Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

218. zk., 2005eko azaroaren 16a, asteazkena

N.º 218, miércoles 16 de noviembre de 2005


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
5675
5675

EBAZPENA, 2005eko urriaren 19koa, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariarena, 2006an zehar Eskola Ibiltarien programan parte har dezaten, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe arruntetan Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailetako ikasketetan ari diren ikasleei zuzendutako postuak eskaintzeari buruzkoa.

RESOLUCIÓN de 19 de octubre de 2005, del Director de Innovación Educativa, por la que se convocan plazas destinadas al alumnado que curse estudios de 5.º y 6.º de Educación Primaria en Centros Ordinarios de la Comunidad Autónoma del País Vasco, para su participación en el programa de Escuelas Viajeras durante 2006.

Aurreko urteetan bezala, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak, Hezkuntza eta Zientzia Ministerioarekin batera, Eskola Ibiltariak aurrera eramatea ziurtatzen duten jardunbideak ezarri behar ditu. 1986ko martxoaren 13ko Aginduaren (apirilaren 4ko BOE) lehen artikulua aldatzeari buruzko 1995eko ekainaren 28ko Aginduak (uztailaren 27ko BOE) zioenez, eta Euskal Autonomia Erkidegoari dagokionez, bidezkoa da horretarako esleitutako ibilbideak egingo dituzten Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailetako hamabi eta hamabost ikasle bitarteko 25 taldeak aukeratzea.

Como en años precedentes, el Departamento de Educación, Universidades e Investigación va a proceder, en colaboración con el Ministerio de Educación y Ciencia, al establecimiento de los mecanismos necesarios que garanticen la ejecución, desarrollo, seguimiento y difusión del Programa de Escuelas Viajeras. Conforme a la Orden de 28 de junio de 1995 (BOE de 27 de julio), que modifica el artículo primero de la Orden de 13 de marzo de 1986 (BOE de 4 de abril), procede, en lo que respecta a la Comunidad Autónoma del País Vasco, realizar la selección de los 25 grupos de doce a quince alumnos/as de 5.º y 6.º de Educación Primaria, que recorrerán las rutas asignadas al efecto.

2005. urtera arte, Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak ziurtatu egiten zuen aukeratutako taldeen joan-etorriak, hitzarmenak eta kontratuak izenpetuz lur-, itsaso- eta aire-garraioko enpresekin. Hala ere, eta garraio-aukerak asko direnez egun, Hezkuntza Ministerioak egokiago iritzi dio ikastetxeentzako laguntzak dirutan emateari, ikastetxea dagoen herritik ibilbidearen abiapunturainoko garraio-gastuak ordain ditzaten; hartara, ikastetxeek aukera izango dute joan-etorriak zuzenean antolatzeko, egokien iritzitako garraiobideak erabilita, baita jarduera prestatzeak dakartzan beste gastu batzuei aurre egiteko ere.

Hasta el año 2005, el Ministerio de Educación y Ciencia, aseguraba, mediante la suscripción de convenios y contratos con empresas de transporte terrestre, marítimo y aéreo, los desplazamientos de los grupos seleccionados. No obstante, debido a la actual diversidad de opciones de transporte, el Ministerio de Educación ha considerado más adecuado conceder ayudas en metálico a los centros, destinadas a sufragar los gastos de transporte desde la localidad del centro hasta la cabecera de ruta, que les permita organizar directamente los traslados por los medios de locomoción que consideren más adecuados, así como atender a otros gastos derivados de la preparación de la actividad.

Hori horrela, honako hau

En su virtud,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– 1.– Eskola Ibiltarien programan parte hartzeko postuetarako deia egiten da. Ekintza bi epetan egingo da, lehenengoa 2006ko martxoaren 28tik ekainaren 12ra bitartean, eta bigarrena, irailaren 26tik azaroaren 27ra bitartean.

Primero.– 1.– Se convocan plazas para participar en el programa de Escuelas Viajeras, cuya actividad se desarrollará en dos fases, la primera entre el 28 de marzo y el 12 de junio, y la segunda entre el 26 de setiembre y el 27 de noviembre de 2006.

2.– Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak laguntza emango die talde parte-hartzaileei, joan-etorriak eta jarduera presta ditzaten; beraz, ibilbidearen abiapuntuko egoitzarainoko garraioa talde bakoitzaren kontura egingo da. Gastu horiei aurre egiteko, baina, aukeratutako ikastetxeek laguntza bana jasoko dute parte hartzen duen talde bakoitzeko (talde bakoitza 12 eta 15 ikasle bitartekoa izango da, eta irakasle bat ere izango du). Laguntzaren zenbatekoa zehazteko garaian, ondoko moduluak erabiliko dira, ikastetxea dagoen herriaren eta ibilbidearen abiapuntuaren arteko kilometro-distantzia (joan-etorria) hartzen baitute kontuan:

2.– El Ministerio de Eduación y Ciencia concederá a los grupos participantes una ayuda para el desplazamiento y preparación de la actividad, de tal manera que, el transporte hasta la residencia cabecera de ruta será a cargo de cada grupo. Para contribuir a dichos gastos, los centros seleccionados recibirán una ayuda por cada grupo participante, compuesto por 12 a 15 alumnos/as y un/a profesor/a, y que estará determinada de acuerdo con los siguientes módulos de distancia en kilómetros (ida y vuelta) entre la localidad del centro y la de cabecera de la ruta:

500 kilometro baino gutxiago: 960 euro, gehienez ere.

Menos de 500 kilómetroos: hasta un máximo de 960 euros.

501 eta 1.000 kilometro bitartean: 1.440 euro, gehienez ere.

Entre 501 y 1.000 kilómetros: hasta un máximo de 1.440 euros.

1.001 eta 2.000 kilometro bitartean: 2.128 euro, gehienez ere.

Entre 1.001 y 2.000 kilómetros: hasta un máximo de 2.128 euros.

2.001 eta 2.500 kilometro bitartean: 2.592 euro.

Entre 2.001.y 2.500 kilómetros: 2.592 euros.

2.500 kilometro baino gehiago, baita Kanariar Uharteetako, Balearretako eta Melillako ibilbideak egiten dituzten ikastetxeek ere: 3.072 euro, gehienez ere.

Más de 2.500 kilómetros, así como los centros que recorran las rutas de las Islas Canarias, Baleares y Melilla: hasta 3.072 euros.

Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak jarriko ditu laguntza horiek, eta EAEko Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren bitartez ordainduko zaizkio ikastetxe parte-hartzaileei.

Estas ayudas, que sufraga el Ministerio de Educación y Ciencia, se librarán a los centros educativos participantes a través del Departamento de Educación, Universidades e Investigación de la CAPV.

3.– Ibilbidea aste bakoitzeko astearte arratsaldez hasiko da, eta itzulera hurrengo astelehen goizean izango da.

3.– El recorrido de las rutas se iniciará en la tarde del martes de cada semana y el regreso, en la mañana del lunes siguiente.

4.– Euskal Autonomia Erkidegoko taldeei eman dakizkiekeen 15 ibilbideen katalogoa Ebazpen honen I. eranskinean azaltzen da.

4.– El catálogo de las 15 rutas asignables a los grupos del País Vasco se explicita en el anexo I de la presente Resolución.

5.– Ibilbideen lurraldekako talde-banaketa II. eranskinean (A eta B) zehazten da.

5.– La distribución de grupos por cada Territorio Histórico para las distintas rutas se detalla en el anexo II (A y B).

Bigarrena.– 1.– Eskola Ibiltarietan parte ahal izango dute 2005-2006 ikasturtean Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeetan Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailan ari diren ikasleek.

Segundo.– 1.– Podrán participar en las Escuelas Viajeras los alumnos y alumnas que durante el curso 2005-2006 cursen estudios de 5.º y 6.º de Educación Primaria, en centros escolares de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.– Ikasleak 12 eta 15 kide bitarte dituzten taldeetan batuko dira, beren ikastetxeko irakasle bana (tutorea edo normalean taldeari eskolak ematen dizkiona) laguntzaile izanik.

2.– El alumnado se agrupará en grupos de 12 a 15, a los que acompañará un profesor/a del Centro, que tendrá que ser tutor/a o, en su caso, impartir habitualmente clases al grupo.

3.– Irakasle laguntzailea parte hartzeko proiektuaz arduratuko da.

3.– El profesor/a acompañante se responsabilizará del proyecto de participación.

4.– Duten neurriagatik 12 eta 15 ikasle bitarteko talderik osatzerik ez duten ikastetxeak talde oso bat egiteko bil daitezke, eta irakasle laguntzailea nor izango den adostu beharko dute.

4.– Aquellos Centros que, por su tamaño, no puedan constituir un grupo de 12 a 15 alumnos/as, podrán unirse para formar un grupo completo, debiendo acordar quién será el profesor/a acompañante del mismo.

Hirugarrena.– 1.– Ikastetxeko zuzendariak dagokion Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzara (Pedagogia Berrikuntzarako Burutzara) bidaliko ditu eskariak, bete ondoren. Eskabideak aurkezteko, halaber, beste bulego batzuk ere erabil daitezke, hain zuzen ere, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen (30/1992 Legea) 38.4 artikuluan jasotzen direnak. Zentro eskatzaileek eskabideak posta-bulegoan aurkeztea erabakiz gero, gutun-azal irekian egingo dute, eta horrela, posta-funtzionarioak, gutuna zertifikatu aurretik, zigilua bota ahal izango du eskabide-orrian. Ikastetxeetako erregistroak ez dira sartzen lege horretako 38.4 artikuluan jasotako egoitzen artean.

Tercero.– 1.– El/la Director/a de cada Centro enviará a la Delegación Territorial de Educación correspondiente (Jefatura de Renovación Pedagógica) las solicitudes completas. También podrá utilizarse para la presentación de solicitudes, cualquiera de las dependencias previstas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. En el caso de que los centros solicitantes optaran por presentar su solicitud en una Oficina de Correos, lo harán en sobre abierto para que la instancia sea sellada por el funcionario o funcionaria de Correos, antes de ser certificada. Los registros de los centros docentes, no se considerarán incluidos dentro de las dependencias enumeradas en el artículo 38.4 de la referida Ley.

2.– Eskabidean honako hauek sartu beharko dira: III., IV. eta V. eranskinetan arautzen den ereduari jarraituz:

2.– Se deberá incluir en la solicitud, según modelo normalizado que se recoge en los anexos III, IV y V:

a) Ikasle bakoitzaren eskaria, dagokion guraso-baimena barne dela (III. eranskina).

a) Las solicitudes de cada alumno/a, con el correspondiente permiso paterno/materno (anexo III).

b) Zuzendaritzaren txostena (IV. eranskina).

b) El informe de la propia Dirección (anexo IV).

c) Parte-hartzaileen zerrenda osoa (V. eranskina).

c) La relación total de participantes (anexo V).

3.– Halaber, egin beharreko ekintza eta hautatutako ikasle-zerrenda onartzen dituen ordezkaritza-organo gorenenaren agiria ere sartuko da.

3.– Asimismo, se incluirá acta del Órgano máximo de representación que apruebe la actividad a realizar y la relación del alumnado seleccionado.

4.– Eskariek, beti 12-15 ikaslez eta irakasle batez osatutako taldeenak, burutu beharreko ekintzen aurreproiektua ekarriko dute berekin, ikastetxearen programakuntzari lotuta eta VI. eranskinaren orientabideen arabera, eta bertan hau azalduko da:

4.– Las solicitudes, referidas obligatoriamente a grupos de 12 a 15 alumnos/as y 1 profesor/a, deberán ir acompañadas, necesariamente, de un anteproyecto de participación, elaborado en función de la programación general del centro y de los objetivos generales que figuran en al anexo VI, y en el que se expondrá:

a) Ikasleek bereganatuko dituzten ezagupenak, bai ikastetxeko aurreko lanaren bidez, bai ibilbidea bera eginez.

a) Conocimientos que va a adquirir el alumnado mediante el trabajo previo en el centro y en el desarrollo de la Ruta.

b) Ekintza horren bitartez, parte hartzen duen ikasle-talde jakin horretan gara daitezkeen gaitasun nagusienak.

b) Principales capacidades que, a través de esta actividad, se considera que pueden ser desarrolladas en el grupo concreto del alumnado participante.

c) Parte hartzen duten ikasleen ezaugarri eta interesak kontuan hartuta, sendotu nahi diren bizikidetasunerako joerak, ohiturak eta arauak.

c) Actitudes, hábitos y normas de convivencia que se deseen potenciar teniendo en cuenta las características e intereses del alumnado participante.

Laugarrena.– Eskaerak aurkezteko epea 2005eko abenduaren 16an amaituko da.

Cuarto.– El plazo de presentación de solicitudes finalizará el 16 de diciembre de 2005.

Bosgarrena.– Eskariak aurkezteko epea amaitutakoan, lurralde ordezkaritzetan hautapen-batzorde bana eratuko da, ondoko kideak izango dituena:

Quinto.– Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, en cada Delegación Territorial se constituirá una Comisión de Selección integrada por los siguientes miembros:

– Hezkuntzako lurralde-ordezkaria, batzordeburu arituko dena.

– El/la Delegado/a Territorial de Educación, que actuará como presidente/a.

– Pedagogia Berrikuntzako lurralde-burua.

– El/la Jefe/a Territorial de Renovación Pedagógica.

– Aukera Berdintasun Unitateko arduraduna.

– El/la Responsable de la Unidad de Igualdad de Oportunidades.

Seigarrena.– Balorazio batzordeak eskabidean hutsik edo zehaztugabetasunik antzematen badu, eskatzaileari jakinaraziko dio, eta 10 eguneko epea emango hutsok zuzentzeko. Hamar egunen buruan zuzendu ezean, eskatzaileak eskaerari uko egin diola ulertuko da, ebazpena –4/1999 Legearen 42. artikuluak aurrez ikusitako moduan idatzi beharrekoa– eman ondoren.

Sexto.– Si las Comisiones de Valoración advirtieran en la solicitud presentada la existencia de algún defecto o inexactitud, lo comunicarán al solicitante, concediéndole un plazo de diez días para que proceda a su subsanación. Transcurrido dicho plazo sin haber procedido a la subsanación, se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución, que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 4/1999.

Zazpigarrena.– 1.– Batzordeak, hautatu beharreko taldeei buruzko proposamena egingo du, horretarako II. eranskinean agertzen diren talde-kopurura eta ibilbide-banaketara mugatuz.

Séptimo.– 1.– La Comisión elevará propuesta sobre los grupos a seleccionar, ajustándose para ello al número de grupos y a la distribución de rutas que se detallan en el anexo II.

2.– Hautapena egiterakoan, irizpideak honako hauek izango dira:

2.– La selección se efectuará atendiendo a los siguientes criterios:

a) 5.000 biztanle baino gutxiagoko herrietako zentroak: 2,5 puntura arte

a) Centros ubicados en localidad con población inferior a 5.000 habitantes: Hasta 2,5 puntos

b) Ekintza honetan lehenago parte hartu ez izana: 2 puntura arte

b) No haber participado anteriormente en esta actividad: Hasta 2 puntos

c) Gutxiengo etniko eta/edo kulturalak onartzen dituzten zentroak; onartu ere, matrikulatutako ikasle guztien % 5 baino gehiagoko portzentajean: 1,5 puntura arte

c) Centros que acojan a minorías étnicas y/o culturales en un porcentaje superior al 5% del total del alumnado matriculado: Hasta 1,5 puntos	

d) Aurkeztutako egitasmoaren kalitatea: 2 puntura arte

d) Calidad del proyecto presentado: Hasta 2 puntos

e) Egoera berdinean egonez gero, lehentasuna izango dute neska-mutilen proportzio orekatua duten taldeek: 2 puntura arte

e) En igualdad de condiciones, tendrán prioridad los grupos con una proporción equilibrada de chicos y chicas: Hasta 2 puntos	

3.– Aukeraketa egiterakoan honako hau hartuko da kontuan: udazkeneko txandan parte hartzeko, aukeratu behar diren ikasle-taldeek Lehen Hezkuntzako 4.ean edo 5.ean matrikulaturik egon behar dutela, horrela, parte hartzeko unean, Lehen Hezkuntzako bosgarrena edo seigarrena egiten egon daitezen.

3.– En el momento de la selección, se tendrá en cuenta que, para participar en el período de otoño, los grupos del alumnado a seleccionar, tienen que estar matriculados en 4.º o 5.º de Educación Primaria, de forma que estén cursando 5.º o 6.º de Educación Primaria en el momento de su participación.

Zortzigarrena.– 1.– Hautaketa egindakoan, aukeratutako ikastetxeei dagokien dokumentazioa Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzara igorriko da.

Octavo.– 1.– Realizada la selección, la documentación relativa a los grupos propuestos por la Comisión será remitida a la Dirección de Innovación Educativa.

2.– Halaber, talde eskatzaile guztien zerrenda bidaliko da, lehentasunaren arabera ordenatuta, horrela, sor litezkeen ordezpen beharrei aurre egin ahal izateko. Zerrendaren amaieran kanpo utzitako eskatzaileak eta berauek baztertzeko arrazoiak agertuko dira.

2.– Asimismo, se enviará un listado del conjunto de los grupos solicitantes, ordenados por orden de preferencia de cara a las sustituciones que eventualmente se puedan producir. Al final del listado aparecerán también los solicitantes excluidos, indicando las causas de exclusión.

3.– Lurralderen batean ikastetxe berari bi ibilbide emango balitzaizkio, emate hori baldintzapean geratuko da; hain zuzen, beste lurralderen batean, puntuazio nahikoa izanda ere, bere jatorrizko lurraldeari zegozkion guztiak jadanik emanda izateagatik, ibilbiderik egin ezinik eta erreserban geratu den ikastetxerik ez izateko baldintzaren pean.

3.– En el caso de que en alguno de los Territorios se diera la circunstancia de que a un mismo centro se le concedieran dos rutas, dicha concesión quedará condicionada a que en otro Territorio no quede en reserva algún centro que, aun reuniendo suficiente puntuación, no pudiera disponer de una ruta por haberse adjudicado la totalidad de las que correspondían a su Territorio de origen.

Bederatzigarrena.– 1.– Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak hautatuei eta lurralde-ordezkaritzei behin betiko hautapenaren emaitzaren berri emango die, dagokion ibilbidea eta data-esleipena agertuz.

Noveno.– 1.– La Dirección de Innovación Educativa comunicará a los elegidos y a las Delegaciones Territoriales el resultado de la selección definitiva, con la consiguiente asignación de rutas y fechas.

2.– Eskarian ageri den ikasleren batek ezin badu jardueran parte hartu, ikastetxeak kurtso bereko beste ikasle bat jar dezake haren ordez; taldeak, nolanahi ere, inoiz ezingo du parte hartu hamabi ikasle eta irakasle bat baino gutxiagorekin, edota hamabost ikasle eta irakasle bat baino gehiagorekin. Kide-kopuru hori ez izatekotan, ikastetxeak Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari jakinarazi, eta idatziz egin beharko dio uko parte hartzeari. Halakoetan, erreserbako ikastetxe batek hartuko du postua, edo bestela, EAEko erreserba-zerrendan ikastetxerik ez bada, beste hezkuntza-administrazio baten mendeko ikastetxeren bati eskainiko zaio.

2.– Si alguno/a de los alumnos/as que figuran en la solicitud no pudiese participar en la actividad, el centro podrá proceder a su sustitución por otro/a del mismo curso, pero en ningún caso podrá participar el grupo con un número inferior a doce alumnos/as y un/a profesor/a, ni superior a quince alumnos/as y un/a profesor/a. De no contar con ese número de componentes, el centro deberá comunicarlo a la Dirección de Innovación Educativa y renunciar por escrito a su participación, pasando a ocupar su lugar un centro de reserva u ofrecerse a un centro dependiente de otra administración educativa, en el caso de que en la CAPV no hubiera centros en lista de reserva.

3.– Uko egitea gertatuz gero, Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak jarduera prestatu eta joan-etorrietarako eskainitako laguntzak, erreserbako ikastetxeari ematen zaizkionak, inoiz ez dira uko egin duen ikastetxeari emandakoak baino gehiago izango.

3.– En los casos de renuncia, las ayudas ofrecidas por el Ministerio de Educación y Ciencia, para la preparación de la actividad y el desplazamiento que se concedan al centro de reserva no podrán exceder de la cuantía concedida al centro que ha renunciado.

Hamargarrena.– Postua emateak 1986ko martxoaren 13ko Aginduak ezarritako estalduretarako eskubidea dakar.

Décimo.– La concesión de plaza supone el derecho a las coberturas establecidas en la Orden de 13 de marzo de 1986.

Hamaikagarrena.– 1.– Hautatu diren taldeetako irakasleek ikasleekin batera prestatuko dituzte ibilaldiko bideak. Egokitu zaien ibilbideko koordinazioarengandik jasoko dituzten materialetan oinarrituz eta programa daitezen berariazko helburuen arabera, ikasleek ibilbide-koadernotxo labur bat egingo dute. Ikastetxean burututako jarduera-prestakuntzaren lanaren laburpena jaso beharko da koadernotxo horretan eta, gero, egingo duten ibilbideko Koordinazio Taldean aurkeztu beharko da.

Undécimo.– 1.– Los/as profesores/as cuyos grupos hayan sido seleccionados, prepararán con su alumnado los itinerarios de la ruta que van a realizar. En base a los materiales que reciban desde la Cabecera de la ruta que les haya correspondido y en función de los propios objetivos específicos que se programen, el alumnado elaborará un breve dossier de Ruta, que será el resumen del trabajo de preparación de la actividad realizado en el centro escolar y que presentarán al Equipo de Coordinación de la Ruta a la que se incorporen.

2.– Ibilbidearen hasierara sartzeko unean, parte hartzen duten ikasle-talde bakoitzaren irakasle arduradunek V. eranskineko jatorrizko eredu bat emango diote Koordinazio Taldeari, behar bezala beteta, izenpetuta eta zigilua emanda.

2.– En el momento de su incorporación a la Cabecera de ruta, el profesorado responsable de cada grupo de alumnos/as participante, entregará al Equipo de Coordinación, un modelo original del anexo V, debidamente cumplimentado, firmado y sellado.

3.– Ibilbideko Koordinazio Taldeak, ekitaldia prestatzeko dagokion dokumentazio guztia parte hartzen duten ikastetxeei bidaltzerakoan, honako hau ere jakinaraziko die: ibilbideak gauzatzerakoan, talde bakoitzak erabili eta osatu ahal izango duen 1. paragrafoan aipatutako koadernotxoa, edo, alderantziz, parte hartzen duten hiru ikastetxeentzat berdina izango den, eta Koordinazio Taldeak aurretik prestatuko duen ibilbide-koadernotxoa edukiko duten.

3.– El Equipo de Coordinación (al enviar a los centros participantes toda la documentación pertinente para preparar la actividad), les comunicará asimismo, si durante el desarrollo de los diferentes itinerarios, cada grupo podrá utilizar y completar el dossier citado en el punto 1, o por el contrario, dispondrán de un cuadernillo de ruta común a los tres centros participantes, elaborado previamente por el Equipo de Coordinación.

Hamabigarrena.– Eskola Ibiltarien Programaren talde onuradunek ondoko dokumentazioa aurkeztu beharko dute jarduera amaitzean:

Duodécimo.– Los grupos beneficiarios del Programa Escuelas Viajeras, a la finalización de la actividad, quedan obligados a presentar la siguiente documentación:

1.– Egindako bidaiaren eta egonaldiaren azalpen-memoria: gehienez ere, 10 folio. Ondokoak agertuko dira memoria horretan: parte hartu duten ikasleen eta irakasleen kopurua, programaturiko helburuak noraino bete diren, egindako jardueren ebaluazioa, eta, hala bada, hurrengo deialdietan kontuan hartzeko moduko iradokizunak.

1.– Memoria descriptiva del viaje y estancia realizados, con una extensión máxima de 10 folios. Dicha memoria reflejará el número de alumnos/as y profesores/as participantes, el grado de cumplimiento de los objetivos programados y la evaluación de las actividades desarrolladas, así como las posibles sugerencias que pudieran ser tomadas en cuenta en futuras convocatorias, ne su caso.

2.– Ikastetxeko Zuzendaritzaren ziurtagiria, laguntza ematea ekarri zuen helburu edo xede bete dela adierazten duena. Parte hartu duten ikasle-irakasleen izenak ere jasoko dira bertan.

2.– Certificado de la Dirección del centro que exprese que ha quedado cumplida la finalidad que motivó la concesión de la ayuda y en el que deberán relacionarse los nombres del alumnado y el profesorado participantes.

3.– Aurkibide-karpeta, ondokoak hartuko dituena: Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak emandako laguntzari egotz dakizkiokeen gastuen jatorrizko ordainagiri eta fakturak eta legez onartutako beste edozein gastu-frogagiri.

3.– Carpeta-índice que incluya todos los originales de recibos y facturas y cualquier otro justificante de gasto realizado que, legalmente admitido, sea imputable a la ayuda concedida por el Ministerio de Educación y Ciencia.

Laguntzon onuradunak ikastetxe publikoak direnean bakarrik ordezkatu ahal izango da 3. puntuan eskatutako dokumentazioa Eskola Kontseiluaren ziurtagiri batekin. Ziurtagiri hori jasotako laguntzaren aplikazioari buruzkoa izango da, eta aurkibide-karpetan jasotako jatorrizko frogagiriak ordezkatuko ditu. Jatorrizko frogagiri horiek ikastetxeetan geratuko dira, dagozkion kontrol-organoen esku, betiere.

Únicamente, cuando los beneficiarios de estas ayudas sean centros públicos, la documentación exigida en el punto 3, podrá ser sustituida por una certificación del Consejo Escolar sobre la aplicación dada a la ayuda percibida, que sustituya a los justificantes originales contenidos en la carpeta-índice. Estos justificantes originales quedarán en poder de los centros, a disposición de los órganos de control correspondientes.

4.– Jarduera egin eta hurrengo hilabetearen barruan, ikastetxe onuradunek memoriaren eta aurreko ataletan eskatutako gainerako dokumentazioaren hiru ale bidali beharko dituzte Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzara (Donostia kalea, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz). Zuzendaritza horrek, halaber, Hezkuntza eta Zientzia Ministerioari igorriko dizkio.

4.– Durante el mes siguiente a la realización de la actividad, los centros beneficiarios, deberán remitir tres ejemplares de la memoria y el resto de la documentación exigida en los apartados anteriores al Departamento de Educación, Universidades e Investigación, Dirección de Innovación Educativa (calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz), quien la remitirá al Ministerio de Educación y Ciencia.

AZKEN XEDAPENA

DISPOSICIÓN FINAL

EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera hartuko du indarra ebazpen honek.

La presente resolución entrará envigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko urriaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de octubre de 2005.

Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaria,

El Director de Innovación Educativa,

KONRADO MUGERTZA URKIDI.

KONRADO MUGERTZA URKIDI.

I. ERANSKINA
ANEXO I
IBILBIDEEN KATALOGOA
CATÁLOGO DE RUTAS

Extremadurako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Extremadura

Caceresko Ibilbidea

Ruta de Cáceres

Edukien laburpena: Caceres, gizadiaren ondarea. Alcantara: energia hidroelektrikoa. Merida: hiriburu erromatar eta autonomikoa. Plasencia eta Monfragüeko Natur Parkea. Guadalupe Trujillo: Extremadura eta Amerika.

Resumen de contenidos: Cáceres: Patrimonio de la Humanidad. Alcántara: la energía hidroeléctrica. Mérida: capital romana y autonómica. Plasencia y Parque Natural de Monfragüe. Guadalupe Trujillo: Extremadura y América.

Ostatua hartzea: Unibertsitate Laborala BHI (etxetxoak). Unibertsitatearen etorbidea, z/g, 10004 Caceres. Telefonoa: 927 22 59 66.

Alojamiento: IES Universidad Laboral (Casitas). Avda. de la Universidad, sin número. 10004 Cáceres. Teléfono: 927 22 59 66.

Gaztela eta Leongo Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Castilla y León

Leongo Ibilbidea

Ruta de León

Edukien laburpena: El Bierzo: Ponferrada, Las Medulas, Villafranca del Bierzo. Leon: erreinu baten historia eta jatorria. La Robla-Valporquerako leizeak. Jimenez de Jamuz, Astorga-Done Jakueren Bidea. Riaño, Kantabriar mendikatea.

Resumen de contenidos: El Bierzo: Ponferrada, Las Médulas, Villafranca del Bierzo. León: Historia y origen de un reino. La Robla–Cuevas de Valporquero. Jiménez de Jamuz, Astorga- El Camino de Santiago. Riaño, la Cordillera Cantábrica.

Ostatua hartzea: C.R.I.E.L.E. San Cayetano egoitza. Carvajal errepidea, km 3. Telefonoa: 987 87 53 12 eta 987 23 94 86.

Alojamiento: C.R.I.E.L.E. Residencia San Cayetano. Carretera Carvajal, km 3. Teléfono: 987 87 53 12 y 987 23 94 86.

Salamancako Ibilbidea

Ruta de Salamanca

Edukien laburpena: Salamancako monumentuak. Haur eta Gazteentzako Liburuaren Nazioarteko Zentroa (Germán Sánchez Ruipérez Fundazioa). Arribes del Duero. Zilarraren bidea. Bejar (ehun-museoa, Mateo Hernández museoa). Candelario. Ciudad Rodrigoko ibilbidea. Portugaleko muga (Castro Enríquez esperimentu-finka). Ciudad Rodrigoko monumentuak. Frantzia mendizerra. Frantzia haitza. La Alberca.

Resumen de contenidos: Salamanca monumental. Centro Internacional del Libro Infantil y Juvenil (Fundación Germán Sánchez Ruipérez). Arribes del Duero. Ruta de la Plata. Béjar (Museo textil, Museo Mateo Hernández). Candelario. Ruta de Ciudad Rodrigo. Frontera portuguesa (finca experimental Castro Enríquez). Ciudad Rodrigo monumental. Sierra de Francia. Peña de Francia. La Alberca.

Ostatua hartzea: Santa Marta de Tormes etxe-eskola. Telefonoa: 923 20 02 21.

Alojamiento: Escuela Hogar de Santa Marta de Tormes. Teléfono 923 20 02 21.

Web orrialdea: www.escuelasviajerassalamanca.com

Página Web: www.escuelasviajerassalamanca.com

Gaztela–Mantxako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Castilla – La Mancha

Toledoko Ibilbidea

Ruta de Toledo

Edukien laburpena: Toledo hiriburua, erakundeak. Ingurua: Toledoko mendiak. "El Borril" Natura Gela. Carranqueko Arkeologiko Parkea. Mantxa: Consuegra. Cervantesen ibilbidea: Illescas eta Toboso. Toledoko artea eta monumentuak.

Resumen de contenidos: Toledo capital, instituciones. Su entorno: Los Montes de Toledo. Aula de la Naturaleza "El Borril". Parque Arqueológico de Carranque. La Mancha: Madridejos, Consuegra. Ruta Cervantina: Illescas y el Toboso. Toledo artístico y monumental.

Ostatua hartzea: Sta. Maria del Sagrario aterpetxea. Andaluciako errepidea, 36200 km.a . 45224 Seseña Nuevo (Toledo). Telefono eta fxa: 91 893 61 52.

Alojamiento: Albergue Sta. María del Sagrario. Carretera de Andalucía, km 36200. 45224 Seseña Nuevo (Toledo). Teléfono y Fax: 91 893 61 52.

Web orrialdea: www.jccm.es/educacion/prog_ educ/esc_viaje/index.htm

Página Web: www.jccm.es/educacion/prog_educ/esc _viaje/index.htm

Andaluziako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Andalucía

Mendebaldeko Andaluziako Ibilbidea

Ruta de Andalucía Occidental

Edukien laburpena: Kordoba: gizadiaren ondarea, Kristau Erregeen Alkazarra, Judutegia. Natur parkeak: Cardeña-Montoro mendizerra. Madinat Al-zharako multzo arkeologikoa. Los Pedroches arana. Pozoblancoko nekazaritzako elikagaien industria. Sevilla: katedrala, Giralda, Errege Alkazarrak, Santa Cruz auzoa, Espainiako plaza eta M.ª Luisa parkea.

Resumen de contenidos: Córdoba: Patrimonio de la humanidad, Alcázar de los Reyes cristianos, Judería. Parques Naturales: Sierra de Cardeña-Montoro. Conjunto arqueológico de Madinat Al-zhara. Valle de los Pedroches, la industria agroalimentaria de Pozoblanco. Sevilla: Catedral, Giralda, Reales Alcázares, Barrio Santa Cruz, Plaza de España y Parque M.ª Luisa.

Ostatua hartzea: "M. Careaga y C. De Mora" eskola-egoitza, Fleming doktorea, 1; 14445 Cardeña (Kordoba). Telefonoa: 957 17 41 20.

Alojamiento: Residencia Escolar "M. Careaga y C. De Mora", Doctor Fleming, 1; 14445 Cardeña (Córdoba). Teléfono: 957 17 41 20.

Ekialdeko Andaluziako Ibilbidea

Ruta de Andalucía Oriental

Edukien laburpena: Almeria: udaletxea, katedrala, hiria eta Alcazaba. El Ejido: plastikopeko laborantza intentsiboa. Gatako lurmuturreko natur parkea eta "El Albardinal" lorategi botanikoa. Granada: Alhambra eta Generalifea; Karlos V.aren jauregia, hirigunea. Zientzien parkea.

Resumen de contenidos: Almería: Ayuntamiento, Catedral, Ciudad y Alcazaba. Los cultivos intensivos bajo plástico en El Ejido. Parque Natural de Cabo de Gata y Jardín Botánico "El Albardinal". Granada: La Alhambra, Generalife, Palacio de Carlos V, centro ciudad. Parque de las Ciencias.

Ostatua hartzea: "Carmen de Burgos eskola-egoitza. Nijarko errepidea, km 7, Almeria. Telefonoa: 950 62 60 33.

Alojamiento: Residencia Escolar Carmen de Burgos, Carretera de Níjar, km 7. Almería. Teléfono: 950 62 60 33.

Kataluniako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Cataluña

Kataluniako Ibilbidea

Ruta de Cataluña

Edukien laburpena: nekazaritzako eraldatze-industria: ardandegi batzuetara bisita. Nuria harana. Montserrateko mendia. Bartzelona: Generalitateko Palaua. Familia Santua. Güell Parkea. Rambla. Lizeoa. Metroa. Zoologikoa. Museoak. Portua.

Resumen de contenidos: La industria de transformación agrícola: visita a unas cavas. El Valle de Nuria. La montaña de Montserrat. Barcelona: El Palacio de la Generalitat. La Sagrada Familia. Parque Güell. La Rambla. El Liceo. El Zoológico. Los Museos. El Puerto.

Ostatua hartzea: Ametller dorrea aterpetxea, Veïnat de Santa Elena d´Agell, Cabrera de Mar (Maresme). Bartzelona. Tel.: 93 759 44 48.

Alojamiento: Albergue Torre Ametller, Veïnat de Santa Elena d’Agell, Cabrera de Mar (Maresme). Barcelona. Telf:: 93 759 44 48.

Valentziako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de la Comunidad Valenciana

Valentziako Autonomia Erkidegoko Ibilbidea

Ruta de la Comunidad Valenciana

Edukien laburpena: Sagunt: gaztelua eta erromatarren garaiko antzokia. Valentzia: gune historikoa. Saler eta Albufera. Alacant. Benidorm. Valentziako metropolia, arte eta jakintzen hiria.

Resumen de contenidos: Sagunto: Castillo y teatro romano. Valencia: centro histórico. El Saler y la Albufera. Alicante. Benidorm. Valencia metrópoli, Ciudad de las Artes y las Ciencias.

Ostatua hartzea: Lliriako La Salle zentroa. Adamuzko bidea, km 30. Posta kutxa: 286, 46160 Lliria (Valentzia).Telefonoa: 96 279 06 42.

Alojamiento: Centro La Salle de Lliria. Carretera de Adamuz, km 30. Apdo de correos 286, 46160 Lliria (Valencia). Teléfono 96 279 06 42.

Kanarietako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Canarias

Tenerifeko Ibilbidea

Ruta de Tenerife

Edukien laburpena: Uhartearen iparraldean/ipar-mendebaldean: Paketatze-biltegia: Platanoa. Icod de los Vinos: milaka urteko herensuge-zuhaitza. Garachicoko portua. Uhartearen ekialdean/iparraldean: La Laguna: gizadiaren ondarea. Gofio delakoa (hots, irin txigortua) egiteko errota. Zientzien eta Kosmosaren Museoa. Candelaria. Teresitas hondartza. Uhartearen iparraldean: Anaga parkea: Cruz del Carmen bisitarientzako zentroa. Tenerifeko Antropologia Museoa. Santa Cruz Tenerifekoa. Uhartearen iparraldean/ipar-mendebaldean: Puerto de la Cruz: Loro parkea (izaki bizidunen azterketa: landareak eta animaliak). Martiánez lakua itsas-parkea. Iparraldean/erdialdean: Esperantza mendia. Teideko parke nazionala. Bisitarientzako zentroa. Humboldten begiratokia. Espezieen Aklimataziorako Lorategia.

Resumen de contenidos: Norte/Noroeste de la isla: Almacén de Empaquetado: El plátano. Icod de los Vinos: El Drago Milenario. Puerto de Garachico. Este/Norte de la isla: La Laguna: Patrimonio de la Humanidad. Molino de Gofio. Museo de las Ciencias y el Cosmos. Candelaria. Playa de las Teresitas. Norte de la isla: Parque de Anaga: Centro de Visitantes Cruz del Carmen. Museo de Antropología de Tenerife. Santa Cruz de Tenerife. Norte/Noroeste de la isla: Puerto de la Cruz: Loro Parque (estudio de los seres vivos: plantas y animales). Parque Marítimo Lago Martiánez. Norte/centro: Monte de la Esperanza. Parque Nacional del Teide. Centro de Visitantes. Mirador de Humboldt. Jardín de Aclimatación de las Especies.

Ostatua hartzea: Pedro García Cabrera eskola-egoitza, M. Lora y Tamayo etorbidea, 2. 38207 La Laguna. Tel.: 922 26 45 65.

Alojamiento: Residencia Escolar Pedro García Cabrera, Avda. M. Lora y Tamayo, 2. 38207 La Laguna. Tfno.: 922 26 45 65.

Madrilgo Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Madrid

Madrilgo Ibilbidea

Ruta de Madrid

Edukien laburpena: Mendiak: Manzanaresko eskualde-parkea, Escorialgo San Lorenzo. Prado museoa. Garraioak: "Metro"a. Austriarren eta Borbondarren Madrila, parke zoologikoa. Ikus-entzunezko komunikabideak. Erkidegoko herri bati bisita. Industria bati bisita. Cosmo Caixa. Erretiroko parkea. Barajas Aireportua

Resumen de contenidos: La Sierra: Parque Regional del Manzanares, San Lorenzo de El Escorial. Museo del Prado. Los transportes: el "Metro", Madrid de los Austrias y de los Borbones, Parque zoológico. Medios de comunicación audiovisual. Visita a un pueblo de la Comunidad, visita a una industria. Cosmo Caixa Parque del Retiro. Aeropuerto de Barajas.

Ostatua hartzea: Eskola Trukeen Zentroa, Colmenar Viejoko errepidea, km 12,800 Madril. Tel.: 91 372 12 84 eta 91 734 27 00 223 luz.

Alojamiento: Centro de Intercambios Escolares, Carretera de Colmenar Viejo, km 12,800 Madrid, Tel.:91 372 12 84 y 91 734 27 00 Ext. 223.

Web orrialdea: www.madrid.org@sfp/escuelasviajeras

Página Web: www.madrid.org@sfp/escuelasviajeras

Murtziako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Murcia

Murtziako Ibilbidea

Ruta de Murcia

Edukien laburpena: Nekazaritza intentsiboa eta industria eratorriak: "El Jimenado" hazitegira, Torre Pachecoko Nekazaritza Eskolara eta Eraldatzeko Industriara bisita (Campos del Ríoko kontserba-fabrika). Cartagena: Itsas Arkeologiako Museo Nazionala. Portua eta ibilaldia hirian barrena (erromatarren garaiko antzokia). Eskualdeko Batzarra, Portman eta La Unión meatzaritza-museoa. Ura eta baratzea: Tajotik Segurara ura eramatea (Uraren Etxea), ureztatzeko sistema tradizionalak (Abarángo noriak). Segura ibaia ezagutzea (inguruetako natura ezagutzeko ibilaldia). Bela eta piragua ikastaroa. Murtzia: Zientzia eta Uraren Museoa, Salcillo Museoa, eta ibilaldia hirian barrena (katedrala). Bela eta piragua ikastaroa (jarraipena). Mar Menor: Los Urrutiaseko "El Carmolí" mendira igotzea. Mar Menor: Perdiguera uhartea (txangoa txalupaz).

Resumen de contenidos: Agricultura intensiva e industrias derivadas: Visita al Semillero "El Jimenado" y al centro de Capacitación Agraria en Torre Pacheco e Industria de transformación (Fábrica de conservas en Campos del Río). Cartajena: Museo Nacional de Arqueología Marítima. Puerto y recorrido por la ciudad (Teatro Romano). Asamblea Regional, Portman y Museo Minero de la Unión. El agua y la huerta: transvase Tajo-Segura (Casa del agua), sistemas tradicionales de riego (Norias de Abarán). Conocimiento del río Segura (recorrido de itinerario medio-ambiental). Curso de vela y piragua. Murcia: Museo de la Ciencia y el Agua, Museo Salcillo y recorrido por la ciudad (Catedral). Curso de vela y piragua (continuación). El Mar Menor: subida al monte "El Carmolí" en los Urrutias. Recorrido en barco por el Mar Menor (Isla de la Perdiguera).

Ostatua hartzea: "Infanta Cristina" Errendimendu handiko zentroa. Mariano Ballester hiribidea, 2. Los Alcazares. Tel.: 968 57 51 89.

Alojamiento: Centro de Alto Rendimiento "Infanta Cristina". Avda. Mariano Ballester, 2. Los Alcázares Teléfono: 968 57 51 89.

Web orrialdea: www.carmurcia.es

Página Web: www.carmurcia.es

Asturiasko Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma del Principado de Asturias

Asturiasko Ibilbidea

Ruta de Asturias

Edukien laburpena: Oviedo: Printzerriko Batzar Nagusia, Asturiasko arte prerromanikoa, Arte Eder Museoa eta alde zaharra. Vidío lurmuturra eta Cudillero: panoramika. Meatze-arroak: Kontsumitzailearen Prestakuntzarako Zentroa eta Meatzaritza Museoa. Gijón: hiriaren panoramika, Unibertsitate Laborala, Trenbidearen Museoa. Llagar Cabueñes. Tamón: La Furtako Natur Gela eta industri produkzioa. Cangas de Onís: Covadonga eta Picos de Europako Parke Nazionala. Llanes: panoramika. Villanueva de Santo Adriano: hartzaren ibilbidea (itxiturak eta hartzaren etxea; Proazara bisita).

Resumen de contenidos: Oviedo: Junta General del Principado, Arte Prerrománico asturiano, Museo de Bellas Artes y casco antiguo. Cabo Vidío y Cudillero: Panorámica. Cuencas Mineras: Centro de Formación del Consumidor y Museo de la Minería. Gijón: Panorámica de la Ciudad, Universidad Laboral, Museo del Ferrocarril. Llagar Cabueñes. Tamón: Aula de Naturaleza de la Furta y producción industrial. Cangas de Onís: Covadonga y Parque Nacional de los Picos de Europa. Llanes: Panorámica. Villanueva de Santo Adriano: ruta del oso (cercado y casa del oso y visita a Proaza).

Ostatua hartzea: Perlora (opor hiria). Perlora Carreño. 33491 Asturietako Printzerria. Tel.: 985 87 02 50.

Alojamiento: Perlora (Ciudad de vacaciones). Perlora Carreño. 33491 Principado de Asturias. Tfno.: 985 87 02 50.

Balearretako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de las Islas Baleares

Balearretako Ibilbidea

Ruta de Baleares

Edukien laburpena: Palma: hiria eta monumentuak: historia, artea, ohiturak, leku ikusgarriak... Mallorcako eskualdeak: Llevant, Pla, Es Raiguer, Tramuntana eta Migjorn; nekazaritza, industria, turismoa, garraio-bideak eta natura-ingurunea.

Resumen de contenidos: Palma la ciudad y sus monumentos: historia, arte, costumbres, lugares singulares. Las comarcas físicas de Mallorca: Llevant, Pla, Es Raiguer, Tramuntana y Migjorn; la agricultura, la industria, el turismo, los medios de transporte y el medio natural.

Ostatua hartzea: Playa de Palma aterpetxea. Costa Brava kalea, 13. 07610 Palma. Telefonoa: 971 26 08 92

Alojamiento: Albergue de la Playa de Palma. C/ Costa Brava, 13. -07610 Palma de Mallorca. Teléfono: 971 26 08 92.

Galiziako Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Galicia

Galiziako Ibilbidea

Ruta de Galicia

Edukien laburpena: Lugoko Mariña: Viveiro, Chavingo, eukaliptoak, San Roque mendia, kontserba-industria, Burelako arrantza-portua eta Fozko itsaslabarrak. Lugo eta lautada: Lugo (harresia, katedrala, museo probintziala) Fonmiñá, Castro de Viladonga. Done Jakueren bidea: Santiago (katedrala, Galiziar Herriaren museoa). Rias Baixas: Cambados, Arousako uhartea, Vigo (Castrelosko Pazo, Vigotik Moañaraino itsasontziz). Coruña: Zientzien etxea, Gizakumearen Museoa (Domus), Herkulesen dorrea era Mª Pita plaza.

La Mariña Lucense: Viveiro, Eucaliptal de Chavin, Monte San Roque, conservera, Puerto pesquero de Burela y acantilados de Foz. Lugo y la tierra llana: Lugo (muralla, catedral, Museo Provincial), Fonmiñá, Castro de Viladonga. Camino de Santiago: Santiago de Compostela (catedral, Museo del Pueblo Gallego). Las Rías Bajas: Cambados, Isla de Arousa, Vigo (Pazo de Castrelos, viaje en barco desde Vigo a Moaña). La Coruña: Casa de las Ciencias, Museo del Hombre (Domus), Torre de Hércules y Plaza de M.ª Pita.

Ostatua hartzea: Sarriako etxe-eskola, Galizia Plaza, zk.g.. 20700 Sarria (Lugo). Telefonoa: 982 53 10 55

Alojamiento: Escuela Hogar de Sarria, Plaza de Galicia, s/n. 27600 Sarria (Lugo). Teléfono: 982 53 10 55.

Aragoiko Autonomia Erkidegoa

Comunidad Autónoma de Aragón

Aragoiko Ibilbidea

Ruta de Aragón

Edukien laburpena: Aragoiko industria-gunea. Autonomia Erkidegoa eta bere antolakuntza. Zaragozako artea eta monumentuak. Hiriko zerbitzuak eta ingurua. Aragoiko landa-ingurunea eta bertako bizimoduak: harana eta Pirinioak, lehorreko eta ureztapenezko laborantza. Huescako probintzia: antzinako Aragoiko erresumaren jatorria. Natura-guneak eta ingurumena: Ordesako eta Monte Perdidoko parke nazionala. Ibilaldia Teruelgo probintzian zehar: bizimoduak eta inguru ezberdinak.

Resumen de contenidos: El cinturón industrial de Aragón. Comunidad Autónoma y su organización. Zaragoza monumental y artística. La ciudad como centro de servicios y su entorno. El medio rural aragonés y sus diferentes formas de vida: El Valle y el Pirineo, secano y regadío. Provincia de Huesca: Origen del antigui Reino de Aragón. Espacios naturales y medioambiente: Parque Nacional de Ordesa y Monte Perdido. Recorrido por la Provincia de Teruel, modos de vida y diferencias paisajísticas.

Ostatua hartzea: "Venta del Olivar" ikasleen jardueretarako egoitza, Plaza nagusia, zk.g.. Venta del Olivar auzoa. 50011 Zaragoza. Telefonoa: 976 34 11 33

Alojamiento: Residencia Actividades de Alumnos "Venta del Olivar", Plaza Mayor, s/n, Barrio de la Venta del Olivar. 50011 Zaragoza. Teléfono: 976 34 11 33.

II. ERANSKINA / ANEXO II
II. ERANSKINA / ANEXO II

A) Udaberriko txanda / Fase de primavera

A) Udaberriko txanda / Fase de primavera

	Lurraldea/Territorio

	Lurraldea/Territorio

	Araba	Bizkaia	Gipuzkoa

	Araba	Bizkaia	Gipuzkoa

Ibilbidea/Ruta

Ibilbidea/Ruta

Ekialdeko Andaluzía/Andalucía Oriental	1	 		

Ekialdeko Andaluzía/Andalucía Oriental	1	 		

Murtzia/Murcia	1		1	

Murtzia/Murcia	1		1	

Madril/Madrid			1	

Madril/Madrid			1	

Balearrak/Baleares			1	

Balearrak/Baleares			1	

Toledo		1		

Toledo		1		

Salamanca		1		

Salamanca		1		

Galizia/Galicia		1		

Galizia/Galicia		1		

Caceres		1		

Caceres		1		

Katalunia/Cataluña		1		

Katalunia/Cataluña		1		

Aragoi/Aragón			1	

Aragoi/Aragón			1	

Tenerife		1		

Tenerife		1		

Guztira/Total	2	6	4	

Guztira/Total	2	6	4	

B) Udazkeneko txanda / Fase de otoño

B) Udazkeneko txanda / Fase de otoño

	Lurraldea/Territorio	

	Lurraldea/Territorio	

	Araba	Bizkaia	Gipuzkoa

	Araba	Bizkaia	Gipuzkoa

Ibilbidea/Ruta				

Ibilbidea/Ruta				

Mendebaldeko Andaluzia / Andalucía Occidental		 1		

Mendebaldeko Andaluzia / Andalucía Occidental		 1		

Katalunia/Cataluña			1	

Katalunia/Cataluña			1	

Salamanca			1	

Salamanca			1	

Toledo	1			

Toledo	1			

Valentziako Erkidegoa / Com. Valenciana	1		 	

Valentziako Erkidegoa / Com. Valenciana	1		 	

Aragoi/Aragón		1		

Aragoi/Aragón		1		

Caceres			1	

Caceres			1	

Madril/Madrid		1		

Madril/Madrid		1		

Murtzia/Murcia		1	1	

Murtzia/Murcia		1	1	

Leon		1		

Leon		1		

Asturias		1		

Asturias		1		

Galizia/Galicia		1		

Galizia/Galicia		1		

Guztira/Total	2	7	4	

Guztira/Total	2	7	4	

III. ERANSKINA
ANEXO III
ESKOLA IBILTARIAK
ESCUELAS VIAJERAS
(Eskabide orria)
(Impreso de solicitud)

1.– Ikaslearen datu pertsonalak

1.– Datos del/la solicitante

(Ikasle bakoitzeko bat bete)

(A rellenar una por alumno/a)

Izen-abizenak 	

Nombre y apellidos 	

Adina ................................................ Helbidea 	.............................

Edad ............................................. Domicilio

Telefono zenb. ............................................ Udalerria 	........................

Teléfono

Lurraldea 	............................ Posta kodea

Territorio .	............................. Código Postal

Egiten ari den ikasketak 	

Estudios que cursa 	

Ikastetxea 	

Centro en el que cursa sus estudios 	

Ikastetxeko telefono zenb. 	

Teléfono del Centro 	

Aitaren lanbidea 	

Profesión del padre 	

Amaren lanbidea 	

Profesión de la madre 	

Lehenago esperientzia honetan parte hartu al du?

¿Ha participado en esta experiencia con anterioridad?

&#9;Bai <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n &#9;Ez <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n

&#9;Si <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n &#9;No <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n

......................(e)n, 2005eko..........k....
...................... a........ de............ de 2005
(Ikaslearen sinadura)
(Firma del alumno/a)

2.– Gurasoen baimena

2.– Autorización paterna-materna

Nik, &#9;............................................. jaunak/andreak,

D/Dña. .&#9;

&#9;............................................. aitak/amak/tutoreak,

Padre/Madre/Tutor/a de &#9;

Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak eta Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Sailak antolatutako Eskola Ibiltarietan parte hartzeko baimena ematen diot, eta nire ezagupena adierazten dut Programaren moztea behartuko lukeen edozein ezbehar gertatuko balitz, ezarritako data baino lehen etxera itzuli ahal izango duelakoari buruz.

otorga su autorización para que participe en la actividad de Escuelas Viajeras organizada por el Ministerio de Educación y Cultura y el Departamento de Educación del Gobierno Vasco, y manifiesta su conocimiento de que, en el caso de que se produjera algún incidente que aconsejara la interrupción del Programa, pueda regresar a su domicilio antes de la fecha prevista

(Data eta sinadura)

(Fecha y firma)

Oharrak: ikasleak arazo fisiko edo psikikoak dituenean adierazi beharko da: &#9;......................................................

Observaciones: debe indicarse si el alumno/a presenta problemas de tipo físico o psíquico: ..........................................

PEDAGOGIA BERRIKUNTZAKO LURRALDE-BURUA

JEFE/A TERRITORIAL DE RENOVACIÓN PEDAGÓGICA

IV. ERANSKINA
ANEXO IV
IKASTETXEKO ZUZENDARIAK BETETZEKO
DATOS A CONSIGNAR POR EL/LA DIRECTOR/A DEL CENTRO
(12 eta 15 ikasleko talde bakoitzeko bat bete)
(A rellenar uno por cada grupo de 12 a 15 alumnos/as)

1.– Ikastetxearen Izena &#9;

1.– Denominación del Centro &#9;

&#9;

&#9;

2.– Udalerria eta Lurraldea &#9;

2.– Territorio y Localidad &#9;

&#9;

&#9;

3.– Telefono zenbakia .&#9;................... Posta Kodea

3.– Número de Teléfono &#9;.................... Código Postal .................................................

4.– e-mail .&#9;

4.– e-mail .&#9;

5.– Neska eta mutilen artean, nola osatzen den 12 eta 15 ikasle bitarteko taldea:

5.– Número de alumnos/as que componen el grupo de 12 a 15 solicitantes:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Mutil&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Neska

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Alumnos&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n Alumnas&#9;

6.– Haien ikasturtea &#9;.............

6.– Curso al que pertenecen: &#9;........

7.– Taldea lagunduko duen irakaslearen izen-abizenak

7.– Nombre y apellidos del profesor/a acompañante

&#9;

&#9;

NAN edo EZP

DNI o NRP

Zein ikasturtetan eta zein arlotan irakasten duen (Ager dadila taldeko irakaslea edo tutorea den ................................

&#9;

Nahiago diren ibilbideak (Gustukoenetik hasita 4 aipatu)

Área y curso en el que imparte sus enseñanzas (Indíquese si es tutor/a o profesor/a del grupo).

1.– &#9;

&#9;

2.– &#9;

Rutas en las que desean participar (Indicar 4 en orden de preferencia)

3.– &#9;

1.–&#9;

4.– &#9;

2.– &#9;

(Udalerria, data eta ikastetxeko zuzendariaren sinadura)

3.– &#9;

PEDAGOGIA BERRIKUNTZAKO LURRALDE-BURUA

4.– &#9;

V. ERANSKINA
ESKOLA IBILTARIAK

Eranskin hau birritan bete beharko da: eredu bat eskaerari atxikiko zaio eta bestea Koordinazio Taldeari emango zaio ibilbideari ekiteko orduan.

(Localidad, fecha y firma del-la Director/a del Centro)

Lurraldea: ..............................&#9;

JEFE/A TERRITORIAL DE RENOVACIÓN PEDAGÓGICA

ANEXO V
ESCUELAS VIAJERAS

&#9;Udalerria: .........................................&#9;

Se deberá cumplimentar dos veces este anexo: un modelo se adjuntará a la solicitud y otro, se entregará al Equipo de Coordinación, en el momento de la incorporación a la ruta

Ikastetxea: &#9;

Territorio: .......................&#9;

Helbidea: &#9;............................... Posta kodea:

&#9;Localidad:

Telefonoa: &#9;........................ Faxa:

Centro: &#9;

E-maila: &#9;

Domicilio: &#9;......................... Código postal:

– 5.000 biztanle baino gutxiagoko herrian egotea:&#9;

Teléfono: &#9;................ Fax:

&#9;Bai <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n &#9;Ez <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n

&#9;..........................................

–&#9; Gutxiengo etniko eta/edo kulturalak onartzen dituen zentroa; onartu ere, matrikulatutako ikasle guztien %5a baino gehiagoko ehunekoan:&#9;

– Ubicación en localidad con población inferior a 5.000 habitantes:&#9;

&#9;BAI <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n &#9;Ez <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n

&#9;Si <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n &#9;No <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n

Zuzendariaren izena: &#9;.............................................

– Acoge minorías étnicas y/o culturales en un porcentaje superior al 5% del total del alumnado matriculado:&#9;

Ikasleekin doan irakaslearen izena: &#9;

&#9;Si <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n &#9;No <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" n

Langile erregistroko zk.: &#9;............ NAN zenbakia:

Nombre del director/a: &#9;..........................................

Adina

Profesor/a que acompaña a los alumnos y alumnas: &#9;

Egingo duten ibilbidea: &#9;

N.° de registro personal: &#9;................... N.° DNI

Data: &#9;

Edad

Mutil-kopurua: &#9;............. Neska-kopurua:

Ruta que van a recorrer: &#9;

Gehienez ere, 4 ibilbide lehenetsi: lehentasun-ordenaren arabera adierazi ibilbideak, baita ikastetxearen herritik ibilbidearen abiapuntura dagoen distantzia (joan-etorria), kilometrotan:

Fecha: &#9;...................................

Ibilbidea&#9;Distantzia, km-tan (joan-etorria,

N.° niños: .......... N.° niñas: ..........

&#9;ikastetxearen herritik ibilbidearen abiapuntura)&#9;

Priorizar un máximo de 4 rutas: indicar las rutas por orden de preferencia, así como la distancia en kms (ida/vuelta) desde la localidad de origen hasta la cabecera de ruta:

1

Ruta&#9;Distancia en kms (ida/vuelta, desde la localidad

2

&#9;del centro hasta la cabecera de ruta)

3

1&#9;&#9;&#9;

4

2&#9;&#9;&#9;

Aukeratutako ikasleen abizenak eta izenak&#9;Ikasmaila&#9; Adina&#9;Telefonoa

3&#9;&#9;&#9;

&#9;1.&#9;&#9;&#9;&#9;

4&#9;&#9;&#9;

&#9;2.&#9;&#9;&#9;&#9;

Apellidos y nombre de los alumnos/as seleccionados/as&#9; Curso&#9;Edad&#9;Teléfono

&#9;3.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;1.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15.&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13.&#9;&#9;&#9;&#9;

* Jarraian, ikasleren batek arazo fisiko edo psikikoak dituenean adierazi beharko da. Parte hartzaileren bat elbarria bada, bere urritasunaren neurria zehaztu beharko da: ........................

&#9;14.&#9;&#9;&#9;&#9;

Ikastetxearen zuzendaria

&#9;15.&#9;&#9;&#9;&#9;

(Udalerria, zigilua eta izenpea)

* Debe indicarse a continuación, si algún alumno/a presenta problemas de tipo físico o psíquico. En el caso de que alguno de los/as participantes sea minusválido/a, deberá especificarse su grado de discapacidad: ...........................................

PEDAGOGIA BERRIKUNTZAKO LURRALDE BURUA

El/La Director-a del Centro

VI. ERANSKINA

Aldez aurreko alderdiak:

(Localidad, sello y firma)

Eskola Ibiltaria "gelatik at ikasten jarraitzeko" baliabidea da, ikasleei ibilbide jakin batzuen bidez Espainia osatzen duten erkidegoak eta haien ezaugarri bereziak ezagutzeko aukera ematen diena.

JEFE/A TERRITORIAL DE RENOVACIÓN PEDAGÓGICA

ANEXO VI

Helburu orokorrak:

Aspectos previos:

Jarduera honen helburuak, besteak beste, ondoko hauek dira:

La Escuela Viajera es un recurso para "continuar aprendiendo fuera del aula", contribuyendo especialmente, al conocimiento por parte del alumnado de las distintas Comunidades que constituyen España y de sus características peculiares, mediante el seguimiento de una determinada Ruta.

– Bisitatutako erkidegoa eta bertako jendea, ohiturak, historia eta baliabideak ezagutu, ulertu eta errespetatzea.

Objetivos generales:

– Jardueran parte hartzen duten ikasle taldeen arteko elkarbizitza sustatzea eta hizkuntza eta kulturaren arloetan dituzten desberdintasunak onartzen eta errespetatzen irakastea.

Constituyen los objetivos generales de esta actividad, entre otros, los siguientes:

– Ingurumena eta ondarea baloratu eta errespetatzeko ohitura eta jarrerak sorraraztea.

– Lograr un adecuado nivel de conocimiento comprensión y respeto de la Comunidad visitada, sus gentes y costumbres, su historia y sus recursos.

– Etengabe ikastearen aldeko jarrera sortzea ikasleengan, hala gela barruan nola kanpoan.

– Fomentar la convivencia entre los diferentes grupos del alumnado que comparte la actividad, enseñándoles a aceptar y respetar sus diferencias culturales y lingüísticas.

– Crear hábitos de valoración y respeto del Patrimonio y del Madio Ambiente.

– Suscitar en el alumnado una actitud de aprendizaje permanente, tanto dentro como fuera de las aulas.


Azterketa dokumentala


Análisis documental