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Boletin Oficial del País Vasco

92. zk., 2006ko maiatzaren 17a, asteazkena

N.º 92, miércoles 17 de mayo de 2006


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Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
2517
2517

AGINDUA, 2006ko apirilaren 25ekoa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, ekipamendu zientifikoa eskuratzeko laguntzak emateko 2006ko deialdia egiten duena.

ORDEN de 25 de abril de 2006, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan ayudas en el ejercicio 2006 para la adquisición de equipamiento científico.

Euskal Autonomia Erkidegoko zientzia- eta teknologia-ahalbideak areagotu beharra dago, eta ikertzaile zientifikoen taldeek arrakastaz eta gaitasunez parte hartu behar dute Europako ikerketa-espazioaren eraikuntzan. Horregatik, sail honek kudeatzen duen ekipamendu zientifikoko laguntzen programarekin aurrera jarraitu behar da.

Vista la necesidad de incrementar el potencial científico y tecnológico de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y de que los grupos científicos de investigación participen con éxito y competencia en la construcción del espacio europeo de investigación procede continuar con el programa de ayudas para equipamiento Científico, gestionado por este Departamento.

Agindu honen bidez, azpiegitura handien erabilera errazten zaie horrelakoak behar dituzten Euskal Autonomia Erkidegoko zientzialari guztiei, ikerketa-taldeek sarean jardun dezatela sustatuz.

La orden articula mecanismos que faciliten el uso de grandes infraestructuras a todos aquellos científicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco que requieran su utilización, promoviendo el funcionamiento en red de los grupos de investigación.

Lehiaketa honen bidezko finantzazioa egiterakoan, irizpide nagusietako bat izango da diruz lagunduko den ekipamendu horretarako bestelako finantzazioa ere egotea, beste iturri batzuetatik. Finantzazio-jardun bera duten entitateek elkarrekin finantzatutako ekintzen bidez, zientziaren eta teknologiaren sistema indartzen eta optimizatzen da.

Uno de los criterios preferentes de cara a la financiación por esta convocatoria será la existencia de financiación complementaria para el mismo equipamiento procedente de otras fuentes. Las acciones de cofinanciación entre entes de análoga actividad financiadora fortalece y optimiza el sistema de ciencia y tecnología.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko sailak sortu, desegin eta aldatu, eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatu zituen Lehendakariaren uztailaren 16ko 7/2001 Dekretuan (2001eko uztailaren 17ko EHAA) ezarritakoa kontuan izan da.

En virtud de lo establecido en el Decreto 7/2001 de 16 de julio, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos (BOPV de 17 de julio de 2001).

Euskal Autonomia Erkidegoko 2006ko ekitaldiko Aurrekontu Orokorrak onartzeko abenduaren 29ko 5/2005 Legea ere kontuan izan da.

Conforme a la Ley 5/2005 de 29 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2006.

1991ko abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan (1992ko otsailaren 7ko EHAA, 26. zk.) ezarritakoa kontuan izan da. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretatik emandako diru-laguntzak bermatu eta itzularazteko araubide orokorra arautzen da, eta, era berean, diru-laguntzon kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileek bete beharreko baldintza, araubide eta betebeharrak ezarri ziren. Horrez gain, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan ezarritako ere aplikatuko da.

Teniendo en cuenta el Decreto 698/1991 de 17 de diciembre de 1991 (BOPV n.º 26, de 7 de febrero de 1992) por el que se regula el régimen general de garantías y reintegro de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participan en su gestión y el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Deialdiaren xedea.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

1.– Ekipamendu zientifiko arrunta eskuratzeko laguntzetarako deialdia egingo da. Horrela sailkatuko da 18.001 euro eta 90.000 euro arteko kostua (BEZa kanpo) daukan ekipamendu zientifikoa.

1.– Convocar ayudas para la adquisición de equipamiento científico ordinario, debiendo considerarse como tal el equipamiento científico cuyos costes (sin IVA) estén comprendidos entre 18.001 y 90.000 euros.

2.– Ekipamendu zientifiko handia eskuratzeko laguntzetarako deialdia egingo da. Horrela sailkatuko da 90.001 euro eta 180.000 euro arteko kostua (BEZa kanpo) daukan ekipamendu zientifikoa.

2.– Convocar ayudas para la adquisición de gran equipamiento científico, recibiendo esta consideración el equipamiento científico cuyos costes (sin IVA) estén comprendidos entre 90.001 y 180.000 euros.

Diru-laguntza jasotzen duen erakundeak ere ekipamendu hori eskuratzen parte hartu behar du, deialdian finantzatzen den diru kopuru berdina jarriz.

El organismo beneficiario deberá contribuir a la adquisición con una cantidad igual a la financiada por esta convocatoria.

3.– Helburu hori betetzeko 510.000 euro erabiliko dira.

3.– A este fin se destinará un total de 510.000 euros.

Erosketak dakartzan zergak ordaintzeko kostuak, ordea, ez dira finantzatuko.

No se financiarán los costes correspondientes a los impuestos asociados a la compra.

2. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 2.– Organismos beneficiarios.

1.– Ekipamendu zientifikoko mota bietan laguntzak jaso ditzaketen erakundeak ondoko hauek izan daitezke:

1.– Los organismos beneficiarios de ayudas para ambas modalidades de equipamiento científico pueden ser:

a) Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sareko agente kreditatuak, urriaren 1eko 221/2002 Dekretuaren 2. artikuluan azaltzen diren agente-kategorietan badaude (221/2002 Dekretua, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sarea arautzeko oinarriak arautu zituena). Hona hemen artikulu horretan zerrendatzen diren kategoriak:

a) Los agentes acreditados de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación pertenecientes a las categorías de agentes que se recogen en el artículo 2 del Decreto 221/2002 de 1 de octubre por el que se actualizan las bases de regulación de la Red Vasca de Tecnología y que se especifican a continuación:

– Oinarrizko eta bikaintasuneko ikerketa zentroak.

– Centros de Investigación Básica y de Excelencia.

– Unibertsitateetako zentroak, departamentuak, atalak, institutuak edo bestelako ikerketa-unitateak (UPV/EHUkoak izan ezik).

– Centros, departamentos, secciones, institutos u otras unidades de investigación de las universidades, excepto de la UPV/EHU.

– Ikerketa kooperatiboko zentroak.

– Centros de investigación cooperativa.

– Zentro teknologikoak.

– Centros tecnológicos.

– Garapeneko eta teknologi transferentziako nazioarteko zentroak.

– Centros internacionales de desarrollo y transferencia tecnológica.

– Sektoreetako ikerketa-zentroak.

– Centros sectoriales de investigación.

– Ikerketako erakunde publikoak.

– Organismos públicos de investigación.

b) Euskal Autonomia Erkidegoko irabazi-asmorik gabeko ikerketa-erakunde pribatuak, nortasun juridiko propioa dutenak.

b) Organismos privados de investigación con personalidad jurídica propia y carentes de finalidad lucrativa ubicados en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Betiere, eskaera egiten duen ikertzaile nagusia dagoen erakundea izango da erakunde onuraduna, baldin eta izaera juridikorik badu.

En todo caso, se entenderá como entidad beneficiaria aquella en la que se integra el investigador principal solicitante y que además tenga personalidad jurídica propia.

2.– Ikertzaile bakoitzak ekipamendu zientifikoko eskaera bakarrean parte har dezake deialdi honetan, izan eskatzaile gisa edo eskaera egin duen lantaldeko kide gisa.

2.– Cada investigador sólo podrá participar en una solicitud de equipamiento científico de esta convocatoria, sea como solicitante o como miembro de un equipo que apoya la solicitud.

Laguntza taldetzat hartuko dira euren ikerketa proiektuetan eskaeraren xede den ekipamendua erabiltzeko konpromisoa hartzen dutenak eta deialdi honen onuraduntzat iritzitako eta eskatzailea ez den ZTBESeko agente baten partaide direnak.

Serán considerados grupos de apoyo aquellos que se comprometan a la utilización del equipamiento objeto de la solicitud en sus proyectos de investigación y pertenezcan a un agente de la RVCT que haya sido considerado beneficiario en esta convocatoria y sea diferente al solicitante.

2005. urteko deialdian diru-laguntza eskuratu zuten ikertzaileek ezin izango dute deialdi honetako ekipamendu eskabidean parte hartu, eta edozelan ere, aurreko urteetan emandako ekipamendurako diru-laguntzei dagozkien burutu gabeko eginbideak dituztenak.

No podrán participar en una solicitud de equipamiento en esta convocatoria aquellos investigadores que hayan sido beneficiados con una subvención de la convocatoria del año 2005, y en todo caso, aquellos que tengan diligencias pendientes correspondiente a subvenciones de equipamiento concedidas en años anteriores.

3.– Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluko 5. idatz-zatian (Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldarazia), ezarritako kausaren batean dagoen inor ezin izango da onuradun izan.

3.– No podrán ser beneficiarios quienes se hallen incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

3. artikulua.– Ekipamenduen ezaugarriak.

Artículo 3.– Características de los equipamientos.

1.– Diru-laguntza eskatzen duen taldea eta eskaeraren alde egiten duten taldeak egiten ari diren eta etorkizunean egingo dituzten ikerketak garatzeko nahikoak eta egokiak izan behar dira ekipamenduak, bai oinarrizko ikerketari dagokionez, bai ikerketa aplikatuari edo ikerketa teknologikoari dagokienez. Ekipamendua erabiltzerakoan lehentasuna izango duten proiektuak garatze bidean egon behar dira, nahitaez, ekipamendua erosteko finantzazioa onetsitakoan.

1.– Los equipamientos deben ser adecuados y necesarios para el desarrollo de las investigaciones en curso y futuras del grupo solicitante de la subvención y de los grupos que apoyan la petición, tanto en lo que se refiere a la investigación básica como a la aplicada o tecnológica. Será imprescindible que los proyectos en los que prioritariamente se vaya a utilizar el equipamiento estén en desarrollo una vez que se haya aprobado la financiación de la compra del equipamiento.

2.– Eskatutako ekipamendua, funtsean, gailu bakarra izango da, 18.000 eurotik gorakoa. Gailu horrekin batera, aukerazko zenbait osagai edo modulu eros daitezke, gailu nagusiarekin batera funtzionamendu-unitate bakarra osatzen baldin badute.

2.– El equipamiento solicitado estará constituido fundamentalmente por un único aparato cuyo coste exceda los 18.000 euros, pudiendo estar acompañado de determinados complementos opcionales o módulos que constituyan una misma unidad de funcionamiento.

Deialdi honen helburuetarako ezin izango dira finantzatu firma komertzial bat baino gehiagoren gailuetarako eskaerak, guztien artean funtzionamendu-unitate bakarra osatzen ez badute. Era berean, ezin da ekipamendu bereko ale bat baino gehiago eskatu.

Para los fines de esta convocatoria no se considerarán financiables las solicitudes que comprendan un sumatorio de aparatos diversos de firmas comerciales diferentes que no constituyan una unidad funcional así como solicitar más de un ejemplar del mismo equipamiento.

3.– Ekipamendu handietarako langile espezializatuak behar dira, eta mantentze-lanak zorrotz bete behar dira. Horregatik, erakunde eskatzaileek ekipamenduaren erabilgarritasuna eta errentagarritasuna ahalik eta handiena dela frogatu behar dute. Gainera, gailua erabiltzeko langile egokiak dituela eta hori bermatzen duen urteko mantentze-kontratua duela frogatu behar du.

3.– Los grandes equipamientos requieren personal operador especializado, así como un riguroso mantenimiento, por lo que los organismos solicitantes deberán acreditar la máxima disponibilidad y rentabilidad del equipamiento, disponiendo del personal operador adecuado y del contrato de mantenimiento anual que lo asegure.

4.– Eskaeran ikerketa-talde batek baino gehiagok parte hartzen duenean, araudi bat ezarri beharko da erositako ekipamenduaren erabilera kudeatzeko.

4.– Cuando en la solicitud participen más de un grupo de investigación el equipamiento adquirido deberá utilizarse mediante un reglamento de gestión de uso.

5.– Deialdi honetatik beren beregi baztertzen dira ondoko hauek: eraikinak berreratzeko edo hobetzeko obra zibilak; erabilera orokorreko (alegia, erabilera ez zientifikoko) altzari, gailu eta tresnak, irakaskuntzarako edo kalitatea kontrolatzeko eta zerbitzu teknikoak emateko erabiltzen direnak; bulegoko altzari, gailu eta tresnak; kudeaketako ekipo informatikoak. Aitzitik, prozesuak kontrolatzeko mikro-ordenagailuak eta kalkulu matematikoko ekipo bereziak onartu egingo dira.

5.– Se excluyen explícitamente de esta convocatoria la obra civil de remodelación o mejora de edificios, el mobiliario, aparatos e instrumental de uso general, no científico, de aplicación a la docencia o a la realización de servicios técnicos y de control de calidad, de oficina, el equipo informático de gestión, no obstante se admiten microordenadores de control de proceso, así como equipos específicos de cálculo matemático.

4. artikulua.– Diru-laguntzen zenbatekoa.

Artículo 4.– Cuantía de las ayudas.

Diru-laguntzen zenbatekoa ekipamendu arrunta erosteko onetsi den aurrekontuaren % 100eraino irits daiteke (90.000 euro, gehienez ere), edo ekipamendu handiak erosteko onetsi den aurrekontuaren % 50eraino (90.000 euro, gehienez ere). Diru-laguntza hori bateragarria izango da erakundeak ekipamendu bera erosteko jasotzen dituen bestelako diru-laguntzekin, baldin eta Zientzia Politikarako Zuzendaritzak baimentzen badu. Horrelakoetan, Zientzia Politikarako Zuzendaritzak diru-laguntza murriztuko du, gainfinantzaziorik gerta ez dadin.

La cuantía de las ayudas podrá alcanzar hasta el 100% de la totalidad del presupuesto aprobado para el coste de adquisición del equipamiento ordinario, con un límite máximo de 90.000 euros y hasta el 50% del presupuesto aprobado para el coste de adquisición los grandes equipamientos, con un límite máximo de 90.000 euros. Esta subvención será compatible con otras recibidas por el organismo para la adquisición del mismo equipamiento, siempre que sea autorizado por la Dirección de Política Científica, quien reducirá la subvención de forma que se evite la sobrefinanciación.

5. artikulua.– Eskabideak formalizatu eta aurkeztea.

Artículo 5.– Formalización y presentación de solicitudes.

1.– Eskaerak aurkezteko epea EHAAn argitaratu ondoko egunetik 2006ko ekainaren 19ra artekoa izango da, egun hau barne.

1.– El plazo de presentación de solicitudes será desde el día siguiente a la fecha de publicación en el BOPV hasta el 19 de junio de 2006 inclusive.

Eskabideak helbide honetara bidali behar dira:

Dichas solicitudes deberán remitirse a:

Eusko Jaurlaritza

Gobierno Vasco

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila

Departamento de Educación, Universidades e Investigación

Zientzia Politikarako Zuzendaritza

Dirección de Política Científica

Ikerketa Proiektuen Zerbitzua

Servicio de Proyectos de Investigación

Erreferentzia: Ekipamendu zientifikoa

Referencia: Equipamiento científico

Donostia kalea 1

C/ Donostia-San Sebastián, 1

01010 Vitoria-Gasteiz

01010 Vitoria-Gasteiz

Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko Legearen 38.4 artikuluan aurreikusitako bideetako batetik.

por cualquiera de los modos previstos en el artículo 38.4 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

2.– Eskaera ikertzaile nagusiak egin behar du, eta erakunde onuradunaren legezko ordezkariaren baimena izan behar du.

2.– La solicitud deberá ser realizada por el Investigador/a Principal, debiendo contar la misma con la autorización del Representante Legal del Organismo Beneficiario.

3.– Eskaeran sartu beharreko dokumentazioa 1. eranskinean azaltzen eta zehazten dena izango da. Eskaerarekin batera, papereko bi kopia eta disketeko edo CD-ko kopia elektronikoa aurkeztuko dira.

3.– La documentación a aportar en la solicitud será la que se especifica y detalla en el anexo 1. Se presentará la solicitud acompañada por dos copias completas en papel y copia electrónica en disquete o CD.

4.– Eskaerak egiteko inprimaki eredu bat izango dute interesatuek eskuragarri, interneteko helbide honetan: "http://www1.hezkuntza.ej-gv.net".

4.– Un modelo de impreso para la formulación de solicitudes, se encontrarán a disposición de los interesados en la dirección de internet: "http://www1.hezkuntza.ej-gv.net".

6. artikulua.– Laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 6.– Órgano de gestión de las ayudas.

Zientzia Politikarako Zuzendaritzari dagokio deialdi honetan aurreikusitako laguntzak kudeatzea, Ikerketa Proiektuen Zerbitzuaren bidez.

Corresponderá a la Dirección de Política Científica la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en esta convocatoria, a través del Servicio de Proyectos de Investigación.

7. artikulua.– Aurkeztutako eskabidean egindako hutsen zuzenketa.

Artículo 7.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Eskaeraren bat horretarako eginiko inprimakietan (edo ezartzen diren bestelako bitartekoetan) egiten ez bada, edo atal egokietan zerrendatutako dokumentazio osoa aurkezten ez bada, interesatuari agindeia egingo zaio, 10 eguneko epean akatsak zuzen ditzan edo nahitaezko agiri horiek aurkez ditzan. Hala egiten ez badu, eskaeran atzera egin duela ulertuko da, ebazpen egokia eman ondoren (Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko Legearen 42. artikuluan ezarritako terminoetan).

En el caso de presentarse solicitudes que no se hayan cumplimentado en los impresos o medios establecidos al efecto o no hubieran acompañado toda la documentación relacionada en los apartados correspondientes, se requerirá al interesado para que, en el plazo de 10 días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido en su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

8. artikulua.– Ebaluazioa eta esleipena.

Artículo 8.– Evaluación y adjudicación.

1.– Eskaerak Ebaluazio Batzordeak aztertuko ditu. Batzorde horretako kideak Zientzia Politikarako zuzendaria (bera izango da lehendakaria) eta Unibertsitate zuzendaria izango dira, Ikerketa Proiektuen Zerbitzuko buruaren laguntza teknikoarekin. Proiektu bakoitzari buruzko txostenak eskatu ahal izango dizkie Batzordeak dagokion jakintza-arloan prestigio handia eta ebaluatzeko esperientzia duten ikertzaileei. Batzorde honek deialdiko irizpideak behar bezala aplikatuko ditu, kasuan kasuko gaietako adituen txosten teknikoak bateratuko ditu eta eskaera bakoitzerako onetsitako aurrekontua ezarriko du.

1.– La comisión de evaluación estará constituida por el Director de Política Científica, que la presidirá, por el Director de Universidades, el Jefe del Servicio de Proyectos de Investigación y uno o dos expertos en evaluación científica. Dicha comisión podrá solicitar informes sobre cada proyecto a investigadores de reconocido prestigio y experiencia evaluadora en el área de conocimiento correspondiente: la comisión realizará una correcta aplicación de los criterios de la convocatoria y homogeneizará la interpretación de los evaluadores expertos en la materia.

2.– Ebaluazio prozesuaren barruan, Ebaluazio Batzordeak egoki iritziz gero, ekipamenduen kudeaketa edota konfigurazioan aldaketak sartzea iradoki diezaieke eskatzaileei, proiektuak programa honen helburuetara hobeto egokitzeko asmoz.

2.– En el proceso de evaluación, si así se estima conveniente, la comisión de evaluación podrá sugerir a los solicitantes la introducción de modificaciones en la configuración y/o gestión de los equipamientos para conseguir una mejor adaptación de los mismos a los objetivos de este programa.

3.– Diru-laguntzak emateko ebazpen-proposamena landu ahal izateko, Ebaluazio Batzordeak jarraian aipatzen diren irizpideak izango ditu kontuan eskabideak ebaluatu, aukeratu eta lehentasunen arabera ordenatu ahal izateko. Lehentasunak ezarri ondoren, diru-laguntza banatuko da, harik eta deialdi honetan dagoen kreditua agortu arte, baldin eta balorazioko 50 puntuak gainditzen badira.

3.– Al objeto de elaborar la propuesta de resolución de las subvenciones, la comisión de evaluación tendrá en cuenta los criterios que se especifican a continuación para la evaluación, selección y ordenación por prioridad de las solicitudes. Una vez priorizadas se procederá al reparto de la subvención hasta el agotamiento del crédito disponible en esta convocatoria siempre y cuando superen los 50 puntos de valoración.

Modalitate bien ebaluazio-irizpideak ondoko hauek izango dira:

Los criterios de evaluación de ambas modalidades son los siguientes:

EBALUAZIO-IRIZPIDEAK	PUNTUAK

CRITERIOS DE EVALUACIÓN	PUNTOS

1.– Eskaera egiten duen ikerketa-taldearen eta eskaeraren alde egiten duten taldeen kalitate zientifikoa.

1.– Calidad científica del equipo investigador solicitante, así como de los grupos que apoyan la solicitud, expresadas

Kalitate hau curriculum kolektiboen bidez adierazi behar da.	15

en los curricula colectivos	15

2.– Koordinatutako talde kopurua, eta eskaera egin duten taldeen eta eskaeraren alde egiten

2.– Numero de grupos coordinados y nivel de relación y trabajo en RED de los grupos solicitantes y de

duten taldeen harreman maila eta SAREKO lana.	10

apoyo a la solicitud	10

3.– Ikertzaileek eskatzen duten ekipamenduaren metodologiak eta teknikak erabiltzen erakusten

3.– La experiencia que los investigadores/as presenten en la utilización de las metodologías y técnicas a la que sirve

duten esperientzia.	10

el equipamiento solicitado 	10

4.– Eskatzen den ekipamendu zientifikoaren xede izango diren proiektuen kalitate zientifiko eta teknikoa.	20

4.– Calidad científico técnica de los proyectos para los que se solicita el equipamiento científico	20

5.– Ekipamenduaren operatibitatea, eskatzen den konfigurazioan.	15

5.– Operatividad del equipamiento en la configuración que se solicita	15

6.– Ekipamenduaren egokitasuna, taldeen ikerketa ildoetarako, eta ohiko alternatiben aldean

6.– Grado de idoneidad del equipamiento para las líneas de investigación de los grupos y ventajas frente a otras

dituen abantailak.	15

alternativas al uso.	15

7.– Ekipamendua erosteko finantzazio-iturri alternatiboak egotea positiboki baloratuko da.	15

7.– Se valorará positivamente la existencia de otra fuente de financiación para la adquisición del mismo equipamiento.	15

4.– Ebaluazio-irizpideak behar bezala aplikatzeko, horietako bakoitzerako 2. eranskinean ezarri diren adierazleak erabiliko dira.

4.– Para la adecuada aplicación de los criterios de evaluación se seguirán los indicadores que para cada uno de ellos se detallan en el anexo 2.

9. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 9.– Resolución.

1.– Ebaluazio Batzordeak proposamena aurkeztuko dio Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeari, eta hark esleipenak egingo ditu ebazpen baten bidez. Ebazpen hori banan-banan jakinaraziko zaie interesatuei; gero, emandako laguntzen berri emango da EHAAn, jendeak jakin dezan.

1.– La comisión de evaluación elevará la propuesta a la Viceconsejera de Universidades e Investigación, quien realizará las adjudicaciones mediante resolución, que será notificada individualmente a los interesados sin perjuicio de la posterior publicación en el BOPV de las ayudas concedidas a efectos de un general conocimiento.

2.– Ebazpenaren jakinarazpenean, onesten den proiektu bakoitzari buruzko erreferentzia hauek jarriko dira:

2.– En la notificación de la resolución se harán constar las siguientes referencias de cada proyecto aprobado:

– Ekipamenduaren modalitatea.

– La modalidad del equipamiento.

– Talde eskatzaileko ikertzaile nagusiaren izena.

– El nombre del Investigador Principal del grupo solicitante.

– Erakunde edo entitate onuraduna.

– El organismo o entidad beneficiaria.

– Ekipamendu zientifikoaren izena edo deskribapen laburra.

– El nombre o breve descripción del equipamiento científico.

– Deialdiaren bidez esleitzen den finantzazioa.

– La financiación adjudicada a través de la convocatoria.

3.– Ebazpen honen aurka gorako errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote interesatuek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, hilabeteko epean, jakinarazpena egin ondoko egunetik aurrera. Deialdi hau argitaratzen denetik hasita sei hilabeteko epean ez bada berariazko ebazpenik ematen, eskariak isilbidez ezetsitzat jo ahal izango dira.

3.– Contra dicha resolución podrán los interesados interponer recurso de alzada ante la Consejero de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de1 mes a partir del día siguiente al de su notificación. En caso de que no se hubiera dictado ni notificado resolución alguna antes de transcurridos 6 meses desde la publicación de la presente convocatoria, las solicitudes se podrán entender desestimadas por silencio.

10. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzeko baldintzak.

Artículo 10.– Condiciones del libramiento de la subvención.

1.– Onuradunak diru-laguntza onartu beharko du. Ebazpenaren jakinarazpena jasotzen duenetik 10 eguneko epean ez badio diru-laguntzari beren beregi uko egiten, onartu duela joko da.

1.– El beneficiario deberá aceptar la subvención. Si en el plazo de 10 días desde que se ha recibido la notificación de la resolución no se realiza una renuncia expresa se entenderá aceptada.

2.– Ikertzaile nagusia atxikita dagoen erakunde onuradunari ordainduko zaio diru-laguntzen zenbatekoa.

2.– El importe de la subvención se librará al organismo beneficiario solicitante de la subvención en la que se encuentre integrado el investigador/a principal.

3.– Diru-laguntza administrazioak ordainduko du, aldez aurretik. Ordainketa bakarrean emango du diru-zenbateko osoa, artikulu honetako 1. idatz-zatian ezarri den epea bukatutakoan eta ondoko agiriak aurkeztutakoan:

3.– El libramiento de la subvención lo realizará la administración con carácter anticipado y en pago único una vez que haya transcurrido el plazo al que se hace referencia en el apartado 1 de este artículo y se hayan presentado los siguientes documentos:

– Erosketa egin aurretiko proformako faktura.

– Factura proforma previa a la compra.

– Firma komertzial bati ekipamendua erosteko eginiko eskaera formala.

– Petición formal de compra del equipamiento a una firma comercial.

– Erakunde onuradunaren legezko ordezkariak sinatutako ziurtagiria, diru-laguntza osatzeko beharko litzatekeen diru-zenbatekoaren eskuragarritasunari buruzkoa, baldin eta ekipamenduaren kostu osoa jasotako diru-laguntza baino handiagoa bada.

– Certificado firmado por el Representante legal del Organismo beneficiario de la disponibilidad de la cantidad necesaria para complementar a la subvención en el caso en el que el coste total del equipamiento excediera a la subvención concedida.

Diru-laguntza ordaindu aurretik aurkeztu beharreko dokumentazioa laguntzak kudeatzen dituen organoari aurkeztu beharko zaio, ebazpenaren ondoko hiru hilabeteetan.

La documentación que antecede al pago de la subvención se deberá presentar ante el órgano gestor de las ayudas en el período comprendido por los tres meses posteriores a la fecha de la resolución.

4.– Diru-laguntzaren zenbatekoa abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritako berme-araubideari eutsiz bermatuko da. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren konturako diru-laguntzen itzulketen eta bermeen araubide orokorra arautu zen, eta kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, araubidea eta obligazioak ezarri ziren.

4.– El importe de la subvención será garantizado de acuerdo con el régimen de garantías establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegro de las subvenciones con cargo a los presupuestos generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participan en su gestión.

5.– Erakundea Euskal Autonomia Erkidegoko sektore publikoko entitate bat ez bada, Euskal Autonomia Erkidegoko zerga-betebeharrak beteta dituela frogatu beharko du, Ogasun eta Finantza sailburuaren 1991ko urriaren 7ko Aginduan ezarritakoari jarraiki (1992ko uztailaren 8ko EHAA, 131. zk.).

5.– Cuando el organismo no sea una entidad integrante del sector público de la Comunidad Autónoma del País Vasco, deberá acreditar el cumplimiento de las obligaciones tributarias de la Comunidad Autónoma del País Vasco según lo establecido en la Orden de 7 de octubre de 1991, del Consejero de Hacienda y Finanzas (BOPV n.º 131, de 8 de julio de 1992).

11. artikulua.– Diru-laguntzaren erabileraren jarraipena.

Artículo 11.– Seguimiento de la ejecución de la subvención.

1.– Ebazpenaren ondoko sei hilabeteetan erabili beharko da diru-laguntzaren diru-zenbateko osoa.

1.– La ejecución del gasto de la subvención se deberá realizar en el período comprendido por los seis meses posteriores a la fecha de la resolución.

2.– Diru-laguntza jasotzen duen erakundearen legezko ordezkariak finantzatutako ekipamendu zientifikoa erosi izanaren ordainagiri originalen fotokopia konpultsatuak bidali beharko dizkio Zientzia Politikako Zuzendaritzari, ebazpenaren ondoko zazpi hilabeteetan. Behin laguntzen organo kudeatzaileak zigilatu ostean, onuradunari itzuliko zaizkio.

2.– El representante legal del organismo beneficiario, receptor de la subvención deberá remitir a la Dirección de Política Científica, las facturas originales de compra del equipamiento científico financiado en el período comprendido por los siete meses posteriores a la fecha de la resolución. Una vez selladas por el órgano gestor de las ayudas serán devueltas al beneficiario.

3.– Faktura originalak erakunde onuradunean artxibatu beharko dira; halaber, Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak euren funtzioak betez eskatzen dioten informazio guztia eman beharko die, deialdi honetan jasotako diru-laguntzei buruz.

3.– Las facturas originales deberán archivarse en el organismo beneficiario; se deberá facilitar a la Oficina de Control Económico, al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas y a la Dirección de Política Científica la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto a las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

4.– Erakundeko legezko arduradunak laguntzen kudeaketa organoari txosten bat aurkeztu beharko dio, ikertzaile nagusiak sinaturik, ebazpena eman ondoko 12 hilabeteetan. Erositako ekipamendua jasotzeaz, martxan jartzeaz eta erabiltzeaz izan behar da txostena. Gutxienez atal hauek sartu behar dira bertan:

4.– El responsable legal del organismo con la firma del investigador/a principal deberá presentar al órgano gestor de las ayudas en el período comprendido por los 12 meses posteriores a la resolución un informe de recepción, puesta en marcha y utilización del equipamiento adquirido que recogerá como mínimo los siguientes apartados:

a) Ekipamenduaren behin betiko kokapenaren deskribapena.

a) Una descripción de la ubicación definitiva del equipamiento.

b) Hornitutako ekipamenduaren kalitatearekiko adostasuna, aurreikusitako helburuetarako egoki dela, eta harrera-proben emaitza.

b) La conformidad con el suministro, respecto a la calidad del equipamiento, su adecuación a los fines previstos y el resultado de las pruebas de recepción.

c) Ekipamendu handietarako, talde eskatzaileen artean ekipamenduaren erabilera konpartitzeko programa bat. Programa honetan, Zerbitzu Orokorreko araubidean dauden ikertzaileei irekita dagoen erabilera-araubide bat sartu behar da.

c) Para grandes equipamientos, un programa de utilización compartida del equipamiento entre los grupos solicitantes. Este programa deberá incluir un régimen de utilización abierto a los investigadores/as en régimen de Servicio General.

5.– Diru-laguntza jasotzen duten erakunde, entitate edo zentroen urteko memorietan eta ekipamendua erabiltzen den proiektuetatik sortutako zientzia-argitalpenetan, adierazi beharko da Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren babesletza jaso dela, eta ekipamenduaren diru-laguntza identifikatzen duen kodea.

5.– Deberá hacerse constar en las memorias anuales de los organismos, entes o centros receptores y en las publicaciones científicas derivadas de los proyectos que utilicen el equipamiento el patrocinio del Departamento de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco, y el código de identificación de la subvención del equipamiento.

6.– Diruz lagundutako ekipamendua deialdian ezarritako epeetan erostea galarazten duen arrazoirik balego, erakundearen legezko ordezkariak Zientzia Politikarako Zuzendaritzari gehienez 6 hilabeteko luzapena eskatu ahal izango dio gastua egiteko, luzapena eskatzea ekarri duten arrazoiak behar bezala frogatuz.

6.– En el caso excepcional de que existieran razones que hubieran impedido la adquisición del equipamiento subvencionado en los plazos previstos en la convocatoria, el representante legal del organismo, podrá solicitar a la Dirección de Política Científica, una prórroga de 6 meses como máximo en la ejecución del gasto, acreditando convenientemente las razones que motivan la solicitud de prórroga.

12. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 12.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntza ematerakoan kontuan izan behar diren baldintzak edonola aldatuz gero, diru-laguntzak emateko ebazpena ere alda liteke, baldin eta diru-laguntzaren xedea betetakotzat jotzen bada eta, bestelako erakunde publiko edo pribaturen batek diru-laguntza edo laguntzarik onartzekotan, eman egiten badio. Ondorio hauetarako, Zientzia Politikarako Zuzendaritzak bidezkoa den likidazio-ebazpena emango du, onartutako diru-laguntzen diru-zenbatekoak berregokitzeko.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objeto de ésta, y en su caso, la obtención concurrente de otras subvenciones y ayudas concedidas por cualquier otra entidad pública o privada, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de la concesión de subvenciones. A estos efectos la Dirección de Política Científica dictará la oportuna resolución de liquidación en la que se reajustarán los importes de las subvenciones concedidas.

Agindu honetan ezarritakoa ez betetzeagatik esleitu den diru-zenbatekoa aldatu edo indargabetu behar bada, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeak ebazpen indibidual baten bidez jakinaraziko du.

La modificación o anulación de la cantidad adjudicada por incumplimiento de lo establecido en la presente orden será notificada mediante resolución individual de la Viceconsejera de Universidades e Investigación.

13. artikulua.– Diru-laguntza itzultzeko arrazoiak.

Artículo 13.– Causa de reintegro de la subvención.

1.– Diru-laguntza emateko baldintzak nola edo hala betetzen ez direla frogatzen bada, Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko zaio jasotako dirua, batetik, eta bestetik, sortutako legezko interesak, hala agintzen baitute azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak. Itzultzeko modua ere aipatutako dekretuetan jasotzen da.

1.– La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que motivaron la concesión de la subvención dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades recibidas más los intereses legales que procedan.

2.– Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen 53. artikuluan azaldutako kausez gain, ondoko hauek izango dira ez-betetzearen kausak:

2.– Serán causas de incumplimiento además de las señaladas en el artículo 53 de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco las siguientes:

a) Ekipo bererako beste iturri batzuen finantzazioa pilatzea, edo finantzazioa eskatzeko beste erakunde, entitate edo zentro publiko zein pribatu bati ekipamenduaren aldaerak aurkeztea, behar bezala justifikatu gabe, eta Zientzia Politikarako Zuzendaritzari aldez aurretik jakinarazi gabe eta hark onetsi gabe.

a) La acumulación sobre un mismo equipo de financiación procedente de otras fuentes o la presentación ante otros organismos, entes o centros públicos o privados, en demanda de financiación, de variantes del equipamiento no justificadas suficientemente, sin que haya habido notificación previa a la Dirección de Política Científica y aprobación por parte de ésta.

b) Ekipamenduari ebazpenean ezarritako erabilera eman beharrean beste erabilera bat ematea.

b) El destino dado al equipamiento adquirido diferente a lo estipulado en la resolución.

c) Onartutako ekipamendua ez den ekipamendu bat ordaintzeko erabiltzea diru-laguntza.

c) La utilización de la subvención para el pago de un equipamiento distinto al concedido.

d) Ekipamenduaren erosketaren alde egin zuten ikertzaile taldeek ekipamenduaren erabilera konpartitzeko baldintzak ez betetzea.

d) El incumplimiento de las condiciones del reparto en la utilización del equipamiento entre los grupos de investigadores/as que apoyaron la adquisición del mismo.

e) Deialdi honetako oinarrien eta administrazio-agirien ez-betetze larria (osorik edo zati batez).

e) El incumplimiento grave total o parcial de las bases y de los documentos administrativos de esta convocatoria.

f) Datuak ezkutatzea, aldatzea edo eskaera manipulatzea, kasua larria denean.

f) La ocultación grave de los datos, su alteración o cualquier manipulación en la solicitud.

g) Diru-laguntza agindu honetan ezarritako epeetan ez erabiltzea.

g) La no ejecución del gasto de la subvención en los plazos establecidos en esta orden.

3.– Era berean, diru-laguntza (osorik edo zati batez) itzuli beharko da, baldin eta ikertzaile nagusiak edo diru-laguntza eskatu duen erakundearen legezko ordezkariak ekipamenduari uko egiten badiote, edo ikertzaile nagusia beste erakunde, entitate edo zentro batera joaten bada, edo EAEtik kanpo lanera joaten bada, ekipamendu zientifikoari dagokion proiektuen zuzendaritza arriskuan jarriz.

3.– También serán causa de reintegro total o parcial de la subvención la renuncia al equipamiento por parte del investigador/a principal, o del representante legal del organismo, que haya solicitado la subvención, o el traslado del investigador/a principal a otro organismo, ente o centro distinto del originario o su traslado fuera de la Comunidad Autónoma del País Vasco que haga peligrar la Dirección de los proyectos ligados al equipamiento científico.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Deialdi honen aurka, nahi izanez gero, berraztertzeko errekurtsoa aurkez daiteke, sail honen aurrean, hilabeteko epean, deialdia argitaratu ondoko egunetik aurrera. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa egin daiteke, administrazioarekiko auzietako jurisdikzioaren aurrean, bi hilabeteko epean, deialdia argitaratu ondoko egunetik aurrera.

Primera.– Contra la presente convocatoria se podrá interponer, con carácter potestativo, un recurso de reposición ante esta misma Consejería en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación o, un recurso contencioso-administrativo ante el orden Jurisdiccional Contencioso-Administrativo en el plazo de dos meses a contar asimismo desde el día siguiente al de su publicación.

Bigarrena.– Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

Segunda.– La presente orden surtirá efecto a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2006ko apirilaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de abril de 2006.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

I. ERANSKINA
ANEXO I
ESKAERAREN EDUKIA
CONTENIDO DE LA SOLICITUD

Eskaera orrian adierazi behar da, ondo ikusteko moduan, zein motatako eskaera den:

Se deberá señalar visiblemente en la hoja de solicitud si se trata de

1.– 1. modalitatea: Ekipamendu Arrunta.

1.– Modalidad 1: Equipamiento Ordinario.

2.– 2. modalitatea: Ekipamendu Zientifiko Handia.

2.– Modalidad 2: Gran Equipamiento Científico.

Kasu bietan, ondoko dokumentazio hau aurkeztu beharko da:

En ambos casos, la documentación a aportar será la siguiente:

a) Eskaera, ikertzaile nagusiak sinatuta, eskatutako ekipamenduaren deskribapen orokorra dakarrena (1-1 eranskina).

a) Solicitud debidamente firmada por el Investigador/a Principal, en la que conste una descripción general del equipamiento solicitado (anexo 1.1).

b) Eskaera egin duen ikerketa-taldearen datuak. Bertan taldeko ikertzaileen datu pertsonalak adierazi behar dira (1-2 eranskina).

b) Datos del equipo investigador solicitante en el que figuren los datos personales de los investigadores/as del equipo solicitante (anexo 1.2).

c) Eskaeraren aldeko taldeen datuak. Eskaeraren aldeko taldeetako ikertzaileen datu pertsonalak ere adierazi behar dira (1-3 eranskina).

c) Datos de los grupos que apoyan la solicitud en el que figuren los datos personales de los investigadores/as de los equipos que apoyen la solicitud (anexo 1.3).

d) Zentroko fitxa. Bertan, eskaeran parte hartzen duten ikertzaileak dauden erakundeen datuak adieraziko dira. Erakunde bakoitzaren IFKren kopia aurkeztu behar da (1-4 eranskina).

d) Ficha de centro, se indicarán los datos de los organismos en los que se integran los investigadores que participan en la solicitud (anexo 1.4) con copia del CIF de cada organismo.

e) Ekipamendu zientifikorako eskaeraren oinarri diren proiektuen identifikazioa, lantalde eskatzaileak azaldurik (2-1 eranskina).

e) Identificación de los proyectos que fundamentan la solicitud del equipamiento científico, formulados por el equipo solicitante (anexo 2.1).

f) Beste ikertzaile-talde batzuek ekipamendu zientifikorako eskaeraren alde egitea ekarri duten proiektuen identifikazioa (2-2 eranskina).

f) Identificación de los proyectos que fundamentan el apoyo por otros equipos de investigadores a la solicitud de equipamiento científico (anexo 2.2).

g) Proiektuetan ekipamenduaren premia dagoela justifikatu behar da. Orain arte erabiltzen izan diren ekipamenduen ordez orain eskatzen diren teknika eta tresna horiek zergatik diren beharrezko azaldu behar da, beraz. Proiektuetako bakoitzaren deskribapena (edo, gutxienez, ekipamenduaren erabileraren % 70 daukatenen deskribapena). Erabiltzen dituzten teknologia alternatiboak zehaztu behar dira, eta eskatutako ekipamenduak ekarriko lituzkeen onura eta abantailak azaldu (2-3 eranskina).

g) Justificación de la necesidad del equipamiento en los proyectos, indicando la necesidad de utilizar dicha técnica instrumental frente a otros equipamientos alternativos que se estén utilizando. Descripción de cada uno de los proyectos o al menos de los que acumulan el 70% de la utilización del equipamiento con especificación de las tecnologías alternativas que utilizan y las ventajas y beneficios que supone el usar el equipamiento solicitado (anexo 2.3).

h) Ekipamendu zientifikoaren eta bere osagaien balorazio ekonomikoa (2-4 eranskina).

h) Valoración económica del equipamiento científico y de sus componentes (anexo 2.4).

i) Ingurunean eta zentroan jada badauden ekipamenduak eskatzen badira, honakoak aurkeztu beharko dira: ekipamendu horien erosketako fakturak, egungo egoera, azken urteko ekipamenduaren erabileraren estatistika (erabileraren erregistroko liburuxkarekin bat) eta aurrekoarekiko ekipamendu berriak zer abantaila duen.

i) En el caso de solicitudes de equipamientos ya existentes en el entorno o en el mismo centro se deberá presentar la factura de compra del equipamiento existente, el estado actual, la estadística de uso del equipamiento del último año (de acuerdo al cuaderno de registro de uso) y descripción de las ventajas que aporta el nuevo equipamiento respecto al anterior.

j) Erakunde eskatzailearen adierazpena, bere ingurune zientifikoan honelako ekipamendurik ez dagoela azalduz. Beste erakunde batzuei ekipoa erosteko eginiko finantzazio-eskaerak ere aurkeztu behar dira. Finantza-erakundea eta eskatutako diru-zenbatekoa adierazi behar dira (eta emandakoa ere bai, eskaera ebatzita badago) (3. eranskina).

j) Declaración del organismo solicitante en el que se manifestará la inexistencia de este equipamiento en su entorno científico, así como las solicitudes de financiación realizadas a otros organismos para la adquisición del equipo. Se manifestará la entidad financiadora y la cantidad solicitada o concedida en caso de que ya estuviera resuelta (anexo 3).

k) Emandako diru-laguntzaren xehetasuna, deialdi honetan eskatutakoaren osagarri gisa, egiaztatzeko dokumentazioaren kopiarekin batera.

k) Detalle de subvención concedida como complemento a la solicitada en esta convocatoria, con copia de la documentación acreditativa.

l) Ikertzaile nagusiaren curriculum vitae. Eskaeraren alde egin duten taldeetako bakoitzeko ikertzaile nagusiaren curriculum vitae (4. eranskina).

l) Curriculum Vitae del Investigador/a Principal, así como de los investigadores/as principales de los equipos que apoyan la solicitud (anexo 4).

m) Eskaera egin duen ikerketa-taldearen curriculum kolektiboa (5. eranskina).

m) Curriculum colectivo del grupo investigador solicitante (anexo 5).

n) Eskaeran parte hartzen duten ikertzaile bakoitzaren NANaren kopia.

n) Copia del DNI de cada uno de los investigadores participantes en la solicitud.

Eskatutako ekipamendu zientifikoa beste ikerketa-talde batzuek erabiliko badute, erabilera kudeatzeko araudia aurkeztu behar da, sail honek abalaturik eta erakundeak sinaturik, ekipoaren erabilera beste ikerketa-talde batzuekin konpartituko dela bermatuz.

En el caso de que el equipamiento científico solicitado vaya a ser utilizado por otros equipos de investigación, presentación de un reglamento de gestión de uso avalado por el departamento y suscrito por el organismo que garantice la utilización compartida del equipo con otros grupos de investigadores/as.

Inprimakin ereduak (aipatutako eranskinekin) jarriko dira interesatuen esku, 5.4 artikuluan aipatzen diren lekuetan.

Unos modelos de impresos que recogen los anexos anteriores estarán a disposición de los interesados en las direcciones determinadas en el artículo 5.4.

Idatz-zati honetan aipatzen den dokumentazioaren originala eta bi kopia aurkeztu behar dira beti. Gainera, euskarri elektronikoan ere aurkeztu behar da dokumentazioa (disketean edo CD-an).

La documentación a la que se refiere este apartado deberá presentarse en original y dos copias además de en soporte electrónico en disquete o CD.

2. modalitateko eskaeren kasuan, Ekipamendu Zientifiko Handiak, ondoko dokumentazioa ere aurkeztu behar da.

En el caso de las solicitudes de Modalidad 2, Grandes Equipamientos Científicos, se aportará además la siguiente documentación:

o) Ekipamendu handiak finantzatzeko erakundearen konpromisoa. Deialdi honen bidez ematen zaion diru-laguntzako diru-zenbateko berdina (edo handiagoa) ordaintzeko konpromisoa hartu behar du bertan (6. eranskina).

o) Compromiso del organismo para la financiación de grandes equipamientos, comprometiéndose a aportar al menos una cantidad igual a la subvención que se le conceda a través de esta convocatoria (anexo 6).

p) Ekipamendu zientifiko handiak mantentzeko eta operatzeko erakundearen konpromisoa. Konpromiso honetan, adierazi beharko du ekipamendua operatzeko zein sistema erabiliko duen (langile operadoreak) eta ekipamendua mantentzeko zein sistema erabiliko duen, betiere eskatutako ekipamenduaren erabilgarritasuna eta errendimendua ahalik eta handiena dela ziurtatuz (7. eranskina).

p) Compromiso del organismo para la operación y mantenimiento de los grandes equipamientos científicos, en el que se determinará el sistema que adopta para operar (personal operador) con el equipamiento y para realizar el mantenimiento del equipamiento de forma que garantice la máxima disponibilidad y rendimiento del equipamiento solicitado (anexo 7).

q) Erabilera kudeatzeko araudia aurkeztu behar da, ikertzaile-taldeek ekipoaren erabilera konpartitua egingo dutela bermatuz.

q) Presentación de un reglamento de gestión de uso que garantice la utilización compartida del equipo por grupos de investigadores/as.

r) Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluko 5. idatz-zatian (Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldarazia) ezarritako kausetan ez daudelako zinpeko aitorpena.

r) Declaración jurada en la que se acredite que no están incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

II. ERANSKINA
ANEXO II
Ekipamendu Zientifikorako deialdia
Convocatoria de Equipamiento Científico
2006. urtea
Año 2006

IRIZPIDEA	ZEHAZTAPENAK	Irizpideko gehieneko puntuazioa: 15

CRITERIO	ESPECIFICACIONES	Puntuación máxima del criterio: 15

1.– Eskaera egiten duen ikerketa-taldearen eta eskaeraren alde 	Ebaluazioan emandako puntuazioa:

1.– Calidad científica del equipo investigador solicitante y de los 	Puntuación asignada en la evaluación:

egiten duten taldeen kalitate zientifikoa. Kalitate hau curriculum

grupos de investigación que apoyan la solicitud, expresadas

kolektiboen bidez adierazi behar da.

en el curriculum colectivo.

		Banaketa puntuetan	OHARRAK

		Distribución de puntos	COMENTARIOS

	1.–	Eskaera egin duen ikertzaile-taldearen zientzi argitalpenen kopuruak produktibitate ona erakusten du, edo betiere, dauzkan baliabideekin proportzioan dago kopuru hori.

	1.–	El grupo investigador solicitante realiza un número de publicaciones científicas que refleja una buena productividad y en todo caso es proporcional a los recursos de que dispone

	2.–	Eskaera egin duen ikertzaile-taldearen zientzi argitalpenen hedadura: nazioartekoa (puntuaziorik handiena), estatukoa (ertaina) edo tokikoa (gutxienekoa).

	2.–	El ámbito de las publicaciones científicas del grupo de investigación solicitante es o internacional, (máxima puntuación), o estatal (media) o local (mínima)

	3.–	Eskaera egin duen ikertzaile-taldeak aurkeztu dituen patenteen hedadura: estatukoa (puntuazio ertaina), Europakoa edo nazioartekoa (PCT) (handiena).

	3.–	El grupo de investigación solicitante presenta patentes de ámbito, estatal (media puntuación), europeo o internacional (PCT) (máxima)

	4.–	Dauzkaten patenteak lizentzien bidez merkaturatzeko fasean daude, tokiko, estatuko edo nazioarteko enpresentzat.

	4.–	Las patentes que tienen están en fase de comercialización a través de licencias a empresas de ámbito local, estatal o internacional

	5.–	Eskaera egiten duen ikertzaile-taldeak doktoretza-tesiak zuzendu ohi ditu, jasotzen dituen baliabideen besteko kopuru eta kalitatekoak.

	5.–	El grupo investigador solicitante dirige tesis doctorales habitualmente en número y calidad proporcionales a los recursos que recibe

	6.–	Eskaera egin duen ikertzaile-taldeak nazioarteko ikertzaile-taldeekin lankidetzan jarduten du, eta lankidetza hori elkarrekin idatzitako argitalpenetan erakusten da.

	6.–	El grupo investigador solicitante mantiene colaboraciones con grupos de investigación de ámbito internacional reflejado en publicaciones conjuntas

	7.–	Eskaera egin duen ikertzaile-taldearen zientzi argitalpenen kopuruak produktibitate ona erakusten du, edo betiere, dauzkan baliabideekin proportzioan dago kopuru hori.

	7.–	Los grupos investigadores que apoyan la solicitud realizan un número de publicaciones científicas que reflejan una buena productividad y en todo caso es proporcional a los recursos de que dispone

	8.–	Eskaeraren alde egin duten ikertzaile-taldeen zientzi argitalpenen eremua tokikoa, estatukoa edo nazioartekoa da.

	8.–	El ámbito de las publicaciones científicas de los grupos investigadores que apoyan la solicitud es local, estatal o internacional

	9.–	Eskaeraren alde egin duten ikertzaile-taldeek estatuko, Europako edo nazioarteko (PCT) hedadurako patenteak aurkeztu dituzte.

	9.–	Los grupos investigadores que apoyan la solicitud presentan patentes de ámbito , estatal, europeo o internacional (PCT)

	10.–	Dauzkaten patenteak lizentzien bidez tokiko, estatuko edo nazioarteko enpresei merkaturatzeko fasean daude.

	10.–	Las patentes que tienen están en fase de comercialización a través de licencias a empresas de ámbito local, estatal o internacional

	11.–	Eskaeraren alde egin duten ikertzaile-taldeek doktoretza-tesiak zuzendu ohi dituzte, jasotzen dituzten baliabideen besteko kopuru eta kalitatekoak.

	11.–	Los grupos investigadores que apoyan la solicitud dirigen tesis doctorales habitualmente en número y calidad proporcionales a los recursos que recibe

	12.–	Eskaeraren alde egin duten ikertzaile-taldeek nazioarteko ikertzaile-taldeekin lankidetzan jarduten dute, eta lankidetza hori elkarrekin idatzitako argitalpenetan erakusten da.

	12.–	Los grupos investigadores que apoyan la solicitud mantiene colaboraciones con grupos de investigación de ámbito internacional reflejado en publicaciones conjuntas

	13.–	Eskaera egin duten eta eskaeraren alde agertu diren ikertzaile-taldeetako ikertzaile nagusien garrantzi zientifikoa handiagoa da euren jakintza-eremuko ikertzaileen batez bestekoa baino.

	13.–	La relevancia científica de los Investigadores Principales solicitante y de apoyo es superior a la media de los investigadores de su área de conocimiento

IRIZPIDEA	ZEHAZTAPENAK	Irizpideko gehieneko puntuazioa: 15

CRITERIO	ESPECIFICACIONES	Puntuación máxima del criterio: 10

2.– Koordinatutako talde kopurua, eta eskaera egin duten taldeen eta eskaeraren 	Ebaluazioan emandako puntuazioa:

2.– Grupos coordinados y nivel de relación y trabajo en RED de los grupos 	Puntuación asignada en la evaluación:

alde egiten duten taldeen harreman maila eta SAREKO lana.

solicitantes y de apoyo a la solicitud

		Banaketa puntuetan	OHARRAK

		Distribución de puntos	COMENTARIOS

	1.–	Eskatutako ekipamendua edo haren oinarrizko unitatea ez dago EAEko eremu zientifiko-teknikoan.

	1.–	El equipamiento solicitado o la unidad más fundamental no se encuentra en el entorno científico técnico del País Vasco

	2.–	Eskaera egin duen taldeak eta eskaeraren alde agertu diren taldeak erakunde ezberdinetan daude.

	2.–	Los grupos participantes en la solicitud como solicitante y de apoyo pertenecen a diferentes organismos

	3.–	Eskaeran parte hartu duten taldeek elkarrekin lan egin ohi dute, inoiz elkarrekin lan egin dute edo eskaera honen ondorioz behin-behineko harremana dute.

	3.–	Los grupos participantes en la solicitud trabajan habitualmente en conjunto, han cooperado alguna vez, o bien por el contrario su relación es eventual por razón de esta solicitud.

	4.–	Eskaera egin duen taldeak eta eskaeraren alde agertu diren taldeak erakunde ezberdinetakoak dira eta elkarlanerako koordinatzen dira.

	4.–	Los grupos solicitantes y de apoyo son del mismo centro u organismo o pertenecen a diferentes centros Organismos que se coordinan para cooperar

	5.–	Talde eskatzaileek elkarrekin proiekturen bat daukate gaur egun.

	5.–	Existen algún proyecto en común en la actualidad entre los diferentes grupos solicitantes

	6.–	Zientziaren eta metodologiaren ikuspegitik arrazoi errealak daude parte hartzen duten talde guztiek eskaera elkarrekin egiteko, hurbiltasun eta abagune arrazoiez gain.

	6.–	Existen razones reales científicas y metodológicas por las que todos los grupos participantes comparten la solicitud más allá de las razones de cercanía y oportunidad.

	7.–	Eskaera egin duen taldeak eta eskaeraren alde dauden taldeak ezberdinak dira eta ikerketa-lerro ezberdinak lantzen dituzte, zentro edo departamentu berekoak diren arren.

	7.–	Los grupos solicitantes y de apoyo son grupos establecidos como diferentes, que trabajan en líneas diferentes de investigación, aún cuando son del mismo centro o departamento.

	8.–	Taldeen arteko harremanak, ekipamenduaren erabilera banatzeko portzentajeak, eta konpartitutako ekipamendua kudeatzeko proposamenak ekipamenduaren erabilera egokia eta errentagarria bermatzen dute.

	8.–	La relación anterior existente entre los grupos así como los porcentajes con los que distribuyen el uso del equipamiento y la propuesta de gestión del equipamiento compartido garantiza el uso adecuado y rentable del equipamiento

IRIZPIDEA	ZEHAZTAPENAK	Irizpideko gehieneko puntuazioa: 15

CRITERIO	ESPECIFICACIONES	Puntuación máxima del criterio: 10

3.– Ikertzaileek eskatutako ekipamenduaren metodologiak eta teknikak 	Ebaluazioan emandako puntuazioa:

3.– Experiencia de los investigadores en las metodología y técnicas a las que sirve 	Puntuación asignada en la evaluación:

erabiltzen esperientzia izatea.

el equipamiento solicitado	

		Banaketa puntuetan	OHARRAK

		Distribución de puntos	COMENTARIOS

	1.–	Talde eskatzaileak eskatutako ekipamendurako metodologia eta teknikak erabili ditu argitalpenetan. Edo teknika hauei buruzko ikerketak egin ditu.

	1.–	El grupo solicitante manifiesta publicaciones en las que ha utilizado la metodología y técnicas que representa el equipamiento solicitado. O ha investigado sobre dichas técnicas.

	2.–	Talde eskatzaileak, finantzazio publikoaren edo kontratuen bidez, eskatutako ekipamendurako teknologia eta teknikak erabili ditu.

	2.–	El grupo solicitante ha utilizado la tecnología y técnicas a que se refiere el equipamiento solicitado a través de financiación pública o contratos

	3.–	Talde eskatzaileak ezagupen eta esperientzia oparoak ditu eskatutako ekipamenduari dagozkion teknologien erabileran.

	3.–	El grupo solicitante manifiesta una amplio conocimiento y experiencia en el uso de las tecnologías asociadas al equipamiento solicitado.

	4.–	Talde eskatzaileak ondo ezagutzen ditu eskatutako ekipamenduaren teknologia eta teknika alternatiboak edota ekipamenduaren teknika eta teknologia aitzindariak; beraz, ekipamendua modu eraginkorrean erabili ahal izango du erosten duen unetik aurrera.

	4.–	El grupo solicitante conoce bien las tecnologías y técnicas alternativas y/o precursoras del equipamiento solicitado por lo que podrá utilizar el equipamiento con eficiencia desde su adquisición.

	5.–	Eskaeraren aldeko taldeak ezagupen eta esperientzia oparoak ditu eskatutako ekipamenduari dagozkion teknologien erabileran.

	5.–	El grupo de apoyo manifiesta un amplio conocimiento y experiencia en el uso de las tecnologías asociadas al equipamiento solicitado.

	6.–	Eskaeraren aldeko taldeak ondo ezagutzen ditu eskatutako ekipamenduaren teknologia eta teknika alternatiboak edota ekipamenduaren teknika eta teknologia aitzindariak; beraz, ekipamendua modu eraginkorrean erabili ahal izango du erosten duen unetik aurrera.

	6.–	El grupo de apoyo conoce bien las tecnologías y técnicas alternativas y/o precursoras del equipamiento solicitado por lo que podrá utilizar el equipamiento con eficiencia desde su adquisición.

	7.–	Ekipamenduak behar duen teknologia berria da ikertzaile-taldeentzat, baina laster ikasiko dute modu errentagarri eta eraginkorrean nola erabili.

	7.–	La tecnología que soporta el equipamiento es nueva para los grupos de investigación aunque adquirirán pronto la capacitación necesaria para un uso rentable y eficiente

	8.–	Gaiaren aurrekariak eta bibliografia ondo ezagutzen direla adierazi da ekipamendu eskaeran.

	8.–	La solicitud del equipamiento presenta un buen conocimiento de la bibliografía y antecedentes sobre el tema

IRIZPIDEA	ZEHAZTAPENAK	Irizpideko gehieneko puntuazioa: 15

CRITERIO	ESPECIFICACIONES	Puntuación máxima del criterio: 20

4.– Eskatzen den ekipamendu zientifikoaren xede izango diren proiektuen 	Ebaluazioan emandako puntuazioa:

4.– Calidad científico técnica de los proyectos para los que se solicita 	Puntuación asignada en la evaluación:

kalitate zientifiko eta teknikoa.

el equipamiento científico

		Banaketa puntuetan	OHARRAK

		Distribución de puntos	COMENTARIOS

	1.–	Ekipamenduaren erabilera nagusia eta lehentasunezkoa lehiaketako deialdi publikoetan finantzatzen diren ikerketa proiektuena izango da. Lehentasunezko erabilera edo erabilera nagusia ezin daiteke izan entitate edo enpresentzako zerbitzu edo lanak, kalitate kontrola, eta abarrekoak egitea, nahiz eta entitate edo enpresa horiek eremu publikokoak izan.

	1.–	El equipamiento se utilizará preferente y preponderantemente en proyectos de investigación financiados en convocatorias públicas competitivas. Se descarta el empleo preferente o preponderante en servicios o trabajos, control de calidad, etc., realizados para entidades o empresas, aunque sean de ámbito público

	2.–	Eskatutako ekipamendua aplikatuko zaien proiektuak (hau da, erabileraren portzentajerik handiena izango duten proiektuak) abian dira eta etorkizun hurbilean hala jarraituko dute, gutxienez urtebetez, eskaera egiten denetik aurrera.

	2.–	Los proyectos para los que se solicita el equipamiento (acumulan el mayor porcentaje de uso) están en actividad y tienen continuidad en un futuro inmediato, de al menos un año posterior a esta solicitud

	3.–	Proiektuak bukatzear edo eskaera-fasean badaude, hala adierazi behar da, kasu horretan ekipamenduaren erabilera errentagarria ez baitago bermatuta.

	3.–	Si los proyectos están a punto de terminar o están en fase de solicitud se debe hacer constar ya que no garantizan el uso rentable del equipamiento.

	4.–	Gainera, ekipamendua gehien erabiliko duten proiektuak kalitate handikoak dira, eta emaitza zientifiko esanguratsuak lortzeko aukerak dituzte.

	4.–	Además los proyectos que más utilizarán el equipamiento son proyectos de elevada calidad y expectativas de obtener resultados científicos relevantes.

	5.–	Proiektu nagusiak Europar Batasunak finantzatu ditu (gehieneko balorazioa).

	5.–	Los principales proyectos han sido financiados por la Unión Europea: máxima valoración

	6.–	Proiektu Nagusiak Espainiako Estatuko I+G Plan Nazionalak finantzatu ditu, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak finantzatu ditu edo Etortek programan daude (balorazio ertaina).

	6.–	Los principales proyectos han sido financiados por el Plan Nacional de i+D del Estado español. el Departamento de Educación Universidades e Investigación del Gobierno Vasco o corresponden al programa Etortek: Valoración media

	7.–	Proiektu nagusiak Saiotek programaren bidez finantzatu dira, edo autonomi, toki edo enpresa entitateek finantzatu dituzte (balorazio txikia).

	7.–	Los principales proyectos han sido financiados por el programa Saiotek o entidades autonómicas, locales o empresariales. Valoración baja.

	8.–	Inbertsio-maila eta ekipamenduaren kostua, proiektuotan lortu nahi diren emaitzak, eta proiektuaren aurrekontua proportzionalak dira.

	8.–	Existe proporcionalidad entre el nivel de inversiones y coste del equipamiento y los resultados que se espera obtener de los proyectos, así como el presupuesto mismo del proyecto.

	9.–	Ekipamenduaren erabilera nagusia (% 75) gehienez ere hiru ikerketa proiektutan biltzen da (baloraziorik handiena), edo ekipamenduaren erabileraren banaketa homogeneoa egin da proiektu gehiagoren artean (gutxiago baloratuko da).

	9.–	El mayor uso (75%) del equipamiento se concentra en no más de tres proyectos de investigación (Mayor valoración) o por el contrario se realiza una distribución homogénea del uso del equipamiento entre muchos proyectos (no deseable)

IRIZPIDEA	ZEHAZTAPENAK	Irizpideko gehieneko puntuazioa: 15

CRITERIO	ESPECIFICACIONES	Puntuación máxima del criterio: 15

5.– Ekipamenduaren operatibitatea, eskatzen den konfigurazioan.	Ebaluazioan emandako puntuazioa:

5.– Operatividad del equipamiento en la configuración que se solicita	Puntuación asignada en la evaluación:

		Banaketa puntuetan	OHARRAK

		Distribución de puntos	COMENTARIOS

	1.–	Funtsean gailu bakarrari dagokion ekipamendua lehenetsiko da, 18.000 euro baino gehiago balio duenean.

	1.–	Se prioriza que el equipamiento fundamentalmente corresponda a un único aparato, cuyo valor supere los 18.000 euros.

	2.–	Eskatu den ekipamendu nagusiaren konfigurazioa zuzena da proiektuen erabileraren ezaugarrien arabera.

		Está penalizado cuando se trate de un sumatorio de aparatos diversos de firmas comerciales diferentes que no constituyan una unidad funcional así como cuando se solicite más de un ejemplar del mismo equipamiento.

	3.–	Interesgarri litzateke eskatzen diren aukerazko osagaiak erostea beharrezkoa edo komenigarria den proiektuan.

	2.–	La configuración del equipamiento principal solicitado es correcta de acuerdo a las características del uso en los proyectos.

	4.–	Eskatutako ekipamendua, moduluak edukiz gero, jatorrian integratutako sistema bati dagokio, unitate funtzionalarekin, eta firma komertzial berak hornitzen du.

	3.–	Interesa conocer el grado de conveniencia y necesidad en los proyectos de la adquisición de los complementos opcionales que se solicitan.

	5.–	Eskatutako kostuen artean ez dira sartzen altzariak, ezta salak instalatzea, egokitzea edo eraikitzea, eta kudeaketako edo erabilera orokorreko materiala ere (hau da, ikerketa proiektuetarako berariazkoa ez dena).

	4.–	El equipamiento solicitado en caso de ser modular corresponde a un sistema integrado ya de origen, con unidad funcional, suministrándolo la misma firma comercial,.

	6.–	Eskatutako ekipamenduaren gutxieneko eta beharrezko konfigurazioaren gutxieneko kostuaren berri eman behar du ebaluatzaileak. Aztertu behar da eskaeran kostuak behar bezala aldatzen diren, komeni denaren arabera, konfigurazioan elementu osagarriak erantsiz, bilatzen diren zifretaraino iritsi arte. Hau are garrantzitsuagoa da ekipamendu zientifiko handien kasuan.

	5.–	Entre los costes solicitados no se incluyen mobiliario, instalación, acomodación, construcción de salas, o material de gestión o de uso genérico, no específico para los proyectos de investigación.

	7.–	Eskaeran parte hartzen duten talde guztiek erabiliko duten gailuaren gutxieneko konfigurazioaren berri jakitea komeni da, baita taldeen artean erraz konpartitu ote daitekeen ere.

	6.–	El evaluador debe informar sobre el coste mínimo de una configuración suficiente y necesaria del equipamiento solicitado. Se debe observar si en la solicitud se modifican oportunamente los costes, según convenga, añadiendo o quitando en la configuración elementos de carácter accesorio, hasta llegar a las cifras deseadas. Esto es más relevante en el caso de grandes equipamientos científicos

	8.–	Ondoko kasu hauetakoren bat gertatzen den jakiteko informazioa eskatzen da: zentro eskatzaileetakoren batean dagoen ekipamendua birjartzeko asmoa dagoen, bertsio eguneratu eta hobetua erosteko asmoa dagoen, edo orain dagoen gailua gehiegi erabiltzen delako gailu berria erosteko asmoa dagoen.

	7.–	Interesa conocer cual es la configuración mínima del aparato que dará servicio a todos los grupos participantes en la solicitud, y si podrá ser fácilmente compartido entre los grupos.

	9.–	Kasu honetan jada badagoen gailuaren antzinakotasuna, egungo egoera, bere erabilera, lortutako errentagarritasun zientifikoa eta eskatzen den bertsio berriaren abantaila erantsiak baloratu.

	8.–	Se solicita información sobre si en la solicitud se trata de la reposición de otro equipamiento ya existente en alguno de los centros solicitantes, o de una versión más actualizada o mejorada, o de la compra de un nuevo aparato debido a la sobreutilización del ya existente.

IRIZPIDEA	ZEHAZTAPENAK	Irizpideko gehieneko puntuazioa: 15

	9.–	En este caso valorar la antigüedad del aparato existente, el estado actual, su uso, la rentabilidad científica obtenida y las ventajas añadidas de la versión nueva que se solicita.

6.– Ekipamenduaren egokitasuna, taldeen ikerketa ildoetarako, eta ohiko alternatiben 	Ebaluazioan emandako puntuazioa:

CRITERIO	ESPECIFICACIONES	Puntuación máxima del criterio: 15

aldean dituen abantailak.

6.– Grado de idoneidad del equipamiento para las líneas de investigación de los grupos 	Puntuación asignada en la evaluación:

		Banaketa puntuetan	OHARRAK

y ventajas frente a otras alternativas al uso.

	1.–	Esan al daiteke eskaera egin duten ikertzaile-taldeek ikerketa-lerro bat edo gehiago finkatuta dutela, oraingo proiektuak bukatu ondoren ere ekipamenduaren erabilera bermatzen dutenak?

		Distribución de puntos	COMENTARIOS

	2.–	Taldeek ikerketa ekipamendua modu zentzudunean erabiliko dutela bermatzen al da, urtean ondoko ordu-kopuru hauetan: 0-100; 100-300; 300-700; 700<?

	1.–	Se puede decir que los grupos de investigación solicitantes tienen una o más líneas de investigación, ya consolidadas que garanticen el uso del equipamiento incluso después de que se terminen los proyectos actuales?

	3.–	Ikertzaileek proiektuekin duten dedikazioa ikusita, ekipamendua proiektuetan erabiliko den ordu-kopurua nahikoa izango dela esan al daiteke?

	2.–	Se garantiza un uso y empleo razonable del equipamiento en la investigación de los grupos en términos de n.º horas de uso al año: 0-100; 100-300; 300-700; 700<?

	4.–	Eskatutako ekipamendua dagozkion ikerketa proiektuak abiarazteko erabili diren teknikak baino hobea den, eta zein neurritan. Nolako abantailak izango dituen eta kostuekin proportzionalak diren.

	3.–	La dedicación de los investigadores a los proyectos hace suponer que las horas de utilización del equipamiento en ellos será suficiente?

	5.–	Ikertzaile-taldeetan ekipamenduak sortuko duen lehia zientifikoaren igoera azaltzen da.

	4.–	En qué medida el equipamiento solicitado es mejor que las técnicas con las que se han puesto en marcha los proyectos de investigación en los que se han de utilizar. Qué ventajas va a producir y si éstas son proporcionales a los costes.

	6.–	Ekipamenduen erabileraren premia eta onura, proiektuetan, bat al dator proposatu diren erabilera-portzentajeekin?

	5.–	Se explica el incremento de competitividad científica que va a producir el equipamiento en los grupos de investigación

IRIZPIDEA	ZEHAZTAPENAK	Irizpideko gehieneko puntuazioa: 15

	6.–	El grado de necesidad y beneficio del equipamiento en los proyectos se corresponde con los porcentajes de utilización propuestos?

7.– Ekipamendua erosteko finantzazio-iturri alternatiboak egoteaz balorazio 	Ebaluazioan emandako puntuazioa:

CRITERIO	ESPECIFICACIONES	Puntuación máxima del criterio: 15

positiboa egingo da.

7.– Se valorará positivamente la existencia de otra fuente de financiación para 	Puntuación asignada en la evaluación:

		Banaketa puntuetan	OHARRAK

la adquisición del mismo equipamiento.

	1.–	Ekipamendu bera erosteko beste administrazio publiko baten finantzazio-iturria badagoela adierazi da.

		Distribución de puntos	COMENTARIOS

	2.–	Elkarrekin finantzatze hori kostu osoaren % 50 edo gehiago bada, 15 puntu emango zaizkio. Txikiagoa bada, % 10eko bakoitzarengatik 3 puntu emango zaizkio, proportzio berean.

	1.–	Se ha manifestado que existe otra fuente de financiación de otra administración pública para la adquisición del mismo equipamiento

	2.–	Si la cofinanciación representa el 50% o más del coste total se le adjudica 15 puntos. Si es menor, se le adjudica proporcionalmente a razón de 3 puntos por cada 10%


Azterketa dokumentala


Análisis documental