Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

200. zk., 2009ko urriaren 19a, astelehena

N.º 200, lunes 19 de octubre de 2009


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Iragarkiak

Anuncios

SPRI SA
SPRI, S.A.
5608
5608

IRAGARKIA, Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua, SArena (Spri SA), Berrikuntza Agendak Programari burukoa.

ANUNCIO de la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. (Spri, S.A.) del Programa Agendas de Innovación-Berrikuntza Agendak.

Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua SAren Administrazio Kontseiluak, 2009ko urriaren 1ean egindako bileran, «Berrikuntza Agendak» Programaren araudia onartzea erabaki zuen. Hona hemen araudia, oso-osorik:

El Consejo de Administración de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., en su reunión de 1 de octubre de 2009 ha adoptado el Acuerdo de aprobar la normativa por la que se regirá el Programa de ayudas «Agendas de Innovación-Berrikuntza Agendak», cuyo texto íntegro a continuación se indica:

Enpresek berrikuntzarako duten ahalmena funtsezkoa da lehia indartzeko eta, gainera, krisialdia orokortu den honetan, balio ikaragarria duen elementua ere bada.

La capacidad de Innovar de las empresas es un factor clave para el fortalecimiento de su competitividad así como, en estos momentos de crisis globalizada un elemento de apoyo de incalculable valor.

Azaldutakoagatik eta kontuan harturik ezen, esleitutako aurrekontu-kreditua agortu zenez, eskari asko erantzun gabe geratu zirela Berrikuntza Agendak programaren aurreko edizioan, egoki ikusi da programari berriro ekitea, krisialdiaren kontrako «+Euskadi 09» planaren kontura funts gehiago emanez.

Atendiendo a la consideración anterior y dado el alto número de solicitudes que quedaron sin atender por el anterior programa Berrikuntza Agendak con motivo del agotamiento del crédito presupuestario consignado, se ha considerado oportuno abrir de nuevo el programa dotándolo de fondos adicionales con cargo al plan contra la crisis «+Euskadi 09».

Berrikuntza-agenda lantzea eta garatzea bultzatu du Berrikuntza Agendak programak.

El programa Agendas de Innovación-Berrikuntza Agendak, dará apoyo a la elaboración y desarrollo de la Agenda de Innovación.

Hasierako eta funtsezko elementua zera izango da, enpresaren zuzendaritza-taldeak berrikuntzako gogoeta estrategiko bat egitea, enpresaren egungo egoera aztertzeko, eta bere berrikuntza-ahalmenen heltze-egoeraren arabera, garatu beharreko arloak eta etorkizunari begira dituen aukerak atzemateko.

Siendo el elemento inicial y primordial la realización por parte del equipo de dirección de la empresa de una reflexión estratégica de Innovación, que aborde la situación actual de la empresa y en función del estado de maduración de sus capacidades de Innovación, pueda detectar las áreas a desarrollar y sus oportunidades de futuro.

Aurrekoari jarraiki, berrikuntza-agendaren garapenak bi jardun mota bilduko ditu:

De acuerdo con lo anterior, el desarrollo de la Agenda de Innovación incluirá dos tipos de actuaciones:

- Emaitzatzat berrikuntza inkremental bat sartzea duten proiektuak, eta, aldi berean, erakunde berritzaile iraunkor bat eraikitzeko beharrezkoak diren ahalmenak garatzea ahalbidetuko dutenak.

- Proyectos cuyo resultado es la introducción de una Innovación incremental, y que a su vez permitan desarrollar aquellas capacidades necesarias para construir una organización Innovadora sostenida.

- Enpresarentzako proiektu estrategikoak prozesuko, produktuko, merkatuko edo antolamenduko berrikuntzaren esparruan.

- Proyectos estratégicos para la empresa en el ámbito de la Innovación de proceso, producto, mercado u organización.

Aurreko jardunek Innova metodologia dute oinarri; arlo horretan zegoen jakintza guztia batuta definitu da metodologia hori, eta elementu dinamiko eta bideratzaile izan nahi du, enpresa bakoitzari bere eredu edo metodo propioa garatzea ahalbidetuz berrikuntzaren bidean aurrera egiteko.

Las anteriores actuaciones se sustentan en la metodología Innova, que ha sido definida bajo la suma del conocimiento existente en esta materia, pretendiendo ser un elemento dinámico y facilitados, que permita a cada empresa desarrollar su propio modelo o método para avanzar en el camino de la Innovación.

Euskadiko enpresa bakoitzean jardun horiek izaniko emaitzek enpresen berrikuntza-maila eta enpresen beren aurrerabidea zehaztea ahalbidetuko dute, eta, horri gehituta, sektore ekonomikoen maila eta, azkenik, herrialdearena.

Los resultados de estas actuaciones en cada empresa del País Vasco permitirán, a su vez, determinar el nivel de Innovación de la empresa y su propio avance y, por agregación, el nivel de los sectores económicos y, por ende, del País.

Bi motatako laguntzak bilduko ditu programa honek:

Este programa contiene apoyos de dos tipos:

Berrikuntza-agenda landu eta berrikusteko kanpo-aholkularitzaren laguntza ahalbidetuko da, eta Spri SAk hartuko du bere gain horren kostuaren ehuneko bat. Itzultzekoa ez den jenerotako diru-laguntza da laguntza hori, eta, hortaz, Spri SAk enpresari jakinaraziko dio aholkulariari ordainduriko zenbatekoa enpresak diru-laguntza baliokidearen zenbatekoaren berri izan dezan.

Para la elaboración y revisión de la agenda de Innovación se facilitará el apoyo de consultoría externa cuyo coste, en un porcentaje, asumirá Spri, S.A. Este apoyo constituye una subvención en especie no reintegrable por lo que Spri, S.A. informará a la empresa del importe pagado al consultor a los efectos de que la empresa conozca el importe de la subvención equivalente.

Berrikuntza-agenda garatzeko, itzultzekoak ez diren diru-laguntzak emango dira: horien bidez, euskal enpresari kanpo-aholkularitza kontratatzeak dakarkion kostuaren dagokion ehunekoa beteko da.

Para el desarrollo de la agenda de Innovación, se concederán subvenciones dinerarias no reintegrables, que cubrirán diferentes porcentajes del coste que para la empresa vasca suponga la contratación de consultoría externa.

Spri SAk horretarako ezarrita daukan erregistroan aldez aurretik onarturiko lagunek emango dituzte bi zerbitzuak ere.

Ambos servicios serán prestados por personas previamente admitidas en el Registro que a tal efecto tenga establecido Spri, S.A.

Araudi honetan ezarritako laguntza-erregimena Berrikuntzako aholkularitzako eta Berrikuntza bultzatzeko zerbitzuetan ezarritakoaren araberakoa da, hala agertzen baita deskribatuta Batzordearen 800/2008 (EB) Araudiaren 36. artikuluan; hor bateragarritzat jotzen dira zenbait laguntza-maila merkatu bateratuarekin, Itunaren 87. eta 88. artikuluak aplikatuz (EBAO, L 214, 2008ko abuztuaren 9koa).

El régimen de ayudas establecido en esta norma es conforme al establecido para servicios de asesoramiento en Innovación y de apoyo a la Innovación descrito en el artículo 36 del Reglamento (CE) 800/2008 de la Comisión, de 6 de agosto de 2008, por el que se declaran determinadas categorías de ayuda compatibles con el mercado común en aplicación de los artículos 87 y 88 del Tratado (DOUE L 214, de 9 de agosto de 2008).

I. TITULUA

TÍTULO I

XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

I. KAPITULUA

CAPÍTULO I

XEDEA ETA ONURADUNAK

OBJETO y BENEFICIARIOS

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

Programa honen helburua laguntza-araubide bat ezarri eta arautzea da, Euskal Autonomia Erkidegoko enpresen artean berrikuntza-agenden definizioa, garapena eta berrikustea sustatzeko.

El presente programa tiene como objeto el establecimiento y regulación de un régimen de ayudas con el fin de promover la definición, desarrollo y revisión de Agendas de Innovación entre las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Berrikuntzako gogoeta estrategiko sakon baten ondorio da berrikuntza-agenda, zuzendaritza-taldeak eginikoa, kanpoko aholkularitza-enpresa adituaren laguntzarekin Innova metodologian, enpresaren egungo egoera aztertzeko, eta enpresaren berrikuntza-ahalmenen heltze-egoeraren arabera, garatu beharreko arloak eta etorkizunari begira dituen aukerak atzemateko.

La Agenda de Innovación constituye el documento resultante de una profunda reflexión estratégica de Innovación, por parte del equipo directivo, con apoyo de consultoría externa experta en la metodología Innova, que aborde la situación actual de la empresa y en función del estado de madurez de sus capacidades de Innovación, pueda detectar las áreas a desarrollar y sus oportunidades de futuro.

2. artikulua.- Onuradunak.

Artículo 2.- Beneficiarios.

1.- Honako hauek izan ahalko dira programa honetan bilduriko laguntzen onuradun:

1.- Podrán acceder a la condición de beneficiarias de las ayudas contempladas en el presente programa:

- Gutxienez jarduera-zentro bat Euskal Autonomia Erkidegoan duten ETEak, betiere gutxienez 3 langile badituzte. Enpresa horiek 3 eta 5 langileren artean badituzte, laguntza eskatu baino bi urte lehenago gutxienez eratuta egon beharko ziren eta ekonomia arloan jardunean.

- Aquellas PYMEs que tengan al menos un centro de actividad en la Comunidad Autónoma del País Vasco y que ocupen, al menos, a 3 personas. En el caso de empresas de entre 3 y 5 personas ocupadas se exigirá además el estar constituidas y actuando económicamente con una antelación mínima de dos años a la fecha de solicitud de la ayuda.

- Irabazi-asmorik gabeko erakundeak, baldin eta berrikuntza zabaldu eta sustatzea badute helburuetako bat.

- Aquellas entidades sin ánimo de lucro entre cuyos objetivos se encuentre la difusión y promoción de la Innovación.

- Enpresa ertain edo txikiek, hartakotzat hartzeko, 800/2008 Araudiaren I. eranskinean ezarrita dauden baldintzak bete behar dituzte, edo hura aldatu edo ordezten dituzten xedapenak. Eta araudi horretan indarrean diren beharkizunak hauek dira:

- Se consideran PYMEs aquellas empresas que cumplan las condiciones establecidas en el anexo I del Reglamento 800/2008 o las disposiciones que lo sustituyan o modifiquen, cuyos requisitos vigentes son:

+ 250 langile baino gutxiago izatea.

+ Que emplee a menos de 250 trabajadores/as.

+ Urteko negozio-bolumena ez izatea 50 milioi eurotik gorakoa, edo urteko balantze orokorra ez izatea 43 milioi eurotik gorakoa.

+ Que su volumen de negocio anual no supere los 50 millones de euros, o bien, que su balance general anual no rebase los 43 millones de euros.

- Beste batzuekiko lotua edo elkartua den enpresari dagokionez, enpresa-taldeak bete beharko ditu aipatu baldintzak. Eta aipatutakoaren ondorioetarako:

- En el caso de que la empresa esté asociada o vinculada con otras los requisitos anteriores deberá cumplirlos el grupo de empresas así formado. A estos efectos:

+ Enpresa loturaduntzat hartzen dira euren artean ondoko erlazioetariko bat badago:(I) enpresa batek baditu beste enpresa baten akziodunen edo bazkideen boto-eskubide gehienak; (II) enpresa batek badu beste enpresa bateko administrazio-, zuzendaritza- edo kontrol-organoko kide gehienak izendatu edo errebokatzeko eskubidea; (III) enpresa batek badu beste baten gaineko nagusigoa baliatzeko eskubidea, bigarren enpresarekin egindako kontratu bat edo enpresa horren estatutuetako klausula bat dela-eta; edo (IV) enpresa batek, beste batekiko elkartua edo akzioduna denak, kontrolatzen baditu bakarrean bigarren enpresa horretako akziodunen boto-eskubide gehienak, hain justu ere bigarren enpresa horretako beste akziodun edo bazkide batzuekin egindako akordioaren bitartez.

+ Se consideran «empresas vinculadas» las empresas entre las cuales existe alguna de las relaciones siguientes:(I) una empresa posee la mayoría de los derechos de voto de los accionistas o socios de otra empresa;(II) una empresa tiene derecho a nombrar o revocar a la mayoría de los miembros del órgano de administración, dirección o control de otra empresa;(III) una empresa tiene derecho a ejercer una influencia dominante sobre otra, en virtud de un contrato celebrado con ella o una cláusula estatutaria de la segunda empresa; o (IV) una empresa, accionista o asociada a otra, controla sola, en virtud de un acuerdo celebrado con otros accionistas o socios de la segunda empresa, la mayoría de los derechos de voto de sus accionistas.

+ Enpresa elkartutzat hartzen dira hauek: enpresa loturadun gisa sailkatu ezin direnak (goragoko paragrafoan esandako zentzuan), kasu huetan: beste enpresa batean, enpresa batek (enpresa parte hartzailea) bakarrean edo beste batzuekin kapitalaren % 25 edo gehiago badu edo, orobat,(parte hartzen denekoan) boto-eskubideena. Arau orokor horren aurka egin gabe, ez dira jotzen enpresa elkartutzat: nahiz eta partaidetzaren % 25eko mugara ailegatu, ondoko inbertitzaile-kategoriaren baten badaude: (I) partaidetzako sozietate publikoak, arrisku-kapitaleko sozietateak, pertsona fisikoak edo pertsona fisikoen taldeak, arrisku-kapitalean inbertitu ohi dutenak (inbertitzaile probidentzialak) eta burtsako kotizaziorik gabeko enpresen funtsetan inbertitzen dutenak, betiere inbertitzaile probidentzial horien inbertsioa, enpresa berean, 1.250.000 eurotik gorakoa ez bada; (II) irabazte asmorik gabeko zentro edo unibertsitateak; (III) inbertitzaile instituzionalak, eskualde garapenerako funtsak barne; eta (IV) tokiko agintaritza autonomoak, urteko 10 milioi eurotik beherako aurrekontua izanik 5.000 biztanletik behera badituzte.

+ Se consideran «empresas asociadas» todas las empresas a las que no se puede calificar como empresas vinculadas, en el sentido del párrafo anterior, en las que una empresa (empresa participante) posee, por sí sola o conjuntamente el 25% o más del capital o de los derechos de voto de otra empresa (empresa participada). Sin perjuicio de esta regla general, no se considerarán empresas asociadas aquellas respecto de las que, aún alcanzándose el límite máximo del 25%, estén presentes las categorías de inversores siguientes: (I) sociedades públicas de participación, sociedades de capital riesgo, personas físicas o grupos de personas físicas que realicen una actividad regular de inversión en capital riesgo (inversores providenciales) e inviertan fondos propios en empresas sin cotización bursátil, siempre y cuando la inversión de dichos inversores providenciales en la misma empresa no supere 1250000 euros; (II) universidades o centros de investigación sin fines lucrativos; (III) inversores institucionales, incluidos los fondos de desarrollo regional; y(IV) autoridades locales autónomas con un presupuesto anual de menos de 10 millones de euros y una población inferior a 5000 habitantes.

Azkenik, enpresa batzuk ez dira ETEtzat joko artikulu honetan jasotako gainerako baldintzak bete arren, hain zuzen ere, erakunde edo kolektibitate publiko batek edo gehiagok haien kapital sozialaren edo boto-eskubideen % 25 edo gehiago kontrolatzen badute, sozietate elkartuetarako aurreikusita dagoena izan ezik.

Por último, no tendrán la consideración de PYME las empresas que, aún reuniendo los demás requisitos descritos en este artículo en las que uno o más organismos públicos o colectividades públicas controlen el 25% o más de su capital social o de sus derechos de voto, a excepción de lo previsto para sociedades asociadas.

2.- Ezin dira onuradun izan horretarako kreditaturiko Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sareko agenteak.

2.- No tendrán la consideración de beneficiarios los Agentes de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación, acreditados a tal efecto.

3.- Beren erakundean Innova aholkulari gisa kreditaturiko enpresak eta erakundeak ezin izango dira onuradun izan.

3.- Tampoco tendrán la consideración de beneficiarias aquellas empresas y organizaciones que cuenten en su organización con personas acreditadas como Consultoras Innova.

4.- Berrikuntza Agendak programaren aurreko edizioan kontzeptu beragatik laguntzak jasotako enpresak ezin izango dira onuradun izan.

4.- No podrán ser beneficiarias aquellas empresas que recibieron ayudas en el anterior programa Berrikuntza Agendak por idéntico concepto.

5.- Europako Batzordeak aurretiaz erabaki badu laguntza bat legez kanpokoa eta merkatu bateratuarekin bateraezina dela, berreskuratzeko agindu bat oraindik betetzeko duten enpresak ezin izango dira onuradun izan.

5.- No podrán ser beneficiarias aquellas empresas sujetas a una orden de recuperación pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado común.

3. artikulua.- Onuradunek bete beharrekoak.

Artículo 3.- Requisitos de los beneficiarios.

Honako eskakizun hauek ere bete beharko dituzte onuradurek:

Los beneficiarios deberán cumplir además los siguientes requisitos:

a) Diru-laguntza jaso dezaketen jarduerak Euskal Autonomia Erkidegoko zentro batean garatzea.

a) Desarrollar las actividades subvencionables en un centro de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

b) Nortasun juridiko propioa eta jarduteko ahalmen nahikoa izatea, eta laguntza publikoak lortzeko ezein debeku edo gaitasungabetzeren eraginpean ez egotea.

b) Tener personalidad jurídica propia y suficiente capacidad de obrar y no encontrarse incurso en ninguna prohibición o inhabilitación para la obtención de ayudas públicas.

c) Zerga-betebeharrak, Gizarte Segurantzari dagozkionak eta Spri taldeko enpresekikoak egunean izatea, indarrean dagoen legeriaren arabera eska daitezkeen mugei jarraiki.

c) Estar al corriente de sus obligaciones tributarias y de Seguridad Social según los límites que resulten exigibles de acuerdo con la legislación vigente, así como con las empresas del Grupo Spri.

d) Aurtengo ekitaldi ekonomikoan eta aurreko bi ekitaldi ekonomikoetan, onuradunak laguntza publikoen araubide baten babespean jasotako zenbatekoen aitorpena egitea, zernahi delarik laguntza horiek eman dituen erakundea.

d) Realizar una declaración de todas las cantidades percibidas por el beneficiario durante el presente ejercicio económico y los dos ejercicios económicos anteriores al amparo de un régimen de ayudas públicas, con independencia de la entidad concedente.

e) Aitorpen bat egitea adierazteko eskatzailea berreskuratzeko agindu baten menpe ez dagoela, Europako Batzordeak laguntza bat legez kanpokoa eta merkatu bateratuarekin bateraezina dela aurretiaz erabaki ondoren.

e) Realizar una declaración de que el solicitante no está sujeto a una orden de recuperación pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado común.

II. TITULUA

TÍTULO II

LAGUNTZA LINEAK

LÍNEAS DE APOYO

I. KAPITULUA

CAPÍTULO I

BERRIKUNTZA AGENDA DEFINITZEA ETA BERRIKUSTEA

DEFINICIÓN Y REVISIÓN DE LA AGENDA DE INNOVACIÓN

4. artikulua.- Laguntzaren ezaugarriak.

Artículo 4.- Características de la ayuda.

Linea hau jenerotan itzultzekoa ez den laguntza batean datza, eta, hortaz, enpresaren eskueran jartzen da aholkulari kreditatu bat Innova ekimenaren aholkulari gisa jarduteko, eta laguntza emateko enpresaren «berrikuntza-agenda» definitu eta, ondoren berrikusteko.

La presente línea de apoyo consiste en una ayuda no reintegrable en especie, por la que se pone a disposición de la empresa una persona consultora acreditada para actuar como consultor de la iniciativa Innova, prestarle apoyo en la definición de su «Agenda de Innovación» y, posteriormente, en la revisión de la misma.

Bi kasuetan ere, bere eskaera onartutakoan, laguntzeko nahi duen aholkularia hautatu ahalko du enpresak, Innova ekimenaren esparruan jarduteko kreditaturiko aholkularien erregistroan bildurikoen artean (https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/).

En ambos casos, la empresa una vez aceptada su solicitud, podrá seleccionar la persona consultora que desea que le apoye, entre las incluidas en el Registro de personas consultoras acreditadas para actuar en el marco de la iniciativa Innova https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/

Spri SAk ordainduko du zuzenean aholkulari horren kostuaren ehuneko bat, eta zenbatekoa jenerotako laguntzaren baliokide den balioari dagokiona izango da.

El coste de dicha persona consultora, será sufragado en un porcentaje directamente por Spri, S.A. y su importe, será el que constituya el valor equivalente de la ayuda en especie.

5. artikulua.- Enpresaren konpromisoak.

Artículo 5.- Compromisos de la empresa.

1.- Enpresak Innova metodologiaren zati den gogoeta-prozesua egiteko konpromisoa hartzen du, zuzendaritza-taldearen parte-hartze aktiboarekin, merkatuari, teknologiari, kudeaketari, giza baliabideei, eragiketei eta finantzari dagozkien ikuspegiak integratuko dituela bermatuta. Hautaturiko aholkulariaren laguntza izango du horretarako.

1.- Definición de la Agenda.- La empresa se compromete a realizar el proceso de reflexión que forma parte de la metodología Innova, con la participación activa del equipo directivo, que garantice la integración de las visiones de mercado, tecnológica, de gestión, de recursos humanos, operaciones y financiera. Para ello contará con el apoyo de la persona consultora seleccionada.

Gogoeta-prozesua amaitutakoan, enpresak bere berrikuntza-agenda osatuko duten proiektuak identifikatu eta lehenetsi beharko ditu, adieraziriko laguntzarekin. Proiektu horiek bi motatakoak izan behar dute: «gaikuntza-proiektuak» eta «berrikuntza-proiektuak» prozesuaren, produktu/zerbitzuaren, merkatuaren edo antolamenduaren alorretan. Berrikuntza-proiektuen gaikuntza- eta definizio-proiektuak egiteko laguntzak artikulatzen dira programa honen II. kapituluan.

Una vez finalizado el proceso de reflexión, la empresa deberá, con el apoyo mencionado, identificar y priorizar los proyectos que conformarán su Agenda de Innovación. Estos proyectos pueden ser de dos tipos: «Proyectos de Capacitación» y «Proyectos de Innovación» en los ámbitos de proceso, producto/servicio, mercado u organización. Para la realización de Proyectos de Capacitación y de Definición de Proyectos de Innovación se articulan apoyos en el capítulo II de este mismo programa.

Berrikuntza-agendaren definizio-prozesua gehienez ere 3 hilabeteko epean garatzen da, eta enpresaren zuzendaritza-taldeak gutxienez 5 lanaldi-erdiko bertaratzeari dagokion parte-hartzea izan behar du.

El proceso de definición de la Agenda de Innovación se desarrolla en un plazo máximo de 3 meses, requiriéndose una participación mínima presencial del equipo directivo de la empresa de 5 medias jornadas.

Berrikuntza-agenda definitzeko prozesua amaitzen denetik 20 eguneko gehieneko epean, enpresak baliospen-txostena beteko du, eta txosten horretan jasota egongo da, hain zuzen, kontsultariaren lanaren ebaluazioa, hark bideratu baititu hausnarketa-prozesua eta Innova metodologiaren balioespena.

En el plazo máximo de 20 días a partir de la fecha de finalización del proceso de definición de su Agenda de Innovación, la empresa se compromete a cumplimentar el Informe de valoración que contempla la evaluación de la labor de la persona consultora que ha facilitado el proceso de reflexión y la valoración de la Metodología Innova.

Berrikuntza-agenda balioespen-agendarekin batera bidali behar da, www.plusinnova.net/berrikuntza-agendak/ web gunearen bidez beterikoa, Spri SAk baliozta dezan.

Enviar la Agenda de Innovación junto con el Informe de valoración cumplimentado a través de la dirección web https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/, para su validación por parte de Spri, S.A.

2.- Agenda berrikustea.

2.- Revisión de la Agenda.

- Agenda baliozkotu denetik urtebete igarotakoan, enpresak agenda berrikustea eskatu ahalko du, betiere bere berrikuntza-agendan bilduriko jardunen bat egin izana justifikatzen badu. Agendaren definizioaren eskakizun-maila berarekin egingo da berrikuspena eta zuzendaritza-taldearen parte-hartze aktiboa izango du.

- Pasado un año desde la validación de la Agenda, la empresa podrá solicitar la revisión de la misma siempre y cuando justifique la realización de alguna de las actuaciones contempladas en su Agenda de Innovación. Esta revisión se realizará con el mismo nivel de exigencia de la definición de la Agenda y contará a su vez con la participación activa del equipo directivo.

Berrikusteko gehieneko epea 2 hilabetekoa izango da, eta zuzendaritza-taldeak gutxienez 2 lanaldi-erdiko bertaratzeari dagokion parte-hartzea izan beharko du.

El plazo máximo de revisión será de 2 meses, requiriéndose una participación mínima presencial del equipo directivo de 2 medias jornadas.

6. artikulua.- Laguntzaren modalitatea.

Artículo 6.- Modalidad de la Ayuda.

- Agendaren definizioa.

- Definición de la Agenda.

Pertsona kreditatu bati emango zaio laguntza Innova ekimenaren aholkulari gisa jarduteko, lan hori 9 lanaldiko aldian egin dezan, enpresara bertaratu beharreko 5 lanaldi bilduta. Sprik finantzatuko du jardueraren % 90.

Se facilitará el apoyo de una persona acreditada para actuar como consultora por la iniciativa Innova para realizar este trabajo por un periodo de 9 jornadas, que incluye las 5 medias jornadas presenciales en la empresa, financiándose desde el Spri el 90% de la actuación.

- Agenda berrikustea.

- Revisión de la Agenda.

Pertsona kreditatu bati emango zaio laguntza Innova ekimenaren aholkulari gisa jarduteko, lan hori 3 lanaldiko aldian egin dezan, enpresara bertaratu beharreko 2 lanaldi bilduta. Sprik finantzatuko du jardueraren % 90.

Se facilitará el apoyo de una persona acreditada para actuar como consultora por la iniciativa Innova para realizar este trabajo por un periodo de 3 jornadas, que incluye las 2 medias jornadas de trabajo presenciales en la empresa, financiándose desde el Spri el 90% de la actuación.

Aholkulari kreditatuarentzat 8 orduko lanaldi osorako ezarririko tarifa 757,22 eurokoa da, BEZik gabe (urtearteko KPIaren hazkundearen arabera eguneratuko da tarifa hori, betiere urte bakoitzeko urtarrilaren 1ean behin betiko argitaraturikoa hartuta). Horrenbestez, Spri SAk 6.133,48 euroko gastua hartuko du bere gain agenda definitzeagatik, eta 2.044,49 eurokoa agenda berrikusteagatik. Jenerotako diru-laguntzaren balio baliokideari dagozkionak izango dira zenbateko horiek.

La tarifa establecida por jornada completa de 8 horas para el consultor acreditado es de 757,22 euros IVA no incluido (esta tarifa será actualizada de acuerdo al incremento del IPC interanual que esté publicado con carácter definitivo el 1 de enero de cada año). En consecuencia, Spri, S.A. asumirá un coste por Definición de Agenda de 6.133,48 euros y por Revisión de Agenda de 2.044,49 euros. Estos importes constituirán el valor equivalente de la subvención en especie.

Spri SAk ez du inolako kontzepturik ordainduko lanaldiagatiko tarifaz aparte, aholkularitza-enpresa eta zerbitzuen enpresa eskatzailea edonon kokatuta daudela ere.

Spri, S.A. no satisfará ningún otro concepto aparte de la tarifa por jornada, independientemente de donde se ubiquen las empresas consultora y solicitante de los servicios

Enpresa beraren agenda-definizio eta agenda-berrikuspen bakarrari emango zaio laguntza.

Únicamente se apoyará una única definición de agenda y revisión de la misma por empresa.

7. artikulua.- Laguntzak kudeatzeko prozedura berrikuntza-agenda definitzeko.

Artículo 7.- Procedimiento de gestión de ayudas para la Definición de la Agenda de Innovación.

1) Prozedurari hasiera ematea. Eskaerak eta epea.

1) Iniciación del procedimiento. Solicitudes y plazo.

Eskatzaileek Internet bidez bete beharko dituzte eskaerak, Spri SAk horretarako www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/ web gunean prestatuko duen helbidean.

Los solicitantes deberán cumplimentar las solicitudes a través de Internet, en la dirección que Spri, S.A. habilitará para tal efecto en https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/.

Eskaerak web gune horretan ezarririko bitarteko horien bidez igorritakoan, inprimatu eta sinatuta igorri beharko dituzte Spri SAren helbidera (Urkixo zumarkalea, 36-4.a- Plaza Bizkaia eraikina, 48011 Bilbao), 10 eguneko epean.

Después de enviar las mismas, mediante los medios establecidos en la citada dirección web, deberán imprimirlas y remitirlas firmadas a la dirección de Spri, S.A.(Alda. Urquijo, 36-4.º-Edif. Plaza Bizkaia, 48011 Bilbao) en un plazo de 10 días.

Honako hauek bilduko ditu eskaerak:

La solicitud incluirá:

- Enpresaren identifikazio-datuak eta beharrezkoak diren beste batzuk ETE gisa sartzeko, baita posta elektronikoko helbide bat ere, hori izango baita jakinarazpenetarako onartuko den bitarteko bakarra.

- Datos de identificación de la empresa y otros necesarios para su encuadramiento como PYME, así como una dirección de correo electrónico que será el único medio aceptado a efectos de notificaciones.

- Zinpeko aitorpena; zinpeko aitorpen horri zigor-erregimena ezarriko zaio eta dagozkion lege jarduerak abiaraziko dira, hala badagokio.

- Declaración jurada, que quedará sometida al régimen sancionador, procediéndose, en su caso, a poner en marcha las actuaciones legales a las que hubiera lugar.

Spri SAren Enpresa Eraldaketarako Departamentuak egoki irizten dion dokumentazio osagarria eskatzeko eskubidea beretzat gordeko du, betiere programa hau aplikatzeko bada.

El Departamento de Transformación Empresarial de Spri, S.A. se reserva el derecho de solicitar aquella documentación complementaria que estime necesaria para la correcta aplicación del presente programa.

Eskaerak aurkezteko epea deialdirako programa hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hasiko da eta 2009ko abenduaren 31n amaituko da, esleituriko funtsak lehenagotik agortzen ez badira.

El plazo de presentación de solicitudes se iniciará a partir del día siguiente al de la publicación del presente programa en el Boletín Oficial del País Vasco y finalizará el día 31 de diciembre de 2009, salvo agotamiento anterior de los fondos asignados.

2) Eskaerak ebaluatzea eta aholkulariak hautatzea.

2) Evaluación de las solicitudes y selección de personas consultoras.

Espedientea osatutakoan, Spri SAren Enpresa Eraldaketarako Departamentuak aurkezturiko eskaerak aztertuko ditu eta telematikaren bidez jakinaraziko dio enpresari bere eskaera onartua izan ote den, gehienez ere hiru hilabeteko epean. Epe horretan ebazpena argitaratu ez bada, eskaria ez dela aintzat hartu ulertuko da.

Una vez completo el expediente, el Departamento de Transformación Empresarial de Spri, S.A. analizará las solicitudes presentadas y notificará, vía telemática, en plazo máximo de tres meses a la empresa si su solicitud ha sido admitida. Transcurrido dicho plazo sin que se haya publicado la Resolución, la solicitud se entenderá desestimada.

Eskaera onartua izan dela jasotakoan, enpresak, adieraziriko helbidean, kreditaturiko pertsonen artean hautatuko du aholkulari gisa jardun dezan programa honen bidez laguntzekoa den zerbitzu-ematean berrikuntza-agendaren definizio- edo berrikuspen-prozesuan laguntzailetzat nahi duen pertsona. Osagarri gisa, erreserbako beste bi aholkulari hautatu eta lehenetsi beharko ditu enpresak, hautatu duen lehenengo aukerak bere lana egiterik ez badu.

Una vez recibida la admisión de su solicitud, la empresa seleccionará en la dirección ya mencionada, del Registro de personas acreditadas para actuar como consultoras en la prestación de los servicios objeto de apoyo por este programa, a aquella persona que desee que colabore con ella en el proceso de definición o revisión de su Agenda de Innovación. Adicionalmente, la empresa deberá seleccionar y priorizar otras dos personas consultoras de reserva ante la eventualidad de que su primera opción no tuviera disponibilidad para realizar el trabajo.

3) Berrikuntza-agendaren definizio-prozesua.

3) Proceso de definición de la Agenda de Innovación.

Enpresak, hautaturiko aholkulariaren laguntzarekin, ezarririko epeetan definituko du, betiere Innova metodologiari jarraiki, bere berrikuntza-agenda; jardun-ildoak bilduko ditu bertan, eta horiei jarraiki garatu beharreko proiektu edo ekintza multzoa proposatuko da.

La empresa, con el apoyo de la persona consultora seleccionada, definirá en los plazos establecidos y siguiendo la metodología Innova, su Agenda de Innovación, que incluye las líneas de actuación en base a las que se proponen el conjunto de proyectos o acciones a desarrollar.

Berrikuntza-agenda definitzeko prozesua amaitzen denetik 20 eguneko gehieneko epean, enpresak dokumentu hori igorriko du, eta Innova metodologiaren balioespena, kontsultariaren ebaluazioarekin batera.

En el plazo máximo de 20 días a partir de la fecha de finalización del proceso de definición de la Agenda de Innovación, la empresa enviará este documento, junto con la evaluación de la persona consultora, la valoración de la Metodología Innova.

4) Berrikuntza-agenda baliozkotzea.

4) Validación de la Agenda de Innovación.

Spri SAren Enpresa Eraldaketarako Departamentuak ondoriozko berrikuntza-agenda aztertuko du, eta aurreikusirikoari egokitzen ote zaion egiaztatuko du, horretarako Innova metodologiak ezarririko mailaren arabera, eta enpresari inguruabar horren berri emango zaio. Agenda eskaturiko mailara iristen ez bada, enpresak egokitu egin beharko du.

El Departamento de Transformación Empresarial de Spri, S.A. analizará la Agenda de Innovación resultante y comprobará que se ajusta a lo previsto según el nivel establecido por la metodología Innova para la misma, notificándose a la empresa esta circunstancia. En caso de que la agenda no llegue al nivel requerido, la empresa deberá proceder a su adecuación.

Agenda baliozkotutakoan, Spri SAk ordainketa egingo dio aholkularitza-enpresari eta zerbitzuaren kostua jakinaraziko dio enpresari, enpresak jenerotan jasotako diru-laguntzaren zenbateko baliokidearen dokumentu egiaztagarria eduki dezan. Horretarako, Spri SAri egindako fakturarekin batera, enpresa onuradunari gainerako % 10ari dagokionez egindako faktura eta ordainagiria aurkeztuko ditu aholkularitza-enpresak.

Una vez validada la agenda la Spri, S.A procederá a realizar el pago a la empresa consultora y notificará a la empresa el coste del servicio, a efectos de que esta tenga el correspondiente documento acreditativo del importe equivalente de la subvención en especie. Para ello, la empresa consultora presentará, junto a la factura emitida a Spri, S.A. copia de la factura emitida a la empresa beneficiaria relativa al 10% restante y justificante de pago.

8. artikulua.- Berrikuntza-agenda berrikusteko laguntzak kudeatzeko prozedura.

Artículo 8.- Procedimiento de gestión de ayudas para la Revisión de la Agenda de Innovación.

1) Berrikuntza-agendaren urteko berrikuspena.

1) Revisión anual de la Agenda de Innovación.

Berrikuntza-agendak gauza bizia behar du izan, inguruabar aldakorretara egokitzen den zerbait, eta, hortaz, berrikuntza-agenda baliozkotu denetik urtebetera berrikusteko aukera dago aurreikusia, betiere ondorengo 9. eta 10. artikuluetan definituriko jardunen bat egin izana justifikatzen badu, bere agendan definiturikoetatik.

La Agenda de Innovación debe ser algo vivo que se adapte a las circunstancias cambiantes, por lo que se prevé su posible revisión transcurrido un año desde la validación de la Agenda de Innovación siempre y cuando justifique la realización de alguna de las actuaciones definidas en los artículos 9 y 10 siguientes, definidas en su Agenda.

2) Berrikuntza-agenda berrikusteko laguntzak onartzeko prozedura.

2) Procedimiento de aprobación de ayudas para la Revisión de la Agenda de Innovación.

Berrikuntza-agenda berrikusteko laguntzen eskaera eta onarpena arautzen duen prozedura Berrikuntza-agentziarako definituriko bera izango da.

El procedimiento que regula la solicitud y aprobación de ayudas para la Revisión de la Agenda de Innovación será el mismo que se ha descrito para la definición de la Agenda de Innovación.

3) Berrikuntza-agenda baliozkotzea.

3) Validación de la Agenda de Innovación.

Spri SAren Enpresa Eraldaketarako Departamentuak berrikuspenaren ondoriozko berrikuntza-agenda aztertuko du, eta aurreikusirikoari egokitzen ote zaion egiaztatuko du, horretarako Innova metodologiak ezarririko mailaren arabera, eta enpresari inguruabar horren berri emango zaio. Agenda eskaturiko mailara iristen ez bada, enpresak egokitu egin beharko du. Berrikuntza-agentzia definitzeko deskribaturiko bera izango da ordainketa-prozedura.

El Departamento de Transformación Empresarial de Spri, S.A. analizará la Agenda de Innovación resultante de la revisión y comprobará que se ajusta a lo previsto según el nivel establecido por la metodología Innova para la misma, notificándose a la empresa esta circunstancia. En caso de que la agenda no llegue al nivel requerido, la empresa deberá proceder a su adecuación. El procedimiento de pago será el mismo que se ha descrito para la definición de la Agenda de Innovación.

II. KAPITULUA

CAPÍTULO II

BERRIKUNTZA AGENDAREN GARAPENA

DESARROLLO DE LA AGENDA DE INNOVACIÓN

9. artikulua.- Laguntzaren ezaugarriak.

Artículo 9.- Características de la ayuda.

Laguntza-linea hori itzultzekoa ez den diru-laguntza batek osatzen du, eta laguntza horren bidez, kapitulu honek bilduriko zerbitzuen kostuaren dagokion ehunekoa betetzen du, aholkulari kreditatuen erregistroan bilduriko aholkulari batek emanikoak, Innova ekimenean aholkulari gisa jarduteko (https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/). Laguntza hori eskatzen duen enpresak berrikuntza-agenda baliozkotua izan behar du (edo agendaren berrikuspena).

La presente línea de apoyo consiste en una ayuda dineraria no reintegrable que cubre un porcentaje del coste de los servicios contemplados en este Capítulo prestados por una persona consultora incluida en el Registro de personas consultoras acreditadas para actuar como consultores en la iniciativa Innova (https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/). La empresa que solicite esta ayuda deberá contar con una Agenda de Innovación validada (o su revisión).

Kapitulu honetan biltzen diren zerbitzuak «gaikuntza-proiektuen» ezarpena eta «berrikuntza-proiektuen» definizioa dira, enpresaren berrikuntza-agendan edo agendaren berrikuspenean bildurikoak.

Los servicios que este Capítulo se contemplan son los de implementación de los «Proyectos de Capacitación» y la definición de «Proyectos de Innovación», incluidos en su Agenda de Innovación o en su revisión.

Bi zerbitzuetarako ere, enpresak, bere eskaera onartutakoan, laguntzailetzat izan nahi duen aholkularia hautatu ahalko du erregistraturikoen artean.

Para ambos servicios, la empresa una vez aceptada su solicitud, podrá seleccionar la persona consultora que desee le apoye en el proceso de entre las registradas.

10. artikulua.- Enpresaren konpromisoak.

Artículo 10.- Compromisos de la empresa.

Bere berrikuntza-agendan bilduriko proiektu guztiak edo proiekturen bat garatzeko konpromisoa hartzen du enpresak. Enpresak proiektuaren eskueran utzi behar ditu beharrezkoak diren barne-baliabideak proiektuak Innova metodologiaren arabera garatzeko.

La empresa se compromete a desarrollar todos o algunos de los proyectos incluidos en su Agenda de Innovación. La empresa deberá poner a disposición del proyecto los recursos internos necesarios para desarrollar los proyectos según la Metodología Innova.

Bi laguntza-jardun ditugu:

Son dos las actuaciones de apoyo:

1.- Gaikuntza Proiektuen ezarpena Innova metodologiaren arabera egin beharreko proiektuak ditugu, eta enpresan berrikuntza-ahalmenak garatzeko baliagarri dira, lan-errutina berriak gaineratuz, berrikuntza sistematikorantz aurrera egitea ahalbidetuko dien kultura bat sendotuta. 3 hilabeteko eperako dago aurreikusia prozesuaren gehieneko iraupena. Aholkulariaren 6 jardunaldiko dedikazioa dago aurreikusia.

1.- La implementación de Proyectos de Capacitación son proyectos que deberán realizarse según Metodología Innova, sirven para desarrollar capacidades de Innovación en la empresa, incorporando nuevas rutinas de trabajo que consoliden una cultura que le permita avanzar hacia la Innovación sistemática. La duración máxima del proceso se estima en un plazo de 3 meses. Estimándose una dedicación de 6 jornadas de la persona consultora.

2.- Berrikuntza Proiektuen definizioa prozesuko, produktu/zerbitzuko, merkatuko edo antolamenduko alorretan, berrikuntza-agendan identifikaturikoak, baina oraindik ere zehazki aztertu eta definitu gabeak. 2 hilabeteko eperako dago aurreikusia prozesuaren gehieneko iraupena. Aholkulariaren 4 jardunaldiko dedikazioa dago aurreikusia.

2.- La definición de Proyectos de Innovación en los ámbitos de proceso, producto/servicio, mercado u organización, identificados en la Agenda de Innovación, pero pendientes de analizar y definir en detalle. La duración máxima del proceso se estima en 2 meses. Estimándose una dedicación de 4 jornadas de la persona consultora.

Onarturiko jardunaren amaiera-egunetik gehienez ere 20 eguneko epean, enpresak honako konpromisoa hartzen du:

En el plazo máximo de 20 días a partir de la fecha de finalización de la actuación aprobada, la empresa se compromete a:

- balioespen-txostena betetzekoa; jardunaren garapena bideratu duen aholkulariaren lanaren ebaluazioa eta Innova metodologiaren balioespena biltzen ditu txosten horrek.

- cumplimentar el Informe de valoración que contempla la evaluación de la labor de la persona consultora que ha facilitado el desarrollo de la actuación y la valoración de la Metodología Innova.

- garaturiko jardunaren ondorio nagusiak biltzen dituen txostena igortzekoa, https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/ web gunearen bidez beteriko balioespen-txostenarekin eta laguntzaren likidazio-eskaerarekin batera, eta eskatzekoa den gainerako dokumentazioarekin batera.

- enviar el Informe con las principales conclusiones de la actuación desarrollada junto con el Informe de valoración cumplimentado a través de la dirección web https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/ y la solicitud de liquidación de la ayuda junto con el resto de documentación exigible.

11. artikulua.- Laguntzaren modalitatea.

Artículo 11.- Modalidad de la ayuda.

Spri SAk laguntza ematen duenetik 12 hilabeteko epean gauzatzen edo garatzen diren aurreko artikuluan bilduriko jardunen aholkularitza-gastuei laguntza emango zaie. Enpresak laguntza-eskaera aurkeztu ahalko du kapitulu honetako jarduerak garatzeko, Spri SAk enpresaren agendaren baliozkotzea jakinarazi zuen egunetik edo agendaren azken berrikuspenetik.

Se apoyarán los gastos de consultoría de las actuaciones contempladas en el artículo anterior que se materialicen o desarrollen en un plazo de 12 meses desde la concesión de la ayuda por Spri, S.A. La empresa podrá presentar la solicitud de ayuda para desarrollar las actividades de este Capítulo desde la fecha de notificación por parte de Spri, S.A de la validación de su Agenda o de su última revisión.

Programa horretan zehazturiko zerbitzuak emateko behar bezala erregistraturiko aholkulari batek bete beharko du aholkularitza-jarduera.

La actividad de consultoría deberá ser prestada por una persona consultora debidamente Registrada para prestar los servicios detallados en este programa.

Lau lehenengo jardunetako bakoitza garatzeko, edozein tipologia dutela ere, Innova ekimenaren aholkulari gisa kreditaturiko pertsonaren kostuaren % 75aren laguntza baliokidea emango du Spri SAk. Gainerakoentzat, % 60aren laguntza baliokidea emango du Spri SAk.

Para el desarrollo de cada una de las cuatro primeras actuaciones, independientemente de su tipología, Spri, S.A. concederá una ayuda equivalente al 75% del coste de la persona acreditada como Consultora de la Iniciativa Innova. Para las restantes, Spri, S.A. concederá una ayuda equivalente al 60%.

Diru-laguntzaren gehienezko mugak kalkulatzeko soilik, lanaldiaren gehienezko tarifa 757,22 eurokoa izango da. Horrenbestez, diru-laguntzaren gehienezko mugak honako hauek izango dira 2009ko ekitaldirako:

Únicamente a efectos del cálculo del límite máximo de subvención, la tarifa máxima por jornada admitida es de 757,22 euros. En consecuencia los límites máximos de subvención para el ejercicio 2009 son:

- 3.407,49 euro ahalmenak garatzeko proiektu bakoitzeko (757,22 euro X aurreikusiriko 6 lanalditako dedikazioa X 0,75eko gehienezko diru-laguntza lehenengo 4 jardunak direlako).

- 3.407,49 euros para cada proyecto de desarrollo de capacidades (757,22 euros X 6 jornadas dedicación estimada X 0,75 subvención máxima por tratarse de las 4 primeras actuaciones).

- 2.271,66 euro berrikuntza-proiektuak definitzeko jardun bakoitzeko (757,22 euro X aurreikusiriko 4 lanalditako dedikazioa X 0,75eko gehienezko diru-laguntza lehenengo 4 jardunak direlako).

- 2.271,66 euros para cada actuación de definición de proyectos de Innovación (757,22 euros X 4 jornadas dedicación estimada X 0,75 subvención máxima por tratarse de las 4 primeras actuaciones).

Edozein kasutan ere, enpresak eta aholkularitza-enpresak bestelako tarifa bat edo bestelako dedikazio bat ados dezakete, azken kasu horretarako betiere gutxieneko dedikazioaren baldintza kontuan izanda, metodologian eskatzen baita.

En cualquier caso empresa y consultora pueden acordar una tarifa diferente o una dedicación diferente teniendo en este último caso la señalada la condición de dedicación mínima, al ser la exigida en la metodología.

12. artikulua.- Berrikuntza-agenda garatzeko laguntzak kudeatzeko prozedura.

Artículo 12.- Procedimiento de gestión de ayudas para el Desarrollo de la Agenda de Innovación.

1) Prozedurari hasiera ematea. Eskaerak eta epea.

1) Iniciación del procedimiento. Solicitudes y plazo.

10. artikuluan bilduriko jardun bakoitza garatzeko, eskatzaileek Internet bidez bete beharko dituzte eskaerak, Spri SAk https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/. web gunean horretarako prestatuko duen helbidean eta formularioan. Eskaerak web gune horretan bilduriko bitartekoen bidez igorritakoan, inprimatu eta sinatuta igorri beharko dituzte Spri SAren helbidera (Urkixo zumarkalea, 36-4.a- Plaza Bizkaia eraikina, 48011 Bilbao), 10 eguneko epean.

Para el desarrollo de cada una de las actuaciones contempladas en el artículo 10, los solicitantes deberán cumplimentar las solicitudes a través de Internet, en la dirección y formulario que Spri, S.A. habilitará para tal efecto en https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/. Después de enviar las mismas, mediante las funcionalidades ubicadas en dicha dirección web, deberán imprimirlas y remitirlas firmadas a la dirección de Spri, S.A.(Alda. Urquijo, 36-4.º-Edif. Plaza Bizkaia, 48011 Bilbao) en un plazo de 10 días.

Spri SAk egoki irizten dion dokumentazio osagarria eskatzeko eskubidea beretzat gordeko du, betiere programa hau aplikatzeko bada.

Spri, S.A. se reserva el derecho de solicitar la documentación complementaria que estime necesaria para la correcta aplicación del presente programa.

Eskaerak aurkezteko epea enpresari berrikuntza-agenda deialdirako programa hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hasiko da eta 2009ko abenduaren 31n amaituko da, esleituriko funtsak lehenagotik agortzen ez badira.

El plazo de presentación de solicitudes se iniciará a partir del día siguiente de la notificación de validación de la Agenda de Innovación a la empresa y finalizará el día 31 de diciembre de 2009, salvo agotamiento anterior de los fondos asignados.

2) Eskaerak ebaluatzea eta aholkulariak hautatzea.

2) Evaluación de las solicitudes y selección de personas consultoras.

Espedientea osatutakoan, Spri SAren Enpresa Eraldaketarako Departamentuak aurkezturiko eskaerak aztertuko ditu eta telematikaren bidez jakinaraziko dio enpresari bere eskaera onartua izan ote den, gehienez ere hiru hilabeteko epean. Epe horretan ebazpena argitaratu ez bada, eskaria ez dela aintzat hartu ulertuko da.

Una vez completo el expediente, el Departamento de Transformación Empresarial de Spri, S.A. analizará las solicitudes presentadas y notificará, vía telemática, en plazo máximo de tres meses a la empresa si su solicitud ha sido aprobada. Transcurrido dicho plazo sin que se haya publicado la Resolución, la solicitud se entenderá desestimada.

Eskaera onartua izan dela jasotakoan, Innova ekimenean aholkulari gisa jarduteko kreditaturiko pertsonen zerrendatik hautatuko du enpresak adieraziriko helbide horretan onarturiko jarduna garatzeko laguntzaile gisa nahi duen pertsona. Osagarri gisa, erreserbako beste bi aholkulari hautatu eta lehenetsi beharko ditu enpresak, hautatu duen lehenengo aukerak bere lana egiterik ez badu.

Una vez recibida la aprobación de su solicitud, la empresa seleccionará en la dirección ya mencionada, de la lista de personas acreditadas para actuar como consultoras en la iniciativa Innova, a aquella persona que desee que colabore con ella en el desarrollo de la actuación aprobada. Adicionalmente, la empresa deberá seleccionar y priorizar otras dos personas consultoras de reserva ante la eventualidad de que su primera opción no tuviera disponibilidad para realizar el trabajo.

3) Proiektuen garapena.

3) Desarrollo de los proyectos.

Enpresak, hautaturiko pertsonaren laguntzarekin, onarturiko jarduna garatuko du, jardunaren emaitza nagusiak txosten batean bilduta, Innova metodologiaren arabera.

La empresa, con el apoyo de la persona consultora seleccionada, desarrollará la actuación aprobada, recogiendo en un informe los principales resultados de la misma, según la Metodología Innova.

Jarduna amaitzen den egunetik gehienez ere 20 eguneko epean, enpresak dokumentu hori igorriko du, adieraziriko web gunearen bidez, Spri SAren Enpresa Eraldaketarako Departamentuak baliozkotu dezan, honako hauekin batera:

En el plazo máximo de 20 días a partir de la fecha de finalización de la actuación, la empresa enviará este documento, a través de la dirección web mencionada, para su validación por parte del Departamento de Transformación Empresarial de Spri, S.A., junto con:

Aholkulariaren ebaluazioa.

La evaluación de la persona consultora.

Innova metodologiaren balioespena.

La valoración de la Metodología Innova.

Laguntzaren likidazio-eskaera, bertan eskatzailea titular den kontu-zenbaki bat adierazita.

La solicitud de liquidación de la ayuda en la cual deberá indicarse un número de cuenta de titularidad de la solicitante.

Aholkularitza-enpresari eginiko ordainketaren faktura eta banku-frogagiria.

Factura y justificación bancaria acreditativas del pago a la empresa consultora.

Ogasunarekin eta Gizarte Segurantzarekin egunean dagoela egiaztatzen duten ziurtagiriak.

Certificados de estar al corriente con Hacienda y Seguridad Social.

4) Proiektuak baliozkotzea.

4) Validación de los Proyectos.

Spri SAren Enpresa Eraldaketarako Departamentuak ondoriozko txostena aztertuko du, eta aurreikusirikoari egokitzen ote zaion egiaztatuko du, horretarako Innova metodologiak ezarririko mailaren arabera, eta enpresari inguruabar horren berri emango zaio. Txostena eskaturiko mailara iristen ez bada, enpresak egokitu egin beharko du.

El Departamento de Transformación Empresarial de Spri, S.A. analizará el informe resultante y comprobará que se ajusta a lo previsto según el nivel establecido por la metodología Innova para el mismo, notificándose a la empresa esta circunstancia. En caso de que el informe no llegue al nivel requerido, la empresa deberá proceder a su adecuación.

5) Diru-laguntzaren ordainketa.

5) Pago de la Subvención.

Jardunaren txostena baliozkotutakoan, eta gainerako inguruabarrak egiaztatutakoan, Spri SAk dagokion diru-laguntza ordainduko dio enpresari, betiere eskatzekoa den dokumentazioa ematen denetik gehienez ere bi hilabeteko epean.

Una vez validado el informe de la actuación, y comprobado el resto de circunstancias, Spri, S.A. procederá a abonar la subvención correspondiente a la empresa en un plazo máximo de dos meses desde la entrega de toda la documentación exigible.

III. TITULUA

TÍTULO III

LAGUNTZEN ARAUBIDE OROKORRA

REGIMEN GENERAL DE LAS AYUDAS

I. KAPITULUA

CAPÍTULO I

LAGUNTZAK ETA BALIABIDE EKONOMIKOAK KUDEATZEKO ARAUBIDEA

RÉGIMEN DE GESTIÓN DE LAS AYUDAS Y RECURSOS ECONÓMICOS

13. artikulua.- Laguntzen araubidea.

Artículo 13.- Régimen de las ayudas.

Programa honen arabera emandako diru-laguntzak berrikuntzan aholkularitza-zerbitzuak emateko eta berrikuntzaren alde egiteko emandako laguntzatzat hartuko dira, 800/2008 Erregelamenduko 36. artikuluaren arabera.

Las ayudas concedidas en aplicación de este programa tienen la consideración de ayudas para servicios de asesoramiento en Innovación y de apoyo a la Innovación descrito en el artículo 36 del Reglamento 800/2008.

14. artikulua.- Laguntzak metatzea eta mugak.

Artículo 14.- Acumulación y límites de las ayudas.

800/2008 Erregelamenduari jarraiki, araubide hau aplikatuz jakineko enpresa bati emandako guztirako laguntza gehienez ere 200.000 eurokoa izango da hiru zergaldiko edozein alditan. Muga hori lortzen den jakiteko, lagundutako proiektu edo jarduerari emandako babes publikoko neurrien guztirako zenbatekoa hartuko da kontuan, jatorria alde batera utzita, hau da kontuan hartu gabe erkidegokoa, estatukoa, eskualdekoa edo tokikoa den.

En aplicación del Reglamento 800/2008, la ayuda total concedida a una empresa determinada en aplicación de este régimen no podrá ser superior a 200.000 euros durante cualquier período de tres ejercicios fiscales. Para determinar si se alcanza este umbral, deberá considerarse el importe total de las medidas de apoyo público a la actividad o proyecto beneficiarios, independientemente de si procede de fuentes locales, regionales, nacionales o comunitarias.

Araubide honetan aurreikusitako laguntzak Estatuko bestelako laguntza-neurriei metatzeko aukerari dagokionez, ondoko arauak beteko dira:

En relación con la posibilidad de acumulación de las ayudas previstas en el presente régimen con otras medidas de ayuda de Estado, se observarán las siguientes reglas:

Araubide honen arabera emandako laguntza bat beste edozein laguntzarekin bateragarri izango da, eta beraz, 800/2008 Erregelamenduari jarraiki, beste edozein laguntza libreri metatu ahalko zaio, betiere diruz lagungarri diren kostu identifikagarri ezberdinei badagokie.

Una ayuda concedida bajo el presente régimen es compatible y, por lo tanto, podrá acumularse con cualquier otra ayuda exenta en virtud del Reglamento 800/2008, siempre que se refiera a costes subvencionables identificables diferentes.

Nahiz 800/2008 Erregelamenduaren araberako laguntza librea izan (I), 1998/2006 Erregelamenduan ezarritako baldintzak betetzen dituen minimis laguntza izan (II), edota erkidego-finantzazioaren bat izan, araubide honen arabera emandako laguntza bat ez zaio metatuko diruz lagungarri diren kostu berberak estaltzeko beste laguntza bati, baldin eta metaketa horrek 800/2008 Erregelamenduko 36. artikuluan ezarritako 200.000 euroko muga gainditzen badu.

Una ayuda concedida bajo el presente régimen no se acumulará con ninguna otra ayuda que cubra los mismos costes subvencionables, ya se trate de (I) una ayuda exenta en virtud del Reglamento 800/2008,(II) una ayuda de minimis que reúna las condiciones establecidas en el Reglamento (CE) no 1998/2006, o (III) cualquier otra financiación comunitaria, si tal acumulación superase el límite de 200.000 euros previsto en el artículo 36 del Reglamento 800/2008.

Araubide honetan ezarritako laguntza-neurriak eta 800/2008 Erregelamenduari jarraiki diruz lagungarri diren kostu identifikagarri librerik ez duten laguntza-neurriak metatzeko, 800/2008 Erregelamenduko 7.5 artikuluan xedatutako baldintzak aplikatuko dira.

Para la acumulación de las medidas de ayuda previstas en el presente régimen y medidas de ayuda sin costes subvencionables identificables exentas en virtud del Reglamento 800/2008, se aplicarán las condiciones previstas en el artículo 7.5 del Reglamento 800/2008.

800/2008 Erregelamenduan xedatutako muga gainditzen duen araubide honen araberako laguntza bat eskatzen denean, ezingo da eman laguntza hori edo, hala badagokio muga horretara heltzeraino gutxituko da laguntza.

Cuando se solicite una ayuda bajo el presente régimen que supere el límite previsto en el Reglamento 800/2008, la ayuda solicitada no podrá ser concedida o, en su caso, deberá ser minorada hasta la cantidad necesaria para cumplir con dicho límite.

Artikulu honetan zehaztutako metatze-mugak ez direla gainditzen egiaztatzeko, onuradunak aurreko bi zergalditan eta unekoan jasotako edozein beste laguntza publikoren gaineko deklarazioa aurkeztu beharko dio Spri SAri (Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzuari).

Al objeto de poder verificar que no se superan los límites de acumulación descritos en el presente artículo, el beneficiario deberá aportar a Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A.(Spri, S.A.) una declaración escrita sobre cualquier otra ayuda pública recibida durante los dos ejercicios fiscales anteriores y durante el ejercicio fiscal en curso.

15. artikulua.- Programa kudeatzeko prozedura.

Artículo 15.- Procedimiento de gestión del programa.

1.- Diru-laguntzen eskaera-espedienteak ordena bati jarraiki ebatziko dira, arau honetan eskaturiko dokumentazio guztiarekin osatuta geratzen diren unearen arabera.

1.- La Resolución de los expedientes de solicitud de las subvenciones se irá realizando ordenadamente en función del momento en que los mismos queden completados con toda la documentación exigida en la presente norma.

2.- Dagokion laguntza-programarako -edo laguntzen zabalkundeetarako- Spri SAren aurrekontuetan horretarako esleituriko aurrekontu-kredituaren mugaraino emango dira laguntzak (1.000.000 eurora arte gutxienez) eta, hala badagokio, beste laguntza-programa batzuk gauzatzetik ondorioztaturiko agortu gabeko aurrekontu-baliabideen arabera. Dagokion publizitatea emango zaio baldintza horri.

2.- Se procederá a conceder ayudas hasta el límite del crédito presupuestario consignado al efecto en los Presupuestos de Spri, S.A. para el correspondiente programa de ayudas (que alcanzará un mínimo de 1.000.000 de euros), o sus ampliaciones, y, en su caso, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas. De dicha circunstancia, se dará oportuna publicidad.

Programa hau indarrean dagoen bitartean ekitaldi ekonomiko batean laguntzak emateko esleituriko kreditua agortzen bada, kasu honetan milioi bat eurokoa dena, dagokion publizitatea emango zaio inguruabar horri https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/ web orrian, eta ez da onartuko une horretatik aurrera aurkeztutako eskaerarik.

Mientras se encuentre vigente el presente programa si se agota el crédito consignado para la concesión de las ayudas, que en este caso asciende a un millón de euros, se dará oportuna publicidad en la página web https://www.spri.es/Berrikuntza-Agendak/ no admitiéndose solicitud alguna que se presentase a partir de tal momento.

Jada aurkezturiko eta izapide-fasean dauden eskaerak, esleituriko aurrekontu-hornidura agortu izanagatik erantzun ezin direnak, ezetsi egingo dira arrazoi hori dela-eta, organo eskudunaren ebazpenaren bidez.

Las solicitudes que estuvieran ya presentadas y en tramitación, que no pudieran ser atendidas por agotamiento de la dotación presupuestaria asignada, serán denegadas, por tal motivo, mediante Resolución del órgano competente.

3.- Spri SAren zuzendari nagusia edo —beharrezkoa izanez gero— hark izendatzen duen beste bat izango da laguntza eman ala ez ebazteko organo eskuduna.

3.- El Director General de Spri, S.A. o en su caso quien este designe, será el órgano competente para resolver sobre la concesión de las ayudas.

IV. TITULUA

TÍTULO IV

BETEBEHARRAK ETA EZ-BETETZEAK

OBLIGACIONES E INCUMPLIMIENTOS

I. KAPITULUA

CAPÍTULO I

BETEBEHARRAK

OBLIGACIONES

16. artikulua.- Onuradunen betebeharrak.

Artículo 16. - Obligaciones de los beneficiarios.

1.- Honako hauetara behartuta daude onuradunak:

1.- Los beneficiarios están obligados a:

a) Emandako laguntza onartzera. Ildo horretan, laguntza eman izanaren jakinarazpena jaso eta egutegiko 10 eguneko epean erakunde onuradunak laguntzari modu adierazian uko egiten ez badio, laguntza bere horretan onartutzat hartuko da.

a) Aceptar la ayuda concedida. En este sentido, si en el plazo de 10 días naturales tras la fecha de recepción de la notificación de concesión de la ayuda la entidad beneficiaria no renuncia expresamente a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada en sus propios términos.

b) Laguntza eman den jardueretarako erabiltzera. Innova ekimenaren metodologiaren mende egongo dira jarduera horiek.

b) Utilizar la ayuda para las actividades para las que ha sido concedida. Dichas actividades se sujetarán a la metodología de la iniciativa Innova.

c) Emaniko laguntzei dagokienez Spri SAri egoki irizten dituen egiaztapenak egiteko aukera erraztera, eta onuradunek eskatzen zaien informazio osagarri guztia ekarri behar dute.

c) Facilitar a Spri, S.A. la realización de las comprobaciones que estime oportunas en relación con las ayudas concedidas, debiendo aportar los beneficiarios cuanta información complementaria les sea solicitada.

d) Hala badagokio, proiektuaren behin betiko fakturak eta horien ordainketa-frogagarriak artxibatzera eta Spri SAren eta Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio orokorraren eskueran jartzera bost urteko aldirako.

d) Archivar, en su caso, las facturas definitivas del proyecto y los justificantes de pago de las mismas y ponerlas a disposición de la Spri, S.A. y de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco durante un periodo de cinco años.

e) Kontrol Ekonomikoko Bulegoari edo Herri Kontuen Euskal Epaitegiari eskatzen dioten informazio guztia ematera, betiere laguntzen zertarakoaren fiskalizazio-eginkizunen jardunean ari badira.

e) Facilitar a la Oficina de Control Económico del Gobierno Vasco y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

f) Diru-laguntzen edo laguntzen, diru-sarreren edo baliabideen eskaera edo horiek lortu izana xede horretarako edo antzeko xederako Spri SAri jakinaraztera, beste administrazio edo erakunde publiko zein pribatu batek emanikoak badira.

f) Comunicar a Spri, S.A. la solicitud u obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma o similar finalidad, procedente de cualquier otra Administración o ente tanto público como privado.

g) Berrikuntza-agendaren definizioa, garapena eta berrikuspena Innova metodologian ezarririkoaren arabera egitera.

g) Realizar la definición, desarrollo y revisión de la Agenda de Innovación según lo establecido en la Metodología Innova.

2.- Spri SAk, Industria, Berrikuntza, Merkataritza eta Turismo Sailarekin lankidetzan, programa hau bultzatzeko arduraduna denez, edozein unetan eskatu ahalko du egoki irizten dion dokumentazio eta informazio osagarri guztia onuradunak aurkezturiko dokumentazioaren datuen egiazkotasuna ziurtatzeko.

2.- Spri, S.A. en colaboración con el Departamento de Industria, Innovación, Comercio y Turismo, como responsable del impulso de este programa, podrá requerir, en cualquier momento, cuanta documentación e información complementaria considere necesaria en orden a la comprobación de la veracidad de los datos de la documentación presentada por el beneficiario.

II. KAPITULUA

CAPÍTULO II

BALDINTZAK EZ BETETZEA ETA ALDATZEA

INCUMPLIMIENTOS Y MODIFICACIÓN

17. artikulua.- Baldintzak ez betetzea.

Artículo 17.- Incumplimientos.

1.- Laguntzaren onuradunari eginiko egiaztapenetan, atzematen bada onuradunak ez duela bete programa honetan eta gainerako arau aplikagarrietan eta Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 53.1 artikuluan eta 698/1991 Dekretuaren 4.1 artikuluan ezarririko baldintzaren bat, Spri SAk jasoriko diru-kopuruak eta dagozkion legezko interesak itzultzeko eskatuko dio, eta dagozkion lege-jardunak ere abiaraziko ditu itzultzea lortzeko, dagozkion gainerako ekintzak ere alde batera utzi gabe. (698/1991 Dekretua abenduaren 17koa da, eta Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren diru-laguntzak bermatzeko eta itzultzeko erregimen orokorra arautzen du eta horren kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, erregimena eta betebeharrak ezartzen ditu).

1.- Si en el curso de las comprobaciones efectuadas al beneficiario de la ayuda, se detectase que éste ha incumplido alguna de las condiciones establecidas en el presente programa y demás normas aplicables y en los supuestos previstos en el artículo 53.1 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en el artículo 4.1 del Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participan en su gestión, se procederá por parte de Spri, S.A. a solicitar la devolución de las cantidades percibidas, y los intereses legales correspondientes, procediéndose, en su caso, a poner en marcha las actuaciones legales a las que hubiera lugar para conseguir su reintegro, sin perjuicio de las demás acciones que procedan.

18. artikulua.- Laguntzen baldintzen aldaketa.

Artículo 18.- Modificación de las ayudas.

1.- Diru-laguntza emateko kontuan izan diren baldintzak aldatzen badira, eta, edozein kasutan ere, beste edozein administraziotatik edo erakunde publiko zein pribatutatik, laguntza edo diru-laguntza gehiago lortzen bada, edota bestelako diru-sarrerak edo baliabideak badaude helburu bera lortzeko, diru-laguntza emateko ebazpena alda daiteke, betiere arau honetan onuradun izateko ezarririko gutxieneko baldintzak betetzen badira.

1.- Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la ayuda y, en todo caso, la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados y, en su caso, de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la Resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos en la presente norma.

XEDAPEN GEHIGARRIAK

DISPOSICIONES ADICIONALES

Lehenengoa.- Programa honetan bilduriko laguntzen izapidetze telematikoko prozedura bat garatzen bada, betiere identifikazio digitalarekin, bitarteko telematikoarekin izapidetu beharko da programa honetan adieraziriko helbidean bitarteko hori baliagarri dagoenean.

Primera.- En el supuesto de que se desarrolle un procedimiento de tramitación telemática de las ayudas contempladas en el presente programa, con identificación digital, será obligado tramitarse de acuerdo con el mismo desde que el mismo esté disponible en la dirección mencionada en el presente programa.

Bigarrena.- Eskatzaileak aurkezturiko datu pertsonalak konpainia horren jabetzako den fitxategi informatizatu batera gaineratu ahalko dira, laguntza-programa honen kudeaketa egokia eta aurkezturiko eskaeren jarraipena egiteko xede esklusiboarekin.

Segunda. - Los datos personales aportados por el solicitante podrán ser incorporados a un fichero informatizado propiedad de esta compañía, con la finalidad exclusiva de realizar una adecuada gestión del presente programa de ayudas y el seguimiento de las solicitudes presentadas.

Era berean, jakinarazten da Spri SAk datuak erabili ahalko dituela konpainiaren jarduerari eta konpainiak antolaturiko interesgarri deritzen gertakariei buruzko informazioa laguntzen eskatzaileari emateko. Datu horiek Eusko Jaurlaritzari eta foru-aldundiei ere eman ahalko zaizkie helburu berarekin.

Asimismo se informa que los datos personales podrán ser utilizados por Spri, S.A. con el fin de ofrecer al solicitante de ayudas información sobre la actividad de la propia compañía y de los eventos que organice que considere de interés. Estos datos podrán facilitarse asimismo a Gobierno Vasco y Diputaciones Forales con la misma finalidad.

Eskaera- edota likidazio-formularioetan eskaera sinatzen dutenez bestelako pertsona fisikoei buruzko datu pertsonalak bildu behar badira, horiek barnean hartu aurretik aurreko paragrafoetan bilduriko edukiei buruzko informazioa eman beharko die.

En caso de que en los formularios de solicitud y/o de liquidación deban incluirse datos de carácter personal referentes a personas físicas distintas de la que suscribe la solicitud, deberá con carácter previo a su inclusión informarles de los extremos contenidos en los párrafos anteriores.

Spri SAri zuzenduriko (Urkixo zumarkalea, 36-4.a, Plaza Bizkaia eraikina, 48011 Bilbao) komunikazio idatziaren bidez eskuratzeko, zuzentzeko, ezeztatzeko eta aurka egiteko eskubidea baliatzeko aukerari buruzko informazioa ematen da, betiere datu pertsonalak babesteari buruzko 15/1999 Lege Organikoan ezarririko baldintzetan.

Se informa de la posibilidad de ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición mediante comunicación escrita dirigida a Spri, S.A.(Alda. Urquijo, 36-4.º-Edif. Plaza Bizkaia, 48011 Bilbao) en los términos establecidos en la Ley Orgánica 15/1999, de Protección de Datos de Carácter Personal.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Spri SAren ebazpena merkataritza-izaerakoa da eta jurisdikzio-eskumena epaile eta epaitegi zibilena da. Enpresa onuradunak, eduki dezaketen edozein eskumeni formalki uko eginez, diru-laguntzen programa hau interpretatu edo gauzatzerakoan sor daitekeen edozein auzi, desadostasun, arazo edo erreklamazio konpontzeko Bilboko Justizia Auzitegien esanetara jarriko dira espresuki, horiek baitira gai horietan eskuduntza dutenak.

Primera.- La Resolución de Spri, S.A. es de naturaleza mercantil y la competencia jurisdiccional es de los jueces y tribunales civiles. Las empresas beneficiarias, con renuncia formal a cualquier fuero que pudiera corresponderles, se someten de manera expresa, para la Resolución de todo litigio, discrepancia, cuestión o reclamación que pudiera suscitarse, directa o indirectamente, respecto de la interpretación o ejecución del presente programa de ayudas, a los Tribunales de Justicia de Bilbao, competentes al efecto.

Bigarrena.- Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko den egunaren biharamunean jarriko da indarrean programa hau.

Segunda.- El presente programa de ayudas entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.- Oinarri hauetan aurreikusita ez dauden puntuetan, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan eta Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege orokorrean xedatutakoa beteko da.

Tercera.- En todo lo no previsto en estas bases, se estará a lo establecido en el Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones

Laugarrena.- Emandako diru-laguntzak behar bezala jakinarazi direla bermatzeko, programaren web orrian interesdunen eskura egongo da emandako diru-laguntzen zerrenda. Sprik onuradunak zeintzuk izan diren adierazteko jarriko duen zerrendak konfidentzialak ez diren alderdiak bakarrik jasoko ditu.

Cuarta.- A efectos de garantizar la adecuada publicidad de las subvenciones concedidas, la relación de subvenciones otorgadas estará a disposición de los interesados en la página web del programa. La difusión por parte de Spri de la relación de beneficiarios se limitará a aspectos no confidenciales.

Bilbao, 2009ko urriaren 1a.

Bilbao, a 1 de octubre de 2009.

Zuzendari nagusia,

El Director General,

TOMÁS ORBEA CELAYA.

TOMÁS ORBEA CELAYA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental