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Boletin Oficial del País Vasco

152. zk., 2008ko abuztuaren 12a, asteartea

N.º 152, martes 12 de agosto de 2008


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Iragarpenak

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Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
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LEHIAKETA PUBLIKOA, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren menpeko Araba eta Bizkaiko ikastetxe publikoak sukalde integralez hornitzeko, eta material hori entregatu eta instalatzeko kontratazioa egiteko.

CONCURSO PÚBLICO para la contratación del suministro, entrega e instalación de cocinas integrales para centros públicos de Álava y Bizkaia dependientes del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

a) Organismo: Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

b) Espedientea izapidetuko duen bulegoa: Baliabide Material, Informatika eta Antolamendu Zuzendaritza. Ekipamendu eta Kontratazio Zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Recursos Materiales, Sistemas Informáticos y Organización. Servicio de Equipamiento y Contratación.

c) Espediente-zenbakia: 032/08.

c) N.º de expediente: 032/08.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren menpeko Araba eta Bizkaiko ikastetxe publikoak sukalde integralez hornitzea, eta material hori entregatu eta instalatzea.

a) Descripción del objeto: suministro, entrega e instalación de cocinas integrales para centros públicos de Álava y Bizkaia dependientes del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

b) Loteak: bai, 4 lote.

b) División por lotes: sí, 4 lotes.

c) Gauzatzeko lekua: IES Uribarri BHI (Basauri); CEP Angel Larena LHI (Artzentales); CEP Ramiro de Maeztu LHI (Oyón-Oion); CEP Candido Ruiz de Garibay LHI (Vitoria-Gasteiz).

c) Lugar de ejecución: IES Uribarri BHI (Basauri); CEP Angel Larena LHI (Artzentales); CEP Ramiro de Maeztu LHI (Oyón-Oion); CEP Candido Ruiz de Garibay LHI (Vitoria-Gasteiz).

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: 30 egun.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: 30 días.

3.– Izapideak, prozedura eta esleipen-era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arruntak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleipen-era: lehiaketa.

c) Forma: varios criterios de adjudicación.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

Zenbatekoa guztira: 175.681,03 euro (BEZik gabe).

Importe total: 175.681,03 euros (sin IVA).

5.– Fidantzak.

5.– Garantías.

Behin-behinekoa: ez da eskatzen.

Provisional: no se exige.

Behin betikoa: lote bakoitzeko esleipenaren zenbatekoaren % 5, BEZ salbu.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación de cada lote excluido el IVA.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila. Ekipamendu eta Kontratatazio Zerbitzua.

a) Entidad: Departamento de Educación, Universidades e Investigación. Servicio de Equipamiento y Contratación.

b) Helbidea: Donostia kalea, 1-3. solairua.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1-3.ª planta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 83 89/90.

d) Teléfono: 945 01 83 89/90.

e) Faxa: 945 01 83 35/36.

e) Telefax: 945 01 83 35/36.

f) Agiriak eta argibideak jasotzeko azken eguna: 2008ko abuztuaren 25a.

f) Fecha límite de obtención de documentación e información: 25 de agosto de 2008.

7.– Kontratisten betebeharrak.

7.– Requisitos específicos de los contratistas.

a) Sailkapena: ez da eskatzen.

a) Clasificación: no se exige.

b) Bestelako betebeharrak: berariazko klausula administratiboen pleguko 32. puntuan finkatutakoak.

b) Otros requisitos: los establecidos en el punto 32 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2008ko abuztuaren 28ko goizeko 10:00ak.

a) Fecha límite de presentación: las 10:00 horas del día 28 de agosto de 2008.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: “A”, “B” eta “C” kartazalak, klausula administratiboen pleguan adierazitako agiriekin.

b) Documentación a presentar: sobres “A”, “B” y “C” con la documentación prevista en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1.– Entitatea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

1) Entidad: Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2.– Helbidea: Ekipamendu eta Kontratazio Zerbitzuan entregatuko dira, Donostia kalea, 1-3. solairua.

2) Domicilio: serán entregados en el Servicio de Equipamiento y Contratación, sito en c/ Donostia-San Sebastián, n.º 1-3.ª planta.

3.– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak eskaintzari eutsi behar dioneko epea: 2008ko abenduaren 31 arte.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: hasta el 31 de diciembre de 2008.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Lakua II, beheko solairua -1. Sala-.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Lakua II, planta baja -Sala 1-.

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, n.º 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Eguna: 2008ko irailaren 5a.

d) Fecha: 5 de septiembre de 2008.

e) Ordua: 10:00.

e) Hora: 10:00 horas.

10.– Bestelako argibideak: berariazko klausula administratiboen pleguan adierazitako produktuen erakusgarri bat aurkeztu beharko du lehiatzaileak.

10.– Otras informaciones: el licitador deberá presentar muestra de los productos que se indican en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

11.– Iragarkien gastuak: iragarki ofizialaren gastuak esleipendunaren kontura izango dira.

11.– Gastos de anuncios: los gastos de los anuncios oficiales serán a cargo de la/s empresa/s adjudicatarias.

12.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna.

12.– Fecha de envío del anuncio al “Diario Oficial de la Unión Europea”.

13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: www.euskadi.net.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: www.euskadi.net.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko uztailaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de julio de 2008.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL CABELLO PÉREZ.

MIKEL CABELLO PÉREZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental