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Boletin Oficial del País Vasco

218. zk., 2005eko azaroaren 16a, asteazkena

N.º 218, miércoles 16 de noviembre de 2005


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Agintariak eta Langileria

Autoridades y Personal

Ogasun eta Herri Administrazio Saila
Hacienda y Administración Pública
5671
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EBAZPENA, 2005eko azaroaren 2koa, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariarena, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko langileentzako euskara-ikastaroetara dei egiten duena.

RESOLUCIÓN del 2 de noviembre de 2005, del Director del Instituto Vasco de Administración Pública, por la que se convocan cursos de euskera para el personal de la Administración General de la Comunidad Autónoma.

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko langileentzako euskara-ikastaroetarako deialdia onartzea, I. eta II. eranskinetan ezarritakoaren arabera. Deialdi honek 2005-2006 ikasturteko bigarren lauhilekoa arautzen du, eta hirugarren hizkuntza-eskakizunera arteko ikastaroak eskaintzen ditu.

Artículo único.– Aprobar la convocatoria de cursos dirigidos al personal de la Administración General de la Comunidad Autónoma de acuerdo con lo dispuesto en los anexos I y II. Esta convocatoria regula el segundo cuatrimestre del curso 2005-2006, y en ella se ofrecen curso de euskera que abarcan la formación correspondiente a los perfiles lingüísticos uno, dos y tres.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko azaroaren 2a.

En Vitoria-Gasteiz, a 2 de noviembre de 2005.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

El Director del Instituto Vasco de Administración Pública,

JON KOLDOBIKA URRUTIA MINGO.

JON KOLDOBIKA URRUTIA MINGO.

I. ERANSKINA
ANEXO I
OINARRIAK:
BASES:

Lehenengoa.– Helburua.

Primera.– Objetivo.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko langileen hizkuntza-gaikuntza eragin eta bultzatzea.

Promover e impulsar la capacitación lingüística del personal al servicio de la Administración General de la Comunidad Autónoma Vasca.

Bigarrena.– Nori zuzendua.

Segunda.– Destinatarios.

Deialdi hau Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko langileei zuzenduta dago.

Podrá acogerse a esta convocatoria el personal de la Administración General de la Comunidad Autónoma Vasca.

Deialdi honetatik kanpo geratzen dira Hezkuntza-Administrazioko eta Ertzaintzako langileak, 86/1997 Dekretuak (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duena) ezarritakoaren arabera. Halaber, deialdi honetatik kanpo geratzen dira Osakidetzako langileak eta Justizia Administrazioaren mendeko langileak.

De acuerdo con el Decreto 86/1997, por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi, queda excluido de la presente convocatoria el personal perteneciente a los Sectores Docente y de Ertzaintza. Asimismo, queda fuera de esta convocatoria el personal perteneciente a la Administración de Justicia y a Osakidetza.

Lanorduetan euskarako hizkuntza-gaikuntza ikastaroetako baimenak emateko, sailek aplikatuko dituzte Funtzio Publikoaren Sailordetzaren 2004ko maiatzaren 27ko Instrukzioan zehaztutako irizpideak.

En la concesión de autorización para la formación lingüística en euskera dentro del horario laboral, los Departamentos aplicarán los criterios fijados en la Instrucción del 27 de mayo de 2004 de la Viceconsejería de Función Pública.

Edonola ere, HAEEk hizkuntza-prestakuntza bere aurrekontu bitartekoen barruan emango du.

En todo caso, el IVAP ofertará la formación lingüística dentro de sus disponibilidades presupuestarias.

Hirugarrena.– Lanorduetako ikastaro-eskaintza.

Tercera.– Oferta de cursos en horario laboral.

2005eko apirilaren 19ko ebazpenean iragarri bezala, deialdi hau 2005-2006 ikasturtearen bigarrena da eta egiten duen ikastaro-eskaintza mugatua da. Beraz, deialdi honetan lanorduetan egiteko ikastaroak II. eranskinean adierazitakoak dira.

Tal y como se anunció en la Resolución del 19 de abril de 2005, esta convocatoria es la segunda del curso 2005-2006 y la oferta de cursos que en ella se realiza es limitada. Por tanto, los cursos en horario laboral que se pueden realizar acogiéndose a la presente convocatoria son los expresados en el anexo II.

HAEEk ondoen iritzitako egokitzapenak egin ditzake II. eranskinean zehazten diren hasiera eta bukaera egunetan nahiz ordutegietan.

El IVAP está facultado para realizar las adecuaciones que estime pertinentes tanto en las fechas de comienzo y finalización como en los horarios establecidos en el anexo II.

Laugarrena.– Lanorduetako eskaerak.

Cuarta.– Solicitudes en horario laboral.

Eskabideak modulu eta ordutegi bakarrerako izango dira.

La solicitud debe realizarse para un único módulo y horario.

4.1.– Eskabideak egiteko epea:

4.1.– Plazo de solicitud:

2005eko azaroaren 17tik abenduaren 3ra, biak barne.

Del 17 de noviembre hasta el 3 de diciembre de 2005, ambos inclusive.

4.2.– Eskabideak egiteko bideak:

4.2.– Las solicitudes podrán realizarse de estas dos maneras:

a) Paperezko eskabideak. Inprimakiak eskura daude ondorengo helbide elektroniko honetan: www.ivap.euskadi.net (honen barruan bide honi jarraitu behar zaio: euskara>euskara ikastaroak>inprimakiak).

a) Mediante el impreso de solicitud. Los impresos se encuentran disponibles en la siguiente dirección electrónica: ww.ivap.euskadi.net (a partir de aquí: euskera>cursos de euskera>impresos).

Langileak eskabidea bere saileko zerbitzu zuzendariari bidali behar dio, epearen barruan.

El interesado hará llegar la solicitud, dentro de plazo antes mencionado, al Director de Servicios de su Departamento.

Sail bakoitzean jasotako hizkuntza-prestakuntzarako eskabideak sailak berak grabatuko ditu horretarako duen HAEEren aplikazio informatikoan eta, halaber, sail bakoitzak emango die baimena edo ukapena jasotako eskaerei, HAEEk espresuki adieraziko duen epean.

Cada Departamento grabará las solicitudes de formación lingüística que se le dirijan en la aplicación del IVAP instalada a tal efecto, y las autorizará o denegará en el plazo que será expresamente comunicado por el IVAP.

b) Eskabide telematikoak. Norberaren ordenagailutik, intraneten bidez, bete ahal izango dira. Horretarako, Eusko Jaurlaritzaren intraneteko Jakina atarian HAEEk ezarritako helbide honetara jo beharko da: www.ivap.jakina

b) Mediante solicitudes en formato telemático: el empleado podrá formalizar la solicitud desde su propio ordenador, a través de la siguiente dirección electrónica que el IVAP ha dispuesto en el portal Jakina de la intranet Gobierno Vasco: www.ivap.jakina

Sistema hau erabili ahal izateko, eskatzaileak lehenik XL-Nets segurtasuneko sistemaren bitartez identifikatu behar du bere burua.

Para hacer uso de este sistema, el solicitante tendrá que identificarse previamente en el sistema de seguridad XL-Nets.

Ordenagailu bitartez egindako eskaerak sail bakoitzak kudeatuko ditu horretarako duen HAEEren aplikazio informatikoan eta, halaber, sail bakoitzak emango die baimena edo ukapena jasotako eskaerei, HAEEk espresuki adieraziko duen epean.

Las solicitudes realizadas por ordenador las gestionará cada Departamento por medio de la aplicación informática del IVAP instalada a tal efecto. Asimismo, autorizará o denegará las solicitudes recibidas en el plazo que será expresamente comunicado por el IVAP.

Bosgarrena.– Ordu-kreditua eta hizkuntza-prestakuntzarako banakako planak.

Quinta.– El crédito horario y los planes individualizados de formación lingüística.

Lanorduetako ikastaroei dagokienez ordu-kredituak ezartzen dituen aginduari jarraituko zaio (agindua, 2004ko apirilaren 30ekoa, Ogasun eta Herri Administrazio sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko langileen euskalduntzean aplikatuko diren ordu-kredituak ezartzen dituena; EHAA: 2004-05-07; 85. zk.).

En los cursos dentro del horario laboral será de aplicación la Orden que establece el sistema de créditos horarios (Orden de 30 de abril de 2004, de la Consejera de Hacienda y Administración Pública, por la que se establece la aplicación de créditos horarios en la euskaldunización de los empleados públicos de la Administración General de la Comunidad Autónoma Vasca; BOPV: 07-05-2004; n.º 85).

Ondorioz, agindu horren 5. artikuluak ezarritakoari jarraiki, euskara ikastaroa lanorduetan hasi ahal izateko, beharrezkoa izango da ordu-kredituaren saldoa aldekoa izatea. Ordu-kreditua ikastaroa aurrera doala agortzen bada, langileak ikastaroa bukatu arte jarraitu ahalko du.

De conformidad con lo establecido en el artículo quinto de dicha Orden, para poder iniciar un curso de euskera en horario laboral será necesario tener un saldo de crédito horario positivo. En el caso de que éste se agote a lo largo del curso, el empleado podrá continuar hasta el final del mismo.

Halaber, agindu horren 6. artikuluak ezartzen duenaren arabera, ordu-kreditua agortu ondoren, dagokion hizkuntza-eskakizuna gainditu ez duen langileari ez zaio onartuko lanorduetan euskara ikasteko eskabide gehiago.

Asimismo, tal y como establece el artículo sexto de dicha Orden, cuando se agote el saldo de crédito horario sin haber superado el perfil lingüístico correspondiente, no le serán admitidas nuevas solicitudes para cursos de euskera en horario laboral.

Bestalde, aginduaren 7. artikuluak ezartzen du, lanorduetan euskara ikastaroetara joateko baimena duten pertsona guztiek prestakuntzarako banakako plana izan behar dutela, eta halaber, plan horiek, forma eta edukiari dagokionez, HAEEk ezartzen duenaren arabera egingo direla. Hori horrela, HAEEk sail eta erakunde autonomo guztien eskura jarriko duen agiri batean jasoko ditu planei buruzko forma eta edukiak.

Por otro lado, el artículo séptimo establece que todas las personas con autorización para asistir a clases de euskera en horario laboral deberán contar con un plan de formación individualizado. Estos planes se elaborarán de acuerdo a la forma y contenidos que establezca el IVAP en un documento que será puesto a disposición de los Departamentos y Organismos Autónomos oportunamente.

Seigarrena.– Lanorduetako eskolen antolaketa.

Sexta.– Organización de las clases en horario laboral.

6.1.– Mailaketa probak:

6.1.– Pruebas de nivel:

Langileren baten euskara ezagupena neurtu behar bada, HAEEk mailaketa proba egitera deituko du. Horretarako, HAEEk zerbitzu zuzendaritza bakoitzari jakinaraziko dizkio toki-egunak.

Si fuera necesario el IVAP requerirá al interesado, a través de la dirección de servicios, la realización de una prueba de nivel destinada a determinar el conocimiento de euskera.

Mailaketa proba egitera deitu arren langileren bat ez bada ezarritako egun eta orduan aurkezten, HAEEk bazter utziko du bere eskaera.

El IVAP desestimará las solicitudes de aquellos empleados que no acudan a realizar la prueba de nivel el día y la hora en que han sido convocados.

6.2.– Administrazioko taldeak antolatzea:

6.2.– Organización de los grupos de la administración:

Mailaketa probak egin ondoren HAEEk taldeak osatuko ditu. Taldeak osatzean ikasle bakoitzari bere zerbitzu zuzendaritzak baimendutako modulua gordeko dio HAEEk, ahal den neurrian.

Una vez realizadas las pruebas de nivel el IVAP conformará los grupos. Para ello, el IVAP tratará de ajustarse a la solicitud finalmente autorizada para cada alumno por su dirección de servicios.

Nolanahi ere, baliabideen erabilera egokia bermatzeko, eta taldeen osaketak hala eskatzen badu, HAEEk aldaketak egin ahal izango ditu baimendutako eskaeren moduluetan, ordutegietan nahiz ikasteko tokietan.

En cualquier caso, y con la finalidad de asegurar un uso racional de los recursos de los que dispone, el IVAP podrá proponer las modificaciones que estime convenientes tanto en los módulos autorizados como en los horarios o en los centros de escolarización.

Taldeak osatu eta euskaltegiak izendatuta daudenean, HAEEk sail bakoitzari helaraziko dio administrazioko taldeetan eskolatuko diren bere langileen zerrenda, langile bakoitzak non eta noiz eskolatu behar duen zehaztuta.

Una vez conformados los grupos y asignados los correspondientes euskaltegis, el IVAP hará llegar a los Departamentos la lista de trabajadores que se escolarizarán en grupos de la administración especificando dónde y cuándo iniciarán las clases.

6.3.– Administrazioko talderik ez duten langileak. Matrikula orriak:

6.3.– Trabajadores sin grupo de la administración. Hojas de matrícula:

HAEEren administrazioko talderik izango ez duten langileek euskaltegietako gainerako taldeetan egin ahal izango dute ikastaroa. Horretarako HAEEk matrikula orria bidaliko du euren zerbitzu zuzendaritzara, honek langile bakoitzari berea helaraz diezaion.

En el caso de que algún empleado no tenga grupo de la administración podrá realizar el curso en uno de los restantes grupos de los euskaltegis. Para ello el IVAP facilitará una hoja de matrícula al interesado, a través de su Dirección de Servicios.

Matrikula orriaren bitartez, langilea edozein euskaltegi publiko edo pribatu homologatutan matrikulatu ahal izango da.

Mediante dicha hoja de matrícula el interesado podrá matricularse en el euskaltegi público o privado homologado que elija.

Matrikulazioa gauzatzeko ezinbestekoa da langileak matrikula orria euskaltegian entregatzea.

Para realizar la matriculación será imprescindible que el trabajador entregue la hoja de matrícula en el euskaltegi.

Matrikula orriaren bitartez eskolatzen den langileak euskaltegiaren egutegia eta ordutegia jarraituko ditu.

Los alumnos escolarizados con la hoja de matrícula seguirán el horario y el calendario del euskaltegi.

Langilea inon matrikulatzen ez bada, ahalik eta lasterren itzuli behar du bere matrikula orria HAEEra.

Si el alumno no se matrícula en ningún euskaltegi deberá devolver la hoja de matrícula cuanto antes al IVAP.

6.4.– Matrikula orria ordaintzea:

6.4.– Pago de la hoja de matrícula:

Langileak egin duen matrikula HAEEk ordainduko du, betiere ondorengo baldintza hauek betetzen badira:

El IVAP se encargará del pago de la matrícula realizada por el trabajador siempre y cuando se cumplan las siguientes condiciones:

1.– Matrikula orria garaiz entregatzea: ikastaroa hasten denerako, matrikula orria euskaltegian aurkeztuko da.

1.– Entrega de la hoja de matrícula: la hoja de matrícula deberá presentarse en el euskaltegi antes del inicio del curso.

2.– Gutxieneko trinkotasuna: ikastaroak gutxienez astean 8 ordukoak izango dira. Alfabetatzeko eta EGAko ikastaroak, dituzten berezitasunengatik, ordu gutxiagokoak izan daitezke.

2.– Intensidad mínima: el curso debe tener una intensidad mínima de 8 horas semanales. En los cursos de alfabetización y EGA, habida cuenta de sus especificidades, el IVAP podrá admitir cursos de menos horas.

3.– Gutxieneko iraupena: ikasleak otsailetik ekainera arteko ikastaroa egin beharko du.

3.– Duración mínima: los alumnos deberán incorporarse a los cursos en febrero hasta su finalización en junio.

4.– Homologazioa: matrikula orriaren bidez egingo den ikastaroa HABEk homologatua izango da.

4.– Homologación: los cursos deben estar homologados por HABE.

5.– Edonola ere, autoikaskuntza egiteko eskaerarik ez da onartuko.

5.– En cualquier caso, no serán admitidas las solicitudes para realizar cursos de autoaprendizaje.

Langileak egin duen matrikulak ez baditu aurreko baldintzak betetzen HAEEk ez du ordainketarik burutuko. Kasu honetan, HAEEk ukapenaren berri emango dio langilearen saileko zerbitzu zuzendaritzari.

En el caso de que no se cumplan estas condiciones, el IVAP no realizará el pago de la matrícula. Al objeto de informar de esta circunstancia, el IVAP notificará esta denegación a la Dirección de Servicios del trabajador.

Aldiz, langileak egin duen matrikulak betetzen baditu aurreko baldintzak, HAEEk langilearen matrikula onartu eta dagokion kostua ordainduko du.

En el caso de que se cumplan todas las condiciones el IVAP aceptará la hoja de matrícula del trabajador y se hará cargo de su coste.

6.5.– Matrikula orriaren kostua:

6.5.– Coste de la hoja de matrícula:

Kontuan izan behar da langileak euskaltegian egin duen matrikula HAEEk onartzeak berekin dakarrela matrikula horri dagokion kostu osoa ordaindu beharra.

Es preciso tener en cuenta que la aceptación por parte del IVAP de la matrícula formalizada por el empleado en un euskaltegi, significa el pago íntegro del coste de dicha matriculación.

Horregatik, diru-baliabideen erabilera zentzuzkoa eta arrazoizkoa ziurtatu ahal izateko, langileek aprobetxamendu egokia lortu beharko dute ikastaroetan.

Por esa razón, y al objeto de garantizar un uso racional de los recursos económicos, los empleados deberán obtener un aprovechamiento adecuado al final del curso.

Ikastaroen aprobetxamendu egokia neurtzen duten irizpideak ebazpen honen bederatzigarren oinarrian ezartzen dira.

En la base novena de esta resolución se fijan los criterios que miden el aprovechamiento adecuado de los cursos.

Zazpigarrena.– Lanorduetako ikastaroen asistentziari buruzko arauak.

Séptima.– Normas sobre la asistencia a los cursos en horario laboral.

7.1.– Asistentzia hutsak justifikatzea:

7.1.– Justificación de las faltas de asistencia:

Ondorio guztietarako ikastegia lantokia da langilearentzat. Beraz, eskolatze eta puntualitate huts guztiak zerbitzu zuzendaritzaren aurrean justifikatu beharrekoak dira beste edozein laneratze huts zuritu ohi den bezalaxe.

A todos los efectos el centro donde se imparte el curso será considerado como centro de trabajo. Consecuentemente, las faltas de asistencia y puntualidad deberán ser justificadas ante la dirección de servicios, al igual que se hace con toda falta laboral.

Euskara ikastaroetara joateko baimena ematea zerbitzu zuzendaritzaren ardura izaki, beroni dagokio baimendutako epean langileen etenik gabeko eskolatzea bermatzea.

Dado que la concesión de la autorización para la asistencia a los cursos es competencia de la dirección de servicios, compete a ésta garantizar la escolarización ininterrumpida del personal durante el período autorizado.

Era berean, sailen ardura izango da ikastaroetan parte hartuko duten langileek beren oporrak ikastaroak dirauen epetik kanpo hartuko dituztela ziurtatzea, ikastaroen aprobetxamenduan kalterik izan ez dadin.

Igualmente, los Departamentos garantizarán que los trabajadores matriculados en los cursos de euskera adecuan sus vacaciones al calendario lectivo, a fin de no perjudicar el aprovechamiento de los mismos.

7.2.– Eskolara joatea eta asistentziaren jarraipena:

7.2.– Asistencia a clase y control de la asistencia:

Euskara ikastaroen aprobetxamendua bermatu eta horretarako langileen eskura jartzen diren giza- eta diru-baliabideak optimizatu ahal izateko asmoz, euskara ikastaroetan diharduten ikasleek gutxieneko asistentzia izan beharko dute ikastaroetan.

Con el fin de garantizar el máximo aprovechamiento en los cursos de euskera y la optimización de los recursos tanto humanos como económicos que se ponen a disposición de los alumnos, éstos deberán tener un mínimo de asistencia a los cursos de euskera.

Horregatik, arau orokor modura ikasleek gutxienez % 80ko asistentzia izan beharko dute ikasturtean. Neurri hau berdin aplikatuko zaie administrazioko langilez osatutako taldeetan diharduten ikasleei zein matrikula orriaren bitartez dihardutenei.

En consecuencia, como norma general los alumnos deberán tener una asistencia mínima del 80% durante el curso. Esta norma se aplicará tanto a los alumnos de los grupos de la administración como a aquellos escolarizados mediante la hoja de matrícula.

7.3.– Eskolan hastea:

7.3.– Inicio en los cursos:

Moduluz aldatzen diren ikasleen kasuan, hasiera-datak aldatu egin daitezke modulu batetik bestera. Edozelan ere, hasiera-dataren erreferentea ikastaro trinkoa izango da beti, hau da:

En el caso del alumnado que cambia de módulo, la fecha de incorporación puede variar dependiendo del módulo solicitado. En cualquier caso, el curso intensivo será la referencia de la fecha de incorporación, de tal manera que:

– Ikastaro trinkotik 2 edo 3 ordukora aldatzen diren ikasleek lehenik eta behin ikastaro trinkoa bukatu behar dute, eta ondoren aldatuko dira 2 edo 3 orduko ikastarora.

– Aquellos alumnos que estén realizando un curso intensivo y que soliciten cursos de 2 ó 3 horas, primeramente tendrán que finalizar el curso intensivo y posteriormente incorporarse a los cursos de 2 ó 3 horas.

– 2 edo 3 orduko ikastarotik trinkora aldatzen diren ikasleek ikastaro trinkoa hasi arte 2 edo 3 orduko ikastaroan jarraituko dute.

– Aquellos alumnos que estén realizando cursos de 2 ó 3 horas y que soliciten un curso intensivo, permanecerán en los cursos de 2 ó 3 horas hasta la fecha de inicio del curso intensivo.

7.4.– Berandu eskolatzea gaixotasunagatik:

7.4.– Incorporación tardía motivada por enfermedad:

Gaixotasunak eragindako arazoengatik eskolan hasi ez diren langileei bakar-bakarrik onartuko die HAEEk beranduago hastea. Horrelakoetan, honela jokatu behar da:

El IVAP únicamente aceptará la incorporación tardía a los cursos de aquellos empleados que por motivos de enfermedad no han podido iniciar el curso. En estos casos se deberá proceder de la siguiente manera:

a) HAEEk aldez aurretik jakin behar du langilea ez dela eskolan garaiz hasiko gaixotasunagatik. Horretarako, ikastaro hasieran, zerbitzu zuzendariek egoera horretan dauden langileen zerrenda bidali behar dute HAEEra. Zerrendan NAN zenbakia eta izen-abizenak zehaztu behar dira.

a) El IVAP deberá tener constancia con antelación de aquellos alumnos que no puedan incorporarse a principio del curso por motivo de enfermedad. Los Directores de Servicio deberán enviar al inicio del curso al IVAP un listado de los trabajadores que se encuentren en esa situación. En dicho listado tendrán que especificar el número del DNI, además del nombre y los apellidos.

b) Eskolan hasi ahal izateko eskaera egitea: langileak ezin du bere kabuz eskolan hasi gaixoaldiaren ondoren. Eskolan hasteko prest dagoenean, bere zerbitzu zuzendariak eskolatzea eskatu beharko dio HAEEri idatziz. Idazki horretan gaixoaldiaren hasiera eta bukaera egunak zehaztu beharko dira.

b) Solicitar la incorporación tardía a los cursos: el trabajador no podrá incorporarse a los cursos sin previo aviso tras el periodo de enfermedad. Una vez que esté en disposición de incorporarse al curso su Dirección de Servicios deberá solicitar por escrito al IVAP dicha incorporación. Será necesario especificar en dicho escrito las fechas de inicio y finalización del periodo de baja por enfermedad.

HAEE saiatuko da gaixotasunak eragindako beranduko eskolatze hauek bideratzen, horretarako dituen bitartekoen mugapean.

El IVAP, atendiendo a su disponibilidad material, tratará de posibilitar la escolarización de estos empleados.

7.5.– Egunez eguneko asistentzia:

7.5.– Asistencia diaria:

Ikasleek, eta euren sailek, asistentziaren jarraipen zehatza egin ahal izan dezaten, HAEEk lanorduetan ari diren ikasleen egunez eguneko asistentziaren berri emango du, ikasleak eskolara joan ez diren egunak zehaztuz.

Para que tanto los alumnos como sus correspondientes Departamentos puedan realizar un seguimiento específico de la asistencia, el IVAP proporcionará dicha información concretando los días de inasistencia del alumno.

7.6.– Eskolara joateari uztea:

7.6.– Abandono de los cursos:

Eskolan hasi ondoren ikasleak ikastaroa behin betiko uztea erabakitzen badu, horren berri eman behar die bere prestakuntzaz arduratzen diren eragileei:

Si una vez iniciadas las clases el alumno decide abandonar definitivamente el curso, deberá informar de ello a los responsables de su formación:

– Euskaltegiari: ikasleak ikastaroa utziko duela jakinarazi behar dio euskaltegiari.

– Al euskaltegi: el alumno deberá informar al euskaltegi de su intención de abandonar los cursos.

– Bere saileko zerbitzu zuzendariari: era berean, ikasleak bere saileko zerbitzu zuzendariari jakinarazi behar dio lanorduetan egiten ari den ikastaroa utzi egin duela.

– A su Director de Servicios: deberá informar al Director de Servicios de su Departamento del abandono de los cursos en horario laboral.

– HAEEri: ikasleak HAEEri ere jakinarazi egin behar dio ikastaroa utzi duela. Horretarako, "jakinarazpena: euskarako eskolara joateari uztea" izeneko inprimakia bete eta, bere zerbitzu zuzendariaren izenpea duela, HAEEri bidali behar dio.

– Al IVAP: deberá informar al IVAP del abandono de los cursos. Para ello, deberá remitir al IVAP el impreso denominado "Notificación: abandono de los cursos de euskera" debidamente cumplimentado y con el Visto Bueno de su Director de Servicios.

Eskola uztea jakinarazteko inprimakia eskura egongo da honako helbide elektroniko honetan: www.ivap.

Este impreso de notificación de abandono de los cursos se encuentra disponible en la siguiente dirección electrónica: www.ivap.euskadi.net (a partir de aquí: euskera>cursos de euskera>impresos).

euskadi.net (honen barruan bide honi jarraitu behar zaio: euskara>euskara ikastaroak>inprimakiak).

Octava.– Régimen de los cursos en horario extralaboral.

Zortzigarrena.– Lanorduz kanpoko ikastaroen araubidea.

8.1.– Destinatarios de los cursos y características de los mismos:

8.1.– Ikastaroak nork egin ditzakeen eta nolakoak izango diren:

Únicamente accederán a clases en horario extralaboral quienes durante el primer cuatrimestre hayan realizado cursos en internado o en módulo de cinco horas. Por tanto, no podrán acogerse a esta convocatoria alumnos que no hayan estado escolarizados durante el primer cuatrimestre.

Lanorduz kanpoko ikastaroak, lehenengo lauhilekoan barnetegian edo bost ordukoetan aritutako ikasleek soilik egin ahal izango dituzte. Beraz, deialdi honetan ez da lanorduz kanpoko ikasle berririk onartuko.

Los cursos a realizar en horario extralaboral deberán tener las siguientes características:

Lanorduz kanpoko ikastaroek ezaugarri hauek izan behar dituzte:

1.– Intensidad mínima: el curso debe tener una duración mínima de 5 horas semanales. En los cursos de alfabetización y EGA, habida cuenta de sus especificidades, el IVAP podrá admitir cursos de menos horas.

1.– Gutxieneko trinkotasuna: ikastaroak gutxienez astean 5 ordukoak izango dira. Alfabetatzeko eta EGAko ikastaroak, dituzten berezitasunengatik, ordu gutxiagokoak izan daitezke.

2.– Duración mínima: los alumnos deberán incorporarse a las clases en febrero hasta su finalización en junio.

2.– Gutxieneko iraupena: ikasleak otsailetik ekainera arteko ikastaroa egin beharko du.

3.– Homologación: los cursos deben estar homologados por HABE.

3.– Homologazioa: lanorduz kanpoko ikastaroa HABEk homologatua izango da.

4.– En cualquier caso, no serán admitidas las solicitudes para realizar cursos de autoaprendizaje.

4.– Edonola ere, autoikaskuntza egiteko eskaerarik ez da onartuko.

8.2.– Plazo de solicitud en horario extralaboral:

8.2.– Lanorduz kanpoko eskabideak egiteko epea:

El plazo para realizar las solicitudes de cursos en horario extralaboral será del 5 al 23 de diciembre de 2005, ambos inclusive.

2005eko abenduaren 5etik abenduaren 23ra bitartean egin ahal izango dira lanorduz kanpoko eskaerak, biak barne.

8.3.– Las solicitudes podrán realizarse de estas dos maneras:

8.3.– Eskabideak egiteko bideak:

a) Mediante el impreso de solicitud. Los impresos se encuentran disponibles en la siguiente dirección electrónica: www.ivap.euskadi.net (a partir de aquí: euskera>cursos de euskera>impresos)

a) Paperezko eskabideak. Inprimakiak eskura daude ondorengo helbide elektroniko honetan: www.ivap.euskadi.net (honen barruan bide honi jarraitu behar zaio: euskara>euskara ikastaroak>inprimakiak).

El solicitante remitirá la solicitud al Director del IVAP a la siguiente dirección: Calle Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Eskatzaileak HAEEko zuzendariari bidaliko dio eskaera ondorengo helbidera: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

b) Mediante solicitudes en formato telemático: el empleado podrá formalizar la solicitud desde su propio ordenador, a través de la siguiente dirección electrónica que el IVAP ha dispuesto en el portal Jakina de la intranet Gobierno Vasco: www.ivap.jakina.

b) Eskabide telematikoak: norberaren ordenagailutik, intraneten bidez, bete ahal izango dira. Horretarako, Eusko Jaurlaritzako intranet-eko Jakina atarian HAEEk ezarritako helbide honetara joko da: www.ivap.jakina.

Para hacer uso de este sistema, el solicitante deberá identificarse previamente en el sistema de seguridad XL-Nets.

Sistema hau erabili ahal izateko, eskatzaileak lehenik XL-Nets segurtasuneko sistemaren bitartez identifikatu behar du bere burua.

8.4.– Personal temporal y cursos en horario extralaboral.

8.4.– Aldi baterako langileak lanorduz kanpoko ikastaroetan.

En el supuesto del personal temporal éste deberá acreditar que durante el periodo de impartición del curso está contratado por la Administración General de la Comunidad Autónoma. Para ello deberá presentar junto al impreso de solicitud un documento en el que consten las fechas de inicio y final del contrato. Dicho documento deberá estar firmado por su Director de Servicios dentro del plazo de solicitud.

Aldi baterako langileek ikastaroak dirauen bitartean Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrarekiko lan-hitzarmena dutela egiaztatu beharko dute. Horretarako, eskaera orriarekin batera, bere zerbitzu zuzendariak sinatutako agiria aurkeztu beharko dute. Agiriak eskaera-epe barruan sinatutakoa izan beharko du eta kontratuaren hasiera eta bukaera egunak adieraziko ditu.

8.5.– Matriculación en cursos en horario extralaboral:

8.5.– Lanorduz kanpoko ikastaroetan matrikulatzea:

Una vez analizada por el IVAP y, en su caso, admitida la solicitud realizada por el trabajador, el IVAP facilitará al interesado una hoja de matrícula, a través de su Dirección de Servicios.

Langileak egindako eskaera HAEEk aztertu eta, hala balegokio, onartu ondoren, HAEEk matrikula orria bidaliko du langilearen zerbitzu zuzendaritzara, honek langile bakoitzari berea helaraz diezaion.

Mediante dicha hoja de matrícula el interesado podrá matricularse en el euskaltegi público o privado homologado que elija.

Matrikula orriaren bitartez langilea edozein euskaltegi publiko edo pribatu homologatutan matrikulatu ahal izango da.

Para realizar la matriculación será indispensable entregar la hoja de matrícula en el euskaltegi.

Matrikulazioa gauzatzeko ezinbestekoa da langileak matrikula orria euskaltegian entregatzea.

Aquellos empleados que no se matriculen en ningún curso mediante la hoja de matrícula deberán devolverla cuanto antes al IVAP.

Langilea inon matrikulatzen ez bada, ahalik eta lasterren itzuli behar du bere matrikula orria HAEEra.

El IVAP se encargará del pago de la hoja de matrícula siempre y cuando se cumplan las siguientes condiciones:

Langileak egin duen matrikularen kostua HAEEk ordainduko du, betiere ondorengo baldintza hauek betetzen badira:

1.– Entrega de la hoja de matrícula: la hoja de matrícula deberá presentarse en el euskaltegi antes del inicio del curso.

1.– Matrikula orria garaiz entregatzea: ikastaroa hasten denerako, matrikula orria euskaltegian aurkeztuko da.

2.– Cumplir con las características de los cursos recogidas en la anterior base 8.1.

2.– Aurreko 8.1 oinarrian ezartzen diren ikastaroen ezaugarriak betetzea.

En el caso de que no se cumplan estas condiciones, el IVAP no realizará el pago de la matrícula. Al objeto de informar de esta circunstancia, el IVAP notificará esta denegación a la Dirección de Servicios del trabajador.

Langileak egin duen matrikulak ez baditu aurreko baldintzak betetzen HAEEk ez du ordainketarik burutuko. Kasu honetan, HAEEk ukapenaren berri emango dio langilearen saileko zerbitzu zuzendaritzari.

En el caso de que se cumplen todas las condiciones el IVAP aceptará la hoja de matrícula del trabajador y se hará cargo de su coste.

Aldiz, langileak egin duen matrikulak betetzen baditu aurreko baldintzak, HAEEk langilearen matrikula onartu eta dagokion kostua ordainduko du.

Es preciso tener en cuenta que la aceptación por parte del IVAP de la matrícula formalizada por el empleado en un euskaltegi, significa el pago íntegro del coste de dicha matriculación.

Kontuan izan behar da langileak euskaltegian egin duen matrikula HAEEk onartzeak berekin dakarrela matrikula horri dagokion kostu osoa ordaindu beharra.

Por esta razón, y al objeto de garantizar un uso racional de los recursos económicos, se exige al alumno cumplir con los criterios de aprovechamiento establecidos en la base novena de esta convocatoria.

Horregatik, diru-baliabideen erabilera zentzuzkoa eta arrazoizkoa ziurtatu ahal izateko asmoz, ikasleari eskatuko zaio 9. oinarrian ezarritako gutxieneko aprobetxamendua betetzea.

En consecuencia, en el caso de que algún alumno no cumpla el aprovechamiento requerido, el IVAP no le admitirá solicitudes extralaborales en los siguientes cursos hasta que el alumno supere por su cuenta el mínimo establecido en la base novena.

Ondorioz, gutxieneko aprobetxamendua lortzen ez duen langileari HAEEk ez dio ondorengo ikasturteetarako lanorduz kanpoko eskaerarik onartuko, harik eta langileak bere kabuz 9. oinarrian ezarritako gutxieneko aprobetxamendua lortu arte.

8.6.– Inicio en los cursos en horario extralaboral:

8.6.– Eskolan hastea lanorduz kanpoko ikastaroetan:

El empleado deberá incorporarse a clase el primer día del curso. El IVAP dará de baja las solicitudes de aquellos empleados que no se hayan incorporado a los cursos.

Ikastaroa hasten den egunean bertan hasi beharko du langileak eskolan. HAEEk bertan behera utziko ditu eskolan hasi ez diren langileen eskaerak.

El IVAP únicamente aceptará la incorporación tardía a los cursos de aquellos empleados que por motivos de enfermedad no han podido iniciar el curso. En estos casos se deberá proceder de la siguiente manera:

Bakar-bakarrik gaixotasunak eragindako arazoengatik eskolan hasi ez diren langileei onartuko die HAEEk beranduago hastea. Horrelakoetan, honela jokatu behar da:

a) El IVAP deberá tener constancia con antelación de aquellos alumnos que no puedan incorporarse a principio de curso por motivo de enfermedad. El trabajador deberá notificar al inicio de curso por escrito dicha circunstancia al IVAP.

a) HAEEk aldez aurretik jakin behar du langilea ez dela eskolan garaiz hasiko gaixotasunagatik. Horretarako, ikastaro hasieran, langileak horren berri eman behar dio HAEEri.

b) Solicitar la incorporación tardía a los cursos: el trabajador no podrá incorporarse a los cursos sin previo aviso tras el periodo de enfermedad. Una vez que esté en disposición de incorporarse al curso deberá solicitar por escrito al IVAP dicha incorporación. El trabajador adjuntará a dicha solicitud los partes de baja correspondientes.

b) Eskolan hasi ahal izateko eskaera egitea: langileak ezin du bere kabuz eskolan hasi gaixoaldiaren ondoren. Eskolan hasteko prest dagoenean eskolatzea eskatu beharko dio HAEEri idatziz. Eskaera horretan gaixoaldia zuritzen duen agiria edo agiriak erantsi beharko dira.

El IVAP, atendiendo a su disponibilidad material, tratará de posibilitar la escolarización de estos empleados.

HAEE saiatuko da gaixotasunak eragindako beranduko eskolatze hauek bideratzen, horretarako dituen bitartekoen mugapean.

8.7.– Abandono de los cursos en horario extralaboral:

8.7.– Eskolara joateari uztea lanorduz kanpoko ikastaroetan:

Si una vez iniciado el curso el empleado opta por abandonarlo de manera definitiva, tendrá que informar de ello al IVAP. Para ello, deberá remitir al IVAP el impreso denominado "Notificación: abandono de los cursos" debidamente cumplimentado.

Eskolan hasi ondoren ikasleak ikastaroa behin betiko uztea erabakitzen badu, horren berri eman behar dio bai irakasleari eta baita HAEEri ere. Horretarako, "Jakinarazpena: eskolara joateari uztea" izeneko inprimakia bete eta HAEEra bidali behar du.

El impreso de notificación de abandono de los cursos se encuentra disponible en la siguiente dirección electrónica: www.ivap.euskadi.net (a partir de aquí: euskera>cursos de euskera>impresos).

Eskola uztea jakinarazteko inprimakia eskura egongo da honako helbide elektroniko honetan: www.ivap.euskadi.net (honen barruan bide honi jarraitu behar zaio: euskara>euskara ikastaroak>inprimakiak).

Novena.– Aprovechamiento de los cursos tanto en horario laboral como extralaboral.

Bederatzigarrena.– Lanorduetako nahiz lanorduz kanpoko ikastaroen aprobetxamendua.

El trabajador se compromete a realizar las evaluaciones periódicas para la superación de niveles.

Langileak urratsak gainditzeko ezarritako aldizkako ebaluaketa probak burutzeko konpromisoa hartzen du.

El IVAP considera que el aprovechamiento es suficiente cuando la asistencia del curso completo sea al menos de un 80%.

HAEEk nahikotzat jotzen du aprobetxamendua ikasturte osoko asistentzia gutxienez % 80koa izan bada.

Aún siendo la asistencia del curso completo inferior al 80%, se considerará el aprovechamiento suficiente si se superan más de la mitad de las evaluaciones a realizar en el curso; es decir:

Ikasturte osoko asistentzia % 80tik beherakoa izan denean, HAEEk nahikotzat joko du aprobetxamendua ikasturteko ebaluazioen erdiak baino gehiago gainditu badira; hau da, kasu honetan eskatzen da:

– En un curso académico de evaluación única o de dos evaluaciones se exige la superación de todas las evaluaciones.

– Ikasturte osoan ebaluazio bat edo bi badira, ebaluazio guztiak gainditzea.

– En un curso académico de tres evaluaciones se exige la superación de dos evaluaciones.

– Ikasturte osoan hiru ebaluazio badira, bi ebaluazio gainditzea.

– En un curso académico de cuatro evaluaciones se exige la superación de tres evaluaciones.

– Ikasturte osoan lau ebaluazio badira, hiru ebaluazio gainditzea.

Los Departamentos podrán acceder a estos datos periódicamente por medio de la aplicación informática que el IVAP tiene instalada a tal efecto. Corresponde a cada Departamento realizar su valoración y, considerando las propuestas del IVAP, adoptar las resoluciones pertinentes.

Sail bakoitzak eskura izango du bere langileen asistentziari eta ebaluazioei buruzko informazioa HAEEren aplikazio informatikoan. Sail bakoitzari dagokio balioespena egitea eta, HAEEren proposamenak kontuan hartuta, ongien iritzitako erabakiak hartzea.

Los criterios expuestos constituyen el nivel de aprovechamiento exigible para la concesión del permiso contemplado en el artículo 10 del vigente Acuerdo regulador de las condiciones de trabajo del personal funcionario al servicio de la Administración.

Agerturiko irizpideok osatzen dute aprobetxamendu maila, administrazioaren zerbitzupean diharduten funtzionarioen lan baldintzak arautzen dituen hitzarmeneko 10. artikuluan zehazten den baimena eman ahal izateko exijitu beharrekoa.

Décima.– Información sobre el alumnado.

Hamargarrena.– Ikasleei buruzko informazioa.

Al objeto de gestionar los cursos de euskera resulta imprescindible recoger, procesar, reunir en un fichero y poner a disposición de los Departamentos correspondientes datos personales de los alumnos. Por este motivo, el IVAP recogerá los datos de asistencia y evaluación de los alumnos que reciban formación en euskera tanto en horario laboral como en horario extralaboral. Asimismo, el IVAP proporcionará a los Departamentos los informes sobre aprovechamiento de los cursos de aquellos alumnos que realicen cursos en horario laboral.

Euskara ikastaroa kudeatu ahal izateko ezinbestekoa da ikasleei buruzko hainbat datu pertsonal jasotzea, prozesatzea, fitxategi atean biltzea eta dagokion sailari lagatzea. Horrela, HAEEk lanorduetan nahiz lanorduz kanpo ari diren ikasleen asistentzia eta ebaluazio datuak jasoko ditu eta sail bakoitzari bere ikasleei dagozkienak jakinaraziko dizkio. Halaber, HAEEk sailen eskura jarriko ditu lanorduetako ikasleen aprobetxamenduari buruzko txostenak.

El tratamiento de los datos personales recogidos como consecuencia de esta Resolución se llevará a cabo según lo establecido en la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre que regula la Protección de Datos de Carácter Personal, así como en la normativa sobre medidas de seguridad de los ficheros automatizados que contienen datos personales, aprobada mediante RD 994/1999, de 11 de junio.

Ebazpen honen ondorioz jasoko diren datu pertsonalen tratamendua, bai Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoak, bai datu pertsonalak gordetzen dituzten fitxategi automatizatuen segurtasun-neurrien araudiak (ekainaren 11ko 994/1999 Errege-dekretuaren bidez onartutakoa) xedatutakoaren arabera egingo da.

Los empleados que participen en esta convocatoria autorizan el procesamiento de datos personales llevado a cabo para el cumplimiento del objetivo de esta Resolución. De igual manera, autorizan la recogida de datos y puesta a disposición de los Departamentos correspondientes la información de su asistencia y evaluaciones así como de los informes sobre su aprovechamiento académico. Autorizan, asimismo, la cesión de estos datos a la Viceconsejería de Política Lingüística del Departamento de Cultura para la elaboración del informe de evaluación sobre el nivel de cumplimiento del plan de normalización (artículo 6 del Decreto 86/1997 de 15 de abril por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi). Por último, autorizan la cesión de datos a HABE –Instituto de Alfabetización y Reeuskaldunización de Adultos (en cumplimiento de lo establecido en la disposición adicional sexta del Decreto 86/1997 de 15 de abril por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi).

Deialdi honetara biltzen diren langileek onartu egiten dute ebazpenaren helburua betetzeko jasoko diren datu pertsonalen tratamendua. Horrela, onartu egiten dute HAEEk datuak jasotzea eta dagozkien sailei jakinaraztea, bai euren asistentziari eta ebaluazioari dagokienez eta baita euren aprobetxamenduari buruzko txostenei dagokienez ere. Onartu egiten dute baita ere, datu-lagapenak egitea Kultura Saileko Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzari, normalkuntza planaren betetze maila ebaluatzeko txostenak egin ditzan (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duen apirilaren 15eko 86/1997 Dekretuaren 6. art.). Onartu egiten dute azkenik, datu-lagapenak egitea Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzeko Erakundeari –HABE- (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duen apirilaren 15eko 86/1997 Dekretuaren seigarren xedapen gehigarrian ezarritakoaren arabera).

Los datos sobre los alumnos estarán incluidos en el fichero denominado "Euskaldunización de funcionarios" registrado en la Agencia de Protección de Datos. Los alumnos podrán ejercer su derecho al acceso a los datos del fichero, a la modificación de dichos datos o a su anulación, para lo cual deberán dirigirse a la Secretaría General del IVAP: calle Donostia-San Sebastián 1; 01010 Vitoria-Gasteiz.

ANEXO II
OFERTA DE CURSOS EN HORARIO LABORAL

Ikasleei buruzko datu pertsonalak Datuak Babesteko Bulegoan erregistratutako "Funtzionarioak euskalduntzea" izeneko fitxategian egongo dira. Ikasleek fitxategiko datuetara sartzeko, datuok aldatu eta deuseztatzeko eskubidea erabili nahi izanez gero, HAEEko Idazkaritza Nagusira jo dezakete: Donostia-San Sebastián kalea 1; 01010 Vitoria-Gasteiz.

1.– Cursos intensivos.

II. ERANSKINA
LANORDUETAKO IKASTARO-ESKAINTZA

1.– Ikastaro trinkoak.

1.1.– Cursos en régimen de internado.

1.1.– Barnetegiko ikastaroak.

Los cursos de internado se podrán realizar en el barnetegi de Zornotza y en el euskaltegi Maizpide de Lazkao. Los calendarios de los cursos serán los siguientes:

Barnetegiko ikastaroak Zornotzako barnetegian eta Lazkaoko Maizpide euskaltegian egin ahal izango dira ondorengo egutegien arabera:

Maizpide (Lazkao): del 6 de febrero al 16 de junio.

Maizpide (Lazkao): otsailaren 6tik ekainaren 16ra.

Zornotza: del 13 de febrero al 30 de junio.

Zornotza: otsailaren 13tik ekainaren 30era.

Los cursos en régimen de internado se adecuarán al horario y al calendario de estos euskaltegis.

Barnetegiko ikastaroen egutegia nahiz ordutegia euskaltegien eskaintzaren arabera alda daiteke.

El IVAP se hará cargo de los gastos de matrícula y estancia.

HAEEk matrikula eta egonaldiaren gastuak hartuko ditu bere gain.

1.2.– Cursos de cinco horas.

1.2.– Bost orduko ikastaroak.

Son cursos de euskaldunización y alfabetización. Este módulo precisa una liberación laboral de jornada completa, dado que a las horas lectivas hay que añadir el tiempo que necesita el alumno para el trabajo personal.

Euskalduntzeko nahiz alfabetatzeko ikastaroak dira. Modulu honek egun osoko lan-liberazioa eskatzen du, eskola orduei ikasleak lan pertsonalerako behar duen denbora gehitu beharra dagoelako.

Los cursos tendrán siempre una duración cuatrimestral. La duración del segundo cuatrimestre en los grupos formados por empleados de la administración es la siguiente:

Ikastaroek, beti ere, lauhileko iraupena dute. Bigarren lauhilekoaren iraupena ondorengoa da administrazioko langilez osatutako taldeetan:

13 de febrero - 23 de junio (se realizarán tres evaluaciones en euskaldunización).

otsailak 13 - ekainak 23 (hiru ebaluaketa egingo dira euskalduntzean).

Los días 10, 11 y 12 de abril serán lectivos a todos los efectos.

Apirilaren 10, 11 eta 12a eskola-egunak izango dira ondorio guztietarako.

El IVAP se hará cargo de los gastos de matrícula.

HAEEk matrikula gastuak hartuko ditu bere gain.

2.– Cambios de módulo.

2.– Modulu-aldaketak.

Los cambios de módulo pueden realizarse únicamente de los cursos intensivos a los de dos horas o a autoaprendizaje, y viceversa.

Modulu-aldaketak ikastaro trinkoetatik bi ordukoetara nahiz autoikaskuntzara, edo alderantziz, direnean onartuko dira soilik.

En el caso de solicitar cambio de módulo, la oferta para clases de dos horas estará limitada a las plazas vacantes que existan en los grupos del primer cuatrimestre. Una vez cubiertas estas plazas podrán crearse nuevos grupos siempre y cuando existan solicitudes suficientes para ello.

Modulu-aldaketa eskatuz gero, bi orduko eskoletarako eskariak lehenengo lauhilekoan hasitako taldeetan leudekeen plazak betetzeko dira lehenik. Ondoren, talde berriak sor daitezke, baldin eta horretarako behar adina eskari badago.

Quienes como consecuencia del cambio de módulo accedan a clases de dos horas tendrán estas fechas de inicio y finalización en los grupos de la administración:

Modulu-aldaketaren ondorioz, bi orduko eskoletara doazenek honako egutegia izango dute administrazioko taldeetan:

a) Clases de mañana: 13 de febrero - 2 de junio (se realizará una evaluación en euskaldunización).

a) Goizeko eskolak: otsailak 13 - ekainak 2 (ebaluaketa bat egingo da euskalduntzean).

b) Clases de tarde: 13 de febrero - 1 de junio (se realizará una evaluación en euskaldunización).

b) Arratsaldeko eskolak: otsailak 13 - ekainak 1 (ebaluaketa bat egingo da euskalduntzean).

Las clases en horario de tarde serán de lunes a jueves en los grupos propios de la Administración.

Arratsaldeko eskolak astelehenetik ostegunera bitartean dira administrazioko taldeetan.

Horarios:

Ordutegiak:

Bilbao y Donostia-San Sebastián: 08:00-10:00 y 15:30-17:30.

Bilbao eta Donostia-San Sebastián: 08:00-10:00 eta 15:30-17:30.

Vitoria-Gasteiz: 08:00-10:00 y 14:40-16:40.

Vitoria-Gasteiz: 08:00-10:00 eta 14:40-16:40.


Azterketa dokumentala


Análisis documental