Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

95. zk., 2012ko maiatzaren 16a, asteazkena

N.º 95, miércoles 16 de mayo de 2012


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN
2165
2165

ERABAKIA, 2012ko martxoaren 22koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziaren Administrazio Kontseiluarena; horren bidez, irakasle lankideak kontratatu aurreko txostena lortzeko eta doktore-tituludun ikertzaile, irakasle oso, irakasle agregatu, irakasle atxiki eta unibertsitate pribatuko irakasle doktoreen ebaluazioa eta egiaztapena lortzeko deialdia onartzea eta argitaratzea erabaki da.

ACUERDO de 22 de marzo de 2012, del Consejo de Administración de Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentzia-Agencia de Evaluación de la Calidad y Acreditación del Sistema Universitario Vasco, por el que acuerda aprobar y publicar la convocatoria para obtener el informe previo a la contratación de profesorado colaborador y para la evaluación y acreditación del personal doctor investigador, del profesorado adjunto, profesorado agregado, profesorado pleno y del profesorado de las universidades privadas en posesión del título de doctor.

Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaile kontratatuengandik, unibertsitate pribatuetako irakasle doktoreengandik Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziaren ebaluazioa eta egiaztapena lortzeko eta Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle lankideak kontratatu aurreko txostena lortzeko prozedura arautzen duen azaroaren 13ko 192/2007 Dekretuaren 2. artikuluan xedatutakoa betez, 350/2010 Dekretuak eraldatutakoa, eta Unibasq Agentziaren Administrazio Kontseiluak 2011ko azaroaren 29an hartutako Erabakiaren bidez onartutako Protokoloaren 4. puntuan ezarritakoari jarraiki, Agentziaren Administrazio Kontseiluak,

En cumplimiento de lo dispuesto en el artículo 2 del Decreto 192/2007, de 13 de noviembre, modificado por el Decreto 350/2010, de 28 de diciembre, por el que se regula el procedimiento para obtener la evaluación y acreditación de Unibasq, por parte del personal docente e investigador contratado de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, del profesorado de las Universidades privadas en posesión del Título de Doctor, y para obtener el informe previo a la contratación de Profesorado Colaborador de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea; y de acuerdo con lo establecido en el punto 4.º del Protocolo ratificado mediante Acuerdo del Consejo de Administración de Unibasq, de 29 de noviembre de 2011, el Consejo de Administración de la Agencia,

ERABAKITZEN DU:
ACUERDA:

Unibertsitate pribatuetako irakasle doktore eta Euskal Herriko Unibertsitateko doktore-tituludun ikertzaile, irakasle oso, agregatu, atxiki eta lankide gisa kontratatu ditzaten nahi dutenen irakaskuntza-jarduera eta/edo ikerketa-jarduera ebaluatzeko deialdia onartzea eta argitaratzea, honako oinarri hauei jarraiki:

Aprobar y publicar la convocatoria para la evaluación de la actividad docente y/o investigadora del profesorado para su acreditación como profesor/a colaborador/a, personal doctor investigador, profesor/a adjunto/a, profesor/a agregado/a, profesor/a pleno/a y profesor/a doctor/a de Universidad Privada con arreglo a las siguientes:

OINARRIAK
BASES

Lehenengoa.– Xedea.

Primera.– Objeto.

1.– Unibertsitate pribatuetako irakasle doktore eta Euskal Herriko Unibertsitateko doktore-tituludun ikertzaile, irakasle oso, agregatu, atxiki eta lankide gisa kontratatu ditzaten nahi dutenen irakaskuntza-jarduera eta/edo ikerketa-jarduera ebaluatzea da deialdi honen xedea.

1.– La presente convocatoria tiene por objeto la evaluación de la actividad docente y/o investigadora de quienes deseen ser contratados en la figura de profesorado colaborador, personal doctor investigador, profesorado adjunto, profesorado agregado y profesorado pleno de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea y el profesorado doctor de Universidad Privada.

Bigarrena.– Figura ezberdinetarako eskabidea aurkezteko baldintzak.

Segunda.– Requisitos para la solicitud de las diferentes figuras:

a) Irakasle osoaren modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktoretza-titulua eskatzen duen unibertsitateko edozein irakasle-taldetako kide izatea, edo irakasle agregatu izatea eta, gutxienez, unibertsitateko irakasle edo ikertzaile gisa hiru urteko jarduna egiaztatzea.

a) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Pleno, pertenecer a cualquiera de los cuerpos docentes universitarios para cuyo acceso se requiere el título de doctor, o tener la condición de profesora o profesor agregado y acreditar, al menos, tres años de actividad docente universitaria e investigadora.

b) Irakasle agregatuaren modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktore-titulua edukitzea eta, gutxienez, irakasle edo ikerlari gisa hiru urtez jardun izana, doktore egin eta gero, ahal dela.

b) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Agregado/a, estar en posesión del título de Doctor/a y haber desarrollado, al menos, tres años de actividad docente e investigadora, prioritariamente post-doctoral.

c) Irakasle atxikia modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktore-titulua izatea.

c) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Adjunto/a, estar en posesión del título de Doctor/a.

d) Unibertsitate Pribatuko Irakasle doktore modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktore-titulua izatea.

d) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Doctor/a de Universidad Privada, estar en posesión del título de Doctor/a.

e) Irakasle lankidea modalitatea kontratatzeko txosten-eskaeran, lizentzia-titulua, arkitekturakoa, ingeniaritzakoa edo unibertsitate diploma, arkitektura teknikoko titulua edo ingeniaritza teknikoko titulua izatea.

e) En la solicitud de informe para la contratación de la figura de Profesor/a colaborador, estar en posesión del título de licenciado/a, arquitecto/a, ingeniero/a o diplomado/a universitario/a, arquitecto/a técnico/a o ingeniero/a técnico/a.

f) Doktore-tituludun ikertzaileak kontratatzeko ebaluazioan, doktore-titulua edukitzea eta irakasle edo ikertzaile gisa hiru urteko jarduna egiaztatzea.

f) En la evaluación para la contratación de la figura de personal doctor investigador estar en posesión del título de doctorado y acreditar tres años de experiencia docente o investigadora.

Baldintza horiek beti bete behar dira ebaluazioa eskatzeko ezarritako epemuga baino lehen. Hori guztia frogatzen duten ziurtagiriak atxiki beharko dira.

Se adjuntaran certificados que acrediten el cumplimiento de estos requisitos con fecha anterior al cierre de esta convocatoria.

Hirugarrena.– Ebaluazioaren edo txostenaren eskabidea aurkezteko epea.

Tercera.– Plazo de presentación de la solicitud de evaluación o informe.

Doktore-tituludun ikertzaile, irakasle lankide, atxiki, agregatu, oso eta Unibertsitate pribatuetako irakasle doktoretarako eskabideak aurkezteko epea 2012ko ekainaren 1etik 2012ko ekainaren 30era artekoa izango da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 32/1992 Legearen 48. artikuluan aurreikusitakoari jarraiki.

El plazo de presentación de solicitudes para la figura de profesorado colaborador, personal doctor investigador, profesorado adjunto, profesorado agregado, profesorado pleno y doctor de Universidad Privada será del 1 de junio de 2012 al 30 de junio de 2012 de conformidad con lo previsto en el artículo 48 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Laugarrena.– Ebaluazioaren eskabidea formalizatzea.

Cuarta.– Formalización de la solicitud de evaluación.

1.– Interesdunak telematikoki egin behar du eskaera, Agentziaren webgunean (www.unibasq.org), horretarako argitaratutako aplikazio informatikoa erabilita (2007ko ekainaren 22ko 11/2007 Legearen 27.6 artikuluarekin bat), azaroaren 13ko 192/2007 Dekretuko 3.2 artikuluan ezarritakoaren arabera (abenduaren 28ko 350/2010 Dekretuak aldatu du).

1.– La solicitud del/de la interesado/a se realizará por vía telemática utilizando la aplicación informática (de acuerdo con el artículo 27.6 de la Ley 11/2007, de 22 de junio (BOE de 23 de junio), publicada al efecto en la página web de la Agencia (www.unibasq.org), de acuerdo con lo establecido en el artículo 3.2 del Decreto 192/2007, de 13 de noviembre, modificado por el Decreto 350/2010, de 28 de diciembre.

2.– Eskabidearekin batera, aplikazio informatikoaren bidez, eskatzailearen curriculum vitae osoa aurkeztu beharko da. Halaber, legez eskatutako baldintzak eta interesdunaren historial akademikoa osatzen duten meritu guztiak egiaztatzen dituen dokumentazioa eskaneatuta atxiki beharko da. Meritu horiek beti bete behar dira ebaluazioa eskatzeko ezarritako epemuga baino lehen. Zuzen egiaztatzen ez diren merituak ez dira kontuan hartuko ebaluazioan.

2.– Junto con la solicitud se adjuntará a través de la aplicación informática un Currículum Vitae completo del solicitante, así como copia escaneada de la documentación acreditativa de los requisitos exigidos y de todos los méritos que componen el historial académico del interesado o interesada, con fecha anterior al cierre de esta convocatoria. Los méritos que no se acrediten de forma fehaciente no serán considerados en la evaluación.

3.– Abenduaren 22ko 5/2011 Legearen 17. artikuluan zehaztutakoa nahiz abenduaren 23ko 6/2011 Legean ezarritakoari (5/2011 Legea, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren Tasa eta Prezio Publikoei buruzko Legea aldatzeko dena; 6/2011 Legea, Euskal Autonomia Erkidegoko 2012. urteko aurrekontu orokorrak onartzen dituena) jarraiki, irakasleen egiaztapenerako egindako ebaluazio eskabideak izapidetzeagatiko tasa 44,13 eurotan ezarriko da. Horregatik, eskaerarekin batera, legean aurreikusitako tasaren ordainketa egin izanaren ziurtagiria aurkeztu beharko da, Agentziaren web orrialdean argitaratutako prozedurari jarraituz (www.unibasq.org).

3.– De acuerdo con el artículo decimoséptimo de la Ley 5/2011, de 22 de diciembre, de modificación de la Ley de Tasas y Precios Públicos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y de conformidad con lo dispuesto en la Ley 6/2011, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2012, queda establecida una Tasa de 44,13 euros por la tramitación de cada solicitud de evaluación para la acreditación del profesorado, por lo que, junto con la solicitud, deberá presentarse justificante acreditativo de haber realizado el abono correspondiente, debiéndose seguir el procedimiento establecido en la web de la Agencia (www.unibasq.org).

4.– Dagokion espedientearen aipamen zehatzaren bidez, aurreko egiaztapen-ebaluazioaren edo txostenaren beste eskabide batzuekin batera aurkeztu izanagatik Unibasq agentziak dagoeneko baduen egiaztatzeko dokumentazioaren kopiak aurkezteko beharra salbuetsi ahal izango da.

4.– Mediante la referencia concreta al expediente correspondiente podrá excusarse la aportación de copias de aquella documentación acreditativa que ya obre en poder de Unibasq por haber sido aportada en una anterior convocatoria de Acreditación.

5.– Aurrekoa aparte utzi gabe, legez eskatutako baldintzak edo alegatutako merituak betetzen direla egiaztatzeko beharrezkoa den guztietan eskatu ahal izango die Unibasq agentziak eskatzaileei dokumentazioa aurkeztea.

5.– Unibasq podrá requerir su presentación a los solicitantes en cualquier momento si ello resultase necesario para la verificación del cumplimiento de los requisitos exigidos legalmente o de los méritos alegados.

Bosgarrena.– Eskabidearekin batera aurkeztu beharreko dokumentazioa.

Quinta.– Documentación a aportar junto con la solicitud de evaluación.

1.– Eskaera betetzeaz gain, interesdunak, behin eskaera amaituta, aplikazio informatikoak sortutako eskaeraren laburpena behar bezala sinatu eta bidali behar du Unibasqera, deialdian ezarritako epearen barruan:

1.– Junto con la solicitud debidamente cumplimentada los interesados deberán entregar a Unibasq los siguientes documentos dentro del plazo establecido en la convocatoria:

a) Aplikazio informatikoak, behin betetze prozesua bukatuta, sortutako eskaeraren laburpena. Dokumentu honek behar bezala sinatuta egon behar du.

a) Documento resumen que la aplicación informática genera una vez finalizado el proceso de cumplimentación. Dicho documento deberá estar debidamente firmado.

b) Tasaren ordainketa egiteko formularioa sinatuta.

b) Formulario de liquidación de tasa firmado.

c) Tasaren ordainketa egin izanaren ziurtagiria, deialdian ezarritako epearen barruan.

c) Justificante de abono de tasa en el plazo previsto en la Convocatoria.

2.– Lehenengo ordinalean aipatutako dokumentuak, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan ezarritako edozein baliabideren bidez aurkeztu ahal izango dira.

2.– Los documentos citados en el ordinal primero podrán ser presentados ante Unibasq a través de cualquiera de los medios establecidos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Seigarrena.– Eskabidearen edukia.

Sexta.– Contenido de la solicitud.

Eskabidean, datu-pertsonalez gain, ebaluazioa edo txostena egiteko eskaera zer kontratu motari dagokion eta zer arlo ezagutzari dagokion adierazi beharko da. Ezin da deialdi berean arlo ezagutza ezberdinetan eskatu ebaluazio edo txostena egiteko kontratu mota berdinerako.

En la solicitud se deberá indicar además de los datos personales, la modalidad contractual y el campo de conocimiento para él que se solicita la evaluación o informe. No se podrá solicitar en la misma convocatoria para una misma figura contractual el informe en distintos campos de conocimiento.

Zazpigarrena.– Ebaluazio-irizpideak.

Séptima.– Criterios de evaluación.

1.– Unibasq agentziak 2011ko azaroaren 8ko 228/2011 Dekretuaren bidez eta azaroaren 13ko 192/2007 Dekretuaren eranskinean aurreikusitako irizpideei jarraiki, abenduaren 28ko 350/2010 Dekretuak eraldatutakoa, kontratu-irudi bakoitzerako onartutako ebaluazio-irizpideen arabera beteko dute beren zeregina Ebaluazio Batzordeek.

1.– Los Comités de Evaluación realizarán su labor en función de los criterios de evaluación aprobados por Unibasq para cada figura contractual mediante el Decreto 228/2011, de 8 de noviembre de 2011, de conformidad con los previstos en el anexo al Decreto 192/2007, de 13 de noviembre, modificado por el Decreto 350/2010, de 28 de diciembre.

Zortzigarrena.– Ebazpena.

Octava.– Resolución.

1.– Ebaluazioa edo txostena lortzeko prozesuen emaitzak Unibasq agentziako zuzendariaren ebazpen bidez formalizatuko dira. Eskaera bakoitzak bere ebazpena izango du. Ebazpen horren aurka berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango da, nahi izanez gero, adierazitako Agentzian, hilabeteko epean, edota, zuzenean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Administrazioarekiko Auzietako Epaitegi eskudunetan, bi hilabeteko epean (bi kasuetan, ebazpena jakinarazten den hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita).

1.– Los resultados de los procesos de evaluación o informe se formalizarán mediante resolución del Director de Unibasq individualizada para cada solicitud. Contra dicha resolución cabe interponer, con carácter potestativo, recurso de reposición ante dicha Agencia en el plazo de un mes o directamente recurso contencioso-administrativo ante los Juzgados de lo Contencioso-Administrativo competentes en el plazo de dos meses, en ambos casos contados a partir del día siguiente de la notificación de la resolución.

2.– Ebazpenetan, ebaluazioa zer kontratu-irudirako egin den, ebaluazioa positiboa edo negatiboa izan den, eta txostena aldekoa edo kontrakoa izan den adierazi beharko da. Halaber, dagokion batzordeak egindako ebaluazioaren edo txostenaren laburpena gaineratuko zaie kontrako ebazpenei.

2.– Las resoluciones deberán indicar la figura contractual para la que se ha realizado la evaluación, si ésta ha sido positiva o negativa y si el informe tiene, por tanto, carácter favorable o desfavorable. Asimismo, en el caso de que la evaluación sea desfavorable la resolución se acompañará del resumen de la evaluación o informe realizado por el comité correspondiente.

3.– Eskatzaileek ebaluazio positiboa lor dezakete kontratu-irudi jakin baterako, beti ere ezinbesteko baldintzak betetzen dituztenean:

3.– La evaluación positiva para una determinada figura contractual podrá obtenerse siempre y cuando se cumplan los siguientes requisitos imprescindibles:

– Irakasle osoa: Gutxienez, 80 puntu lortzea; horrez gain, 1. atalean 50 puntu eskuratzea, eta, 2. atalean, 25 puntu.

– Profesorado Pleno: obtener al menos 80 puntos en total con un mínimo de 50 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia de Conocimiento y un mínimo de 25 puntos en el apartado de Actividad Docente y Experiencia Profesional.

Ikerkuntza-jarduerako hiru aldirekin pareka daitezkeen merezimenduak egiaztatzea; aldi horiek irakasleen ordainsariei buruzko abuztuaren 28ko 1086/1989 Errege Dekretuan egindako zehaztapenen arabera nahiz horri egindako aldaketen arabera aitortuko dira. Baldintza hori ez da nahikoa izango, baina bai ezinbestekoa aldeko egiaztapena lortzeko.

Acreditar méritos equiparables a tres periodos de actividad investigadora reconocidos de acuerdo con las previsiones del Real Decreto 1086/1989, de 28 de agosto, de retribuciones del profesorado universitario y con las modificaciones que se han realizado del mismo. Esto no será una condición suficiente, pero si imprescindible para obtener la acreditación positiva.

Gutxienez, bi doktoretza-tesi zuzenduta izatea; gutxienez, bi ikerkuntza-proiekturen ikertzaile nagusi izatea; edo, sei hilabetez, atzerriko unibertsitate batean doktoratu ondoko egonaldia egina izatea. Baldintza hori ez da nahikoa izango, baina bai ezinbestekoa aldeko egiaztapena lortzeko.

Haber dirigido al menos dos tesis doctorales o haber sido investigador principal de al menos dos proyectos de investigación o haber realizado una estancia postdoctoral en una universidad extranjera de seis meses. Esto no será una condición suficiente, pero si imprescindible para obtener la acreditación positiva.

– Irakasle agregatua: Gutxienez, 65 puntu lortzea; horrez gain, 2. atalean 35 puntu eskuratzea, eta, 3. atalean, 10 puntu.

– Profesorado Agregado: obtener al menos de 65 puntos en total con un mínimo de 35 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia de Conocimiento y un mínimo de 10 puntos en el apartado de Actividad Docente y Experiencia Profesional.

Ikerkuntza-jarduerako aldi batekin pareka daitezkeen merezimenduak egiaztatzea; aldi hori irakasleen ordainsariei buruzko abuztuaren 28ko 1086/1989 Errege Dekretuan egindako zehaztapenen arabera nahiz horri egindako aldaketen arabera aitortuko da. Baldintza hori ez da nahikoa izango, baina bai ezinbestekoa aldeko egiaztapena lortzeko.

Acreditar méritos equiparables a un periodo de actividad investigadora reconocido de acuerdo con las previsiones del Real Decreto 1086/1989, de 28 de agosto, de retribuciones del profesorado universitario y con las modificaciones que se han realizado del mismo. Esto no será una condición suficiente, pero si imprescindible para obtener la acreditación positiva.

– Irakasle atxikia: Gutxienez, 55 puntu lortzea, eta, horrez gain, 2. atalean, 25 puntu eskuratzea.

– Profesorado Adjunto: obtener al menos de 55 puntos en total con un mínimo de 25 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia del Conocimiento.

Argitalpenei dagokienez, eskatzailearen ezagutza-arloarekin lotutako kalitate handiko (JCR edo baliokidea) bi ekarpen, gutxienez, argitaratu izana egiaztatu beharko da. Baldintza hori ez da nahikoa izango, baina bai ezinbestekoa aldeko egiaztapena lortzeko.

En el apartado de publicaciones se deberá acreditar la publicación de al menos dos contribuciones de alta calidad (JCR o equivalente) en el campo de conocimiento del solicitante. Esto no será una condición suficiente, pero si imprescindible para obtener la acreditación positiva.

– Irakasle lankidea: Egiaztapena lortzeko, gutxienez, 55 puntu lortu behar dira guztira.

– Profesorado Colaborador: obtener al menos 55 puntos en total.

– Unibertsitate pribatuko irakasle doktorea: Egiaztapena lortzeko, gutxienez, 60 puntu lortu behar dira; horrez gain, 2. atalean 25 puntu eskuratu behar dira, eta, 3. atalean, 20 puntu.

– Profesorado Doctor de Universidad privada: obtener al menos 60 puntos, y además un mínimo de 25 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia de Conocimiento y un mínimo de 20 puntos en el apartado de Actividad Docente y Experiencia Profesional.

– Doktore-tituludun ikertzaileak: Egiaztapena lortzeko, gutxienez, 85 puntu lortzea, eta, horrez gain, 2. atalean, 70 puntu eskuratzea.

– Personal Doctor Investigador: obtener al menos 85 puntos y además un mínimo de 70 puntos en el apartado 2.

Ikerkuntza-jarduerako bi aldirekin pareka daitezkeen merezimenduak egiaztatzea; aldi horiek irakasleen ordainsariei buruzko abuztuaren 28ko 1086/1989 Errege Dekretuan egindako zehaztapenen arabera nahiz horri egindako aldaketen arabera aitortuko dira. Baldintza hori ez da nahikoa izango, baina bai ezinbestekoa aldeko egiaztapena lortzeko.

Acreditar méritos equiparables a dos periodos de actividad investigadora reconocidos de acuerdo con las previsiones del Real Decreto 1086/1989, de 28 de agosto, de retribuciones del profesorado universitario y con las modificaciones que se han realizado del mismo. Esto no será una condición suficiente, pero si imprescindible para obtener la acreditación positiva.

4.– Ebaluazioaren ebazpenak deialdi honetan eskabideak aurkezteko ezarritako epea amaitu eta hurrengo sei hilabeteen barruan jakinarazi beharko zaizkie interesdunei, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42.5 artikuluan xedatutakoa aparte utzi gabe.

4.– Las resoluciones de la evaluación deben ser notificadas a las personas interesadas dentro de los seis meses siguientes a la expiración del plazo de presentación de solicitudes abierto por esta convocatoria, sin perjuicio de lo dispuesto en el artículo 42.5 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

5.– Aurreko idatz-zatian adierazitako epearen barruan ebazpenik izan ezean, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan aurreikusitako ondorioak sortuko dira.

5.– La falta de resolución dentro del plazo señalado en el apartado anterior producirá los efectos previstos en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

6.– Ebaluazio negatiboa edo kontrako txostena jaso duen interesdunak ezin izango du beste ebaluazio-eskaera bat edo txosten-eskaera bat aurkeztu dagokion ebazpena jakinarazi eta sei hilabete igaro arte prozedura arautzen duen azaroaren 13ko 192/2007 Dekretuaren 8.2 artikuluan aurreikusitakoari jarraiki, abenduaren 28ko 350/2010 Dekretuak eraldatutakoa. Dekretu honen bidez, Unibasqen ebaluazioa eta akreditazioa lortzeko prozedura erregularizatzen da.

6.– La persona interesada que haya obtenido una evaluación negativa o informe desfavorable no podrá efectuar una nueva solicitud de evaluación o informe para esa misma figura hasta pasados seis meses desde la notificación de la correspondiente resolución, de acuerdo con lo previsto en el artículo 8.2 del Decreto 192/2007, de 13 de noviembre, modificado por el Decreto 350/2010, de 28 de diciembre, por el que se regula el procedimiento para obtener la evaluación y acreditación de Unibasq.

Bederatzigarrena.– Dokumentu-erregimena eta datu pertsonalen inguruko eskubideak.

Novena.– Régimen documental y derechos respecto a los datos de carácter personal.

1.– Datu pertsonalak babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoari jarraiki, interesdunek emandako datuak Unibasq agentziaren titulartasunpeko fitxategi automatizatu pertsonal batean sartuta geratu ahal izango dira Agentziak deitutako beste prozesu batzuk garatzeko, betiere interesdunak prozesu horietan parte hartzen badu.

1.– De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de protección de datos de carácter personal (LOPD), los datos suministrados por los interesados o las interesadas podrán quedar incorporados en un fichero automatizado Personal, cuyo titular es Unibasq, para el desarrollo de los procesos convocados por la Agencia, siempre que el interesado/a participe en los mismos.

2.– Fitxategi pertsonala Unibasq agentziaren Zuzendaritzaren erantzukizunpean geratuko da (San Prudentzio kalea, 8, 01005 Vitoria-Gasteiz).

2.– El fichero Personal quedará bajo la responsabilidad de la Dirección de Unibasq, en la calle San Prudencio 8, 01005 Vitoria-Gasteiz.

3.– Datu pertsonalak babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoa garatzeko Araudia onartzen duen abenduaren 21eko 1720/2007 Errege Dekretuan ezarritakoari jarraiki tratatuko dira datu pertsonalak, eta informazioaren konfidentzialtasuna eta osotasuna bermatzeko beharrezkoak diren segurtasun neurriak hartuko dira.

3.– Los datos de carácter personal serán tratados de acuerdo con lo establecido en el Real Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre, por el que se aprueba el Reglamento de desarrollo de la LOPD y se adoptarán las medidas de seguridad necesarias para garantizar la confidencialidad y la integridad de la información.

Gainera, tratamendu egokia jasoko dute datu horiek, Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legean eta Lege hori garatzen duen urriaren 18ko 308/2005 Dekretuan xedatutakoaren arabera.

Asimismo, estos datos recibirán un tratamiento adecuado, según lo dispuesto en la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos y en el Decreto 308/2005, de 18 de octubre, por el que se desarrolla la citada Ley.

4.– Interesdunek eskuratzeko, zuzentzeko, deuseztatzeko eta aurka egiteko eskubideak baliatu ahal izango dituzte Unibasq agentziaren bulegoetan, Datu Pertsonalak Babesteari buruzko Lege Organikoan ezarritakoa betez.

4.– Las personas interesadas podrán ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, en cumplimiento de lo que establece la LOPD, ante las oficinas de Unibasq.

Hamargarrena.– Errekurtsoak.

Décima.– Recursos.

Deialdi hau eta haren oinarriak behin betikoak dira administrazio-bidean, eta horien aurka administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango diete interesdunek Euskal Autonomia Erkidegoko administrazioarekiko auzietako jurisdikzio-organoei bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 109. artikuluan eta Administrazioarekiko Auzietarako Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 14. eta 46. artikuluetan ezarritakoari jarraiki. Halaber, nahi izanez gero, berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote Agentziari hilabete bateko epean, adierazitako 30/1992 Legearen 116. eta 117. artikuluei jarraiki.

Contra la presente convocatoria y sus bases, que son definitivas en la vía administrativa, podrán los interesados interponer recurso contencioso-administrativo en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, ante los órganos jurisdiccionales de lo contencioso-administrativo de la Comunidad Autónoma del País Vasco, de conformidad con lo establecido en el artículo 109 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, así como en los artículos 14 y 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, Reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa, y potestativamente podrán interponer el recurso de reposición, en el plazo de un mes, ante la Agencia, de conformidad con los artículos 116 y 117 de la referida Ley 30/1992.

Erabaki honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera sortuko ditu ondorioak.

El presente Acuerdo producirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko martxoaren 22a.

En Vitoria-Gasteiz, a 22 de marzo de 2012.

Unibasqeko Administrazio Kontseiluaren burua,

La Presidenta del Consejo de Administración de Unibasq,

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental