela.

Existirá una Comisión Permanente compuesta por el/la Director/a que la presidirá, el/la Secretario/a Académico/a que actuará de Secretario/a de la Comisión y once miembros electos distribuidos entre los distintos sectores en los mismos porcentajes de representación que tienen en la Junta de centro garantizándose que como mínimo haya una persona representante de cada sector.

Batzorde honen eginkizunak Ikastegien Oinarrizko Arautegiak Ikastegiko Batzarrari esleitutakoak izango dira, eskuordetu ezin zaizkionak izan ezik; funtzionamendurako oinarrizko arauak ere Ikastegiko Batzarraren funtzionamendurako oinarrizko arautegian zehaztutako berak izango dira.

Esta Comisión tendrá atribuidas las mismas funciones establecidas para la Junta de Centro en el Reglamento Marco de Centros salvo las indelegables y asimismo tendrá establecidas las mismas reglas básicas de funcionamiento que dicho Reglamento Marco establece para la Junta de Centro.

3. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 12.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 12.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Akademia Antolakuntzako zuzendariordea ikastegiko Akademia Antolakuntzako Batzordeko burua izango da, eta eskolako idazkari akademikoa, berriz, batzordeko idazkaria. Aipatutakoez gain, irakasle eta ikertzaileen zazpi ordezkarik eta ikasleen hiru ordezkarik osatuko dute batzordea.

2.– La Comisión de Ordenación Académica del Centro estará compuesta por el/la Subdirector/a de Ordenación Académica, que la presidirá, y por el/la Secretario/a Académico/a de la Escuela que actuará como Secretario. La forman, además, siete miembros del personal docente e investigador y tres alumnos o alumnas.

4. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 14.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskara batzorde bat egongo da, parte hartze eta aholkurako organoa izango dena. Honako hauek izango dira batzordeko kide: Euskara eta Nazioarteko Harremanetako zuzendariordea, irakasle eta ikertzaileen hiru ordezkari, administrazio eta zerbitzuetako langileen bi ordezkari eta ikasleen hiru ordezkari.

1.– Existirá una Comisión de Euskera, órgano de participación, consulta y asesoramiento, compuesta por el/la Subdirector/a de Euskera y Relaciones Internacionales, tres miembros del personal docente e investigador, dos miembros del personal de administración y servicios y tres alumnos/as.

5. artikulua.– Berdintasun Batzordea. Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2.1) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Comisión de Igualdad. Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

5.– Eginkizunak: 2.– Hauek dira ikastegien eginkizunak: l) Ikastegian genero berdintasuna lortzeko neurriak hartzea. Hezkidetza Batzordeak beteko ditu genero berdintasunaren arloko eginkizunak ikastegian.

5.– Funciones: 2.– Son funciones de los Centros docentes: l) Adoptar las medidas para la consecución de la igualdad de género en el centro. La Comisión de Coeducación asumirá las funciones en materia de igualdad de género en el centro.

6. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 24.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 24.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Zuzendaria sufragio unibertsalaren bidez aukeratuko da. Ezin izango da eskuordetu botoa (oinarrizko arautegiko 19.2 artikuluan aurreikusitako aukera).

3.– La elección del Director/a se realizará por sufragio universal. No se podrá delegar el voto previsto en el artículo 19.2 del Reglamento Marco.

7. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General.

Ikastegiko zuzendaria hautatzeko, botoa aldez aurretik ematea onartuko da, Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluan zehaztutakoari jarraituz.

Para la elección de Director/a se admitirá el depósito de voto regulado en el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General.

8. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 17.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 17.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoko kide izatea norberari dagokion ezaugarria da eta ezin da beste inoren gain utzi. Estatutuetako 166. artikuluan aipatutako arrazoiengatik utziko dio organoko kide batek kide izateari. Edonola ere, kide izateari utziko zaio hiru bileratara justifikatu gabe huts eginez gero urte batean, edota bost bileretara huts eginez gero agintaldi osoan.

1.– La condición de miembro del órgano colegiado es personal e intransferible, perdiéndose por las causas recogidas en el artículo 166 de los Estatutos. En todo caso, es pérdida de la condición de representante la inasistencia injustificada a tres sesiones en un periodo de un año o cinco a lo largo del mandato.

9. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 18.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 18.3 del Reglamento Marco de Centros.

Kide anitzeko organoetako kideek eskubidea dute beren eginkizunak betetzeko behar duten dokumentazio eta informazio guztia eskatu eta eskuratzeko. Eskaria idatziz egin beharko diote idazkari akademikoari. Eskaria egin eta gehien dela bost eguneko epean emango zaizkio interesatuari eskatutako dokumentazioa eta informazioa.

Los miembros de los órganos colegiados tendrán derecho a demandar y acceder a toda la documentación e Información necesaria para el ejercicio de sus funciones, que sea debidamente solicitada por escrito a la Secretaria Académica o al Secretario Académico. La documentación e información solicitados se pondrá a disposición del solicitante en el plazo máximo de cinco días desde que fue solicitada.

10. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 19.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Botoa eskuordetu egin daiteke, hauteskundeetan izan ezik. Horretarako, idatzi sinatua bidali beharko zaio ikastegiko idazkariari gutxienez egun bat lehenago. Kide anitzeko organoko kideek boto bakar bat izan dezakete eskuordetuta. Organoak eratzeko quorumari dagokionez, ez dira kontuan hartuko eskuordetutako botoak.

2.– Se contempla la delegación de voto salvo en procesos electorales. La delegación de voto en otros miembros del órgano colegiado será posible siempre que se comunique por escrito y firmado con al menos un día de antelación al Secretario/a del Centro. Cada uno de los miembros del órgano colegiado podrá ejercer como máximo un voto delegado. A los efectos de alcanzar el quórum constitutivo, no se computarán las delegaciones de voto.

Botoa eskuordetzeko idatzia bilerako aktari erantsi beharko zaio.

La delegación deberá incorporarse como anexo al Acta de la sesión.

11. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 23.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 11.– Concordancia con el artículo 23.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiak hartutako erabakien berri zabaltzeko, idazkari akademikoak ziurtagiri bat egingo du, eta hor jasoko du erabakien zerrenda. Ziurtagiria hiru egun balioduneko epean argitaratuko du idazkaritzako iragarki oholean eta eskolaren intranetean, halakorik badago, betiere pertsonen intimitatea eta datuak babesteko legeria errespetaturik. Organoko idazkariak eta buruak bermatu egin beharko dute bileran hartutako erabakiak argitaratu egiten direla eta gutxien dela hilabete bat egongo direla ikusgai. Aldi hori kontuan hartuko da errektoreari errekurtsoak aurkezteko epea zenbatzean.

2.– La publicidad de los acuerdos se realizará mediante certificado de la Secretaria Académica en el que se citará la relación de acuerdos adoptados por el centro, en un plazo máximo de tres días hábiles. Dicho certificado se colgara en el tablón de anuncios de la secretaria del centro, y en su caso en intranet de la Escuela, salvaguardando debidamente la intimidad de las personas y debiendo respetarse la normativa vigente en materia de protección de datos. En cualquier caso, la Secretaría y la Presidencia del órgano deberán garantizar la efectividad y permanencia de la publicidad de los acuerdos adoptados como mínimo un mes desde su publicación, tiempo durante el cual correrá el plazo a los afectados de interponer el correspondiente recurso ante el Rectorado.

12. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 24.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 12.– Concordancia con el artículo 24.4 del Reglamento Marco de Centros.

4.– Errektoreak izendatutakoan hasiko da ikastegiko zuzendaria bere eginkizunak betetzen. Agintaldia lau urtekoa izango da eta gehienez bi agintaldi bete ahal izango ditu segidan.

4.– El Director del Centro comienza a ejercer sus funciones con el nombramiento por el Rectorado. La duración del mandato será de cuatro años, con un límite máximo de dos mandatos consecutivos.

13. artikulua.– Epaimahaiak.

Artículo 13.– Tribunales de Calificación.

Ikasleen ebaluazioari buruzko arauei jarraiki beharrezkoa izanez gero epaimahaia eratzea, 1., 2., 3. edo 4. deialdirako, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

14. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 14.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena indarrean sartuko da organoko idazkariak horren berri ematen duenean, gehienez ere hamabost (15) eguneko epean ordezkapena egin behar dela jakiten duenetik hasita.

La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de quince (15) días desde que tuvo conocimiento de la vacante.

XEDAPEN IRAGANKORRA
DISPOSICIÓN TRANSITORIA

Ikastegien Oinarrizko Arautegiko lehen xedapen iragankorrari jarraituz, Ikastegiko Batzarrak egungo osaera bera izango du harik eta ofizialki berritzea dagokion arte; izan ere, egungo batzarra 2011ko maiatzaren 18an indarrean sartutako UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorrari jarraituz aukeratu zen.

Conforme a la Disposición Transitoria primera del Reglamento Marco de Centros se mantendrá la actual composición de la Junta de Centro en tanto no proceda su renovación al haberse elegido dicha Junta de acuerdo al Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU que entró en vigor el 18 de mayo de 2011.


Azterketa dokumentala


Análisis documental