Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

188. zk., 2003ko irailaren 26a, ostirala

N.º 188, viernes 26 de septiembre de 2003


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Iragarpenak

Anuncios

Herrizaingo Saila
Interior
5241
5241

LEHIAKETA PUBLIKOA. Iragarkia, Euskal Herriko Poliziaren Ikastegiarentzat 12 ibilgailu eskuratzeko dena. (Esp.: A-265/03).

CONCURSO PÚBLICO. Anuncio para el suministro de 12 Vehículos para la Academia de Policía del País Vasco. (Exp.: A-265/03).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Euskal Herriko Poliziaren Ikastegia.

a) Organismo: La Academia de Policía del País Vasco.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza - Kontratazioa.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios-Contratación.

c) Espedientearen zenbakia: A-265/03.

c) Número de expediente: A-265/03.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: iragarki honen idazpuruan zehaztutakoa.

a) Descripción del objeto: El que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes y número: No.

d) Entregatzeko lekua: Arkauten (Araba), Euskal Herriko Poliziaren Ikastegian entregatu beharko dira ibilgailuak.

c) Lugar de entrega: Los Vehículos se entregarán en la Academia de Policía del País Vasco, en Arkaute (Araba).

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación; procedimiento y forma de adjudicación:

a) Izapideak: presakoak.

a) Tramitación: Urgente.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: Abierto.

c) Esleitzeko era: lehiaketa.

c) Forma: Concurso.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Guztira: ehun eta laurogeita zazpi mila zortziehun (187.800) euroa, ondoren zehazten den bezala banatuak:

Importe total: Ciento ochenta y siete mil ochocientos (187.800) euros, repartidos de la siguiente forma:

2003ko ekitaldia: laurogeita hamaika mila zortziehun (91.800) euro.

Ejercicio 2003: noventa y un mil ochocientos (91.800) euros.

2004ko ekitaldia: laurogeita hamasei mila (96.000) euro.

Ejercicio 2004: noventa y seis mil (96.000) euros.

5.– Fidantzak:

5.– Garantías.

Behin-behinekoa: hiru mila zazpiehun eta berrogeita hamasei (3.756) euro.

Provisional: Tres mil setecientos cincuenta y seis (3.756) euros.

Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren %4.

Definitiva: El 4% del valor adjudicado.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza – Herrizaingo Saila - Kontratazioa

a) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación.

b) Helbidea: Donostia kalea 1- E aldea – solairuartekoa.

b) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1- Zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 88 98; 945 01 87 73.

d) Teléfono: 945-01.88.98; 945-01.87.73.

e) Faxa: 945 01 87 49.

e) Telefax: 945-01.87.49.

f) E-maila: e-satrustegi@ej-gv.es

f) E-mail: e-satrustegi@ej-gv.es

g) Dokumentazioa eta informazioa jasotzeko azken eguna: 03-10-06.

g) Fecha límite de obtención de documentos e información: 06-10-03.

7.– Kontratistaren betebeharrak. ez.

7.– Requisitos específicos del contratista: No se exige.

Lizitatzaileek kaudimen ekonomikoa egiaztatu beharko dute finantza-erakunde baten txostenaren bitartez; eta gaitasun teknikoa eta profesionala, azken hiru urteetan egindako lan nagusien zerrendaren bitartez, zeinetan zenbatekoak onuradunak probatuak edo publikoak izan diren zehaztuaz. Bestalde, lan horien hiru ziurtagiri aurkeztu beharko dira.

Las licitadoras deberán acreditar su solvencia económica mediante informe de institución financiera y la solvencia técnica o profesional, mediante relación de los principales suministros efectuados durante los últimos tres años, indicándose su importe, fechas y destino público o privado, a la que se incorporarán al menos tres certificados de los mismos.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 03-10-06a, 10:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: Antes de las 10:00 horas del 06-10-03.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: Aurkeztu beharreko agiriak: "A", "B" eta "C" letrak dituzten hiru kartazal aurkeztu beharko dira, berariazko klausula administratiboen pleguan zehaztutako edukia dutela, eta aurkeztu ere berariazko klausula administratiboen pleguaren 7.2 puntuko azken paragrafoan zehaztutako eran edo eskutan aurkeztu beharko dira.

b) Documentación a presentar: Deberán presentarse tres sobres "A", "B" y "C", con el contenido previsto en el Pliego de Cláusulas Administrativas particulares, en mano o en la forma prevista en el último párrafo del punto 7.2. del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1.a Entitatea: Eusko Jaurlaritza – Herrizaingo Saila - Kontratazioa

1.º Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación

2.a Helbidea: eskutan entregatu beharko dira Kontratazioan, Donostia kaleko 1.an, edo, bestela, postaz bidali beharko dira, baina egun horretan bertan posta-bulegoan zein egunetan jarri den egiaztatu eta jakinarazi beharko zaio kontratazio organoari, telex, telefax edo telegrama baten bidez. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira edo eskaintzak jasotzeko finkatutako epea amaitutakoan jasotzen badira ez dira onartuko. Nolanahi ere, jakinarazpenean adierazitako egunetik hamar egun igaro eta jaso ez badira ez dira inola ere onartuko.

2.º Domicilio: Serán entregados en mano en Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1, o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante telex, telefax o telegrama en el mismo día. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso

3.a Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3.º Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari (lehiaketa): 2003ko abenduaren 31 arte.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta (concurso): Hasta el 31 de diciembre de 2003.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de las ofertas:

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza – Herrizaingo Saila - Kontratazioa

a) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación

b) Helbidea: Donostia-San Sebastián kalea, 1 - E aldea– solairuartekoa.

b) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1 - Zona E – Entreplanta.

c) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Eguna: 03-10-10.

d) Fecha: 10-10-03.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.– Bestelako argibideak:

10.– Otras informaciones.

Informazio administratiboa: Herrizaingo Saila - Kontratazioa.

Información Administrativa: Departamento de Interior – Contratación.

Informazio teknikoa: Euskal Herriko Poliziaren Ikastegia.

Información Técnica: La Academia de Policía del País Vasco.

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

11.– Gastos de anuncios: Serán por cuenta del adjudicatario.

Vitoria-Gasteiz, 2003ko irailaren 9a.

En Vitoria-Gasteiz, a 9 de septiembre de 2003.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente,

CRISTINA ALONSO VELASCO.

CRISTINA ALONSO VELASCO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental