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Boletin Oficial del País Vasco

55. zk., 2012ko martxoaren 16a, ostirala

N.º 55, viernes 16 de marzo de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Justizia eta Herri Administrazio Saila
Justicia y Administración Pública
1306
1306

IRAGARKIA, Herri Administraziorako sailburuordearena, Eusko Jaurlaritzak Donostian duen eraikina (Andia kalea 13) garbitzeko zerbitzua helburu duen espedientearen lizitazioari buruzkoa (prozedura irekia).

ANUNCIO de la Viceconsejera de Administración Pública, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «Servicio de limpieza del edificio del GV/EJ en la calle Andia, 13 de Donostia-San Sebastián».

1.- Entitate esleitzailea.

1.- Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Justizia eta Herri Administrazio Saila.

a) Organismo: Departamento de Justicia y Administración Pública.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación.

c) Espediente-zenbakia: KM/2012/016.

c) Número de expediente: KM/2012/016.

2.- Kontratuaren ezaugarriak.

2.- Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: zerbitzuak.

a) Tipo de contrato: servicios.

b) Helburua: Eusko Jaurlaritzak Donostian duen eraikina (Andia kalea 13) garbitzeko zerbitzua.

b) Descripción del objeto: servicio de limpieza del edificio de la calle Andia, 13 en Donostia-San Sebastián.

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número: no.

3.- Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.- Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.- Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.- Presupuesto base de licitación.

181.755,34 euro, BEZik gabe (214.471,31 euro, BEZa barne).

181.755,34 euros, sin IVA (214.471,31 euro, IVA incluido).

Bi urtetan banatuta:

Dividido en dos anualidades:

2012: 71.745,53 euro, BEZik gabe (84.659,73 euro, BEZa barne).

2012: 71.745,53 euros, sin IVA (84.659,73 euro, IVA incluido).

2013: 110.009,81 euro, BEZik gabe (129.811,58 euro, BEZa barne).

2013: 110.009,81 euros, sin IVA (129.811,58 euro, IVA incluido).

5.- Behin-behineko bermea: ez.

5.- Garantía provisional: no procede.

6.- Agiriak eta argibideak: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua). M eraikina, 3. solairua.

6.- Obtención de documentación e información: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua). Edificio M-3.ª planta.

7.- Kontratistaren betebehar espezifikoak.

7.- Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: bai. U taldea, 1 azpitaldea, A saila.

a) Clasificación: Grupo U, Subgrupo 1, Categoría A.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimenari eta gaitasun tekniko eta profesionalari buruzko beste betebehar batzuk: ez.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: no.

8.- Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.- Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko apirilaren 2a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 2 de abril de 2012 hasta las 13:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio-klausula zehatzen agirian eskatutakoak.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: 1.a) puntuan adierazitakoa.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.- Eskaintzak baloratzeko irizpideak, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan ezarritakoaren arabera.

9.- Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak:

a) Criterios basados en fórmulas:

- Prezioa: 70 puntu.

- Precio: 70 puntos.

b) Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak:

b) Criterios basados en juicio de valor:

- Ezaugarri teknikoak: 30 puntu.

- Características técnicas: 30 puntos.

10.- Eskaintzak irekitzea.

10.- Apertura de las ofertas.

a) Balio-judizioa egitea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea. Entitatea: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Eguna: 2012ko apirilaren 17a, 12:00etan.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor. Entidad: Mesa de Contratación. Dirección Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 17 de abril de 2012 a las 12:00 horas.

b) Eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzea. Entitatea: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), Vitoria-Gasteiz. Eguna: 2012ko apirilaren 25a, 12:00etan.

b) Apertura económica. Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 25 de abril de 2012 a las 12:00 horas.

11.- Bestelako argibideak.

11.- Otras informaciones.

12.- Iragarkien gastuak: 406,49 euro; esleipendunak ordainduko ditu.

12.- Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario (406,49 euros).

13.- Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa lortzeko edo pleguak eskuratzeko atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/.

13.- En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko martxoaren 1a.

En Vitoria-Gasteiz, a 1 de marzo de 2012.

Herri Administrazioko sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración Pública,

M.ª ELENA PÉREZ BARREDO.

M.ª ELENA PÉREZ BARREDO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental