Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

108. zk., 2005eko ekainaren 9a, osteguna

N.º 108, jueves 9 de junio de 2005


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
2952
2952

AGINDUA, 2005eko maiatzaren 23koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko probak arautzen dituena.

ORDEN de 23 de mayo de 2005, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, por la que se regulan las pruebas de acceso a los Ciclos Formativos de Grado Medio y de Grado Superior de Artes Plásticas y Diseño.

Urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoak, Hezkuntza Antolamendu Orokorrari buruzkoak, bere bigarren tituluan, araubide bereziko irakaskuntzei buruzkoan, ezarri ditu arte-irakaskuntzak, ondoko helburua dutenak: ikasleei kalitatezko arte-prestakuntza ematea eta musika, dantza, arte dramatiko, arte plastiko eta diseinuko etorkizuneko profesionalen trebakuntza bermatzea.

La Ley Orgánica 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo, establece en su Título Segundo de las enseñanzas de régimen especial, las enseñanzas artísticas, que tendrán como finalidad proporcionar al alumnado una formación artística de calidad y garantizar la cualificación de los futuros profesionales de la música, la danza, el arte dramático, las artes plásticas y el diseño.

Hezkuntzaren Kalitateari buruzko abenduaren 23ko 10/2002 Lege Organikoak, halaber, bere I. tituluan, hezkuntza-sistemaren egituraz diharduenean, araubide bereziko eskola-irakaskuntzen barruan eutsi die arte-irakaskuntzei.

Así mismo, la Ley Orgánica 10/2002, de 23 de diciembre, de calidad de la educación, en el Título I, al tratar de la estructura del sistema educativo, mantiene a las Enseñanzas Artísticas dentro de las enseñanzas escolares de régimen especial.

LOGSEk bere 48. artikuluan ezarri duenez, berriz, erdi-mailako ziklorako Bigarren Hezkuntzako graduatua eta goi-mailako ziklorako Batxiler titulua izateaz gain, dagokion sarbide-proba gainditu beharko da, berariazko sarbide-proba alegia, ikasleak egiazta ditzan badituela dagokion heziketa-zikloko irakaskuntzak atarramentu onarekin egiteko behar diren gaitasunak. Eskatutako titulaziorik gabeko pertsonek, dena den, adinari buruzko baldintza batzuk betetzen badituzte, irakaskuntza horiek egin ditzakete, bitan banatutako sarbide-proba gaindituz gero: bata, orokorra edo heldutasunari buruzkoa; bestea, berariazkoa edo espezifikoa.

La LOGSE, en el artículo 48 establece que además de estar en posesión del título de Graduado en Secundaria para acceder al ciclo de grado medio y estar en posesión del título de Bachillerato para acceder al ciclo de grado superior, será necesario superar la correspondiente prueba de acceso, prueba de acceso específica, mediante la que el alumno o alumna acredite las aptitudes necesarias para cursar con aprovechamiento el correspondiente ciclo formativo. No obstante, las personas sin las titulaciones requeridas, que cumplan determinadas condiciones en cuanto a la edad, pueden cursar estas enseñanzas tras superar una prueba de acceso dividida en dos partes: una, general o de madurez, y otra, específica.

1843/1994 Errege Dekretuak, irailaren 9koak, Arte Plastikoetako eta Diseinuko goi-teknikarien tituluak ezarri ditu, eskulturari aplikaturiko arteen lanbide-arlokoak, baita dagozkion gutxieneko irakaskuntzak ere. Ondorioz, eta Errege Dekretu horri jarraipena emanez, beste errege-dekretu batzuk etorri dira, 1994tik aurrera, Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako zenbait titulu ezartzera, orobat sarbide-probak eta dagozkien curriculumen oinarrizko alderdiak.

El Real Decreto 1843/1994, de 9 de septiembre, establece los títulos de Técnico Superior de Artes Plásticas y Diseño pertenecientes a la familia profesional de artes aplicadas a la escultura y las correspondientes enseñanzas mínimas. En consecuencia y continuidad con este Real Decreto, distintos Reales Decretos, desarrollados a partir de 1994, establecen los distintos Títulos de grado medio y de grado superior en Artes Plásticas y Diseño, las pruebas de acceso y los aspectos básicos de los correspondientes currículos.

Aurrekoarekin bat etorriz argitaratu dira Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloen curriculum-diseinuak garatzen dituzten dekretuak Euskal Autonomia Erkidegoan, baita proba horietara sartzeko baldintzak ere. Dekretu horiek ezarri dutenez, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren Aginduz finkatuko dira proba horien egitura, edukia eta ebaluazio-irizpideak, ikasleek egiaztatu ahal izan dezaten badituztela irakaskuntza hauek atarramentu onarekin egiteko behar diren gaitasunak.

De conformidad con lo anterior, se publican los Decretos que desarrollan los diseños curriculares de los ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco y las condiciones de acceso a estas pruebas. Así mismo se establece que mediante Orden de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación se determine la estructura, contenido y criterios de evaluación de estas pruebas para que el alumnado pueda acreditar los conocimientos y aptitudes necesarios para cursar con aprovechamiento estas enseñanzas.

Horiek horrela, honako hau

En su virtud,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Helburua.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen helburua da Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba arautzea, Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruan.

Esta Orden tiene por objeto regular la prueba de acceso a los Ciclos Formativos de grado medio y de grado superior de Artes Plásticas y Diseño, en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2. artikulua.– Sarbide-probarako deia.

Artículo 2.– Convocatoria de la prueba de acceso.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak urtero egingo du Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetara sartzeko probarako deia.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación convocará anualmente la prueba de acceso a los ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño.

1.– Proba egiteko inskripzioa ikastetxe publikoetan egingo da, edota Sailak baimendutako ikastetxe pribatuetan; betiere, ikasleak zein ikastetxetan egin nahi dituen ikasketak, bada ikastetxe hartan.

1.– La inscripción para la realización de la prueba se realizará en los centros públicos o en los centros privados autorizados del Departamento donde el alumnado desee cursar estas enseñanzas.

2.– Dagokion deialdian zehaztuko da proba horiek non eta noiz egingo diren.

2.– La celebración de dichas pruebas se realizará en los lugares y fechas que se determinen en la convocatoria correspondiente.

3.– Sarbide-proba gainditzeak Estatu guztirako balioko du, sartzeko betebehar gisa, eta bere balioari eutsiko dio harik eta dagokion prestakuntza-zikloko titulua eta irakaskuntzak aldatzen diren arte. Interesatuek bere esku izango dute proba gainditu izanaren ziurtagiria eskatzea, IV. eranskinean aurrez ikusitako ereduaren araberakoa.

3.– La prueba de acceso superada tendrá validez como requisito de acceso en todo el Estado, manteniendo su vigencia siempre que no se modifique el título y las enseñanzas correspondientes al Ciclo formativo. Las personas interesadas podrán solicitar un certificado de superación de la prueba, según el modelo previsto en el anexo IV.

4.– Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditzeak irakaskuntza horietan aritzeko eskubidea baino ez du ematen, eta ez da inongo titulazio akademikoren baliokide, ezta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako alorren bat edo Batxilergoko irakasgairen bat gainditu izanarena ere.

4.– La superación de la prueba de acceso a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño solamente faculta para acceder a estas enseñanzas y no equivale a la posesión de ninguna titulación académica, ni a la superación de ningún área de la Educación Secundaria Obligatoria, ni de ninguna materia de Bachillerato.

3. artikulua.– Ikasleek proba egiteko bete behar dituzten baldintzak.

Artículo 3.– Requisitos académicos del alumnado para realizar la prueba.

3.1.– Erdi-mailako heziketa-zikloetarako:

3.1.– Ciclos formativos de Grado medio.

Proba egin ahal izango dute Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako Graduatuaren titulua edo ondorio akademikoetarako baliokidea den beste titulu bat duten ikasleak.

Podrá acceder a la prueba el alumno o alumna que esté en posesión del título de Graduado en Educación Secundaria Obligatoria o equivalente a efectos académicos.

3.2.– Goi-mailako heziketa-zikloetarako.

3.2.– Ciclos formativos de Grado Superior.

Proba egin ahal izango dute Batxiler-titulua edo ondorio akademikoetarako baliokidea den beste titulu bat duten ikasleak.

Podrá acceder a la prueba el alumno o alumna que esté en posesión del título de Bachillerato o equivalente a efectos académicos.

4. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleak sartzeko proba egitetik salbuestea.

Artículo 4.– Exenciones de la prueba de acceso para alumnado con requisitos académicos.

4.1.– Erdi mailako heziketa-zikloak.

4.1.– Ciclos formativos de grado medio.

Ondorengo egoeretako bat egiaztatu ahal duten ikasleak salbuetsita egongo dira Agindu honetako sarbide-proba egitetik:

Estará exento de realizar la prueba de acceso de la presente Orden el alumno o alumna que pueda acreditar alguna de las siguientes situaciones:

a) Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren edo Goi Mailako Teknikariaren titulua izatea lanbide-arlo bereko edo baliokideren bateko, legez zehaztuta baldin badago, beste heziketa-ziklo batean.

a) Poseer el título de Técnico o Técnico superior en Artes Plásticas y Diseño en otro ciclo formativo de la misma familia o de una familia afín, reglamentariamente establecida.

b) Aprobetxamenduz gainditu izana Arte Aplikatuen eta Lanbide Artistikoen irakaskuntzetako hiru kurtso komunak.

b) Haber superado con aprovechamiento los cursos comunes de las enseñanzas de Artes Aplicadas y Oficios Artísticos.

4.2.– Goi mailako heziketa-zikloak.

4.2.– Ciclos formativos de grado superior.

Ondorengo egoeretako bat egiaztatu ahal duten ikasleak salbuetsita egongo dira Agindu honetako sarbide-proba egitetik:

Estarán exentos de realizar la prueba de acceso de la presente Orden los alumnos o alumnas que cumplan alguno de los requisitos siguientes:

a) Batxiler-titulua izatea Arte modalitatean eta “Diseinuaren Oinarriak” irakasgaia eta jarraian adierazten diren beste bi irakasgai gainditu izana batxiler-modalitate horretan, ondorengo arloetan:

a) Tener el título de Bachillerato en la modalidad de Artes y haber superado en el mismo la asignatura de “Fundamentos de Diseño” y dos materias de entre las que se especifican a continuación correspondientes a la familia a la que se quiera acceder:

– Diseinu Grafikoa: Artearen Historia eta Arte Marrazketa II.

– Familia de Diseño Gráfico: Historia del Arte y Dibujo Artístico II.

– Barne Diseinua eta Industria Diseinua: Artearen Historia, Bolumena, Marrazketa Teknikoa I eta Arte Marrazketa II.

– Familia de Diseño de Interiores y Familia de Diseño Industrial: Historia del Arte, Dibujo Técnico I, Dibujo Técnico II y Volumen.

b) Arte Plastikoetako eta Diseinuko Goi Mailako Teknikariaren titulua izatea lanbide-arlo bereko edo baliokideren bateko, legez zehaztuta baldin badago, beste heziketa-ziklo batean.

b) Poseer el título de Técnico Superior de Artes Plásticas y Diseño en algún otro ciclo formativo de la misma familia o de una familia afín, reglamentariamente establecida.

c) Arte Aplikatuetako eta Lanbide Artistikoetako Graduatuaren titulua izatea eremu bereko espezialitateetakoren batean.

c) Poseer el título de Graduado de Artes Aplicadas y Oficios Artísticos en alguna de las especialidades del mismo ámbito.

d) Arte Batxilergoaren titulua izatea, 1986ko urriaren 21eko Aginduak erregimen esperimentalean zehazten duena, alegia.

d) Poseer el título de Bachillerato Artístico definido en régimen experimental por la Orden de 21 de octubre de 1986.

4.3.– Proban izena emateko eskaera-orri bera erabiliko da probatik salbuestea eskatzeko eta, horretarako, salbuespena justifikatzeko agiriak erakutsi beharko dira.

4.3.– La solicitud de exención de la prueba se realizará en la misma hoja de solicitud de inscripción, aportando para ello los documentos requeridos.

5. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleentzako sarbide-proba.

Artículo 5.– Prueba de acceso para el alumnado sin requisitos académicos.

5.1.– Aurreko artikuluek ezarritakoa gorabehera, ondorengo egoeretako batean dauden ikasleak ere sartu ahal izango dira erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetara, baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleentzako sarbide-proba gaindituz gero.

5.1.– No obstante lo previsto en los artículos anteriores, el alumno o alumna que se encuentre en alguna de las siguientes situaciones también podrá acceder a los ciclos formativos de grado medio y de grado superior mediante la superación de la prueba de acceso para el alumnado sin requisitos académicos.

A) Erdi mailako heziketa-zikloa:

A) Ciclo formativo de grado medio:

a) Gutxienez 18 urte izatea proba egiten den urte naturalean.

a) Tener al menos 18 años en el año natural en el que se realiza la prueba.

b) Gutxienez lan-esperientziako urte bat egiaztatuta izatea, Gizarte Segurantzako Diruzaintza Nagusiaren edota afiliatuta dagoen lan-mutualitatearen ziurtagiriaren bidez. Ziurtagiri horrek enpresa eta kontratazio-aldia agertu beharko ditu.

b) Acreditar al menos un año de experiencia laboral mediante certificado de la Tesorería General de la Seguridad Social y/o de la mutualidad laboral a la que estuviese afiliado, donde conste la empresa y el periodo de contratación.

c) Gizarte-bermerako programa bat gainditu izana.

c) Haber superado un programa de garantía social.

B) Goi mailako heziketa-zikloa:

B) Ciclo formativo de grado superior:

a) Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren titulua izatea eta 18 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

a) Poseer el título de Técnico de Artes Plásticas y Diseño y tener 18 años en el año natural en el que se realiza la prueba.

b) 20 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

b) Tener 20 años en el año natural en el que se realiza la prueba.

5.2.– Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleak, beraz, heziketa-ziklo hauetara sartu ahal izango dira proba bat gaindituz. Probak bi zati izango ditu:

5.2.– El alumnado sin requisitos académicos podrá acceder a estos ciclos formativos mediante la superación de una prueba que tendrá dos partes: una de carácter general y otra de carácter específico.

A) Erdi mailako heziketa-zikloa:

A) Ciclo formativo de grado medio:

– Zati orokorrak aukera emango die ikasleei Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako helburu orokorrei dagozkien funtsezko ezagutzak eta gaitasunak egiazta ditzaten, irakaskuntza hauek atarramentu onez egin ahal izateko.

– La parte general permitirá al alumnado acreditar los conocimientos y capacidades fundamentales correspondientes a los objetivos generales de la Educación Secundaria Obligatoria y que le permitan cursar con aprovechamiento estas enseñanzas.

– Zati espezifikoak, berriz, helburutzat hartuko du ikasleei aukera ematea egin nahi duten heziketa-zikloarekin zerikusia duten ezagutza eta trebetasun espezifikoak egiaztatzeko. Edukiak eta ebaluatzeko irizpideak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako plastika- eta ikus-hezkuntzako curriculumari egokituko zaizkio.

– La parte específica tendrá como objeto que el alumnado pueda acreditar los conocimientos y habilidades específicas relacionadas con el ciclo formativo al que aspira. Los contenidos y criterios de evaluación se ajustarán al currículo del área de educación plástica y visual de la Educación Secundaria Obligatoria.

B) Goi-mailako heziketa-zikloa:

B) Ciclo formativo de grado superior:

– Probaren zati orokorrak aukera emango die ikasleei heldutasun intelektuala egiazta dezaten, Batxilergoko hizkuntza- eta arrazoibide-gaitasun funtsezkoak eta oinarrizko ezagutzak menderatzen dituztela erakutsiz, irakaskuntza hauek atarramentu onez egin ahal izateko.

– La parte general de la prueba permitirá al alumnado acreditar la madurez intelectual a través del dominio de las capacidades lingüísticas, de razonamiento y de conocimientos fundamentales del Bachillerato para cursar con aprovechamiento estas enseñanzas.

– Probaren zati espezifikoaren helburua izango da ikasleek ondokoak egiaztatu ahal izatea: ezagupenen maila, kreazio artistiko eta funtzionalen aurreko sentsibilitatea, trebetasunak, trebeziak eta arte-sormena, heziketa-ziklo hau dela eta. Ebaluazioaren edukiak eta irizpideak Arte modalitateko Batxilergoaren curriculumari egokituko zaizkio.

– La parte específica de la prueba tendrá como objeto que el alumnado pueda acreditar el nivel de conocimientos y la sensibilidad ante las creaciones artísticas y funcionales, sus habilidades, destrezas y creatividad artística en relación con este ciclo formativo. Los contenidos y criterios de evaluación se ajustarán al currículo del Bachillerato de la modalidad de Artes.

5.3.– Probarako izena emateko eskaria I. eranskina (a) edo I. eranskina (b)ren arabera egingo da, eta eskatutako dokumentuak ere aurkeztuko dira.

5.3.– La solicitud de inscripción a la prueba de acceso se realizará según el anexo I (a) o anexo I (b), aportando para ello los documentos requeridos.

5.4.– Zati orokorrerako deialdia behar bezalako aurrerapenarekin egingo da, zati espezifikoarekiko, ikasleak garaiz jakin ahal izan dezan zati orokorra gainditu duen ala ez. Zati orokorraren kalifikazio Gai/Ez gai izango da, eta hura gainditzeak aukera emango du irakaskuntza hauetara sartzeko zati espezifikoa egiteko.

5.4.– La parte general se convocará con anterioridad suficiente a la parte específica para que el alumno o alumna pueda conocer la superación o no de la misma. La calificación de la parte general se expresará en términos de Apto/Apta o No apto/No apta y su superación permitirá realizar la parte específica de la prueba de acceso a estas enseñanzas.

6. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleentzako sarbide-probaren egitura eta edukiak.

Artículo 6.– Estructura y contenidos de la prueba de acceso con requisitos académicos.

6.1.– Erdi-mailako heziketa-zikloak.

6.1.– Ciclos formativos de grado medio.

Erdi mailako heziketa-zikloetara sartzeko probak hiru ariketa izango ditu, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako plastika- eta ikus-hezkuntzari buruzkoak, eta horietan gaitasun plastikoak baloratuko dira, baita sartu nahi den lanbide-arloari begira erakutsitako arte-ezagutzak eta -trebetasunak ere.

La prueba de acceso a los ciclos de grado medio constará de tres ejercicios relativos a los contenidos y criterios de evaluación correspondientes al área de Educación plástica y visual de la Enseñanza Secundaria Obligatoria y en ellos se valorarán las capacidades plásticas, así como los conocimientos y destrezas artísticas demostradas en relación a la familia a la que pretende acceder.

– Lehen ariketa berbera izango da edozein arlotara sartzeko, eta berorretan idatziz azaldu beharko dira, ordubetean gehienez, plastika- eta ikus-hezkuntzari buruz planteatuko diren galderak, emandako idatzizko edo ikusizko informaziotik abiatuta. Ariketa honetan terminologia espezifikoa behar bezala erabiltzea eta aipatutako arloaren edukiak ezagutzea baloratuko dira.

– El primero de los ejercicios será común para el acceso a cualquier familia y consistirá en el desarrollo por escrito de cuestiones que se formulen sobre la Educación Plástica y Visual a partir de información suministrada escrita o visual. En este ejercicio se valorará la adecuada utilización de la terminología específica y el conocimiento sobre los contenidos de la citada área.

– Bigarren ariketan emandako eredu baten funtsezko egitura aztertu beharko da, eta ondokoak baloratuko dira, funtsean: zatien arteko proportzio eta antolamendu zuzena, enkoadratzea eta euskarriaren gaineko antolamendua.

– El segundo ejercicio consistirá en la realización del estudio de la estructura esencial de un modelo dado, donde se valorará fundamentalmente la correcta proporción y ordenación entre las partes, el encuadre y la disposición sobre el soporte.

– Hirugarren ariketan, azkenik, proposamen baten deskripzio grafikoa egin beharko da. Ariketa honetan ondokoak baloratuko dira, batez ere: behaketa, analisia eta adierazpena.

– El tercer ejercicio consistirá en la descripción gráfica de una propuesta donde se valorará fundamentalmente la observación, el análisis y la expresión.

6.2.– Goi mailako heziketa-zikloak.

6.2.– Ciclos formativos de grado superior.

Proba espezifikoak hiru ariketa izango ditu, Arte Batxilergoko modalitateko irakasgaien edukiei eta ebaluazio-irizpideei buruzkoak, ikasi nahi den lanbide-arloa kontuan hartuta:

La prueba específica constará de tres ejercicios correspondientes a los contenidos y criterios de evaluación de las materias de modalidad del Bachillerato de Artes en relación con la familia a la que se pretende acceder:

– Lehen ariketa berbera izango da edozein arlotara sartzeko eta berorretan idatziz aztertu beharko da emandako idatzizko edo ikusizko informazioa. Ariketa honetan historia- eta arte-ezagutzak baloratuko dira, baita arte-adierazpenak identifikatzeko eta interpretatzeko gaitasuna ere.

– El primer ejercicio será común para el acceso a cualquier familia y consistirá en analizar por escrito la información escrita o visual suministrada. En este ejercicio se valorará el grado de conocimientos histórico-artísticos, así como la capacidad de identificación e interpretación ante las manifestaciones del arte.

– Bigarren ariketan azterketa grafiko bat egin beharko da emandako eredu batetik abiatuz, eta zatien arteko proportzioa baloratuko da, baita enkoadratzea eta euskarriaren gaineko antolamendua ere.

– El segundo ejercicio consistirá en la realización de un estudio gráfico a partir de un modelo dado donde se valorará la correcta proporción y ordenación entre las partes, el encuadre y la disposición sobre el soporte.

– Hirugarren ariketan bi aukera daude: lehena, emandako proposamen baten interpretazioa egitean datza; ondokoak baloratuko dira: aukeratutako prozedura piktorikoa behar bezala erabiltzea eta ezagutza kromatikoak eta konposizio- eta espresio-ezagutzak. Bigarren aukera proposamen baten irudikapen analitikoa egitean datza, eta ondokoak baloratuko dira: ulermen espaziala, trebetasuna eta konponketaren kalitate grafikoa.

– El tercer ejercicio consistirá bien en la interpretación de una propuesta dada donde se valorará la correcta utilización del procedimiento pictórico elegido, así como los conocimientos compositivos, cromáticos y expresivos o bien en la representación analítica de una propuesta donde se valorará la capacidad de comprensión espacial, la destreza y la calidad gráfica de la resolución.

7. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleentzako sarbide-probaren egitura eta edukiak.

Artículo 7.– Estructura y contenidos de la prueba de acceso sin requisitos académicos.

7.1.– Erdi-mailako heziketa-zikloak.

7.1.– Ciclos formativos de grado medio.

a) Zati orokorra. Bi ariketa izango ditu, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako oinarrizko ezagutzei lotuko zaizkienak, ondoko esparruetakoak: gizarte- eta hizkuntza-esparrua, eta zientzia- eta teknologia-esparrua.

a) Parte general: constará de dos ejercicios que se ajustarán a los conocimientos fundamentales de la etapa de Secundaria Obligatoria y correspondientes a los ámbitos: socio-lingüístico y científico-tecnológico.

b) Zati espezifikoa. Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleentzako proba espezifikoaren egitura, eduki eta ebaluazio-irizpide berberak izango ditu.

b) Parte específica: tendrá la misma estructura, contenidos y criterios de evaluación que la prueba específica para el alumnado con requisitos académicos.

7.2.– Goi mailako heziketa-zikloak.

7.2.– Ciclos formativos de grado superior.

a) Zati orokorra: Bi ariketa izango ditu, Batxilergoko oinarrizko ezagutzei lotuko zaizkienak. ondoko esparruetakoak: hizkuntza-esparrua, eta gizarte-zientzien esparrua.

a) Parte general: constará de dos ejercicios que se ajustarán a los conocimientos fundamentales de la etapa de Bachillerato y corresponderán a los ámbitos: lingüístico y de las ciencias sociales.

b) Zati espezifikoa: baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleentzako proba espezifikoaren egitura, eduki eta ebaluazio-irizpide berberak izango ditu.

b) Parte específica: tendrá la misma estructura, contenidos y criterios de evaluación que la prueba específica para el alumnado con requisitos académicos.

8. artikulua.– Sartzeko proben ebaluazioa.

Artículo 8.– Evaluación de las pruebas de acceso.

8.1.– Epaimahaiaren osaera.

8.1.– Composición del Tribunal.

Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak izendatuko du ebaluazio-epaimahaiko burua. Halaber, eta mahaiburuaren proposamenez, ondorengo epaimahaikideak izendatuko dira: Arte Plastikoetako eta Diseinuko edo Arte Eskoletako Arte Aplikatuetako irakasleen kidegoko bi irakasle, eta Bigarren Hezkuntzako Irakasleen Kidegoko bi irakasle.

El Tribunal de Evaluación estará compuesto por un Presidente nombrado por la Dirección de Innovación Educativa. Así mismo, a propuesta del Presidente, se nombrarán dos profesores o profesoras pertenecientes al cuerpo de profesores o profesoras de Artes plásticas y Diseño o de Artes Aplicadas de Escuelas de Arte y dos profesores o profesoras pertenecientes al cuerpo de Profesores de Secundaria, que actuarán como vocales.

Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak, era berean, epaimahaikiderako proposatu ahal izango ditu ikastetxe publikoetako irakasleak, probak dituen ariketei lotutako espezialitateetan lanbide-gaitasuna baldin badute.

La Dirección de Innovación Educativa podrá proponer como vocales a aquellos profesores o profesoras de centro público con capacidad profesional en especialidades relacionadas con los ejercicios de que consta la prueba.

Halaber, Epaimahaiak egokitzat jotzen dituen aholkularien laguntza eskatu ahal izango du.

El Tribunal podrá solicitar la colaboración de los asesores o asesoras que estime conveniente.

8.2.– Epaimahaiaren eginkizunak.

8.2.– Funciones del Tribunal.

a) Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari proposatzea egoki iritzitako ebaluazio-batzordeak sor ditzala, baita horien osaera ere, ikasleek egindako inskripzioena arabera.

a) Proponer a la Dirección de Innovación Educativa la creación de las comisiones de evaluación que crea convenientes y su composición en función de las inscripciones realizadas por el alumnado.

b) Probak prestatu eta egiteko prozesua antolatzea. Proba bakarrak izango dira erkidego osorako.

b) Organizar el proceso de elaboración y realización de las pruebas que serán únicas para toda la comunidad.

c) Probak egiteko salbuespen-eskariei buruzko ebazpena ematea, aurkeztutako dokumentazioa oinarritzat hartuta, Agindu honen 4. artikuluan ezarritakoaren arabera, eta Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari bidaltzea salbuespen-eskariak, baldin eta artikulu horretan adierazitako kasuetan ez badaude, baina, hala ere, salbuespena izateko gai jo daitezkeenak, proba hauen helburuekin bat datozelako. Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak eskari horiek ebatziko ditu eta epaimahaiari jakinaraziko dio.

c) Resolver las solicitudes de exención, en base a la documentación presentada, según lo establecido en el artículo 4 de la presente Orden y enviar a la Dirección de Innovación Educativa aquellas solicitudes de exención que no se encuentren en los supuestos indicados en el mismo y puedan ser considerados, como posibles exenciones por corresponder con los objetivos de las pruebas. La Dirección de Innovación Educativa resolverá estas solicitudes e informará al Tribunal.

d) Ebaluazio-saioak antolatzea eta aktak betetzea, II. eranskinean eta III. eranskinean jasotako ereduaren arabera.

d) Organizar las sesiones de evaluación y cumplimentar las actas según el modelo que figura en el anexo II y anexo III.

e) Aurkeztutako erreklamazioak ebaztea.

e) Resolver las reclamaciones presentadas.

f) Sarbide-probak behar bezala egiten direla eta indarreko arauak betetzen direla begiratzea.

f) Velar por el correcto desarrollo de las pruebas de acceso y el cumplimiento de la normativa vigente.

8.3.– Proben kalifikazioak.

8.3.– Calificaciones de las pruebas.

a) Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleak.

a) Alumnado con requisitos académicos.

Proba osatzen duten hiru ariketetako bakoitzari -hala erdi-mailako heziketa-zikloari dagokionez nola goi-mailakoari- 0tik 10erako puntuazioa emango zaio, eta hiru ariketen batez besteko puntuazioak 5 edo 5etik gorakoa izan beharko du, proba espezifiko hau gainditzeko.

Cada uno de los tres ejercicios de los que consta la prueba tanto en el caso de ciclo formativo de grado medio, como de grado superior, se puntuará de 0 a 10 y para superar esta prueba específica habrá que obtener una puntuación media de los tres ejercicios igual o superior a 5.

b) Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleak: zati orokorra eta zati espezifikoa.

b) Alumnado sin requisitos académicos: parte general y parte específica.

1.– Zati orokorra: Bi ariketen batez besteko aritmetikoa egin beharko da zati hau kalifikatzeko eta 5 edo 5 baino gehiago atera beharko da proba gainditzeko. Gai/Ez gai idatziko da. Proba hau gainditzeak emango dio ikasleari irakaskuntza hauetara sartzeko probaren zati espezifikoa egiteko aukera.

1.– Parte general: la calificación de esta parte se obtendrá de la media aritmética de los dos ejercicios y la obtención de una puntuación de 5 o superior dará lugar a la superación de la prueba que se expresará en términos de Apto/No apto. La superación de esta parte permitirá que el alumnado pueda realizar la parte específica de la prueba de acceso a estas enseñanzas.

2.– Zati espezifikoa: zati hau kalifikatzeko baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleekin erabilitako irizpide berberak erabiliko dira.

2.– Parte específica: la calificación de esta parte se realizará siguiendo los mismos criterios que los utilizados con el alumnado con requisitos académicos.

Proba gainditzeko, bi zatiak gainditu beharko dira, ez da nahikoa bat gainditzearekin. Ezin izango da inoiz ere probaren zati bat gainditu izanaren ziurtagirik eman, kalifikazio globala “ez gai” baldin bada.

La no superación de una de las partes dará lugar a la no superación de la prueba. En ningún caso se extenderá certificación de haber superado alguna parte de la prueba con calificación global de “no apto”.

9. artikulua.– Ikaspostuak esleitzea ikastetxe publiko eta itunpekoetan.

Artículo 9.– Adjudicación de plazas en centros públicos y concertados.

Ikasleek Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetan ikasketak egiteko aurreinskripzio-epeak bukatu ondoren, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe publikoek eta itunpekoek ikaspostu libreak esleituko dituzte, erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetan, plazak erreserbatzeko ondorengo ehunekoak kontuan hartuz:

Finalizado el plazo de preinscripción para que el alumnado pueda iniciar estudios en ciclos formativos de grado medio y de grado superior de Artes Plásticas y Diseño los centros públicos y los centros concertados de la Comunidad Autónoma Vasca adjudicarán las plazas disponibles, tanto en ciclos formativos de grado medio como en los de grado superior, teniendo en cuenta los siguientes porcentajes de reserva de plazas:

– Salbuetsita dauden ikasleak.

– Alumnado exento.

Proba egitetik salbuetsita dauden eta, beraz, zuzenean sartzen diren ikasleentzat ikaspostuen % 40 gordeko da, titulazio desberdinen proportzioan banatua.

Para el alumnado que está exento de la prueba y por tanto, accede directamente se reservará el 40% de plazas repartidas de forma proporcional a las diferentes titulaciones.

– Probaren bidez eta baldintza akademikoak betez sartzen diren ikasleak.

– Alumnado que accede mediante prueba con requisitos académicos.

Proba egin behar duten ikasleentzat ikaspostuen

Para el alumnado que debe realizar la prueba se reservará el 40% de plazas repartidas de forma proporcional entre las diferentes de titulaciones.

% 40 gordeko da, titulazio desberdinen arabera era proportzionalean banatua.

– Alumnado que accede mediante prueba sin requisitos académicos.

– Probaren bidez eta baldintza akademikoak bete gabe sartzen diren ikasleak.

Para el alumnado sin requisitos académicos y que accede mediante prueba se reservará el 20% de las plazas disponibles y repartidas proporcionalmente a las diferentes titulaciones.

Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten eta probaren bidez sartzen diren ikasleentzat dauden ikaspostuen % 20 erreserbatuko da, titulazio desberdinen arabera era proportzionalean banatua.

En el caso de que existan plazas sobrantes en alguno de los tres grupos anteriormente citados se podrán repartir de forma proporcional entre los restantes grupos de alumnos y alumnas.

Lehenago aipatutako hiru taldeetakoren batean ikasposturik soberan egonez gero, era proportzionalean banatu ahal izango dira gainontzeko ikasle taldeen artean.

DISPOSICIONES FINALES

AZKEN XEDAPENAK

Primera.– Se autoriza a la Dirección de Innovación Educativa a dictar las normas necesarias para el desarrollo de lo establecido en la presente Orden.

Lehenengoa.– Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari baimena ematen zaio Agindu honetan ezarritako garatzeko beharrezko arauak eman ditzan.

Segunda.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean sartuko da indarrean.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de mayo de 2005.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko maiatzaren 23a.

La Consejera de Educación, Universidades e Investigación,

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

ANJELES IZTUETA AZKUE.

ANEXO I (a)
SOLICITUD DE INSCRIPCIÓN A LA PRUEBA DE ACCESO A
CICLOS FORMATIVOS DE GRADO MEDIO DE ARTES PLÁSTICAS Y DISEÑO

ANJELES IZTUETA AZKUE.Eranskinak aurreratuta

(A cumplimentar por el alumno o la alumna)	CURSO ACADÉMICO ....../......

I (a) ERANSKINA
SARBIDE-PROBAN IZENA EMATEKO ESKABIDEA
ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO ERDI-MAILAKO HEZIKETA ZIKLOAK

(Ikasleak betetzeko)	IKASTURTEA ....../......

CENTRO DONDE REALIZA LA INSCRIPCIÓN

IZENA EMATEA ZEIN IKASTETXETAN EGITEN DEN

CICLO FORMATIVO DE GRADO MEDIO:	FAMILIA:

DATOS DEL ALUMNO O ALUMNA

ERDI-MAILAKO HEZIKETA-ZIKLOA:	ARLOA:

Apellidos:

IKASLEAREN DATUAK

Abizenak:

Fecha de nacimiento:

Jaiotza-data:

Dirección (Calle, n.º) 	

Helbidea (kalea, zk.) 	

CP/Localidad

PK/Herria ................................................ Lurraldea .................................. Telefonoa 	

Lugar de realización de la prueba: Bilbao

Proba egiteko tokia: Bilbao ................................ Donostia-San Sebastián .................... Vitoria-Gasteiz 	

Idioma de realización de la prueba:&#9;Castellano&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;&#9;Euskera&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;

Proba egiteko hizkuntza:&#9;Gaztelania&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;Euskara&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n SOLICITA ser admitido/a la PRUEBA DE ACCESO CON REQUISITOS ACADÉMICOS a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño, para lo que aporta la siguiente documentación:

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;a – Título de graduado en ESO

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;b – Título equivalente al de graduado en ESO a efectos académicos (Indica cuál)

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – DBHko graduatu titulua

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY"> &#9;n SOLICITA ser admitido a la PRUEBA DE ACCESO SIN REQUISITOS ACADÉMICOS a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño, para lo que aporta la siguiente documentación:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Ondorio akademikoetarako DBHko graduatu tituluaren baliokidea den beste bat (Adierazi zein)

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; a – Tener al menos 18 años en el año natural en el que se realiza la prueba.

&#9;

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; b – Acreditar al menos un año de experiencia laboral.

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; c – Haber superado un programa de Garantía social.

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

Indica las materias a desarrollar del ámbito

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Gutxienez 18 urte izatea proba egiten den urte naturalean.

socio-lingüístico:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Gutxienez lan-esperientziako urte bat egiaztatuta izatea.

científico-tecnológico:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;c – Gizarte-bermerako programa bat gainditu izana.

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY"> n SOLICITA la EXENCIÓN a la PRUEBA DE ACCESO para lo que aporta la siguiente documentación:

Ondoko esparruetan garatuko dituzun irakasgaiak adierazi

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY"> &#9;n&#9;a – Título de Técnico o Técnico Superior en artes Plásticas y Diseño en otro ciclo formativo de la misma familia.

Gizartea eta hizkuntza:

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY"> &#9;n&#9;b – Haber superado con aprovechamiento los tres cursos comunes de las enseñanzas de Artes Aplicadas y Oficios Artísticos.

Zientzia eta teknologia:

Otra documentación:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: SARBIDE-PROBA EGITETIK SALBUESTEA, eta ondoko agiriak aurkezten ditut horretarako:

Firma del solicitante:

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n&#9;a – Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren edo Goi Mailako Teknikariaren titulua lanbide-arlo bereko beste heziketa-ziklo batean.

(A cumplimentar por el centro)

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n&#9;b – Aprobetxamenduz gainditu izana Arte Aplikatuen eta Lanbide Artistikoen irakaskuntzetako hiru kurtso komunak.

Número de solicitud:&#9;Fecha de entrada:

Bestelako agiriak:

El/La Secretario/a CERTIFICA que, la documentación indicada por el alumno o alumna arriba firmante se adjunta a esta solicitud para realizar la prueba de acceso al ciclo o ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño.

Eskatzailearen sinadura:

En ............................, a ..... de

(Ikastetxeak betetzeko)

&#9;EL/LA SECRETARIO/A&#9;Sello del centro:

ANEXO I (b)
SOLICITUD DE INSCRIPCIÓN A LA PRUEBA DE ACCESO A
CICLOS FORMATIVOS DE GRADO SUPERIOR DE ARTES PLÁSTICAS Y DISEÑO

Eskabide-zenbakia:&#9;Sarrera-data:

(A cumplimentar por el alumno o la alumna)&#9;CURSO ACADÉMICO ....../......

Idazkariak, , hauxe ZIURTATZEN DU: goian izenpetzen duen ikasleak adierazitako agiriak Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-ziklora edo zikloetara sartzeko proba egiteko eskabide honi erantsi zaizkiola.

CENTRO DONDE REALIZA LA INSCRIPCIÓN

...........................n, 200_(e)ko

CICLO FORMATIVO DE GRADO SUPERIOR: &#9;FAMILIA:

DATOS DEL ALUMNO O ALUMNA

&#9;IDAZKARIA&#9;Ikastetxearen zigilua:

Apellidos:

I (b) ERANSKINA

Fecha de nacimiento:

SARBIDE-PROBAN IZENA EMATEKO ESKABIDEA.
ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO GOI-MAILAKO HEZIKETA ZIKLOAK

(Ikasleak betetzeko)&#9;IKASTURTEA ....../......

Dirección (Calle, n.º)&#9;

IZENA EMATEA ZEIN IKASTETXETAN EGITEN DEN

CP/Localidad

GOI-MAILAKO HEZIKETA-ZIKLOA: ARLOA:

Lugar de realización de la prueba: Bilbao

IKASLEAREN DATUAK

Abizenak:

Idioma de realización de la prueba:&#9;Castellano&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;Euskera&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;

Jaiotza-data:

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n SOLICITA ser admitido/a la PRUEBA DE ACCESO CON REQUISITOS ACADÉMICOS a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño, para lo que aporta la siguiente documentación:

Helbidea (kalea, zk.) &#9;

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;a – Título de Bachillerato

PK/Herria ............................................ Lurraldea ..................................... Telefonoa &#9;

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; b – Título equivalente al de Bachillerato a efectos académicos (Indica cuál)

Proba egiteko tokia: Bilbao ...................... Donostia-San Sebastián ..................... Vitoria-Gasteiz&#9;

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n SOLICITA ser admitido/a la PRUEBA DE ACCESO SIN REQUISITOS ACADÉMICOS a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño, para lo que aporta la siguiente documentación:

Proba egiteko hizkuntza:&#9;Gaztelania&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;Euskara&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; a – Título de Técnico de Artes Plásticas y Diseño y tener 18 años en el año natural en el que se realiza la prueba.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; b – Tener al menos 20 años en el año natural en el que se realiza la prueba.

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

Indica las materias a desarrollar del ámbito

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Batxiler-titulua

lingüístico:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Ondorio akademikoetarako Batxiler-tituluaren baliokidea den beste bat (Adierazi zein)

ciencias sociales:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n SOLICITA la EXENCIÓN a la PRUEBA DE ACCESO para lo que aporta la siguiente documentación:

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; a – Título de Bachillerato en la modalidad de Artes y haber superado la asignatura de”Fundamentos de Diseño” y otras dos materias concordantes con el ciclo.(Indica cuales)

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren titulua izatea, eta 18 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; b – Título de Técnico Superior en Artes Plásticas y Diseño en otro ciclo formativo de la misma familia profesional.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – 20 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; c – Título de Graduado en Artes Aplicadas y Oficios Artísticos en especilidades del mismo ámbito profesional.

Ondoko esparruetan garatuko dituzun irakasgaiak adierazi

&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9; d – Título de Bachillerato Artístico experimental.

Hizkuntza:

Otra documentación:

Gizarte-zientziak:

Firma del solicitante:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: SARBIDE-PROBA EGITETIK SALBUESTEA, eta ondoko agiriak aurkezten ditut horretarako:

(A cumplimentar por el centro)

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Batxiler-titulua Arte modalitatean, eta “Diseinuaren Oinarriak” irakasgaia eta zikloarekin bat datozen beste bi (adierazi zeintzuk) gainditu izana

Número de solicitud:&#9;Fecha de entrada:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Arte Plastikoetako eta Diseinuko Goi Mailako Teknikariaren titulua, lanbide-arlo bereko beste heziketa-ziklo batean.

El/La Secretario/a CERTIFICA que, la documentación indicada por el alumno o alumna arriba firmante se adjunta a esta solicitud para realizar la prueba de acceso al ciclo o ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;c – Arte Aplikatuetako eta Lanbide Artistikoetako Graduatuaren titulua, Lanbide-eremu bereko espezialitateetakoren batean.

En ............................, a ..... de

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;d – Arte Batxiler esperimentalaren titulua.

&#9;EL/LA SECRETARIO/A&#9;Sello del centro:

ANEXO II (a) (Anverso)
ACTA DE CALIFICACIONES DE LA PRUEBA DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRADO MEDIO DE ARTES PLÁSTICAS Y DISEÑO
PARA ALUMNADO SIN REQUISITOS ACADÉMICOS

Bestelako agiriak:

Centro ............................................. Territorio ....................... Curso académico ....../...&#9;

Eskatzailearen sinadura:

Ciclo formativo de la Familia profesional de&#9;

(Ikastetxeak betetzeko)

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Eskabide-zenbakia:&#9;Sarrera-data:

&#9;N.º DE &#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;EDAD&#9;PARTE GENERAL&#9;PARTE ESPECÍFICA&#9;CALIFICACIÓN

Idazkariak, , hauxe ZIURTATZEN DU: goian izenpetzen duen ikasleak adierazitako agiriak Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-ziklora edo zikloetara sartzeko proba egiteko eskabide honi erantsi zaizkiola.

&#9;ORDEN&#9;&#9;1 E&#9;2 E&#9;CALIF&#9;1 E&#9;2 E&#9;3 E&#9; CALIF&#9;DE LA PRUEBA

...........................n, 200_(e)ko

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;IDAZKARIA &#9;Ikastetxearen zigilua:

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

II (a) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO ERDI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

ANEXO II (a) (Reverso)

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;

Curso académico ....../......

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;N.º DE &#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;EDAD&#9;PARTE GENERAL&#9;PARTE ESPECÍFICA&#9;CALIFICACIÓN

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDEN&#9;&#9;1 E&#9;2 E&#9;CALIF&#9;1 E&#9;2 E&#9;3 E&#9; CALIF&#9;DE LA PRUEBA

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

II (a) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;20

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

Modificaciones y observaciones

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

En .................................., a ..... de ................... 200&#9;

SELLO DEL CENTRO

EL/LA PRESIDENTE/A DEL TRIBUNAL&#9;EL/LA SECRETARIO/A DEL TRIBUNAL.

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Fdo.: ...........................................&#9;Fdo.:

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.

Aldaketak eta oharrak

Fdo.: ...............................&#9;Fdo.:

&#9;...................................n, 200...(e)ko

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9; (Nombre y Apellidos/DNI)

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

ANEXO II (b)(Anverso)

ACTA DE CALIFICACIONES DE LA PRUEBA DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRADO MEDIO DE ARTES PLÁSTICAS Y DISEÑO
PARA ALUMNADO CON REQUISITOS ACADÉMICOS

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

Centro

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

Ciclo formativo de la Familia profesional de &#9;

II (b) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO GOI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

&#9;N.º DE&#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;EDAD&#9;PARTE GENERAL&#9; PARTE ESPECÍFICA&#9;CALIFICACIÓN

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

&#9;ORDEN&#9;&#9;1 E&#9;2 E&#9;CALIF&#9;1 E&#9;2 E&#9;3 E&#9; CALIF&#9;DE LA PRUEBA

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;1

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

ANEXO II (b) (Reverso)

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;

Curso académico ....../......

II (b) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;N.º DE &#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;EDAD&#9;PARTE GENERAL&#9;PARTE ESPECÍFICA&#9;CALIFICACIÓN

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;ORDEN&#9;&#9;1 E&#9;2 E&#9;CALIF&#9;1 E&#9;2 E&#9;3 E&#9; CALIF&#9;DE LA PRUEBA

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;20

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Modificaciones y observaciones

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

En .................................., a ..... de ................... 200&#9;

SELLO DEL CENTRO

EL/LA PRESIDENTE/A DEL TRIBUNAL&#9;EL/LA SECRETARIO/A DEL TRIBUNAL.

Aldaketak eta oharrak

Fdo.: ...........................................&#9;Fdo.:

&#9;...................................n, 200...(e)ko

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

&#9;

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

Fdo.: ...............................&#9;Fdo.:

III (a) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO ERDI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9; (Nombre y Apellidos/DNI)

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

ANEXO III (a) (Anverso)

ACTA DE CALIFICACIONES DE LA PRUEBA DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRADO MEDIO DE ARTES PLÁSTICAS
Y DISEÑOPARA ALUMNADO CON REQUISITOS ACADÉMICOS

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

Centro

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

Ciclo formativo de la Familia profesional de &#9;

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;N.º DE&#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;PRIMER &#9;SEGUNDO&#9; TERCER &#9;MEDIA&#9;CALIFICACIÓN

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDEN&#9;&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;&#9; DE LA PRUEBA

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

III (a) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

ANEXO III (a) REVERSO

Curso académico ....../......

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

&#9;N.º DE&#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;PRIMER &#9;SEGUNDO&#9; TERCER &#9;MEDIA&#9;CALIFICACIÓN

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDEN&#9;&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;&#9; DE LA PRUEBA

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Aldaketak eta oharrak

&#9;20

&#9;...................................n, 200...(e)ko

Modificaciones y observaciones

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

En .................................., a ..... de ................... 200&#9;

SELLO DEL CENTRO

EL/LA PRESIDENTE/A DEL TRIBUNAL&#9;EL/LA SECRETARIO/A DEL TRIBUNAL.

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

Fdo.: ...........................................&#9;Fdo.:

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;

III (b) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO GOI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

&#9;

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

Fdo.: ...............................&#9;Fdo.:

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9; (Nombre y Apellidos/DNI)

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

ANEXO III (b) (Anverso)

ACTA DE CALIFICACIONES DE LA PRUEBA DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRADO SUPERIOR DE ARTES PLÁSTICAS
Y DISEÑO PARA ALUMNADO CON REQUISITOS ACADÉMICOS

Centro

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Ciclo formativo de la Familia profesional de &#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;N.º DE&#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;PRIMER &#9;SEGUNDO&#9; TERCER &#9;MEDIA&#9;CALIFICACIÓN

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDEN&#9;&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;&#9; DE LA PRUEBA

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

III (b) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

&#9;15

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

ANEXO III (b) REVERSO

Curso académico .........../................

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;N.º DE&#9;NOMBRE Y APELLIDOS&#9;PRIMER &#9;SEGUNDO&#9; TERCER &#9;MEDIA&#9;CALIFICACIÓN

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;ORDEN&#9;&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;EJERCICIO&#9;&#9; DE LA PRUEBA

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Aldaketak eta oharrak

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;...................................n, 200...(e)ko

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

&#9;20

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

Modificaciones y observaciones

En
SELLO DEL CENTRO

EL/LA PRESIDENTE/A DEL TRIBUNAL&#9;EL/LA SECRETARIO/A DEL TRIBUNAL.

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

Fdo.: ...........................................&#9;Fdo.:

IV. ERANSKINA / ANEXO IV

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;

ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO

&#9;

HEZIKETA-ZIKLOETARA SARTZEKO
PROBEN ZIURTAGIRIA

Nik,

VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.&#9;VOCAL DEL TRIBUNAL.

Euskal Autonomia Erkidegoan Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetara sartzeko probarako Epaimahaiko idazkari naizen aldetik,

Fdo.: ...............................&#9;Fdo.:

ZIURTATZEN DUT:

200.... urteko sarbide-probaren ebaluazio-aktan jasota geratzen denez,

(Nombre y Apellidos/DNI)&#9;(Nombre y Apellidos/DNI)&#9; (Nombre y Apellidos/DNI)

CERTIFICACIÓN DE PRUEBAS DE ACCESO

IV. ERANSKINA / ANEXO IV

A CICLOS FORMATIVOS DE ARTES PLÁSTICAS
Y DISEÑO

Don/Doña&#9;

ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO

HEZIKETA-ZIKLOETARA SARTZEKO
PROBEN ZIURTAGIRIA

como Secretario/a del Tribunal de la Prueba de acceso a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño de la Comunidad Autónoma del País Vasco

Nik,

CERTIFICO:

Que, según consta en el Acta de Evaluación de la Prueba de Acceso correspondientes al año 200...,

Euskal Autonomia Erkidegoan Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetara sartzeko probarako Epaimahaiko idazkari naizen aldetik,

ZIURTATZEN DUT:

&#9;jaunak/andreak

200.... urteko sarbide-probaren ebaluazio-aktan jasota geratzen denez,

(Abizenak, izena)
Don/Doña &#9;
(Apellidos, nombre)
........... kalifikazioarekin gainditu duela sarbide-proba, Arte Plastikoetako eta Diseinuko ............. Mailako heziketa-zikloetarako, ondoko Lanbide Alorrekoak baitira:&#9;.............................
ha superado con la calificación de ............ la Prueba de Acceso que le permite cursar los ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño de Grado ............. de la Familia Profesional de:

.............................

CERTIFICACIÓN DE PRUEBAS DE ACCESO

A CICLOS FORMATIVOS DE ARTES PLÁSTICAS
Y DISEÑO

&#9;&#9;

Don/Doña&#9;

...............................(e)n, 200...........(e)ko
En .................................., a ............. de

&#9;Idazkariaren sinadura&#9;Firma del Secretario/a

como Secretario/a del Tribunal de la Prueba de acceso a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño de la Comunidad Autónoma del País Vasco

CERTIFICO:

Que, según consta en el Acta de Evaluación de la Prueba de Acceso correspondientes al año 200...,

&#9;jaunak/andreak

(Abizenak, izena)
Don/Doña &#9;
(Apellidos, nombre)
........... kalifikazioarekin gainditu duela sarbide-proba, Arte Plastikoetako eta Diseinuko ............. Mailako heziketa-zikloetarako, ondoko Lanbide Alorrekoak baitira:&#9;.............................
ha superado con la calificación de ............ la Prueba de Acceso que le permite cursar los ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño de Grado ............. de la Familia Profesional de:

.............................

&#9;&#9;

...............................(e)n, 200...........(e)ko
En .................................., a ............. de

&#9;Idazkariaren sinadura&#9;Firma del Secretario/a


Azterketa dokumentala


Análisis documental