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Boletin Oficial del País Vasco

249. zk., 2002ko abenduaren 31, asteartea

N.º 249, martes 31 de diciembre de 2002


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila
Vivienda y Asuntos Sociales
7437
7437

AGINDUA, 2002ko abenduaren 30ekoa, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuarena, Birgaitze Integratuko Eremuetan edo Bizitegi Eremu Narriatuetan ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko eman beharreko diru-laguntzak arautzen dituena.

ORDEN de 30 de diciembre de 2002, del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales, por la que se regula la concesión de subvenciones para la rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado en Areas de Rehabilitación Integrada o en Áreas Residenciales Degradadas.

Urtarrilaren 23ko 1/2002 Legearen bidez, Birgaitze Integratuko Eremuetarako eta Eremu Narriatuetarako azterlanak, planak eta proiektuak lantzeko eta ondare urbanizatua leheneratzeko obrak egiteko asmoz, Udalei diru-laguntzak ematera zuzendutako kontu-saila onartu zen. Bide hori egokientzat hartu da ondare urbanizatua eta eraikia eta, bereziki, etxebizitzak birgaitzeari dagokionez Eusko Jaurlaritzak abenduaren 26ko 308/2000 Dekretuan ezarritako helburuak betetzeko, ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko jardun babestuei buruzkoan alegia (edo horren ordez ematen den araudi baliokidea).

Mediante la Ley 1/2002, de 23 de enero, fue aprobada una partida destinada a la concesión de subvenciones a los Ayuntamientos con la finalidad de elaborar Estudios, Planes y Proyectos en Áreas de Rehabilitación Integrada y Areas Degradadas, así como ejecutar las obras de recuperación del patrimonio urbanizado. Se estima que esta forma es la más adecuada para conseguir el cumplimiento de los objetivos que sobre rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado y, en especial, de las viviendas estableció el Gobierno Vasco en su Decreto 308/2000 de 26 de diciembre, sobre actuaciones protegidas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado (o normativa equivalente que lo sustituya).

Horren indarrez, Jaurlaritzaren Legeari buruzko ekainaren 30eko 7/1981 Legearen 26. artikuluak esleitzen dizkidan eskumenen arabera,

En su virtud, y de conformidad con las competencias que me atribuye el artículo 26 de la Ley 7/1981, de 30 de junio, sobre Ley de Gobierno,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto

Agindu honen xedea Euskal Autonomia Erkidegoko ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko eman beharreko diru-laguntzak arautzea da. Ondoren finkatzen diren jardunak garatzean datza:

Es objeto de la presente Orden regular la concesión de subvenciones para la rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado de la Comunidad Autónoma del País Vasco, consistente en la realización de las actuaciones que a continuación se determinan:

1.– Ondoko dokumentuok idaztea:

1.– Redacción de los siguientes documentos:

a) Hirigune historikoak:

a) Cascos Históricos:

1.– Hirigune historikoak birgaitzeko Gizarte eta Hirigintza Azterlanak eta/edo Birgaitze Plan Bereziak, baita 1/200 edo 1/500 eskalako altxatze topografikoak ere.

1.– Estudios Socio-Urbanísticos y/o Planes Especiales de Rehabilitación de Cascos Históricos, así como para la redacción de levantamientos topográficos a escala 1/200 o 1/500.

2.– Urbanizazio-elementuak eta, hala badagokio, hiri-altzariak zaindu, zaharberritu, berriztatu edo zabaltzeko beharrezko obra-proiektuak, baldin eta Birgaitze Plan Berezien zehaztapenetan halakotzat hartzen badira eta horien kostua urbanizazio-betebehar gisa eremuaren jabeei esleitzen ez bazaie.

2.– Proyectos de obras precisas para la conservación, restauración, reforma o ampliación de los elementos de urbanización y, en su caso, mobiliario urbano, siempre que estén incluidas como tales en las determinaciones de los Planes Especiales de Rehabilitación y que no se asigne su coste como deber de urbanización a los propietarios del Area.

3.– Batez ere, Birgaitze Integratuko Eremuetako eraikuntzak edo urbanizazioak eraitsi ondoren egindako urbanizazioen lehen ezarpeneko obra-proiektuak, baldin eta Birgaitze Plan Berezietan halakotzat zehazten badira.

3.– Proyectos de obras de primer establecimiento de urbanizaciones realizadas, fundamentalmente, tras la demolición de construcciones o urbanizaciones existentes, en Áreas de Rehabilitación Integrada siempre que se definan expresamente como tales en los Planes Especiales de Rehabilitación.

4.– Urbanizazioak osorik edo zati batean eraisteko obra-proiektuak, baldin eta ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko jardun babestuei buruzko abenduaren 30eko 317/2002 Dekretuaren I. eranskinean ezarritako helburuak eta baldintzak betetzen badituzte, birgaitzeko esku-hartzeen definizioari dagokionez.

4.– Proyectos de obras consistentes en la demolición total o parcial de urbanizaciones, si se dirigen a los fines y cumplen los requisitos del Anexo I del Decreto 317/2002, de 30 de diciembre, sobre actuaciones protegidas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado, en lo referente a la definición de intervenciones de rehabilitación.

b) Bizitegi Eremu Narriatuak.

b) Áreas Residenciales Degradadas.

1.– Bizitegi Eremu Narriatuei buruzko Gizarte eta Hirigintza Azterlanak, ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko jardun babestuei buruzko 317/2002 Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarrian aurreikusitako dokumentazioarekin batera, eta ondokoak barne direla: eremuaren mugaketa, deskribapen- eta justifikazio-txostena, ekonomia- eta finantza-azterlana eta jardun-programa.

1.– Estudios Socio-Urbanísticos de Áreas Residenciales Degradadas, acompañados de la documentación prevista en la Disposición Adicional Tercera del Decreto 317/2002, sobre actuaciones protegidas de Rehabilitación del Patrimonio Urbanizado y Edificado, consistente en: Delimitación del ámbito, Memoria descriptivo-justificativa, Estudio económico-financiero y Programa de Actuación.

Bizitegi Eremu Narriatuei buruzko gizarte- eta hirigintza-azterlanak jadanik idatzita badaude, ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko jardun babestuei buruzko abenduaren 30eko 317/2002 Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarrian aurreikusitako dokumentu osagarriak idazteko diru-laguntza eman ahal izango da.

En el supuesto de que estuviesen redactados los Estudios Socio-Urbanísticos de Áreas Residenciales Degradadas, podrá ser objeto de ayuda la redacción de los documentos complementarios previstos en la Disposición Adicional Tercera del Decreto 317/2002 de 30 de diciembre, sobre actuaciones protegidas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado.

Birgaitze Integratuko Plan Berezia beharrezkoa denean, Ekonomia eta Finantza Azterlana eta jardun-programarena ez dira aurkeztu beharko.

Cuando sea necesaria la redacción del Plan Especial de Rehabilitación Integrada no será precisa la presentación del Estudio económico-financiero y del Programa de Actuación.

2.– Birgaitze Integratuko Plan Berezia edota Birgaitzeko edo Berritzeko Programa Estrategikoak.

2.– Planes Especiales de Rehabilitación Integrada o Programas Estratégicos de Rehabilitación o Renovación.

Agindu honen ondorioetarako, hasiera emandako esparruak edota 317/2002 Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarria aplikatu denekoak birgaitu edo berritzeko helburuak lortzeko ekin beharreko barruko eta kanpoko jardunei buruzko proposamenak biltzen dituen dokumentua da Birgaitzeko edo Berritzeko Programa Estrategikoa.

A los efectos de esta Orden, el Programa Estratégico de Rehabilitación o Renovación es el documento que contiene las propuestas de actuaciones endógenas y exógenas que sea preciso acometer para la consecución de los objetivos de rehabilitación y renovación de los ámbitos incoados o sobre los que se haya aplicado lo dispuesto en la Disposición Adicional Tercera del Decreto 317/2002.

3.– 1/200 edo 1/500 eskalako altxatze topografikoak.

3.– Levantamientos topográficos a escala 1/200 o 1/500.

4.– Urbanizazio-elementuak eta, hala badagokio, hiri-altzariak zaindu, zaharberritu, berriztatu edo zabaltzeko beharrezko obra-proiektuak, baldin eta Birgaitze Plan Berezien edota Birgaitzeko edo Berritzeko Programa Estrategikoen zehaztapenetan halakotzat hartzen badira eta horien kostua urbanizazio-betebehar gisa eremuaren jabeei esleitzen ez bazaie.

4.– Proyectos de obras precisas para la conservación, restauración, reforma o ampliación de los elementos de urbanización y, en su caso, mobiliario urbano, siempre que estén incluidas como tales en las determinaciones de los Planes Especiales de Rehabilitación o de los Programas Estratégicos de Rehabilitación o Renovación y que no se asigne su coste como deber de urbanización a los propietarios del Area.

5.– Batez ere, Birgaitze Integratuko Eremuetako eraikuntzak edo urbanizazioak eraitsi ondoren egindako urbanizazioen lehen ezarpeneko obra-proiektuak, baldin eta Birgaitze Plan Berezietan edota Birgaitzeko edo Berritzeko Programa Estrategikoetan halakotzat zehazten badira.

5.– Proyectos de obras de primer establecimiento de urbanizaciones realizadas, fundamentalmente, tras la demolición de construcciones o urbanizaciones existentes, siempre que se definan expresamente como tales en los Planes Especiales de Rehabilitación o en los Programas Estratégicos de Rehabilitación o Renovación.

6.– Urbanizazioak osorik edo zati batean eraisteko obra-proiektuak, baldin eta ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko jardun babestuei buruzko abenduaren 30eko 317/2002 Dekretuaren I. eranskinean ezarritako helburuak eta baldintzak betetzen badituzte, birgaitzeko esku-hartzeen definizioari dagokionez.

6.– Proyectos de obras consistentes en la demolición total o parcial de urbanizaciones, si se dirigen a los fines y cumplen los requisitos del Anexo I del Decreto 317/2002, de 30 de diciembre, sobre actuaciones protegidas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado, en lo referente a la definición de intervenciones de rehabilitación.

2.– Ondoko obrak burutzea:

2.– Ejecución de las siguientes obras:

1.– Artikulu honen 1. idatz-zatian adierazitako obra-proiektuei dagozkien urbanizazio-elementuak eta, hala badagokio, hiri-altzariak urbanizatu eta/edo eraitsi, zaindu, zaharberritu, berriztatu edo zabaltzeko obrak.

1. Obras de urbanización y/o demolición, conservación, restauración, reforma o ampliación de los elementos de urbanización y, en su caso, mobiliario urbano a que se refieran los proyectos de obras señalados en el apartado 1 del presente artículo.

2.– Eskatzailearen jabetzakoak diren, Birgaitze Integratuko Eremuetan edo Bizitegi Eremu Narriatuetan kokatutako berezitasun arkitektonikoko eraikuntzen gaineko esku-hartzeak.

2. Intervenciones constructivas de edificios de singularidad arquitectónica propiedad del solicitante incluidos en Areas de Rehabilitación Integrada o en Áreas Residenciales Degradadas.

Eraikin horien erabilera nagusia ez da etxebizitza izan behar.

Estos edificios no han de estar destinados principalmente a vivienda.

3.– Eskatzailearen jabetzakoak diren, Birgaitze Integratuko Eremuetan edo Bizitegi Eremu Narriatuetan kokatutako lehen mailako ekipamendu komunitariora zuzendutako eraikuntzen gaineko esku-hartzeak.

3. Intervenciones constructivas en construcciones propiedad del solicitante destinadas a albergar equipamientos comunitarios primarios incluidos en Areas de Rehabilitación Integrada o en Áreas Residenciales Degradadas.

Lehen mailako ekipamendu komunitariotzat, irakaskuntza, kultura, jolas, elkarte, asistentzia, ikuskizun, osasun, merkataritza, erlijio, kirol eta administrazioko ezarpenak eta antzeko xedea duten bestelakoak ulertzen dira, indarrean dagoen hirigintza-dokumentuak hala sailkatzen baditu.

Se entiende como equipamiento comunitario primario los establecimientos de carácter docente, cultural, recreativo, asociativo, asistencial, de espectáculos, sanitario, comercial, religioso, deportivo, administrativo y otros de análoga finalidad, calificados como tales por el documento urbanístico vigente.

Ondoko eraikuntzako esku-hartzeek jaso ahal izango dute diru-laguntza:

Las intervenciones constructivas objeto de subvención son las siguientes:

a) Egitura eta eraikuntza egokitzeko beharrezkoak.

a) Las precisas para la adecuación estructural y constructiva.

Egiturari eta eraikuntzari dagokienez egokituta egoteko eraikuntza batek bete beharreko baldintza orokorrak eta egoera hori lortzera bideratutako obra-motak ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko jardun babestuei buruzko 317/2002 Dekretuaren III. eranskinean daude jasota.

Las condiciones generales que debe reunir una edificación para que se encuentre adecuada estructural y constructivamente y el tipo de obras conducentes a tal estado se encuentran reflejadas en el Anexo III del Decreto 317/2002, sobre actuaciones protegidas de Rehabilitación del Patrimonio Urbanizado y Edificado.

b) Eraikuntzarekin batera eraikuntza-unitate bat osatzen duten eraiki gabeko lurren urbanizazioa eta akabera egokitzea.

b) La adecuación de la urbanización y acabado de los terrenos no edificados que constituyan con la construcción una unidad edificatoria.

Hirigintza-egokitzapena lortzeko beharrezko obrak ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko jardun babestuei buruzko 317/2002 Dekretuaren II. eranskinean daude jasota.

Las obras precisas para alcanzar la adecuación urbanística se encuentran reflejadas en el Anexo II del Decreto 317/2002, sobre actuaciones protegidas de Rehabilitación del Patrimonio Urbanizado y Edificado.

2. artikulua.– Jardunen denbora-esparrua.

Artículo 2.– Ámbito temporal de las actuaciones

1.– Diru-laguntza jaso dezaketen aurreko artikuluan adierazitako jardunak jarraian adierazitako epeetan hasi eta gauzatu beharko dira:

1.– Las actuaciones subvencionables a que se refiere el artículo anterior deberán iniciarse, o haberse iniciado y materializarse en los siguientes plazos:

a) Dokumentu eta altxatze topografikoak egitekoak: deialdia argitaratu ondoren hasi behar dira eta diru-laguntza eman izana jakinarazi ondorengo zortzi hilabeteen barruan gauzatu.

a) Las consistentes en redacción de documentos y levantamientos topográficos: Deben iniciarse tras la publicación de la convocatoria y materializarse dentro de los ocho meses siguientes a la notificación de la concesión de la subvención.

b) Obrak burutzekoak: deialdia egiten den ekitaldian hasi behar dira eta diru-laguntza eman izana jakinarazi ondorengo hogeita lau hilabeteen barruan gauzatu.

b) Las consistentes en ejecución de obras: Deben iniciarse en el ejercicio en que se realice la convocatoria y materializarse dentro de los veinticuatro meses siguientes a la notificación de la concesión de la subvención.

2.– Amaitzeko adierazitako epeari dagokionez, justifikatutako arrazoiak daudenean, mugaeguna baino lehen onuradunak eskaria idatziz egin ondoren, Etxebizitza sailburuordeak aipatutako epea luzatu ahal izango du, horretarako emandako ebazpenaren bidez.

2.– En relación con los indicados plazos de finalización, cuando concurran causas que lo justifiquen, previa solicitud escrita del beneficiario efectuada con anterioridad a su vencimiento, el Viceconsejero de Vivienda podrá, en Resolución dictada al efecto, conceder una ampliación del mismo.

3.– Onuradunak, eskarian, diruz lagundutako jarduna burutzeko beharrezko epea adierazi beharko du.

3.– En su solicitud el beneficiario habrá de señalar el plazo que precisa para la culminación de la actuación subvencionada.

4.– Deialdi berean, ezin izango da bestelako diru-laguntzarik jaso proiektuak idazteko eta horietan jasotako obrak egiteko.

4.– No será posible recibir ayudas en la misma convocatoria para la redacción de proyectos y ejecución de las obras contempladas en los mismos.

3. artikulua.– Deialdiak.

Artículo 3.– Convocatoria.

1.– Agindu honetan araututako laguntzen deialdia urtean behin egingo da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren aginduaren bidez. Ebazpen hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

1.– Mediante orden anual del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales se efectuará la correspondiente convocatoria de las ayudas reguladas en la presente orden. Dicha Resolución será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Deialdi horretan kreditu erabilgarrien zuzkidura, eskaerak aurkezteko epea eta lekua eta inbertsioak gauzatzeko epea adieraziko dira.

2.– En la citada convocatoria, se especificará la dotación de créditos disponibles, el plazo y lugar de presentación de solicitudes, y el plazo de materialización de las inversiones.

3.– Aurrekontu-ekitaldi bakoitzaren barruan eman beharreko laguntzen guztizko bolumenak ezin izango du gainditu dagokion esleipena edo hau eguneratzearen ondoriozkoa, indarrean dagoen legeria aplikagarriari jarraiki aurrekontu-aldaketak onartzen direnean. Hortaz, ez da laguntza berririk emango zenbateko hori agortu ondoren. Kreditua agortu izana Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren agindu bidez.

3.– El volumen total de ayudas a conceder dentro de cada ejercicio presupuestario no excederá la correspondiente consignación o la que resulte de su actualización, en el caso de que se aprueben modificaciones presupuestarias de conformidad con la legislación vigente aplicable. No procederá, por tanto, la concesión de nuevas ayudas una vez agotado dicho importe, haciéndose público el agotamiento del crédito en el Boletín Oficial del País Vasco, mediante Orden del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales

4.– Hala ere, araudi honetan bildutako arautzeari jarraiki baiezkoa jasotzeko baldintza guztiak betetzen dituzten eta baliabide ekonomikorik ez izateagatik soilik ezesten diren diru-laguntza lortzeko eskaerak hurrengo ekitaldian ebatzi ahal izango dira, betiere eskatzaileak Lurralde Ordezkaritzara idazki bat bidaltzen badu eta bertan eskaera baldintza berberetan mantentzeko asmoa adierazten badu.

4.– No obstante, las solicitudes que reúnan todos los requisitos para ser atendidas conforme a la regulación contenida en la presente normativa y se denieguen únicamente por falta de recursos económicos, podrán ser resueltas en el ejercicio económico siguiente, siempre y cuando el solicitante dirija un escrito a la Delegación Territorial correspondiente manifestando su intención de mantener su solicitud en las mismas condiciones.

4. artikulua.– Laguntzak esleitzeko prozedura.

Artículo 4.– Procedimiento de adjudicación de las ayudas

1.– Agindu honetan aurreikusitako laguntzak, deitutako modalitate bakoitzean, lehiaketaren prozeduraren bidez ebatziko dira. Hala, modalitate bakoitzean aurkeztutako eskaerak alderatu ondoren emango dira, horien artean lehentasun bat ezartzeko asmoz, 8. artikuluan finkatutako esleipen-irizpideak kontuan izanda. Aurreko artikuluan hurrenez hurren jasotako aurrekontu-kreditua agortu arte balorazio handiena lortzen duten eskaerei besterik ez zaizkie esleituko diru-laguntzak.

1.– Las ayudas contempladas en la presente Orden se resolverán, en cada modalidad convocada, por el procedimiento de concurso. A tal efecto, la concesión se realizará mediante la comparación de las solicitudes presentadas en cada modalidad, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los criterios de adjudicación fijados en el artículo 8 adjudicando sólo aquellas que hayan obtenido mayor valoración hasta el agotamiento del crédito presupuestario consignado respectivamente a tal efecto en el artículo anterior.

2.– Aurreko artikuluan adierazitako hurrenkerari jarraituz ebazten hasiko dira deialdiaren laguntzak. Lehen modalitatean aurkeztutako eskaerak ebatzi ondoren, modalitate horri esleitutako zuzkiduran soberakinen bat geratuko balitz, soberakin hori, besterik gabe, bigarrenari esleitutako zuzkidurari gaineratuko zaio.

2.– Se comenzará a resolver las ayudas convocadas atendiendo al orden indicado en el artículo anterior. En el supuesto de que tras resolverse las solicitudes presentadas a la primera modalidad resultase alguna cantidad excedente en la dotación asignada a la misma, dicho excedente pasaría automáticamente a incrementar la dotación asignada a la segunda.

5. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 5.– Entidades beneficiarias.

1.– Laguntzak Arabako, Gipuzkoako eta Bizkaiko udalek eskatu ahal izango dituzte, Agindu honetan ezarritako baldintzen, eskakizunen eta prozeduraren arabera, ondoko helburu hauetarako:

1.– Las ayudas podrán ser solicitadas, con arreglo a las condiciones, requisitos y procedimiento que se establecen en la presente Orden por los Ayuntamientos de Alava, Gipuzkoa y Bizkaia para:

a) Hirigune historikoak, hau da, hirigintza-intereseko multzo hiritarrak edo landatarrak osatzeagatik eta/edo bertako ondare urbanizatu eta eraikiaren narriadura-egoeragatik, Birgaitze Integratuko Eremu deklara daitezkeen —dokumentuen kasuan— edo deklaratu diren —obren kasuan— udal-mugapeko eremuak, 317/2002 Dekretuaren 6. artikuluaren arabera.

a) Cascos Históricos, es decir, para aquellas áreas de su término municipal que, por constituir conjuntos urbanos o rurales de interés urbanístico y/o por las condiciones de degradación de su patrimonio urbanizado y edificado, sean susceptibles –para el caso de los documentos- o hayan sido declaradas –para el caso de las obras- Áreas de Rehabilitación Integrada, de conformidad con el artículo 6.4 del Decreto 317/2002.

b) Arkitektura edo hirigintzaren ikuspegitik ezaugarri nabariak ez izan arren, bertako ondare urbanizatuaren eta eraikiaren narriadura-egoera dela-eta, Birgaitze Integratuko Eremu deklara daitezkeen —dokumentuen kasuan— edo deklaratu diren —obren kasuan— bizitegi-multzo hiritarrak, 317/2002 Dekretuaren 6. artikuluaren arabera.

b) Aquellos conjuntos urbanos residenciales, en los que aún no siendo de notorio valor sus caracteres arquitectónicos o urbanísticos, así lo aconseje el estado de degradación de su patrimonio urbanizado y edificado, y, por lo tanto, sean susceptibles –para el caso de los documentos- o hayan sido declaradas –para el caso de las obras- declaradas Áreas de Rehabilitación Integrada, de conformidad con el artículo 6 del Decreto 317/2002.

2.– Birgaitzeko Hirigintza Sozietateek ere eskatu ahal izango dituzte laguntzak, dagokion udal interesdunak baimena emanez gero.

2.– Las ayudas podrán ser solicitadas asimismo por las Sociedades Urbanísticas de Rehabilitación, previa autorización del Ayuntamiento interesado.

3.– Diru-laguntzak onuradunei eman eta, hala badagokio, ordaindu ahal izateko, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Nagusiak eta horren organismo autonomoek emandako mota bereko diru-laguntzen esparruan hasita, oraindik bideratzen ari den edozein itzulketa- edo zigor-prozedurak amaituta egon behar du.

3.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas a los beneficiarios de éstas quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

6. artikulua.– Eskaerak aurkeztea: epea, lekua eta bete beharreko dokumentazioa.

Articulo 6.– Presentación de solicitudes: plazo, lugar y documentación a cumplimentar.

1.– Aurreko artikuluan aipatutako erakundeen izenean adierazitako laguntzak eskatzeko, udaletako alkateek edo Birgaitzeko Hirigintza Sozietateetako buruek, laguntzen deialdia egiten duen agindua indarrean jartzen denetik hasi eta hiru hilabeteko epean, Lurzoru eta Hirigintza Zuzendaritzari ondoko dokumentazioa aurkeztu beharko diote:

1.– Para solicitar las ayudas indicadas, en nombre de las entidades a que se refiere el artículo anterior, las personas que ostenten la Alcaldía de los Ayuntamientos o la Presidencia de las Sociedades Urbanísticas de Rehabilitación deberán presentar, en el plazo de tres meses contado desde la entrada en vigor de la Orden por la que se realice la oportuna convocatoria, ante la Dirección de Suelo y Urbanismo, la siguiente documentación:

a) Eskaera formalizatu izanaren idatzia, nahitaezko udal-baimenarekin batera (Birgaitzeko Hirigintza Sozietateen kasuan), eta eraikinaren jabetza-titulua erantsita eraikitzeko esku-hartzeetan.

a) Escrito de formalización de la solicitud, acompañado de la preceptiva autorización municipal en el supuesto de las Sociedades Urbanísticas de Rehabilitación, y del título de propiedad del inmueble en las intervenciones edificatorias.

b) Esparruaren mugaketa-planoa, eskala adierazita.

b) Plano de delimitación del ámbito con indicación de la escala.

c) Hala badagokio, xede berarekin beste erakunde batzuek emandako edo haiei eskatutako diru-laguntzen kopuruak jasoko dituen ziurtagiria, zenbatekoa adierazita.

c) Certificación en la que se hagan constar las cuantías de las ayudas que, en su caso, hayan sido otorgadas o solicitadas a otros Entes con la misma finalidad, con expresión de su importe.

d) Agindu honen 8. artikuluan adierazitako egoerak justifikatzeko beharrezko dokumentuak.

d) Los documentos precisos para justificar la concurrencia de las circunstancias indicadas en el artículo 8 de esta Orden.

e) Diru-laguntza eskatzen deneko jardunaren kostuaren gutxi gorabeherako kostuari dagokion aurrekontu xehatua eta finantzaketa-plana.

e) Presupuesto detallado estimativo del costo de la actuación para la que se solicita la ayuda y Plan de financiación.

f) Obren burutzapena finantzatzeko eskaeren kasuan, dagokion burutzapen-proiektua erantsiko da.

f) En el caso de solicitudes para financiar la ejecución de obras, se acompañará el correspondiente proyecto de ejecución.

2.– Eskaerak Lurzoru eta Hirigintza Zuzendaritzari zuzenduko zaizkio. Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saileko Erregistro Orokorrean aurkeztu edota Herri Administrazioen Araubideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusitako edozein eratan igorri ahal izango dira.

2.– Las solicitudes se dirigirán a la Dirección de Suelo y Urbanismo, pudiendo ser presentadas en el Registro General del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales o remitidas por cualquiera de las formas previstas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas.

3.– Lurzoru eta Hirigintza Zuzendaritzak aurkeztutako eskaeran akatsen bat, zehaztugabetasunen bat edo erantsi beharreko dokumentu bat falta dela antzematen badu, eskatzaileari horren berri eman eta 10 eguneko epea emango dio dagokion akatsa zuzendu edo beharrezko dokumentuak aurkezteko, bestela eskaerari uko egin izan balio bezala hartuko dela adierazita, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 30/1992 Legearen 42. artikuluan aurreikusitako baldintzetan eman beharko den ebazpenaren ondoren.

3.– Si la Dirección de Suelo y Urbanismo advirtiera en la solicitud presentada la existencia de algún defecto inexactitud, o la ausencia de algún documento de los que deben acompañar a la misma, lo comunicará al solicitante concediéndole un plazo de 10 días para que proceda a su subsanación o aportación, con indicación de que si así no lo hiciera se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

7. artikulua.– Kudeaketa-organoa eta balorazio-batzordea.

Artículo 7.– Órgano de gestión y Comisión de Valoración.

1.– Lurzoru eta Hirigintza Zuzendaritzari dagokio Agindu honetan aurreikusitako laguntzak kudeatzea.

1.– Corresponde a la Dirección de Suelo y Urbanismo la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente Orden.

2.– Agindu honen 8. artikuluan ezarritako irizpideei jarraituz, aurkeztutako eskaerak ebaluatu eta baloratzeko, Lurzoru eta Hirigintza zuzendariak eta haren Zuzendaritzari atxikitako bi funtzionariok osatuko duten balorazio-batzordea eratuko da.

2.– Al objeto de evaluar valorar, en aplicación de los criterios establecidos en el artículo 8, las solicitudes presentadas se constituirá una comisión de valoración constituida por el Director de Suelo y Urbanismo y dos funcionarios adscritos a su Dirección.

3.– Aipatutako batzordearen buru Lurzoru eta Hirigintza zuzendaria izango da eta funtzionarioetako batek idazkari gisa jardungo du.

3.– Dicha Comisión estará presidida por el Director de Suelo y Urbanismo, actuando uno de los funcionarios como secretario.

4.– Erabakitzeko prozesuan zehar, batzordeak, beharrezkotzat jotzen badu, bere eginkizuna betetzeko egoki iruditzen zaizkion argibideak eskatu ahal izango dizkie interesdunei.

4.– A lo largo del proceso de resolución la Comisión podrá, si lo considera necesario, solicitar de los interesados las aclaraciones que considere oportunas para poder desarrollar su cometido.

5.– Zuzendariaren jardunaren arabera, batzordeak prozedura erabakitzen duen organoari ebazpen-proposamena aurkeztuko dio. Ebazpen horrek modalitate bakoitzari dagozkion onuradunen zerrenda jasoko du, diru-laguntzaren xede diren jardunak eta horren zenbatekoak, eta onartu behar ez diren eskaerak eta onartu ezaren arrazoiak adierazita.

5.– Como resultado de su actuación, la Comisión elevará al órgano resolutor del procedimiento, la propuesta de resolución que comprenderá, en relación con cada modalidad, la relación de beneficiarios, con expresión de las actuaciones objeto de ayuda e importe de las subvenciones propuestas, así como la relación de solicitudes que se propone desestimar y motivos de la desestimación.

8. artikulua.– Diru-laguntzak esleitzeko irizpideak.

Artículo 8.– Criterios de adjudicación de las subvenciones.

Diru-laguntzak erabakitzeko proposamena lantzeko asmoz, balorazio-batzordeak ondoko irizpideak hartuko ditu, dagokien haztapena kontuan izanda:

Al objeto de elaborar la propuesta de resolución de las subvenciones, la Comisión de Valoración aplicará los siguientes criterios, tomando en cuenta la ponderación de los mismos:

1.– Dokumentu eta altxatze topografikoak egiteko diru-laguntzak emateko:

1.– Para las ayudas a la redacción de documentos y levantamientos topográficos:

a) Hirigunearen interes historikoa, ezaugarriak eta narriadura-maila edo proposatutako eremuaren narriadura-maila (0 eta 50 puntu artean baloratuko da).

a) El interés histórico, las características y nivel de degradación del Casco o nivel de degradación del Área propuesta. (se valorará de 0 a 50 puntos).

b) Hirigunearen edo eremuaren garrantzia eta arazoak, multzoaren azterketa edo tratamendua beharrezkoa denean (0 eta 30 puntu artean baloratuko da).

b) Entidad y problemática del Casco o del Área que precise de un análisis o tratamiento conjunto. (se valorará de 0 a 30 puntos)

c) Birgaitze Integratuko Eremutzat har daitekeen multzoaren Gizarte eta Hirigintza Azterlana idazteko diru-laguntza jaso izana (0 eta 10 puntu artean baloratuko da).

c) Haber recibido subvención para redactar el Estudio Socio-Urbanístico de un conjunto susceptible de ser Área de Rehabilitación Integrada. (se valorará de 0 a 10 puntos)

d) Birgaitze Integratuko Eremuaren gainean, ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko arazoekiko udal-interesaren adierazgarri diren azterlanak, planak eta proiektuak egin izana (0 eta 10 puntu artean baloratuko da).

d) Haber realizado estudios, planes y proyectos sobre el Área de Rehabilitación Integrada que denoten un interés municipal por los problemas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado. (se valorará de 0 a 10 puntos)

2.– Agindu honen 1.2. artikuluan adierazitako obrak egiteko diru-laguntzetarako:

2.– Para las ayudas a la ejecución de las obras a que se refiere el artículo 1.2 de la presente Orden:

a) Birgaitze Integratuko Eremuetan edo Bizitegi Eremu Narriatuetan barne hartutako berezitasun arkitektonikoko eraikinen eta/edo lehen mailako ekipamendu komunitariora zuzendutako eraikuntzen gaineko esku-hartzeei dagokienez.

a) Tratándose de intervenciones constructivas de edificios de singularidad arquitectónica y/o construcciones destinadas a albergar equipamientos comunitarios primarios incluidos en Areas de Rehabilitación Integrada o en Áreas Residenciales Degradadas.

– Interes arkitektonikoagatik edo zaintzeko interesagatik, eraikina gizarte- eta kultur ekipamenduko erabilerarako hirigintza-araudian eraikina katalogatuta edo inbentarioan barne hartuta egotea: 20 puntu.

– Que el edificio se encuentre catalogado o inventariado, por su interés arquitectónico y de conservación o que se encuentre calificado en la normativa urbanística para uso de equipamiento socio-cultural: 20 puntos.

– Aurreikusitako erabilera-programa eta horren interes-maila: 20 puntura arte.

– El programa de uso previsto y grado de interés del mismo: Hasta 20 puntos.

– Jarduna barne hartzen duen multzoan ekipamendurik ez izatea edo daudenak urriak izatea: 20 puntura arte.

– La ausencia o deficiencia de equipamientos en el conjunto donde esté incluida la actuación: Hasta 20 puntos.

– Egin beharreko inbertsioei buruzko azterlanaren eta plangintzaren zorroztasuna: 20 puntura arte.

– El rigor en el estudio y en la planificación de las inversiones a realizar: Hasta 20 puntos.

– Obrak esleitzeko epeen egutegia: 20 puntura arte.

– El calendario de plazos para la adjudicación de las obras: Hasta 20 puntos.

b) Gainerako obrei dagokienez:

b) Tratándose de las restantes obras:

– Urbanizazio-jardunaren ondorioz zuzenean edo zeharka onuradun diren biztanleen kopurua: 20 puntura arte.

– N.º de habitantes beneficiados directa e indirectamente por la actuación urbanizadora. Hasta 20 puntos.

– Urbanizazioaren jasangarritasunari buruzko irizpideak eta/edo elementuak barne hartzea: 20 puntura arte.

– La introducción de criterios y/o elementos de sostenibilidad de la urbanización. Hasta 20 puntos.

– Jarduna barne hartzen duen multzoaren urbanizazioaren narriadura-maila: 20 puntura arte.

– El grado de deterioro de la urbanización del conjunto donde esté incluida la actuación: Hasta 20 puntos.

– Egin beharreko inbertsioei buruzko azterlanaren eta plangintzaren zorroztasuna: 20 puntura arte.

– El rigor en el estudio y en la planificación de las inversiones a realizar: Hasta 20 puntos.

– Obrak esleitzeko epeen egutegia: 20 puntura arte.

– El calendario de plazos para la adjudicación de las obras: Hasta 20 punto.

9. artikulua.– Diru-laguntzen zenbatekoa.

Artículo 9.– Cuantía de las subvenciones.

1.– Dokumentu eta altxatze topografikoak egiteko diru-laguntzetarako:

1.– Para las ayudas a la redacción de documentos y levantamientos topográficos:

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak Agindu honen 1. artikuluan aipatutako dokumentuak idazteko ordainsariaren kostu garbiaren gehienez %90 (zergak kanpo) eman ahal izango du. Altxatze topografikoak egiteko, portzentaje hori kostu garbiaren %100ekoa (zergak kanpo) izan daiteke.

El Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales podrá conceder una cantidad no superior al 90% del costo neto (impuestos excluidos) de los honorarios de redacción de los documentos citados en el artículo 1 de esta Orden, pudiendo alcanzar para la elaboración de levantamientos topográficos, el 100% del costo neto (impuestos excluidos).

a) Hirigune historikoei dagokienez:

a) En el supuesto de referirse a Cascos Históricos:

1.– Birgaitze Plan Bereziei dagozkien lanak idazteko, ordainsariaren gehienezko zenbatekoa ondoko taula hau aplikatuz lortutakoa izango da, eta zenbateko horren gainean kalkulatuko da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak eman beharreko portzentajea:

1.– La cuantía máxima del costo de los honorarios de redacción de los trabajos de los Planes Especiales de Rehabilitación, sobre la que se calculará el porcentaje a aportar por el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, será la obtenida mediante la aplicación del siguiente cuadro:

Jardunaren azalera Ordainsariak

Superficie de actuación Honorarios

(hektareak) (euro/hektarea)

(en Hectáreas) (euros/Hectárea)

5 edo gutxiago 7.000

Hasta 5 7.000,00

5 - 25 5.000

Entre 5 y 25 5.000,00

25 baino gehiago 4.000

Más de 25 4.000,00

2.– Gizarte eta Hirigintza Azterlana idazteko ordainsarien kostuaren gehienezko zenbatekoa Birgaitze Plan Bereziari gehienez dagokionaren %30ekoa izango da.

2.– La cuantía máxima del costo de los honorarios de redacción del Estudio Socio-Urbanístico será la equivalente al 30% de aquella que corresponda como máximo al Plan Especial de Rehabilitación.

3.– Obra-proiektuak idazteko ordainsarien kostuaren gehienezko zenbatekoa ondoko formula hau aplikatuz lortutakoa izango da, eta zenbateko horren gainean kalkulatuko da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak eman beharreko portzentajea:

3.– La cuantía máxima del costo de los honorarios de redacción de los proyectos de obras, sobre los que se calculará el porcentaje a aportar por el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales será la obtenida mediante la aplicación de la siguiente fórmula:

H = 0,75 x B.A. x K

H = 0,75 X P.E.M. x K

Burutzapen-aurrekontua K koefizientea

Presupuesto de Ejecución Coeficiente K

(mila eurotan)

Material (en miles de euros)

30 edo gutxiago %8,00

Hasta 30 8,00%

30 - 60 %7,50

Entre 30 y 60 7,50%

60 - 120 %7,00

Entre 60 y 120 7,00%

120 - 300 %6,50

Entre 120 y 300 6,50%

300 - 600 %6,00

Entre 300 y 600 6,00%

600 - 1.500 %5,50

Entre 600 y 1.500 5,50%

1.500 baino gehiago %5,00

Más de 1.500 5,00%

b) Bizitegi-eremu narriatuak:

b) Áreas residenciales degradadas:

1.– Gizarte eta Hirigintza Azterlanak idazteko ordainsarien kostuaren gehienezko zenbatekoa, BEZ barne hartu gabe, artikulu honen 1.a)1 idatz-zatian jasotako ordainsaria 0,30ekin biderkatzearen emaitzazkoa izango da, eta horren gainean kalkulatuko da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak eman beharreko portzentajea.

1.– La cuantía máxima del costo de los honorarios de redacción de los trabajos de los Estudios Socio-Urbanísticos, sobre la que se calculará el porcentaje a aportar por el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, sin incluir el IVA será la resultante de multiplicar por 0,30 los honorarios contemplados en el apartado 1.a)1 de este artículo.

2.– Birgaitze Plan Berezia edo Birgaitzeko edo Berritzeko Programa Estrategikoa idazteko ordainsarien kostuaren gehienezko zenbatekoa artikulu honen 1.a)1 idatz-zatian jasotakoa izango da.

2.– La cuantía máxima del costo de los honorarios de redacción del Plan Especial de Rehabilitación o del Programa Estratégico de Renovación o Rehabilitación será la equivalente a la contemplada en el apartado 1.a)1 de este artículo.

3.– Gizarte eta Hirigintza Azterlanaren dokumentu osagarriak, 317/2002 Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarrian aurreikusitakoak, idazteko ordainsarien kostuaren gehienezko zenbatekoa, artikulu honen 1.b)1 idatz-zatian jasotako formulari 0,25 aplikatzearen emaitzazkoa izango da.

3.– La cuantía máxima del costo de los honorarios de redacción de los documentos complementarios al Estudio Socio-Urbanístico, previstos en la Disposición Adicional Tercera del Decreto 317/2002, será la resultante de aplicar 0,25 a la fórmula contemplada en el apartado 1.b)1 de este artículo.

4.– Obra-proiektuak idazteko ordainsarien kostuaren gehienezko zenbatekoa artikulu honen 1.a)3 idatz-zatian erabilitako formula aplikatzearen emaitzazkoa izango da, eta horren gainean kalkulatuko da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak eman beharreko portzentajea.

4.– La cuantía máxima del costo de los honorarios de redacción de los Proyectos de obras, sobre los que se calculará el porcentaje a aportar por el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales será la obtenida mediante la aplicación de la misma fórmula empleada en al apartado 1.a) 3 de este artículo.

2.– Obrak burutzeari dagokionez, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak lehen adierazitako dokumentuetan jasotako urbanizazio-obrak eta, halaber, Birgaitze Integratuko Eremuetan edo Bizitegi Eremu Narriatuetan barne hartutako berezitasun arkitektonikoko eraikinak eta/edo lehen mailako ekipamendu komunitariora zuzendutako eraikuntzak kontrata bidez burutzeko aurrekontuaren %75erainoko laguntza eman ahal izango du.

2.– En el supuesto de referirse a la ejecución de obras el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales podrá conceder, una cantidad no superior al 75 % del presupuesto de ejecución por contrata de las obras de urbanización recogidas en los documentos señalados anteriormente, así como de las intervenciones constructivas de edificios de singularidad arquitectónica y/o construcciones destinadas a albergar equipamientos comunitarios primarios incluidos en Areas de Rehabilitación Integrada o en Áreas Residenciales Degradadas.

10. artikulua.– Bateragarritasuna bestelako diru-laguntzekin.

Artículo 10.– Compatibilidad con otras subvenciones.

1.– Agindu honetan aurreikusitako laguntzak bateragarriak izango dira xede berarekin eman daitezkeen bestelako laguntzekin.

1.– Las ayudas previstas en la presente Orden serán compatibles con cualesquiera otras que pudieran concederse para la misma finalidad.

2.– Bestelako diru-laguntzarik jasoz gero, diru-laguntza guztien zenbateko osoak ezin izango du diruz lagundutako jardunen kostua gainditu. Bestela, bidezko izapideak egin ondoren, emandako diru-laguntza dagokion kopuruan gutxituko litzateke.

2.– En el caso de concurrencia con otras ayudas, el conjunto de las mismas no podrá superar el coste de las actuaciones subvencionadas. En caso contrario se procedería, previa substanciación de los trámites oportunos, a la minoración de la ayuda concedida en la cantidad que corresponda.

11. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 11.– Resolución

1.– Etxebizitza sailburuordeak, balorazio-batzordeak egindako proposamena kontuan izanda, eskaerak aurkezteko epea amaitzen denetik hasita gehienez hiru hilabeteko epean, ebazpena emango du eta interesdunei jakinaraziko die. Ebazpen horretan laguntzak emango diren ala ez finkatuko da eta, emanez gero, horien zenbatekoa ezarriko da.

1.– El Viceconsejero de Vivienda, a la vista de la propuesta formulada por la Comisión de Valoración, dictará y notificará a los interesados, en un plazo máximo de tres meses, contados a partir de la finalización del plazo de presentación de solicitudes, la resolución en la que se determinará la adjudicación o denegación de las ayudas y, en el primer supuesto, la cuantía de las mismas.

2.– Jendaurrean ezagutzera emateko asmoz, laguntzak esleitzeko ebazpena eta, hala badagokio, horietan aldaketak egitekoa Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko dira.

2.– A efectos de su general conocimiento, la resolución de adjudicación de las ayudas y las de sus posibles modificaciones se publicarán en el Boletín Oficial del País Vasco.

3.– Ebazpen horren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuari, berori jakinarazten denetik hilabeteko epean.

3.– Contra dicha resolución podrá presentarse recurso alzada ante el Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales del Gobierno Vasco en el plazo de un mes desde la notificación de la misma.

4.– Ebazpena emateko aurreikusitako epea amaitu ondoren hura jakinarazten ez bada, egindako eskaera onartu ez dela ulertu ahal izango da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan ezarritako ondorioetarako, eta Lege horrek Administrazioari ebazpena espresuki emateko ezartzen dion betebeharraren kaltetan izan gabe.

4.– Transcurrido el plazo previsto para dictar la resolución sin que ésta se haya notificado, podrá entenderse desestimada la solicitud formulada, a los efectos de lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación que la citada Ley impone a la Administración de resolver expresamente.

5.– Diruz lagundu beharreko jardunaren konplexutasun bereziagatik komenigarria denean, administrazio bakoitzaren ekarpenak eta erantzukizunak zehaztuko dituen bidezko lankidetza-hitzarmen arautzailea finkatu ahal izango da.

5.– En aquellos supuestos en que la especial complejidad de la actuación objeto de la subvención así lo aconseje se podrá suscribir el oportuno convenio de colaboración regulador en que se expliciten las aportaciones y responsabilidades de cada Administración.

12. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 12.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

1.– Agindu honetan araututako laguntzak jasotzen dituzten erakunde onuradunek, betiere, ondoko betebeharrak bete beharko dituzte:

1.– Las entidades beneficiarias de las ayudas reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako laguntza onartzea. Diru-laguntza eman izanaren jakinarazpena jasotzen denetik hamabost eguneko epean erakunde onuradunek espresuki eta idatziz berari uko egiten ez badiote, diru-laguntza onartu dela ulertuko da.

a) Aceptar la ayuda concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la comunicación por la que se notifica la concesión de la subvención las entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Diru-laguntza eman den xederako erabiltzea.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Euren funtzioen jardunean Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eskatzen duten informazioa ematea, deialdi honen kargura jasotako diru-laguntzen inguruan.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

2.– Diruz lagundutako lanak idazten amaitu ondoren, dagozkion izapideez aparte, udalak edo Birgaitzeko Hirigintza Sozietateak lan horien 2 ale igorriko dizkio Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailari, amaitzen direnetik gehienez hilabeteko epean.

2.– Una vez concluida la redacción de los trabajos subvencionados, y con independencia de la tramitación correspondiente, el Ayuntamiento o la Sociedad Urbanística de Rehabilitación remitirá 2 ejemplares de los mismos al Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, en el plazo máximo de un mes desde su finalización.

13. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 13.– Pago

Diru-laguntzaren ordainketa Lurzoru eta Hirigintza zuzendariaren ebazpenen bidez izango da eraginkorra eta zatika egingo da, honela hain zuzen:

El abono de la subvención se hará efectiva, mediante resoluciones del Director de Suelo y Urbanismo, fraccionadamente, del modo siguiente:

a) Dokumentu eta altxatze topografikoak egiteko emandako diru-laguntzak: emandako kopuruaren %20ko lehen ordainketa-aginduaren bidez, 12.a) artikuluan ezarritako epea amaitu ondoren (ukorik izan ez bada), eta gainerakoa udalak edo Birgaitzeko Hirigintza Sozietateak Etxebizitza, aldez aurretik, Gizarte Gaietako Sailari idatzitako dokumentuen bi ale eta sortutako gastuaren ziurtagiriak aurkeztu eta gero, amaitzen direnetik hilabeteko epean gehienez.

a) Las subvenciones concedidas para la redacción de documentos y levantamientos topográficos: mediante un primer libramiento equivalente al 20% de la cantidad concedida, una vez transcurrido el plazo establecido en el artículo 12.a) sin haber mediado renuncia, y el resto previa presentación, por parte del Ayuntamiento o de la Sociedad Urbanística de Rehabilitación, de dos ejemplares de los documentos redactados al Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, y de los documentos acreditativos del gasto incurrido, en el plazo máximo de un mes desde su finalización.

b) Urbanizazio-obrak eta eraikitzeko esku-hartzeak garatzeko emandako diru-laguntzak: zatikako ordainketa-aginduen bidez, ukorik medio ez dela 12.a) artikuluan ezarritako epea amaitu ondoren eta onuradunak, aldez aurretik, dagozkion obra-ziurtagiriak aurkeztu eta gero. Ordainketa-agindu horien zenbatekoa, aurkeztutako ziurtagiriaren bidez egiaztatutako gastuarekiko, emandako diru-laguntzari dagokion portzentaje bera, hura emateko kontuan hartutako kontrata bidezko burutzapen-aurrekontuari dagokionez.

b) Las subvenciones concedidas para ejecución de obras de urbanización e intervenciones constructivas: mediante libramientos parciales, una vez transcurrido el plazo establecido en el artículo 12.a) sin haber mediado renuncia y previa presentación por el beneficiario de las correspondientes certificaciones de obra. El importe de dichos libramientos se efectuará por cuantía tal que suponga, respecto del gasto acreditado mediante la certificación presentada, el mismo porcentaje que la subvención otorgada respecto del presupuesto de ejecución por contrata tomado en cuenta para su concesión.

Onuradunaren eskariz, emandako kopuruaren %20ri dagokion ordainketa-agindu aurreratua egin ahal izango da. Halakoetan, ondorengo ordainketa-aginduak egin ahal izateko, aldez aurretik aurrerakin hori justifikatu behar izango da bidezko obra-ziurtagirien bitartez, aurreko idatz-zatian adierazitako proportzioan.

A petición del beneficiario, podrá efectuarse un primer libramiento anticipado equivalente al 20% de la cantidad concedida. En tal supuesto los libramientos posteriores requerirán que previamente se haya justificado dicho anticipo mediante la presentación de las correspondientes certificaciones de obra, en la proporción indicada en el apartado anterior.

Nolanahi ere, obra-ziurtagiriak aurkezteko gehienezko epea lau hilabetekoa izango da, egiten diren egunetik hasita.

En todo caso, el plazo máximo para la presentación de las certificaciones de obra será de cuatro meses a partir de la fecha de su expedición.

14. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 14.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntza emateko kontuan hartutako edozein baldintza aldatzeak eta, hala badagokio, xede bererako emandako bestelako laguntzak aldi berean jasotzeak laguntza emateko ebazpena ere aldatzea ekar dezake berekin, baldin eta haren xedea betetzat hartzen bada. Horretarako, Lurzoru eta Hirigintza Zuzendaritzak aldaketa egiteko bidezko ebazpena emango du eta bertan, hala badagokio, emandako diru-laguntzen zenbatekoak doitu egingo dira.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objeto de ésta, y en su caso, la obtención concurrente de otras subvenciones y ayudas concedidas para el mismo fin podrá dar lugar a la modificación de la Resolución de concesión de las ayudas. A estos efectos, por la Dirección de Suelo y Urbanismo se dictará la oportuna Resolución de modificación, en la que, en su caso, se reajustarán los importes de las subvención concedida.

15. artikulua.– Baldintzak ez betetzea.

Artículo 15.– Incumplimientos.

Diru-laguntza emateko edozein baldintza betetzen ez dela egiaztatuz gero, bidezko izapideak egin ondoren, diru-laguntza galduko litzateke eta Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari jasotako kopuruak gehi dagozkion legezko interesak itzultzeko betebeharra sortuko litzateke, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginean eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritako baldintzen arabera.

La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que motivaron la concesión de la subvención dará lugar, previa substanciación de los trámites procedimentales oportunos, de conformidad y en los términos establecidos en el Texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobada por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre a la pérdida de la subvención y la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses legales que procedan.

16. artikulua.– Errekurtsoak.

Artículo 16.– Recursos.

Administrazio-bidea agortzen duen agindu honen aurka, interesdunek administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete,Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, agindu hau argitaratu eta hurrengo egunetik hasita bi hilabeteko epean.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán los interesados interponer recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

DISPOSICION DEROGATORIA

Agindu hau indarrean sartzen denean, indarrik gabe geratuko dira Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren 2002ko ekainaren 19ko Agindua, Birgaitze Integratuko Eremuetan edo Bizitegi Eremu Narriatuetan ondare urbanizatua eta eraikia birgaitzeko eman beharreko diru-laguntzak arautzen dituena, eta agindu honetan xedatutakoari aurka egiten dioten xedapen guztiak, horien babespean sortutako egoerei aplikatzen jarraitu ahal izatearen kaltetan izan gabe.

A partir de la entrada en vigor de la presente Orden queda derogada la Orden, de 19 de junio de 2003, del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales, por la que se regula la concesión de subvenciones para la rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado en Areas de Rehabilitación Integrada y Areas Degradadas y cuantas disposiciones se opongan a lo dispuesto en ésta, sin perjuicio de que puedan seguir aplicándose a las situaciones creadas a su amparo.

AZKEN XEDAPEN BAKARRA

DISPOSICIÓN FINAL ÚNICA

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunean izango da eraginkorra.

La presente Orden surtirá efectos el mismo día de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2002ko abenduaren 30ean.

En Vitoria-Gasteiz, a 30 de diciembre de 2002.

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburua,

El Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales,

JAVIER MADRAZO LAVIN.

JAVIER MADRAZO LAVIN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental