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Boletin Oficial del País Vasco

71. zk., 2008ko apirilaren 15a, asteartea

N.º 71, martes 15 de abril de 2008


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Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila
Vivienda y Asuntos Sociales
2239
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AGINDUA, 2008ko martxoaren 25ekoa, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuarena, 2008rako garapena eta lankidetza sustatzeko fondoaren kargurako ekintza humanitarioetarako laguntzen deialdia egiten duena.

ORDEN de 25 de marzo de 2008, del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales, por la que se convocan ayudas a acciones humanitarias con cargo al fondo para la cooperación y ayuda al desarrollo para 2008.

Garapena eta Lankidetza Sustatzeko Fondoaren kargurako ekintza humanitarioetarako laguntzak arautzen dituen otsailaren 19ko 31/2008 Dekretuak 4. artikuluan ezartzen duenez, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren bitartez laguntzen deialdia egingo da, zenbatekoa, xedea, eskabide-ereduak eta eskabideak aurkezteko epea eta tokia adieraziz, baita aurreikusitako bi finantziazio-lineetarako balorazio-irizpideen berri emanez ere.

El Decreto 31/2008 de 19 de febrero, por el que se regulan las ayudas a acciones humanitarias con cargo al Fondo para la Cooperación y Ayuda al Desarrollo establece en su artículo 4 que, por Orden del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales, se procederá a la convocatoria de las ayudas, indicándose el importe, objeto, modelos de solicitud, plazo y lugar de presentación de las solicitudes y los criterios de valoración para las dos líneas de financiación previstas.

Hori dela-eta, hau

Por ello,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Garapena eta Lankidetza Sustatzeko Fondoaren kargurako ekintza humanitarioetarako laguntzak arautzen dituen otsailaren 19ko 31/2008 Dekretuak araututako ekintza humanitarioetarako laguntzak 2008ko ekitaldirako deitzea, guztira 3.011.039,66 euroko zenbatekoarekin.

Primero.– Convocar para el presente ejercicio 2008 las ayudas a acciones humanitarias reguladas por el Decreto 31/2008, de 19 de febrero, por el que se regulan las ayudas a acciones humanitarias con cargo al Fondo para la Cooperación y Ayuda al Desarrollo, por un importe global de 3.011.039,66 euros.

Bigarrena.– Finantziazio-lineek honako diru-zuzkidura hauek izango dituzte:

Segundo.– La dotación económica para cada una de las líneas de financiación es la siguiente:

a) Etengabeko finantziazio-linea: 1.505.519,83 euro.

a) Línea de financiación permanente: 1.505.519,83 euros.

b) Ekintza humanitarioko estrategia markoen finantziazio-linea: 1.505.519,83 euro.

b) Línea de financiación de las estrategias-marco de acción humanitaria: 1.505.519,83 euros.

Garapena eta lankidetza sustatzeko fondoaren kargurako ekintza humanitarioak arautzen dituen 2008ko otsailaren 19ko 31/2008 Dekretuaren 20. artikuluarekin bat etorriz, zenbateko jakin bat ezin bazaio esleitu ekintza humanitarioko ezein estrategia markori, ekintza humanitarioen kopuru egoki batek eskaturiko gutxieneko puntuazioa lortu ez duelako edo bete beharreko eskakizunak betetzen ez dituelako, edo eskuragarri dagoen aurrekontu-zuzkidurarako behar adina eskabide jaso ez direlako, zenbateko hori etengabeko finantziazio-lineara bideratzeko aukera izango da. Zenbateko hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburua dagokion Agindua eman ondoren.

De acuerdo con el artículo 20 del Decreto 31/2008, de 19 de febrero de 2008, por el que se regulan las acciones humanitarias con cargo al fondo para la cooperación y ayuda al desarrollo, el importe que no pueda ser asignado a ninguna estrategia-marco de acción humanitaria al no alcanzar el número suficiente de éstas la puntuación mínima exigida, o por no reunir los requisitos exigidos, o por no haberse recibido suficientes solicitudes para la dotación presupuestaria disponible, podrá destinarse a la línea de financiación permanente. Este importe será publicado en el Boletín Oficial del País Vasco mediante Orden del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales.

Gainera, etengabeko finantziazio-linearako fondoak agortzen badira, hori ere Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuak horretarako Agindua propio eman ondoren.

Asimismo, el agotamiento de los fondos destinados a la línea de financiación permanente también será publicado en el Boletín Oficial del País Vasco mediante Orden del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales.

Hirugarrena.– Ekintza humanitarioko estrategia markoak honela ordainduko dira:

Tercero.– Los pagos de las estrategias-marco de acción humanitaria serán los siguientes:

Lehenengo ordainketa, diru-laguntzaren zenbatekoaren % 50, hitzarmena sinatzen den unean.

Un primer pago del 50% del importe de la subvención en el momento de la suscripción del convenio.

Emandako diru-laguntzaren gainerakoa, estrategia markoaren aurrekontu osoaren % 30 egin dela justifikatu ondoren.

Un segundo pago por el resto de la subvención, una vez justificada la realización del 30% del presupuesto total de la estrategia-marco.

Laugarrena.– Eskabideak hautaketa-irizpideen eta I. eranskinean aurkezten den baremazioaren arabera baloratuko dira.

Cuarto.– Las solicitudes serán valoradas de acuerdo a los criterios de selección y la correspondiente baremación que se presenta en el anexo I.

Bosgarrena.– Etengabeko finantziazio-linearako eskabideak aurrekontu-ekitaldi osoan aurkeztu ahal izango dira. Ekintza humanitarioko estrategia markoen kasuan, eskabideak hilabeteko epean aurkeztu ahal izango dira, Agindu hau EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik zenbatzen hasita.

Quinto.– Las solicitudes a la línea de financiación permanente podrán presentarse a lo largo de todo el ejercicio presupuestario. En el caso de las estrategias-marco de acción humanitaria, las solicitudes podrán presentarse, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el BOPV.

Eskabideak aurkezteko, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusitako moduetako edozein baliatu ahal izango da, II. eranskinean aurkezturiko eredu normalizatuaren arabera. Eskabidea honako helbide honetara igorriko da:

Para la presentación de las solicitudes, se podrá atender a cualquiera de los modos previstos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, según modelo normalizado presentado en el anexo II, dirigiéndose a:

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila

Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales.

Garapen Lankidetzarako Zuzendaritza.

Dirección de Cooperación al Desarrollo.

Donostia kalea,1.

c/ Donostia-San Sebastián, 1.

01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

Seigarrena.– Ekintza humanitarioko estrategia markoak erakunde onuradunekin sinatzeko eginkizuna Garapen Lankidetzarako zuzendariaren esku uztea, III. eranskinean bilduriko ereduaren arabera.

Sexto.– Delegar al Director de Cooperación al Desarrollo la firma de los convenios de las estrategias marco de acción humanitaria con las entidades beneficiarias, cuyo modelo se contiene en el anexo III.

Zazpigarrena.– Agindu hau EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik hasiko da indarrean.

Séptimo.– La presente Orden surtirá efectos desde el día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Zortzigarrena.– Agindu honen kontra aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal zaio organo horri, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hasita hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera bi hilabeteko epearen barruan.

Octavo.– Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición, ante el mismo órgano, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o bien directamente recurso contencioso-administrativo, ante la sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco dentro del plazo de dos meses, contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko martxoaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de marzo de 2008.

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburua,

El Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales,

JAVIER MADRAZO LAVÍN.

JAVIER MADRAZO LAVÍN.

I. ERANSKINA
ANEXO I

1.– Etengabeko finantziazio lineako proiektuei aplikatu beharreko hautaketa irizpideak.

1.– Criterios de selección aplicables a los proyectos de la línea de financiación permanente.

I.– Proiektuaren edukiaren arabera: 70 puntu.

I.– En función del contenido del proyecto: 70 puntos.

1) Proiektuaren koherentzia orokorra: 24 puntu gehienez.

1) Coherencia general del proyecto: hasta 24 puntos.

1.1.– Proiektuaren egokitasuna hondamendiek kalteturiko pertsonen babesari eta laguntzari dagokienez: 2 puntu gehienez.

1.1.– Pertinencia del proyecto respecto a la protección y asistencia de las personas afectadas por desastres: hasta 2 puntos.

1.2.– Hondamendi-testuinguruaren balorazioa: 10 puntu gehienez.

1.2.– Valoración del contexto de desastre: hasta 10 puntos.

1.3.– Helburuen, emaitzen eta aurreikusitako jardueren arteko koherentzia: 2 puntu gehienez.

1.3.– Coherencia entre objetivos, resultados y actividades previstas: hasta 2 puntos.

– 2 puntu proiektuak esku-hartze logika koherentea badauka helburu espezifikoa lortzeko beharrezko elementu guztiekiko.

– 2 puntos si el proyecto cuenta con una lógica de intervención coherente con todos los elementos necesarios para la obtención del objetivo específico.

– puntu 1 esku-hartze logikak akatsak baditu.

– 1 punto si la lógica de intervención presenta deficiencias.

1.4.– Jardueren eta jarduerak gauzatzeko ezarritako baliabideen arteko erlazioa: 4 puntu gehienez.

1.4.– Relación entre actividades y los recursos establecidos para implementarlas: hasta 4 puntos.

– 4 puntu jarduera, baliabide eta kostuak zehatz-mehatz banakatzen badira, eta esku-hartze logikaren eta aurrekontuaren artean koherentzia badago.

– 4 puntos si hay un desglose exhaustivo de las actividades, medios y costes y existe una coherencia entre la lógica de intervención y el presupuesto.

– 2 puntu banakatzea osatugabea bada edo esku-hartze logikaren eta aurrekontuaren artean proportziorik ez badago.

– 2 puntos si el desglose es incompleto o no existe una proporción entre la lógica de intervención y el presupuesto.

1.5.– Jarraipena eta ebaluazioa egiteko adierazle zehatzak, egiaztatzeko modukoak eta ebalua daitezkeenak: 6 puntu gehienez.

1.5.– Indicadores de seguimiento y evaluación concretos, verificables y evaluables: hasta 6 puntos.

– 6 puntu, helburu espezifikoaren eta espero diren emaitzen inguruan adierazle zehatzak eta egiaztagarriak ezartzen badira. Larrialdi-laguntzako proiektuetan nahikoa izango da emaitzen adierazleen berri ematea.

– 6 puntos si se establecen indicadores concretos y verificables respecto al objetivo específico y a los resultados esperados. En los proyectos de ayuda de emergencia bastará con los indicadores de los resultados.

– 3 puntu, adierazle zehatzak eta egiaztagarriak soilik espero diren emaitzen inguruan ezartzen badira.

– 3 puntos si se establecen indicadores concretos y verificables únicamente respecto a los resultados esperados.

– puntu 1, adierazleak eta egiaztatzeko iturriak nahikoak izanda ere, alderdiren bat ondo zehaztu gabe uzten badute.

– 1 punto si los indicadores y fuentes de verificación aunque en general suficientes, dejan algún aspecto poco claro.

2) Proiektuaren bideragarritasun orokorra: 14 puntu gehienez.

2) Viabilidad general del proyecto: hasta 14 puntos.

2.1.– Bideragarritasun teknikoa: 8 puntu gehienez.

2.1.– Viabilidad técnica: hasta 8 puntos.

– 7 puntu, proiektua gauzatzeko erabili behar diren baliabide teknikoei buruz (planoak, bitarteko materialak eta pertsonalak eta abar), eta, hala badagokio, azterlan ekonomikoei buruz, behar adina informazio aurkezten bada.

– 7 puntos si se aporta información suficiente sobre los medios técnicos que se van a emplear para ejecutar el proyecto (planos, medios materiales y personales…) y estudios económicos en su caso.

– 2 puntu, baliabideei buruzko informazioa osatugabea bada.

– 2 puntos si la información sobre los medios es incompleta.

– puntu 1 gehiago, proiektuaren barnean hartutako langileen eta ondasunen segurtasun-baldintzak kontuan hartzen badira, bereziki testuinguru ezegonkor edo gatazkatsuetan (segurtasun-protokolo idatzia izatea, langileei informazioa eta prestakuntza eskaintzea eta abar).

– 1 punto adicional si se toman en consideración las condiciones de seguridad del personal y bienes del proyecto, especialmente en contextos inestables o de conflictos (existencia de un protocolo de seguridad escrito, información y formación al personal…).

2.2.– Erakunde-bideragarritasuna: 6 puntu gehienez.

2.2.– Viabilidad institucional: hasta 6 puntos.

– 3 puntu, proiektua gauzatzerakoan ordezkaritza-erakunde baten parte-hartzea badago, eta parte-hartze hori proiektuaren aurrekontu osoaren % 5etik gorako aurrekontu-ekarpena bada.

– 3 puntos si hay participación de una institución representativa en la ejecución del proyecto, que suponga un aporte presupuestario superior al 5% del total del presupuesto del proyecto.

– Puntu 1, ordezkaritza-erakunde baten abalak proiektua babesten badu, edo proiektua egiteko beharrezko administrazio-neurriak hartu badira.

– 1 punto si hay un aval de una institución representativa apoyando el proyecto o se han tomado las medidas administrativas necesarias para la realización del proyecto.

– 3 puntu gehiago, tokiko bazkideen, tokiko eta nazioarteko GKEen, agintarien eta/edo aldebiko agentzia edo agentzia multilateralen arteko koordinazio-mekanismo batean parte hartzen bada.

– 3 puntos adicionales si se participa en algún mecanismo de coordinación de entre socio local, ONG locales e internacionales, autoridades y/o agencias bilaterales o multilaterales.

3) Egoera kalteberan dauden kolektiboei lehentasuna ematea: gehienez 3 puntu.

3) Priorización de colectivos en situación de vulnerabilidad: hasta 3 puntos.

– 3 puntu, krisi humanitario baten eraginpeko biztanleria hautatzeko irizpide argi batzuk ezartzen badira.

– 3 puntos si se establecen unos criterios claros para la selección de la población sujeto, afectada por una crisis humanitaria en todo caso.

– Puntu 1, hautaketa-irizpideak argiak ez badira, edo eraginpeko biztanleriaren barnean, krisi humanitario batek kalteturiko pertsonak ez ezik, beste pertsona batzuk ere hartzen badira.

– 1 punto si los criterios de selección no son claros o la población sujeto, además de abarcar a personas afectadas por una crisis humanitaria, engloba a otras personas.

4) Lehentasun geografikoa: gehienez 4 puntu.

4) Priorización geográfica: hasta 4 puntos.

– 4 puntu estaturik gabeko herria edo herrialde indigena bada, herrialdearen edo eskualdearen GGIa (Giza Garapenaren Indizea) 0,5etik azpikoa bada, edo EBk identifikaturiko krisi ahaztuetako bat bada.

– 4 puntos si se trata de un pueblo sin estado o indígena, el IDH del país o región es inferior a 0,5 o se trata de una de las crisis olvidadas identificada por la UE.

– 3 puntu, GGI 0,5etik 0,599ra bitarte bada.

– 3 puntos si el IDH se sitúa entre 0,5 y 0,599.

– 2 puntu, GGI 0,6tik 0,699ra bitarte bada.

– 2 puntos si el IDH se sitúa entre 0,6 y 0,699.

–Puntu 1, GGI 0,7tik 0,799ra bitarte bada.

–1 punto si el IDH se sitúa entre 0,7 y 0,799.

5) Zehar-lerroak: 23 puntu gehienez.

5) Líneas transversales: hasta 23 puntos.

5.1.– Tokiko ahalmenak indartzea eta kalteberatasuna murriztea, konektibitate-irizpideari jarraituz: 6 puntu gehienez.

5.1.– Fortalecimiento de las capacidades locales y reducción de la vulnerabilidad con criterio de conectividad: hasta 6 puntos.

5.2.– Biztanleriaren parte-hartzea eta errealitate soziokulturalera egokitzea: 5 puntu gehienez.

5.2.– Participación de la población y adecuación a la realidad socio-cultural: hasta 5 puntos.

5.3.– Babesa, testigantza eta bake-eraikuntza: 5 puntu gehienez.

5.3.– Protección, testimonio y construcción de la paz: hasta 5 puntos.

5.4.– Genero-berdintasuna: 5 puntu gehienez.

5.4.– Equidad de género: hasta 5 puntos.

5.5.– Iraunkortasun ekologikoa: 2 puntu gehienez.

5.5.– Sostenibilidad ecológica: hasta 2 puntos.

6) Partzuergoak: 2 puntu gehienez.

6) Consorcios: hasta 2 puntos.

– Puntu 1, proiektua EAEko erakunde eskatzaileen partzuergo batek gauzatzen badu.

– 1 punto si el proyecto se ejecuta por un consorcio de entidades solicitantes vascas.

– Puntu 1, proiektua tokiko erakundeen partzuergo batek gauzatzen badu baterako jarduneko programa baten barruan.

– 1 punto si el proyecto se ejecuta por un consorcio de entidades locales dentro de un programa de actuación conjunta.

II.– Tokiko erakundeari lotutako alderdiak: 16 puntu.

II.– Aspectos relacionados con la entidad local: 16 puntos.

1) Esperientzia: 3 puntu gehienez.

1) Experiencia: hasta 3 puntos.

– 3 puntu, erakundea legez eratu bada orain 8 urte baino lehenago, eta sektore humanitarioan etengabeko esperientzia duela egiaztatzen duen dokumentua aurkezten badu.

– 3 puntos si la entidad está constituida legalmente desde hace más de 8 años y aporta un documento que acredita su experiencia continua en el sector humanitario.

– Puntu 1, erakundea legez eratu bada orain 8 urte baino lehenago, eta sektore humanitarioan esperientzia etena duela egiaztatzen duen dokumentua aurkezten badu.

– 1 punto si la entidad está constituida legalmente desde hace más de 8 años y aporta un documento que acredita su experiencia discontinua en el sector humanitario.

2) Ahalmena eta kaudimena: 2 puntu gehienez.

2) Capacidad y solvencia: hasta 2 puntos.

– 2 puntu, erakundeak GLSFaren bi proiektu baditu, jarraipen-eskakizun administratibo guztiak beteta.

– 2 puntos si la entidad tiene dos proyectos del Focad con todos los requisitos administrativos de seguimiento cumplidos.

3) Tokiko erakundearen eta zuzeneko onuradunen arteko harremana: 4 puntu gehienez.

3) Relación de la entidad local con las personas sujeto directas: hasta 4 puntos.

– 4 puntu, tokiko erakundeak komunitate onuradunarekin lau urtetik gorako lan-esperientzia badu.

– 4 puntos si la entidad local tiene más de cuatro años de experiencia de trabajo con la comunidad sujeto.

– 2 puntu, tokiko erakundeak komunitate onuradunarekin bi urtetik gorako lan-esperientzia badu.

– 2 puntos si la entidad local tiene más de dos años de experiencia de trabajo con la comunidad sujeto.

4) Tokiko erakundeak zuzeneko onuradunekin harremanetan jartzeko dituen aukerak: 4 puntu gehienez.

4) Perspectivas de vinculación de la entidad local con las personas sujeto directas: hasta 4 puntos.

– 4 puntu, komunitate onuraduna tokiko erakundearen Plan Estrategiko baten barnean hartua badago.

– 4 puntos si la comunidad sujeto viene recogida dentro de un Plan Estratégico de la entidad local.

– 2 puntu, proiektua amaitutakoan tokiko erakundeak komunitate onuradunarekiko jarduerak planteatzen baditu.

– 2 puntos si la entidad local plantea actividades con la comunidad sujeto una vez finalizado el proyecto.

5) Printzipio eta estandar humanitarioekiko atxikimendua: 2 puntu gehienez.

5) Adhesión a los principios y estándares humanitarios: hasta 2 puntos.

– Puntu 1, Gurutze Gorriaren eta Ilargierdi Gorriaren Nazioarteko Mugimenduak eta Gobernuz Kanpoko Erakundeek hondamendi-kasuetarako sorospenari lotuta ezarritako Jokabide Kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta relativo al socorro en casos de desastre para el Movimiento Internacional de la Cruz Roja y de la Media Luna Roja y las Organizaciones No Gubernamentales.

– Puntu 1 gehiago, Hirugarren Munduko irudi eta mezuei lotutako Jokabide Kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto adicional si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta de imágenes y mensajes a propósito del Tercer Mundo.

6) Genero-ikuspegia antolamenduan txertatzea: puntu 1 gehienez.

6) Incorporación de la perspectiva de género a nivel organizacional: hasta 1 punto.

– Puntu 1, erakundeak genero-berdintasunaren aldeko ekintza-plan estrategikoa badu.

– 1 punto si la entidad cuenta con un plan de acción estratégico pro-equidad de género.

III.– Euskal erakunde eskatzailearekin zerikusia duten alderdiak: 14 puntu.

III.– Aspectos relacionados con la entidad vasca solicitante: 14 puntos.

1) Sozietate-oinarria: 4 puntu gehienez.

1) Base social: hasta 4 puntos.

– puntu 1, 200 bazkide edo gehiago baditu.

– 1 punto si tiene más de 200 socias o socios.

– puntu 1, 10 boluntario edo laguntzailetik gora baditu.

– 1 punto si tiene más de 10 voluntarios/as o personas colaboradoras.

– puntu 1, azken urtean ekintza humanitarioari buruzko hiru sentsibilizazio-ekintzatik gora egin baditu.

– 1 punto si ha realizado más de tres acciones de sensibilización sobre acción humanitaria en el último año.

– puntu 1, lankidetzaren arloko koordinakunde edo sare bateko kide bada, betiere erakunde horrek jokabide-kodea badu eta dagokion jarraipen-batzordeak zehapenik ezarri ez badio.

– 1 punto si pertenece a alguna coordinadora o red de cooperación, con un código de conducta y que no se encuentre sancionada por su comisión de seguimiento.

2) Esperientzia: 2 puntu gehienez.

2) Experiencia: hasta 2 puntos.

– 2 puntu, erakundea legez eratu bada orain 5 urte edo lehenago, eta sektore humanitarioan lan egonkorreko esperientzia duela egiaztatzen duen dokumentua aurkezten badu.

– 2 puntos si la entidad está constituida legalmente desde hace cinco o más años y aporta un documento que acredita experiencia de trabajo estable en el sector humanitario durante dicho periodo.

3) Ahalmena eta kaudimena: 2 puntu gehienez.

3) Capacidad y solvencia: hasta 2 puntos.

– 2 puntu, erakundeak GLSFaren bi proiektu baditu, jarraipen-eskakizun administratibo guztiak beteta.

– 2 puntos si la entidad tiene dos proyectos del Focad con todos los requisitos administrativos de seguimiento cumplidos.

4) Tokiko bazkidearekiko harremana eta esperientzia eremuan: 3 puntu gehienez.

4) Relación con el socio local y experiencia en la zona: hasta 3 puntos.

– 3 puntu, euskal erakundeak 5 urtetik gorako esperientzia badu tokiko bazkidearekin proiektuak kudeatzeko elkarlanean.

– 3 puntos si la entidad vasca tiene más de 5 años de experiencia con el socio local gestionando proyectos conjuntamente.

5) Printzipio eta estandar humanitarioekiko atxikimendua: 2 puntu gehienez.

5) Adhesión a los principios y estándares humanitarios: hasta 2 puntos.

– puntu 1, Gurutze Gorriaren eta Ilargierdi Gorriaren Nazioarteko Mugimenduak eta Gobernuz Kanpoko Erakundeek hondamendi-kasuetarako sorospenari lotuta ezarritako Jokabide Kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta relativo al socorro en casos de desastre para el Movimiento Internacional de la Cruz Roja y de la Media Luna Roja y las Organizaciones No Gubernamentales.

– puntu 1 gehiago, Hirugarren Munduari buruzko irudiei eta mezuei lotutako jokabide-kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto adicional si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta de imágenes y mensajes a propósito del Tercer Mundo.

6) Genero-ikuspegia antolamenduan txertatzea: puntu 1 gehienez.

6) Incorporación de la perspectiva de género a nivel organizacional: hasta 1 punto.

– puntu 1, erakundeak genero-berdintasunaren aldeko ekintza-plan estrategikoa badu.

– 1 punto si la entidad cuenta con un plan de acción estratégico pro-equidad de género.

2.– Ekintza humanitarioko estrategia markoen finantziazio linearen proiektuei aplikatu beharreko hautaketa irizpideak.

2.– Criterios de selección aplicables a los proyectos de la línea de financiación de estrategias-marco de acción humanitaria.

I.– Proiektuaren edukiaren arabera: 70 puntu.

I.– En función del contenido del proyecto: 70 puntos.

1) Proiektuaren koherentzia orokorra: 27 puntu gehienez.

1) Coherencia general del proyecto: hasta 27 puntos.

1.1.– Proiektuaren egokitasuna hondamendiek kalteturiko pertsonentzako babesari eta laguntzari dagokienez: 2 puntu gehienez.

1.1.– Pertinencia del proyecto respecto a la protección y asistencia de las personas afectadas por desastres: hasta 2 puntos.

1.2.– Hondamendi-testuinguruaren balorazioa. 8 puntu gehienez.

1.2.– Valoración del contexto de desastre: hasta 8 puntos.

1.3.– Helburuen, emaitzen eta aurreikusitako jardueren arteko koherentzia: 2 puntu gehienez.

1.3.– Coherencia entre objetivos, resultados y actividades previstas: hasta 2 puntos.

– 2 puntu proiektuak esku-hartze logika koherentea badauka helburu espezifikoa lortzeko beharrezko elementu guztiekiko.

– 2 puntos si el proyecto cuenta con una lógica de intervención coherente con todos los elementos necesarios para la obtención del objetivo específico.

– puntu 1 esku-hartze logikak akatsak baditu.

– 1 punto si la lógica de intervención presenta deficiencias.

1.4.– Jardueren eta jarduerak gauzatzeko ezarritako baliabideen arteko erlazioa: 3 puntu gehienez.

1.4.– Relación entre actividades y los recursos establecidos para implementarlas: hasta 3 puntos.

– 3 puntu jarduera, baliabide eta kostuak zehatz-mehatz banakatzen badira, eta esku-hartze logikaren eta aurrekontuaren artean koherentzia badago.

– 3 puntos si hay un desglose exhaustivo de las actividades, medios y costes y existe una coherencia entre la lógica de intervención y el presupuesto.

– puntu 1 banakatzea osatugabea bada edo esku-hartze logikaren eta aurrekontuaren artean proportziorik ez badago.

– 1 punto si el desglose es incompleto o no existe una proporción entre la lógica de intervención y el presupuesto.

1.5.– Jarraipena eta ebaluazioa egiteko adierazle zehatzak, egiaztatzeko modukoak eta ebalua daitezkeenak: 4 puntu gehienez.

1.5.– Indicadores de seguimiento y evaluación concretos, verificables y evaluables: hasta 4 puntos.

– 4 puntu, helburu espezifikoaren eta espero diren emaitzen inguruan adierazle zehatzak eta egiaztagarriak ezartzen badira. Larrialdi-laguntzako proiektuetan nahikoa izango da emaitzen adierazleen berri ematea.

– 4 puntos si se establecen indicadores concretos y verificables respecto al objetivo específico y a los resultados esperados. En los proyectos de ayuda de emergencia bastará con los indicadores de los resultados.

– 2 puntu, adierazle zehatzak eta egiaztagarriak soilik espero diren emaitzen inguruan ezartzen badira.

– 2 puntos si se establecen indicadores concretos y verificables únicamente respecto a los resultados esperados.

– puntu 1, adierazleak eta egiaztatzeko iturriak nahikoak izanda ere, alderdiren bat ondo zehaztu gabe uzten badute.

– 1 punto si los indicadores y fuentes de verificación aunque en general suficientes, dejan algún aspecto poco claro.

1.6.– Proiektua erakunde eskatzailearen Plan Estrategikoan txertatzea: 8 puntu gehienez.

1.6- Inserción del proyecto en el Plan Estratégico de la entidad solicitante: hasta 8 puntos.

2) Proiektuaren bideragarritasun orokorra: 11 puntu gehienez.

2) Viabilidad general del proyecto: hasta 11 puntos.

2.1.– Bideragarritasun teknikoa: 7 puntu gehienez.

2.1.– Viabilidad técnica: hasta 7 puntos.

– 6 puntu, proiektua gauzatzeko erabili behar diren baliabide teknikoei buruz (planoak, bitarteko materialak eta pertsonalak), eta, hala badagokio, azterlan ekonomikoei buruz, behar adina informazio aurkezten bada.

– 6 puntos si se aporta información suficiente sobre los medios técnicos que se van a emplear para ejecutar el proyecto (planos, medios materiales y personales…) y estudios económicos en su caso.

– 2 puntu, baliabideei buruzko informazioa osatugabea bada.

– 2 puntos si la información sobre los medios es incompleta.

– puntu 1 gehiago, proiektuaren barnean hartutako langileen eta ondasunen segurtasun-baldintzak kontuan hartzen badira, bereziki testuinguru ezegonkor edo gatazkatsuetan (segurtasun-protokolo idatzia izatea, langileei informazioa eta prestakuntza eskaintzea eta abar).

– 1 punto adicional si se toman en consideración las condiciones de seguridad del personal y bienes del proyecto, especialmente en contextos inestables o de conflictos (existencia de un protocolo de seguridad escrito, información y formación al personal…).

2.2.– Erakunde-bideragarritasuna: 4 puntu gehienez.

2.2.– Viabilidad institucional: hasta 4 puntos.

– 2 puntu, proiektua gauzatzerakoan ordezkaritza-erakunde batek parte-hartzen badu, eta parte-hartze hori proiektuaren aurrekontu osoaren % 5etik gorako aurrekontu-ekarpena bada.

– 2 puntos si hay participación de una institución representativa en la ejecución del proyecto, que suponga un aporte presupuestario superior al 5% del total del presupuesto del proyecto.

– puntu 1, ordezkaritza-erakunde baten abalak proiektua babesten badu, edo proiektua egiteko beharrezko administrazio-neurriak hartu badira.

– 1 punto si hay un aval de una institución representativa apoyando el proyecto o se han tomado las medidas administrativas necesarias para la realización del proyecto.

–2 puntu gehiago, tokiko bazkideen, tokiko eta nazioarteko GKEen, agintarien eta/edo aldebiko agentzia edo agentzia multilateralen arteko koordinazio-mekanismo batean parte hartzen bada.

–2 puntos adicionales si se participa en algún mecanismo de coordinación de entre socio local, ONG locales e internacionales, autoridades y/o agencias bilaterales o multilaterales.

3) Egoera kalteberan dauden kolektiboei lehentasuna ematea: gehienez 3 puntu.

3) Priorización de colectivos en situación de vulnerabilidad: hasta 3 puntos.

– 3 puntu, krisi humanitario baten eraginpeko biztanleria hautatzeko irizpide argi batzuk ezartzen badira.

– 3 puntos si se establecen unos criterios claros para la selección de la población sujeto, afectada por una crisis humanitaria en todo caso.

– puntu 1, hautaketa-irizpideak argiak ez badira, edo eraginpeko biztanleriaren barnean, krisi humanitario batek kalteturiko pertsonak ez ezik, beste pertsona batzuk ere hartzen badira.

– 1 punto si los criterios de selección no son claros o la población sujeto, además de abarcar a personas afectadas por una crisis humanitaria, engloba a otras personas.

4) Lehentasun geografikoa: gehienez 4 puntu.

4) Priorización geográfica: hasta 4 puntos.

– 4 puntu estaturik gabeko herria edo herrialde indigena bada, herrialdearen edo eskualdearen GGIa 0,5etik azpikoa bada, edo EBk identifikaturiko krisi ahaztuetako bat bada.

– 4 puntos si se trata de un pueblo sin estado o indígena, el IDH del país o región es inferior a 0,5 o se trata de una de las crisis olvidadas identificada por la UE.

– 3 puntu, GGI 0,5etik 0,599ra bitarte bada.

– 3 puntos si el IDH se sitúa entre 0,5 y 0,599.

– 2 puntu, GGI 0,6tik 0,699ra bitarte bada.

– 2 puntos si el IDH se sitúa entre 0,6 y 0,699.

– puntu 1, GGI 0,7tik 0,799ra bitarte bada.

– 1 punto si el IDH se sitúa entre 0,7 y 0,799.

5) Zehar-lerroak: 23 puntu gehienez.

5) Líneas transversales: hasta 23 puntos.

5.1.– Tokiko ahalmenak indartzea eta kalteberatasuna murriztea, konektibitate-irizpideari jarraituz: 6 puntu gehienez.

5.1.– Fortalecimiento de las capacidades locales y reducción de la vulnerabilidad con criterio de conectividad: hasta 6 puntos.

5.2.– Biztanleriaren parte-hartzea eta errealitate soziokulturalera egokitzea: 5 puntu gehienez.

5.2.– Participación de la población y adecuación a la realidad socio-cultural: hasta 5 puntos.

5.3.– Babesa, testigantza eta bake-eraikuntza: 5 puntu gehienez.

5.3.– Protección, testimonio y construcción de la paz: hasta 5 puntos.

5.4.– Genero-berdintasuna: 5 puntu gehienez.

5.4.– Equidad de género: hasta 5 puntos.

5.5.– Iraunkortasun ekologikoa: 2 puntu gehienez.

5.5.– Sostenibilidad ecológica: hasta 2 puntos.

6) Partzuergoak: 2 puntu gehienez.

6) Consorcios: hasta 2 puntos.

– puntu 1, proiektua EAEko erakunde eskatzaileen partzuergo batek gauzatzen badu.

– 1 punto si el proyecto se ejecuta por un consorcio de entidades solicitantes vascas.

– puntu 1, proiektua tokiko erakundeen partzuergo batek gauzatzen badu baterako jarduneko programa baten barruan.

– 1 punto si el proyecto se ejecuta por un consorcio de entidades locales dentro de un programa de actuación conjunta.

II.– Tokiko erakundearekin zerikusia duten alderdiak: 16 puntu.

II.– Aspectos relacionados con la entidad local: 16 puntos.

1) Esperientzia: 3 puntu gehienez.

1) Experiencia: hasta 3 puntos.

– 3 puntu, erakundea legez eratu bada orain 8 urte baino lehenago, eta sektore humanitarioan etengabeko esperientzia duela egiaztatzen duen dokumentua aurkezten badu.

– 3 puntos si la entidad está constituida legalmente desde hace más de 8 años y aporta un documento que acredita su experiencia continua en el sector humanitario.

– puntu 1, erakundea legez eratu bada orain 8 urte baino lehenago, eta sektore humanitarioan esperientzia etena duela egiaztatzen duen dokumentua aurkezten badu.

– 1 punto si la entidad está constituida legalmente desde hace más de 8 años y aporta un documento que acredita su experiencia discontinua en el sector humanitario.

2) Ahalmena eta kaudimena: 2 puntu gehienez.

2) Capacidad y solvencia: hasta 2 puntos.

– 2 puntu, erakundeak GLSFaren bi proiektu baditu, jarraipen-eskakizun administratibo guztiak beteta.

– 2 puntos si la entidad tiene dos proyectos del Focad con todos los requisitos administrativos de seguimiento cumplidos.

3) Tokiko erakundearen eta zuzeneko onuradunen arteko harremana: 4 puntu gehienez.

3) Relación de la entidad local con las personas sujeto directas: hasta 4 puntos.

– 4 puntu, tokiko erakundeak komunitate onuradunarekin lau urtetik gorako lan-esperientzia badu.

– 4 puntos si la entidad local tiene más de cuatro años de experiencia de trabajo con la comunidad sujeto.

– 2 puntu, tokiko erakundeak komunitate onuradunarekin bi urtetik gorako lan-esperientzia badu.

– 2 puntos si la entidad local tiene más de dos años de experiencia de trabajo con la comunidad sujeto.

4) Tokiko erakundeak zuzeneko onuradunekin harremanetan jartzeko dituen aukerak: 4 puntu gehienez.

4) Perspectivas de vinculación de la entidad local con las personas sujeto directas: hasta 4 puntos.

– 4 puntu, komunitate onuraduna tokiko erakundearen Plan Estrategiko baten barnean hartua badago.

– 4 puntos si la comunidad sujeto viene recogida dentro de un Plan Estratégico de la entidad local.

– 2 puntu, proiektua amaitutakoan tokiko erakundeak komunitate onuradunarekiko jarduerak planteatzen baditu.

– 2 puntos si la entidad local plantea actividades con la comunidad sujeto una vez finalizado el proyecto.

5) Printzipio eta estandar humanitarioekiko atxikimendua: 2 puntu gehienez.

5) Adhesión a los principios y estándares humanitarios: hasta 2 puntos.

– puntu 1, Gurutze Gorriaren eta Ilargierdi Gorriaren Nazioarteko Mugimenduak eta Gobernuz Kanpoko Erakundeek hondamendi-kasuetarako sorospenari lotuta ezarritako Jokabide Kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta relativo al socorro en casos de desastre para el Movimiento Internacional de la Cruz Roja y de la Media Luna Roja y las Organizaciones No Gubernamentales.

– puntu 1 gehiago, Hirugarren Munduko irudi eta mezuei lotutako jokabide-kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto adicional si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta de imágenes y mensajes a propósito del Tercer Mundo.

6) Genero-ikuspegia antolamenduan txertatzea: puntu 1 gehienez.

6) Incorporación de la perspectiva de género a nivel organizacional: hasta 1 punto.

– puntu 1, erakundeak genero-berdintasunaren aldeko ekintza-plan estrategikoa badu.

– 1 punto si la entidad cuenta con un plan de acción estratégico pro-equidad de género.

III.– Euskal erakunde eskatzailearekin zerikusia duten alderdiak: 14 puntu.

III.– Aspectos relacionados con la entidad vasca solicitante: 14 puntos.

1) Sozietate-oinarria: 4 puntu gehienez.

1) Base social: hasta 4 puntos.

– puntu 1, 200 bazkide edo gehiago baditu.

– 1 punto si tiene más de 200 socias o socios.

– puntu 1, 10 boluntario edo laguntzailetik gora baditu.

– 1 punto si tiene más de 10 voluntarios/as o personas colaboradoras.

– puntu 1, azken urtean ekintza humanitarioari buruzko hiru sentsibilizazio-ekintzatik gora egin baditu.

– 1 punto si ha realizado más de tres acciones de sensibilización sobre acción humanitaria en el último año.

– puntu 1, lankidetzaren arloko koordinakunde edo sare bateko kide bada, betiere erakunde horrek jokabide-kodea badu eta dagokion jarraipen-batzordeak zigorrik ezarri ez badio.

– 1 punto si pertenece a alguna coordinadora o red de cooperación, con un código de conducta y que no se encuentre sancionada por su comisión de seguimiento.

2) Esperientzia: 2 puntu gehienez.

2) Experiencia: hasta 2 puntos.

– 2 puntu, erakundea legez eratu bada orain 5 urte edo lehenago, eta aldi horretan sektore humanitarioan lan egonkorreko esperientzia duela egiaztatzen duen dokumentua aurkezten badu.

– 2 puntos si la entidad está constituida legalmente desde hace cinco o más años y aporta un documento que acredita experiencia de trabajo estable en el sector humanitario durante dicho periodo.

3) Ahalmena eta kaudimena: 2 puntu gehienez.

3) Capacidad y solvencia: hasta 2 puntos.

– 2 puntu, erakundeak GLSFaren bi proiektu baditu, jarraipen-eskakizun administratibo guztiak beteta.

– 2 puntos si la entidad tiene dos proyectos del Focad con todos los requisitos administrativos de seguimiento cumplidos.

4) Tokiko bazkidearekiko harremana eta esperientzia eremuan: 3 puntu gehienez.

4) Relación con el socio local y experiencia en la zona: hasta 3 puntos.

– 3 puntu, euskal erakundeak 5 urtetik gorako esperientzia badu tokiko bazkidearekin proiektuak kudeatzeko elkarlanean.

– 3 puntos si la entidad vasca tiene más de 5 años de experiencia con el socio local gestionando proyectos conjuntamente.

5) Printzipio eta estandar humanitarioekiko atxikimendua: 2 puntu gehienez.

5) Adhesión a los principios y estándares humanitarios: hasta 2 puntos.

– puntu 1, Gurutze Gorriaren eta Ilargierdi Gorriaren Nazioarteko Mugimenduak eta Gobernuz Kanpoko Erakundeek hondamendi-kasuetarako sorospenari lotuta ezarritako Jokabide-Kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta relativo al socorro en casos de desastre para el Movimiento Internacional de la Cruz Roja y de la Media Luna Roja y las Organizaciones No Gubernamentales.

– puntu 1 gehiago, Hirugarren Munduko irudi eta mezuei lotutako jokabide-kodearekiko atxikimendu-adierazpena eransten bada.

– 1 punto adicional si se adjunta declaración de adhesión al código de conducta de imágenes y mensajes a propósito del Tercer Mundo.

6) Genero-ikuspegia antolamenduan txertatzea: puntu 1 gehienez.

6) Incorporación de la perspectiva de género a nivel organizacional: hasta 1 punto.

– puntu 1, erakundeak genero-berdintasunaren aldeko ekintza-plan estrategikoa badu.

– 1 punto si la entidad cuenta con un plan de acción estratégico pro-equidad de género.

II. ERANSKINA
ANEXO II
GLSFaren KARGURAKO EKINTZA HUMANITARIOEN ETENGABEKO FINANTZIAZIO LINEARAKO DIRU-LAGUNTZA ESKABIDEA
SOLICITUD DE SUBVENCIONES A LA LÍNEA DE FINANCIACIÓN PERMANENTE DE ACCIONES HUMANITARIAS CON CARGO AL FOCAD

(Ikus .PDF)

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KARGURAKO EKINTZA HUMANITARIOKO ESTRATEGIA MARKOEN FINANTZIAZIO LINEARAKO DIRU-LAGUNTZA ESKABIDEA
SOLICITUD DE SUBVENCIONES A LA LÍNEA DE FINANCIACIÓN DE ESTRATEGIAS-MARCO DE ACCIÓN HUMANITARIA CON CARGO AL FOCAD

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III. ERANSKINA
ANEXO III
EKINTZA HUMANITARIOKO ESTRATEGIA MARKO BAKOITZERAKO GARAPEN LANKIDETZARAKO ZUZENDARITZAREN ETA ERAKUNDE ESLEIPENDUNAREN ARTEAN SINATU BEHARREKO HITZARMENAREN EREDUA
MODELO DE CONVENIO A SUSCRIBIR ENTRE LA DIRECCIÓN DE COOPERACIÓN AL DESARROLLO Y LA ENTIDAD ADJUDICATARIA PARA CADA UNA DE LAS ESTRATEGIAS-MARCO DE ACCIÓN HUMANITARIA

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Azterketa dokumentala


Análisis documental