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Boletin Oficial del País Vasco

200. zk., 2009ko urriaren 19a, astelehena

N.º 200, lunes 19 de octubre de 2009


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SPRI SA
SPRI, S.A.
5609
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IRAGARKIA, Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua, SArena (Spri SA), Resiste Programari buruzkoa.

ANUNCIO de la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. (Spri, S.A.) del Programa Resiste.

Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua SAren Administrazio Kontseiluak, 2009ko urriaren 1ean egindako bileran, Resiste Programaren araudia onartzea erabaki zuen. Hona hemen araudia, oso-osorik:

El Consejo de Administración de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., en su reunión de 1 de octubre de 2009 ha adoptado el acuerdo de aprobar la normativa por la que se regirá el Programa de ayudas «Resiste», cuyo texto íntegro a continuación se indica:

Bizi dugun finantza-krisiak eragina izan du enpresa ia guztietan (eragin hori bortitzagoa izan da, gainera, sektore batzuetan): kreditu berri bat eskatu ezina, kapital zirkulatzailearen ildoak galtzea, eta, faktore horiek guztiak merkatuen krisiari batuz gero, finantza-entitateekiko betebeharrei erantzun ezin izatea.

La actual crisis financiera en la que estamos inmersos ha supuesto para la casi totalidad de las empresas, y de forma más acusada en algunos sectores, la imposibilidad de acceder a nuevo crédito, la pérdida de líneas de circulante y en última instancia todos estos factores unido al de la crisis de mercados la imposibilidad de atender sus obligaciones con las entidades financieras.

Horrek guztiak enpresak behartu egiten ditu euren negozio-planak eta finantza-egiturak zehatz-mehatz aztertzera, euren pasibo finantziarioen berregituraketa sakon bat egin ahal izateko; horrela, pasibo horiek egungo eszenatokira egokitu eta krisia gainditu eta merkatuak bereoneratu bitartean konpainiak finantza arloan egonkortzea ahalbidetuko dute. Izan ere, horrela egin ezean, prozedura konkurtsaletara, eta areago, konpainiak likidatzera jo beharko dute.

Todo ello obliga a un análisis profundo de sus planes de negocios y de sus estructuras financieras para proceder a una reestructuración profunda de sus pasivos financieros de forma que se adecuen al escenario actual y permitan estabilizar financieramente las compañías durante un período de tiempo suficiente para salvar la crisis y que los mercados se recuperen, ya que, de otra forma se ven abocados a procesos concursales y en último caso a la liquidación de las compañías.

Enpresen behar horri erantzuteko, mailarik goreneko finantza-aholkulariak kontratatzeko laguntza-sistema bat ezarri da. Aholkulari horien bidez, enpresek euren finantza-zorrak birnegoziatu ahal izango dituzte, epe ertain batean finantza-egonkortasuna lortzeko.

Para dar respuesta a esa necesidad de las empresas se establece un sistema de ayudas para la contratación de asesores financieros del máximo nivel que permitan a las empresas proceder a la renegociación de sus deudas financieras con el fin de conseguir una estabilidad financiera en el medio plazo.

Programa hau aplikatuz emango diren laguntzak de minimis laguntzak edo garrantzia txikiko laguntzak izango dira, Europako Batzordearen 2006ko abenduaren 15eko 1998/2006 Erregelamenduari (EE) jarraiki. Araudi hori Tratatuko 87. eta 88. artikuluak de minimis laguntzei aplikatzeari buruzkoa da (EBAO, L 379, 2006ko abenduaren 28koa).

Las ayudas concedidas en aplicación de este programa tienen la consideración de ayudas de menor importancia o de minimis en el sentido del Reglamento (CE) N.º 1998/2006 de la Comisión, de 15 de diciembre de 2006, relativo a la aplicación de los artículos 87 y 88 del Tratado a las ayudas de minimis (DOUE L 379, de 28 de diciembre de 2006).

Horregatik, Spri SAk jarraian adieraziko den araudia onartu du. Hona hemen araudi horren klausulak:

En consecuencia, Spri, S.A. ha procedido a aprobar la presente normativa cuyo clausulado es el siguiente:

I. KAPITULUA

CAPÍTULO I

XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

Laguntza-programa honen helburua da helbidea EAEn duten enpresentzat zorraren berregituraketan adituak diren finantza-aholkulariak kontratatzea, behin birfinantzaketa-prozesuak arrakastaz amaitu ostean, sozietateek epe ertainean finantza-egonkortasuna izan dezaten.

El presente programa de ayudas tiene por objeto incentivar la contratación de asesores financieros, expertos en reestructuración de deuda, a empresas con domicilio social en el País Vasco, de forma que, concluidos con éxito los procesos de refinanciación, permitan a las sociedades disfrutar de una estabilidad financiera en el medio plazo.

2. artikulua.- Laguntzen izaera.

Artículo 2.- Naturaleza de las ayudas.

Programa honen barruan ematen diren laguntzak itzuli beharrik gabeko diru-laguntzak izango dira.

Las ayudas que se concedan en el marco del presente Programa tendrán la consideración de subvenciones a fondo perdido no reintegrables.

3. artikulua.- Erakunde onuradunak.

Artículo 3.- Entidades beneficiarias.

1.- Euskal Autonomia Erkidegoan helbidea duten enpresa guztiak izan daitezke laguntza hauen onuradunak.

1.- Podrán ser beneficiarias de estas ayudas todas las empresas que tengan su domicilio social en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.- Entitate onuradunek laguntza publikoak jasotzeko beharrezko baldintzak bete beharko dituzte, legearekin bat etorriz, eta, era berean, beren egoera legeztatuta egon beharko da, bai zerga-betebeharren aldetik, bai Gizarte Segurantzaren aldetik, eta egunean egon beharko dute Spriren edozein sozietaterekin dituzten betekizunetan ere.

2.- Las entidades beneficiarias deberán reunir los requisitos necesarios para obtener ayudas públicas de acuerdo a lo establecido en la legislación vigente y tener su situación regularizada en cuanto a sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como estar al corriente en el cumplimiento de las obligaciones que mantengan con cualquiera de las sociedades del grupo Spri.

3.- Europako Batzordeak aurretiaz erabaki badu laguntza bat legez kanpokoa eta merkatu bateratuarekin bateraezina dela, Programaren entitate onuradunek ez dute egon behar berreskuratzeko agindu baten menpe.

3.- Las entidades beneficiarias del Programa no deben encontrarse sujetas a una orden de recuperación pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado común.

4.- Programaren onuradun izateko, gehigarri gisa, enpresa bideragarria dela egiaztatu behar da Spri SAren aurrean. Enpresak laguntzak jasotzeko bidezkotzat jotzen duen informazioa emango du, eta informazio hori objektiboki eta diskriminaziorik gabe aztertuko du Euskal Herriko Arrisku Kapitalaren Kudeaketa AKEKS, SAk; hain zuzen ere, bideragarritasuna behar bezala egiaztatu izanari buruzko txostena emango du.

4.- Adicionalmente para ser beneficiaria del Programa deberá acreditar su viabilidad empresarial ante Spri, S.A. con la información que dicha empresa juzgue oportuna para poder acceder al Programa de Ayudas, información que será evaluada de forma objetiva y no discriminatoria por Gestión de Capital Riesgo del País Vasco SGECR, S.A., que emitirá su dictamen correspondiente sobre la correcta acreditación de su viabilidad.

Nolanahi ere, entitate onuradunak «krisi» egoeran ez dagoen enpresa bat dela egiaztatu behar du. Enpresa bat «krisian» egongo da, baldin eta krisian dauden enpresak egoera horretatik ateratzeko eta berregituratzeko estatuko laguntzei buruz Europar Batasunak eman dituen jarraibideen 9. eta 10. puntuetan ezarritako irizpideak betetzen badira (EBAO, C 244, 2004ko urriaren 1ekoa); eta, enpresa txiki eta ertainen kasuan (ETE), Batzordearen 2008ko abuztuaren 6ko 800/2008 Erregelamenduaren (EE) 1.7 artikuluan ezarritako irizpideak betetzen badira. Araudi horren bidez, zenbait laguntza-kategoria merkatu bateratuarekin bateragarriak direla deklaratu zen, Tratatuaren 87. eta 88. artikuluak aplikatuz (EBAO, L 214, 2008ko abuztuaren 9koa). Gaur egun, honako hauek dira adierazitako irizpideak:

En todo caso, la entidad beneficiaria deberá acreditar que no es una empresa en situación de «crisis». Se entenderá que una empresa está en «crisis» si se cumplen los criterios establecidos en los apartados 9 a 11 de las Directrices comunitarias sobre ayudas estatales de salvamento y de reestructuración de empresas en crisis (DOUE C 244, de 1 de octubre de 2004) o, en el caso de tratarse de una pequeña y mediana empresa («PYME»), los criterios establecidos en el artículo 1.7 del Reglamento (CE) 800/2008 de la Comisión, de 6 de agosto de 2008, por el que se declaran determinadas categorías de ayuda compatibles con el mercado común en aplicación de los artículos 87 y 88 del Tratado (DOUE L 214, de 9 de agosto de 2008). Estos criterios actualmente son los siguientes:

4.1.- Enpresa krisian dago, baldin eta bere finantza-baliabideak edo akziodun eta hartzekodunengandik datozkionak erabili arren, ez bada gauza —kanpoko esku-hartzerik ez bada, behintzat— epe motz edo ertain batean ekonomikoki desagertzera eramango duten galerak kitatzeko. Inguruabar horiek betetzen direla joko da ondoko baldintza hauetakoren batean egonez gero:

4.1.- La empresa se encuentra en crisis si es incapaz, mediante sus propios recursos financieros o con los que están dispuestos a inyectarle sus accionistas y acreedores, de enjugar pérdidas que la conducirán, de no mediar una intervención exterior, a su desaparición económica casi segura a corto o medio plazo. Se considerará que se cumplen estas circunstancias en todo caso si se dan los siguientes requisitos:

(a) Erantzukizun mugatuko sozietateen kasuan, harpidetutako kapitalaren erdia baino gehiago desagertu bada eta kapital horren laurdena baino gehiago galdu bada, azken 12 hilabeteetan.

(a) En el caso de una sociedad de responsabilidad limitada, si ha desaparecido más de la mitad de su capital suscrito y se ha perdido más de una cuarta parte del mismo en los últimos 12 meses;

(b) Gutxienez, sozietatearen bazkideetako batek enpresaren zorraren gaineko erantzukizun mugagabea duen kasuan, bere funtsen erdia baino gehiago desagertu bada —sozietatearen liburuetan adierazitakoaren arabera— eta funts horien laurdena baino gehiago galdu bada, azken 12 hilabeteetan.

(b) En el caso de una sociedad en la que al menos algunos de sus socios tienen una responsabilidad ilimitada sobre la deuda de la empresa, si han desaparecido más de la mitad de sus fondos propios, tal como se indican en los libros de la misma, y se ha perdido más de una cuarta parte de los mismos en los últimos 12 meses;

(c) Enpresa edozein motakoa delarik ere, prozedura konkurtsal batean murgiltzeko baldintzak, araudi espainiarrean ezarritakoak, betetzen baditu.

(c) Para cualquier forma de empresa, si reúne las condiciones establecidas en la normativa española para someterse a un procedimiento de concurso.

4.2.- ETEen kasuan, krisian daudela joko da, bakar-bakarrik, 4.1 artikuluaren a) eta c) idatz-zatietan ezarritako baldintzaren bat betetzen baldin badute. Hiru urte baino gutxiago dituen ETEa krisian dagoela joko da, bakar-bakarrik, 4.1.c) artikuluan ezarritako baldintzak betetzen baditu.

4.2.- En el caso específico de las PYMEs se considerará que están en crisis sólo si se cumplen alguno de los requisitos establecidos en los apartados (a) a (c) del párrafo 4.1 anterior. Una PYME con menos de tres años de antigüedad sólo se considerará como empresa en crisis si cumple las condiciones establecidas en la letra c) del párrafo 4.1 anterior.

4.2. paragrafoan ezarritakoaren ondorioetarako, ETEak dira Europar Batasunaren 2003ko maiatzaren 6ko 2003/361/EE Gomendioan (mikroenpresa, enpresa txiki eta ertainaren definizioa) edo hura ordezkatzen edo aldatzen duten xedapenetan ETEa izateko ezarritako betekizunak betetzen dituzten enpresak. Hauek dira indarrean dauden betekizunak:

A los efectos de este párrafo 4.2, se consideran PYMEs aquellas empresas que cumplan las condiciones de PYME establecidas en la Recomendación 2003/361/CE de la Comisión Europea, de 6 de mayo de 2003, sobre definición de microempresas, pequeñas y medianas empresas (DOUE, L 124 de 20 de mayo de 2003) o las disposiciones que la sustituyan o modifiquen, cuyos requisitos vigentes son:

- 250 langile baino gutxiago izatea.

- Que emplee a menos de 250 trabajadores/as.

- Urteko negozio-kopurua, gehienez, 50 milioi eurokoa izatea, edo bestela, urteko balantze orokorra, gehienez, 43 milioi eurokoa izatea.

- Que su volumen de negocio anual no supere los 50 millones de euros, o bien, que su balance general anual no rebase los 43 millones de euros.

Beste batzuei lotua edo elkartua den ETEari dagokionez, enpresa-taldeak bete beharko ditu aipatu baldintzak. Eta aipatutakoaren ondorioetarako:

En el caso de que la empresa con categoría de PYME esté asociada o vinculada con otras, los requisitos anteriores deberá cumplirlos el grupo de empresas así formado. A estos efectos:

- Loturadun enpresatzat hartuko dira euren artean ondoko erlazio hauetariko bat badago: (I) enpresa batek baditu beste enpresa baten akziodunen edo bazkideen boto-eskubide gehienak; (II) enpresa batek badu beste enpresa bateko administrazio-, zuzendaritza- edo kontrol-organoko kide gehienak izendatu edo errebokatzeko eskubidea; (III) enpresa batek badu beste baten gaineko nagusigoa baliatzeko eskubidea, bigarren enpresarekin egindako kontratu bat edo enpresa horren estatutuetako klausula bat dela-eta; edo (IV) enpresa batek, beste bati elkartua edo akzioduna denak, kontrolatzen baditu bakarrean bigarren enpresa horretako akziodunen boto-eskubide gehienak, hain justu ere bigarren enpresa horretako beste akziodun edo bazkide batzuekin egindako akordioaren bitartez.

- Se consideran «empresas vinculadas» las empresas entre las cuales existe alguna de las relaciones siguientes: (I) una empresa posee la mayoría de los derechos de voto de los accionistas o socios de otra empresa; (II) una empresa tiene derecho a nombrar o revocar a la mayoría de los miembros del órgano de administración, dirección o control de otra empresa; (III) una empresa tiene derecho a ejercer una influencia dominante sobre otra, en virtud de un contrato celebrado con ella o una cláusula estatutaria de la segunda empresa; o (IV) una empresa, accionista o asociada a otra, controla sola, en virtud de un acuerdo celebrado con otros accionistas o socios de la segunda empresa, la mayoría de los derechos de voto de sus accionistas.

- Enpresa elkartutzat hartzen dira hauek: loturadun enpresa gisa sailkatu ezin direnak (goragoko paragrafoan esandako zentzuan), kasu honetan: enpresa batek (enpresa parte hartzailea) bakarrean edo beste batzuekin, beste enpresa baten (partaidetza-enpresa) kapitalaren edo boto-eskubideen % 25 edo gehiago duenean. Arau orokor horren aurka egin gabe, ez dira hartzen enpresa elkartutzat: nahiz eta partaidetzaren % 25eko mugara ailegatu, ondoko inbertitzaile-kategoriaren batean badaude: (I) partaidetzako sozietate publikoak, arrisku-kapitaleko sozietateak, pertsona fisikoak edo pertsona fisikoen taldeak, arrisku-kapitalean inbertitu ohi dutenak (inbertitzaile probidentzialak) eta burtsako kotizaziorik gabeko enpresen funtsetan inbertitzen dutenak, betiere inbertitzaile probidentzial horien inbertsioa, enpresa berean, 1.250.000 eurotik gorakoa ez bada; (II) irabazte asmorik gabeko zentro edo unibertsitateak; (III) inbertitzaile instituzionalak, eskualde garapenerako funtsak barne; eta (IV) tokiko agintaritza autonomoak, urteko 10 milioi eurotik beherako aurrekontua izanik, 5.000 biztanletik behera badituzte.

- Se consideran «empresas asociadas» todas las empresas a las que no se puede calificar como empresas vinculadas, en el sentido del párrafo anterior, en las que y una empresa (empresa participante) posee, por sí sola o conjuntamente el 25% o más del capital o de los derechos de voto de otra empresa (empresa participada). Sin perjuicio de esta regla general, no se considerarán empresas asociadas aquellas respecto de las que, aún alcanzándose el límite máximo del 25%, estén presentes las categorías de inversores siguientes: (I) sociedades públicas de participación, sociedades de capital riesgo, personas físicas o grupos de personas físicas que realicen una actividad regular de inversión en capital riesgo (inversores providenciales) e inviertan fondos propios en empresas sin cotización bursátil, siempre y cuando la inversión de dichos inversores providenciales en la misma empresa no supere 1.250.000 euros; (II) universidades o centros de investigación sin fines lucrativos; (III) inversores institucionales, incluidos los fondos de desarrollo regional; y (IV) autoridades locales autónomas con un presupuesto anual de menos de 10 millones de euros y una población inferior a 5.000 habitantes.

Azkenik, enpresa batzuk ez dira ETEtzat joko, artikulu honetan jasotako gainerako baldintzak bete arren, erakunde edo kolektibitate publiko batek edo gehiagok haien kapital sozialaren edo boto-eskubideen % 25 edo gehiago kontrolatzen badu(te). Salbuespena izango da sozietate elkartuetarako aurreikusitakoa.

No tendrán la consideración de PYME las empresas que, aún reuniendo los demás requisitos descritos en este artículo en las que uno o más organismos públicos o colectividades públicas controlen el 25% o más de su capital social o de sus derechos de voto, a excepción de lo previsto para sociedades asociadas.

5.- Onuradun izateko baldintzei eutsi egin behar zaie laguntzaren azken ordainketa egiten den unera arte.

5.- Las condiciones para ser beneficiaria habrán de mantenerse hasta el momento de liquidación del último pago de la ayuda.

4. artikulua.- Diru-laguntza jaso dezakeen jarduera.

Artículo 4.- Hecho subvencionable.

Diru-laguntza jaso dezaketen jardueratzat hartuko dira kanpoko aholkularitza-zerbitzu batzuek, baldin eta Spri SAk homologatutako aholkulari-zerrendako aholkulari batek kontratatu baditu. Kontratatutako zerbitzuak finantza-entitateei Programa hau indarrean jartzen denetik aurrera aholkularitza eman eta eurekin negoziatzeari buruzkoak izango dira, hain zuzen ere, entitate onuradunaren banku-zorra berregituratzeko.

Tendrán la consideración de hecho subvencionable los costes de determinados servicios de consultoría externa contratados con un asesor del listado de asesores homologados por Spri, S.A. Los servicios contratados deben referirse al asesoramiento y negociación con las entidades financieras para la reestructuración de la deuda bancaria de la entidad beneficiaria a partir de la entrada en vigor del presente Programa.

Horretarako, Spri SAk Finantza Aholkularien Erregistroa sortuko du, eta bertan erregistratuko dira Spri SAk homologatzeko eskatutako gutxieneko baldintzak (beregaintasuna, esperientzia eta gaikuntza) betetzen dituzten aholkulariak, baldin eta hala eskatzen badute. Baldintza horiek objektiboki, gardenki eta diskriminaziorik gabe ezarri dira. Finantza-aholkulariak homologatu eta Erregistroan inskribatzeko prozedura Laguntza Programa honen I. eranskinean dago araututa.

A tal fin Spri, S.A. creará un Registro de Asesores Financieros en el que se inscribirán aquellos asesores que, solicitándolo, cumplan los requisitos mínimos de independencia, experiencia y capacitación exigidos por Spri, S.A. para su homologación. Estos requisitos han sido establecidos de forma objetiva, transparente y no discriminatoria. El procedimiento para la homologación de asesores financieros y su posterior inscripción en el Registro se encuentra regulado en el anexo I del presente Programa de Ayudas.

Bi atal izango ditu Finantza Aholkularien Erregistroak:

El Registro de Asesores Financieros constará de dos secciones:

- 1. atala: enpresa handiei aholkua emateko homologatutako adituen atala; 60 milioi eurotik gorako finantza-zorra duten enpresak hartzen dira enpresa handitzat.

- Sección 1.ª: sección de expertos homologados para el asesoramiento a grandes empresas, entendiéndose por tales aquéllas cuyo volumen de deuda financiera sea superior a 60 millones de euros.

- 2. atala: enpresa txikiei eta ertainei aholkua emateko homologatutako adituen atala; 60 milioi euroko edo hortik beherako finantza-zorra duten enpresak izango dira enpresa txiki eta ertainak.

- Sección 2.ª: sección de expertos homologados para el asesoramiento a pequeñas y medianas empresas, entendiéndose por tales aquéllas cuyo volumen de deuda financiera sea igual o inferior a 60 millones de euros.

5. artikulua.- Erakunde Laguntzailea.

Artículo 5.- Entidad Colaboradora.

Euskal Herriko Arrisku Kapitalaren Kudeaketa AKEKS, SA da Laguntza Programa honetan Spriren erakunde laguntzailea; erakunde hori arduratuko da, enpresa eskatzaileek enpresaren bideragarritasuna egiaztatzeko aurkeztu duten informazioa aztertzeaz, eta horri dagokion txostena egingo du.

Gestión de Capital Riesgo del País Vasco, S.A., como entidad colaboradora de Spri, S.A. en el presente Programa de Ayudas, se encargará de la evaluación de la información aportada por las empresas solicitantes para acreditar su viabilidad empresarial, y emitirá el correspondiente dictamen al respecto.

II. KAPITULUA

CAPÍTULO II

DIRU-LAGUNTZEN ERREGIMENA

REGIMEN DE AYUDAS

6. artikulua.- Finantza-aholkularien zerbitzu-sariak eta laguntzaren zenbatekoa.

Artículo 6.- Importe de los honorarios de los asesores financieros y cuantía de la ayuda.

Laguntzaren onuradunak diren enpresek kontratatutako finantza- aholkulariek enpresa horietatik kobratuko dituzte aholkulari horiekin euren kasara hitzartutako zerbitzu-sariak.

Una vez contratados por las empresas beneficiarias de la ayuda, los asesores financieros percibirán de éstas los honorarios libremente convenidos con los referidos asesores.

Zerbitzu-sari horien zati bat Spri SAk ordainduko die enpresei. Zehazki, ondoko zenbatekoa ordainduko du Spri SAk, betiere, hurrengo artikuluan ezarriko diren mugak kontuan hartuta: aholkularien zerbitzu-sarien zenbatekoa, zeina ez baita izango konpainiaren guztizko finantza pasiboari % 0,5 aplikatzetik ateratzen den zenbatekoaren herena baino handiagoa, 60 milioi eurotik gorako zorra duten konpainien kasuan; 60 milioiko edo hortik beherako zorra duten konpainien kasuan, zenbateko hori modu berberean kalkulatuko da, baina % 0,7 aplikatuta.

Parte de estos honorarios serán subvencionados a las empresas por Spri, S.A. En concreto Spri, S.A. subvencionará, dentro de los límites indicados en el artículo siguiente, el importe de los honorarios de los consultores, equivalente como máximo a un tercio de la cantidad obtenida de aplicar un porcentaje del 0,5% al pasivo financiero total de la compañía, para las compañías con deuda superior a 60 millones de euros, y del 0,7%, en idénticos términos, para las compañías con deuda igual o inferior a 60 millones de euros.

Aurreko formula aplikatzetik ateratzen den zenbatekoa gainditzen badu aholkularien zerbitzu-sarien zenbatekoak, enpresak ordainduko du oso-osorik.

El importe de los honorarios de los consultores que exceda de la cantidad que resulte de aplicar la fórmula anterior será abonado íntegramente por la empresa.

7. artikulua.- Laguntzen pilaketa eta mugak.

Artículo 7.- Acumulación y límites de las ayudas.

Programa hau aplikatuz emango diren laguntzak garrantzia txikikoak edo de minimis laguntzak izango dira, 1998/2006 Erregelamenduari (EE) jarraiki.

Las ayudas concedidas en aplicación de este Programa tienen la consideración de ayudas de menor importancia o de minimis en el sentido del Reglamento (CE) No 1998/2006.

1998/2006 Erregelamenduan xedatutakoaren arabera, de minimis laguntza dela-eta enpresa onuradun batek guztira jaso dezakeen zenbatekoa ezin da izan 200.000 eurotik gorakoa (edo 100.000 eurotik gorakoa, errepideko garraioaren sektorean diharduten enpresen kasuan), aurreko hiru ekitaldi fiskaletan jasotako laguntzak zenbatuta. Hori dela eta, programa honetan ezarritako laguntzarik ez da emango baldin eskatutako laguntza, onuradunak aurreko hiru ekitaldi fiskaletan lortutako de minimis laguntzekin pilatuta, eta edozein dela ere laguntza eman du(t)en administrazioa(k), muga horretatik gorakoa bada.

De conformidad con lo dispuesto en el Reglamento (CE) 1998/2006, la ayuda total de minimis que puede percibir una misma empresa beneficiaria no podrá ser superior a 200.000 euros (o de 100.000 euros para las empresas que operan en el sector de transportes por carretera), contabilizados a lo largo de los tres ejercicios fiscales anteriores. Por este motivo, no se concederán las ayudas previstas en el presente régimen cuando la ayuda solicitada, agregada a otras ayudas de minimis que hubiese percibido el beneficiario en los tres ejercicios económicos anteriores, con independencia de la administración o administraciones concedentes, pudiese exceder dicho límite.

Programa honetan ezarritako laguntzak ezin izango dira estatuko beste inolako laguntzarekin batera pilatu, baldin eta estatuko laguntza horiek programa honetako gastu berberak estaltzen badituzte (hau da, kanpo-aholkularitzako zerbitzuak, finantza-entitateei aholkularitza eman eta eurekin negoziatzeari buruzkoak, enpresa onuradunaren banku-zorra berregituratu ahal izateko), eta pilaketa horrek salbueste-erregelamenduren batean —kategoriaka— edo Batzordeak hartutako erabakiren batean beste laguntzarentzat aurreikusitako inguruabar jakinetarako ezarritako laguntzak gainditzen baditu.

Las ayudas previstas en el presente Programa no podrán acumularse a ninguna otra ayuda estatal, que cubra los mismos gastos subvencionables que el presente programa (i.e., servicios de consultoría externa relativos al asesoramiento y negociación con las entidades financieras para la reestructuración de la deuda bancaria de la empresa beneficiaria) si dicha acumulación da lugar a una intensidad de ayuda superior a la establecida para las circunstancias concretas previstas para la otra ayuda en un reglamento de exención por categorías o en una decisión adoptada por la Comisión.

1998/2006 Erregelamenduan (EE) ezarritako mugak ez direla gainditzen egiaztatzeko, honela jardungo da: (a) laguntza eman aurretik eta (b) laguntzaren ordainketari dagozkion aldizkako likidazioak egin aurretik (12. artikulua), onuradunak, 9. artikuluan aurreikusitako laguntza-eskabidearekin eta laguntzaren ordainketaren hileko likidazioa egiteko eskabidearekin batera (12. artikulua), idatzizko aitorpen bat aurkeztu behar du, hain zuzen ere, aurreko bi ekitaldi fiskaletan zehar eta indarrean dagoen ekitaldian zehar jasotako de minimis laguntza orori buruzkoa. Laguntzaren ordainketaren hileko likidazioa egiteko eskabide bakoitzean egiten den aitorpena eguneratu egin behar da de minimis laguntza berrien kopuruaren arabera, alegia, likidazio bakoitzaren aldizkako eskabidea egiten den unean emanda dauden laguntza berrien arabera. Aitorpen horretan ondoko kontzeptuak zehaztu behar dira jasotzen den laguntza berri bakoitzeko:

Al objeto de poder verificar que no se superan los límites establecidos en el Reglamento (CE) 1998/2006: (a) antes de conceder la ayuda y (b) antes de proceder a cada una de las liquidaciones periódicas del pago de la ayuda a las que se refiere el artículo 12, el beneficiario deberá aportar, tanto junto con su solicitud de la concesión de la ayuda prevista en el artículo 9, como junto con cada solicitud de liquidación mensual de los pagos de la ayuda prevista en el artículo 12, una declaración escrita sobre cualquier otra ayuda de minimis recibida durante los dos ejercicios fiscales anteriores y durante el ejercicio fiscal en curso. La declaración que se facilite en cada solicitud mensual de liquidación de los pagos de la ayuda deberá actualizarse en función de la suma de nuevas ayudas de mínimis que hayan podido ser concedidas a la fecha en la que se formula la solicitud periódica de cada la liquidación. En la declaración se deberán especificar los siguientes conceptos por cada nueva ayuda recibida:

(I) Jasotako laguntza publikoaren izena.

(I) Denominación de la ayuda pública recibida.

(II) Administrazio erantzulea: laguntza zein erakundek ematen duen adieraziko da.

(II) Administración responsable, indicando el organismo concedente de la ayuda.

(III) Laguntza noiz eman den.

(III) Fecha de solicitud de la ayuda.

(IV) Laguntza noiz jaso den.

(IV) Fecha de recepción de la ayuda.

(V) Zenbateko garbia.

(V) Importe bruto.

Enpresa onuradunak eskatutako laguntza baten zenbatekoak aurreko hiru paragrafoetan ezarritako gehienezko muga gainditzen badu, ez da inolako laguntzarik emango erregimen hau aplikatzeko edo, hala egokituz gero, muga hori gainditu gabe uzteko zenbatekoa besterik ez da emango.

Cuando un importe de ayuda solicitado por la empresa beneficiaria supere cualquiera de los límites máximos previstos en los tres párrafos anteriores, no se concederá ninguna ayuda en aplicación del presente régimen o, en su caso, se concederá sólo hasta la cantidad necesaria para no exceder dichos límites.

Erregimen honetan zehaztutako laguntzarik ez da emango harik eta egiaztatzen den arte emandako laguntzen zenbatekoak ez duela gainditzen enpresak uneko ekitaldi fiskalean eta aurreko bietan jasotako de minimis laguntzentzat estatu kide horretan baimendutako gehienezko zenbatekoa.

Las ayudas previstas bajo el presente régimen no serán concedidas ni abonadas hasta no haberse comprobado que tal concesión no supera el importe máximo autorizado para ayudas de minimis recibida por la empresa en ese Estado miembro durante el período del ejercicio fiscal en curso y de los dos ejercicios fiscales anteriores.

Uneren batean de minimis laguntzen baturak —diru-laguntza hau barne— adierazitako gehienezko mugak gainditzen baditu, diru-laguntzaren zenbatekoa murriztu egingo da muga horiek gainditu ez daitezen. Laguntza-neurri baten arabera emaniko laguntza baten guztizko zenbatekoak gehienezko muga hori gainditzen badu, laguntzaren zenbateko hori ezin izango da programa honetara bildu, ezta gehienezko muga hori gainditzen ez duen frakzio baterako ere. Laguntza-neurri horretarako ezingo da Programa hau erabili, ez laguntza emateko unean, ez ondorengo beste edozein unetan ere.

En el caso de que en cualquier momento la suma de las ayudas de mínimis, incluida esta subvención, excediesen de los citados límites máximos, el importe de la subvención se reducirá con el fin de no sobrepasar los mismos. Cuando un importe global de ayuda concedido con arreglo a una medida de ayuda supere este límite máximo, dicho importe de ayuda no podrá acogerse al presente Programa ni siquiera para una fracción que no supere el citado límite máximo. En este caso el presente Programa no podrá invocarse para esa medida de ayuda ni en el momento de la concesión de la ayuda ni en cualquier momento posterior.

III. KAPITULUA

CAPÍTULO III

PROZEDURA

PROCEDIMIENTO

9. artikulua.- Laguntzak eskatzea.

Artículo 9.- Solicitudes de ayudas

1.- Eskabideak aurkezteko epea Laguntza Programa hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den unean hasi eta 2010eko abenduaren 31n amaituko da.

1.- El plazo de presentación de solicitudes estará abierto desde la publicación del presente Programa en el Boletín Oficial del País Vasco hasta el 31 de diciembre de 2010.

2.- Eskabideak enpresaren finantza-zorra berregituratzeko proiektuari hasiera eman aurretik aurkeztu behar dira.

2.- Las solicitudes deberán presentarse antes de iniciar el proyecto de reestructuración de la deuda financiera de la empresa.

3.- Laguntza-eskabideak, eskatutako gainerako dokumentazioarekin batera, Spri SAn aurkeztu behar dira (Urkixo zumarkalea, 36-4. solairua - 48011 Bilbo), bai paperezko euskarrian, bai CDan edo beste euskarri digital batean.

3.- Las solicitudes de ayudas, junto al resto de la documentación requerida, se presentarán, tanto en soporte papel como en CD u otro soporte digital, en Spri, S.A., Alameda de Urquijo, 36-4.ª planta.- 48011 Bilbao.

4.- Laguntza-eskabidea behar bezala bete eta izenpetu behar du enpresa ordezkatzeko legezko eskumen nahikoa duenak; eskabide horrekin batera, ondoko agiriak bidali behar dira:

4.- Junto al formulario de solicitud de ayuda, debidamente cumplimentado y suscrito por quien posea capacidad legal suficiente de representación, deberá remitirse la siguiente documentación:

- Enpresaren bideragarritasuna egiaztatzen duen informazioa, 3. artikuluan ezarritakoaren arabera.

- Información que acredite la viabilidad empresarial de la empresa en los términos establecidos en el artículo 3 supra.

- Zerbitzu profesionalen eskaintza eta aurrekontua, Spri SAk homologatutako finantza-aholkulariren batek zorra berregituratzeko finantza-aholkularitza emateko; aipatu zerbitzu profesionalak direla-eta sortutako zerbitzu-sariak jasoko dira bertan.

- Oferta y presupuesto de servicios profesionales para el asesoramiento financiero en la reestructuración de la deuda con uno de los asesores financieros homologados por Spri, S.A. donde se recojan los honorarios derivados de la prestación de los citados servicios profesionales.

- (I) Legezko ordezkariaren IFZ, NAN edo AIZren fotokopia,(II) ahalordea duela egiaztatzen duen agiriaren kopia, eta (III) Jarduera Ekonomikoen gaineko Zergaren azken ordainagiriaren fotokopia edo, hala badagokio, zerga horretan alta emanda dagoela dioen agiriaren fotokopia, Euskal Autonomia Erkidegoan diharduela dioena.

- Fotocopia del (I) NIF, DNI o NIE del representante legal, (II) una copia de la documento que acredite su apoderamiento y (III) fotocopia del último recibo del Impuesto de Actividades Económicas o, en su caso, fotocopia del alta en el mismo en el que conste que realiza su actividad en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

- Ogasunarekiko eta Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak egunean dituela egiaztatzen duen agiria.

- Certificado de hallarse al corriente de sus obligaciones con Hacienda y con la Seguridad Social.

- Erantzukizunpeko aitorpena, ondoko hauei buruzkoa:

- Declaración responsable respecto a los siguientes aspectos:

- Proiektu bererako beste instituzio publiko edo pribatu batzuetatik eskatu eta/edo jaso dituzten laguntzak.

- Ayudas que para el mismo proyecto hayan solicitado y/o recibido de otras instituciones públicas o privadas.

- Enpresa eskatzaileak ez duela administrazio- edo zigor-arloko zehapenik jaso, eta ez duela inolako legezko debekurik diru-laguntza publikoak jasotzeko.

- Que la empresa solicitante no ha sido sancionada administrativa o penalmente, ni que está incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para recibir subvenciones públicas.

- Enpresa eskatzailearen finantza-zorraren zenbatekoaren xehetasuna.

- Detalle del importe de la deuda financiera de la empresa solicitante.

- Enpresak, aurtengo ekitaldi ekonomikoan eta aurreko bietan, estatu-laguntzaren izaera duen laguntza-erregimenaren babesean jaso dituen zenbateko guztien zerrenda, edozein dela ere laguntza eman duen entitatea. Aitorpen horretan ondoko kontzeptuak zehaztu behar dira laguntza bakoitzeko:

-. Relación de todas las cantidades percibidas por dicha empresa durante el presente ejercicio económico y los dos ejercicios económicos anteriores al amparo de un régimen de ayudas que tenga la condición de ayuda estatal, con independencia de la entidad concedente. En la declaración se deberán especificar los siguientes conceptos por cada ayuda:

(I) Jasotako laguntza publikoaren izena.

(I) Denominación de la ayuda pública recibida.

(II) Administrazioa erantzulea: laguntza zein erakundek ematen duen adieraziko da.

(II) Administración responsable, indicando el organismo concedente de la ayuda.

(III) Laguntza noiz eman den.

(III) Fecha de solicitud de la ayuda.

(IV) Laguntza noiz jaso den.

(IV) Fecha de recepción de la ayuda.

(V) Zenbateko garbia.

(V) Importe bruto.

- Aitorpena, Europako Batzordeak laguntza bat legez kanpokoa eta merkatu erkidearekin bateraezina dela aurretiaz erabaki ondoren, enpresa onuraduna berreskuratze-agindu baten menpe ez dagoela dioena.

- Declaración de que la empresa beneficiaria no se encuentra sujeta a una orden de recuperación pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado común.

Eskabideak eta aurkeztutako gainerako dokumentazioak adierazitako baldintzak betetzen ez badituzte edo hutsuneak badituzte, Spri SAk interesdunari eskatuko dio 10 egun balioduneko epean akatsak zuzentzeko, eta ohartaraziko dio, hala egiten ez badu, eskabidean atzera egin duela ulertuko dela.

Si la solicitud y el resto de la documentación presentada no reuniese los requisitos indicados o resultara incompleta, Spri, S.A. requerirá al interesado para que la subsane en el plazo de 10 días hábiles, indicándole que si no lo hiciera se le tendrá por desistido en su solicitud.

5.- Nolanahi ere, Euskal Herriko Arrisku Kapitalaren Kudeaketa AKEKS, SAk (entitate laguntzailea den aldetik) eta/edo Spri SAk enpresa eskatzaileari eskatu ahal izango diote aurkeztutako eskabidea behar bezala ulertu, ebaluatu eta tramitatzeko beharrezkotzat jotzen duten dokumentazio eta/edo informazioa.

5.- En cualquier caso, Gestión de Capital Riesgo del País Vasco, S.A. (como entidad colaboradora) y/o Spri, S.A. podrán requerir a la empresa solicitante cuanta documentación y/o información complementaria consideren necesaria para la adecuada comprensión, evaluación u tramitación de la solicitud presentada.

10. artikulua.- Laguntzak emateko irizpideak.

Artículo 10.- Criterios para la concesión de ayudas.

Laguntzak emateko banan-banako ebaluazioa egingo da; espedienteak izapidetu eta ebazteko kontuan hartuko da eskabideak aurkezten direneko hurrenkera; behar besteko aurrekontu-kreditua dagoen bitartean emango dira laguntzak.

La concesión de ayudas se realizará en régimen de evaluación individualizada, de modo que los expedientes se tramitarán y resolverán conforme al orden de presentación de las solicitudes y en tanto se disponga de crédito presupuestario suficiente.

Horrekin lotuta, eskabideak aurkezteko hurrenkera zehazteko, aurreko artikuluan adierazitako dokumentazioa osorik aurkezten den unea izango da kontuan.

A este respecto, el orden de presentación de las solicitudes será el correspondiente a la presentación completa de la documentación descrita en el artículo anterior.

Kreditua agortu eta gero, ez da eskabiderik aztertuko, nahiz eta aurkezturik egon. Kreditua agortu izanaren berri Interneteko helbide honetan emango da: www.spri.es.

A partir del agotamiento del crédito no se atenderá a las solicitudes posteriores aun cuando estuvieren ya presentadas. Se dará publicidad del agotamiento del crédito en la dirección de internet www.spri.es.

Dagoeneko aurkeztuta eta izapide-fasean dauden eskaerak, esleituriko aurrekontu-hornidura agortu izanagatik erantzun ezin direnak, ezetsi egingo dira arrazoi hori dela-eta, organo eskudunaren ebazpenaren bidez.

Las solicitudes que estuvieran ya presentadas y en tramitación, que no pudieran ser atendidas por agotamiento de la dotación presupuestaria asignada, serán denegadas, por tal motivo, mediante resolución del órgano competente.

11. artikulua.- Eskabideen analisia.- Ebazpena.

Artículo 11.- Análisis de las solicitudes.- Resolución.

Spri SAk aztertu eta ebaluatuko ditu aurkeztutako eskabideak, Euskal Herriko Arrisku Kapitalaren Kudeaketa AKEKS, SAk emandako txostenarekin batera.

Spri, S.A. analizará y evaluará las solicitudes presentadas junto con el informe emitido por Gestión de Capital Riesgo del País Vasco, S.A.

Spriren zuzendari nagusia edo hark izendatzen duen beste bat izango da laguntza eman ala ez ebazteko organo eskuduna. Ebazpena onuradunari jakinaraziko zaio, eta Spri SAren web-orrian (www.spri.es) argitaratuko da, gehienez, bi hilabeteko epean, laguntzak eskatzeko exijitutako dokumentazioa osorik entregatzen denetik aurrera. Epe horretan ebazpena argitaratu ez bada, eskaria ez dela aintzat hartu ulertuko da.

El Director General de Spri, S.A. o quien éste designe será el órgano competente para resolver sobre la concesión de la ayuda. La resolución se notificará al beneficiario y se publicará en la página web de Spri, S.A. (www.spri.es) en el plazo máximo de dos meses a contar desde la fecha de que se haya entregado la documentación completa requerida para solicitar ayudas. Transcurrido dicho plazo sin que se haya publicado la resolución, la solicitud se entenderá desestimada.

12. artikulua.- Laguntzaren justifikazioa, likidazio-eskabidea eta ordainketa.

Artículo 12.- Justificación, solicitud de liquidación y abono de la ayuda.

1.- Behin laguntza ematea ebatzi dela jakinarazita, aholkularitza-lanak aurkeztutako eskabidearen arabera egin behar ditu bertan aukeratutako finantza-aholkularitzak.

1.- Una vez notificada la resolución de concesión de la ayuda, los trabajos de consultoría deberán ser realizados conforme a la solicitud presentada y por la consultora financiera seleccionada en la misma.

2.- Enpresa onuradunek, laguntza ordain dakien, ondoko dokumentazioa bidali behar dute Spri SAra:

2.- Para el abono de la ayuda será preciso que las empresas beneficiarias remitan a Spri, S.A. mensualmente la siguiente documentación:

- Finantza-aholkulariaren faktura, hilabete horretako zerbitzu-sarien zatiari dagokiona, onartutako eskaintzan ezarritakoaren araberakoa.

- Factura del asesor financiero por la parte correspondiente de los honorarios correspondiente a ese mes, de acuerdo con los términos de la oferta que fue objeto de aprobación.

- Faktura hori finantza-aholkulariari ordaindu izanaren egiaztagiria.

- Acreditación del pago de la citada factura al asesor financiero.

- Banku-kontuaren zenbakia.

- Número de cuenta bancaria.

- Aitorpena, ondokoa adieraziko duena: enpresak, likidazio-eskabidea aurkezten den ekitaldi ekonomikoan eta aurreko bietan, estatu-laguntzaren izaera duen laguntza-erregimenaren babesean jaso dituen zenbateko guztien zerrenda eguneratua, edozein delarik ere laguntza eman duen erakundea. Helburua: likidazioaren egunean 7.1 artikuluan ezarritako gehienezko muga ez dela gainditu egiaztatzea.

- Declaración indicando Relación actualizada de todas las cantidades percibidas por dicha empresa durante el ejercicio económico en el que se presenta la solicitud de liquidación y los dos ejercicios económicos anteriores al amparo de un régimen de ayudas que tenga la condición de ayuda estatal, con independencia de la entidad concedente, al objeto de verificar que en la fecha de liquidación no se excederá el límite máximo de las ayudas establecido en el artículo 7.1.

3.- Spri SAk laguntzen zenbatekoa ordainduko du dokumentazio hori jaso eta, gehienez, bi hilabeteko epean.

3.- Spri, S.A. abonará el importe de las ayudas en el plazo máximo de dos meses desde la recepción de la citada documentación.

4.- Europako Batzordeak aurretiaz erabaki badu laguntza bat legez kanpokoa eta merkatu bateratuarekin bateraezina dela, artikulu honek adierazten duen likidazio-egunean berreskuratzeko agindu bat oraindik betetzeko duten enpresei ez zaie erregimen honetan ezarritako laguntzarik emango.

4.- No se ejecutarán las ayudas previstas en el presente régimen cuando en la fecha de liquidación del pago al que se refiere este artículo la empresa beneficiaria se encuentra sujeta a una orden de recuperación pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado común.

IV. KAPITULUA

CAPÍTULO IV

INFORMAZIO BETEBEHARRA ETA EZ-BETETZEAK

OBLIGACIÓN DE INFORMACIÓN E INCUMPLIMIENTOS

13. artikulua.- Informazio betebeharra.

Artículo 13.- Obligación de información.

1.- Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua SAk (Spri, SA) eskubidea du laguntzen programa honen garapena eta aplikazioa bermatze aldera egoki ikusten dituen egiaztapen, ikuskaritza eta gainontzeko kontrol neurriak gauzatzeko eta baliabide publikoak behar bezala aplikatzen direla egiaztatzeko.

1.- Spri, S.A podrá realizar cuantas comprobaciones, inspecciones y demás medidas de control estime oportunas para velar por la correcta aplicación de los recursos públicos y para verificar el correcto desarrollo y aplicación del presente Programa.

2.- Enpresa onuradunak fakturen koadroaren arabera aurkeztutako fakturek 5 urtez egon behar dute artxibatuta eta Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua SAren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eskura.

2.- Las facturas relacionadas en el cuadro de facturas presentado por la empresa beneficiaria deberán estar archivadas y a disposición de Spri, S.A. y la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco durante un periodo de 5 años.

3.- Enpresa onuradunen betebeharra da, Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak, laguntzen zertarakoa fiskalizatzeko dituzten zereginak betez, eskatzen dieten informazio oro ematea.

3.- Las empresas beneficiarias estarán obligadas a facilitar cuanta información les sea requerida por la Oficina de Control Económico y el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

14. artikulua.- Ez-betetzeak.

Artículo 14.- Incumplimientos.

Egiaztapen lanetan ikusiko balitz diru-laguntzaren onuradunak ez duela programa honetan ezarritako baldintzetakoren bat bete, kobratu dituen diru-kopuruak itzul ditzala eskatuko dio Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Sozietatea SAk (Spri SA) eta, beharrezkoa izanez gero, itzulketa hori egiteko behar diren legezko jarduerak martxan jarriko ditu.

Si en el curso de las verificaciones se detectase que el beneficiario de la subvención ha incumplido alguna de las condiciones establecidas en el presente Programa, se procederá por parte de Spri, S.A. a solicitar la devolución de las cantidades percibidas procediéndose, en su caso, a poner en marcha las actuaciones legales a las que hubiera lugar para conseguir su reintegro.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Laguntza Programa hau indarrean egongo da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denetik 2010eko abenduaren 31ra arte. Aurkezten diren eskabideak hurrenkera kronologikoaren arabera aztertuko dira, behar bezala beteta aurkezten diren momentutik aurrera, harik eta erabilgarri dagoen urteko kreditua agortzen den arte. Kreditua agortu eta gero, ez da eskabiderik aztertuko, nahiz eta aurkezturik egon.

Primera.- El presente Programa de Ayudas estará vigente desde su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco hasta el 31 de diciembre de 2010. Las solicitudes que se presenten serán atendidas por orden cronológico a partir del momento en que estén debidamente cumplimentadas y hasta el límite del crédito anual disponible. A partir del agotamiento del crédito no se atenderán las solicitudes posteriores aun cuando estuvieren ya presentadas.

Bigarrena.- Eskatzaileak aurkezturiko datu pertsonalak Spri SAren jabetzako fitxategi informatizatu batean sartu ahalko dira, bakar-bakarrik, laguntza-programa hau behar bezala kudeatzeko eta aurkezturiko eskaeren jarraipena egiteko. Orobat jakinarazten da hemen agertzen diren datu pertsonalak Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua SAk erabili ahal izango dituela, baltzuaren beraren jarduerari eta interesgarri izan daitezkeen ekitaldiei buruzko argibideak emateko laguntzen eskatzaileari.

Segunda.- Los datos personales aportados por el solicitante podrán ser incorporados a un fichero informatizado propiedad de Spri, S.A., con la finalidad exclusiva de realizar una adecuada gestión del presente Programa de Ayudas y el seguimiento de las solicitudes presentadas. Asimismo se informa que los datos personales podrán ser utilizados por Spri, S.A. con el fin de ofrecer al solicitante de ayudas información sobre la actividad de la propia compañía y de los eventos que organice que considere de interés.

Eskabide- edo likidazio-inprimakietan eskatzaile ez diren pertsona fisikoei buruzko datu pertsonalak sartu behar badira, aurreko paragrafoan esandakoa jakinarazi beharko zaie datu horiek sartu baino lehen.

En caso de que en los formularios de solicitud y/o de liquidación deban incluirse datos de carácter personal referentes a personas físicas distintas de la que suscribe la solicitud, deberá con carácter previo a su inclusión informarles de los extremos contenidos en los párrafos anteriores.

Eskatzaileak, datuetan sartu, datuak zuzendu, ezabatu eta horien aurka azaltzeko eskubideak erabili ahal izango ditu Spri, SAri honako helbide honetara bidalitako idatzizko jakinarazpen baten bidez: Urkixo zumarkalea, 36-4., Bizkaia Plaza eraikina, 48011, Bilbao; betiere, datu pertsonalak babesteko indarrean dagoen legedian ezarritakoari jarraiki.

Se informa de la posibilidad de ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición mediante comunicación escrita dirigida a Spri, S.A., con domicilio en Alameda de Urquijo, 36-4.º (Edificio Plaza Bizkaia), 48011 - Bilbao, en los términos establecidos en la legislación vigente en materia de protección de datos de carácter personal.

Hirugarrena.- Spri SAren erabakia merkataritza-izaerakoa da eta jurisdikzio-eskumena epaile eta epaitegi zibilena da. Enpresa onuradunak, dagokion edozein eskumeni formalki uko eginez, Bilboko Justizia Auzitegien esanetara jartzen dira espresuki, diru-laguntzen programa hau interpretatu edo gauzatzerakoan sor daitezkeen auzi, desadostasun, arazo edo erreklamazioak konpontzeko, horiek baitira gai horietan eskuduntza dutenak.

Tercera.- La decisión de Spri, S.A. es de naturaleza mercantil y la competencia jurisdiccional es de los jueces y tribunales civiles. Las empresas beneficiarias, con renuncia formal a cualquier fuero que pudiera corresponderles, se someten de manera expresa, para la resolución de todo litigio, discrepancia, cuestión o reclamación que pudiera suscitarse, directa o indirectamente, respecto de la interpretación o ejecución del presente Programa de Ayudas, a los Tribunales de Justicia de Bilbao, competentes al efecto.

Laugarrena.- Programa honetan aurreikusita ez dauden puntuetan, Euskadiko Ogasun Na€gusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategi€na onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege orokorrean, eta gainerako araudi aplikagarrian xedatutakoa beteko da.

Cuarta.- En todo lo no previsto en este Programa, se estará a lo establecido en el Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, en la Ley 38/2003, General de Subvenciones y en la demás normativa que resulte de aplicación.

Bilbao, 2009ko urriaren 1a.

En Bilbao, a 1 de octubre de 2009.

Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua SAren zuzendari nagusia,

El Director General de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A.,

TOMAS ORBEA CELAYA.

TOMAS ORBEA CELAYA.

ERANSKINA

ANEXO

FINANTZA AHOLKULARIAK HOMOLOGATZEKO PROZEDURA

PROCEDIMIENTO PARA LA HOMOLOGACIÓN DE ASESORES FINANCIEROS

Eragozpenak dituzten enpresei aholkuak emateko zerbitzua -programa honetako laguntzaren gai dena- norbanako beregainek eta profesionalek eskaintzen dutela bermatu gura da. Spri SAk, helburu horri erreparatuz, finantza aholkulariak homologatzeko prozedurarako deia egin du, eranskin honetan zehazten diren baldintzekin bat etorriz.

A fin de asegurar que el servicio de asesoramiento a empresas en dificultades que es objeto de ayuda en el presente programa se presta únicamente por quienes ofrezcan plenas garantías de independencia y profesionalidad, Spri, S.A. convoca simultáneamente un procedimiento para la homologación de asesores financieros con arreglo a las condiciones que se especifican en el presente anexo.

I.- Homologazio prozedurarako deia egiten duen entitatea.

I.- Entidad que convoca el procedimiento de homologación.

Spri SAk deitu eta izapidetu du finantza aholkulariak homologatzeko prozedura. Spri SAren helbidea: Urkixo zumarkalea, 36-4. solairua. Bizkaia plazako eraikina, telefonoa: 94 403 70 00, eta web orria: www.spri.es.

El procedimiento para la homologación de asesores financieros es convocado y tramitado por Spri, S.A., con dirección en Bilbao, c/Alameda de Urquijo, 36-4.ª plta. Edificio Plaza Bizkaia, teléfono 94 403 70 00 y página web www.spri.es.

II.- Finantza aholkulariak homologatzeko prozeduraren helburua.

II.- Objeto del procedimiento de homologación de asesores financieros.

Homologazio prozeduraren helburua: Finantza Aholkularien Erregistroan -Spri SAk sortu eta aurrerantzean «Erregistroa» izena hartuko duenean- inskribatuko diren aholkulariak aukeratzea Resiste Programaren barruan («Laguntza Programa»).

El procedimiento de homologación tiene por objeto seleccionar a aquellos asesores que serán inscritos en el Registro de Asesores Financieros creado a tal fin por Spri, S.A. (en adelante, «el Registro») en el marco del Programa Resiste («el Programa de Ayudas»).

Laguntza Programaren onurak eskuratuko dituzten enpresek Erregistroan inskribatutako aholkularien artetik aukeratu beharko dute finantza entitateekin berregituraketa prozesuaren esparruan aholkularitza- eta negoziazio-zerbitzuak eskainiko dituena.

Las empresas beneficiarias del Programa de Ayudas deberán elegir de entre los asesores inscritos en el Registro a aquél que haya de prestar los servicios de asesoramiento y negociación con las entidades financieras en el marco del proceso de reestructuración.

Helburu horri begira, atal hauek sortzen dira Erregistroan:

A tal fin se crean en el Registro las siguientes secciones:

- 1. atala: enpresa handiei -60 milioi eurotik gorako finantza zorra dutenei- aholkua emateko homologatutako adituen atala.

- Sección 1.ª: sección de expertos homologados para el asesoramiento a grandes empresas, entendiéndose por tales aquéllas cuyo volumen de deuda financiera sea superior a 60 millones de euros.

- 2. atala: enpresa txikiei eta ertainei -60 milioi euroko edo hortik beherako finantza zorra dutenei- aholkua emateko homologatutako adituen atala.

- Sección 2.ª: sección de expertos homologados para el asesoramiento a pequeñas y medianas empresas, entendiéndose por tales aquéllas cuyo volumen de deuda financiera sea igual o inferior a 60 millones de euros.

Gutxienez 60 puntu lortzen dituzten aholkulariak baino ez dira inskribatuko Erregistroan, honen ondorengo VII. paragrafoan ezarritako ebaluazio irizpideen arabera.

Sólo se inscribirán en el Registro aquellos asesores que alcancen una puntuación mínima de 60 puntos conforme a los criterios de evaluación establecidos en el apartado VII posterior.

Hala ere, Spri SAk, Laguntza Programaren ondorio diren beharrizanak ikusita, finantza-aholkulari berriak sartu ahal izango ditu Erregistroko ataletan; eta 5 puntutik 5 puntura murriztuko zaie eskatutako gutxieneko puntuazioa. Homologazio prozeduran zehar gutxieneko puntu horiek erdiesten dituzten aholkulariak Erregistroan txertatuko dira. Nahikoa ez balira, Spri SAk homologazio epea ireki dezake aholkulari berriak hartzeko. Web orrian (www.spri.es) iragarki bat txertatuko du horretarako.

No obstante, a la vista de las necesidades derivadas del Programa de Ayudas, Spri, S.A. podrá incluir nuevos asesores financieros en cualquiera de las secciones del Registro, rebajando a tal fin de 5 en 5 puntos la puntuación mínima exigida e incluyendo el Registro a aquellos asesores que en el procedimiento de homologación hubiesen obtenido la nueva puntuación mínima exigida. En caso de resultar insuficiente, Spri, S.A. podrá reabrir el plazo de homologación mediante la publicación de un anuncio en su página web www.spri.es para dar entrada a nuevos asesores.

Laguntza Programaren onurak eskuratzen dituen enpresak bere nahien berri homologatutako adituei eman ondoren, alegia, aholkularitza zerbitzuak eurek emango dituztela jakinarazi ostean, enpresak idatziz adierazi beharko du ea enkargua onartzen duen edo uko egiten dion. Onartuko balu, Laguntza Programan ezarritako baldintzak onartu beharko lituzke.

Una vez que la empresa beneficiaria del Programa de Ayudas haya comunicado a uno de los expertos homologados su deseo de encomendarle la prestación de los servicios de asesoramiento, éste deberá manifestar por escrito si acepta o renuncia a la ejecución del encargo, con sometimiento en el primer caso a las condiciones establecidas en el Programa de Ayudas.

Finantza aholkularien zerbitzu-sariak eurei ordainduko dizkiete Laguntza Programaren onurak eskuratzen dituzten enpresek. Spri SAk zenbatekoaren zati bat ordaindu ahal izango du.

Los honorarios de los asesores financieros serán siempre abonados a éstos por las empresas beneficiarias del Programa de Ayudas, sin perjuicio de su reintegro parcial por Spri, S.A.

III.- Finantza aholkularien zerbitzu-sariak.

III.- Honorarios de los asesores financieros.

Laguntzaren onurak eskuratzen dituzten enpresek kontratatutako finantza aholkulariek enpresa horietatik kobratuko dituzte aholkulari horiekin euren kasara hitzartutako zerbitzu-sariak.

Una vez contratados por las empresas beneficiarias de la ayuda, los asesores financieros percibirán de éstas los honorarios libremente convenidos con los referidos asesores.

Zerbitzu-sari horien zati bat Spri SAk ordainduko die enpresei. Zehazki, ondoko zenbatekoa ordainduko du: aholkularien zerbitzu-sarien zenbatekoa, zeina ez baita izango konpainiaren guztizko finantza pasiboari % 0,5 aplikatzetik ateratzen den zenbatekoaren herena baino handiagoa, 60 milioi eurotik gorako zorra duten konpainien kasuan; 60 milioiko edo hortik beherako zorra duten konpainien kasuan, zenbateko hori modu berberean kalkulatuko da, baina % 0,7 aplikatuta.

Parte de estos honorarios serán subvencionados a las empresas por Spri, S.A. En concreto Spri, S.A. subvencionará, el importe de los honorarios de los consultores, equivalente como máximo a un tercio de la cantidad obtenida de aplicar un porcentaje del 0,5% al pasivo financiero total de la compañía, para las compañías con deuda superior a 60 millones de euros, y del 0,7%, en idénticos términos, para las compañías con deuda igual o inferior a 60 millones de euros.

Aurreko formula aplikatzetik ateratzen den zenbatekoa gainditzen badu aholkularien zerbitzu-sarien zenbatekoak, enpresak ordainduko du oso-osorik.

El importe de los honorarios de los consultores que exceda de la cantidad que resulte de aplicar la fórmula anterior será abonado íntegramente por la empresa.

IV.- Homologaziorako gutxienezko baldintzak.

IV.- Requisitos mínimos para la homologación.

Finantza Aholkularien Erregistroan inskribatzeko beharrezkoa izango da honako baldintza hauek betetzea:

Para obtener la inscripción en el Registro de Asesores Financieros será preciso acreditar el cumplimiento de los siguientes requisitos:

1.- Beregainak izatea: finantza aholkulariak ahalik beregainena izan beharko luke berregituraketa prozesuetan parte hartzen duten agente guztien aurrean, zertarako eta, Spri SAri eragingarritasunik handiena bermatu eta interes gatazkak saihesteko.

1.- Independencia: el asesor financiero debería mantener la máxima independencia frente todos los agentes involucrados en los procesos de reestructuración de cara a garantizar a Spri, S.A. la mayor eficiencia posible y la total ausencia de conflictos de interés.

Erregistroan inskribatzeko eskabidea egiten dutenek honako baldintza hauek bete dituztela egiaztatu beharko dute:

A tal fin quienes soliciten su inscripción en el Registro deberán acreditar el cumplimiento de los siguientes requisitos:

- Espainian errotutako merkataritzako finantza entitate bakar batek ere ez du izango %10etik gorako partaidetzarik entitate eskatzailean.

- Que ninguna entidad financiera de banca comercial radicada en España posee en la entidad solicitante una participación accionarial superior al 10%.

- Entitate eskatzaileak ez dezala 100.000 eurotik gorako auzirik izan Espainian errotutako merkataritzako finantza entitateren batekin.

- Que la entidad solicitante no mantiene ningún litigio de cuantía superior a 100.000 euros contra entidades financieras de banca comercial radicadas en España.

- Entitate eskatzailearen kontseilu aholku-emaileko aholkularien edo kideen %10ak baino gehiagok ez dezala izan lan- edo akzio-loturarik Espainian errotutako merkataritzako finantza entitateren batekin

- Que no más del 10% de los consejeros o miembros del consejo asesor de la entidad solicitante están vinculados laboral o accionarialmente con una entidad financiera de banca comercial radicada en España.

2.- Esperientzia: finantza berregituraketen arloan esperientzia nahikoa duela egiaztatu beharko du finantza aholkulariak, eta aurrerantzean izango diren berregituraketa prozesuei aurre egiteko ahalmena duela frogatu.

2.- Experiencia: el asesor financiero deberá acreditar tener experiencia bastante en el ámbito de las reestructuraciones financieras, de forma que demuestre tener la capacidad necesaria para afrontar con éxito los futuros procesos de reestructuración.

Helburu horretarako, Erregistroan inskribatzeko eskatzen dutenek egiaztatu beharko dute azken bost urteotan gutxienez hiru berregituraketa prozesutan parte hartu dutela -edo parte hartzen ari direla- finantza entitateekin. Honako hau hartzen da parte hartze modura: finantza entitateekin izandako negoziazio-prozesu zuzenaren kudeaketa, negozio plana prestatzea eta prozesu horretan parte hartzen duten agente guztiak (abokatuak, auditoreak, ....) koordinatzea, harik eta birfinantzatzeko erabakiak izenpetu arte.

A tal fin quienes insten su inscripción en el Registro deberán acreditar haber participado durante los últimos cinco años o estar participando en al menos tres procesos de reestructuración ante entidades financieras. Por participación se entenderá la gestión de todo el proceso de negociación directa con las entidades financieras más la preparación del plan de negocio y la coordinación de todos los agentes involucrados en dicho proceso (abogados, auditores, etc.) hasta la firma de los acuerdos de refinanciación.

Atal bi horietan inskribatuta egoteko beharrezkoa izango da, gainera, azken bost urteotan 50 milioiko -edo hortik gorako- zorra berregituratu duela edo berregituraketa prozesuetan parte hartzen ari dela egiaztatzea.

Para estar inscritos en cualquiera de las dos secciones será preciso, además, acreditar haber reestructurado o estar participando en procesos de reestructuración en los últimos cinco años de un volumen de deuda igual o superior a 50 millones de euros.

3.- Baliabide materialak: behar besteko giza-baliabideak badituela frogatu beharko du aholkulariak Laguntza Progamaren helburu diren prozesuei -finantza berregituraketei buruzkoei- ekin aurretik.

3.- Medios materiales: el asesor deberá acreditar disponer de los medios humanos suficientes para acometer los procesos de reestructuración financiera que serán objeto del Programa de Ayudas.

Horretarako, 60 milioi eurotik gorako finantza-zorra duten enpresak berregituratzeko, gutxienez 10 profesional izan beharko ditu, zeintzuk finantza berregituraketez arduratuko baitira; eta beste 5 profesional, baldin eta 60 milioi euroko edo hortik beherako finantza zorra duten enpresak berregituratzeko ahokulari homologatuak badira.

A tal fin deberá contar, cuando se trate de asesores homologados para la reestructuración de empresas cuyo volumen de deuda financiera sea superior a 60 millones de euros, con un equipo mínimo de 10 profesionales dedicados a reestructuraciones financieras, y de 5 profesionales cuando se trate de asesores homologados para la reestructuración de empresas cuyo volumen de deuda financiera sea igual o inferior a 60 millones de euros.

V.- Eskabideak aurkezteko epea eta modua.

V.- Plazo y forma de presentación de solicitudes.

Spri SAren bulegoetan aurkeztuko dituzte eskabideak enpresa interesdunek, 15 egun balioduneko epean, Resiste Programaren araudia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera.

Las empresas interesadas presentarán sus solicitudes en las oficinas de Spri, S.A. dentro del plazo de 15 días hábiles a contar desde el siguiente a la publicación de la normativa del Programa Resiste en el Boletín Oficial del País Vasco.

Gutunazal itxian aurkeztuko dira eskabideak, zeina lakratuta eta prezintatuta egon baitaiteke, eta eskatzaileak edo bera ordezkatzen duen pertsonak izenpetu beharko du. Honako datu hauek jaso beharko ditu:

Las solicitudes se presentarán en un sobre cerrado -pudiendo presentarse lacrado y precintado- que irá firmado por el solicitante o persona que le represente y en el que se hará constar:

a) Homologazio prozeduraren izena;

a) La denominación del procedimiento de homologación;

b) Eskatzailearen eta bera ordezkatzen duen pertsonaren izena;

b) El nombre del solicitante y persona que le represente;

c) Helbidea, jakinarazpenak egiteko;

c) La dirección a efectos de notificaciones;

d) Posta elektronikoaren helbidea; eta

d) La dirección de correo electrónico; y

e) Telefono eta fax zenbakiak.

e) Los números de teléfono y fax.

VI.- Homologazio eskabideekin batera aurkeztu behar diren agiriak.

VI.- Documentación que debe a acompañarse a las solicitudes de homologación.

Ondoren aditzera ematen diren agiriak aurkeztu beharko dituzte homologazioan interesa duten enpresek:

Las empresas interesadas en la homologación deberán presentar la siguiente documentación:

1.- Enpresaren ordezkari legalak izenpetutako homologazio eskabidea, non sozietatearen datuak zehaztuko baitira: izena, IFK, egoitza eta posta elektronikoaren helbidea —jakinarazpenetarako— eta telefonoaren zenbakia). Argitu egin beharko da eskabidea Erregistroko 1. atalari dagokion, 2. atalari edo biei aldi berean. Azken kasu honetan aski izango da inskripzio eskabide bakar bat aurkeztea.

1.- Solicitud de homologación firmada por el representante legal de la empresa, especificando los datos de la sociedad (nombre, CIF, domicilio y dirección de correo electrónico a efectos de notificaciones y número de teléfono), especificando si la solicitud se refiere a la Sección 1.ª del Registro, a la Sección 2.ª o a ambas a la vez. En este último caso bastará con que se presente una sola solicitud para la inscripción en ambas secciones.

2.- Erantzukizunpeko aitorpena, sozietateak aurreko IV.1. paragrafoan ezarritako baldintzak betetzen dituela adierazten duena (1. eranskina).

2.- Declaración responsable de que la sociedad solicitante cumple los requisitos de independencia establecidos en el apartado IV.1.º anterior, conforme al modelo que se adjunta como Anejo 1.

3.- Erantzukizunpeko aitorpena, sozietateak aurreko IV.2. paragrafoan eskatutako esperientzia baduela adierazten duena (2. eranskina).

3.- Declaración responsable de que la sociedad solicitante dispone de la experiencia exigida en el apartado IV.2.º anterior, conforme al modelo que se adjunta como Anejo 2.

4.- Erantzukizunpeko aitorpena (proposatutako taldeko pertsonalik behinenaren curriculum vitaerekin batera), sozietate eskatzaileak IV.3. paragrafoan exigitutako baliabide materialak badituela adierazten duena (3. eranskina).

4.- Declaración responsable de que la sociedad solicitante dispone de los medios materiales exigidos en el apartado IV.3.º anterior, junto con los curriculum vitae del personal clave del equipo propuesto, todo ello conforme al modelo que se adjunta como Anejo 3.

5.- Erantzukizunpeko aitorpena, enpresa eskatzailearen zorra berregituratzeko eragiketen -burututakoen edo gauzatze bidean daudenen- detaileari buruzkoa (4. eranskina).

5.- Declaración responsable sobre el detalle de las operaciones de reestructuración de deuda realizadas o en curso de realización por la empresa solicitante, conforme al modelo que se acompaña como Anejo 4.

Spri SAk datu horiek benetakoak direla frogatzeko behar dituen agiriak enpresa eskatzaileei eskatzeko ahalmena beretzat gordetzen du, eta bai horretarako beharrezkotzat jotzen dituen egiaztapenak egitekoa ere.

Spri, S.A. se reserva la facultad de exigir a las empresas solicitantes durante el proceso de homologación la documentación que estime precisa para verificar la exactitud de los datos anteriores, así como de realizar aquellas comprobaciones que estime oportunas a tal fin.

VII.- Eskuratutako eskabideak puntuatzeko baremoak.

VII.- Baremos para la puntuación de la solicitudes recibidas.

IV. paragrafoan ezarritako baldintzak betetzen dituzten eskabideak bereizita ebaluatuko dira; alde batetik, enpresa handiak berregituratzeko Erregistroko atalari dagozkionak; eta bestetik, enpresa ertainak eta txikiak berregituratzeko atalari dagozkionak.

Las solicitudes que cumplan los requisitos establecidos en el apartado IV serán evaluadas separadamente, según que se refieran a la sección del Registro para la reestructuración de grandes empresas o a la sección para la reestructuración de pequeñas y medianas empresas.

(A) Honako puntuazio irizpideak erabiliko dira 1. ataleko eskatzaileentzat:

(A) A los solicitantes de la Sección 1.ª aplicarán los siguientes criterios de puntuación:

1.- Berregituratutako zorra: gehienez ere 40 puntu.

1.- Volumen de deuda reestructurada: máximo 40 puntos.

Eskatzaileek finantza berregituraketetan duten esperientzia baloratuko da, honako puntu hauek emanaz: 40 puntu emango zaizkio 3.000 milioi euroko edo hortik gorako zorra berregituratu duela eta berregituratzen ari dela egiaztatzen duen eskatzaileari; eta 0 puntu, 50 milioi eurokoa berregituratzen duenari; eta hortik aurrera, hein berean.

Se valorará la experiencia de los solicitantes en reestructuraciones financieras, asignándose la siguiente puntuación: se atribuirán 40 puntos al solicitante que acredite haber reestructurado o estar reestructurando un volumen de deuda igual o superior a 3.000 millones de euros, 0 al que acredite un volumen igual a 50 millones de euros y el resto en proporción.

2.- Eragiketa kopurua: gehienez ere 40 puntu.

2.- Número de operaciones: máximo 40 puntos.

40 puntu emango zaizkio 15 berregituraketa -edo gehiago- dagoeneko burututa edo gauzatzen ari dela egiaztatzen duenari; eta 0 puntu, hiru eragiketa burutu dituela egiaztatzen duenari; eta hortik aurrera, hein berean.

Se atribuirán 40 puntos al solicitante que acredite haber realizado o estar realizando 15 o más reestructuraciones, 0 al que acredite haber realizado tres operaciones y el resto en proporción.

3.- Zorra berregituratzen esperientzia: 40 puntu.

3.- Experiencia en reestructuraciones de deuda: 40 puntos.

40 puntu emango zaizkio enpresak berregituratzen esperientzia handiena egiaztatzen duen eskatzaileari; 0 puntu, esperientziarik txikiena duenari; eta gainerakoa, hein berean.

Se atribuirán 40 puntos al solicitante que acredite una mayor experiencia en reestructuraciones de empresas, 0 al que acredite menor experiencia y el resto en proporción.

Helburu horri erreparatuz, proposatutako taldeko pertsonarik behinenen curriculum vitaeak, eragiketen tipologia (burututa edo gauzatze bidean badaude, tamaina, antzinatasuna eta eragindako sektoreen aniztasuna) eta burututako proiektuen arrakasta (berregituratutako edo berregituratu behar den zorraren arabera).

A tal fin se valorarán los curriculum vitae de las personas clave del equipo propuesto, la tipología de las operaciones (según haya sido realizadas o estén en curso de realización, su tamaño, antigüedad y diversidad de sectores afectados) y el éxito de los proyectos realizados (en función del volumen de la deuda reestructurada o a reestructurar).

(B) Honako puntuazio irizpideak erabiliko dira 2. ataleko eskatzaileentzat:

(B) A los solicitantes de la Sección 2.ª aplicarán los siguientes criterios de puntuación:

1.- Berregituratutako zorra: gehienez ere 40 puntu.

1.- Volumen de deuda reestructurada: máximo 40 puntos.

Eskatzaileek finantza berregituraketetan duten esperientzia baloratuko da, honako puntu hauek emanaz: 40 puntu emango zaizkio 300 milioi euroko edo hortik gorako zorra berregituratu duela eta berregituratzen ari dela egiaztatzen duen eskatzaileari; eta 0 puntu, 50 milioi eurokoa berregituratzen duenari; eta hortik aurrera, hein berean.

Se valorará la experiencia de los solicitantes en reestructuraciones financieras, asignándose la siguiente puntuación: se atribuirán 40 puntos al solicitante que acredite haber reestructurado o estar reestructurando un volumen de deuda igual o superior a 300 millones de euros, 0 al que acredite un volumen igual a 50 millones de euros y el resto en proporción.

2.- Eragiketa kopurua: gehienez ere 40 puntu.

2.- Número de operaciones: máximo 40 puntos.

40 puntu emango zaizkio 15 berregituraketa -edo gehiago- dagoeneko burututa edo gauzatzen ari dela egiaztatzen duenari; eta 0 puntu, hiru eragiketa burutu dituela egiaztatzen duenari; eta hortik aurrera, proportzioan.

Se atribuirán 40 puntos al solicitante que acredite haber realizado o estar realizando 15 o más reestructuraciones, 0 al que acredite haber realizado tres operaciones y el resto en proporción.

3.- Zorra berregituratzen esperientzia: gehienez: 40 puntu.

3.- Experiencia en reestructuraciones de deuda: máximo: 40 puntos.

40 puntu emango zaizkio enpresak berregituratzen esperientzia handiena egiaztatzen duen eskatzaileari; 0 puntu, esperientziarik txikiena duenari; eta gainerakoa, proportzioan.

Se atribuirán 40 puntos al solicitante que acredite una mayor experiencia en reestructuraciones de empresas, 0 al que acredite menor experiencia y el resto en proporción.

Helburu horri erreparatuz, proposatutako taldeko pertsonarik behinenen curriculum vitaeak, eragiketen tipologia (burututa edo gauzatze bidean badaude, tamaina, antzinatasuna eta eragindako sektoreen aniztasuna) eta burututako proiektuen arrakasta (berregituratutako edo berregituratu behar den zorraren arabera).

A tal fin se valorarán los curriculum vitae de las personas clave del equipo propuesto, la tipología de las operaciones (según haya sido realizadas o estén en curso de realización, su tamaño, antigüedad y diversidad de sectores afectados) y el éxito de los proyectos realizados (en función del volumen de la deuda reestructurada o a reestructurar).

VIII.- Spri SAk eskabideak ireki eta baloratzeari buruzko jarduerak.

VIII.- Actuaciones relativas a la apertura y valoración de las solicitudes por Spri, S.A.

Spri SAk eskatzaileek aurkeztutako agiriak aztertu eta kalifikatuko ditu pribatuan.

Spri, S.A., en sesión privada, procederá al examen y calificación de la documentación presentada por los solicitantes.

Gutunazalak ireki eta gero atzematen badira zuzendu daitezkeen akatsak edo omisioak, edo aurkeztutako agiriei buruzko argibideren bat beharrezkoa dela uste bada, hiru egun balioduneko epea emango da akats edo omisio horiek egin dituzten eskatzaileek bidezkoak diren zuzenketak egin edo argibideak eskaintzeko. Hala ere, eskabideren batek akats nabarmenak edo zuzendu ezineko hutsune materialak balitu, baztertu egingo litzateke.

Si, realizada la apertura de los sobres, se observasen defectos u omisiones que fuesen subsanables, o se considerase necesaria alguna aclaración sobre la documentación aportada, se concederá un plazo de 3 días hábiles para que los solicitantes que hayan incurrido en dichos defectos u omisiones procedan a realizar las correcciones, subsanaciones o aclaraciones procedentes. No obstante, la solicitud en la que se observaran defectos sustanciales o deficiencias materiales no subsanables será inadmitida.

Akta egin eta gertaera guztiak jasoko dira bertan.

Se levantará acta y dejará constancia de todo lo actuado.

Aurkeztutako agirietan izandako akatsak edo omisioak zuzentzea beharrezkoa ez balitz, edo akatsak zuzenduko balira, edo horretarako jarritako epea igaroko balitz, Spri SAk -VIII. paragrafoan ezarritako baremoa erabiliz- baloratu egingo lituzke eskuratutako eskabideak.

Cuando no fuera precisa la subsanación de errores u omisiones en la documentación presentada o una vez subsanados los defectos o transcurrido el plazo para ello, Spri, S.A. procederá a valorar las solicitudes recibidas aplicando el baremo establecido en el apartado VIII.

IX.- Homologazioaren ebazpena.

XIX.- Resolución de homologación.

Spri SAk ebazpena emango du, non ebatziko baita balorazioan gutxieneko puntuak lortu dituzten eskatzaileen homologazioa.

Spri, S.A. dictará resolución en el que se acuerde la homologación de los solicitantes que en la valoración hayan obtenido puntuación mínima exigida.

Homologazioa erabakitzen duen ebazpenean, horretarako egon diren arrazoiak jasoko dira; eskatzaileei jakinaraziko zaie; Spri SAren web orrian (www.spri.es) argitaratuko dira; eta homologatutako enpresarioak Erregistroan inskribatuko dira.

La resolución por la que se acuerde la homologación será motivada, se notificará a los solicitantes y se publicará en la página web de Spri, S.A. www.spri.es, inscribiéndose en el Registro a los empresarios que hayan sido homologados.

X.- Homologatutako aholkularien betebeharrak.

X.- Obligaciones de los asesores homologados.

Homologatutako enpresariek -Laguntza Programa indarrean dagoen artean- laguntza eskatzen duten Programako enpresa onuradunek eskatutako finantza aholkularitza emateko betebeharra hartzen dute beren gain.

Mientras esté vigente el Programa de Ayudas, los empresarios homologados asumen la obligación de prestar el asesoramiento financiero que les sea requerido por las empresas beneficiarias del Programa que lo soliciten, en los términos establecidos en el Programa de Ayudas.

Aholkulari lana egiteko eskatzen badio enpresa onuradun batek, eta finantza aholkulariak uko egiten badio enkarguari, Spri SAk indargabetu egin dezake emandako homologazioa eta Erregistroko inskripzioa deuseztu.

En el caso de que, requerido por una empresa beneficiaria de ayudas para la prestación de los servicios de asesoramiento, el asesor financiero rechazase el encargo, Spri, S.A. podrá revocar la homologación concedida y anular la inscripción practicada en el Registro.

XI.- Homologazioak berraztertzea.

XI.- Revisión de las homologaciones.

Spri SAk berraztertu egin dezake -noiznahi- laguntzak eskuratzen dituzten enpresek kontratatutako aholkulari homologatuen jarduera, eta erreparatu ea euren jarduera bat datorren kalitate eta arrakastako gutxieneko estandar batzuekin.

Spri, S.A. podrá revisar en cualquier momento la actuación de aquellos asesores homologados que hayan sido contratados por empresas beneficiarias de las ayudas a fin de comprobar que su actuación responde a unos estándares mínimos de calidad y éxito.

Spri SAk, ildo horretatik, burututako jardueren gaineko informazioa eskatuko die aholkulariei eta, arrazoitutako ebazpenez, indargabetu egin dezake aholkularien homologazioa, baldin eta Spri SAren ustez ez badute ondo betetzen euren eginkizuna.

A tal fin, Spri, S.A. recabará de los asesores información sobre las actuaciones llevadas a cabo, pudiendo, mediante resolución motivada, revocar la homologación de aquellos asesores que a juicio de Spri, S.A. no estén desempeñando adecuadamente su función.

XII.- Datuen tratamendua.

XII.- Tratamiento de datos.

Eskatzaileak aurkezturiko datu pertsonalak Spri SAren jabetzakoa den fitxategi informatizatu bati atxiki ahalko zaizkio, laguntza-programa honen kudeaketa egokia eta aurkezturiko eskaeren jarraipena egiteko xede esklusiboarekin. Orobat jakinarazten da hemen agertzen diren datu pertsonalak Spri SAk erabili ahal izango dituela, baltzuaren beraren jarduerari buruzko eta interesgarri izan daitezkeen ekitaldiei buruzko argibideak emateko.

Los datos personales aportados por los solicitantes podrán ser incorporados a un fichero informatizado propiedad de Spri, S.A., con la finalidad exclusiva de realizar una adecuada gestión del Programa de ayudas y el seguimiento de las solicitudes presentadas. Asimismo se informa de que los datos personales podrán ser utilizados por Spri, S.A. con el fin de ofrecer al solicitante de ayudas información sobre la actividad de la propia compañía y de los eventos que organice que considere de interés.

1. ERANSKINA

ANEJO 1

ESKATZAILEAREN ERANTZUKIZUNPEKO AITORPENA, AHOLKULARIEN ERREGISTROAN INSKRIBATZEKO ESKATZEN DIREN GUTXIENEZKO BEREGAINTASUN BALDINTZAK BETETZEARI BURUZKOA

DECLARACIÓN RESPONSABLE DEL SOLICITANTE DE CUMPLIR LOS REQUISITOS MÍNIMOS DE INDEPENDENCIA EXIGIDOS PARA LA INSCRIPCIÓN EN EL REGISTRO DE ASESORES

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

2. ERANSKINA

ANEJO 2

ESKATZAILEAREN ERANTZUKIZUNPEKO AITORPENA, BERREGITURATUTAKO ZORRAREN GUTXIENEZKOARI BURUZKOA

DECLARACIÓN RESPONSABLE DEL SOLICITANTE SOBRE EL VOLUMEN MÍNIMO DE DEUDA REESTRUCTURADA

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

3. ERANSKINA

ANEJO 3

ESKATZAILEAREN ERANTZUKIZUNPEKO AITORPENA, AHOLKULARIEN ERREGISTROAN INSKRIBATZEKO GUTXIENEZKO BALDINTZA MATERIALAK BETETZEARI BURUZKOA ETA PROPOSATUTAKO TALDEAREN KIDE BEHINENEN CURRICULUM VITAERI BURUZKOA

DECLARACIÓN RESPONSABLE DEL SOLICITANTE DE CUMPLIR LOS REQUISITOS MATERIALES MÍNIMOS EXIGIDOS PARA LA INSCRIPCIÓN EN EL REGISTRO DE ASESORES Y CURRICULUM VITAE DE LOS INTEGRANTES CLAVE DEL EQUIPO PROPUESTO

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

4. ERANSKINA

ANEJO 4

ESKATZAILEAREN ERANTZUKIZUNPEKO AITORPENA, BURUTUTUTAKO ERAGIKETEN -ZOR BERREGITURAKETAREN GAINEKOEN- XEHETASUNARI BURUZKOA

DECLARACIÓN RESPONSABLE DEL SOLICITANTE SOBRE EL DETALLE DE LAS OPERACIONES DE REESTRUCTURACIÓN DE DEUDA REALIZADAS

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)


Azterketa dokumentala


Análisis documental