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Boletin Oficial del País Vasco

196. zk., 2005eko urriaren 14a, ostirala

N.º 196, viernes 14 de octubre de 2005


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
5076
5076

AGINDUA, 2005eko irailaren 28koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, ikastetxe publikoetan ikasketak egiten ari diren eta hezkuntza-behar bereziak dituzten ikasleak garraiatzeko banan-banako diru-laguntzetarako deialdia egiten duena.

ORDEN de 28 de septiembre de 2005, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan asignaciones individualizadas de transporte escolar para alumnos o alumnas con necesidades educativas especiales escolarizados en centros públicos.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak eskola-garraioaren zerbitzua antolatzen du urtero, dagozkien ikastetxeetatik urrun bizi diren ikasleak eskolatzearren. Ikasleen kopurua, distantziak eta bidaia egiteko denbora kontutan hartuz zehazten dira ibilbideak.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación organiza anualmente servicios de Transporte Escolar, para atender a la escolarización de alumnado residente en núcleos alejados de sus respectivos centros docentes, con itinerarios determinados, a tenor del número de alumnos, las distancias y los tiempos de recorrido.

Zenbait ikasleren kasuan, ordea, ezarritako ibilbide horiek ez dira egokiak. Horien artean, urritasun larriak dituzten umeek talde berezia osatzen dute, ezin baitituzte erabili eskolentzat jarritako lineak edo garraiobide publiko arruntak. Beraz, arreta berezia eskatzen dutenez, ikasle horiei beren bizilekutik ikastetxera egunero joateko modua eskaini behar zaie.

Hay, no obstante, alumnos y alumnas cuyas circunstancias no se adaptan a los recorridos establecidos, constituyendo un colectivo específico aquellos niños o niñas que, por padecer graves limitaciones discapacitantes, no pueden utilizar las líneas escolares organizadas o los transportes públicos ordinarios, requiriendo una atención particularizada, por lo que es preciso arbitrar una alternativa que les facilite el traslado diario desde su domicilio al centro docente.

Beraz, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren bidez onartu zen) VI. tituluan ezarritako xedapenei jarraiki (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioaren arloko diru-laguntzak arautzen dira titulu horretan), honako hau

Por todo ello, de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la comunidad autónoma de Euskadi,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Deialdiaren xedea.

Artículo 1.– Objeto de la Convocatoria.

1.1.– Minusbaliotasuna dela eta hezkuntzuntza-premia bereziak dituzten ikasleak garraiatzeko banan-banako diru-laguntzetarako deialdia egin behar dugu, Euskal Autonomia Erkidegoaren aurrekontuetan izendaturiko kredituen arabera, hain zuzen ere, 1.023.402 euro erabiliko ditugu horretarako, EAEko aurrekontu orokorretan horretarako ezarritako aurrekontu-partidaren kargura.

1.1.– Se convocan Asignaciones Individualizadas de Transporte Escolar para alumnado con necesidades educativas especiales derivadas de minusvalía, en función de los créditos asignados en los presupuestos de la Comunidad Autónoma de Euskadi, por un importe de 1.023.402 euros con cargo a la partida presupuestaria establecida al efecto en los Presupuestos Generales de la CAPV.

1.2.– Eskatutako laguntzen zenbateko osoa kontuan hartuta, adierazitako kopurua aldatu ahal izango da, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren beste laguntza-programa batzuk bete ondoren agortu gabe geratu diren baliabide ekonomikoen arabera.

1.2.– El importe global consignado en este artículo podrá ser modificado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

Aldaketa horren berri, Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordearen ebazpenaren bidez emango da.

De la presente circunstancia se dará publicidad mediante Resolución del Viceconsejero de Administración y Servicios.

2. artikulua.– Eskakizun orokorrak.

Artículo 2.– Requisitos generales.

2.1.– Behar berezi iraunkorrak izan eta ondoren aipatzen diren baldintzak betetzen dituzten ikasleak baliatu ahal izango dira agindu honetan aipatzen diren diru-laguntzez:

2.1.– Podrán incluirse dentro de la presente Orden los alumnos o alumnas con necesidades especiales permanentes que cumplan los siguientes requisitos:

a) 2005-2006 ikasturterako ikastetxe publiko batean matrikulatuta egotea.

a) Hallarse matriculados en el curso 2005-2006 en un centro público.

b) 2005eko abenduaren 31n 21 urtetik gora ez izatea.

b) No tener más de 21 años al 31 de diciembre de 2005.

c) Minusbaliotasunaren ziurtagiria aurkeztea, horretarako eskumena duen lurralde mailako erakunde batek egindakoa: Honako hauek jaso beharko dira bertan: minusbaliotasun-mota, gradua eta garraio bereziaren beharrik duen ala ez; ezinezkoa gertatu behar zaio eskola-garraioa arrunta erabiltzea.

c) Presentar el Certificado de Minusvalía emitido por el organismo territorial competente indicando en el mismo: tipo de minusvalía, grado y necesidad o no de transporte especial, no pudiendo acceder, en todo caso, al transporte escolar ordinario.

d) Dagokion lurralde-ordezkaritzak izendatu edo baimendutako zentrora, egunero, astero edo noizean behin joan beharra izatea.

d) Desplazarse diaria, semanal o esporádicamente al centro de estudios asignado o autorizado por la Delegación Territorial correspondiente.

e) Bere beharrak aseko dituen zentro publikorik herrian ez dagoelako, derrigorrez lekuz aldatu beharra izatea. Kasu honetan, eraginpeko eremuari dagokion zentro publikoan hartu beharko du eskola.

e) Desplazarse obligatoriamente, por no existir en su localidad centro público adecuado a sus necesidades, en cuyo caso deberá estar escolarizado en el centro público que le corresponda por área de influencia.

f) Doaneko garraiorik edo entitate publikoek edo pribatuek erabat ordaindutako garraiorik ez izatea.

f) No tener posibilidad de transporte gratuito o totalmente subvencionado por entidades públicas o privadas.

g) Salbuespen gisa, itunpeko zentro batean eskolatuta egotea, Lurralde Ordezkaritzak espreski erabaki duelako. Honako hauek izan daitezke erabaki horren zioak: bizi den lekuari dagokion eremuaren barruan ikaslearen behar berezietarako zentro publiko egokirik ez egotea edo behar horien espezikotasunak hala eskatzea.

g) Excepcionalmente, estar escolarizado en centro concertado por señalamiento expreso de la Delegación Territorial, por no existir en el área de influencia de su lugar de residencia centro público adecuado a sus necesidades especiales o por requerirlo así la especificidad de las mismas.

2.2.– Ezingo dira onuradun izan Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean daudenak.

2.2.– No podrán ser beneficiarios quienes se hallen incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

2.3.– Eskabideren batean agindu honetan espresuki aipatzen ez den egoera bereziren bat aurkeztuz gero, 4. artikuluan aipatzen den Balorazio Batzordeak aztertuko du horren egokitasuna.

2.3.– Las solicitudes presentadas al amparo de cualquier otra situación excepcional no prevista expresamente en la presente convocatoria serán estudiadas por la Comisión de valoración a que se refiere el artículo 4.

3. artikulua.– Diru-laguntzen zenbatekoa.

Artículo 3.– Cuantía de las ayudas.

3.1.– Ikaslearen etxebizitzatik ikastetxera haren minusbaliotasunerako egokitutako garraio publikorik egonez gero, diru-laguntzak garraiorik merkeena hartuko du bere baitan.

3.1.– En el caso de que existiese servicio público adaptado a su minusvalía entre el domicilio del alumno y el centro docente, la cuantía de la presente asignación sufragará el importe del transporte más económico.

Irizpen orokor honetatik kanpo geldi daitezkeen kasuetan, horretarako sortuko den Balorazio Batzordeak hartuko du erabakia.

Los casos que supongan una excepción a este criterio general serán decididos por la Comisión de Valoración creada al efecto.

3.2.– Ikasleak ibilgailu partikularrez garraiatu behar badira, kilometroen kopurua 0,24 euroz biderkatuz aterako da asignazioaren zenbatekoa.

3.2.– Cuando los alumnos sean transportados por vehículos particulares, la cuantía de la asignación se calculará multiplicando por 0,24 euros el número de kilómetros.

4. artikulua.– Balorazio Batzordea.

Artículo 4.– Comisión de Valoración.

2. artikuluko 2. puntuan eta 3. artikuluko 1. puntuan aipatzen den Balorazio Batzordearen buru Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaria izango da, edo berak ordezkaritarako izendatzen duen pertsona. Honako kide hauek osatuko dute batzordea:

La Comisión de Valoración mencionada en el artículo 2, punto 2, y en el artículo 3, punto 1, estará presidida por la Dirección de Innovación Educativa o persona en quien delegue, e integrada por los siguientes miembros:

– Hezkuntza Bereziko Zerbitzuko burua.

– El Jefe del Servicio de Educación Especial.

– Lurralde Ordezkaritzetako Hezkuntza Bereziaren Kudeaketarako Unitate arduradunak.

– Los Responsables de la Unidad de Gestión de Educación Especial de las Delegaciones Territoriales.

– Aukera-Berdintasunerako Zerbitzuko kide bat.

– Un miembro del Servicio de Igualdad de Oportunidades.

5. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 5.– Presentación de solicitudes.

5.1.– Ikasleak bere ikastetxeko zuzendariari egingo dio eskabidea, I. eranskineko eredua erabiliz.

5.1.– El alumno o alumna solicitará la ayuda según el modelo del anexo I ante el Director del centro docente donde curse sus estudios.

5.2.– Ikastetxeek aurkeztu beharko dute asignazio hauetaz baliatu nahi duten ikasleen zerrendaren proposamena, II. eranskinean eskaintzen den ereduaren arabera, Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzan edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 38.4 artikuluan aipatzen diren bulegoetakoren batean.

5.2.– Los centros docentes presentarán ante la Delegación Territorial de Educación o en cualquiera de las dependencias indicadas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, propuesta de relación de alumnos, según modelo del anexo II, para acogerse a estas asignaciones.

2005eko urriaren 31n amaituko da proposamenak aurkezteko epea.

El plazo de presentación de las propuestas finalizará el día 31 de octubre de 2005.

5.3.– Garraiorako banan-banako diru-laguntzetarako eskabideak aurkezteko epea amaitu ondoren, diru-laguntza eman ala ez erabakitzean funtsezko eragina duen ezer berezirik gertatuz gero, agiri bidez azaldu eta egiaztatu beharko dira gertaerok, eta ikastetxeak ziurtatu, kontuan hartu ahal izateko.

5.3.– Si finalizado el plazo de presentación de solicitudes para la concesión de Asignaciones Individualizadas para Transporte, se produjeran situaciones excepcionales, que afecten sustancialmente a la concesión o no de la asignación, será preciso que se expongan y acrediten documentalmente y que el centro certifique la nueva situación para que la misma sea tenida en cuenta.

Horrelakorik gertatzen bada, eskabidea 2005-2006 ikasturtea amaitu aurretik egin beharko da, eta kreditu nahikoa baldin badago emango da laguntza.

En estos supuestos, la solicitud deberá realizarse antes de la finalización del curso escolar 2005-2006, quedando la concesión de la ayuda supeditada a la existencia de crédito adecuado y suficiente.

6. artikulua.– Laguntzei buruzko ebazpena.

Artículo 6.– Resolución de las ayudas.

Balioespen-batzordeak proposamena Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordeari bidali beharko dio, proposamenak aurkezteko epea amaitzen denetik 30 egun naturaleko epean. Sailburuordeak 2005eko abenduaren 15a baino lehenago eman beharko du ebazpena; erreklamazioak eta agindu honetako 5.3. artikuluan jasota dauden kasuak, berriz, 2005-2006 ikasturtea amaitu baino lehenago ebatzi beharko dira.

La Comisión de Valoración elevará la propuesta al Viceconsejero de Administración y Servicios en el plazo de 30 días naturales a partir de la finalización del plazo de presentación de las propuestas, quien resolverá antes del quince de diciembre de dos mil cinco, salvo reclamaciones y los casos contemplados en el artículo 5.3 de esta Orden, que se resolverán antes de la finalización del curso 2005-2006.

Laguntza lortu duten eskatzaileen zerrendak dagozkien Lurralde Ordezkaritzetan argitaratzeko aginduko da.

Se ordenará la publicación en las respectivas Delegaciones Territoriales de los listados de solicitantes a los que se les concede la ayuda.

Epe horren barruan berariazko ebazpenik ematen ez bada, ezetsitzat jo beharko da eskabidea, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legeko 44.1 artikuluan ezarritako ondorioetarako; hori horrela izanik ere, lege horren arabera, Administrazioak eman egin beharko du berariazko ebazpena.

En caso de no dictarse resolución expresa en el plazo establecido al efecto, la solicitud se podrá entender desestimada a los efectos establecidos en el artículo 44.1 de la Ley de régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación que la citada Ley impone a las Administraciones de resolver expresamente.

Ebazpen horren aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita hilabeteko epean.

Contra dicha resolución se podrá interponer recurso de alzada ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación.

7. artikulua.– Laguntza ordaintzea.

Artículo 7.– Pago de la ayuda económica.

Izendatu diren diru-laguntzen ordainketa aldi batean egingo da, deialdiari ebazpena eman ondoren. Ikasle onuradunek ikasketak egiten dituzten zentroetara bidaliko da diru-zenbateko osoa. Zentroek dena batera ordainduko diete ikasleei, deialdiari ebazpena emandakoan. Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzaren aurrean justifikatu beharko du zentroak ordaindu izana, ordezkaritzak emandako aginduei jarraituz.

El abono de las ayudas concedidas se realizará de una sola vez, tras la resolución de la convocatoria, remitiendo el importe total a los centros donde cursen los estudios los alumnos beneficiarios. Los centros realizarán de una sola vez el pago a los alumnos, a la resolución de la convocatoria. El centro deberá justificar el abono de estas ayudas a la Delegación Territorial de Educación de acuerdo con las instrucciones que reciba de la misma.

8. artikulua.– Onuradunaren betebeharrak.

Artículo 8.– Obligaciones del beneficiario.

Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50.2 artikuluak orokorki aipatzen dituen obligazioez gain, agindu honetan arautzen diren diru-laguntzen onuradunek obligazio hauek bete beharko dituzte:

Sin perjuicio de las obligaciones recogidas con carácter general en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, los beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Onuradunen zerrendak argitaratu eta hamar egunetara oraindik ez badute berariaz eta idatziz adierazi ez dutela laguntza onartzen, onartu egin dutela ulertuko dugu.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en plazo de diez días tras la fecha de la publicación de las relaciones de beneficiarios estos no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que queda aceptada.

b) Diru-laguntza helburu jakin batera ematen dugu, eta horretarakoxe erabili behar da.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Diru-laguntza eman zaion jardueraren izaera edo helburuan funtsezko aldaketa eragiten duen gorabehera ororen berri ematea, eta, lurralde-ordezkaritzek, Aurrekontuetako eta Kontrol Ekonomikoko Zuzendaritzak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren eginkizunetan dihardutela deialdi honen kontura eskuratutako diru-laguntzen gainean eskatzen dieten informazioa ematea.

c) Comunicar cualquier eventualidad que altere sustancialmente el objeto o naturaleza de la actuación subvencionada así como a facilitar a las Delegaciones Territoriales, a la Dirección de Presupuestos y Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

9. artikulua.– Diru-laguntzen kontrola.

Artículo 9.– Control de la subvención.

Onuraduna zentrora joaten ez bada edo zentroan baja ematen badu, ikastetxeek Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzari itzuli beharko diote emandako diru-laguntzaren zenbatekoa eta, ordainketa eginda badago, zenbateko osoa edo justifikatu gabeko zatia itzul dezala eskatuko diote ikasleari.

Los centros docentes reintegrarán a la Delegación Territorial de Educación el importe de las asignaciones concedidas a aquellos beneficiarios que no asistan o se hayan dado de baja en el centro, solicitando al alumno, en caso de que la ayuda se hubiera hecho efectiva, la devolución total de la ayuda o la parte de la misma no justificada.

Itzultzeko espedienterik zabaltzen bada, abenduaren 27ko 698/1991 Dekretuko Bigarren Tituluari jarraituko zaio; Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren diru-laguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen du dekretu horrek.

En el caso de inicio de expediente de reintegro éste será de conformidad con lo dispuesto en el Título Segundo del Decreto 698/1991, de 27 de diciembre, por el que se regula el Régimen General de Garantías y Reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad del País Vasco.

Halaber, 2005-2006 ikasturtea amaitu baino lehen, diru-laguntzaren zenbatekoa egunero edo astero ikastetxera joan beharrak sortu dituen gastuak ordaintzeko erabili dela justifikatu dezatela eskatuko diete ikasleei.

Así mismo, solicitarán a los alumnos, con anterioridad a la finalización del curso 2005-2006, la justificación de que el importe de esta asignación ha sido para sufragar los gastos ocasionados por el transporte diario o semanal al centro docente.

Justifikazio-agiri horiek (txartelak, fakturak, zinpeko deklarazioa ibilgailu partikularra erabiltzen bada, e.a.) ikastetxean artxibatuko dira, behar izanez gero konprobatu ahal izateko.

Dicha documentación justificativa (billetes, facturas, declaración jurada en caso de vehículo particular, etc.) será archivada en el centro docente para posibles comprobaciones.

XEDAPEN GEHIGARRIAK

DISPOSICIÓNES ADICIONALES

Lehenengoa.– Agindu honetan arautzen ez direnetarako, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/92 Legeak -urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatuak- xedatutakoa aplikatuko da horren osagarri.

Primera.– En lo no regulado por la presente Orden, será de aplicación supletoria lo dispuesto en la Ley 30/1992 de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

Bigarrena.– Agindu honetan aipatutako diru-laguntzak bat etorri beharko dute bertan finkatutakoarekin eta Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren VI. tituluan, azaroaren 11ko 1/1977 Legegintza Dekretu bidez onartua, finkatutakoarekin.

Segunda.– Las subvenciones a que se refiere la presente Orden, además de lo previsto en la misma, se regirán por lo establecido en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco aprobado por Decreto Legislativo 1/1977, de 11 de noviembre.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honen kontra aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, agindua EHAAn argitaratu eta biharamunean hasita hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita bi hilabeteko epearen barruan.

Primera.– Contra la presente Orden cabe interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Honako agindu honek ondoreak ekarriko ditu Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera.

Segunda.– La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko irailaren 28a.

En Vitoria-Gasteiz, a 28 de septiembre de 2005.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

I. ERANSKINA
ANEXO I
IKASLEAREN ESKABIDE-EREDUA 2005-2006 IKASTURTERAKO
MODELO DE SOLICITUD DEL ALUMNO PARA EL CURSO 2005-2006

ESKATZAILEAREN DATUAK

DATOS PERSONALES DEL SOLICITANTE

Izen-abizenak: 	

D/Dª 	

NAN 	

DNI 	

Helbidea: 	 kalea. Herria:

Domicilio c/ 	Localidad

Probintzia: 	 Jaiotze-data:

Provincia 	 Fecha Nacimiento

ESKARI-EGILEAREN 2005-2006 IKASTURTEKO DATU AKADEMIKOAK

DATOS ACADÉMICOS DEL SOLICITANTE REFERIDOS AL CURSO 2005-2006

– Zein zentrotan dabilen 	

– Centro de escolarización 	

– Ikasketa-maila 	

– Nivel de enseñanza 	

– Ikustertea 	

– Curso 	

– Eredua 	

– Modelo 	

DEIALDIKO DATUAK

DATOS OBJETO DE CONVOCATORIA

– Etxetik ikastetxera dagoen tartea (JOANA) 	 Km/mt

– Distancia del domicilio familiar al centro docente (IDA) 	 Kms/mts

– Bide hori zenbat aldiz egunean: 	

– Nº de viajes diarios 	

– Eskaturiko garraiobidea

– Transporte solicitado

n TRENA

n TREN

n AUTOBUSA

n AUTOBÚS

n TAXIA

n TAXI

n NORBERAREN IBILGAILUA

n VEHÍCULO PARTICULAR

Horiek horrela, eskola-garraiorako banan-banako diru-laguntzen 2005-2006 ikasturterako deialdira biltzeko eskaria egiten dut eta horretarako, ondoko zinpeko aitorpena izenpetzen dut, ondokoak egiaztatuz: alde batetik, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez nagoela; bestetik, deialdiak onuradun izateko eskatzen dituen baldintzak betetzen ditudala.

	Por todo ello, solicito acogerme a la Convocatoria de Asignaciones Individualizadas de Transporte Escolar para el Curso 2005-2006, a cuyos efectos suscribe la siguiente Declaración jurada, que acredita que no está incurso en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres y asimismo de que reúne los requisitos exigidos por la convocatoria para ser beneficiario de la misma.

Data: ............................	

Fecha: 	

Eskari-egilearen izenpea	

Firma del/la solicitante 	

IKASTETXE PUBLIKOKO zuzendaria 	

Sr. Director del CENTRO PÚBLICO 	

	

	

II. ERANSKINA
ANEXO II
2005-2006 ikasturterako eskabide-eredua.
Modelo de solicitud curso escolar 2005-2006

Zuzendariaren izen-abizenak: 		

D./Dña. 	

Ikastetxe publikoa: 		

Director/a del Centro Público 	,

Non dagoen: 		

ubicado en 	,

	 kalea, ................zk.	

c/ 	, nº .........., solicita Asignación Individualizada de Transporte para los alumnos que se relacionan.

Ikasle hauei garraiorako banan-banako diru-laguntza emateko eskatu nahi du.

Apellidos y Nombre	Edad	Nivel	Curso	Modelo	 Domicilio del alumno	(1)	Distancia	Nº viajes	(2)	Nº	Importe

Izen-abizenak	Adina	Maila	Ikasturtea	Eredua	 Ikaslearen helbidea	(1)	IPra 	Zenbat 	(2)	Zenbat 	Guztira

					Calle	Localidad		 en Km. 	 dia		días s/	total

					Kalea	Herria		zenbat 	aldiz 		egun 	zenbat

								al C.P. 			Cal 	 solicitado

								Km 	egunean		 eskola-

								(ida)			Escol.

								(joana)			 egutegian.

						

						

											

											

											

											

											

											

											

											

											

											

											

											

											

											

											

											

(1) TRANSPORTE SOLICITADO	(2) IMPORTE DIARIO	Certifico que los alumnos incluidos en la presente relación cumplen los requisitos establecidos

(1) ESKATURIKO GARRAIOA	2) EGUNEAN ZENBAT	Zerrenda honetako ikasleek bai betetzen dituzte –hala dela diot- Hezkuntza, 	

Tren: TR	En caso de solicitar vehículo particular, 	en la Orden de fecha ..................... del Dpto. de Educación, Universidades e Investigación.

Trena: TR	Norberaren ibilgailua	Unibertsitate eta Ikerketa Saileko ...................(e)ko aginduko baldintzak	

Autobús: A	consignará en dicha columna el		

Autobusa: A	eskatzen baduzu, zutabe		

Taxi: T	importe de 0.24 euros			

Taxia: T	horretan 0.24 euro jarri		

Vehículo particular: VP				En

Norberaren ibilgailua: NI	 	

			Fdo.: El Director/a del centro	

			Iz.: Ikastetxeko zuzendaria


Azterketa dokumentala


Análisis documental