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Boletin Oficial del País Vasco

153. zk., 2008ko abuztuaren 13a, asteazkena

N.º 153, miércoles 13 de agosto de 2008


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Osasun Saila
Sanidad
4779
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuarena, Santa Marina Ospitalea ospitaleko ohez hornitzeko espedientearen lizitazioa egiteko irekitako prozedurari burukoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente sobre suministro de camas hospitalarias para Hospital Santa Marina.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako entitate publikoa, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Telefonoa: 945 00 62 76. Faxa: 945 00 63 45.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, Ente Público adscrito al Departamento de Sanidad, c/ Álava, n.º 45; 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Teléfono: 945 00 62 76, fax: 945 00 63 45.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Erakunde Zentrala - Araubide Ekonomikoko eta Kontratazioko Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Organización Central-Subdirección de Régimen Económico y Contratación.

c) Espedientearen zenbakia: G/130/20/0/1114/O531/0000/062008.

c) Número de expediente: G/130/20/0/1114/O531/0000/062008.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Santa Marina Ospitalea ospitaleko ohez hornitzea.

a) Descripción del objeto: suministro de camas hospitalarias para Hospital Santa Marina.

b) Loteak eta kopurua: bai, bi.

b) División por lotes y número: sí, dos.

c) Gauzatzeko lekua: ikus oinarriak.

c) Lugar de ejecución: ver bases.

d) Gauzatzeko epea: ikus oinarriak.

d) Plazo de ejecución: ver bases.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Espedientearen aurrekontu zenbatetsia: 139.248,00 euro (BEZa kanpo), honako urteko hauetan banatuta: 40.560,00 euro (BEZa kanpo), 2008. urterako; eta 98.688,00 euro (BEZa kanpo), 2009. urterako.

4.– Presupuesto estimado de expediente: 139.248,00 euros (IVA excluido), distribuidos en las siguientes: 40.560,00 euros (IVA excluido), para el año 2008 y 98.688,00 euros (IVA excluido), para el año 2009.

a) Kontratuaren aurrekontu zenbatetsia (lizitazio-aurrekontua): 139.248,00 euro (BEZa kanpo), honako urteko hauetan banatuta: 40.560,00 euro (BEZa kanpo), 2008. urterako; eta 98.688,00 euro (BEZa kanpo), 2009. urterako.

a) Presupuesto estimado de contrato (presupuesto de licitación): 139.248,00 euros (IVA excluido), distribuidos en las siguientes: 40.560,00 euros (IVA excluido), para el año 2008 y 98.688,00 euros (IVA excluido), para el año 2009.

5.– Behin-behineko fidantza: ez.

5.– Garantía provisional: no procede.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentos e información.

a) Entitatea: Osakidetzako Erakunde Zentrala; b) Helbidea: Araba kalea, 45; c) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01006; d) Telefonoa: 945 00 62 76, Telefaxa: 945 00 63 45; e) Agiriak eta informazioa eskuratzeko epea: eskaintzak aurkezteko epea amaitu baino 6 egun lehenago.

a) Entidad: Organización Central de Osakidetza-Servicio vasco de salud; b) Domicilio: c/ Álava, n.º 45; c) Localidad y código postal: 01006 Vitoria-Gasteiz; d) Teléfono: 945 00 62 76, telefax: 945 00 63 45; e) Fecha límite de obtención de documentos e información: 6 días antes del fin del plazo de presentación de ofertas.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa eta gaitasun teknikoa eta profesionala: ikus oinarriak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver bases.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2008ko irailaren 1a, 12:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 1 de septiembre de 2008, a las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio-klausula zehatzen pleguan eskatutakoak.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1. puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak aurkezten direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, desde la presentación de ofertas.

e) Aldaerak: bai.

e) Admisión de variantes: sí.

9.– Eskaintzak baloratzeko irizpideak, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan ezarritakoaren arabera.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad en lo establecido en la carátula del pliego de condiciones administrativas particulares.

– Ezaugarri teknikoak:	% 45.

– Características técnicas:	45%.

– Gehigarrizko prestazioak/hobekuntza

– Prestaciones adicionales/mejoras técnicas:	25%.

tekni-koak:	% 25.

– Precio:	15%

– Prezioa:	% 15.

– Garantía:	5%.

– Fidantza:	% 5.

– Servicio técnico/asistencia técnica:	10%.

– Zerbitzu teknikoa/Laguntza teknikoa:	% 10.

10.– Apertura de ofertas.

10.– Eskaintzak irekitzea.

a) Entidad, b) Domicilio, c) Localidad: véase punto 1, d) Fecha: 8 de septiembre de 2008 (salvo que se presente alguna oferta en la forma prevista en el artículo 80.4 del Reglamento General de la Ley de Contratos de las Administraciones Públicas), e) Hora: 12:15 horas.

a) Entitatea; b) Helbidea; c) Herria: ikus 1. puntua; d) Eguna: 2008ko irailaren 8a (baldin eta Herri Administrazioen Kontratuetako Araudi Orokorreko 80.4 artikuluan xedatutakoaren araberako eskaintzarik aurkezten ez bada),e) Ordua: 12: 15.

11.– Otras informaciones.

11.– Bestelako argibideak.

12.– Gastos de anuncios: 390,71 euros.

12.– Iragarkien gastuak: 390,71 euro.

13.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): no procede.

13.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

14.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: https://expedientes.osakideta.net/contrata.

14.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: https://expedientes.osakidetza.net/contrata.

Vitoria-Gasteiz, a 22 de julio de 2008.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko uztailaren 22a.

La Presidente suplente de la Mesa de Contratación,

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

BEATRIZ DEL VALLE IÑIGUEZ.

BEATRIZ DEL VALLE IÑIGUEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental