Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

91. zk., 2005eko maiatzaren 17a, asteartea

N.º 91, martes 17 de mayo de 2005


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Iragarpenak

Anuncios

Osasun Saila
Sanidad
2465
2465

LEHIAKETA PUBLIKOA, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuarena, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko (ZPEP) zerbitzu sanitarioetako Dimeglumina Gadopentetatoa(DCI) sendagaia eskuratzea kontratatzeko dena.

CONCURSO PÚBLICO de Osakidetza-Servicio vasco de salud para la contratación del suministro del medicamento Gadopentetato de Dimeglumina (DCI) para las organizaciones sanitarias del EPDP de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako erakunde publikoa, Araba kalea 45-E, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Telefonoa: 945 00 62 76, faxa: 945 00 62 03.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, Ente Público adscrito al Departamento de Sanidad, c/ Álava, n.º 45 - E - 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Teléfono: 945 00 62 76, fax: 945 00 62 03.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Ekonomikoko eta Kontratazioko Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Subdirección de Régimen Económico y Contratación.

c) Espedientearen zenbakia: 110/20/1/0664/OSC1/ 042005.

c) Número de expediente: 110/20/1/0664/OSC1/ 042005.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko (ZPEP) zerbitzu sanitarioetako Dimeglumina Gadopentetatoa (DCI) sendagaia eskuratzea.

a) Descripción del objeto: suministro del medicamento Gadopentetato de Dimeglumina (DCI) para las organizaciones sanitarias del EPDP de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

b) Entregatu beharreko unitate-kopurua: oinarri teknikoen pleguan aurreikusitakoaren arabera.

b) Número de unidades a entregar: según lo especificado en el pliego de bases técnicas.

c) Loteak: bakarra.

c) División por lotes y número: uno y único.

d) Entregatzeko lekua: oinarri teknikoen pleguan aurreikusitakoaren arabera.

d) Lugar de entrega: según lo especificado en el pliego de bases técnicas.

e) Entregatzeko epea: oinarri teknikoen pleguan aurreikusitakoaren arabera.

e) Plazo de entrega: según lo especificado en el pliego de bases técnicas.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: lehiaketa publikoa.

c) Forma: concurso público.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 199.800,00 euro.

4.– Presupuesto base de licitación: 199.800,00 euros.

5.– Behin-behineko fidantza: ez.

5.– Garantía provisional: no procede.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Erakunde Zentrala.

a) Entidad: Organización Central de Osakidetza-Svs.

b) Helbidea: Araba kalea 45.

b) Domicilio: c/ Álava, 45.

c) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01006.

c) Localidad y código postal: Vitoria–Gasteiz 01006.

d) Telefonoa: 945 00 62 76.

d) Teléfono: 945 00 62 76.

e) Telefaxa: 945 00 62 03.

e) Telefax: 945 00 62 03.

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: eskaintzak aurkezteko epea amaitu baino 6 egun lehenago.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 6 días antes del fin del plazo de presentación de ofertas.

7.– Kontratistaren betebeharrak. Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: horiek egiztatzeko aurkeztu beharreko agiriak zeintzuk diren jakiteko, ikus oinarriak.

7.– Requisitos específicos del contratista. Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: véanse las bases a efectos de la documentación a presentar para su acreditación.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2005eko ekainaren 2a, 12:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 2 de junio de 2005, a las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: berariazko klausula administratiboen pleguan adierazitakoak.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1. puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: 3 hilabete, jendaurrean irekitzen denetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 3 meses desde la apertura pública.

e) Aldaerak onartzea: ikusi oinarriak.

e) Admisión de variantes: ver bases.

f) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua (prozedura mugatua).

f) En su caso, número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Entitatea, b) Helbidea, c) Herria: 1. puntuan adierazitakoa, d) Eguna: 2005eko ekainaren 10a (baldin eta Herri Administrazioen Kontratuei buruzko Legearen Araudi Orokorreko 80.4 artikulua ezartzeagatik atzeratzen ez bada), e) Ordua: 12:30ak.

a) Entidad, b) Domicilio, c) Localidad: véase punto 1, d) Fecha: 10 de junio de 2005 (salvo postposición por aplicación del artículo 80.4 del Reglamento General de Contratos de las Administraciones Públicas), e) Hora: 12:30 horas.

10.– Bestelako argibideak.

10.– Otras informaciones.

11.– Iragarkien gastuak: 383,05 euro.

11.– Gastos de anuncios: 383,05 euros.

12.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna.

12.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso).

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web orria: http://www.osakidetza-svs.org.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.osakidetza-svs.org.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko apirilaren 26a.

Vitoria-Gasteiz, a 26 de abril de 2005.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

La Presidenta suplente de la Mesa de Contratación,

ELENA BRAVO SUÁREZ.

ELENA BRAVO SUÁREZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental