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Boletin Oficial del País Vasco

237. zk., 2011ko abenduaren 16a, ostirala

N.º 237, viernes 16 de diciembre de 2011


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Kultura Saila
Cultura
6040
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EBAZPENA, 2011ko azaroaren 16koa, Kultura, Gazteria eta Kiroletako sailburuordearena, EAEko esparruko aztarnategietan, baimenduriko ekintzen bidez, aurkitu diren gai arkeologiko eta paleontologikoen inbentarioa egiteko diru-laguntzak emateko dena. Diru-laguntza hauek 2011ko ekainaren 15eko Kulturako sailburuaren Aginduari jarraiki eskatutakoak dira.

RESOLUCIÓN de 16 de noviembre de 2011, del Viceconsejero de Cultura, Juventud y Deportes, por la que se conceden las subvenciones para el inventariado de los materiales arqueológicos y/o paleontológicos descubiertos como resultado de la ejecución de intervenciones autorizadas, en yacimientos arqueológicos localizados dentro del ámbito territorial de la CAV, solicitadas al amparo de la Orden de la Consejera de Cultura de Cultura de 15 de junio de 2011.

Ekainaren 29ko 123. zenbakiko EHAAn argitaraturiko Kulturako sailburuaren 2011ko ekainaren 15eko Aginduaren bidez, 2011ko ekitaldian Euskal Autonomia Erkidegoaren barruan kokatzen diren aztarnategietan esku hartze baimenduen ondorioz aurkitutako material arkeologiko edota paleontologikoen inbentarioa egiteko dirulaguntzen emakida-erregimena finkatzen da.

Por Orden de 15 de junio de 2011, de la Consejera de Cultura, publicada en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 123 de 29 de junio, se establece el régimen de concesión de subvenciones para el desarrollo de actividades en el ejercicio 2011 en el ámbito de la catalogación de materiales arqueológicos descubiertos en yacimientos arqueológicos localizados dentro del ámbito territorial de la CAV.

Ondoren aipatzen diren pertsona fisiko edo juridiko-pribatuak ezarritako epearen barruan diru-laguntza eskatu zuten:

Dentro del plazo establecido al efecto han presentado solicitud de subvención las siguientes personas físicas y/o personas jurídico-privadas para los siguientes proyectos:

Aranzadi Zientzi Elkartea, bi proiektu aukeztu zituen:

Sociedad de Ciencias Aranzadi, presenta dos proyectos:

● Praileaitz I. Eskatutako zenbatekoa: 7.200 euro.

● Praileaitz I. Importe solicitado: 7.200 euros.

● Basagain. Eskatutako zenbatekoa 2.936 euro.

● Basagain. Importe solicitado: 2.936 euros.

Francisca Saenz de Urturi:

Francisca Saenz de Urturi:

● Mariturri: 2007-2009 (Vitoria-Gasteiz). Eskatutako zenbatekoa: 25.425 euro.

● Mariturri: 2007-2009 (Vitoria-Gasteiz). Importe solicitado: 25.425 euros.

Arkiolan Fundazioa:

Fundación Arkeolan:

● San Juan eta Genaro Echeandiaren plaza (Irun). Eskatutako zenbatekoa: 17.264 euro.

● Plaza San Juan y Genaro Echeandia (Irun). Importe solicitado: 17.264 euros.

● Santiago kalea 55-59 - Bidasoa kalea 3. Eskatutako zenbatekoa: 53.258 euro.

● C/ Santiago 55-59 - c/ Bidasoa 3. Importe solicitado: 53.258 euros.

Euskoiker Fundazioa:

Fundación Euskoiker:

● Zalduondoko aztarnategi arkeologikoa, Araba). Eskatutako zenbatekoa: 19.882 euro.

● Yacimiento arqueológico de Aistra (Zalduondo, Álava). Importe solicitado: 19.882 euros.

Gorka Tardio Gorostidi:

Gorka Tardio Gorostidi:

● Artegieta. Eskatutako zenbatekoa: 18.200 euro.

● Artegieta. Importe solicitado: 18.200 euros.

Haedera 2000 SL:

Haedera 2000, S.L.:

● Balmasedan egindako esku hartze batzuk: Pío Bermejillo 19/Martín Mendía 16 eta Martín Mendía 14 (Horcasitas Jauregia, II. Fasea). Eskatutako zenbatekoa: 20.838,48 euro.

● Intervenciones en Balmaseda: Pío Bermejillo 19/Martín Mendía 16 y Martín Mendía 14 (Palacio Horcasitas, Fase II). Importe solicitado: 20.838,48 euros.

Iterbide SC:

Iterbide, S.C.:

● San Martín (Alegría-Dulantzi): Eskatutako zenbatekoa: 5.640 euro.

● San Martín (Alegría-Dulantzi): Importe solicitado: 5.640 euros.

● Ancha kalea, 2 eta 4 (Buradongo Gatzaga). Eskatutako zenbatekoa: 2.400 euro.

● C/ Ancha 2 y 4 (Salinillas de Buradón). Importe solicitado: 2.400 euros.

Joseba Rios Garaizar:

Joseba Ríos Garaizar:

● Arlanpeko Aztarnategia (Lemoa). Eskatutako zenbatekoa. 8.710 euro.

● Yacimiento de Arlanpe (Lemoa). Importe solicitado: 8.710 euros.

Ondare Babesa SL:

Ondare Babesa, S.L.:

● Bengola errota-olak. Eskatutako zenbatekoa: 4.477,45 euros.

● Ferrería-molino de Bengola. Importe solicitado: 4.477,45 euros.

● Santa María Magdalena Eliza (Plentzia). Eskatutako zenbatekoa: 986,89 euro.

● Iglesia de Santa María Magdalena (Plentzia). Importe solicitado: 986,89 euros.

● Aguraingo Klarisa Ahizpen San Pedro Komentua. Eskatutako zenbatekoa: 6.275 euro.

● Convento de San Pedro de las Hermanas Clarisas de Salvatierra. Importe solicitado: 6.275 euros.

Qark S. Coop.:

Qark, S. Coop.

● Ereñozar: Eskatutako zenbatekoa: 24.462 euro.

● Ereñozar: Importe solicitado: 24.462 euros.

Sociedad Cultural de Investigación Submarina Insub:

Sociedad Cultural de Investigación Submarina Insub:

● La Concha-Higer. Eskatutako zenbatekoa: 4.130 euro.

● La Concha-Higer. Importe solicitado: 4.130 euros.

Suhar Arkeologia SLU:

Suhar Arkeologia, S.L.U.:

● Jentilbaratza (Ataun). Eskatutako zenbatekoa: 7.400 euro.

● Jentilbaratza (Ataun). Importe solicitado: 7.400 euros.

Zehazten Zerbitzu Kulturalak SL:

Zehazten Zerbitzu Kulturalak, S.L.:

● Urteaga Zahar (Zumaia) URT-09. Eskatutako zenbatekoa: 1.278 euros.

● Urteaga Zahar (Zumaia) URT-09. Importe solicitado: 1.278 euros.

Aurkeztutako dokumentazioa ikuskatuta, Aginduaren 11.2 artikuluan ezarritakoaren arabera, 10 eguneko epea zabaldu zen eskabideak zuzentzeko. Zuzentzeko ziren eskabide guztiak zuzendu ziren legezko epean, bat izan ezik, Arkeolan Fundazioa aurkeztutako Santiago kalea 55-59 - Bidasoa kalea 3 proiektuari dagokiona. Izan ere, Arkeolan Fundazioak ez baitzuen egin Kultura Ondarearen zuzendariak eskatutako zuzenketa, hau da, esku hartze horretan bildutako materialen Gordailu Agiria, deialdiaren 8.2.f) artikuluan ezarritakoaren arabera. Hortaz, etsitzat hartu izan zen eskabide hori.

Una vez revisada la documentación presentada, se abrió un plazo de 10 días para la subsanación de varias de las solicitudes. Todas ellas, a excepción de una, han sido subsanadas en plazo.

En aplicación de lo dispuesto en el artículo 11.2 de la Orden, se da por desistida o decaída en el trámite la solicitud de subvención de la Fundación Arkeolan que tenía por objeto el proyecto de inventario c/ Santiago 55-59 - c/ Bidasoa 3 (Irun), al no haber hecho la subsanación requerida, consistente en la aportación del Acta de depósito de los materiales procedentes de dicha intervención, por hallarse en el supuesto especificado en el artículo 8.2 apartado f) de las bases de la convocatoria.

Aginduaren 14. artikuluan adierazitako Balorazio Batzordea bildu ondoren, eta eskaerak Aginduaren 13. artikuluan ezarritako irizpideak erabiliz baloratu ondoren, batzordeak ebazpen proposamena aurkeztu zuen 2011ko azaroaren 14an.

Reunida la Comisión de Valoración prevista en el artículo 14 de dicha Orden, y una vez valoradas las solicitudes admitidas, presentó su Propuesta de Resolución el 14 de noviembre de 2011, tras aplicar a las solicitudes los criterios de valoración establecidos en el artículo 13 de la Orden.

Balorazio Batzordeak egindako proposamena ikusita, eta Aginduaren 15. artikuluari eta ezar daitezkeen gainerako beste xedapen orokorrei jarraituz, honako hau

A la vista de la propuesta formulada por la Comisión de Valoración, y de acuerdo con el artículo 15 de la mencionada Orden y demás disposiciones de general aplicación,

EBAZTEN DUT:

RESUELVO:

Lehenengoa.- 1. eranskinean adierazten diren eskatzaileei dirulaguntzak ematea. Proiektu bakoitzari dagokion dirulaguntzaren kopurua eranskin berberean zehazten da.

Primero.- Conceder subvención a los solicitantes por las cuantías que se detallan en el anexo 1.

Bigarrena.- 2. eranskinean adierazten den eskabidea etsitzat jotzea, bertan aipatzen den arrazoiarengatik.

Segundo.- Dar por desistida la solicitud que se detalla en el anexo 2, por los motivos expuestos en el mismo.

Hirugarrena.- Dirulaguntza ez ematea ebazpenaren 3. eranskinean adierazten diren pertsona eta erakundeei, eranskinean adierazitako arrazoiengatik.

Tercero.- Denegar la subvención solicitada para la ejecución de los proyectos que se detallan en el anexo 3 por los motivos expuestos en el mismo.

Laugarrena.- Onuradunek Agindu arautzailearen baldintzak bete beharko dituzte, bai eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren arloan indarrean dauden gainerako guztiak ere.

Cuarto.- Los beneficiarios propuestos quedan sometidos a las condiciones establecidas por la Orden reguladora y a cuantas otras que con carácter general rijan en el ámbito de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Bosgarrena.- Diruz lagundutako jarduera guztiak 2010eko abenduaren 31rako bukatuta egon beharko dute Agindu arautzailearen 17. artikuluan xedatutakoaren arabera.

Quinto.- Se fija el límite temporal, momento para el cual han de estar concluidas todas las actividades subvencionadas, el día 31 de diciembre de 2011, conforme a lo dispuesto en el artículo 18 de la Orden reguladora.

Seigarrena.- Emandako diru-laguntzen justifikazio, kitapen eta ordainketari dagokienez, Aginduaren 17., 18. eta 19. artikuluetan ezarritakoari begiratuko zaio, kontuan hartuz bertan adierazten den dokumentazioa Euskal Kultura Ondarearen Zentroan aurkeztu beharko dela bi hilabeteko epean, diruz lagundutako jarduera amaitzen den egunetik hasita, eta edonola ere, 2010eko otsailaren 28a baino lehen. Diru-laguntza jaso duten jardueren exekuzioaren justifikazioa jardueren aurrekontuekiko egingo da, emate-agirian zehazturiko aurrekontuekiko, zergak kontuan hartu gabe, eta Agindu arautzailearen 18. artikuluan ezarritako gainerako xehetasunei jarraiki.

Sexto.- En lo que respecta a la justificación, liquidación y pago de las subvenciones concedidas, se estará a lo dispuesto en los artículos 18, 19 y 20 de la Orden, teniendo en cuenta que la documentación que se indica en la misma deberá presentarse en el Centro de Patrimonio Cultural Vasco en el plazo de dos meses desde la fecha de finalización de la actividad subvencionada, y en todo caso, antes del 28 de febrero de 2012. La justificación de la ejecución de las actividades a las que se ha otorgado subvención versará sobre el presupuesto de las mismas y que se ha detallado en el presente otorgamiento, impuestos incluídos, además del resto de extremos que se establecen en el artículo 20 de la Orden reguladora.

Zazpigarrena.- Agindu horren pentzutan emandako diru-laguntzak ordainketa bakar batez abonatuko dira, 17. artikuluan adierazitakoaren arabera.

Séptimo.- Las subvenciones concedidas con cargo a la citada Orden, se abonarán en un único pago, de acuerdo a lo señalado en el artículo 18 de la misma.

Zortzigarrena.- Ondoren aipatzen diren pertsona fisiko edo juridiko-pribatuei ebazpen hau jakinaraztea: Aranzadi Zientzi Elkartea, Fundación Arkeolan, Fundación Investigación Universidad Empresa, Jakintza Lanezko Ikerkuntza (Euskoiker), Francisca Sáenz de Urturi Rodriguez, Iterbide SC, Gorka Tardío Gorostidi, Haedera 2000 SL, Joseba Rios Garaizar, Ondare Babesa SL, Sociedad Cultural de Investigación Submarina Insub, Suhar Arkeologia SLU, Qark SL, Zehazten Zerbitzu Kulturalak SL, 2011ko ekainaren 15eko Aginduan aurreikusitako diru-laguntzen eskatzaileak. Halaber, Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea.

Octavo.- Notificar la presente Resolución a la Sociedad de Ciencias Aranzadi, Fundación Arkeolan, Fundación Investigación Universidad Empresa - Jakintza Lanezko Ikerkuntza, Francisca Sáenz de Urturi Rodriguez, Iterbide, S.C., Gorka Tardío Gorostidi, Haedera 2000, S.L., Joseba Rios Garaizar, Ondare Babesa, S.L., Sociedad Cultural de Investigación Submarina Insub, Suhar Arkeologia, S.L.U., Qark, S.L., Zehazten Zerbitzu Kulturalak, S.L., solicitantes de las ayudas previstas en la Orden de 15 de junio de 2011, y publicar la misma en el Boletín Oficial del País Vasco, para su general conocimiento.

AZKEN XEDAPENA

DISPOSICIÓN FINAL

Ebazpen honen aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Kulturako sailburuari, hilabeteko epean, interesdunek jakinarazpena jaso edo Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada ante la Consejera de Cultura, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente a la recepción de su notificación por los interesados, o de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2011ko azaroaren 16a.

En Vitoria-Gasteiz, a 16 de noviembre de 2011.

Kultura, Gazteria eta Kiroletako sailburuordea,

El Viceconsejero de Cultura, Juventud y Deportes,

ANTONIO RIVERA BLANCO.

ANTONIO RIVERA BLANCO.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental