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Boletin Oficial del País Vasco

213. zk., 2009ko azaroaren 5a, osteguna

N.º 213, jueves 5 de noviembre de 2009


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ERABAKIA, 2009ko irailaren 21ekoa, Uniqual Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziaren Administrazio Kontseiluarena; horren bidez, kontratatutako irakasleen eta ikertzaileen eta doktore-titulua duten unibertsitate pribatuetako irakasleen ebaluazioa eta egiaztapena lortzeko, eta irakasle lankideak eta elkartuak kontratatu aurreko txostena lortzeko deialdia onartzea eta argitaratzea erabaki da.

ACUERDO de 21 de septiembre de 2009, del Consejo de Administración de Uniqual/Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentzia-Agencia de Evaluación de la Calidad y Acreditación del Sistema Universitario Vasco, por el que se acuerda aprobar y publicar la convocatoria para la evaluación y acreditación del personal docente e investigador contratado, del profesorado de las universidades privadas en posesión del título de doctor y para obtener el informe previo a la contratación de profesorado colaborador y asociado.

Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaile kontratatuengandik eta doktore-titulua duten unibertsitate pribatuetako irakasleengandik Uniqual Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziaren ebaluazioa eta egiaztapena lortzeko eta Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle lankideak eta elkartuak kontratatu aurreko txostena lortzeko prozedura arautzen duen azaroaren 13ko 192/2007 Dekretuaren 2. artikuluan xedatutakoa betez, eta Uniqual Agentziaren Administrazio Kontseiluak 2008ko uztailaren 9an hartutako Erabakiaren bidez onartutako Protokoloaren 4. puntuan ezarritakoari jarraiki, Agentziaren Administrazio Kontseiluak,

En cumplimiento de lo dispuesto en el artículo 2 del Decreto 192/2007, de 13 de noviembre, por el que se regula el procedimiento para obtener la evaluación y acreditación de Uniqual, por parte del personal docente e investigador contratado de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Uniber­tsitatea, del profesorado de las Universidades privadas en posesión del Título de Doctor, y para obtener el informe previo a la contratación de Profesorado Colaborador y Asociado de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea; y de acuerdo con lo establecido en el punto 4.º del Protocolo aprobado mediante Acuerdo del Consejo de Administración de Uniqual, de 9 de julio de 2008 el Consejo de Administración de la Agencia,

ERABAKI DU:

ACUERDA:

Euskal Unibertsitate Sistemari buruzko otsailaren 25eko 3/2004 Legearen II. Tituluan aurreikusitako lanbide-kategorietako batean kontratatzeko eta egiaztatzeko beharrezkoa den irakasleen irakaskuntza-jardueraren eta/edo ikerketa-jardueraren ebaluaziorako deialdia onartzea eta argitaratzea, honako oinarri hauei jarraiki:

Aprobar y publicar la convocatoria para la evaluación de la actividad docente y/o investigadora del profesorado precisa para su acreditación y contratación en alguna de las categorías profesionales previstas por el Título II de la Ley 3/2004, de 25 de febrero, del Sistema Universitario Vasco, con arreglo a las siguientes

OINARRIAK

BASES

Lehenengoa.- Xedea.

Primera.- Objeto.

1.- Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle oso, agregatu, atxiki, lankide eta elkartu gisa kontratatu ditzaten nahi dutenen irakaskuntza-jarduera eta/edo ikerketa-jarduera ebaluatzea da deialdi honen xedea.

1.- La presente convocatoria tiene por objeto la evaluación de la actividad docente y/o investigadora de quienes deseen ser contratados en las figuras de profesorado pleno, agregado, adjunto, colaborador y asociado de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

2.- Halaber, doktore-titulua duten unibertsitate pribatuetako irakasleen irakaskuntza-merituak eta/edo ikerketa-merituak ebaluatuko dira deialdi honen bidez, bai unibertsitate horietan sartu nahi dutenen kasuan, bai irakaskuntza-lanak eta/edo ikerketa-lanak egiten dituztenen kasuan.

2.- Asimismo, mediante esta convocatoria se realizará la evaluación de los méritos docentes y/o investigadores del profesorado de las Universidades privadas que se encuentre en posesión del título de doctor, tanto si se trata de acceder a dichas Universidades como cuando ya realiza labores de docencia y/o investigación.

Bigarrena.- Kategoria ezberdinetarako eskabidea aurkezteko baldintzak.

Segunda.- Requisitos para la solicitud de las diferentes figuras:

a) Irakasle osoaren modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktoretza-titulua eskatzen duen uniber­tsitateko edozein irakasle-taldetako kide izatea, edo irakasle agregatu izatea eta, gutxienez, unibertsitateko irakasle edo ikertzaile gisa hiru urteko jarduna egiaztatzea.

a) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Pleno, pertenecer a cualquiera de los cuerpos docentes universitarios para cuyo acceso se requiere el título de doctor, o tener la condición de profesora o profesor agregado y acreditar, al menos, tres años de actividad docente universitaria e investigadora.

b) Irakasle agregatuaren modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktore-titulua edukitzea eta, gutxienez, irakasle edo ikerlari gisa hiru urtez jardun izana, doktore egin eta gero, ahal dela.

b) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Agregado/a, estar en posesión del título de Doctor/a y haber desarrollado, al menos, tres años de actividad docente e investigadora, prioritariamente post-doctoral.

c) Irakasle atxikiaren modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktore-titulua edukitzea eta egiaz­tatzea bi urtez, gutxienez, ez duela Euskal Herriko Unibertsitatean kontratuzko edo estatutuen arabe­rako harremanik izan edo bekadun gisa jardun, eta, denbora-tarte horretan, unibertsitate horrekin lotu­rarik ez duten zentroetan irakasle- edo ikerlari-lanak egin dituela edo doktore-titulua beste unibertsitateren batean eskuratu duela.

c) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Adjunto/a, estar en posesión del título de Doctor/a y acreditar que, al menos, durante dos años no ha tenido relación contractual, estatutaria o como becario/a en la Universidad del País Vasco y que durante ese tiempo ha realizado tareas docentes y/o investigadoras en centros no vinculados a la misma o que el título de doctor ha sido expedido por otra universidad.

d) Unibertsitate Pribatuko Irakasle doktore modalitatea kontratatzeko ebaluazioan, doktore-titulua edukitzea.

d) En la evaluación para la contratación de la figura de Profesor/a Doctor/a de Universidad Privada, estar en posesión del título de Doctor/a.

e) Irakasle lankide modalitatea kontratatzeko eskaera-txostenean, lizentziatu, arkitekto edo ingeniari-titulua, edo unibertsitateko diplomatu, arkitekto tekniko edo ingeniari tekniko titulua edukitzea.

e) En la solicitud de informe para la contratación de la figura de Profesor/a colaborador, estar en posesión del título de licenciado/a, arquitecto/a, ingeniero/a o diplomado/a universitario/a, arqui­tecto/a técnico/a o ingeniero/a técnico/a.

f) Irakasle elkartua modalitatea kontratatzeko eskaera-txostenean, jarduera profesionala unibertsita­tetik kanpokoa izatea.

f) En la solicitud de informe para la contratación de la figura de Profesor/a asociado, ejercitar su actividad profesional fuera de la universidad.

Baldintza horiek beti bete behar dira ebaluazioa eskatzeko ezarritako epemuga baino lehen.

Se adjuntaran certificados que acrediten el cumplimiento de estos requisitos con fecha anterior al cierre de esta convocatoria.

Hirugarrena.- Ebaluazioaren edo txostenaren eskabidea aurkezteko epea.

Tercera.- Plazo de presentación de la solicitud de evaluación o informe.

Irudi guztietarako eskabideak aurkezteko epea hilabete izango da, deialdi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera kontatzen hasita, eta Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 48. artikuluan aurreikusitakoari jarraiki.

El plazo de presentación de solicitudes para todas las figuras será de un mes, a contar desde el día siguiente al de la publicación de la presente convocatoria en el Boletín Oficial del País Vasco y de conformidad con lo previsto en el artículo 48 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Laugarrena.- Ebaluazioaren eskabidea aurkezteko lekua eta modua.

Cuarta.- Lugar y forma de presentación de la solicitud de evaluación.

1.- Eskabideak Uniqual/Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentzian aurkeztuko dira, eta, interesdunaren curriculumarekin batera, aplikazio informatiko baten bidez sortuko dira. Aplikazio hori Agentziaren web-orrian dago eskuragarri (www.uniqual.org).

1.- Las solicitudes serán presentadas en Uniqual y se generan, junto con el currículo del o la interesado/a, mediante una aplicación informática que estará disponible en la página web de la Agencia (www.uniqual.org).

Eskabidea, halaber, deialdi honen I. eranskin gisa gaineratutako eredua bete ondoren aurkez daitezke. Hala ere, espedientearen izapideak motelagoak dira kasu horietan.

La solicitud formalizada puede también entregarse una vez completado el modelo que se incorpora como anexo I de la presente convocatoria, si bien la tramitación del expediente puede ser más lenta en tales casos.

2.- Eskabidea, halaber, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan ezarritako edozein baliabideren bidez aurkeztu ahal izango da.

2.- La solicitud puede ser igualmente presentada por cualquiera de los medios establecidos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

3.- Eskabidea posta-bulegoetan aurkezten duten interesdunek posta-zerbitzuak emateko Araudia onartzen duen abenduaren 3ko 1829/1999 Errege Dekretuaren 31. artikuluan ezarritakoari jarraitu beharko diote. Artikuluak honako hau dio:

3.- Las personas interesadas que presenten su instancia en las oficinas de Correos, deberán hacerlo en la forma que establece el artículo 31 del Real Decreto 1829/1999, de 3 de diciembre, que aprueba el Reglamento por el que se regula la prestación de los servicios postales, que establece lo siguiente:

«Herritarrek edo erakundeek posta-zerbitzu unibertsala emateko agindua jaso duen operadorearen bitartez herri-administrazioen organoetara bidaltzen dituzten eskabideak, idazkiak eta komunikazioak gutunazal irekian aurkeztuko dira, eta bulegoaren izena eta onarpenaren lekua, ordua eta minutua jasoaraziko dira, argi eta garbi, bidali nahi den dokumentuaren lehen orriaren goiburuan. Halaber, bidali nahi den dokumentu nagusiaren kopiaren, fotokopiaren edo beste erreprodukzio mota baten lehen orrialdean bidalketaren zirkunstantziak jasoaraztea eskatu ahal izango du igorleak, identitatea jatorrizkoarekin konparatu ondoren. Dokumentua administrazio-organo eskudunari aurkeztu izana egiaztatuko duen agiri gisa aurkeztuko da.

«Las solicitudes, escritos y comunicaciones que los ciudadanos o entidades dirijan a los órganos de las Administraciones públicas, a través del operador al que se le ha encomendado la prestación del servicio postal universal, se presentarán en sobre abierto, con objeto de que en la cabecera de la primera hoja del documento que se quiera enviar, se hagan constar, con claridad, el nombre de la oficina y la fecha, el lugar, la hora y minuto de su admisión. El remitente también podrá exigir que se hagan constar las circunstancias del envío, previa comparación de su identidad con el original, en la primera página de la copia, fotocopia u otro tipo de reproducción del documento principal que se quiera enviar, que deberá aportarse como forma de recibo que acredite la presentación de aquél ante el órgano administrativo competente.

Adierazitako eginbideen ondoren, igorleak berak itxiko du gutunazala, eta enplegatuak onarpenaren ordezkagiria egin eta emango du. Ordezkagiri horren jatorrizkoa bulegoan artxibatuko da.

Practicadas las diligencias indicadas, el propio remitente cerrará el sobre, y el empleado formalizará y entregará el resguardo de admisión, cuya matriz archivará en la oficina.

Artikulu honetan aurreikusitako betebeharrei jarraiki, posta-zerbitzu unibertsala emateko agindua jaso duen operadoreak onartutako bidalketak behar bezala aurkeztutzat hartuko dira, Herri Adminis­trazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38. artikuluan eta haren garapen-araudian aurreikusitako ondorioetarako».

Los envíos aceptados por el operador al que se encomienda la prestación del servicio postal universal, siguiendo las formalidades previstas en este artículo, se considerarán debidamente presentados, a los efectos previstos en el artículo 38 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, y en su normativa de desarrollo».

Bosgarrena.- Eskabidearen edukia.

Quinta.- Contenido de la solicitud.

Eskabidean, ebaluazioa edo txostena egiteko eskaera zer kontratu motari dagokion adierazi beharko da. Interesdunek kontratu-irudi bakoitzeko ebaluazio edo txosten eskabide bat egin beharko dute.

En la solicitud se deberá indicar para qué modalidad contractual se solicita la evaluación o informe. Los interesados o las interesadas deberán realizar una solicitud de evaluación para cada una de las figuras contractuales de profesorado, abriéndose por cada una de ellas un expediente específico.

Interesdunek, halaber, irakasle lankidearen eta elkartuaren irudietarako beharrezkoa den txostena eskabide bereizituen bidez egin beharko dute.

Asimismo, las personas interesadas podrán realizar una solicitud de informe de forma separada en relación con las figuras de profesorado colaborador y asociado.

Seigarrena.- Ebaluazio-eskabidearekin batera aur­keztu beharreko dokumentazioa.

Sexta.- Documentación a aportar junto con la solicitud de evaluación.

1.- Eskabidearekin batera, Agentziaren web-orrian (www.uniqual.org) eratu daitekeen curriculum vitaea aurkeztu beharko da. Curriculum vitae hau deialdi honen II. erantsian dagoen eredua jarraituz, Agentziaren web-orrian eskuragarri izango dena, ere aurkeztu daiteke.

1.- La solicitud ha de ir acompañada del currículo que se genera mediante la aplicación informática que estará disponible en la página web de la Agencia (www.uniqual.org). El currículo puede también entregarse una vez completado el modelo de currículum vitae que se incorpora como anexo II de la presente convocatoria y que estará disponible en la página web de la Agencia.

Halaber, eskatutako titulazioa eta interesdunaren historial akademikoa osatzen duten meritu guztiak egiaztatzen dituen dokumentazioaren kopia aurkeztu beharko da. Meritu horiek beti bete behar dira ebaluazioa eskatzeko ezarritako epemuga baino lehen.

Asimismo, deberá aportarse copia de la documentación acreditativa de la titulación exigida y de todos los méritos que componen el historial académico del interesado o interesada, con fecha anterior al cierre de esta convocatoria.

2.- Interesdunek ez dituzte, ezein kasutan, jatorrizko dokumentuak aurkeztu behar, ez baitira itzuliko.

2.- Los interesados o las interesadas no deben presentar, en ningún caso, los documentos originales pues no serán devueltos.

Aurrekoa aparte utzi gabe, legez eskatutako baldintzak edo alegatutako merituak betetzen direla egiaztatzeko beharrezkoa den guztietan eskatu ahal izango die Uniqual agentziak eskatzaileei dokumen­tazioa aurkeztea.

Sin perjuicio de lo anterior, Uniqual podrá requerir su presentación a los solicitantes en cualquier momento si ello resultase necesario para la verificación del cumplimiento de los requisitos exigidos legalmente o de los méritos alegados.

3.- Dagokion espedientearen aipamen zehatzaren bidez, aurreko egiaztapen-ebaluazioaren edo txoste­naren beste eskabide batzuekin batera aurkeztu izana­gatik Uniqual agentziak dagoeneko baduen egiaztatzeko dokumentazioaren kopiak aurkezteko beharra salbuetsi ahal izango da.

3.- Mediante la referencia concreta al expediente correspondiente podrá excusarse la aportación de copias de aquella documentación acreditativa que ya obre en poder de Uniqual por haber sido aportada en la anterior convocatoria de Acreditación.

4.- Ebaluazio-eskabidearekin batera, aurkeztutako dokumentazioaren egiazkotasunaren deklarazioa aurkeztu behar dute interesdunek. Deklarazio horretan, aurkeztutako dokumentu guztien zerrenda sartu behar da. Deklarazio hori egiteko, Uniqual agentziaren web-orrian argitaratutako formularioa erabil daiteke.

4.- Junto con la solicitud de evaluación, las personas interesadas han de aportar una declaración de veracidad de la documentación entregada, que incluya una relación completa de los documentos de los que se hace entrega. Dicha declaración puede ser elaborada a partir del formulario publicado en la página web de Uniqual.

Zazpigarrena.- Ebaluazio-eskaerak jasotzea eta bideratzea.

Séptima.- Recepción y tramitación de las solicitudes de evaluación.

1.- Uniqual agentzian eskabidea jaso ondoren, eskatzaileari eta eskatutako irudiari emandako identifikazio-kode batekin erregistratuko da eta espediente bat irekiko da, sarrera-data adierazita.

1.- Recibida la solicitud en Uniqual, ésta será registrada con un código identificativo por solicitante y figura solicitada y se abrirá un expediente indicando la fecha de entrada.

2.- Deialdi bakoitzean, eskatzaile eta irudi bererako espediente bakarra sortu ahal izango da. Interesdunak irudi bererako hainbat espediente sortzen baditu, erregistro publiko batean paperean aurkeztutako azkenengo eskabidea soilik hartuko da kontuan.

2.- Sólo se podrá generar un expediente por convocatoria para un mismo solicitante y figura. En el caso de que la persona interesada genere varios expedientes para una misma figura sólo se tendrá en consideración el correspondiente a la última solicitud en papel presentada en un registro público.

Zortzigarrena.- Ebaluazio-irizpideak.

Octava.- Criterios de evaluación.

1.- Uniqual agentziak uztailaren 29ko 149/2008 Dekre­tuaren bidez eta azaroaren 13ko 192/2007 Dekre­tuaren eranskinean aurreikusitako irizpideei jarraiki kontratu-irudi bakoitzerako onar­tutako ebaluazio-irizpideen arabera beteko dute beren zeregina Ebaluazio Batzordeek.

1.- Los Comités de Evaluación realizarán su labor en función de los criterios de evaluación aprobados por Uniqual para cada figura contractual mediante el Decreto 149/2008, de 29 de julio, de conformidad con los previstos en el anexo al Decreto 192/2007, de 13 de noviembre.

2.- Ebaluazio-organoek uztailaren 29ko 149/2008 Dekretuaren bidez onartutako puntuazioak hartuko dituzte kontuan eskatzaile bakoitzak alegatutako merituak balioesteko garaian.

2.- Los órganos de evaluación tendrán en cuenta al valorar los méritos alegados por cada solicitante las puntuaciones aprobadas por el Decreto 149/2008, de 29 de julio.

Bederatzigarrena.- Ebazpena.

Novena.- Resolución.

1.- Ebaluazioa edo txostena lortzeko prozesuen emaitzak Uniqual agentziako zuzendariaren ebazpen bidez formalizatuko dira. Eskaera bakoitzak bere ebazpena izango du. Ebazpen horren aurka berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango da, nahi izanez gero, adierazitako Agentzian, hilabeteko epean, edota, zuzenean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Administrazioarekiko Auzietako Epaitegi eskudunetan, bi hilabeteko epean (bi kasuetan, ebazpena jakinarazten denetik aurrera kontatzen hasita).

1.- Los resultados de los procesos de evaluación o informe se formalizarán mediante resolución del Director de Uniqual individualizada para cada solicitud. Contra dicha resolución cabe interponer, con carácter potestativo, recurso de reposición ante dicha Agencia en el plazo de un mes o directamente recurso contencioso-administrativo ante los Juzgados de lo Contencioso-Administrativo competentes en el plazo de dos meses, en ambos casos contados desde la notificación de la resolución.

2.- Ebazpenetan, ebaluazioa zer kontratu-irudirako egin den, ebaluazioa positiboa edo negatiboa izan den, eta txostena aldekoa edo kontrakoa izan den adierazi beharko da. Halaber, dagokion batzordeak egindako ebaluazioaren edo txostenaren laburpena gaineratuko zaie ebazpenei.

2.- Las resoluciones deberán indicar la figura contractual para la que se ha realizado la evaluación, si ésta ha sido positiva o negativa y si el informe tiene, por tanto, carácter favorable o desfavorable. Asimismo, se acompañarán del resumen de la evaluación o informe realizado por el comité correspondiente.

3.- Eskatzaileek ebaluazio positiboa lor dezakete kontratu-irudi jakin baterako, beti ere aurkeztutako merituekin hurrengo puntuazio minimoak lortzen dituztenean:

3.- La evaluación positiva para una determinada figura contractual podrá obtenerse siempre y cuando se alcancen las siguientes puntuaciones mínimas en relación con los méritos presentados:

- Irakasle Elkartua: guztira 55 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Prestakuntza akade­mikoa eta irakaskuntzako esperientzia, Jarduera profesionala eta Ikerketa-jarduera atalen artean gutxienez 50 puntu lortzea.

- Profesor Asociado: obtener más de 55 puntos en total con un mínimo de 50 puntos entre los apar­ta­dos de Formación Académica y Experiencia Docente, Actividad Profesional y Actividad Investigadora.

- Irakasle lankidea: guztira 55 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Prestakuntza akademikoa eta irakaskuntzako esperientzia eta Jarduera profesionala eta ikerketa-jarduera atalen artean gutxienez 50 puntu lortzea.

- Profesor Colaborador: obtener más de 55 puntos en total con un mínimo de 50 puntos entre los apartados de Formación Académica y Experiencia Docente y Actividad Profesional e Investigadora.

- Irakasle atxikia: guztira 55 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Ikerketa-jarduera eta ezagutza transferentzia atalean gutxienez 20 puntu lortzea eta Prestakuntza akademikoa, irakaskuntza-jarduera eta esperientzia profesionala atalean gutxienez 10 puntu lortzea.

- Profesor Adjunto: obtener más de 55 puntos en total con un mínimo de 20 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia del Conocimiento y un mínimo de 10 puntos en el apartado de Formación Académica, Actividad Docente y Experiencia Profesional.

- Irakasle agregatua: guztira 65 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Ikerketa-jarduerak eta ezagutza transferitzea atalean gutxienez 30 puntu lortzea eta Irakaskuntza-jarduera eta esperientzia profesionala atalean gutxienez 20 puntu lortzea.

- Profesor Agregado: obtener más de 65 puntos en total con un mínimo de 30 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia de Conocimiento y un mínimo de 20 puntos en el apartado de Actividad Docente y Experiencia Profesional.

- Irakasle osoa: guztira 80 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Ikerketa-jarduerak eta ezagutza transferitzea atalean gutxienez 45 puntu lortzea eta Irakaskuntza-jarduera eta esperientzia profesionala atalean gutxienez 25 puntu lortzea.

- Profesor Pleno: obtener más de 80 puntos en total con un mínimo de 45 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia de Conocimiento y un mínimo de 25 puntos en el apartado de Actividad Docente y Experiencia Profesional.

- Unibertsitate pribatuko irakasle doktorea:

- Profesorado doctor de Universidad privada:

* A aukera: guztira 50 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Ikerketa-jarduerak eta ezagutza transferitzea atalean gutxienez 20 puntu lortzea eta Irakaskuntza-jarduera atalean gutxienez 20 puntu lortzea.

* Opción A: obtener más de 50 puntos en total con un mínimo de 20 puntos en el apartado de Actividad Investigadora y Transferencia de Conocimiento y un mínimo de 20 puntos en el apartado de Actividad Docente.

* B aukera: guztira 50 puntu baino gehiago lortzea eta, horrez gain, Ikerketa-jarduerak eta ezagutza transferitzea eta Irakaskuntza-jarduera atalen artean gutxienez 45 puntu lortzea.

* Opción B: obtener más de 50 puntos en total con un mínimo de 45 puntos entre los apartados de Actividad Investigadora y Transferencia de Conocimiento y de Actividad Docente.

4.- Ebaluazioaren ebazpenak deialdi honetan eskabideak aurkezteko ezarritako epea amaitu eta hurrengo sei hilabeteen barruan jakinarazi beharko zaizkie interesdunei, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42.5 artikuluan xedatutakoa aparte utzi gabe.

4.- Las resoluciones de la evaluación deben ser notificadas a las personas interesadas dentro de los seis meses siguientes a la expiración del plazo de presentación de solicitudes abierto por esta convocatoria, sin perjuicio de lo dispuesto en el artículo 42.5 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

5.- Aurreko idatz-zatian adierazitako epearen barruan ebazpenik izan ezean, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan aurreikusitako ondorioak sortuko dira.

5.- La falta de resolución dentro del plazo señalado en el apartado anterior producirá los efectos previstos en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

6.- Ebaluazio negatiboa edo kontrako txostena jaso duen interesdunak ezin izango du beste ebaluazio-eskaera bat edo txosten-eskaera bat aurkeztu dagokion ebazpena jakinarazi eta sei hilabete igaro arte prozedura arautzen duen azaroaren 13ko 192/2007 Dekretuaren 8.2 artikuluan aurreikusitakoari jarraiki.

6.- La persona interesada que haya obtenido una evaluación negativa o informe desfavorable no podrá efectuar una nueva solicitud de evaluación o informe para esa misma figura hasta pasados seis meses desde la notificación de la correspondiente resolución, de acuerdo con lo previsto en el artículo 8.2 del Decreto 192/2007, de 13 de noviembre, por el que se regula el procedimiento para obtener la evaluación y acreditación de Uniqual.

Hamargarrena.- Dokumentu-erregimena eta datu pertsonalen inguruko eskubideak.

Décima.- Régimen documental y derechos respec­to a los datos de carácter personal.

1.- Datu pertsonalak babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoari jarraiki, interesdunek emandako datuak Uniqual agentziaren titulartasunpeko fitxategi automatizatu pertsonal batean sartuta geratu ahal izango dira Agentziak deitutako beste prozesu batzuk garatzeko, betiere interesdunak prozesu horietan parte hartzen badu.

1.- De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de protección de datos de carácter personal (LOPD), los datos suministrados por los interesados o las interesadas podrán quedar incorporados en un fichero automatizado Personal, cuyo titular es Uniqual, para el desarrollo de los procesos convocados por la Agencia, siempre que el interesado/a participe en los mismos.

2.- Fitxategi pertsonala Uniqual agentziaren Zuzendaritzaren erantzukizunpean geratuko da (San Prudentzio kalea, 8, 01005 Vitoria-Gasteiz).

2.- El fichero Personal quedará bajo la responsabilidad de la Dirección de Uniqual, en la calle San Prudencio, 8; 01005 Vitoria-Gasteiz.

3.- Datu pertsonalak babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoa gara­tzeko Araudia onartzen duen abenduaren 21eko 1720/2007 Errege Dekretuan ezarritakoari jarraiki tratatuko dira datu pertsonalak, eta informazioaren konfidentzialtasuna eta osotasuna bermatzeko beharrezkoak diren segurtasun-neurriak hartuko dira.

3.- Los datos de carácter personal serán tratados de acuerdo con lo establecido en el Real Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre, por el que se aprueba el Reglamento de desarrollo de la LOPD y se adoptarán las medidas de seguridad necesarias para garantizar la confidencialidad y la integridad de la información.

Gainera, tratamendu egokia jasoko dute datu horiek, Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legean eta Lege hori garatzen duen urriaren 18ko 308/2005 Dekretuan xedatutakoaren arabera.

Asimismo, estos datos recibirán un tratamiento adecuado, según lo dispuesto en la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos y en el Decreto 308/2005, de 18 de octubre, por el que se desarrolla la citada Ley.

4.- Interesdunek eskuratzeko, zuzentzeko, deuseztatzeko eta aurka egiteko eskubideak baliatu ahal izango dituzte Uniqual agentziaren bulegoetan, Datu Pertsonalak Babesteari buruzko Lege Organi­koan ezarritakoa betez.

4.- Las personas interesadas podrán ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, en cumplimiento de lo que establece la LOPD, ante las oficinas de Uniqual.

Hamaikagarrena.- Errekurtsoak.

Undécima.- Recursos.

Deialdi hau eta haren oinarriak behin betikoak dira administrazio-bidean, eta horien aurka adminis­trazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango diete interesdunek Euskal Autonomia Erkidegoko administrazioarekiko auzietako jurisdikzio-organoei bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 109. artikuluan (4/1999 Legeak aldatutako testuaren arabera) eta Administrazioarekiko Auzietarako Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 14. eta 46. artikuluetan ezarritakoari jarraiki. Halaber, nahi izanez gero, berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote Agentziari hilabete bateko epean, adierazitako 30/1992 Legearen 116. eta 117. artikuluei jarraiki (4/1999 Legeak aldatutako testuaren arabera).

Contra la presente convocatoria y sus bases, que son definitivas en la vía administrativa, podrán los interesados interponer recurso contencioso-administrativo en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, ante los órganos jurisdiccionales de lo contencioso-administrativo de la Comunidad Autónoma del País Vasco, de conformidad con lo establecido en el artículo 109 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, así como en los artículos 14 y 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, Reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa, y potestativamente podrán interponer el recurso de reposición, en el plazo de un mes, ante la Agencia, de conformidad con los artículos 116 y 117 de la referida Ley 30/1992.

Erabaki honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera sortuko ditu ondorioak.

El presente Acuerdo producirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2009ko irailaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de septiembre de 2009.

Uniqualeko Administrazio Kontseiluaren idazkaria,

La Secretaria del Consejo de Administración de Uniqual,

M.ª PAZ ESPINOSA ALEJOS.

M.ª PAZ ESPINOSA ALEJOS.

Oniritzia: Uniqualeko Administrazio Kontseiluaren lehendakaria,

V.º B.º La Presidenta del Consejo de Administración de Uniqual,

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

I. ERANSKINA / ANEXO I

I. ERANSKINA / ANEXO I

CURRICULUM ESKAERA / INSTANCIA CURRICULUM

CURRICULUM ESKAERA / INSTANCIA CURRICULUM

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

II. ERASKINA / ANEXO II

II. ERASKINA / ANEXO II

CURRICULUM VITAEA / CURRICULUM VITAE

CURRICULUM VITAEA / CURRICULUM VITAE

(Ikus .PDF)

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Azterketa dokumentala


Análisis documental