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Boletin Oficial del País Vasco

50. zk., 2008ko martxoaren 11, asteartea

N.º 50, martes 11 de marzo de 2008


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Iragarpenak

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Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
1522
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IRAGARKIA, Vitoria-Gasteizko Angel Ganivet LHIn jantokia prestatzeko obra-kontratuaren lizitazioa egiteko dena.

ANUNCIO de licitación del contrato de obra para habilitación de comedor en el CEP Ángel Ganivet LHI de Vitoria-Gasteiz.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

a) Organismo: Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

b) Espedientea izapidetuko duen bulegoa: Baliabide Material, Informatika eta Antolamendu Zuzendaritza. Eskola Eraikuntzen Unitatea.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Recursos materiales, Sistemas Informáticos y Organización. Unidad de Construcciones Escolares.

c) Espediente zenbakia: CO/21/08.

c) N.º de expediente: CO/21/08.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Vitoria-Gasteizko Angel Ganivet LHIn jantokia prestatzea.

a) Descripción del objeto: obras para habilitación de comedor en el CEP Ángel Ganivet LHI de Vitoria-Gasteiz.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes: no.

c) Gauzatzeko lekua: Vitoria-Gasteiz.

c) Lugar de ejecución: Vitoria-Gasteiz.

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: 6 hilabete, zuinketa-akta sinatzen den egunaren biharamunetik aurrera kontatuta; kontratua aurretik sinatuko da.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: 6 meses a contar a partir del día siguiente al de la firma del acta de comprobación de replanteo.

3.– Izapideak, prozedura eta esleipen era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arruntak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleipen era: enkantea.

c) Forma: subasta.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

Guztirako zenbatekoa: 206.607,45 euro.

Importe total: 206.607,45 euros.

5.– Fidantzak.

5.– Garantías.

Behin-behinekoa: ez da behar.

Garantía provisional: no se requiere.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren Arabako Lurralde Ordezkaritzako Baliabideen Lurraldeburutza-Unitate Teknikoa-.

a) Entidad: Jefatura Territorial de Recursos -Unidad Técnica- de la Delegación Territorial del Departamento de Educación, Universidades e Investigación de Álava.

b) Helbidea: San Prudentzio kalea 18, behea.

b) Domicilio: c/ San Prudencio, 18, bajo.

c) Herria eta posta kodea: 01005 Vitoria-Gasteiz.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz (01005).

d) Telefonoa: 945 01 72 37.

d) Teléfono: 945 01 72 37.

e) Faxa: 945 01 72 01.

e) Telefax: 945 01 72 01.

f) Agiriak eta argibideak jasotzeko azken eguna: 2008ko apirilaren 14a.

f) Fecha límite de obtención de documentación e información: 14 de abril de 2008.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos de los contratistas.

a) Sailkapena: C Taldea, 2 Azpitaldea, d Kategoria.

a) Clasificación: Grupo C, Subgrupo 2, Categoría d.

b) Bestelako betebeharrak: berariazko klausula administratiboen pleguaren karatulako 24. puntuan adierazitakoak.

b) Otros requisitos: ver punto 24 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2008ko apirilaren 15eko 10:00ak.

a) Fecha límite de presentación: las 10:00 horas del día 15 de abril de 2008.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: "A" eta "B" gutun-azalak, berariazko klausula administratiboen pleguan adierazitako agiriekin.

b) Documentación a presentar: sobres "A" y "B" con la documentación prevista en el pliego de cláusulas administrativas.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Entitatea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren Erregistro Orokorra.

1) Entidad: Registro General del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1. Vitoria-Gasteiz, Lakua II, 3. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz - Lakua II, piso 3.º.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak eskaintzari eutsi behar dioneko epea: 20 egun, eskaintzak irekitzen diren egunaren biharamunetik aurrera kontatu beharrekoak.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 20 días a contar a partir del día siguiente al de la apertura de las ofertas.

e) Aldaerak: ez dira onartuko.

e) Admisión de variantes: no se admite.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Entitatea: Lakua 2, hirugarren solairua -bilera aretoa-.

a) Entidad: Lakua 2, planta tercera –Sala de reuniones-.

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz.

c) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Eguna: 2008ko apirilaren 29a.

d) Fecha: 29 de abril de 2008.

e) Ordua: 10:00.

e) Hora: 10:00 horas.

10.– Bestelako argibideak: ez.

10.– Otras informaciones.

11.– Iragarpen gastuak: iragarki ofizialaren gastuak esleipendunaren kontura izango dira.

11.– Gastos de anuncios: a cargo del adjudicatario del contrato.

12.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez da beharrezkoa.

12.– Fecha de envío del anuncio al "Diario Oficial de la Unión Europea": no procede su envío.

13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.ej-gv.net.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: www.ej-gv.net.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko otsailaren 20a.

Vitoria-Gasteiz, a 20 de febrero de 2008.

Baliabide Material, Informatika

El Director de Recursos Materiales,

eta Antolamendu zuzendaria,

Sistemas Informáticos y Organización,

MIKEL CABELLO PÉREZ.

MIKEL CABELLO PÉREZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental