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Boletin Oficial del País Vasco

206. zk., 2012ko urriaren 23a, asteartea

N.º 206, martes 23 de octubre de 2012


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
4689
4689

ERABAKIA, 2012ko irailaren 27koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluarena, Kimika Zientzien Fakultatearen arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 27 de septiembre de 2012, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba el Reglamento de la Facultad de Ciencias Químicas de la UPV/EHU.

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak ikaste­gietarako arautegi markoa onetsi zuen 2012ko otsailaren 23ko Erabakiaren bidez, Gobernu Kontseiluaren 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen-arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Arautegi markoa oinarrizko arautegi gisa eratu da, beraz, sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu auto­nomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien arautegi markoaren bigarren xedapen iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zeneko datatik aitzina, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La Disposición Transitoria Segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Kimika Zientzien Fakultateak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen Ikastegi Batzarrak 2012ko ekainaren 26an egindako bileran bertako arautegiaren arautegi marko berrirako egokitzapena.

La Facultad de Ciencias Químicas, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Centro de fecha 26 de junio de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Hori guztia kontuan hartuta, eta ikusita idazkari nagusiaren proposamena, Gobernu Kontseiluak honakoa.

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Kimika Zientzien Fakultatearen arautegia onestea.

Primero.– Aprobar Reglamento de la Facultad de Ciencias Químicas.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Kimika Zientzien Fakultatearen arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Facultad de Ciencias Químicas entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko irailaren 27a.

Leioa, a 27 de septiembre de 2012.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

EVA FERREIRA GARCIA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

ERANSKINA
ANEXO
UPV/EHUko KIMIKA ZIENTZIEN FAKULTATEAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA FACULTAD DE CIENCIAS QUÍMICAS DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 20 kide hautetsi izango ditu, era honetara banatuta unibertsitate sek­toreen arabera:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 20 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

– Unibertsitatearekin lotura iraunkorra daukaten irakasle eta ikertzaileak: % 60.

– Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 60%

– Gainerako irakasle eta ikertzaileak: % 5.

– Otro personal docente e investigador: 5%

– Ikasleak: % 25.

– Estudiantes: 25%

– Administrazio eta zerbitzuetako langileak: % 10.

– Personal de Administración y Servicios: 10%.

2. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 12.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 12.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Akademia Antolakuntzako Batzordeak osakide hauek izango ditu, betiere gizonezkoen eta emakumezkoen kopurua orekatua dela, ahal bada: ikastegiko dekanoa edo hark bere ordez izendatzen duen pertsona (bera izango da burua); ikastegiko idazkari akademikoa edo hark bere ordez izendatzen duen pertsona (idazkaria izango da); Fakultate Batzarrak izendatutako lau irakasle; eta Fakultate Batzarrak izendatutako ikasle bat.

2.– La Comisión de Ordenación Académica estará compuesta, procurando la presencia equilibrada de mujeres y hombres, por el Decano Decana, o persona en quien delegue que la presidirá, por el Secretario o Secretaria Académica del Centro o persona en quien delegue que actuará como secretario/a de la misma, por cuatro profesores nombrados por la Junta de Facultad y por un alumno o alumna nombrado por la Junta de Facultad.

Batzorde honetako kide izateko ez da beharrezkoa Ikastegiko Batzarreko kide izatea.

No será necesario ser miembro de la Junta de Centro para poder formar parte de esta comisión.

3. artikulua.– Euskara Batzordea. Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2.o) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Comisión de Euskera. Concordancia con el artículo 5.2.o) del Reglamento Marco de Centros.

5.– Eginkizunak: 2.– Hauek dira ikastegien eginkizunak: o) Euskarazko irakats eskaintza eta euskararen normalkuntza arlo guztietan bultzatzea. Euskara Batzorderik eratzen ez den bitartean, arlo honetako eginkizunak Akademia Antolakuntzako dekanordeak burutuko ditu.

5.– Funciones: 2.– Son funciones de los Centros docentes: o) Potenciar la oferta docente en euskera y la normalización lingüística en todos los ámbitos. En tanto no se cree una Comisión de Euskera, las funciones en esta materia se ejercerán por el Vicedecana o Vicedecana de Ordenación Académica.

4. artikulua.– Berdintasun Batzordea. Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2.1) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Comisión de Igualdad. Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

5.– Eginkizunak: 2.– Hauek dira ikastegien eginkizunak: l) Ikastegian genero berdintasuna lortzeko neurriak hartzea. Berdintasun Batzorderik eratzen ez den bitartean, arlo honetako egin­kizunak Nazioarteko Harremanetako dekanordeak burutuko ditu.

5.– Funciones: 2.– Son funciones de los Centros docentes: l) Adoptar las medidas para la consecución de la igualdad de género en el centro. En tanto no se cree una Comisión de Igualdad, las funciones en esta materia se ejercerán por el Vicedecano o Vicedecana de Relaciones Internacionales.

5. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 10.2.b) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 10.2.b) del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak ikastegiaren bizitza akademikoan eragina daukaten oinarrizko erabaki guztiak hartu behar ditu, batez ere honakoak:

2.– Corresponde a la Junta de Centro adoptar todas las decisiones fundamentales que afecten a la vida académica del Centro y, en particular, las siguientes:

b) Dekanoa aukeratzea.

b) Elegir al Decano o Decana del Centro.

6. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Ikastegiko dekanoa hautatzeko, botoa aldez aurretik ematea onartuko da, Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluan zehaztutakoari jarraituz.

Para la elección de Decano/a se admitirá el depósito de voto regulado en el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General.

7. artikulua.– Dekanoa aukeratzeko hautagai zerrendak. UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 18.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Candidaturas a Dirección. Concordancia con el artículo 18.4 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

4.– Ikastegiko dekanoaren kargurako hautagai zerrendari programa erantsi behar zaio.

4.– La presentación de las candidaturas para ser Decano/a del Centro irá acompañada de su programa.

8. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 19.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoa balioz eratzeko, beharrezkoa izango da kideen gehiengo osoa bertan egotea lehenengo deialdian, edo gutxienez kideen heren bat egotea bigarren deialdian. Deialdi bien artean hamabost minutuko tartea egon beharko da.

1.– El órgano colegiado quedará válidamente constituido en primera convocatoria, con la presencia de la mayoría absoluta de sus miembros y, en segunda convocatoria, con la presencia de al menos la tercera parte de sus miembros. Entre ambas convocatorias deberá mediar un plazo de quince minutos.

Edozein kasutan, beti egon beharko dute bileran organoko buruak eta idazkariak edo, bestela, haien ordezkoek.

En todo caso, será necesaria la asistencia de la Presidencia del órgano y de la persona que ocupe la Secretaría o, en su caso, de las personas que las sustituyan.

9. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 23.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 23.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Hartutako erabakiak, beranduen jota, hiru egun balioduneko epean argitaratuko dira ikastegiko iragarki oholean eta posta elektronikoz bidaliko dira fakultatearen banaketa zerrendara, betiere datuak babesteko legeriak dioena errespetatuta Organoko idazkariak eta buruak bermatu egin beharko dute bileran hartutako erabakiak argitaratu egiten direla eta gutxien dela hilabete bat egongo direla ikusgai. Aldi hori kontuan hartuko da errektoreari errekurtsoak aurkezteko epea zenbatzean.

2.– Los acuerdos se harán públicos en un plazo máximo de tres días hábiles en el tablón de anuncios del Centro y se enviarán por correo electrónico a la lista de distribución de la Facultad, debiendo respetarse la normativa vigente en materia de protección de datos. En cualquier caso, la Secretaría y la Presidencia del órgano deberán garantizar la efectividad y permanencia de la publicidad de los acuerdos adoptados como mínimo un mes desde su publicación, tiempo durante el cual correrá el plazo a los afectados de interponer el correspondiente recurso ante el Rectorado.

10. artikulua.– Epaimahaiak.

Artículo 10.– Tribunales de Calificación.

Ikasleen ebaluazioari buruzko arauei jarraiki beharrezkoa izanez gero epaimahaia eratzea, 1., 2., 3. edo 4. deialdirako, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

11. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 11.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena indarrean sartuko da organoko idazkariak horren berri ematen duenean, gehienez ere 15 egun balioduneko epean ordezkapena egin behar dela jakiten duenetik hasita.

La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de 15 días hábiles desde que tuvo conocimiento de la vacante.

12. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 12.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Kide anitzeko organoko titularra kanpoan edo gaixorik dagoenean eta, oro har, gutxienez hiru hilabetean bertan egongo ez denean arrazoi justifikaturen bategatik, behin-behineko ordezkoak beteko du haren lekua. Ordezkapena gauzatzeko, halako egoera batean dagoen titularrak kide anitzeko organoko buruari eman beharko dio bere ordezkapenaren berri, eta 15 eguneko epean gauzatuko da.

3.– Las y los suplentes procederán a la sustitución de las y los miembros titulares del órgano colegiado en los casos de ausencia o enfermedad y, en general, cuando concurra alguna causa justificada de al menos tres meses de duración. A fin de poderse hacer efectiva, las y los miembros titulares que se encuentre en alguna de estas situaciones deberán poner en conocimiento de la presidencia del órgano colegiado que la hará efectiva en un plazo de 15 días.

XEDAPEN IRAGANKORRA
DISPOSICIÓN TRANSITORIA

Ikastegien Oinarrizko Arautegiko lehen xedapen iragankorrari jarraituz, Ikastegiko Batzarrak egungo osaera bera izango du harik eta ofizialki berritzea dagokion arte; izan ere, egungo batzarra 2011ko maiatzaren 18an indarrean sartutako UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorrari jarraituz aukeratu zen.

Conforme a la Disposición Transitoria primera del Reglamento Marco de Centros se mantendrá la actual composición de la Junta de Centro en tanto no proceda su renovación al haberse elegido dicha Junta de acuerdo al Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU que entró en vigor el 18 de mayo de 2011.


Azterketa dokumentala


Análisis documental