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Boletin Oficial del País Vasco

218. zk., 2005eko azaroaren 16a, asteazkena

N.º 218, miércoles 16 de noviembre de 2005


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Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
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AGINDUA, 2005eko azaroaren 8koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, 2005. urteko diru-laguntzetarako deia egiten duena, Lanbide Heziketako Euskal Planaren esparruan jarduerak garatzeko, Planak berak aurreikusitako Lanbide Heziketako ikastetxe integralen sareko ikastetxe pribatuetan eta tokiko korporazioen titulartasuneko ikastetxe publikoetan eta aipatu Planean aurreikusitako ondorioetarako lanbide-arloren baten inguruko hitzarmenen bat egin duten ikastetxeetan.

ORDEN de 8 de noviembre de 2005, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan subvenciones para el desarrollo de actividades en el marco del Plan Vasco de Formación Profesional, en centros privados y centros públicos de titularidad de corporaciones locales, que forman parte de la red de centros integrales de Formación Profesional que el Plan Vasco de Formación Profesional prevé, así como de los centros con los que se establecen convenios en alguna familia profesional a los efectos previstos en el citado Plan, correspondientes al año 2005.

Jaurlaritzaren Kontseiluak 1997ko apirilaren 22an egindako bileran onarturiko Lanbide Heziketako Euskal Planak Lanbide Heziketako ikastetxe publiko eta pribatuen sarea sortzea aurreikusi zuen, erakundeen prestakuntza-eskaintzaren iragazkortasuna ahalbidetzeko, langileek kualifikatzeko egindako ahaleginak ahalik eta gehien sustatzeko helburuarekin, hain zuzen ere.

El Plan Vasco de Formación Profesional, aprobado por el Consejo de Gobierno en su sesión de 22 de abril de 1997, prevé el establecimiento de una red de centros, públicos y privados de Formación Profesional que faciliten la permeabilidad de la oferta institucional de formación, con el fin de impulsar lo más posible los esfuerzos de cualificación de los trabajadores.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2001eko urtarrilaren 29ko Aginduaren bidez, Lanbide Heziketako Euskal Planak aurreikusitako Lanbide Heziketako ikastetxe integralen sarea osatzen duten ikastetxeen zerrenda argitaratu zen. Horretaz gain, bertan finkatu zen zein ikastetxerekin egingo diren lanbide-arloren baten inguruko hitzarmenak, aipatutako plan horretan aurreikusitako ondorioetarako.

Mediante Orden de 29 de enero de 2001, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, se hace pública la relación de centros que forman parte de la red de centros integrales de Formación Profesional, que el Plan Vasco de Formación Profesional prevé, así como los centros con los que se establecen convenios en alguna familia profesional a los efectos previstos en el citado Plan.

Jaurlaritzaren Kontseiluak, 2004ko azaroaren 9an egindako bileran, 2004-2007 aldirako Lanbide Heziketako Euskal Plana onetsi zuen. Plan horrek hauxe eskatu die, besteak beste, lehen aipatu sarearen barruan dauden ikastetxeei: irakaskuntza-jarduerez gain ere beste batzuk garatzea, heziketa-zikloetan diharduten ikasleentzako. Jarduera horien finantzaketa, ordea, ez dago hezkuntza-itunetan aurreikusita.

El Consejo de Gobierno, en su sesión celebrada el 9 de noviembre de 2004, aprobó el Plan Vasco de Formación Profesional 2004-2007, que exige de los centros que integran la Red anteriormente citada, el desarrollo de actividades añadidas a las docentes dirigidas a la formación de los alumnos de los Ciclos Formativos; actividades éstas cuya financiación no contemplan los conciertos educativos.

Diru-laguntza horiek eman ahal izateko, horretarako ezarritako zenbait aurrekontu-partidatan banatutako nahikoa kreditu izango dugu 2005eko ekitaldirako Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorretan, 10/2004 Legeak, abenduaren 28koak, onartutakoetan.

Para hacer frente a estas subvenciones, en los presupuestos generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2005, aprobados por la Ley 10/2004, de 28 de diciembre, se dispone de crédito suficiente, repartido en varias partidas presupuestarias establecidas al efecto.

Horregatik, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. tituluak – Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren eremuko diru-laguntzak arautzeari buruzkoa- eta abenduaren 28ko 10/2004 Legeak –horren bidez Eusko Legebiltzarreko osoko bilkurak 2005eko ekitaldirako Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorrak onartu zituen– xedatutakoaren arabera, eta Lanbide Heziketako Zuzendariaren proposamenez.

Por ello, de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi y en la Ley 10/2004, de 28 de diciembre, por la que se aprobaron por el Pleno del Parlamento Vasco, los Presupuestos Generales de Euskadi para el ejercicio 2005 y a propuesta del Director de Formación Profesional.

Hori guztia dela eta, honakoa

En su virtud,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Diru-laguntzetarako deia egiten da, Lanbide Heziketako Euskal Plana garatzearekin zerikusia duten jarduerak egiteko, planak berak aurreikusitako Lanbide Heziketako ikastetxe integralen sareko ikastetxe pribatuetan eta tokiko korporazioen titulartasuneko ikastetxe publikoetan, eta aipatutako planean aurreikusitako ondorioetarako lanbide-arloren baten inguruko hitzarmenen bat egin duten ikastetxeetan.

Artículo 1.– Se convocan subvenciones destinadas a actividades relacionadas con el desarrollo del Plan Vasco de Formación Profesional en los centros privados y centros públicos de titularidad de corporaciones locales, que forman parte de la red de centros integrales de Formación Profesional que prevé el Plan Vasco de Formación Profesional, así como de los centros con los que se establecen convenios en alguna familia profesional a los efectos previstos en el citado Plan.

2. artikulua.– Ondoko kontzeptuak direla eta emango dira diru-laguntzak:

Artículo 2.– Las subvenciones se concederán por los siguientes conceptos:

a) Berrikuntza-proiektuak irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan.

a) Proyectos de innovación en el proceso de enseñanza-aprendizaje.

b) Kudeaketa integralerako ereduak ezartzeko proiektuak.

b) Proyectos de implantación de modelos de gestión integral.

c) Teknologia-berrikuntzako proiektuak.

c) Proyectos de innovación tecnológica.

d) Kalitate eta etengabeko hobekuntzarako programak ezartzeko proiektuak.

d) Proyectos de implantación de programas de calidad y mejora continua.

e) Kultura ekintzailea sustatzeko proiektuak.

e) Proyectos de fomento de la cultura emprendedora.

f) Informazioaren eta telekomunikazioen teknologia berriak ezartzeko proiektuak.

f) Proyectos de implantación de nuevas tecnologías de la información y la telecomunicación.

Ondoko ikastetxeek izango dute diru-laguntza horietara aurkeztea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2001eko urtarrilaren 29ko Aginduaren 1. artikuluan aipatutako ikastetxe pribatuek eta toki korporazioen titularitatepeko ikastetxe publikoek; Agindu beraren 3. artikuluak aipatzen duenak – Agindu horrek, gogoratu, Lanbide Heziketako Euskal Planak aurreikusitako Lanbide Heziketako ikastetxe integralen sarea osatzen duten ikastetxeen zerrenda argitaratu zuen-; eta esandako planean aurreikusitako ondorioetarako lanbide-arloren baten inguruko hitzarmenen bat egin duten ikastetxeek.

Y a ellas, podrán presentarse los centros privados y centros públicos de titularidad de corporaciones locales que se relacionan en el artículo 1, así como el relacionado en el artículo 3, ambos de la Orden de 29 de enero de 2001 del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se hace pública la relación de centros que forman parte de la red de centros integrales de Formación Profesional que el Plan Vasco de Formación Profesional prevé, así como los centros con los que se establecen convenios en alguna familia profesional a los efectos previstos en el citado Plan.

3. artikulua.– Diru-laguntza hauek lortu ahal izateko, ikastetxe eskatzaileek ondorengo eskakizunak bete beharko dituzte:

Artículo 3.– Para poder optar a estas subvenciones, los centros solicitantes deberán reunir los requisitos siguientes:

a) Agindu hau argitaratutako datan ez egotea ezgaitua diru-laguntzak jasotzeko, hezkuntza-itunak arautzen dituen araudian edo besteren batean aurreikusitako arau-hausteren bat dela medio.

a) No encontrarse inhabilitado para la percepción de subvención en la fecha de publicación de la presente Orden por cualquiera de las infracciones previstas en la normativa reguladora de los conciertos educativos o en cualquier otra.

b) Ez egotea Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateratuaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean.

b) No hallarse incurso en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de igualdad de Mujeres y Hombres.

c) Egunera izatea bere gizarte- eta zerga-betebeharren ordainketak. Hori hezkuntza-itunen araudia onartzen duen irailaren 8ko 293/1987 Dekretuaren hirugarren xedapen iragankorrean eta Ogasun eta Herri Administrazio Sailak horretarako ezarritako araudian aurreikusitakoari jarraiki egiaztatu beharko da.

c) Estar al corriente del pago de sus obligaciones sociales y tributarias, acreditándolo de conformidad con lo previsto en la disposición transitoria tercera del Decreto 293/1987 de 8 de septiembre, por el que se aprueba el reglamento de conciertos educativos y la normativa establecida al efecto por el Departamento de Hacienda y Administración Pública.

d) Diru-laguntzak eta laguntzak eman eta, hala balegokio, onuradunei ordaindu ahal izateko, onuradunak amaituta eduki beharko du Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta bere erakunde autonomiadunek emandako —eta izaera bereko diren— diru-laguntza publikoak itzultzeko prozedura nahiz zigor-espediente oro, horiek oraindik izapide-aldian badaude behintzat.

d) La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas a los beneficiarios de éstas, quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

4. artikulua.– Agindu honi dagozkion laguntzen xederako, 1.800.000 euro bideratuko dira 2005eko ekitaldi honetan, horretarako EAEko Aurrekontu Orokorretan ezarritako aurrekontu-partiden kargura.

Artículo 4.– Se destina al objeto de las ayudas a las que se refiere la presente Orden, durante el presente ejercicio 2005, la cantidad de 1.800.000 euros, con cargo a las partidas presupuestarias establecidas al efecto en los Presupuestos Generales de la CAPV.

Artikulu honetan adierazitako guztizko zenbateko hori, ordea, aldatu ahal izango da, betiere eskatutako diru-laguntzen guztizkoa kontuan izanik, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren bestelako laguntza-programak gauzatzetik sortzen diren eta horietan agortzen ez diren aurrekontu erabilgarrien arabera, betiere horiek erabaki aurretik. Horren berri Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordearen ebazpenaren bidez emango da.

El importe global consignado en este artículo podrá ser modificado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del Departamento de Educación, Universidades e Investigación y con carácter previo a la resolución de las mismas. De la presente circunstancia se dará publicidad mediante Resolución del Viceconsejero de Administración y Servicios.

5. artikulua.– Interesa duten ikastetxeek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Lanbide Heziketako zuzendariari bidali beharko diote eskabidea, behar bezala beteta, I. eranskinaren arabera. Ikastetxeak zein lurralde historikotan dauden, horko Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzan aurkeztu beharko dute eskabidea, edo bestela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak bere 38.4 artikuluan aipatutako organoetatik edozeinetan. Eskabideak aurkezteko epea hilabete izango da, Agindu hau EHAAn argitaratu eta biharamunetik kontatzen hasita. Eskabidearekin batera honakoak aurkeztuko dira:

Artículo 5.– Los centros interesados deberán presentar en la Delegación Territorial de Educación del Territorio Histórico donde estén radicados, o en cualquiera de los órganos a que se refiere el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de la publicación de esta Orden en el BOPV, las solicitudes debidamente cumplimentadas, según el anexo I y dirigidas al Director de Formación Profesional del Departamento de Educación, Universidades e Investigación. A la solicitud se adjuntarán:

a) Eskatzailearen NANaren fotokopia.

a) Fotocopia del DNI del solicitante.

b) Eskabidea sinatzen duenak laguntza eskatzeko nahikoa ahalmen duela baieztatzen duen agiria, zuzenbidearen aldetik baliozkoa izango dena.

b) Documentación válida en derecho en la que se haga constar que el firmante de la solicitud tiene poder suficiente para solicitar la ayuda.

c) Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua berritzearen, kudeaketa integralerako ereduen, teknologia-berrikuntzaren eta kultura ekintzailea sustatzearen inguruan ikastetxean egindako proiektuen ezaugarriak argituko dituen memoria, 8.artikuluan ezartzen denari lotuta. Memoria honi, proiektu bakoitzeko, aurreikusten diren gastuen aurrekontu desglosatua erantsiko zaio.

c) Memoria explicativa de las características de los proyectos de innovación en el proceso de enseñanza-aprendizaje, modelos de gestión integral, innovación tecnológica y fomento de la cultura emprendedora desarrollados en el centro, que deberá ajustarse a lo establecido en el Artículo 8. A esta memoria acompañará un presupuesto desglosado de los gastos estimados por cada uno de los proyectos.

d) 2004. urtean emandako lanerako eta etengabeko prestakuntzaren egiaztagiriak; orobat, urte horretan amaitu eta aurreko urtean hasi zirenenak. Hori guztia, salbuespen batekin: Hobetuz-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioak eta Eusko Jaurlaritzaren Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza Saileko Enplegu eta Prestakuntza Zuzendaritzak emandakoa, ofizioz egiaztatuko baita.

d) Documentación acreditativa de la formación ocupacional y continua impartida en el año 2004 y aquella que habiendo terminado dicho año, dió comienzo el año anterior, con excepción de la impartida por La Fundación Vasca para la Formación Profesional Continua - Hobetuz, y por la Dirección de Empleo y Formación del Departamento de Justicia, Empleo y Seguridad Social del Gobierno Vasco, que se harán de oficio.

e) Ogasun eta Gizarte Segurantzako ordainketak egunera daudela dioen egiaztagiria.

e) Certificación de estar al corriente de pago de Hacienda y Seguridad Social.

f) Zinpeko aitorpena, ondokoa egiaztatuz: sexuaren ziozko bereizketa egiteagatik zigor administratibo edo penala, ez eta Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legea dela bide debeku horrekin zigortutakoak ere, ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez daudela.

f) Declaración jurada en la que se acredite no estar sancionado administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo ni las sancionadas con esta prohibición en virtud de la ley para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

Eskabideak ez baditu betetzen aurreko pasartean eskatutako baldintzak eta, hala badagokio, aplikagarri den berariazko legeriak eskatutakoak, interesdunari eskatuko zaio 10 eguneko epean konpontzeko okerra edo aurkezteko beharrezko agiriak. Hori egin ezean bere eskabidea, deialdiaren erabakia hartzeko eskumena duen organoak aurrez horretarako hartutako erabakiaren ondoren, bazter utziko dela adieraziko zaio.

Si la solicitud no reúne los requisitos exigidos en el párrafo anterior y los exigidos, en su caso, por la legislación específica aplicable, se requerirá al interesado para que en el plazo de 10 días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución dictada al efecto por el órgano competente para resolver la convocatoria.

6. artikulua.– Batzorde bat arduratuko da proiektuen ezaugarriak aztertzeaz eta sailkatzeaz, baita diru-laguntzen zenbateko zehatza ezartzeaz ere. Ondorengoak izango dira batzorde horretako kide:

Artículo 6.– El estudio y clasificación de las características de los distintos proyectos, así como la determinación de la cuantía exacta de las subvenciones se realizará por una comisión compuesta por los siguientes miembros:

– Lanbide Heziketako zuzendaria, batzordeburu izango dena.

– El Director de Formación Profesional que actuará como presidente.

– Administrazio eta Diru-bideen zuzendaria edo horrek eskuordetzen duen pertsona.

– La Directora de Administración y Gestión económica o persona en quien delegue.

– Lanbide Heziketako arduraduna.

– El Responsable de Formación Profesional.

– Lanbide Heziketako Zuzendaritzako teknikari bat, idazkari arituko dena, eta hitza bai baina botorik izango ez duena.

–Un Técnico de la Dirección de Formación Profesional, designado por el Director de Formación Profesional, que actuará como secretario con voz pero sin voto.

7. artikulua.– Aurreko artikuluan aipatutako batzordeak, Hezkuntza Ikuskaritzari txostena eskatuko dio, ondorengo gaien inguruko proiektuen gauzatzea egiazta dezan: irakaskuntza-ikaskuntza prozesua berritzea, kudeaketa integralerako ereduak ezartzea, teknologia-berrikuntza, kultura ekintzailea sustatzea. Halaber, proiektuok 8. artikuluan ezartzen dena betetzen duten esango du txostenak.

Artículo 7.– La Comisión a la que se refiere el artículo anterior recabará de la Inspección Educativa un informe de verificación efectiva de la realización de los proyectos de innovación en el proceso de enseñanza-aprendizaje, modelos de gestión integral, innovación tecnológica y fomento de la cultura emprendedora así como del cumplimiento de lo que sobre los mismos se establece en el artículo 8.

8. artikulua.– 1.– Diru-laguntzak emateko ondorengo kontzeptuak hartuko dira kontuan:

Artículo 8.– 1.– Las subvenciones se concederán por los siguientes conceptos:

– Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua berritzea: ikasgelako hezkuntza-jardunean edo ikastetxearen antolamenduan aldaketaren bat eragingo duen edo horiei berrikuntzaren bat ekarriko dien proiektu bat aurkeztu behar da. Horien artean ditugu, esate baterako, teknologia berriak barne hartzea, adimen sortzailea garatzea, auto-ikaskuntza edo urrutiko prestakuntza.

– Innovación en el proceso de enseñanza-aprendizaje: requiere la presentación de un proyecto que signifique un cambio o una nueva aportación para la práctica educativa en el aula o en la organización del centro, como pueden ser la incorporación de nuevas tecnologías, el desarrollo de la inteligencia creativa, el autoaprendizaje o la formación a distancia.

– Ikastetxeen kudeaketa integraleko ereduak: prozesuen bidezko kudeaketan eta kudeaketa autonomoko unitateetan oinarritutako antolaketa-proiektua egitea, edo plan estrategikoak edo kudeaketarako planak garatzea eskatzen du.

– Modelos de gestión integral de centros: requiere un proyecto de organización basado en la gestión por procesos y unidades de gestión autónoma o el desarrollo de planes estratégicos o de gestión.

– Teknologia-berrikuntza: ikasleen curriculumetan teknologia berriak barne hartzea eskatzen du, besteak beste abiadura handia fabrikazio mekanikoko makinetan, edo CNC programazioen eta automaten hobekuntzak. Baita TCP/IP protokoloaren araberako komunikazioak barne hartzea ere zenbait makinatan, ordenagailuetan, zenbakizko kontroletan, automatetan eta beste hainbatetan. Horretaz gain, informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrietara hurbiltzea irakasle eta ikasleak.

– Innovación tecnológica: requiere la incorporación a los currículum de los alumnos de nuevas tecnologías como alta velocidad en las máquinas de fabricación mecánica, mejoras en la programación de CNC y autómatas. La incorporación de comunicaciones bajo protocolo TCP/IP en diferentes máquinas, PC’s, controles numéricos, autómatas, etc. Incorporación de profesores y alumnos a las nuevas tecnologías de la información y la comunicación.

– Kalitatearen eta etengabeko hobekuntzaren inguruko programak: ISO 9000 edo EFQMko 300/400 puntuak egiaztatzea.

– Programas de calidad y mejora continua: requiere la certificación de ISO 9000 o los 300/400 puntos de EFQM.

– Kultura ekintzailea sustatzea: ikasle-irakasleek behar dituzten lokalak, bitarteko teknikoak, aholkularitza eta prestakuntza behar dira, ikasle-talde batek edo batzuek enpresa sor dezaten, eta abian jarri ondoren, bere kasa jarrai dezan jardunean. Ikasle-irakasleak alor horretan prestatzeko berariazko jarduerak

– Fomento de la cultura emprendedora: requiere la utilización de los locales, medios técnicos, asesoramiento y formación requerido por profesores y/ o alumnos, para que uno o varios grupos de alumnos creen una empresa y, una vez puesta en funcionamiento, prosiga su actividad de forma independiente. Actuaciones específicas dirigidas a la formación de alumnado y/o profesorado en este campo.

– Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak: sarerako konexioaren faktura behar da.

– Nuevas tecnologías de la información y la comunicación: se requiere factura de la conexión a la red.

2.– Diru-laguntzaren zenbateko zehatza finkatzeko Agindu honen II. eranskinean ezarritako moduluak izango ditugu kontuan. Modulu horiek aplikatzeari dagokionez, 2004-2005 ikasturteko heziketa-zikloetako ikasleen datuak eta 5. artikuluaren d) idatz-zatiak aipatzen dituen Lanerako eta/edo Etengabeko Prestakuntza orduak. Nolanahi ere, diru-laguntzen zenbatekoak ezingo du kontzeptu bakoitzaren benetako kostuaren % 100 gainditu.

2.– Para la determinación de la cuantía exacta de las subvenciones se tendrán en cuenta, los módulos establecidos en el anexo II de la presente Orden. A los efectos de aplicación de estos módulos se tendrán en cuenta los datos de alumnos de ciclos formativos correspondientes al curso 2004-2005 y las horas de Formación Ocupacional y/o Continua a las que se refiere el apartado d) del artículo 5. En cualquier caso, la cuantía de las subvenciones no podrá exceder del 100% del coste real en cada uno de los conceptos.

3.– Aurreko pasartean ezarritako moduluak aplikatzearen ondorioz, deialdira bideratutako zenbatekoa ez bada iristen gisa horretan zehaztutako laguntza guztiak ordaintzeko, horiek hasieran kalkulatutako zenbatekoen proportzioan gutxituko dira.

3.– En el caso de que, como consecuencia de la aplicación de los módulos establecidos en el párrafo anterior, el importe destinado a la convocatoria no alcanzase para satisfacer todas las ayudas así determinadas, se procederá a su disminución en forma proporcional a los importes inicialmente calculados.

9. artikulua.– 6. artikuluan aipatutako batzordeak erabaki-proposamena aurkeztuko dio Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako sailburuordeari. Proposamen horretan ikastetxe onuradunak zerrendatuko dira eta horien banakako laguntzen zenbatekoak adieraziko, 4. artikuluan ezarritako gehienezko mugaren barruan betiere.

Artículo 9.– La comisión a la que hace referencia el artículo 6, elevará propuesta de resolución al Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente, propuesta que contendrá la relación de centros beneficiarios con expresión de las cuantías individuales de las subvenciones, dentro del límite máximo establecido en el artículo 4.

10. artikulua.– Diru-laguntza hauek Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako sailburuordearen ebazpenaren bidez emango edo, hala badagokio, ukatuko dira hilabeteko epean, eskaerak aurkezteko epea amaitu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita. Epe horretan berariazko ebazpenik eman eta jakinarazi ez bada, eskaria ezetsitzat jo daiteke, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legeak bere 44.1 artikuluan xedatu duenaren arabera.

Artículo 10.– La concesión o, en su caso, denegación de estas ayudas se realizará mediante Resolución del Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente en el plazo de un mes, a contar desde el día siguiente al de finalización del plazo de presentación de solicitudes. Transcurrido este plazo sin que se haya dictado ni notificado resolución expresa, las solicitudes se podrán entender desestimadas, de conformidad con lo establecido por el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Ebazpen horren aurka, edo aipatutako epea berariazko ebazpenik gabe igaro bada, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote interesdunek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, aipatutako 30/1992 Legearen 114. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

Contra dicha Resolución, o transcurrido el plazo citado sin que haya recaído resolución expresa, los interesados podrán interponer un recurso de alzada ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación, conforme a lo dispuesto en el artículo 114 de la Ley 30/1992, mencionada.

Berariazko ebazpena banan-banan jakinaraztearen kaltetan gabe, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da onuradunen zerrenda eta Agindu honetan xedatutakoaren babesean emandako diru-kopurua, publikotasunaren printzipioa betez.

Sin perjuicio de la notificación individualizada de la Resolución expresa, para dar cumplimiento al principio de publicidad se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de beneficiarios con indicación de la cantidad asignada al amparo de lo dispuesto por la presente Orden.

11. artikulua.– Diru-laguntzen zenbatekoaren % 75 deialdia erabaki ondoren ordainduko da eta gainerako zatia, % 25, proiektuak gauzatu bitartean izandako gastuak agiri bidez justifikatu ondoren, 2006ko martxoaren 31 baino lehen. Horretarako nomina, joan-etorri, alokairu, material, prestakuntza, aholkularitza eta abarren inguruko frogagiriak, 2005ekoak izango direnak, aurkeztu beharko dira. Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrien proiektuetarako, banda zabaleko zerbitzuko fakturak aurkeztu beharko dira.

Artículo 11.– El importe de las subvenciones se hará efectivo en un 75% tras la resolución de la convocatoria y el 25% restante, tras la justificación documentada de los gastos incurridos en el desarrollo de los proyectos, antes del 31 de marzo de 2006. A tal efecto, deberán remitir los justificantes de nóminas, dedicación del profesorado, desplazamientos, alquileres, materiales, formación, asesoría, etc., que deberán corresponder al año 2005. Para los proyectos de nuevas tecnologías de la información y la comunicación se requerirán facturas de servicio de acceso a banda ancha.

Aurretiko ordainketari dagokionez, bermeak aurkeztu beharko dira 698/1991 Dekretuan, abenduaren 17koan, aurreikusitako kasuetan.

En relación con el pago anticipado se deberán presentar las garantías correspondientes en los supuestos previstos en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre.

12. artikulua.– Emandako diru-laguntzak baliogabe uzteko arrazoi izango da ikastetxe onuradunek ez betetzea Agindu honetan ezarritako baldintza eta eskakizunetako edozein, baita diru-laguntzak aurkeztutako proiektuan zehaztutakoak ez diren helburuetara bideratzea ere.

Artículo 12.– Será causa de revocación de las ayudas concedidas el incumplimiento por parte de los centros beneficiarios de cualquiera de las condiciones y requisitos establecidos en esta Orden, así como destinar aquellas a fines distintos de los especificados en el proyecto presentado.

Hori dela eta, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak ahalmena izango du diru-laguntzak benetan nora bideratu diren egiaztatzeko.

A tal efecto, el Departamento de Educación, Universidades e Investigación se reserva la facultad de comprobar el efectivo destino de las subvenciones.

Diru-laguntza emateko arrazoi izan diren baldintzak ez direla bete egiaztatzen bada, Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko zaizkio diru-laguntzaren zenbatekoa eta horri dagozkion legezko interesak, Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginean, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutakoan, eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoari jarraiki eta horien arabera.

La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que motivaren la concesión de la subvención dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, texto refundido aprobado por Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre y el Decreto 698/1991 de 17 de diciembre, a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses legales que procedan.

13. artikulua.– Aurrekoa kaltetu gabe, diru-laguntza emateko kontuan izan diren baldintzetan aldaketaren bat gertatu bada, betiere diru-laguntzaren xedea bete dela ulertuta, eta, hala badagokio, aldi berean beste edozein entitate publikok beste diru-laguntza edo laguntzaren bat eman badu, diru-laguntza emateko erabakia aldatu ahal izango da.

Artículo 13.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objetivo de ésta, y en su caso, la obtención concurrente de otras subvenciones y ayudas concedidas por cualquier otra entidad pública, podrá dar lugar a la modificación de la Resolución de concesión de las subvenciones.

14. artikulua.– Deialdi honetan aurreikusitako diru-laguntzak bateragarri izango dira xede bera duten eta beste edozein erakunde publiko zein pribatuk eman ditzakeen laguntzekin, horiek direla eta gehiegizko finantziaziorik gertatzen ez bada betiere. Hori gertatuz gero, diru-laguntzaren zenbatekoa murriztuko litzateke dagokion gehienezko mugara arte.

Artículo 14.– Las subvenciones previstas en la presente convocatoria son compatibles con aquellas otras que, teniendo un mismo fin pudieran ser otorgadas por cualquier otra institución pública o privada, siempre que de ello no se derive sobrefinanciación. Caso de producirse ésta se reducirá el importe de la subvención hasta el límite máximo que corresponda.

15. artikulua.– Agindu honek araututako diru-laguntzen onuradunek ondorengo betebeharrak izango dituzte ezinbestean:

Artículo 15.– Los beneficiarios de las subvenciones reguladas por la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Diru-laguntza eman zaiela adierazten duen jakinarazpena jaso eta 15 eguneko epean pertsona edo entitate onuradunek berariaz eta idatziz uko egiten ez badiote diru-laguntzari, diru-laguntza onartutzat joko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de 15 días tras la fecha de recepción de la comunicación por la que se notifica la concesión de la subvención, las personas-entidades beneficiarias no renunciaran expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Diru-laguntza berori ematerakoan kontuan izan den xede zehatzerako erabiltzea.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren funtzioen jardunean eskatutako informazioa, deialdi honen kargura jasotako diru-laguntzen ingurukoa, eskuratzea.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

d) Beste edozein administrazio, erakunde publiko edo pribatuak helburu bererako emandako diru-laguntzak, laguntzak, dirua edo baliabideak eskuratuz gero, horren berri ematea hasierako laguntza eman duen erakundeari.

d) Comunicar a la entidad concedente la obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

e) Laguntza ematerakoan kontuan izan zen dena delako egoera objektibo edo subjektiboa aldatu egin baldin bada, horren berri ematea laguntza eman duen erakundeari.

e) Comunicar a la entidad concedente la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Administrazio-bidea agortzen duen Agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari hilabeteko epean, agindua EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiaren Administrazioarekiko Auzietako Salan, bi hilabeteko epean, EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, se podrá interponer con carácter potestativo un recurso de reposición ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación, en el plazo de un mes a contardesde el día siguiente al de su publicación en el BOPV o un recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a contar del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Bigarrena.– Prozedurari dagokionez, Agindu honetan aurreikusten ez den guztirako, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak xedaturikoa aplikatuko da.

Segunda.– En todo lo no regulado en la presente Orden, en materia procedimental, será de aplicación lo dispuesto en la Ley 30/1992 de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Hirugarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

Tercera.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko azaroaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de noviembre de 2005.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

I. ERANSKINA
ANEXO I

Jaun/andre agurgarria:

Ilmo. Sr.:

Nik, 	jaunak/andreak

D/D.ª 	

(NAN zk. 	),

con DNI 	, como titular o representante legal

	Ikastetxeko

(táchese lo que no proceda) del centro educativo 	,

(IFK 	) titularra/legezko ordezkaria naizen aldetik (ezabatu ez dagokiona),

con CIF 	y poder de representación otorgado ante

notario aurrean emandako ordezkaritza-ahalordea izanik (data: 	), eta ahalorde hori oraindik

notario con fecha 	, y actualmente en vigor, solicita

indarrean dagoela, honako eskabide hau onar dezazuela eskatzen dizuet, agindu hau oinarri hartuta: AGINDUA, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, 2005. urteko diru-laguntzetarako deia egiten duena, Lanbide Heziketako Euskal Planaren esparruan jarduerak garatzeko, Planak berak aurreikusitako Lanbide Heziketako ikastetxe integralen sareko ikastetxe pribatuetan eta tokiko korporazioen titulartasuneko ikastetxe publikoetan eta aipatu Planean aurreikusitako ondorioetarako lanbide-arloren baten inguruko hitzarmenen bat egin duten ikastetxeetan.

sea admitida la presente solicitud, de acuerdo con la Orden de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan subvenciones para el desarrollo de actividades en el marco del Plan Vasco de formación Profesional en centros privados y centros públicos de titularidad de corporaciones locales que forman parte de la red de centros integrales de Formación Profesional que el Plan Vasco de Formación Profesional prevé, así como de los centros con los que se establecen convenios en alguna familia profesional a los efectos previstos en el citado Plan, correspondientes al año 2005.

Eskatutako diru-laguntzaren zenbatekoa

Cuantía de la subvención solicitada

1.– Berrikuntza Irakaskuntza-Ikaskuntza prozesuan 	

1.– Innovación en el proceso de Enseñanza-Aprendizaje 	

2.– Ikastetxeen kudeaketa integralerako ereduak 	

2.– Modelos de Gestión Integral de centros 	

3.– Teknologia-berrikuntza 	

3.– Innovación Tecnológica 	

4.– Kalitate eta Etengabeko Hobekuntza programak 	

4.– Programas de Calidad y Mejora Continua 	

5.– Kultura ekintzailea sustatzea 	

5.– Fomento de la Cultura Emprendedora 	

6.– Informazioaren eta Komunikazioaren teknologia berriak 	

6.– Nuevas Tecnologías de la Información y la Comunicación 	

Eskatutako diru-laguntza, GUZTIRA 	

TOTAL Subvención solicitada 	

Ikastetxearen izena edo helbide soziala: 	

Nombre o razón social del Centro: 	

	

	

Posta elektronikoa: 	................

Correo-electrónico: 	

Ikastetxearen kodea (6 digitu): SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

Código del centro (de 6 dígitos): SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n SIZE=4> <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

Honi lotuta datozen agiriak:&#9;Bai&#9;&#9;Ez

Documentación que se acompaña:&#9;Sí&#9;&#9;No&#9;

Eskatzailearen NANaren fotokopia:&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Fotocopia del DNI del solicitante:&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Ordezkaritza-ahalordea, eskatzaileari dagokiona: &#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n &#9;

Poder de representación otorgada a favor del solicitante:&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Foru Ogasuneko ziurtagiria, zerga-betekizunak beteta dituela erakusteko&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Certificado de Hacienda Foral acreditativa del cumplimiento de las obligaciones tributarias&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Gizarte Segurantzako kuotak ordaindu izanaren ziurtagiria.&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n &#9;&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

Certificado acreditativo del pago de las cuotas de la Seguridad Social&#9;&#9;&#9;&#9;

Zinpeko aitorpena, ondokoa egiaztatuz: itzultze- edo zehapen-prozeduretan ez daudela, edo

Declaración jurada de no hallarse incurso en procedimiento de reintegro o sancionador o hallarse incurso en

Agindu honen 3.b artikuluan ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez daudela.&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

alguna de las causas establecidas en el apartado 3.b de esta Orden.&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9; n

Proiektuen ezaugarriei buruzko azalpen-memoria.&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Memoria explicativa de las características de los distintos proyectos.&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Enpresa hornitzailearen konexio-faktura.&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Factura de conexión de la compañía suministradora&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

EFQM 300 edo 400 puntu lortu izanaren ziurtagiria.&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Certificación acreditativa de los 300 ó 400 puntos EFQM&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

ISO 9000aren ziurtagiria.&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9; &#9;n

Certificación acreditativa de ISO 9000&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Lanerako Prestakuntzarako ikastaroen egiaztagiriak, emandako ikastaroen kopurua eta orduak argituz:&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Documentación acreditativa de los cursos de Formación Ocupacional en el que aparece el n.º de cursos y las horas impartidas:&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n&#9;&#9;n

Lanerako eta Etengabeko Prestakuntzarako ikastaroei dagokienez, ondoko ikastaroak dagozkien

Respecto a los cursos de Formación Ocupacional y Formación Continua, certifico que se han impartido los &#9;&#9;&#9;&#9;

ordu-kopuruarekin eman direla ziurtatzen dut:&#9; SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

siguientes cursos con sus número de horas: SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

Emandako etengabeko prestakuntza-ikastaroen kopurua: .....&#9; SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

N.º de cursos de formación contínua impartidos: ......... SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

Emandako etengabeko prestakuntza-ikastorduen kopurua: ....&#9; SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

N.º de horas de formación contínua impartidos: .......... SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

Emandako lanerako prestakuntza-ikastaroen kopurua: .......&#9; SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

N.º de cursos de formación ocupacional impartidos: ...... SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

Emandako lanerako prestakuntza-ikastorduen kopurua: ......&#9; SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

N.º de horas de formación ocupacional impartidos: ....... SIZE=4>&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,Times New Roman" SIZE=4>n

.......................(e)n, 2005eko ..............aren
En ........................., a .... de ............... de 2005

Sin.:

Fdo:

(Ikastetxeko legezko ordezkaria

(Representante legal del centro

LANBIDE HEZIKETAKO ZUZENDARIA-HEZKUNTZA, UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA

ILMO. SR. DIRECTOR DE FORMACIÓN PROFESIONAL.-DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN.

II. ERANSKINA
ANEXO II

a) Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua berritzea.

a) Innovación en el proceso de enseñanza-aprendizaje.

&#9;–&#9;Oinarrizko diru-laguntza:&#9;9.000 euro

&#9;–&#9;Subvención básica:&#9;9.000 euros&#9;

&#9;–&#9;200 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 3.000 euro

&#9;–&#9;&gt;200 alumnos en ciclos formativos:&#9;3.000 euros&#9;

&#9;–&#9;400 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 6.000 euro

&#9;–&#9;&gt;400 alumnos en ciclos formativos:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;–&#9;700 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 9.000 euro

&#9;–&#9;&gt;700 alumnos en ciclos formativos:&#9;9.000 euros&#9;

&#9;–&#9;1000 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 12.000 euro

&#9;–&#9;&gt;1.000 alumnos en ciclos formativos:&#9;12.000 euros&#9;

&#9;–&#9;2.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;3.000 euro

&#9;–&#9;&gt;2.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;3.000 euros&#9;

&#9;–&#9;4.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;6.000 euro

&#9;–&#9;&gt;4.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;–&#9;7.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;8.000 euro

&#9;–&#9;&gt;7.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;8.000 euros&#9;

&#9;–&#9;10.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;9.000 euro

&#9;–&#9;&gt;10.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;9.000 euros&#9;

b) Ikastetxeen kudeaketa integraleko ereduak:

b) Modelos de gestión integral de centros:

&#9;–&#9;Oinarrizko diru-laguntza:&#9;9.000 euro

&#9;–&#9;Subvención básica:&#9;9.000 euros&#9;

&#9;–&#9;200 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 2.000 euro

&#9;–&#9;&gt;200 alumnos en ciclos formativos:&#9;2.000 euros&#9;

&#9;–&#9;400 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 4.000 euro

&#9;–&#9;&gt;400 alumnos en ciclos formativos:&#9;4.000 euros&#9;

&#9;–&#9;700 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 6.000 euro

&#9;–&#9;&gt;700 alumnos en ciclos formativos:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;–&#9;1000 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 8.000 euro

&#9;–&#9;&gt;1.000 alumnos en ciclos formativos:&#9;8.000 euros&#9;

&#9;–&#9;2.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;2.000 euro

&#9;–&#9;&gt;2.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;2.000 euros&#9;

&#9;–&#9;4.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;4.000 euro

&#9;–&#9;&gt;4.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;4.000 euros&#9;

&#9;–&#9;7.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;6.000 euro

&#9;–&#9;&gt;7.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;–&#9;10.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;7.000 euro

&#9;–&#9;&gt;10.000horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;7.000 euros&#9;

c) Teknologia-berrikuntza:

c) Innovación tecnológica

&#9;–&#9;Oinarrizko diru-laguntza:&#9;9.000 euro

&#9;–&#9;Subvención básica:&#9;9.000 euros&#9;

&#9;–&#9;200 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 3.000 euro

&#9;–&#9;&gt;200 alumnos en ciclos formativos:&#9;3.000 euros&#9;

&#9;–&#9;400 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 6.000 euro

&#9;–&#9;&gt;400 alumnos en ciclos formativos:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;–&#9;700 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan&#9; 9.000 euro

&#9;–&#9;&gt;700 alumnos en ciclos formativos:&#9;9.000 euros&#9;

&#9;–&#9;1000 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 12.000 euro

&#9;–&#9;&gt;1.000 alumnos en ciclos formativos:&#9;12.000 euros&#9;

&#9;–&#9;2.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;3.000 euro

&#9;–&#9;&gt;2.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;3.000 euros&#9;

&#9;–&#9;4.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;6.000 euro

&#9;–&#9;&gt;4.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;–&#9;7.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;8.000 euro

&#9;–&#9;&gt;7.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;8.000 euros&#9;

&#9;–&#9;10.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;9.000 euro

&#9;–&#9;&gt;10.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;9.000 euros&#9;

d) Kalitatearen eta etengabeko hobekuntzaren inguruko programak.

d) Programas de calidad y mejora continua.

&#9;Oinarrizko diru-laguntza:

&#9;Subvención básica:&#9;&#9;

&#9;*&#9;EFQMko 400 puntu:&#9;18.000 euro

&#9;*&#9;400 puntos EFQM:&#9;18.000 euros&#9;

&#9;*&#9;EFQMko 300 puntu edo ISO 9000:&#9;15.000 euro

&#9;*&#9;300 puntos EFQM o ISO 9000:&#9;15.000 euros&#9;

&#9;–&#9;200 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 3.000 euro

&#9;–&#9;&gt;200 alumnos en ciclos formativos:&#9;3.000 euros&#9;

&#9;–&#9;400 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 6.000 euro

&#9;–&#9;&gt;400 alumnos en ciclos formativos:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;–&#9;700 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 9.000 euro

&#9;–&#9;&gt;700 alumnos en ciclos formativos:&#9;9.000 euros&#9;

&#9;–&#9;1000 ikasle baino gehiago heziketa-zikloetan:&#9; 12.000 euro

&#9;–&#9;&gt;1.000 alumnos en ciclos formativos:&#9;12.000 euros&#9;

&#9;–&#9;2.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;1.000 euro

&#9;–&#9;&gt;2.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;1.000 euros&#9;

&#9;–&#9;4.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;2.000 euro

&#9;–&#9;&gt;4.000 oras en formación ocupacional y/o continua:&#9;2.000 euros&#9;

&#9;–&#9;7.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;3.000 euro

&#9;–&#9;&gt;7.000horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;3.000 euros&#9;

&#9;–&#9;10.000 ordu baino gehiago lanerako edo/eta etengabeko prestakuntzan:&#9;4.000 euro

&#9;–&#9;&gt;10.000 horas en formación ocupacional y/o continua:&#9;4.000 euros&#9;

e) Kultura ekintzailea sustatzea. Enpresak sortzea:

e) Fomento de la cultura emprendedora. Creación de empresas:

&#9;*&#9;Oinarrizko diru-laguntza:&#9;9.000 euro

&#9;*&#9;Subvención básica:&#9;9.000 euros&#9;

&#9;*&#9;2 proiektu baino gehiago:&#9;6.000 euro

&#9;*&#9;&gt;2 proyectos:&#9;6.000 euros&#9;

&#9;*&#9;4 proiektu baino gehiago:&#9;8.000 euro

&#9;*&#9;&gt;4 proyectos:&#9;8.000 euros&#9;

&#9;*&#9;6 proiektu baino gehiago:&#9;10.000 euro

&#9;*&#9;&gt;6 proyectos:&#9;10.000 euros&#9;

&#9;Prestakuntza:&#9;3.000 euro

&#9;Formación:&#9;3.000 euros&#9;

f) Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak. Sarerako konexioak:

f) Nuevas tecnologías de la información y la comunicación. Conexiones a red:

&#9;–&#9;Oinarrizko diru-laguntza:&#9;16.000 euro

&#9;–&#9;Subvención básica:&#9;16.000 euros&#9;


Azterketa dokumentala


Análisis documental