Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico
ESLEIPENA, Osakidetza-Euskal Osasun zerbitzuarena, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zerbitzu sanitarioetako erakundeetarako ondorengo botika hauek erosteko espedienteari dagokiona: Amifostina (DCI), Doxorubicina Liposomal (DCI), Infliximab (DCI), Interferon Alfa-2B (DCI).
ADJUDICACIÓN de Osakidetza-Servicio vasco de salud, del expediente relativo a "Suministro de los medicamentos Amifostina (DCI), Doxorubicina Liposomal (DCI), Infliximab (DCI) e Interferon Alfa-2B (DCI) para las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza-Svs".
1.– Entitate esleitzailea.
1.– Entidad adjudicataria.
a) Erakundea: Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzua erakunde publikoa, Araba kalea 45-E. 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Telefonoa: 945 00 60 00, faxa: 945 13 76 30.
a) Organismo: Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, c/ Álava, n.º 45-E, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Teléfono: 945 00 60 00, fax: 945 13 76 30.
b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Ekonomikoko eta Kontratazioko Zuzendariordetza.
b) Dependencia que tramita el expediente: Subdirección de Régimen Económico y Contratación.
c) Espedientearen zenbakia: 110/11/1/1319/OSC1/ 112004.
c) Número de expediente: 110/11/1/1319/OSC1/ 112004.
2.– Kontratuaren ezaugarriak.
2.– Objeto del contrato.
a) Kontratu-mota: horniketa-kontratua
a) Tipo de contrato: suministro
b) Helburua: Amifostina (DCI), Doxorubicina Liposomal (DCI), Infliximab (DCI), Interferon Alfa-2B (DCI) botikak eskuratzea Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zerbitzu sanitarioetako erakundeetarako.
b) Descripción del objeto: suministro de los medicamentos Amifostina (DCI), Doxorubicina Liposomal (DCI), Infliximab (DCI) e Interferon Alfa-2b (DCI) para los organizaciones de los servicios sanitarios de Osakidetza-SVS.
c) Loteak: ez.
c) División por lotes: no.
d) Ez zen argitaratu.
d) No se publicó.
3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.
3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.
a) Izapideak: ohikoak.
a) Tramitación: ordinaria.
b) Prozedura: negoziatua.
b) Procedimiento: negociado.
c) Esleitzeko era: publizitaterik gabe.
c) Forma: sin publicidad.
4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 4.832.910,20 euro.
4.– Presupuesto base de licitación: 4.832.910,20 euros.
5.– Esleipena:
5.– Adjudicación:
a) Eguna: 2005eko otsailaren 22a.
a) Fecha: 22 de febrero de 2005.
b) Kontratista: Schering-Plough, S.A.
b) Contratista: Schering-Plough, S.A.
c) Nazionalitatea: espainiarra.
c) Nacionalidad: española.
d) Esleipenaren zenbatekoa: 4.629.867,60 euro.
d) Importe de adjudicación: 4.629.867,60 euros.
Vitoria-Gasteiz, 2005eko otsailaren 22a.
Vitoria-Gasteiz, a 22 de febrero de 2005.
Kontratazio Mahaiko lehendakaria,
La Presidenta de la Mesa de Contratación,
ELENA BRAVO SUÁREZ.
ELENA BRAVO SUÁREZ.