Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

88. zk., 2003ko maiatzaren 8a, osteguna

N.º 88, jueves 8 de mayo de 2003


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Euskal Herriko Unibertsitatea
Universidad del País Vasco
2664
2664

EBAZPENA, 2003ko apirilaren 8koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Errektoregoarena, "Merkatuen Ikerketa eta Tekniketan lizentziatua" 2. zikloa baino ez duen titulaziora zuzendutako ikasketa-planaren homologazioa argitaratzeko agindua emateko dena. UPV / EHUko Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultatean irakatsiko da aipaturiko titulazioa.

RESOLUCIÓN de 8 de abril de 2003, del Rectorado de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por la que se ordena la publicación de la homologación del plan de estudios conducente a la titulación de Licenciado en Investigación y Técnicas de Mercado, de sólo segundo ciclo, de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, de esta Universidad.

2001eko urriaren 23an Unibertsitateko Gobernu Batzarrak "Merkatuen Ikerketa eta Tekniketan lizentziatua" 2. zikloa baino ez duen titulaziora zuzendutako ikasketa-plana onartu zuen. 2002ko ekainaren 10ean Unibertsitateen Kontseiluko Akademi Batzordeak ikasketa-plan hori homologatu zuen. Titulazio berria Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultatean irakatsiko da.

Resultando que el plan de estudios conducente a la titulación de Licenciado en Investigación y Técnicas de Mercado, de sólo segundo ciclo, implantado en la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, fue aprobado por la Junta de Gobierno de la Universidad, con fecha 23 de octubre de 2001 y homologado por la Comisión Académica del Consejo de Universidades, con fecha 10 de junio de 2002.

Aipaturiko ikasketa-plana Estatuko Buletin Ofizialean argitaratu zen 2002ko irailaren 20an, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen 2002ko uztailaren 22ko ebazpenaren bidez. Eta horrela egin zen, azaroaren 27ko 1497/1987 Errege Dekretuko 10.2. artikuluak dioena betetzeko (abenduaren 14ko "Estatuko Buletin Ofiziala").

Resultando que el citado plan de estudios, por Resolución de esta Universidad, de fecha 22 de julio de 2002, ha sido publicado en el "Boletín Oficial del Estado" el 20 de septiembre de 2002, conforme a lo establecido en el artículo 10.2 del Real Decreto 1497/1987, de 27 de noviembre ("Boletín Oficial del Estado", del 14 de diciembre).

Uztailaren 20ko 294/1999 Dekretuaren 11. artikuluari jarraiki (abuztuaren 3ko "Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria"), Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateari dagokio aldatutako eta homologatutako ikasketa-planak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Considerando que es competencia de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, ordenar la publicación de los planes de estudios homologados y modificados en el Boletín Oficial del País Vasco, conforme a lo establecido en el artículo 11 del Decreto 294/1999, de 20 de julio ("Boletín Oficial del País Vasco", de 3 de agosto),

Hori guztia kontuan hartuta, Errektoregoak ebatzi du agindua ematea goian aipaturiko ikasketa-plana argitara dadin. Ebazpen honen eranskinetan jasota dagoen moduan egituratuko da ikasketa-plana.

Este Rectorado, ha resuelto ordenar la publicación del plan de estudios al que se refiere la presente Resolución, en el Boletín Oficial del País Vasco, que quedará estructurado conforme a lo que figura en los anexos a la misma.

Leioa, 2003ko apirilaren 8a.

En Leioa, a 8 de abril de 2003.

Errektorea,
El Rector,
MANUEL MONTERO GARCÍA.
MANUEL MONTERO GARCÍA.
Errektorea,
El Rector,
Akademi antolakuntzako errektoreordea,
El Vicerrector de Ordenación Académica,
Eskuordetzaz (2000ko ekainaren 14ko ebazpena, 00.07.10eko EHAA),
P.D. (Resolución 14 de junio de 2000, BOPV 10.07.00),
ENRIQUE AMEZUA SAN MARTÍN.
ENRIQUE AMEZUA SAN MARTÍN.

2-A ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

	UNIVERSIDAD:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

	UNIBERTSITATEA:		UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

	PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE

	HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

	LICENCIADO EN INVESTIGACION Y TECNICAS DE MERCADO (DE SOLO 2.ºCICLO) - FACULTAD DE CIENCIAS ECONOMICAS

	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez) – Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

	Y EMPRESARIALES

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK
1. MATERIAS TRONCALES

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura

Ciclo	Curso	Denominación	Asignatura/s en las que la 	Créditos	 Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

			Universidad,en su caso, organiza/diversifica			de conocimiento	

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

			la materia troncal	Totales	Teóricos	Prácticos

2.a	1. eta 2.a	Ekonomia Aplikatua		8t+10a	13,5	4,5	 Ekonomi eragileak. Enpresa eta bere 	Ekonomia Aplikatua

						/Clínicos

							funtzio-arloak: ekoizpena, inbertsioa, 	 Finantz Ekonomia eta

2.º	1.º y 2.º	ECONOMÍA APLICADA		8T+10A	13,5	4,5	LOS AGENTES ECONÓMICOS.	"ECONOMIA

							finantzaketa eta merkaturatzea. 	 Kontabilitatea

							LA EMPRESA Y SUS ÁREAS	APLICADA"

							Espainiar enpresa-egitura eta bere 	Ekonomi Analisiaren

							FUNCIONALES: PRODUCCIÓN,	"ECONOMIA

							ingurua.	Oinarriak

							INVERSIÓN, FINANCIACIÓN	FINANCIERA

								Enpresen Antolakuntza

							Y COMERCIALIZACIÓN. 	Y CONTABILIDAD"

			Merkatuen teoria (1.a)	2,5t+3,5a	4,5	1,5	Ekonomi eragileak. Merkatu-orekaren

							ESTRUCTURA EMPRESARIAL	"FUNDAMENTOS

							analisia merkatu lehiakorretan eta

							ESPAÑOLA Y DE SU ENTORNO	DEL ANALISIS

							merkatu ez lehiakorretan.

								ECONOMICO"

			Espainiar enpresa-egitura (1.a)	2,5t+3,5a	4,5	1,5	 Espainiar enpresaren egitura eta bere

								"ORGANIZACION

							ingurua. Espainiar ekonomiaren

								DE EMPRESAS"

							erakunde-alderdiak.. Espainiar

							

							ekonomiaren analisi espazial eta

			TEORÍA DE MERCADOS (1.º)	2,5T+3,5A	4,5	1,5	LOS AGENTES ECONÓMICOS.

							sektoriala. Espainiar ekonomiaren

							ANÁLISIS DEL EQUILIBRIO DE

							nazioartekotzea. Ekonomi politika.

							MERCADO EN MERCADOS

							Industri eta ekonomi promoziorako

							COMPETITIVOS Y EN MERCADOS

							politika.

							NO COMPETITIVOS.

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

			ESTRUCTURA EMPRESARIAL 	,5T+3,5A	4,5	1,5	ESTRUCTURA DE LA EMPRESA

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

							ESPAÑOLA Y DE SU ENTORNO.

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

							ASPECTOS INSTITUCIONALES

			Enpresaren ekonomia eta zuzendaritza 	3t+3a	4,5	1,5	 Zuzendaritza estrategikoa eta

							DE LA ECONOMÍA ESPAÑOLA.

			estrategikoa (2.a)				enpresa-estrategia. Epe labur eta

							ANÁLISIS ESPACIAL Y SECTORIAL

							ertainerako helburuak. Enpresaren

							DE LA ECONOMÍA ESPAÑOLA.

							ekonomi eta lehiakortasun-inguruaren

							INTERNACIONALIZACIÓN DE LA

							analisia. Barne-analisia: baliabideak

							ECONOMÍA ESPAÑOLA. POLÍTICA

							eta gaitasunak. Estrategi mailak:

							ECONÓMICA. POLÍTICA

							korporazioa, lehiakortasuna eta

							INDUSTRIAL Y DE PROMOCIÓN

							funtzio-arloak: ekoizpena, inbertsioa,

							ECONÓMICA.

1. MATERIAS TRONCALES

							finantzaketa eta merkaturatzea

Ciclo	Curso	Denominación	Asignatura/s en las que la 	Créditos	 Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas

2.a	1. eta 2.a	Estatistika aplikatua		4t+8a	4	8	 Merkatuaren aplikaturiko 	Merkaturatzea eta

			Universidad,en su caso, organiza/diversifica			de conocimiento	

							estatistika-teknikak.	Merkatuen Ikerkuntza

			la materia troncal	Totales	Teóricos	Prácticos

								Ekonomia Aplikatua

						/Clínicos

								Estatistika eta

			ECONOMÍA Y DIRECCIÓN 	3T+3A	4,5	1,5	DIRECCIÓN ESTRATÉGICA Y

								Ikerkuntza Eragilea

			ESTRATÉGICA DE LA EMPRESA (2.º)				ESTRATEGIA EMPRESARIAL.

								Ekonomi Analisiaren

							OBJETIVOS A L/P Y MEDIOS.

								Oinarriak

							ANÁLISIS DEL ENTORNO

								Portaera-Zientzien

							ECONÓMICO Y COMPETITIVO

								Metodologia

							DE LA EMPRESA. ANÁLISIS

								Soziologia

							INTERNO: RECURSOS Y

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

							CAPACIDADES. NIVELES

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

							ESTRATÉGICOS: CORPORATIVO,

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

							COMPETITIVO Y AREAS

			Merkatuari aplikaturiko estatistika (1.a)	2t+4a	2	4	 Merkatuari aplikaturiko

							FUNCIONALES: PRODUCCIÓN,

							estatistika-teknikak. Merkatuen

							INVERSIÓN, FINANCIACIÓN,

							analisi eta segmentaziorako, irudiaren

							COMERCIALIZACIÓN

							aztertzeko eta abarretarako aldagai

2.º	1.º y 2.º	ESTADISTICA 		4T+8A	4	8	TÉCNICAS ESTADÍSTICAS 	"COMERCIALIZACION

							anitzeko teknikak (dimentsio anitzeko

		APLICADA					APLICADAS AL MERCADO	E INVESTIGACION DE

							berreskalaketa, faktore, korrespondentzia

								MERCADOS"

							eta taldekatze-analisia).

								"ECONOMIA

			Merkatuari aplikaturiko metodo 	2t+4a	2	4	Merkatuari aplikaturiko teknika

								APLICADA"

			kuantitatiboak (2.a)				estatistikoak. Laginketa-metodoetarako

								"ESTADISTICA E

							sarrera. Hautaketa diskretuaren ereduak.

								INVESTIGACION

							Probabilitatearen eredu lineala, logit

								OPERATIVA"

							eta probit ereduak.

								"FUNDAMENTOS

2.a	2.a	Merkatuen ikerkuntza		8t+4a	4,5	7,5	Merkatuaren ikerkuntzarako metodo 	Merkaturatzea eta

								DEL ANALISIS

							eta teknika kuantitatibo eta 	Merkatuen Ikerkuntza

								ECONOMICO"

							kualitatiboak. Merkatuaren tipologia, 	 Ekonomia Aplikatua

								"METODOLOGIA DE

							segmentazioak, dinamika eta 	Estatistika eta

								LAS CIENCIAS DEL

							prospektiba.	Ikerkuntza Eragilea

								COMPORTAMIENTO"

								Portaera-Zientzien

								"SOCIOLOGIA"

								Metodologia

			ESTADISTICA APLICADA 	2T+4A	2	4	TÉCNICAS ESTADÍSTICAS

								Soziologia

			AL MERCADO (1.º)				APLICADAS AL MERCADO.

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

							TÉCNICAS MULTIVARIANTES

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

							(REESCALADO

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

							MULTIDIMENSIONAL,

			Merkatu-ikerkuntza: sarrera	4t+2a	2,5	3,5	 Merkatuaren ikerkuntzarako metodo

							ANÁLISIS FACTORIAL, DE

							eta teknika kuantitatibo eta

							CORRESPONDENCIAS, DE

							kualitatiboak. Marketing-aren

							AGRUPAMIENTOS) PARA EL

							informazio-sistema. Merkataritza

							ANÁLISIS Y SEGMENTACIÓN

							informazioaren biltzeko iturriak.

							DE MERCADOS, ESTUDIO DE

							Galdetegien idazketa. Kanpo-lana.

							IMAGEN, ETC.

1. MATERIAS TRONCALES

			Merkataritza ikerkuntzaren aplikazioak	4t+2a	2	4	 Merkatuaren ikerkuntzarako metodo

Ciclo	Curso	Denominación	Asignatura/s en las que la 	Créditos	 Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas

							eta teknika kuantitatibo eta

			Universidad,en su caso, organiza/diversifica			de conocimiento	

							kualitatiboak. Merkatuaren tipologia,

			la materia troncal	Totales	Teóricos	Prácticos

							segmentazioak, dinamika eta

						/Clínicos

							prospektiba. Marketing-erabakien

			MÉTODOS CUANTITATIVOS 	2T+4A	2	4	TÉCNICAS ESTADÍSTICAS

							aplikazioak. Merkatu-ikerkuntzari

			APLICADOS AL MERCADO (2.º)				APLICADAS AL MERCADO.

							buruzko informazioaren analisi,

							INTRODUCCIÓN A LOS MÉTODOS

							interpretazioa eta aurkezpena.

							DE MUESTREO. MODELOS DE

2.a	1. eta 2.a	Merkatuteknia		16t+14a	19	11	 Erabakitzeko teknikak eta merkatuaren 	Merkaturatzea eta

							ELECCIÓN DISCRETA. MODELO

							gaineko eragina. Publizitatearen 	Merkatuen Ikerkuntza

							LINEAL EN PROBABILIDAD,

							elementuak. 	Ikusentzuteko

							MODELO LOGIT Y PROBIT.

							Sustapen-eraginkortasunaren analisia	 Komunikazioa eta

2.º	2.º	INVESTIGACIÓN DE 		8T+4A	4,5	7,5	MÉTODOS Y TÉCNICAS 	"COMERCIALIZACION

								Publizitatea

		MERCADOS					CUANTITATIVAS Y CUALITATIVAS 	E INVESTIGACION DE

								Ekonomia Aplikatua

							DE INVESTIGACIÓN DEL 	MERCADOS"

								Soziologia

							MERCADO. TIPOLOGÍA, 	"ECONOMIA

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

							SEGMENTACIONES, DINÁMICA 	APLICADA"

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

							Y PROSPECTIVA DEL MERCADO.	"ESTADISTICA E

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

								INVESTIGACION

			Merkatu-zuzendaritza (1.a)	3,5t+2,5a	4	2	 Erabakitzeko teknikak eta merkatuaren

								OPERATIVA"

							gaineko eragina. Merkatuaren eta

								"METODOLOGIA DE

							eskariaren analisia. Aukeren detekzioa

								LAS CIENCIAS DEL

							eta hautaketa. Marketing-mix

								COMPORTAMIENTO"

							erabakietarako sarrera.

								"SOCIOLOGIA"

			Produktu eta prezioaren erabakiak (1.a)	3,5t+2,5a	4	 2	Merkatuaren gaineko erabakien eta

			INVESTIGACIÓN 	4T+2A	2,5	3,5	MÉTODOS Y TÉCNICAS

							eraginen teknikak. Produktuen

			COMERCIAL: INTRODUCCIÓN				CUANTITATIVAS Y CUALITATIVAS

							sortaren gaineko erabakien gestioa.

							DE INVESTIGACIÓN DEL

							Prezioak eta enpresaren estrategia.

							MERCADO. EL SISTEMA DE

			Merkatu-banaketa (1.a)	3t+3a	3,5	2,5	Merkatuaren gaineko erabaki eta

							INFORMACIÓN EN MARKETING.

							eraginen teknikak. Banaketari

							FUENTES DE RECOGIDA DE

							buruzko erabakiak.

							INFORMACIÓN COMERCIAL.

			Komunikazioa eta publizitatea (2.a)	3t+3a	4	2	 Publizitatearen elementuak.

							REDACCIÓN DE CUESTIONARIOS.

							Promozio-eraginkortasunaren analisia.

							EL TRABAJO DE CAMPO.

							Merkatu-komunikazioaren izaera,

			APLICACIONES DE 	4T+2A	2	4	MÉTODOS Y TÉCNICAS

							betekizunak eta helburuak.

			INVESTIGACIÓN COMERCIAL				CUANTITATIVAS Y

							Baliabideak, euskarriak eta

							CUALITATIVAS DE

							publizitate-erak.

							INVESTIGACIÓN DEL MERCADO.

							Promozio-eraginkortasunaren

							TIPOLOGÍA, SEGMENTACIONES,

							ikerkuntza, plangintza

							DINÁMICA Y PROSPECTIVA DEL

							eta analisia.

							MERCADO. APLICACIONES EN

			Marketing aurreratua (2.a)	3t+3a	3,5	2,5	Merkatuaren gaineko erabaki eta

							LAS DECISIONES DE MARKETING.

							eraginen teknikak. Publizitatearen

							ANÁLISIS, INTERPRETACIÓN Y

							elementuak. Marketing eta

							PRESENTACIÓN DE LA

							komunikazioaren joera berriak.

							INFORMACIÓN DE LA

2.a	2.a	Kontsumoaren 	Kontsumoaren psikosoziologia	4t+2a	4, 5	1,5	Portaera kolektiboa eta ekonomi 	Merkaturatzea eta

							INVESTIGACIÓN COMERCIAL.

1. MATERIAS TRONCALES

		psikosoziologia					fenomenoak. Kontsumoaren esanahia 	Merkatuen Ikerkuntza

Ciclo	Curso	Denominación	Asignatura/s en las que la 	Créditos	 Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas

							eta intzidentzia psikosozialak. 	 Gizarte-Psikologia

			Universidad,en su caso, organiza/diversifica			de conocimiento	

							Kontsumitzailearen portaera eta 	 Soziologia

			la materia troncal	Totales	Teóricos	Prácticos

							eragindako erreakzioak.

						/Clínicos

2-B ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

2.º	1.º y 2.º	MERCADOTECNIA		16T+14A	19	11	TÉCNICAS DE DECISIÓN E 	"COMERCIALIZACION

	UNIBERTSITATEA:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

							INFLUENCIA SOBRE EL MERCADO. 	E INVESTIGACION

	HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

							ELEMENTOS DE PUBLICIDAD. 	DE MERCADOS"

	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez) – Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

							ANÁLISIS DE LA EFICACIA 	"COMUNICACION

2. UNIBERTSITATEKO IRAKASGAI DERRIGORREZKOAK (halakorik balego) (1)

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Urteko Kredituak	 Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura (3)

							PROMOCIONAL	AUDIOVISUAL

	(2)		Guztira	Teorikoak	Praktikoak

								Y PUBLICIDAD"

					/Klinikoak

								"ECONOMIA

2.a	1.a	Merkatuaren eta 	6	4,5	1,5	Merkatu eta marketing-jarduera ukitzen duen espainiar eta europar batasuneko 	Merkataritz Zuzenbidea

								APLICADA"

		kontsumitzaileen 				arautegia. Kontsumitzaile eta merkatuaren babesa. Merkatua eta 	Administrazio-Zuzenbidea

								"SOCIOLOGIA"

		zuzenbidea				lehiakortasuna. Merkatuari bideraturiko informazioaren tratamendu juridikoa.

			DIRECCIÓN COMERCIAL (1.º)	3,5T+2,5A	4	2	TÉCNICAS DE DECISIÓN E

						Publizitate-kontratuak. Zeinu ezberdintzaileen erregimen juridikoa.

							INFLUENCIA SOBRE EL MERCADO.

2.a	1.a	Merkatuari 	6	4	2	Erregresio anizkoitzaren eredua, iragarpena, fikzioko aldagaiak, 	Ekonomia Aplikatua

							ANÁLISIS DEL MERCADO Y LA

		aplikaturiko 				espezifikazio-errakuntza, multikolinealitatea. Marketingaren aplikazio 	Estatistika eta Ikerkuntza

							DEMANDA. DETECCIÓN Y

		ekonometria				espezifikoak.	Eragilea

							SELECCIÓN DE OPORTUNIDADES;

							Merkaturatzea eta Merkatuen

							INTRODUCCIÓN A LAS

							Ikerkuntza

							DECISIONES DE MARKETING

2.a	1.a	Prezioen teoria	6	4	2	Merkatuko prezioen determinazioa ekonomi eskenatoki ezberdinetan, 	Ekonomi Analisiaren Oinarriak

							-MIX.

						estrategi alderdietan arreta berezia jarrita. Enpresa-erabakien eta 	Ekonomia Aplikatua

			DECISIONES DE PRODUCTO 	3,5T+2,5A	4	2	TÉCNICAS DE DECISIÓN E

						merkatuetan eginiko esku hartze publiko zenbaiten analisia.

			Y PRECIO (1.º)				INFLUENCIA SOBRE EL MERCADO.

2.a	1.a	Gizarte-zientzietan 	6	4	2	Gizarte-ikerkuntzari aplikaturiko zientzi metodoa. Gizarte-ikerkuntzaren 	Soziologia

							GESTIÓN DE LAS DECISIONES

		ikertzeko metodologia				antolakuntza eta operazionalizazioa. Gizarte-ikerkuntzaren diseinu eta 	Portaera-Zientzien

							SOBRE CARTERA DE PRODUCTOS.

						estrategiak.	Metodologia

							PRECIOS Y ESTRATEGIA

2.a	2.a	Salmenten 	6	3,5	2,5	Salmenta eta marketinga. Salmentarako metodoak. Saltzaileen jarduera. 	Merkaturatzea eta Merkatuen

							DE EMPRESA.

		zuzendaritza				Salmentako komunikazioa. Salmenta eta saltzaile-taldeen antolakuntza, 	Ikerkuntza

			DISTRIBUCIÓN COMERCIAL (1.º)	3T+3A	3,5	2,5	TÉCNICAS DE DECISIÓN E

						hautaketa eta zuzendaritza.	Enpresen Antolakuntza

							INFLUENCIA SOBRE EL

2.a	2.a	Nazioarteko 	6	4	2	Marketinga eta nazioarteko ingurunea. Nazioarteko merkatuen ikerkuntza 	Merkaturatzea eta Merkatuen

							MERCADO. DECISIONES

		marketinga				eta hautaketa. Nazioarteko merkaturatzerako bideak. Nazioarteko mix-aren 	Ikerkuntza

							SOBRE DISTRIBUCIÓN.

1. MATERIAS TRONCALES

						erabakiak.	Ekonomia Aplikatua

Ciclo	Curso	Denominación	Asignatura/s en las que la 	Créditos	 Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas

							Enpresen Antolakuntza

			Universidad,en su caso, organiza/diversifica			de conocimiento	

2.a	2.a	Nazioarteko ekonomi 	6	4	2	Munduko merkataritzaren bilakaera eta erregulazioa. Nazioarteko 	Ekonomia Aplikatua

			la materia troncal	Totales	Teóricos	Prácticos

		harremanak				finantza-fluxuak eta erakunde-ingurua. Nazioarteko migrazioak. 	Ekonomi Analisiaren Oinarriak

						/Clínicos

						Ekoizpenaren mundualizazioa: nazioz gaindiko enpresen zeregina.	Merkaturatzea eta Merkatuen 								Ikerkuntza

			COMUNICACIÓN Y PUBLICIDAD (2.º)	3T+3A	4	2	ELEMENTOS DE PUBLICIDAD.

(1)	Hautazkoetan esleituriko kredituak, guztira, adieraziko dira eta, hala behar izanez gero, ziklo edo ikastaroka ere bai.

							ANÁLISIS DE LA EFICACIA

(2)	Parentesien artean eta hautakoaren izenaren ondoan, beroni legokiokeen ikastaro edo zikloa aipatuko da, ikasketa-planak ziklo edo ikastaroko hautazko gisa definitzen badu.

							PROMOCIONAL. NATURALEZA,

(3)	Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

							FUNCIONES Y OBJETIVOS DE

2-C ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

							LA COMUNICACIÓN COMERCIAL.

	UNIBERTSITATEA:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

							MEDIOS, SOPORTES Y FORMAS

	HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

							PUBLICITARIAS. INVESTIGACIÓN,

	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez) – Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

							PLANIFICACIÓN Y ANÁLISIS

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

							DE LA EFICACIA PROMOCIONAL.

	– zikloko

			MARKETING AVANZADO (2.º)	3T+3A	3,5	2,5	TÉCNICAS DE DECISIÓN E

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

							INFLUENCIA SOBRE EL

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

							MERCADO. ELEMENTOS

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

							DE PUBLICIDAD. NUEVAS

			/Klinikoak

							TENDENCIAS EN MARKETING

Ikastaro mugatugabea

							Y COMUNICACIÓN.

Ekonomi ingurunearen 	6	4	2	Ingurune makroekonomikoaren analisia. Input-output taulak. 	Ekonomia Aplikatua

2.º	2.º	PSICO-SOCIOLOGÍA 	PSICO-SOCIOLOGÍA DEL CONSUMO	4T+2A	 4,5	1,5	EL COMPORTAMIENTO 	"COMERCIALIZACION

analisia				Kontabilitate nazionala. Ordainketen balantza. Estatuaren aurrekontu 	Merkaturatzea eta Merkatuen

		DEL CONSUMO					COLECTIVO Y LOS FENÓMENOS 	E INVESTIGACION

				orokorrak. Koiunturaren analisia: laborazioa eta interpretazioa.	Ikerkuntza

							ECONÓMICOS. SIGNIFICADO E 	DE MERCADOS"

Datuen analisi aztertzailea	6	3,5	2,5	Jakintzaren ondorioztatze automatizatua, datu-baseen aztertze 	Ekonomia Aplikatua

							INCIDENCIAS PSICOSOCIALES 	"PSICOLOGIA

				estatistikoa, ikusizko azterketa eta estatistika-kalkulu trinkoa.	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

							DEL CONSUMO. COMPORTAMIENTO 	SOCIAL"

Enpresen sorrera	6	3,5	2,5	Enpresaren ideia. Sustatzaileak. Merkatuaren analisia, estrategia 	Merkaturatzea eta Merkatuen

							DEL CONSUMIDOR Y REACCIONES 	"SOCIOLOGIA"

				funtzionalak: merkaturako, ekoizpenerako, giza baliabideetarako. 	Ikerkuntza

							INDUCIDAS.	

				Inbertsio eta finantzaketarako premiak. Bideragarritasun-dokumentuen 	Finantz Ekonomia eta Kontabilitatea

ANEXO 2-B. CONTENIDO DEL PLAN DE ESTUDIOS.

				laborazioa.	Enpresen Antolakuntza

	UNIVERSIDAD:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

Eskualdeko ekonomia 	6	4	2	Eskualdeko/tokiko ekoizpen-sistemak, tokian tokiko inguruneetako 	Ekonomia Aplikatua

	PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE

eta tokikoa				eraldaketa sektorialak; tokiko enpresa-arteko lankidetza eta berrikuntza; 	Ekonomi Analisiaren Oinarriak

	LICENCIADO EN INVESTIGACION Y TECNICAS DE MERCADO (DE SOLO 2.ºCICLO) - FACULTAD DE CIENCIAS

				eskualdeko politikak eta erakunde-garapena.

	ECONOMICAS Y EMPRESARIALES

2. MATERIAS OBLIGATORIAS DE UNIVERSIDAD (en su caso) (1)

Internet espazioko 	6	3,5	2,5	Interneteko zibermerkatuen espazioaren aurkezpen eta analisi 	Ekonomia Aplikatua

Ciclo	Curso(2)	Denominación	Créditos	Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas de conocimiento

zibermerkatua				kontzeptuala. Espazioaren segurtasun-murrizpenak. E-commerce 	Merkaturatzea eta Merkatuen

			Totales	Teóricos	Prácticos

				izenekoan merkataritza transakziorako set eta atarien sorrera. 	Ikerkuntza

					/Clínicos			(3)

				Zibermerkataritzaren txoko osagarriak. Zibermerkataritzaren 	Lengoaia eta Sistema Informatikoak

2.º	1.º	DERECHO DEL MERCADO 	6	4,5	1,5	NORMATIVA ESPAÑOLA Y COMUNITARIA QUE AFECTA 	"DERECHO MERCANTIL"

				segurtasuna eta kalitatearen ziurtatzea.

		Y DE LOS CONSUMIDORES				A LA ACTIVIDAD COMERCIAL Y DE MARKETING. 	"DERECHO

Inkesta eta laginketaren 	6	3,5	2,5	Laginketa bidezko eragiketa estatistikoak. Helburu bakarreko teoria. 	Ekonomia Aplikatua

						PROTECCIÓN DEL CONSUMIDOR Y MERCADO. MERCADO 	 ADMINISTRATIVO"

azterketa				Helburu anitzeko diseinua.	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

						Y COMPETENCIA. TRATAMIENTO JURÍDICO DE LA

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

						INFORMACIÓN DESTINADA AL MERCADO. CONTRATOS

	– zikloko

						PUBLICITARIOS. RÉGIMEN JURÍDICO DE SIGNOS DISTINTIVOS.

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

2.º	1.º	ECONOMETRÍA APLICADA 	6	4	2	MODELO DE REGRESIÓN MÚLTIPLE, PREDICCIÓN, VARIABLES 	"ECONOMIA APLICADA"

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

		AL MERCADO				FICTICIAS, ERROR DE ESPECIFICACIÓN, MULTICOLINEALIDAD. 	"ESTADISTICA E

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

						APLICACIONES ESPECÍFICAS DE MARKETING	 INVESTIGACION

			/Klinikoak

							OPERATIVA"

Euskara teknikoa I	6	2	4	Euskal hizkuntzaren morfologi eta sintaxi-ezaugarrien deskribapena eta 	Euskal Filologia

							"COMERCIALIZACION E

				hauek konposizioan eta eratorpenean dituzten eraginak. Lexikoaren

							INVESTIGACION DE

				egokitzapen eta moldapenen ondorioz sorturiko problema nagusiak.

							MERCADOS"

				Idazketa, itzulketa eta estilo-arazoak.

2.º	1.º	TEORÍA DE PRECIOS	6	4	2	DETERMINACIÓN DE LOS PRECIOS DE MERCADO EN 	"FUNDAMENTOS DEL

Euskara Teknikoa II	6	2	4	Kontzeptu eta jakintza teknikoak egokiro transmititzeko behar 	Euskal Filologia

						DIFERENTES ESCENARIOS ECONÓMICOS CON ESPECIAL ÉNFASIS 	ANALISIS ECONOMICO"

				diren hitz, adierazpen eta gainerako lexiko-elementuak osatu,

						EN CONSIDERACIONES ESTRATÉGICAS. ANÁLISIS DE LAS 	 "ECONOMIA APLICADA"

				bereganatu eta ongi erabiltzeko, hizkuntzak dituen bitartekoen

						DECISIONES EMPRESARIALES Y DE CIERTAS INTERVENCIONES

				ikastea; bereziki, ohizko euskarak ezagutu berri dituenak, hauetarako

						PÚBLICAS EN LOS MERCADOS

				adierazpen finko eta kontsakraturik ez duelarik.

2.º	1.º	METODOLOGÍA DE 	6	4	2	EL MÉTODO CIENTÍFICO APLICADO A LA INVESTIGACIÓN 	"SOCIOLOGIA"

Ekonomi 	6	4	2	Kanpoko merkataritza: bilakaera eta egitura. Kanpoko merkataritzaren 	Ekonomia Aplikatua

		INVESTIGACIÓN EN LAS 				SOCIAL. ORGANIZACIÓN Y OPERACIONALIZACIÓN DE LA 	"METODOLOGIA DE LAS

nazioartekotzearen erak				finantzaketa. Kanpoko merkataritzaren arauketa, aduana-erregimenak, 	Merkaturatzea eta Merkatuen

		CIENCIAS SOCIALES				INVESTIGACIÓN SOCIAL. DISEÑO Y ESTRATÉGIAS DE 	CIENCIAS DEL

				alderdi fiskalak, merkatu-politika. Nazioarteko finantza-merkatuak 	Ikerkuntza

						INVESTIGACIÓN SOCIAL	COMPORTAMIENTO"

				eta dibisen merkatuak. Kanpoan egin eta kanpotik datozen inbertsio

(1) Libremente incluídas por la Universidad en el plan de estudios como obligatorias para el alumno.

				zuzenak: inbertsio zuzenen fluxuen teoriak, bilakaera eta banaketa.

(2) La especificación por cursos es opcional para la Universidad.

Merkatu-banaketarako 	6	4	2	Merkataritza-banaketaren sistema eta sektorea. Saltoki txikia eta 	Merkaturatzea eta Merkatuen

(3) Libremente decidida por la Universidad.

2. MATERIAS OBLIGATORIAS DE UNIVERSIDAD (en su caso) (1)

enpresen gestioa				banaketa handia. Handizkako eta xehekako banaketa. Erosketen 	Ikerkuntza

Ciclo	Curso(2)	Denominación	Créditos	Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas de conocimiento

				gestioa. Stock, izakin eta biltegien gestioa. Merchandisinga eta

			Totales	Teóricos	Prácticos

				erakusleiho-apainketa.

					/Clínicos			(3)		

Kanpoko merkataritzaren 	6	3,5	2,5	Nazioarteko merkatu-eragiketen ezaugarri nagusien analisia: arriskuak, 	Finantz Ekonomia eta Kontabilitatea

2.º	2.º	DIRECCIÓN DE VENTAS	6	3,5	2,5	LA VENTA Y EL MARKETING. MÉTODOS DE VENTA . LA 	"COMERCIALIZACION E

gestioa eta finantzaketa				bermeak, kontratu-motak eta abar. Kanpoko merkataritzaren ordaindu 	Merkaturatzea eta Merkatuen

						ACTIVIDAD DEL VENDEDOR. COMUNICACIÓN EN LA VENTA. 	INVESTIGACION DE

				eta kobratzeko bide soil eta dokumental desberdinen funtzionamendu 	Ikerkuntza

						ORGANIZACIÓN, SELECCIÓN Y DIRECCIÓN DE EQUIPOS DE 	MERCADOS"

				eta erabileraren definizioa eta azterketa. Dibisen merkatuaren 	Ekonomia Aplikatua

						VENTAS Y VENDEDORES	"ORGANIZACION DE

				deskribapena eta truke-arriskua estaltzeko planteatu diren problema eta

							EMPRESAS"

				ebazpideak. Esportazio eta inportazioen finantzaketa-eragiketen azterketa

2.º	2.º	MARKETING 	6	4	2	MARKETING Y ENTORNO INTERNACIONAL. INVESTIGACIÓN 	"COMERCIALIZACION E

				eta kanpoko merkataritza ofizialki laguntzeko sistema berrikusketa.

		INTERNACIONAL				Y SELECCIÓN DE MERCADOS INTERNACIONALES. VÍAS DE 	INVESTIGACION DE

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

						INTERNACIONALIZACIÓN COMERCIAL. DECISIONES DEL 	 MERCADOS"

	– zikloko

						MIX INTERNACIONAL	"ECONOMIA APLICADA"

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

							"ORGANIZACION DE

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

							EMPRESAS"

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

2.º	2.º	RELACIONES ECONÓMICAS 	6	4	2	EVOLUCIÓN Y REGULACIÓN DEL COMERCIO MUNDIAL. 	"ECONOMIA APLICADA"

			/Klinikoak

		INTERNACIONALES				LOS FLUJOS FINANCIEROS INTERNACIONALES Y SU MARCO 	"FUNDAMENTOS DEL

Enpresa-historia	6	4	2	XX eta XIX mendeetako enpresaren jardueraren analisia. Enpresak 	Ekonomi Historia eta Erakundeak

						INSTITUCIONAL. LAS MIGRACIONES INTERNACIONALES. 	 ANALISIS ECONOMICO"

				teknologiaren eta merkatuen aldaketen aurrean izandako erantzunak.

						LA MUNDIALIZACIÓN DE LA PRODUCCIÓN: EL PAPEL DE 	 "COMERCIALIZACION E

				Merkatua lortzeko borrokan erabilitako estrategia ezberdinak: marketinga

						LAS EMPRESAS TRANSNACIONALES	INVESTIGACION DE

				histori perspektibaz ikusirik.

							MERCADOS"

Ikertzeko oinarrizko tresnak	6	3,5	2,5	Informazioaren bilaketa eta tratamendua. Hardware eta softwarearen 	Ekonomia Aplikatua

(1)	 Libremente incluidas por la Universidad en el plan de estudios como obligatorias para el alumno.

				baliabideak. Informazioaren aurkezpena: dokumentuak eta ahozko 	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

(2) 	La especificación por cursos es opcional para la Universidad.

				aurkezpena.

(3)	 Libremente decidida por la Universidad.

MerKAtuen analisirako 	6	3,5	2,5	Programazio lineal osoa. Helburu anitzeko programazioa eta 	Ekonomia Aplikatua

ANEXO 2-C. CONTENIDO DEL PLAN DE ESTUDIOS.

ikerkuntza eragilea				xedearengatikoa. Sareetako ereduak. Proiektuen plangintza. Simulazioa.	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

	UNIVERSIDAD:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

Zerbitzuen marketinga	6	4	2	Marketingaren gestioan eraginik duten zerbitzuen berezitasunak 	Merkaturatzea eta Merkatuen

	PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE

				(ukiezintasuna, bereiztezintasuna, iraungipena...), zerbitzu-motak. 	Ikerkuntza

	LICENCIADO EN INVESTIGACION Y TECNICAS DE MERCADO (DE SOLO 2.ºCICLO) - FACULTAD DE CIENCIAS

				Zerbitzu-enpresetako marketing-ekintzak. Berezitasunak: 	 Ekonomia Aplikatua

	ECONOMICAS Y EMPRESARIALES

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso)

				finantza-zerbitzuak, turismoa, osasuna eta abar...	 Enpresen Antolakuntza

	Créditos totales para optativos (1)	12

Industri marketinga	6	4	2	Industri merkatuak. Industri erosketa eta industri bereziaren portaera; 	Merkaturatzea eta Merkatuen

	– Por ciclo:

				industri ondasunen eskaria; marketingaren estrategia eta ekintza 	Ikerkuntza

	– Por curso:	Indiferente = 12

				industri merkatuetan.	Ekonomia Aplikatua

Denominación (2)	Créditos	Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas de conocimiento (3)

					Enpresen Antolakuntza

	Totales	Teóricos	Prácticos

Lukururik gabeko marketinga	6	4	2	Marketinga lukururik gabeko eremura zabaltzea. Ideien marketinga eta 	Merkaturatzea eta Merkatuen

			/Clínicos

				gizarte, erakunde eta zerbitzu publikoen arrazoiak. Marketing politikoa 	Ikerkuntza

Curso Indiferente

				eta hiri eta tokien marketinga.	Enpresen Antolakuntza

ANALISIS DEL ENTORNO ECONÓMICO	6	4	2	ANÁLISIS DEL ENTORNO MACROECONÓMICO. TABLAS 	"ECONOMIA APLICADA"

Kontsumitzaileen 	6	3,5	2,5	Hautabide bi edo gehiago hautatzeko ereduak, loglilinealak eta abar.	Ekonomia Aplikatua

				INPUT-OUTPUT. CONTABILIDAD NACIONAL. BALANZA DE 	 "COMERCIALIZACION E

hautaketa-ereduak					Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

				PAGOS. PRESUPUESTOS GENERALES DEL ESTADO. ANÁLISIS 	 INVESTIGACION DE MERCADOS"

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

				DE COYUNTURA: ELABORACIÓN E INTERPRETACIÓN

	– zikloko

ANÁLISIS EXPLORATORIO DE DATOS	6	3,5	2,5	EXTRACCIÓN AUTOMATIZADA DEL CONOCIMIENTO, 	"ECONOMIA APLICADA"

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

				EXPLOTACIÓN ESTADÍSTICA DE BASES DE DATOS, EXPLORACIÓN 	 "ESTADISTICA E INVESTIGACION

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

				VISUAL Y CÁLCULO ESTADÍSTICO INTENSIVO.	OPERATIVA"

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

CREACIÓN DE EMPRESAS	6	3,5	2,5	LA IDEA DE EMPRESA. LOS PROMOTORES. ANÁLISIS DEL 	"COMERCIALIZACION E

			/Klinikoak

				MERCADO; ESTRATEGIAS FUNCIONALES: COMERCIAL, DE 	 INVESTIGACION DE MERCADOS"

Informazio betearazlearen 	6	3,5	2,5	Merkatu-datawarehouse baten diseinuaren eta tokian tokiko 	Ekonomia Aplikatua

				PRODUCCIÓN, DE RECURSOS HUMANOS; NECESIDADES DE 	 "ECONOMIA FINANCIERA Y

sistemak (EIS)				korporazio-datuen basearen arteko elkarrerlazioa. Transakzio eta 	Lengoaia eta Sistema Informatikoak

				INVERSIÓN Y FINANCIACIÓN. ELABORACIÓN DE DOCUMENTOS 	 CONTABILIDAD"

				erabakien fluxuen analisia. Informazio ateratzeko problemak:

				DE VIABILIDAD.	"ORGANIZACION DE EMPRESAS"

				ODBC teknologiak, OLAP/ROLAP: executive information

ECONOMÍA REGIONAL Y LOCAL	6	4	2	LOS SISTEMAS PRODUCTIVOS REGIONALES/LOCALES; LAS 	"ECONOMIA APLICADA"

				system (EIS) bat eratzea merkatu-azpisistemaren erabaki-informazioa

				TRANSFORMACIONES SECTORIALES EN LOS ENTORNOS LOCALES; 	 "FUNDAMENTOS DEL ANALISIS

				baliatu eta ustiatzeko.

				INNOVACIÓN Y COOPERACIÓN INTEREMPRESARIAL LOCAL; 	 ECONOMICO"

Merkatuko iragarpen-teknikak	6	3,5	2,5	Iragarpen-metodo kualitatiboak. Iragarpen-metodo kuantitatiboak: 	Ekonomia Aplikatua

				POLÍTICAS REGIONALES Y DESARROLLO INSTITUCIONAL.

				lisamendu eta deskonposizio-metodoak, denbora-serietarako metodoak. 	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

(1)	Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

				Iragarpen-konbinazioa. Konparazioa eta metodoen hautaketa.

(2) 	Se mencionará entre paréntesis, tras la denominación de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

				Marketingaren aplikazioak.

(3) 	Libremente decidida por la Universidad.

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso)

(1) Hautazkoetan esleituriko kredituak, guztira, adieraziko dira eta, hala behar izanez gero, ziklo edo ikastaroka ere bai.

	Créditos totales para optativos (1)	12

(2) Parentesien artean eta hautakoaren izenaren ondoan, beroni legokiokeen ikastaro edo zikloa aipatuko da, ikasketa planak ziklo edo ikastaroko hautazko gisa definitzen badu.

	– Por ciclo:

(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

	– Por curso:	Indiferente = 12

3. ERANSKINA: IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA ETA ANTOLAKETA

Denominación (2)	Créditos	Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas de conocimiento (3)

UNIBERTSITATEA:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

	Totales	Teóricos	Prácticos

1. IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA

1. ONDOKO TITULU OFIZIAL HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

			/Clínicos

(1)	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez)

EL CIBERMERCADO EN EL ESPACIO INTERNET	6	3,5	2,5	PRESENTACIÓN Y ANÁLISIS CONCEPTUAL DEL ESPACIO DE LOS 	"ECONOMIA APLICADA"

2.	BIGARREN ZIKLOKO	IRAKASKUNTZAK (2)

				CIBERMERCADOS EN INTERNET. RESTRICCIONES DE SEGURIDAD 	 "COMERCIALIZACION E

3. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETAREN ARDURA DUEN UNIBERTSITATE-IKASTEGIA

				DEL ESPACIO. CREACIÓN DE SITIOS SETS Y PORTALES PARA 	 INVESTIGACION DE MERCADOS"

(3)	EKONOMI ETA ENPRESA-ZIENTZIEN FAKULTATEA – IKASTEGIA SORTZEKO ARAUA:

				TRANSACCIONES COMERCIALES EN EL E-COMMERCE. LOS 	 "LENGUAJES Y SISTEMAS

	1968.eko uztailaren 27ko 1774/68 dekretua (68.07.30eko E.B.O.),Bilboko Unibertsitate Autonomoaren eraketari buruzkoa.

				NICHOS COMPLEMENTARIOS DEL CIBERCOMERCIO. SEGURIDAD, 	 INFORMATICOS"

4. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOA:	150	KREDITU (4)

				ASEGURAMIENTO DE LA CALIDAD EN EL CIBERCOMERCIO.

KREDITUEN BANAKETA

ZIKLOA	IKASTAROA	ENBORREKO 	DERRIGORREZKO 	HAUTAZKO 	OSAKETA 	KARRERA-	GUZTIRA

ESTUDIO DE ENCUESTAS Y MUESTREO	6	3,5	2,5	OPERACIONES ESTADÍSTICAS POR MUESTREO. TEORÍA 	"ECONOMIA APLICADA"

		GAIAK	GAIAK	GAIAK	ASKEKO 	AMAIERAKO

				UNIPROPÓSITO. DISEÑO MULTIPROPÓSITO.	"ESTADISTICA E INVESTIGACION

					KREDITUAK (5)	LANA

					OPERATIVA"

I ZIKLOA	1.a	17T + 19A	24	---	---	---	60

EUSKERA TÉCNICO I	6	2	4	DESCRIPCIÓN DE LOS ASPECTOS MORFOLÓGICOS Y SINTÁCTICOS 	"FILOLOGIA VASCA"

	2.a	23T + 19A	18	---	---	---	60

				CARACTERÍSTICOS DE LA LENGUA VASCA Y SU INCIDENCIA EN

	Ikastaro 	---	---	12	18	---	30

				LA COMPOSICIÓN Y DERIVACIÓN. PROBLEMAS FUNDAMENTALES

	Mugatugabea

				DERIVADOS DE LA ADECUACIÓN Y ADAPTACIÓN DEL LÉXICO.

	GUZTIRA	78	42	12	18	---	150

				CUESTIONES DE REDACCIÓN, TRADUCCIÓN Y ESTILO.

(1)	Kasuan kasukoa aipatuko da.

EUSKERA TÉCNICO II	6	2	4	APRENDIZAJE DE RECURSOS DE LOS QUE DISPONE EL 	"FILOLOGIA VASCA"

(2)	Legokiokeena adieraziko da 497/87 E.D.aren 4. artikuluaren arabera (1. ziklokoak; 1. eta 2. ziklokoak; 2. ziklokoak besterik ez diren) eta kasuan kasuko tituluaren berezko jarraipide orokorrei buruzko E.D.aren auureikuspenak.

				IDIOMA PARA LA ADQUISICIÓN, CONFORMACIÓN Y USO

(3)	Unibertsitate-ikastegia adieraziko da, berori sortzeko araua edo legokiokeen Administrazioak Ikastegi horretan irakaskuntzak emateko baimena daukan erabakia zehaztuz.

				CORRECTO DE TÉRMINOS, EXPRESIONES Y DEMÁS ELEMENTOS

(4)	Kasuan kasuko tituluaren berezko ikasketa-planari dagozkion jarraipide orokorrei buruzko E.D.ak ezarritako mugen barruan.

				LEXICALES NECESARIOS PARA LA CORRECTA TRANSMISIÓN DE

(5)	Irakaskuntza-zama "osoaren" %10a, gutxienez.

				CONCEPTOS Y CONOCIMIENTOS TÉCNICOS; EN ESPECIAL DE

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura

				AQUELLOS PARA LOS QUE EL EUSKARA TRADICIONAL HA

Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

				CARECIDO HASTA EL PRESENTE DE EXPRESIONES ESTABLECIDAS

5.	KARRERA-AMAIERAKO LAN EDO PROIEKTUA, EDO TITULUA JASOTZEKO GAINDITU BEHARREKO EXAMINA EDO PROBA

				Y CONSAGRADAS.

	OROKORRA ESKATZEN DA	 EZ 	(6)

(1)	Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

6.	EMATEN AL DA KREDITURIK ONDOKOENGATIK BALIOKIDETUZ (7)	EZ

(2) 	Se mencionará entre paréntesis, tras la denominación de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

	Emaniko Kredituak	

(3) 	Libremente decidida por la Universidad.

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso)

	Enbor.	Derrig..	Hautazkoak.	K.A.L.

	Créditos totales para optativos (1)	12

Praktikak enpresa, erakunde publiko zein pribatu edo abarretan	---	---	---	---

	– Por ciclo:

Akademikoki zuzendu eta ikasketa-planean integraturiko lanak.	---	---	---	---

	– Por curso:	Indiferente = 12

Unibertsitateak sinaturiko nazioarteko komenioen barruan eginiko ikasketak.	---	---	---	---

Denominación (2)	Créditos	Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas de conocimiento (3)

Bestelako baliokidetzak: laborategi edo institutuetako praktikak	---	---	---	---

	Totales	Teóricos	Prácticos

–	ADIERAZI, HALA BEHAR BADA, EMANIKO KREDITUAK: gehien dela, 0 kreditu.

			/Clínicos

–	ADIERAZI BALIOKIDETZAREN ERREFERENTEA (8) *() = kredituen baliokidetzak ordutan

FORMAS DE INTERNACIONALIZACIÓN 	6	4	2	EL COMERCIO EXTERIOR: EVOLUCIÓN Y ESTRUCTURA. 	"ECONOMIA APLICADA"

7.	PLANAREN EGITURAK HARTZEN DUEN URTE-KOPURUA, ZIKLOKA: (9)

ECONÓMICA				FINANCIACIÓN DEL COMERCIO EXTERIOR. REGLAMENTACIÓN 	"COMERCIALIZACION E

	–	1. ZIKLOA	2	URTE

				DEL COMERCIO EXTERIOR, REGÍMENES ADUANEROS, ASPECTOS 	 INVESTIGACION DE MERCADOS"

8.	IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOAREN BANAKETA, IKASTURTEKA.

				FISCALES, POLÍTICA COMERCIAL. MERCADOS FINANCIEROS

	AKADEMI IKASTURTEA	GUZTIRA	TEORIKOAK	PRAKTIKOAK/

				INTERNACIONALES Y MERCADOS DE DIVISAS. INVERSIONES

				KLINIKOAK

				DIRECTAS EN Y DEL EXTERIOR.: TEORÍAS, EVOLUCIÓN Y

	1.a	66	42,5	23,5

				DISTRIBUCIÓN DE LOS FLUJOS DE INVERSIÓN DIRECTA.

	2.a	66	38	28

GESTIÓN DE EMPRESAS DE DISTRIBUCIÓN 	6	4	2	EL SISTEMA Y EL SECTOR DE DISTRIBUCIÓN COMERCIAL. EL 	"COMERCIALIZACION E

	Aukera Askeko Kredituak	18	---	---

COMERCIAL				PEQUEÑO COMERCIO Y LA GRAN DISTRIBUCIÓN. DISTRIBUCIÓN 	INVESTIGACION DE MERCADOS"

	GUZTIRA	150	---	---

				MAYORISTA Y MINORISTA. GESTIÓN DE COMPRAS. GESTIÓN DE

(6)	Bai ala ez. Unibertsitateak aske har dezakeen erabakia da. Baiezkoan, irakaskuntza-zama osoko kredituen banaketa-koadroan zehaztu behar dira.

				STOCKS, EXISTENCIAS Y ALMACENES. MERCHANDISING,

(7)	Bai ala ez. Unibertsitateak aske har dezakeen erabakia da. Baiezkoan, baliokidetza-kredituak jasoko dituen iharduera zehaztu beharko da.

				ESCAPARATISMO...

(8)	Hala behar bada, "enborreko gaiak", derrigorrezkoak", "hautazkoak", "karrera-amaierako lana" etabar aipatuko dira, bai eta kreditu bakoitzari baliokidetzaz emaniko ordu-kopurua eta beronen izaera teoriko edo praktikoa adieraziko ere.

GESTIÓN Y FINANCIACIÓN DEL COMERCIO 	6	3,5	2,5	ANÁLISIS DE LAS PRINCIPALES CARACTERÍSTICAS DE LAS 	"ECONOMIA FINANCIERA Y

(9)	Kasuan kasuko tituluari berari dagokion E.D.aren bigarren jarraipideak ezarritakoaren arabera legokiokieena adierazko da.

EXTERIOR				OPERACIONES COMERCIALES INTERNACIONALES: RIESGOS, 	CONTABILIDAD"

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura

				GARANTÍAS, TIPOS DE CONTRATOS, ETC. DEFINICIÓN Y ESTUDIO 	 "COMERCIALIZACION E

Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

				DEL FUNCIONAMIENTO Y EMPLEO DE LOS DIVERSOS MEDIOS DE 	 INVESTIGACION DE MERCADOS"

II. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETA

1.	Unibertsitateak nahitaez aipatu beharko ditu honako atal hauek:

				COBRO Y PAGO, SIMPLES Y DOCUMENTARIOS, EN EL COMERCIO 	 "ECONOMIA APLICADA"

	a)	2. ziklora sartzeko erregimena. 2. zikloa besterik ez duten irakaskuntzen kasuan edo 1. eta 2. zikloak dituzten 2. zikloaren kasuan aplikatzen da, 1497/87 E.D.aren 5. eta 8.2 artikuluetan ezarritakoa kontutan harturik.

				EXTERIOR. DESCRIPCIÓN DEL MERCADO DE DIVISAS Y DE LOS

	b)	Ikasketaren denborazko ordenaketaren zehaztapena, hala behar bada, gai edo irakasgaien artean edo hauen multzoen artean sekuentziak finkaturik (1497/87 E.D., 9.1. artikulua).

				PROBLEMAS Y SOLUCIONES PLANTEADAS PARA LA COBERTURA

	c)	Gutxienezko eskolaldia, hala balegokio (1497/87 E.D., 9, 2, 4. artikuluak).

				DEL RIESGO DE CAMBIO. ESTUDIO DE LAS OPERACIONES DE

	d)	Halakorik balego. baliokidetzeko edo/eta egokitzeko mekanismoak, ikasketa-plan zaharrean ari diren ikasleak ikasketa-plan berrira iragateko (1497/87 E.D., 11. artikulua).

				FINANCIACIÓN DE EXPORTACIONES E IMPORTACIONES Y

2.	Unibertsitateak egoki leritzokeen azalpen guztiak gehitu ahal izango du, ikasketa-plana kasuan kasuko tituluaren jarraibide orokorrei buruzko E.D.aren aurreikuspenekiko doiketa frogatzeko (bereziki, enborreko edukiak, kredituak eta dagozkion jakintza-arloak bertara ekartzeko arrazoiak, E.D. honetan aipaturikoaren arabera), bai eta ikasketa-planaren antolaketan adierazgarri deritzon beste edozein erabaki edo jarraibide ere. Dena delarik, espezifikazio hauek ez dira Unibertsitateen Kontseiluak homologatu beharrekoak.

				REVISIÓN DE LOS SISTEMAS DE APOYO OFICIAL AL COMERCIO

1.a)	2. ZIKLORA SARTZEKO ERREGIMENA

				EXTERIOR.

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziaturaren titulazioa lortzera bideraturiko 2. zikloko irakaskuntzetara sartu ahal izateko, 1991.eko irailaren 11ko Erabakian ezarritakoa (91.09.26ko E.B.O.) eta 1994.eko maiatzaren 25eko erabakian (94.06.01eko E.B.O.) aplikatuko da, beronetan zehazten baitira behar diren titulazio, lehenengo zikloko ikasketa eta heziketa-osagarriak, bai eta egokituz gero ezarriko direnak ere.

(1)	Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

1.b)	IKASKETAREN DENBORAZKO ORDENAKETA, IKASKETA-PLANEAN EZARRITAKO IKASTAROKAKO ORDENAKETARI JARRAITUZ

(2) 	Se mencionará entre paréntesis, tras la denominación de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

1.b.1)	Irakasgaien banaketa lauhilabeteka

(3) 	Libremente decidida por la Universidad.

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso)

Lehenengo Ikastaroa – 1. lauhilabetea	Lehenengo Ikastaroa – 2. lauhilabetea

	Créditos totales para optativos (1)	12

– Merkatuaren eta Kontsumitzaileen Zuzenbidea	– Produktu eta Prezioaren Erabakiak

	– Por ciclo:

– Merkatu-Zuzendaritza	– Merkatu-Banaketa

	– Por curso:	Indiferente = 12

– Merkatuari Aplikaturiko Estatistika	– Merkatuari Aplikaturiko Ekonometria

Denominación (2)	Créditos	Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas de conocimiento (3)

– Espainiar Enpresa-Egitura	– Gizarte-Zientzietan Ikertzeko Metodologia

	Totales	Teóricos	Prácticos

– Merkatuen Teoria	– Prezioen Teoria

			/Clínicos

Bigarren Ikastaroa – 1. lauhilabetea	Bigarren Ikastaroa – 2. lauhilabetea

HISTORIA EMPRESARIAL	6	4	2	ANÁLISIS DE LA ACTIVIDAD EMPRESARIAL EN LOS SIGLOS XIX 	"HISTORIA E INSTITUCIONES

– Komunikazioa eta Publizitatea	– Merkataritza Ikerkuntzaren Aplikazioak

				Y XX. LA RESPUESTA DE LA EMPRESA A LOS CAMBIOS EN LAS 	 ECONOMICAS"

– Enpresaren Ekonomia eta Zuzendaritza Estrategikoa	– Salmenten Zuzendaritza

				TECNOLOGÍAS Y LOS MERCADOS. LAS DIVERSAS ESTRATEGÍAS

– Merkatu-Ikerkuntza: Sarrera	– Marketing Aurreratua

				DE LUCHA POR EL MERCADO: EL MARKETING EN SU

– Merkatuari Aplikaturiko Metodo Kuantitatiboak	– Nazioarteko Marketinga

				PERSPECTIVA HISTÓRICA

– Kontsumoaren Psikosoziologia	– Nazioarteko Ekonomi Harremanak

INSTRUMENTOS BASICOS DE 	6	3,5	2,5	BÚSQUEDA Y TRATAMIENTO DE LA INFORMACIÓN. RECURSOS 	"ECONOMIA APLICADA"

.../...

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura

INVESTIGACIÓN				DE HARDWARE Y SOFTWARE. PRESENTACIÓN DE LA 	 "ESTADISTICA E INVESTIGACION

Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

				INFORMACIÓN: DOCUMENTOS Y PRESENTACIÓN ORAL	OPERATIVA"

.../...

INVESTIGACIÓN OPERATIVA PARA EL 	6	3,5	2,5	PROGRAMACIÓN LINEAL ENTERA. PROGRAMACIÓN 	"ECONOMIA APLICADA"

Ikasleak ordena honen arabera burutu beharko ditu hautazko irakasgaiak: bi irakasgai 1. eta 2. ikastaroen artean.

ANÁLISIS DE MERCADOS				MULTIOBJETIVO Y POR META. MODELOS EN REDES. 	"ESTADISTICA E INVESTIGACION

1.b.2)	ALDEZ AURRETIKO ETA ALDI BEREKO BETEBEHARRAK

				PLANIFICACIÓN DE PROYECTOS. SIMULACIÓN	OPERATIVA"

	Aldez aurretik eta aldi berean betebeharreko kredituak honako hauek dira:

MARKETING DE SERVICIOS	6	4	2	PARTICULARIDADES DE LOS SERVICIOS CON INCIDENCIA EN 	"COMERCIALIZACION E

1.c)	GUTXIENEKO ESKOLALDIA

				LA GESTIÓN DE MARKETING (INTANGIBILIDAD, 	INVESTIGACION DE MERCADOS"

	Gutxieneko eskolaldia bi akademi ikasturtetan ezarri da.

				INSEPARABILIDAD, CADUCIDAD...) TIPOS DE SERVICIOS. ACCIÓN 	"ECONOMIA APLICADA"

1.d)	BALIOKIDETZA EDO/ETA EGOKITZAPENERAKO MEKANISMOAK

				DE MARKETING EN EMPRESAS DE SERVICIOS. 	"ORGANIZACION DE EMPRESAS"

–------------------------------------------------------------------------------------------

2.	IKASKETA-PLANARI EGIN BEHARREKO BESTELAKO ARGIBIDEAK ETA JUSTIFIKAZIOAK

				ESPECIALIDADES: SERVICIOS FINANCIEROS, TURÍSTICOS,

				SANITARIOS, ETC.

MARKETING INDUSTRIAL	6	4	2	MERCADOS INDUSTRIALES. LA COMPRA INDUSTRIAL 	"COMERCIALIZACION E

				Y EL COMPORTAMIENTO DE LA CLIENTELA INDUSTRIAL; 	 INVESTIGACION DE MERCADOS"

				LA DEMANDA DE BIENES INDUSTRIALES; ESTRATEGIA 	"ECONOMIA APLICADA"

				Y ACCIÓN DE MARKETING EN MERCADOS INDUSTRIALES.	 "ORGANIZACION DE EMPRESAS"

(1)	Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

(2) 	Se mencionará entre paréntesis, tras la denominación de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

(3) 	Libremente decidida por la Universidad.

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso)

	Créditos totales para optativos (1)	12

	– Por ciclo:

	– Por curso:	Indiferente = 12

Denominación (2)	Créditos	Breve descripción del contenido	Vinculación a áreas de conocimiento (3)

	Totales	Teóricos	Prácticos

			/Clínicos

MARKETING NO LUCRATIVO	6	4	2	LA EXTENSIÓN DEL MARKETING AL ÁMBITO NO LUCRATIVO. 	"COMERCIALIZACION E

				EL MARKETING DE LAS IDEAS Y CAUSAS SOCIALES, 	 INVESTIGACION DE MERCADOS"

				INSTITUCIONAL Y DE LOS SERVICIOS PÚBLICOS. MARKETING 	 "ORGANIZACION DE EMPRESAS"

				POLÍTICO Y MARKETING DE CIUDADES Y LUGARES.

MODELOS DE ELECCIÓN DE LOS 	6	3,5	2,5	MODELOS DE ELECCIÓN DE DOS O MÁS ALTERNATIVAS, 	"ECONOMIA APLICADA"

CONSUMIDORES				LOGLILINEALES, ETC.	"ESTADISTICA E INVESTIGACION

					OPERATIVA"

SISTEMAS DE INFORMACIÓN EJECUTIVA (EIS)	6	3,5	2,5	INTERRELACIÓN ENTRE EL DISEÑO DE UN DATAWAREHOUSE 	"ECONOMIA APLICADA"

				COMERCIAL CON LA BASE DE DATOS CORPORATIVA DE 	"LENGUAJES Y SISTEMAS

				PROCEDENCIA LOCAL Y TELEMÁTICA. ANÁLISIS DE LOS FLUJOS 	 INFORMATICOS"

				TRANSACCIONALES Y DECISORIALES. PROBLEMAS DE

				EXTRACCIÓN DE INFORMACIÓN: ODBC’S TECNOLOGÍAS

				OLAP/ROLAP: CONSTRUCCIÓN DE UN EXECUTIVE INFORMATION

				SYSTEM (EIS) PARA LA EXPLOTACIÓN DE INFORMACIÓN

				DECISORIAL DEL SUBSISTEMA COMERCIAL

TÉCNICAS DE PREDICCION EN MERCADOS	6	3,5	2,5	MÉTODOS DE PREDICCIÓN CUALITATIVOS. MÉTODOS DE 	"ECONOMIA APLICADA"

				PREDICCIÓN CUANTITATIVOS: ALISAMIENTO Y MÉTODOS DE 	 "ESTADISTICA E INVESTIGACION

				DESCOMPOSICIÓN, MÉTODOS DE SERIES TEMPORALES. 	 OPERATIVA"

				COMBINACIÓN DE PREDICCIONES. COMPARACIÓN Y SELECCIÓN

				DE MÉTODOS. APLICACIONES DE MARKETING	

(1)	Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

(2)	Se mencionará entre paréntesis, tras la denominación de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

(3)	Libremente decidida por la Universidad.

ANEXO 3: ESTRUCTURA GENERAL Y ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS

UNIVERSIDAD: 		DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

1. ESTRUCTURA GENERAL DEL PLAN DE ESTUDIOS

1. PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE A LA OBTENCION DEL TITULO OFICIAL DE

(1)	LICENCIADO EN INVESTIGACION Y TECNICAS DE MERCADO (DE SOLO 2.ºCICLO)

2. ENSEÑANZAS DE 	SEGUNDO CICLO		CICLO (2)

3. CENTRO UNIVERSITARIO RESPONSABLE DE LA ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS

(3)	FACULTAD DE CIENCIAS ECONOMICAS Y EMPRESARIALES - NORMA DE CREACION DEL CENTRO:

	Decreto 1774/68 de 27 de Julio de 1968 (B.O.E. 30.07.68) de creación de la Universidad Autónoma de Bilbao.

4. CARGA LECTIVA GLOBAL	150	CREDITOS (4)

DISTRIBUCION DE LOS CREDITOS

CICLO	CURSO	MATERIAS	MATERAS	MATERIAS	CREDITOS	TRABAJO FIN	TOTALES

		TRONCALES	OBLIGATORIAS	OPTATIVAS	DE LIBRE	DE CARRERA	

					CONFIGURACIÓN 	

					(5)	

		

II CICLO	1.º	17T + 19A	24	---	---	---	60

	2.º	23T + 19A	18	---	---	---	60

	Indiferente	---	---	12	18	---	30

	 Total		78	42	12	18	---	150

(1)	Se indicará lo que corresponda

(2)	Se indicará lo que corresponda según el art. 4.º del R.D. 1497 / 87 (de 1er ciclo; de 1.º y 2.º ciclo; de sólo 2.º ciclo) y las previsiones del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate.

(3)	Se indicará el Centro Universitario, con expresión de la norma de creación del mismo o de la decisión de la administración correspondiente por la que se autoriza la impartición de las enseñanzas por dicho Centro.

(4)	Dentro de los límites establecidos por el R.D. de directrices generales propias de los planes de estudios del título de que se trate.

(5)	Al menos el 10% de la carga lectiva "global".

LICENCIADO EN INVESTIGACION Y TECNICAS DE MERCADO (DE SOLO 2.ºCICLO)

FACULTAD DE CIENCIAS ECONOMICAS Y EMPRESARIALES

5.	SE EXIGE TRABAJO O PROYECTO FIN DE CARRERA, O EXAMEN O PRUEBA GENERAL NECESARIA PARA OBTENER EL

	TITULO 	NO	 (6)

6.		NO	SE OTORGAN, POR EQUIVALENCIA, CREDITOS A: (7)

	Créditos Otorgados

	Troncal	Obligat.	Optativ.	T.F.C.

Prácticas en empresas, instituciones públicas o privadas, etc.	---	 ---	---		---

Trabajos académicamente dirigidos e integrados en el Plan de Estudios	 ---	---	---		---

Estudios realizados en el marco de convenios internacionales suscritos por la Universidad.	---	---	---		---

Otras Equivalencias	---	---	---		---

–	EXPRESION, EN SU CASO DE LOS CREDITOS OTORGADOS: ...máximo de 0 créditos...

–	EXPRESION DEL REFERENTE DE LA EQUIVALENCIA (8) *() = Equivalencia en horas de los créditos...

7.	AÑOS ACADEMICOS EN QUE SE ESTRUCTURA EL PLAN, POR CICLOS: (9)

	–	2.º CICLO	2	AÑOS

8.	DISTRIBUCION DE LA CARGA LECTIVA GLOBAL POR AÑO ACADEMICO

	AÑO ACADEMICO	TOTAL	TEORICOS	PRACTICOS /

				CLINICOS

	1.º	66	42,5	23,5

	2.º	66	38	28

	Créditos L.E.	18	---	---

	TOTAL	150	---	---

(6) 	Si o No. Es decisión potestativa de la Universidad. En caso afirmativo, se consignarán los créditos en el precedente cuadro de distribución de los créditos de la carga lectiva global.

(7) 	Si o No. Es decisión potestativa de la Universidad. En el primer caso se especificará la actividad a la que se otorgan créditos por equivalencia.

(8) 	En su caso se consignará "materias troncales", "obligatorias", "optativas", "trabajo fin de carrera", etc., así como la expresión del número de horas atribuido, por equivalencia, a cada crédito, y el carácter teórico o práctico de este.

(9) 	Se expresará lo que corresponda según lo establecido en la directriz general segunda del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate.

LICENCIADO EN INVESTIGACION Y TECNICAS DE MERCADO (DE SOLO 2.ºCICLO)

FACULTAD DE CIENCIAS ECONOMICAS Y EMPRESARIALES

II. ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS

1.	La Universidad deberá referirse necesariamente a los siguientes extremos:

	a) 	Régimen de acceso al 2.º Ciclo. Aplicable solo al caso de enseñanzas de 2.º ciclo o al segundo ciclo de enseñanzas de 1.º y 2.º ciclo, teniendo en cuenta lo dispuesto en los artículos 5.º y 8.º. 2 del R.D. 1497/87.

	b)	Determinación, en su caso, de la ordenación temporal en el aprendizaje, fijando secuencias entre materias o asignaturas o entre conjuntos de ellas (Artículo 9.º, 1. R.D. 1497/87).

	c)	Periodo de escolaridad mínimo, en su caso (Artículo 9.º, 2, 4.º. R.D. 1497/87).

	d)	En su caso, mecanismos de convalidación y/o adaptación al nuevo plan de estudios para los alumnos que vinieran cursando el plan antiguo (Artículo 11. R.D. 1497/87).

2. 	La Universidad podrá añadir las aclaraciones que estime oportunas para acreditar el ajuste del plan de estudios a las previsiones del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate (en especial, en lo que se refiere a la incorporación al mismo de las materias y contenidos troncales y de los créditos y áreas de conocimiento correspondientes según lo dispuesto en dicho R.D.), así como especificar cualquier decisión o criterio sobre la organización de su plan de estudios que estime relevante. En todo caso, estas especificaciones no constituyen objeto de homologación por el Consejo de Universidades.

1.a)	REGIMEN DE ACCESO A 2.º CICLO

	Para el acceso a las enseñanzas de sólo 2.º Ciclo conducentes a la titulación de Licenciado en Investigación y Técnicas de Mercado, se aplicará lo dispuesto en la Orden de 11 de Septiembre de 1991 (B.O.E. 26.09.91), y Orden de 25 de Mayo de 1994 (B.O.E. 01.06.94), por la que se determinan las titulaciones y los estudios de primer ciclo y los complementos de formación necesarios, así como lo que, en su caso, se establezca.

	1.b) ORDENACION TEMPORAL DEL APRENDIZAJE SIGUIENDO LA ORDENACION POR CURSO ESTABLECIDA EN EL PLAN DE ESTUDIOS

	1.b.1) ASIGNACIÓN DE ASIGNATURAS A CUATRIMESTRE

Primer CURSO 1er CUATRIMESTRE	PRIMER CURSO 2.º CUATRIMESTRE

– DERECHO DEL MERCADO Y DE LOS CONSUMIDORES	– DECISIONES DE PRODUCTO Y PRECIO

– DIRECCIÓN COMERCIAL	– DISTRIBUCIÓN COMERCIAL

– ESTADISTICA APLICADA AL MERCADO	– ECONOMETRÍA APLICADA AL MERCADO

– ESTRUCTURA EMPRESARIAL ESPAÑOLA	– METODOLOGÍA DE INVESTIGACIÓN EN LAS CIENCIAS SOCIALES

– TEORÍA DE MERCADOS	– TEORÍA DE PRECIOS

SEGUNDO CURSO 1er CUATRIMESTRE	SEGUNDO CURSO 2.º CUATRIMESTRE

– COMUNICACIÓN Y PUBLICIDAD	– APLICACIONES DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL

– ECONOMÍA Y DIRECCIÓN ESTRATÉGICA DE LA EMPRESA	– DIRECCIÓN DE VENTAS

– INVESTIGACIÓN COMERCIAL: INTRODUCCIÓN	– MARKETING AVANZADO

– MÉTODOS CUANTITATIVOS APLICADOS AL MERCADO	– MARKETING INTERNACIONAL

– PSICO-SOCIOLOGÍA DEL CONSUMO	– RELACIONES ECONÓMICAS INTERNACIONALES

.../...

.../...

El alumno deberá realizar las asignaturas optativas con la siguiente ordenación: 2 asignaturas entre 1.º y 2.º curso.

1.b.2)	PRERREQUISITOS / CORREQUISITOS

	Se establecen los siguientes prerrequisitos / correquisitos:

1.c)	PERIODO MINIMO DE ESCOLARIDAD

	El periodo mínimo de escolaridad se establece en dos años académicos.

1.d)	MECANISMOS DE CONVALIDACION Y/O ADAPTACION

–------------------------------------------------------------------------------------------

2.	OTRAS ACLARACIONES Y/O JUSTIFICACIONES AL PLAN DE ESTUDIOS

–---------------------------------------------------------------------
–---------------------------------------------------------------------

Azterketa dokumentala


Análisis documental