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Boletin Oficial del País Vasco

59. zk., 2004ko martxoaren 26a, ostirala

N.º 59, viernes 26 de marzo de 2004


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ERABAKIA, Osakidetza–Euskal Osasun Zerbitzuko Administrazio Kontseiluak 2004ko martxoaren 8an egindako bileran hartutakoa; honen bitartez, tokiko korporazioei 2004. urtean laguntzak emateko deialdia eta oinarri-arauak onartu dira.

ACUERDO del Consejo de Administración de Osakidetza–servicio vasco de salud, adoptado en sesión de fecha 8 de marzo de 2004, por el que se aprueba la convocatoria y bases reguladoras del año 2004 para la concesión de ayudas a corporaciones locales.

Euskal Autonomia Erkidegoak titularitate publikoko baliabide-dotazioa izan behar du osasun-arloko beharrizanei egokituta, eta baliabide horiek zentzuz eta eraz erabiltzea, horixe izango da planifikatzerakoan aintzat hartuko den irizpidea. Horrela izan dadin bermatuko da, Euskadiko Antolamendu Sanitarioari buruzko ekainaren 26ko 8/1997 Legean jasotako xedapenen arabera.

De conformidad con las previsiones contenidas en la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en la Comunidad Autónoma de Euskadi se garantizará la existencia de una dotación de recursos de titularidad pública adecuada a las necesidades sanitarias, realizándose su planificación con criterios de racionalización de recursos.

Jakina denez, osasun-arloan zerbitzu egokiak emateko, beharrezkoa da leku eta ekipamendu egokiak erabilgarri izatea, eta baldintza horri lotuta dago estu-estuan zerbitzuaren kalitatea. Egiaztatu denez, askotan, lokalak eta ekipamenduak ez zaizkie ondo egokitzen gaur egungo beharrizanei, eta, beraz, hobetu beharrekoak hobetu daitezen, laguntza-programa egin da, eta laguntzak emateko modua arautu.

No obstante, una adecuada prestación de servicios sanitarios está notablemente condicionada por la disponibilidad de locales y equipamientos necesarios, y habiéndose comprobado que, en gran parte de los casos, dichos locales y equipamientos no se adecuan a las necesidades actuales, se ha elaborado un programa de ayudas, con el fin de promover su mejora, regulándose su concesión.

Ildo horretatik, Osakidetza–Euskal Osasun Zerbitzuak, herritarrek osasun-arloan dituzten beharrizanei osasun-zerbitzu egokiekin erantzun nahian, eta helburu hori behar bezala betetzearren, osasun-zerbitzuak hobetzeko sustapen-lan hori hartu du bere gain, eta oraingoan ere zeregin horretan dihardu, helburu horrekin egin baitu tokiko korporazioei laguntzak emateko urteroko deialdi hau.

En este sentido Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el cumplimiento de su finalidad de desempeño en la provisión de servicios sanitarios adecuados a las necesidades sanitarias de la población, ha venido asumiendo la citada actividad de fomento y continúa en el desarrollo de la misma mediante la convocatoria anual de ayudas destinadas a las Corporaciones Locales.

Horrenbestez, Osakidetza–Euskal Osasun Zerbitzuko Administrazio Kontseiluak ondorengo erabaki hau hartu du, batetik, azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuak onartutako erakunde publikoaren estatutu sozialetan Administrazio Kontseilu honi ematen zaizkion eskumenak erabilita, eta, bestetik, honako xedapen hauek oinarri hartuta: ekainaren 19ko 7/1997 Legearen laugarren azken xedapena, eta, laguntzak eta diru-laguntzak arautzeko, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako De-

Así, de conformidad con las previsiones contenidas en la disposición final cuarta de la Ley 7/1997, de 19 de junio, en virtud de la regulación sobre ayudas y subvenciones contenidas en el Título VI del Decreto -legislativo 1/1997, de 11 de noviembre y a tenor de las atribuciones que le otorgan los Estatutos Sociales del Ente Público aprobados por el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, el Consejo de Administración del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, adopta el siguiente

ACUERDO:

kretuaren VI. Tituluan xedatutakoak.

Primero.– Aprobar la convocatoria y bases reguladoras para la concesión de subvenciones a Corporaciones Locales del año 2004, en los términos del Anexo I.

ERABAKIA:

Lehena.– Tokiko korporazioei 2004. urtean diru-laguntzak emateko deialdia eta oinarri-arauak onartzea, I. eranskinean ezarritakoaren arabera.

Segundo.– Ordenar la publicación del presente Acuerdo en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Honako erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agintzea.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de marzo de 2004.

Vitoria-Gasteiz, 2004ko martxoaren 8a.

El Presidente del Consejo de Administración,

Administrazio Kontseiluko burua,

GABRIEL M.ª INCLAN IRIBAR.

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.

ANEXO I

I. ERANSKINA

1.– Objeto.

1.– Xedea.

Es objeto de la presente convocatoria establecer las bases reguladoras por las que ha de regirse la adjudicación de ayudas destinadas a Corporaciones Locales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, para la redacción de proyectos, obras de nueva planta, obras de ampliación, reforma y reparación de centros de salud o consultorios médicos dependientes de las mismas, así como para la dotación del mobiliario necesario.

Euskal Autonomia Erkidegoko tokiko korporazioei laguntzak esleitzerakoan nola jokatu zehaztu, eta oinarri arauemaile horiek ezartzea, horixe da deialdi honen xedea. Laguntza horiek betiere helburu izango dute osasun-zentroak eta horiei lotutako mediku-kontsultategiak handitzeko, eraberritzeko edo konpontzeko lanak egitea, oin berriko obrak egitea, horiei buruzko proiektuak idaztea, eta beharrezko diren altzariak eskuratzea.

2.– Financiación.

2.– Finantzaketa.

La financiación de las ayudas previstas se efectuará con cargo a la cuenta contable "Subvenciones de capital concedidas a otros" n.º 65310000.

Deialdi honetako laguntzak ordaintzeko, honako kontabilitate-kontu hau erabiliko da: "Beste batzuei emandako kapital-laguntzak", 65310000 zenbakia.

El importe total del programa es de 515.043,00 euros.

Programak guztira erabilgarri izango duen kopurua: 515.043, 00 euro.

3.– Beneficiarios.

3.– Onuradunak.

Se considerarán beneficiarios de estas ayudas los destinatarios de los fondos públicos que, como Corporaciones Locales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, hayan puesto en marcha, o continúen durante el año 2004, proyectos, obras o amueblamiento de centros de salud o consultorios médicos.

Funts publikoak norentzat, horiexentzat dira laguntza hauek ere; beraz, besteak beste, Euskal Autonomia Erkidegoko Tokiko Korporazioak izan litezke onuradun, baldin osasun-zentroetan edo mediku-kontsultetan altzariak erosi, edo obrak zein proiektuak egiten hasten badira 2004an (edo lehenago hasitakoekin jarraitzen badute).

La acreditación de ser acreedor de tal consideración deberá llevarse a cabo en el plazo de presentación de la solicitud de la ayuda, mediante la documentación que ha de acompañar a aquélla.

Laguntza-eskaera egin duenak baldintza hori betetzen duela egiaztatzeko, aurkeztu beharreko dokumentazio guztia aurkeztu beharko du eskabideak egiteko dagoen epe horretan bertan.

4.– Gastos subvencionables.

4.– Diruz lagun litezkeen gastuak.

4.1.– La dotación de la ayuda contribuirá a cubrir los gastos de:

4.1.– Diru-laguntzak honako gastu hauek ordaintzen lagunduko du:

– Redacción de proyectos.

– Proiektuak idaztea.

– Obras de nueva planta.

– Oin berriko obrak.

– Obras de ampliación.

– Handitze-lanak.

– Obras de reforma.

– Eraberritze-lanak.

– Obras de reparación para mantenimiento del centro.

– Osasun-zentroa konpontzeko eta zaintzeko lanak.

– Adquisición de mobiliario.

– Altzariak erostea.

Dichos proyectos y obras han de referirse a solares, edificios y locales cuyo titular sea la Corporación Local beneficiaria de la ayuda.

Proiektu eta obra horien xede, betiere, diru-laguntza jaso duen tokiko korporazioak titular modura jabetzan dituen orubeak, eraikinak eta lokalak izango dira.

4.2.– La cuantía de cada ayuda podrá alcanzar, en su caso, la totalidad de la inversión a realizar.

4.2.– Hala dagokionean, egin beharreko inbertsioaren kopuru osoa ere har lezake diru-laguntzetako bakoitzak.

5.– Presentación de solicitudes y documentación requerida.

5.– Aurkeztu beharreko eskabideak eta dokumentazioa aurkeztea.

5.1.– El plazo de presentación de solicitudes y de la documentación correspondiente, será de un mes a partir del día siguiente al de la publicación del presente Acuerdo en el BOPV.

5.1.– Eskabidea eta dokumentazioa aurkezteko epea hilabetekoa izango da, honako erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

5.2.– Las solicitudes se dirigirán al Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, (C/ Álava, n.º 45, C.P. 01006, de Vitoria-Gasteiz).

5.2.– Eskabideak Osakidetza–Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiari zuzenduta aurkeztu behar dira (Araba kalea 45, 01006 posta-kodea, Vitoria-Gasteiz).

Asimismo, podrán presentarse en los demás lugares y formas indicados en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común (modificada por Ley 4/1999).

Horretaz gain, eskabideak eta agiriak aurkezteko beste leku eta modu batzuk ere badira, betiere, oinarri izanik azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikulua eta hori aldatu zuen 4/1999 Legea (Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legea).

5.3.– Las solicitudes se efectuarán mediante documento en que figuren todos los datos del anexo 1.1 y se adjuntarán los documentos indicados en el anexo 1.2.

5.3.– Eskabidea egiteko dokumentuan ondo jasota egongo dira 1.1 eranskinean agertzen diren datu guztiak, eta horri erantsita aurkeztuko dira 1.2 eranskinean eskatutako agiriak.

5.4.– Si, a la recepción de la solicitud, se advirtiera en la misma la existencia de algún defecto o inexactitud, se le comunicará al solicitante, concediéndole un plazo de 10 días para que proceda a su subsanación. Transcurrido dicho plazo sin haber procedido a la misma, la solicitud se archivará sin más trámite.

5.4.– Eskabidea jasotakoan ikusten bada akatsen bat edo okerren bat dagoela bertan, horren berri emango zaio eskabidea egin duenari, hamar eguneko epea emanda dena delako akatsa edo okerra zuzen dezan. Epe hori amaituta okerra edo akatsa zuzendu ez bada, eskabidea artxibatu egingo da bestelako tramiterik egin gabe.

6.– Valoración de solicitudes y documentación presentada.

6.– Aurkeztutako eskabideak eta dokumentazioa baloratzea.

6.1.– La valoración de las solicitudes se llevará a cabo, por una Comisión nombrada al efecto mediante resolución del Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud que será publicada en el BOPV.

6.1.– Eskabideak baloratzeko orduan, batzordea izendatuko da, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuaren zuzendari nagusiak horretarako berariaz ebazpena emanda, eta ebazpena EHAAn argitaratuta.

6.2.– La labor de valoración se efectuará de conformidad con los criterios que se detallan a continuación:

6.2.– Ondoren azalduta datozen irizpide hauek aintzakotzat hartuta egin beharko da balorazio-lan hori:

a) Que se favorezca y agilice el proceso de implantación de la Atención Primaria de la salud en la Comunidad Autónoma del País Vasco, teniendo en cuenta aquellas prioridades que se establezcan en lo referente a la puesta en funcionamiento de equipos de Atención Primaria.

a) Begiratu behar da ea zenbateraino laguntzen den edo arintzen den Euskal Autonomia Erkidegoan osasun-arloan lehen mailako arreta ezartzeko prozesua; horretarako, kontuan hartu behar da ea zer-nolako lehentasunak dauden lehen mailako arreta eskaintzeko ekipoak martxan jartzeko orduan.

b) Que no exista otra posibilidad razonable de financiar la mejora que se solicita.

b) Begiratu behar da ea arrazoizko bestelako aukerarik ba ote dagoen eskatu den hobekuntza hori finantzatzeko.

c) Que se contemplen las circunstancias peculiares de cada localidad, como pudiera ser la ejecución de las obras en edificios exentos o no afectados a otros servicios de carácter histórico-artístico.

c) Aintzat hartuko dira tokian-tokian nolako ezaugarriak dauden, esaterako, kontuan izan behar da konpondu edo eraberritu beharreko eraikina exentua den edo eraikinak zor historiko-artistikorik ba ote duen.

6.3.– El cumplimiento de todos los requisitos mencionados en este Acuerdo no otorga por sí solo derecho a la adjudicación de la ayuda.

6.3.– Ebazpen honetan azaldutako baldintza guztiak beteta ere, horrek ez du esan nahi besterik gabe laguntza jasotzeko eskubidea lortu denik.

6.4.– La concesión de la ayuda es incompatible con cualquier otro tipo de ayuda para el mismo fin y por el mismo concepto, si existiera sobrefinanciación.

6.4.– Gain-finantzaketa gertatzen bada, bateraezina izango da laguntza hauetakoren bat jaso, eta, xede eta kontzeptu berberetarako, beste edozein eratako beste bat hartzea.

En el caso de cofinanciación, cuando el importe total de las ayudas obtenidas, para un mismo fin, sea superior a su coste total, se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso el importe de ayuda concedida de conformidad con el presente Acuerdo.

Finantzaketa elkarrekin eginez gero, helburu bererako guztira hartutako laguntza guztien diru-kopuru osoa handiagoa denean kostu osoa bera baino, erabaki honen arabera emandako laguntzaren zenbatekoa ere murriztu egingo da, kostutik gora zenbat, horrenbeste.

6.5.– La valoración que se lleve a cabo deberá expresar:

6.5.– Batzordearen balorazioan argibideok agertuko dira:

a) la relación de beneficiarios y los conceptos por los que se otorgan las subvenciones.

a) onuradunen zerrenda; diruz lagundutako kontzeptuak ere bertan zehaztuko dira.

b) el importe global de las subvenciones, el desglose de dicho importe para cada uno de los conceptos subvencionados.

b) diru-laguntzak zenbatekoak diren guztira, diruz lagundutako kontzeptuetako bakoitzari zenbat dagokion ondo zehaztuta.

7.– Resolución.

7.– Ebazpena.

7.1.– Examinada la valoración, el Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por delegación de este Consejo de Administración, dictará Resolución de adjudicación de ayudas que será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco, a propuesta de la Comisión de Valoración.

7.1.– Balorazioa aztertu ondoren, Administrazio Kontseiluak eskuordetza emanda Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiak diru-laguntzak esleitzeko ebazpena emango du Balorazio Batzordearen proposamenean oinarrituz; ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

Paralelamente, se remitirá a la Corporación Local adjudicataria de la ayuda el correspondiente documento de aceptación, que deberá devolver debidamente cumplimentado, en el plazo de quince días a contar desde la fecha en que lo reciba.

Aldi berean, laguntza-esleipenean onuradun izan den Tokiko Korporazioari onarpen-agiria bidaliko zaio, laguntza onartzen duela ziurtatzeko; agiri hori behar bezala beteta itzuli behar da hamabost eguneko epean, agiria jasotzen denetik kontatzen hasita.

Caso de no devolverlo en dicho plazo, se entenderá que renuncia a la ayuda, debiéndose declarar la pérdida de su derecho a la misma, de conformidad con lo dispuesto en el punto 7.2 de este Acuerdo.

Onarpen-agiria epe horretan itzultzen ez bada, diru-laguntzari uko egin zaiola ulertuko da, eta, orduan, laguntza jasotzeko eskubidea ere galduko da, erabaki honen 7.2 puntuan ezarritakoari jarraituz.

7.2.– Podrá dar lugar a la modificación de la Resolución dictada toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta en la valoración.

7.2.– Balorazioan kontuan hartutako baldintzetakoren bat gerora aldatzen bada, emandako ebazpena ere moldatu egin ahal izango da horren arabera.

En particular, en los casos de renuncia de la ayuda concedida u obligación de reintegro por incumplimiento, que originará una reasignación de los importes entre el resto de los solicitantes, con respeto de los mismos criterios originariamente tenidos en cuenta.

Zehatzago esanda, esleitutako laguntzari uko egiten bazaio, edo baldintzak ez betetzeagatik jasotako dirua itzularazi egin behar bada, eskabidea aurkeztu duten gainerakoen artean esleituko da berriz bueltan jasotako kopuru hori, betiere, hasieratik aintzat hartutako irizpide berberak oinarri.

Asimismo, la obtención concurrente de otra ayuda, en cuyo caso, el Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud dictará la oportuna Resolución de Liquidación, en la que se reajustarán los importes de las ayudas concedidas, procediéndose en el supuesto de haberse realizado pagos anticipados, a la devolución de los importes recibidos en exceso.

Era berean, xede bererako beste laguntzaren bat ere lortuz gero, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiak dagokion kitapen-ebazpena emango du esleitutako laguntzen kopuruak berriz doitu eta egokitzeko; egoera horretan, aldez aurretik ordainketarik egin bada, onuradunak itzuli egin beharko du zegokionetik gora jasotako kopurua.

7.3.– Contra la Resolución del Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud podrá interponerse recurso contencioso administrativo, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a la publicación de la misma, ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Vitoria – Gasteiz.

7.3.– Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiaren ebazpenaren aurka administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango da Vitoria – Gasteizko Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, bi hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita.

7.4.– Si al 31 de diciembre de 2004 no hubiera recaído resolución expresa, podrán entenderse desestimadas las solicitudes no resueltas, a los efectos de lo establecido en el artículo 43 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común (según redacción de Ley 4/1999), sin perjuicio de la obligación que dicha Ley impone a la Administración de resolver expresamente.

7.4.– Bi mila eta lauko abenduaren 31 baino lahenago esanbidezko ebazpenik ematen ez bada, ebatzi gabeko eskaerak ezetsi egin direla ulertu beharko da, halaxe ezarrita baitago, 4/1999 Legeak emandako idazkeraren arabera, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 43. artikuluan, ahaztu gabe lege berak Administrazioari esanbidez ebatzi behar duela ere agintzen diola.

8.– Abono de las ayudas económicas otorgadas.

8.– Esleitutako diru-laguntzak ordaintzea.

El importe de la ayuda concedida se efectuará, previa aceptación de la misma, mediante la oportuna transferencia y previa justificación del cumplimiento de la finalidad para la que se concedió, mediante documentación original del beneficiario, según los casos, de honorarios profesionales por la redacción del proyecto, de certificaciones de obra, valoradas y firmadas por el Arquitecto-Director, o de las facturas justificativas de la adquisición del mobiliario, así como del Acuerdo plenario, Acuerdo de la Comisión de Gobierno o Decreto de la Alcaldía, aprobando el pago.

Esleitutako diru-laguntza transferentzia bidez ordainduko da, onuradunak laguntza onartu duela jakinarazi ondoren; ordainketa egin ahal izateko, onuradunak aurrez erakutsi beharko du laguntzaren helburua bete dela, eta dirua zertarako eman, horretarakoxe erabili dela; horretarako, onuradunak kasuan-kasuan dagokion jatorrizko dokumentazioa aurkeztu behar du: proiektua idazteagatiko ordain-sariak, obra-ziurtapenak (arkitekto-zuzendariak baloratu eta sinatutakoak), edo ondasun higiezinak eskuratu direla egiaztatzen duten fakturak, baita ordainketa onartzen duen erabakia edo dekretua ere (udalbatzarena zein gobernu-batzordearena edo alkatetzarena).

El plazo máximo de presentación de la documentación para realizar el pago será el 31 de diciembre de 2005. Excepcionalmente, dicho pago podrá ampliarse previa solicitud del beneficiario, con una antelación de 2 meses a la finalización del mismo, siempre que se justifique de forma adecuada y suficiente.

Ordainketa egiteko dokumentazioa aurkezteko epea, gehienez ere, 2005eko abenduaren 31 artekoa izango da. Salbuespen modura, ordainketa egiteko epea atzeratu egin liteke, baldin onuradunak, gehienez epea bukatu baino bi hilabete lehenago, eskaera egiten badu, horretarako nahikoa arrazoi baduela modu egokian erakutsita.

No obstante lo anterior, cuando se justifique por razón de la ayuda, podrán realizarse abonos a cuenta. Dichos abonos a cuenta podrán suponer la realización de pagos fraccionados que responderán al ritmo de ejecución de las acciones subvencionadas, abonándose por cuantía equivalente a la justificación presentada.

Goian esandakoa horrela izanda ere, laguntza dela-eta egiaztagiriak aurkeztutakoan ere egin litezke konturako abonuak. Konturako abonu horiek zatikako ordainketak izango dira, eta, beraz, diruz lagundutako jardunak burutu ahala ordainduz joango dira, aurkeztutako justifikazioa zenbatekoa, ordainduko den laguntza-zatia ere horrenbestekoa.

Excepcionalmente, se podrán realizar pagos anticipados que supondrán entregas de fondos con carácter previo a la justificación, como financiación necesaria para poder llevar a cabo las actuaciones inherentes a la subvención.

Salbuespen modura, aurreratutako ordainketak ere egin litezke; alegia, inoiz funtsak eman litezke aurrez justifikatu gabe, baldin eta finantzaketa hori beharrezkoa bada diruz lagundutako jardun horiek burutu ahal izateko.

9.– Obligaciones de los beneficiarios.

9.– Onuradunen betebeharrak.

9.1.– Los beneficiarios de las ayudas reguladas en la presente resolución deberán cumplir las siguientes obligaciones:

9.1.– Ebazpen honetan araututako laguntzen onuradunek honako betebehar hauek bete beharko dituzte:

a) Encontrarse en la situación que fundamente la concesión de la subvención.

a) Onuradun izan nahi duenak diru-laguntza jaso ahal izateko egoeran egon behar du.

b) Justificar ante la entidad concedente el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad, que determinen la concesión o disfrute de la ayuda.

b) Diru-laguntza emango duen erakundean onuradunak egiaztatu behar du laguntza jasotzeko eta baliatzeko ezarritako betebehar eta baldintza guztiak betetzen dituela, eta egin beharreko jarduna egin duela.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren lana betetzeko onuradunari eskatutako informazio guztia helarazi behar die, deialdi honi lotutako diru-laguntzak direla-eta galdatutako gauza guztietan.

d) Comunicar a la entidad concedente la obtención de ayuda, los ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualquiera administración o entes, tanto públicos como privados.

d) Onuradunak laguntza eman dion erakundeari jakinarazi behar dio ea beste administrazio edo ente publiko zein pribatu batetik bestelako laguntzarik, diru-sarrerarik edo baliabiderik jaso duen xede berbererako.

e) Comunicar la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención. En particular, no modificar ni alterar la calificación del centro.

e) Diru-laguntza ematerakoan kontuan hartutako gorabehera edo egoeretatik edozein aldatzen bada gerora, aldaketa objektiboa zein subjektiboa izan, horren berri eman behar du onuradunak. Berariaz eskatzen da osasun-zentroaren kalifikazioa ez moldatzea edo aldatzea.

9.2.– En particular, el beneficiario adquiere el compromiso de:

9.2.– Onuradunak bere-beregi hartu behar ditu konpromiso hauek:

a) Aceptar la subvención concedida, de conformidad a lo estipulado en el punto 7.1 de esta convocatoria.

a) Esleitu zaion diru-laguntza onartzea, deialdi honetako 7.1 puntuan ezarritakoari jarraituz.

b) Utilizar la ayuda para el concreto destino para el que ha sido concedida.

b) Laguntza zertarako eman zaion, horrexetarako erabiltzea eta ez beste ezertarako.

c) Para la redacción de proyectos y realización de obras, atenerse a lo establecido en el Decreto del Gobierno Vasco 396/1994 de 11 de octubre, (BOPV n.º 206, de 28 de octubre de 1994), sobre autorizaciones de aperturas, funcionamiento y modificación de centros, servicios y establecimientos sanitarios.

c) Proiektuak idazterakoan eta obrak egiterakoan, estu-estuan errespetatu behar da legeak ezarritakoa honako hau oinarri dela: Eusko Jaurlaritzako urriaren 11ko 396/1994 Dekretua, osasun-arloko zentro, zerbitzu eta establezimenduak irekitzeko, jardunean jartzeko eta aldatzeko baimenei buruzkoa (1994ko urriaren 28ko EHAA, 206. zenbakia).

d) Colaborar con el Departamento de Sanidad y Osakidetza – Servicio vasco de salud para la realización de los programas de actuación iniciados por éstos.

d) Osasun Sailarekin eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuarekin lankidetzan jardun behar du onuradunak, haiek hasitako jarduera-programetan laguntzen.

e) Admitir las inspecciones y control establecidos por el Departamento de Sanidad.

e) Osasun Sailak ezartzen dituen ikuskapenak eta kontrolak onartu behar ditu onuradunak.

f) Asimismo todas las supervisiones, inspecciones y comprobaciones que Osakidetza – Servicio vasco de salud considere necesarias para asegurar el cumplimiento de las normas y condiciones de la subvención.

f) Era berean, diru-laguntzaren arauak eta baldintzak benetan betetzen ari direla egiaztatzeko, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuaren iritziz, beharrezko diren gainbegirapen, ikuskapen eta egiaztapen guztiak ere onartu behar dira.

10.– Reintegro de la ayuda.

10.– Diru-laguntza itzularaztea.

Los beneficiarios no podrán exigir el abono de la ayuda y, en su caso, procederá el reintegro de las cantidades percibidas y la exigencia de los intereses legales que resultaren de aplicación desde el momento del pago en los siguientes casos:

Ondoren adieraziko diren egoeretakoren bat geratuz gero, onuradunak ezin izango du eskatu laguntza ordain diezaioten, eta, gainera, hala dagokionean, jaso duen diru-kopurua ere itzuli egin beharko du, dirua jaso zuenetik sortutako interes eta guzti:

a) Incumplimiento de la obligación de justificación.

a) Egiaztagiriekin justifikatu behar duena justifikatzen ez badu.

b) Obtener la ayuda sin reunir las condiciones requeridas para ello.

b) Onuradunak laguntza jasotzen badu, horretarako bete beharreko baldintzak bete gabe.

c) Incumplimiento de la finalidad para la que la ayuda fue concedida.

c) Laguntzaren helbururako gabe, beste zerbaiterako erabiltzen badu.

d) Incumplimiento de las condiciones impuestas con motivo de la ayuda.

d) Laguntza jaso duela-eta ezarri zaizkion betekizunak betetzen ez baditu.

e) Negativa u obstrucción a las actuaciones de control establecidas.

e) Onuradunak ezarri zaizkion kontrol-jardunei ezezkoa eman edo traba egiten badie.

f) Obtención concurrente de ayudas con sobrefinanciación.

f) Laguntza hauekin batera beste batzuk ere jasota, gain-finantzaketa gertatzen bada.

11.– Régimen Jurídico.

11.– Araubide juridikoa.

En todos los aspectos procedimentales no previstos en las presentes bases será de aplicación lo dispuesto en la Ley 4/1999, de modificación de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Prozeduraren inguruan oinarri-arau hauetan aurrez zehaztu ez diren gaiak direla-eta, 4/1999 Legean ezarritakoa beteteko da, Lege horrek moldatu baitzuen azaroaren 26ko 30/1992 Legea, alegia, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa.

En Vitoria–Gasteiz, a 8 de marzo de 2004.

Vitoria-Gasteiz, 2004ko martxoaren 8a.

(MODELO DE SOLICITUD)	ANEXO 1.1

(ESKAERA EREDUA)	1.1 ERANSKINA

(Datos a figurar en la misma):

(Hemen jaso beharreko datuak):

CORPORACIÓN LOCAL ____________________________________________________________________

TOKIKO KORPORAZIOA ________________________________________________________________

CONSULTORIO O CENTRO DE SALUD _______________________________________________(localidad).

KONTSULTATEGIA EDO OSASUN ZENTROA ___________________________________________(herria).

Dirección del C. Médico o C. Salud ______________________________________________________________

Osasun-zentroaren edo z. medikoaren helbidea _____________________________________________________

Comarca Sanitaria ___________________________________________________________________________

Osasun-eskualdea ___________________________________________________________________________

Convocatoria _______________________________________________________________________________

Deialdia __________________________________________________________________________________

Motivo de la solicitud de ayuda:_________________________________________________________________

Laguntza eskatzeko arrazoia: _________________________________________________________________

(Redacción de proyecto, obras de nueva planta, de ampliación, de reforma, de reparación para mantenimiento)._______________________________________________________________________________________

(Proiektua idaztea, oin berriko obrak egitea, osasun-zentroa handitzea, eraberritzea edo konpontzea)._________________________________________________________________________________

Importe total de la inversión:__________________________________________________________________

Inbertsioaren kopurua, guztira: ______________________________________________________________

Superficie de actuación:_______________________________________________________________________

Lanak hartuko duen azalera: _________________________________________________________________

La Corporación arriba indicada, en base a dicha convocatoria:

SOLICITA:

Goian adierazitako Udalbatzak, deialdiari jarraituz:

la cantidad de _________________euros para sufragar los gastos ocasionados con motivo de la inversión arriba mencionada, y se adjunta la documentación que se relaciona:

HONAKO HAU ESKATZEN DU:

Gorago adierazitako inbertsioak ekarri dituen gastuei aurre egitearren, _________________euro-ko diru-kopurua eman diezaiotela laguntza modura; honako dokumentazio hau ere aurkeztu da eskaerari erantsita:

(detallar la documentación que se adjunta, de acuerdo al anexo n.º 1.2 de esta convocatoria).

(zehaztu zein dokumentazio aurkeztu den, deialdi honetako 1.2 eranskinean eskatutakoari jarraituz).

(fecha)

(eguna)
(firma del Alcalde)

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUKO ZUZENDARI NAGUSI JAUNA.

ILMO. SR. DIRECTOR GENERAL DE OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD.

1,2 ERANSKINA

ANEXO 1.2

(Aurkeztu beharreko dokumentazioa):

(Documentación a adjuntar):

Kontsultategi berria eraikitzekotan, proiektua idatzi behar denean, honako hauek aurkeztu behar dira:

Si se trata de la redacción del proyecto para la posterior construcción de un nuevo consultorio, adjuntar:

– Kokapen-planoa, eraikina non egingo den zehaztuta.

– Plano de situación donde se pretende construir.

– Plan Funtzionala, dagokion Osasun Eskualdeko arduradunek egina.

– Plan Funcional, elaborado por la Comarca Sanitaria correspondiente.

– Aurreproiektua edo oinarrizko proiektua, halakorik dagoenean.

– Anteproyecto o proyecto básico si lo hubiere.

Osasun-zentro edo zentro mediko berria eraiki edo gaitzeko, edo oin berriko obrak egiteko, hauek aurkeztu behar dira:

Si se trata de obras de nueva planta, habilitación o construcción de nuevo C. Médico o C. Salud, adjuntar:

– Aurreproiektua edo burutzapen-proiektua, onartua izan dadin, eta

– Anteproyecto o proyecto de ejecución para su aprobación, y

– Plan Funtzionala, dagokion Osasun Eskualdeko arduradunek egina.

– Plan Funcional, elaborado por la Comarca Sanitaria correspondiente.

Egungo osasun-zentroa edo zentro medikoa handitzeko edo eraberritzeko denean, hauek aurkeztu:

Si se trata de ampliación o reforma del actual C. Médico o C. Salud, adjuntar:

– Egungo egoeraren planoa.

– Plano de estado actual.

– Eraberritzeko proposamen-planoa.

– Plano de propuesta de reforma.

(Kasu batean zein bestean irigarritasun-arauak eta oztopo arkitektonikoak kentzeko arauak bete beharko dira).

(Cumpliendo en ambos casos las normativas de supresión de barreras arquitectónicas y de accesibilidad).

Osasun-zentroa mantentzeko konponketa-lanak egin nahi direnean, honako hauek erantsi:

Si se refiere a obras de reparación para mantenimiento del centro, adjuntar:

– Egungo egoeraren planoa.

– Plano de estado actual.

Laguntza altzariak erosteko denean, hauek aurkeztu:

Cuando se refiera a adquisición de mobiliario, adjuntar:

– Erosi nahi diren altzarien aurrekontua, aleka zehaztua.

– Presupuesto detallado del mobiliario a adquirir.

Kasu guztietan aurkeztu behar dira honako agiri hauek:

En todos los casos adjuntar:

5 a) Txostena, laguntza zein helburutarako erabiliko den zehazteko.

5 a) Memoria explicativa del fin o fines a que se vaya a destinar la ayuda.

5 b) Aurrekontu xehekatua.

5 b) Presupuesto detallado.

(Burutzapen-proiektua aurkezten denean, bertan agertu behar da a) eta b) ataletan eskatutako dokumentazioa).

(Cuando se adjunte proyecto de ejecución, en él figura la documentación de los apartados a) y b).

5 c) Udalak osasun-arloan dituen baliabideei buruzko txostena (langile sanitarioak).

5 c) Informe de los recursos sanitarios (personal sanitario) con que cuenta el municipio.

5 d) Agiri batean adierazi behar da ea inbertsio osoa eskatzen den, edo Udalak ere diru-kopururen bat jarriko duen.

5 d) Documento indicativo de si se solicita la totalidad de la inversión, o parte que cubriría la Corporación Local.

5 e) Ziurtagiri batean azaldu behar da ea beste erakunderen bati laguntzarik eskatu ote zaion xede bererako.

5 e) Certificación de si se ha solicitado o no ayuda a otra entidad.

Laguntzotakoren bat jasota, xede bererako ondoren bestelako laguntzarik jasotzen bada, ezinbestekoa da hori jakinaraztea.

Obligatorio comunicar si se concede con posterioridad otra ayuda para el mismo fin.

Tokiko Korporazioa orubearen, eraikinaren edo lokalaren jabe dela erakusteko egiaztagiria aurkeztu behar da, behar bezala konpultsatua.

Documento acreditativo de la titularidad de la Corporación Local, del solar, edificio o local debidamente compulsado.


Azterketa dokumentala


Análisis documental