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Boletin Oficial del País Vasco

69. zk., 2012ko apirilaren 4a, asteazkena

N.º 69, miércoles 4 de abril de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HEZKUNTZA, UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN
1613
1613

IRAGARKIA, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren menpeko ikastetxe publikoentzat haririk gabeko sistema hornitzea eta abian jartzea xedetzat duen administrazio kontratuaren lizitazioa jakinarazten duena.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de suministro e instalación de un sistema inalámbrico en los centros educativos públicos dependientes del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

a) Organismo: Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia – Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Kontratazio Zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1. Lakua II (3. solairua).

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1. Lakua II (3.ª planta).

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 12.

4) Teléfono: 945 01 84 12.

5) Telefaxa: 945 01 83 35.

5) Telefax: 945 01 83 35.

6) Posta elektronikoa: huisl037@ej-gv.es.

6) Correo electrónico: huisl037@ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren internet-helbidea: www.contratacion.euskadi.net.

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko apirilaren 23a.

8) Fecha límite de obtención de documentos e información: 23 de abril de 2012.

d) Espedientearen zenbakia: SU/08/12.

d) Número de expediente: SU/08/12.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministro.

b) Deskribapena: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren menpeko ikastetxe publikoentzat haririk gabeko sistema hornitzea eta abian jartzea.

b) Descripción: suministro e instalación de un sistema inalámbrico en los centros educativos públicos dependientes del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

c) Loterik dagoen eta zenbat lote: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren menpeko ikastetxe publikoak.

d) Lugar de ejecución/entrega: centros educativos públicos dependientes del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: Administrazio Klausula Zehatzen Agirian zehaztutakoaren arabera.

e) Plazo de ejecución/entrega: conforme a lo previsto en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat osatzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 30230000.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 30230000.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

Prezioa Haztapena: 50,00

Precio Ponderación: 50,00

Egikaritzapen-epea Haztapena: 15,00

Plazo de ejecución Ponderación: 15,00

Proba-planen eta entregen abian jartzea Haztapena: 15,00

Plan de pruebas y entregables de la instalación Ponderación: 15,00

Berme gehigarriaren epea Haztapena: 10,00

Plazo de garantía adicional Ponderación: 10,00

Gorabeherak konpontzeko denbora Haztapena: 10,00

Tiempo de resolución de incidencias Ponderación: 10,00

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia:ehun eta laurogeita hamar mila seiehun eta hirurogeita hamazazpi euro eta laurogeita hamazazpi zentimo (190.677,97). BEZa (% 18): hogeita hamalau mila hirurehun eta hogeita bi euro eta hiru zentimo (34.322,03). Guztira: berrehun eta hogeita bost mila (225.000) euro.

Importe neto: ciento noventa mil seiscientos setenta y siete euros con noventa y siete céntimos (190.677,97). IVA (18%): treinta y cuatro mil trescientos veintidós euros con tres céntimos (34.322,03). Importe total: doscientos veinticinco mil (225.000) euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa:ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren % 5a, BEZa kanpoan utzita.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA excluido.

6.– Kontratistaren betebeharrak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez da beharrezkoa.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no se exige.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso:

1) Urteko negozio bolumen orokorrari buruzko zinpeko aitorpena, azken bi urteetakoa (2010 eta 2011).

1) Declaración jurada de volumen de negocio anual de los dos años anteriores (2010-2011).

– Urteko negozio bolumena aurreko bi urteetako (2010-2011) aurrekontuaren bikoitza izatea egiaztatu behar dute.

– Deberán acreditar disponer de un volumen de negocio anual por importe del doble del presupuesto en los dos años anteriores (2010-2011).

2) Kalitatearen kontrolaz arduratzen diren gaitasun aitortuko institutu zein zerbitzu ofizialek ziurtagiriak egingo dituzte, produktuak zenbait espezifikazio edo araurekin bat datozela zehatz egiaztatuko dutenak. Horretarako, zenbait espezifikazio edo arau erreferentziatzat hartuko dituzte.

2) Se acreditará mediante certificados expedidos por los institutos o servicios oficiales encargados del control de calidad, de competencia reconocida, que acrediten la conformidad de productos perfectamente detallada mediante referencias a determinadas especificaciones o normas.

– ISO 9001:2000 arauaren edo antzekoaren ziurtagiria izatea, zeinen eraginak kontratuaren helburu diren prozesu eta jarduerak hartuko baititu. Egiaztatutako entitate ziurtatzaileek emango dituzte ziurtagiriok.

– Se deberá acreditar la disposición de certificación en la norma ISO 9001:2000 o similar, cuyo alcance cubra los procesos y actividades objeto del contrato, expedidas por entidades de certificación acreditadas.

3) Ekipoen zehazpen teknikoak adierazi behar dira (fabrikatzaile ofizialaren zehazpenak); era horretan egiaztatu ahal izango da ekipoak bateragarriak direla ikastetxeetan instalatuta dauden haririk gabeko sistemarekin.

3) Se incluirán las especificaciones técnicas de los equipos que se van a instalar.

– Se deberá incluir las especificaciones técnicas de los equipos (especificaciones oficiales del fabricante) para comprobar que dichos equipos son compatibles con el sistema inalámbrico que ya existe instalado en los centros.

c) Bestelako betebehar bereziak: ez.

c) Otros requisitos específicos: no procede.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no procede.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

7.– Presentación de ofertas o solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko apirilak 24ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: las 13:00 horas del día 24 de abril de 2012.

b) Aurkezteko modalitatea: eskuz edo posta bidez.

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Erregistro Orokorra. Lakua IIko (3. solairua).

1) Dependencia: Registro General del Departamento de Educación, Universidades e Investigación. Lakua II (3.ª planta).

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Posta elektronikoa: www.contratacion.euskadi.net.

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.net.

d) Zenbat enpresari dei egingo zaien eskaintzak aurkezteko (prozedura murriztua): ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak irekitzen diren egunaren biharamunetik aurrera kontatu beharrekoak.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses a contar a partir del día siguiente al de la apertura de las ofertas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Donostia kalea, 1.

a) Dirección: c/ Donostia-San-Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz.

b) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz-01010.

b) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz-01010.

c) Eguna eta ordua:

c) Fecha y hora:

«C» gutun-azalaren irekitzea: 2012ko maiatzaren 2ko 12:00ak.

Apertura sobres «C»: 12:00 horas del 2 de mayo de 2012.

«B» gutun-azalaren irekitzea: 2012ko maiatzaren 7ko 12:00ak.

Apertura sobres «B»: 12:00 horas del 7 de mayo de 2012.

9.– Publizitate-gastuak. iragarki ofizialaren gastuak esleipendunaren kontura izango dira.

9.– Gastos de publicidad: por cuenta del adjudicatario.

BOE (batez besteko gehienezko zenbatekoa): mila (1.000) euro.

BOE (importe aproximado máximo): mil (1.000) euros.

EHAA: laurehun eta berrogeita zazpi euro eta laurogeita hemeretzi zentimo (447,99).

BOPV: cuatrocientos cuarenta y siete euros con noventa y nueve céntimos (447,99).

10.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: 2012ko martxoaren 14a.

10.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): 14 de marzo de 2012.

11.– Bestelako argibideak.

11.– Otras informaciones.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko martxoaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de marzo de 2012.

Administrazio eta Dirubideen zuzendaria,

La Directora de Administración y Gestión Económica,

JUANA URRUTIA BILBAO.

JUANA URRUTIA BILBAO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental