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Boletin Oficial del País Vasco

233. zk., 2002ko abenduaren 5a, osteguna

N.º 233, jueves 5 de diciembre de 2002


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
6971
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AGINDUA, 2002ko abenduaren 3koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, 2001/2002 aldian Lanbide Heziketako heziketa-zikloetako lantokiko prestakuntzako (LP) lanbide-modulua egiteko dirulaguntzen deialdia egiten duena.

ORDEN de 3 de diciembre de 2002, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan ayudas por la realización del módulo de formación en centro de trabajo (FCT) en los ciclos formativos de la Formación Profesional durante el período 2001/2002.

Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrerako urriaren 3ko 1/1990 Legeak 34.2 artikuluan ezartzen duenaren arabera (Lege hori, 447/1994 eta 97/1997 Dekretuek garatu zuten EAEn), Berariazko Lanbide Heziketako curriculumak lantokietako prestakuntza praktikoa hartuko du barne. Hori dela eta, araudi horrek araututako heziketa-ziklo guztiek lantokiko prestakuntzako modulua izango dute. Era berean, horrek ezarritakoaren arabera, Hezkuntza Administrazioek erabakiko dituzte enpresa eta erakundeak irakaskuntza horietan murgiltzeko bitartekoak.

La Ley Orgánica 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo, desarrollada en la CAPV mediante los Decretos 447/1994 y 97/1997, establece en su art. 34.2 que el currículo de las enseñanzas de formación profesional específica incluirá una formación práctica en los centros de trabajo, por lo que todos los Ciclos Formativos regulados por la normativa citada cuentan con un módulo de Formación en Centro de Trabajo. Igualmente establece que las Administraciones educativas arbitrarán los medios necesarios para incorporar a las empresas e instituciones al desarrollo de estas enseñanzas.

Halaber, Gobernu Kontseiluak 1997ko apirilaren 22an egindako bileran onarturiko Lanbide Heziketako Euskal Planak, Hasierako Prestakuntza Arautuaren Programaren helburuen artean, honako hau ezartzen du: Lanbide Heziketan praktikak egin ahal izateko plaza kopuru nahikoa lortzea. Horretarako, parte hartuko duten enpresa eta erakundeei emateko pizgarri ekonomikoak ezarriko dira.

Asimismo, el Plan Vasco de Formación Profesional, aprobado por el Consejo de Gobierno en su sesión de 22 de abril de 1997, fija, entre los objetivos del Programa de Formación Inicial Reglada, la consecución de un número de plazas suficientes para la realización de prácticas en la Formación Profesional, contando para ello con el establecimiento de incentivos económicos para las empresas y organismos participantes.

Lantokiko prestakuntzako moduluak, ikastetxetik kanpo egiten denez, hori garatzeko lanetan parte hartzen duten eragileei laguntzak emateko programa du lagun. Horretarako, Euskal Autonomia Erkidegoko administrazioak bere aurrekontu orokorren barruan LPko modulua diruz laguntzera bideratutako aurrekontu-zuzkidura esleitu du.

El módulo de Formación en Centro de Trabajo, realizado fuera del centro educativo, conlleva un programa de ayudas a los agentes que intervienen en su desarrollo. Con tal fin la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi ha asignado en sus Presupuestos Generales la correspondiente dotación presupuestaria destinada a subvencionar el módulo de FCT.

Hori dela eta, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren eremuan dirulaguntzak arautzeari dagokionez Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutakoaren, VI. Tituluan barne hartutako xedapenek ezarritakoari jarraiki eta urtarrilaren 23ko 1/2002 Legeak, Eusko Legebiltzarrak besteak beste Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren gastu-egoeraren ingurukoak, 2002 ekitaldirako Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren Legearen proiektuaren 94 atalean bildutakoak, erabakitzeko emandakoak, ezarritakoaren arabera, honakoa

Por ello, de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi y en la Ley 1/2002, de 23 de enero, por la que se aprobó por el Pleno del Parlamento Vasco, entre otros extremos, el referente al estado de gastos del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, recogido en la Sección 04 del proyecto de Ley de Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2002,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Laguntzen xedea eta izaera.

Artículo 1.– Objeto y naturaleza de las ayudas.

1.– Agindu honek LPko modulua garatzen parte hartzen duten eragileentzako dirulaguntzen deialdia egitea du xede. Laguntza horiek itzuli beharrik gabeko dirulaguntzatzat joko dira juridikoki eta ez dira bertaragarriak izango helburu horietarako beste administrazio publikoren batek ezarritakoekin.

1.– La presente Orden tiene por objeto convocar ayudas económicas para los agentes que participan en el desarrollo del módulo de FCT. Dichas ayudas tendrán la consideración jurídica de subvenciones a fondo perdido y son incompatibles con las establecidas para el mismo fin por cualquier otra Administración Pública.

2.– 2001/2002 aldian (2001eko irailaren 1etik 2002ko abuztuaren 31ra, biak barne) egindako praktikei dagozkien eskabideek jaso ahal izango dituzte laguntzak.

2.– Serán objeto de ayuda las solicitudes relativas a las prácticas realizadas en el período 01/02 (del 1 de septiembre de 2001 al 31 de agosto de 2002, ambos inclusive).

3.– Xede hori lortzeko 3.893.774,82 euro bideratuko dira. Zenbateko hori, ordea, aldatu ahal izango da Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren bestelako dirulaguntza-programak gauzatzetik sortzen diren eta horietan agortzen ez diren aurrekontu erabilgarrien arabera, betiere horiek erabaki aurretik. Horren berri Administrazio eta Zerbitzuetako sailburuordearen erabakiaren bidez emango da.

3.– Para ello se destinará un total de 3.893.774,82 euros. Dicha cantidad podrá ser modificada en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del Departamento de Educación, Universidades e Investigación y con carácter previo a la resolución de las mismas. De tal circunstancia se dará publicidad mediante Resolución del Viceconsejero de Administración y Servicios.

4.– Aurrekontuan barne hartutako fondoak agortuz gero, laguntzak onuradunen artean hainbanatuko dira, laguntzetara bideratutako gehienezko zenbatekora egokitzeko asmoz.

4.– En caso de agotamiento de los fondos presupuestados, se procederá al prorrateo entre los beneficiarios a fin de adaptarse al importe máximo destinado.

5.– Laguntzak erabakiari dagokion ekitaldiari egotziko zaizkio, delako ekitaldian aplikagarri den aurrekontu-itxierari buruzko araudia kaltetu gabe.

5.– Las ayudas se imputarán al ejercicio en que recaiga la resolución, sin perjuicio de la normativa sobre cierre presupuestario que resulte aplicable en el ejercicio correspondiente.

2. artikulua.– Aplikazio-eremua.

Artículo 2.– Ámbito de aplicación.

Agindu honen aplikazio-eremukoak izango dira EAEn kokatuta dauden eta azaroaren 22ko 447/1994 Dekretuaren eta apirilaren 29ko 97/1997 Dekretuaren bidez araututako heziketa-zikloak emateko baimen ofiziala duten ikastetxeak.

Quedan incluidos dentro del ámbito de aplicación de la presente Orden los centros educativos radicados en la CAPV y autorizados oficialmente para impartir ciclos formativos regulados por los Decretos 447/1994, de 22 de noviembre y 97/1997, de 29 de abril.

3. artikulua.– Eskabidea eta agiriak.

Artículo 3.– Solicitud y documentación.

1.– Agindu honetan barne hartutako laguntzak eskatzeko eskabidea (I. eranskina) zuzenean aurkeztu ahal izango da Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren lurralde-ordezkaritzetan, baita Lanbide Heziketako Zuzendaritzan bertan ere. Horrezaz gain, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusitako moduetakoren baten bidez, egutegiko 15 eguneko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

1.– La solicitud para acogerse a las ayudas referidas en esta Orden (Anexo I) se presentará, bien directamente en cualquiera de las Delegaciones Territoriales del Departamento de Educación, Universidades e Investigación o en la propia Dirección de Formación Profesional, bien mediante cualquier medio previsto en el art. 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, en el plazo de 15 días naturales a contar desde el siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Eskabidearekin batera ondorengo agiriak aurkeztu beharko dira:

2.– Dicha solicitud deberá ser acompañada de la siguiente documentación:

– Beste administrazio publikoren batetik datorren dirulaguntzarik ez jaso izana adierazten duen zinpeko aitorpena (II. eranskina).

– Declaración jurada de no haber percibido otras ayudas procedentes de cualquier otra Administración Pública (Anexo II).

– Administrazioak horretarako eskainitako informatika-programaren bidez sortutako artxiboa, praktiken inguruko informazioa barne hartuko duena.

– Archivo, generado por el programa informático proporcionado a tal efecto por la Administración, conteniendo la información relativa a la realización de las prácticas.

–Tutoretzako zereginetan sortutako gastuak egiaztatzen dituzten frogagiriak, horrelakorik balego.

– Justificantes acreditativos de los gastos originados en la realización de labores de tutoría, si los hubiere.

3.– Eskabidea guztiz beteta bidaltzen ez bada edo horrekin batera eskatutako agiriak aurkezten ez badira, interesdunari eskatuko zaio 10 eguneko epean konpontzeko okerra edo aurkezteko beharrezko agiriak. Hori egin ezean bere eskabidea bazter utziko dela eta, 30/1992 Legearen 42.1. artikuluan aurreikusitakoari jarraiki hartutako erabakiaren ondoren, beste izapiderik gabe espedientea artxibatu egingo dela jakinaraziko zaio interesdunari.

3.– Si la solicitud no viniera cumplimentada en todos sus términos o no fuera acompañada de la documentación exigida, se requerirá al interesado para que, en el plazo de diez días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con la indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición archivándose sin más trámite el expediente, previa Resolución dictada en los términos previstos en el artículo 42.1 de la Ley 30/1992.

4. artikulua.– Laguntzen zenbatekoa eta banatzeko irizpideak.

Artículo 4.– Importe de las ayudas y criterios para su distribución.

Jasoko diren zenbatekoak ondoren adierazi bezala zehaztuko dira:

Las cuantías a percibir se determinarán de la forma siguiente:

a) Ikasleak:

a) Alumnos/as:

Ikasleak lantokirako joan-etorria zenbatetan egin duen hartuko dugu kontuan. Ondorengoak jasoko dira joan-etorria egin duen egun bakoitzeko:

Se tendrá en cuenta el número de días en que se haya desplazado el/la alumno/a al centro de trabajo, con las siguientes percepciones por cada día de desplazamiento:

– 2 eta 10 km artean: 2,00 euro

– Entre 2 y 10 Km.: 2,00 euros

–10 km baino gehiago: 4,00 euro

– Más de 10 Km.: 4,00 euros

Joan-etorriaren distantzia zehazteko, ikastetxearen eta lantokiaren artean dagoena hartuko da oinarritzat, bestela ikaslearen etxearen eta lantokiaren artekoa, hau txikiagoa balitz.

Al objeto de determinar la distancia del desplazamiento, se tomará como base la que exista entre el centro educativo y el de trabajo, o bien la que exista entre el domicilio del/la alumno/a y el centro de trabajo si ésta fuera inferior.

Ezintasun fisiko edo psikikoak dituzten ikasleek eta, hori dela eta, joan-etorriak egiteko baldintza bereziak behar dituztenek aurrez adierazi dugun baremo hori baino 2,5 aldiz handiagoa izango den laguntza baliokidea jasoko dute. Kasu honetan beharrezkoa izango da aitortutako ezintasunaren egiaztagiria aurkeztea eta ezintasun hori gutxienez %33koa izatea.

Los/las alumno/as con discapacidades físicas o síquicas y que requieran especiales condiciones para su traslado percibirán una ayuda equivalente a 2,5 veces al baremo expresado anteriormente, siendo en este caso necesario la presentación del correspondiente certificado de minusvalía reconocida y cuyo porcentaje no podrá ser inferior al 33%.

b) Enpresak:

b) Empresas:

Guztizko ordu-kopuruaren eta erakusleen kopuruaren arabera kalkulatuko da. Hala ere, gehienezko bat izango da: erakusle bat hiru ikasle edo zati bakoitzeko. Ondorengo formularen arabera kalkulatuko da:

Se calculará en función del número total de horas y del número de instructores, considerando siempre como máximo un/a instructor/a por cada tres alumnos o fracción, con arreglo a la siguiente fórmula:

Dirulaguntza: 0,42 euro x guztizko ordu-kopurua + 90,00 euro x erakusleen kopurua.

Subvención: 0,42 euros x n.º total de horas + 90,00 euros x n.º de instructores/as.

Ezin dituzte gisa honetako dirulaguntzak lortu administrazio publikoek, erakunde publiko edo ofizialek eta beren kapitalaren %50 edo gehiago publikoa duten enpresek.

Las Administraciones Públicas, así como las Instituciones y Organismos Públicos u Oficiales y las empresas participadas por capital público en un 50% o superior, están excluidas de este tipo de ayuda.

c) Tutoreak:

c) Tutores/as:

Tutoretzako zereginetan egindako joan-etorrien gastuak lagunduko dira diruz, 0,24 euro/km hain zuzen ere.

Se subvencionarán los gastos de desplazamiento realizados en labores de tutoría a razón de 0,24 euros/Km.

Diruz lagundu ahal izango dira, halaber, bidaia-gastuak (autopista, aparkalekua eta abar), baita bazkari edo afariei dagozkien gastuak ere, gehienez ere 18,03 euro arte. Kasu horietan guztietan ezinbestekoa izango da dagozkien frogagiriak aurkeztea.

Serán asimismo subvencionables los gastos de viaje (autopista, estacionamiento, etc.) y, hasta un máximo de 18,03 euros, los originados en concepto de comida o cena, siendo necesario en todos estos casos la presentación de los correspondientes justificantes.

5. artikulua.– Kudeaketa, erabakia eta baliabideak.

Artículo 5.– Gestión, resolución y recursos.

1.– Agindu honetan araututako laguntzak kudeatzeko organo eskumenduna Lanbide Heziketako Zuzendaritza izango da.

1.– El Organo competente para la gestión de las ayudas reguladas en la presente Orden será la Dirección de Formación Profesional.

2.– Laguntza horiek ematea edo, hala badagokio, ukatzea Lanbide Heziketako Zuzendariak erabakiko du egutegiko 15 eguneko epean, eskabideak aurkezteko epea amaitzen denetik kontatzen hasita. Epe horretan berariazko erabakirik izan ez bada, eskabidea ez dela onartu ulertuko da, 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan, 1999/4 Legean emandako idazketan, xedatutakoari jarraiki.

2.– La concesión y, en su caso, denegación de estas ayudas se realizará mediante resolución del Director de Formación Profesional en el plazo de 15 días naturales a partir de la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes. Transcurrido dicho plazo sin que haya mediado resolución expresa, la solicitud se entenderá denegada, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, en la redacción dada por la Ley 4/1999.

3.– Erabaki horren aurka edo erabakia hartzeko epea berariazko erabakirik gabe igaro ondoren, interesdunek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako sailburuordeari, 30/1992 Legearen 114 artikuluan, 1999/4 Legean emandako idazketan, xedatutakoari jarraiki.

3.– Contra dicha resolución, o transcurrido el plazo para resolver sin haberse dictado resolución expresa, los interesados podrán interponer recurso de alzada ante el Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente conforme a lo dispuesto en el artículo 114 de la Ley 30/1992, en la redacción dada por la Ley 4/1999.

4.– Ikastetxe bakoitzari laguntza eman zaiola adierazteko banakako erabakiaren jakinarazpenean zehaztuko dira ikasleei, enpresei eta tutoreei dagozkien zenbatekoak, dagokion likidazioa egin dezan ikastetxeak.

4.– La notificación de la resolución individualizada a cada centro educativo al que se le conceda la ayuda incluirá el desglose de las cantidades correspondientes a cada alumno/a, empresa y tutor/a a fin de que pueda realizar la oportuna liquidación.

5.– Publikotasunaren printzipioa betetzeko, eta berariazko eta banakako erabakiaren jakinarazpena kaltetu gabe, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da ikastetxeen zerrenda eta bertan adieraziko da horiei agindu honen babesean esleitutako zenbatekoak.

5.– Para dar cumplimiento al principio de publicidad, y sin perjuicio de la notificación de resolución expresa e individualizada que se realice, se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de centros, con indicación de la cantidad asignada, a los que se hayan concedido ayudas al amparo de la presente disposición.

6. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 6.– Pago.

1.– Dirulaguntza ordainketa bakar baten bidez ordainduko da.

1.– El abono de la subvención concedida se realizará a través de un pago único.

2.– Dirulaguntzak eman eta, hala balegokio, ordaindu ahal izateko, onuradunak amaituta eduki beharko du Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta bere erakunde autonomiadunek emandako —eta izaera bereko diren— dirulaguntza publikoak itzultzeko espediente nahiz zigor-espediente oro, espediente horiek oraindik izapidealdian badaude behintzat.

2.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones a los centros educativos quedará condicionado a la terminación de cualquier expediente de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de las ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, se halle todavía en tramitación.

7. artikulua.– Ikastetxeen betebeharrak.

Artículo 7.– Obligaciones de los centros educativos.

1.– Ikastetxeak arduratuko dira ikasleei, enpresei eta tutoreei bideratutako laguntzen likidazioa egiteaz, dagokion erabakiak zehaztutako kontzeptuen eta zenbatekoen arabera.

1.– Los centros educativos serán los encargados de realizar la liquidación de las ayudas destinadas a los/las alumnos/as, empresas y tutores/as en función de los conceptos y cuantías que determine la resolución correspondiente.

2.– Horrezaz gain ikasle, enpresa eta tutoreei egindako ordainketen frogagiriak eduki beharko dituzte bost urteko epean, laguntza ematen denetik kontatzen hasita. Horretarako ordainagiriak izango dituzte, behar bezala identifikatuta, NAN/IFKren bidez eta horietako bakoitzak sinatuta. Gainera, egindako banku-transferentziak xeheki banatuta edukiko dituzte. Horietan diru-sarrerako kontu-zenbakia, kontuaren titularra eta transferentziaren kontzeptua eta zenbatekoa adieraziko dira. Gisa berean, jasotako dirulaguntza likidatu izanaren proba gisa aurkeztu ahal izango dira egindako ordainketei dagozkien aurrekontuz kanpoko eragiketen laburpenak.

2.– Deberán asimismo, disponer de la justificación de los pagos realizados a alumnos/as, empresas y tutores/as durante un plazo de cinco años contados a partir de la concesión de la ayuda. Para ello dispondrán de los recibos, debidamente identificados por DNI/CIF y firmados por cada uno de ellos/as, y/o desglose pormenorizado de las transferencias bancarias efectuadas en las que deberá constar el número de la cuenta de ingreso, el titular de la misma, concepto e importe de la transferencia. De igual forma, podrá proporcionarse como prueba de la liquidación de la subvención recibida la presentación del extracto de operaciones extrapresupuestarias correspondientes a los pagos efectuados.

3.– Likidazioren bat ezin bada egin, ikastetxeak dagokion zenbatekoa itzuliko dio Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari.

3.– En el caso de que alguna liquidación no sea posible, el centro educativo procederá a la devolución de la cantidad correspondiente a la Tesorería General del País Vasco.

4.– Dirulaguntza jaso eta hiru hilabeteko epean, memoria ekonomikoa aurkeztu beharko du Lanbide Heziketako Zuzendaritzan idazkariak, administrariak edo horretarako berariaz izendatutako pertsonak. Bertan adieraziko da banaketa erabakiaren edukiaren arabera egin dela, edo hala ez bada egin, zergatik izan den. Ikasleei, enpresei (bi kasu horietan heziketa-zikloa adieraziko da) eta tutoreei itzulitako zenbatekoak banakatuta adieraziko dira eta itzulitako guztizko zenbatekoa Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari helarazteko egindako transferentziaren kopia erantsiko da.

4.– En plazo máximo de tres meses, contado a partir de la recepción de la subvención, el/la secretario/a, administrador/a o persona designada al efecto deberá presentar en la Dirección de Formación Profesional una memoria económica indicando si la distribución ha sido realizada de acuerdo al contenido de la resolución o, en caso de no serlo, indicar los motivos, realizando el desglose de las cantidades devueltas por alumnos/as, empresas, en ambos con indicación del ciclo formativo, y/o tutores/as, adjuntando copia de la transferencia realizada a la Tesorería General del País Vasco por el importe total devuelto.

5.– Jasotako dirulaguntzaren likidazioaren justifikazioa Lanbide Heziketako Zuzendaritzako langileen eskura egongo da, horiek fiskalizazioaren inguruko zereginak direla eta eskatuz gero. Horrezaz gain, oro har onartuko dituzte azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren antolarauei buruzko Legea onartzen duenaren, 50.2 artikuluan ezarritako betebeharrak eta, zehazki, Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren funtzioen jardunean eskatutako informazioa, xedapen honen kargura jasotako dirulaguntzen ingurukoa, eskuratzeko betebeharra.

5.– La justificación de la liquidación de la subvención recibida estará a disposición del personal de la Dirección de Formación Profesional que, en ejercicio de labores de fiscalización pudiera solicitarlo. Igualmente asumirán, con carácter general, las obligaciones que se establecen en el art. 50.2 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda Foral del País Vasco y, en particular, la de facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida, en el ejercicio de sus funciones, respecto a las ayudas recibidas con cargo a la presente disposición.

8. artikulua.– Ez betetzea.

Artículo 8.– Incumplimiento.

Ikastetxeak agindu honetan ezarritakoa betetzen ez badu, edo emandako datuak benetakoak ez badira, Lanbide Heziketako Zuzendaritzak horretarako hasitako espedientea izapidetu ondoren eta 15 eguneko epean interesdunari entzun ondoren, dirulaguntza galduko da, eta dirulaguntzaren zenbatekoa eta horri dagozkion legezko interesak itzuli beharko zaizkio Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari bi hilabeteko epean, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan xedatutakoari jarraiki eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan aurreikusitako prozeduraren arabera.

El incumplimiento por parte del centro educativo de los términos establecidos en la presente Orden o la falsedad de los datos presentados, determinará, previa tramitación del oportuno expediente incoado al efecto por la Dirección correspondiente y audiencia al interesado por un período de quince días, la pérdida de la ayuda y la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco en el plazo máximo de dos meses la cuantía percibida, incrementada con los intereses legales que resultaren de aplicación, todo ello de conformidad con lo dispuesto en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y según el procedimiento previsto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa ezar dakioke Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera, hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiaren Salan, bi hilabeteko epean.

Primera.– A contar desde el día siguiente al de la publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, los/las interesados/as podrán interponer contra la presente Orden recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes, o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala correspondiente del Tribunal Superior de Justicia en el plazo de dos meses.

Bigarrena.– Agindu honetan aurreikusten ez den guztirako, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legean xedaturikoa —urtarrilaren 13ko 4/1999 Legearen idazketa kontuan hartuta— aplikatuko da.

Segunda.– En lo no previsto en esta Orden será de aplicación lo dispuesto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, en la redacción dada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

Hirugarrena.– Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Lanbide Heziketako zuzendariak izango du Agindu hau aplikatzeko beharrezkoak diren arau eta argibideak emateko eskumena.

Tercera.– Se faculta al Director de Formación Profesional del Departamento de Educación, Universidades e Investigación para dictar las directrices e instrucciones precisas para la aplicación de la presente Orden.

Laugarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

Cuarta.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2002ko abenduaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de diciembre de 2002.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

La Consejera de Educación, Universidades e Investigación,

ANJELES IZTUETA AZKUE.

ANJELES IZTUETA AZKUE.

ERANSKINA / ANEXO
ERANSKINA / ANEXO
LP MODULUA EGIN IZANAREN DIRULAGUNTZA ESKABIDEA
LP MODULUA EGIN IZANAREN DIRULAGUNTZA ESKABIDEA
SOLICITUD DE SUBVENCIÓN POR LA REALIZACIÓN DEL MÓDULO DE FCT
SOLICITUD DE SUBVENCIÓN POR LA REALIZACIÓN DEL MÓDULO DE FCT

IKASTETXEA / CENTRO: .	 KODEA / CÓDIGO:

IKASTETXEA / CENTRO: .	 KODEA / CÓDIGO:

PRAKTIKEN KOORDINATZAILEA / COORDINADOR/A DE PRÁCTICAS: 	

PRAKTIKEN KOORDINATZAILEA / COORDINADOR/A DE PRÁCTICAS: 	

Helbidea / Dirección: 	

Helbidea / Dirección: 	

Herria / Población: .	 PK / C.P.:

Herria / Población: .	 PK / C.P.:

Tel. / Tfno.: ................................. Faxa / Fax: ............................ e-mail: 	

Tel. / Tfno.: ................................. Faxa / Fax: ............................ e-mail: 	

ESKATZEN DU:

ESKATZEN DU:

	

	

lantokiko prestakuntzako modulua egitetik sortutako gastuei dagokien dirulaguntza, honekin batera doan fitxategi informatikoan zerrendatutako ikasle, enpresa eta tutoreei bideratutakoa, onartzeko.

lantokiko prestakuntzako modulua egitetik sortutako gastuei dagokien dirulaguntza, honekin batera doan fitxategi informatikoan zerrendatutako ikasle, enpresa eta tutoreei bideratutakoa, onartzeko.

.........................(e)n, 2002ko ..........aren

.........................(e)n, 2002ko ..........aren

SOLICITA:

SOLICITA:

la aprobación de la subvención en concepto de los gastos originados por la realización del módulo de formación en centro de trabajo para los/as alumnos/as, empresas y tutores/as que se relacionan en el fichero informático adjunto.

la aprobación de la subvención en concepto de los gastos originados por la realización del módulo de formación en centro de trabajo para los/as alumnos/as, empresas y tutores/as que se relacionan en el fichero informático adjunto.

En ........................., a ..... de ........... de 2002.	

En ........................., a ..... de ........... de 2002.	

ZUZENDARIAREN ONIRITZIA	LPko KOORDINATZAILEA	

ZUZENDARIAREN ONIRITZIA	LPko KOORDINATZAILEA	

V.º B.º EL/LA DIRECTORA/A	EL/LA COORDINADOR/A DE FCT	

V.º B.º EL/LA DIRECTORA/A	EL/LA COORDINADOR/A DE FCT	

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

Izenpea eta ikastetxearen zigilua		Izenpea	

Izenpea eta ikastetxearen zigilua		Izenpea	

Firma y sello del centro educativo		Firma	

Firma y sello del centro educativo		Firma	

LANBIDE HEZIKETAKO ZUZENDARI JAUNA / ILMO. SR. DIRECTOR DE FORMACIÓN PROFESIONAL.

LANBIDE HEZIKETAKO ZUZENDARI JAUNA / ILMO. SR. DIRECTOR DE FORMACIÓN PROFESIONAL.

II. ERANSKINA / ANEXO II

II. ERANSKINA / ANEXO II

BESTE DIRULAGUNTZARIK JASO EZ IZANAREN ADIERAZPENA
BESTE DIRULAGUNTZARIK JASO EZ IZANAREN ADIERAZPENA
DECLARACIÓN DE NO PERCEPCIÓN DE OTRAS AYUDAS
DECLARACIÓN DE NO PERCEPCIÓN DE OTRAS AYUDAS

IKASTETXEA / CENTRO: 	 KODEA / CÓDIGO:

IKASTETXEA / CENTRO: 	 KODEA / CÓDIGO:

	 jaun/andreak	D./Dña. 	

	 jaun/andreak	D./Dña. 	

ADIERAZTEN DU:

ADIERAZTEN DU:

Beste administrazio publikoren batetik ez dela laguntzarik lortu 2001/2002 aldian lantokiko prestakuntza modulua egiteagatik.

Beste administrazio publikoren batetik ez dela laguntzarik lortu 2001/2002 aldian lantokiko prestakuntza modulua egiteagatik.

.........................(e)n, 2002ko ............aren

.........................(e)n, 2002ko ............aren

DECLARA:

DECLARA:

Que no se reciben otras ayudas de cualquier otra Administración Pública por la realización del módulo de formación en centro de trabajo durante el período 2001/2002.

Que no se reciben otras ayudas de cualquier otra Administración Pública por la realización del módulo de formación en centro de trabajo durante el período 2001/2002.

En ........................., a ..... de .............. de 2002.	

En ........................., a ..... de .............. de 2002.	

IKASTETXEKO ZUZENDARIA	

IKASTETXEKO ZUZENDARIA	

EL/LA DIRECTOR/A DEL CENTRO EDUCATIVO	

EL/LA DIRECTOR/A DEL CENTRO EDUCATIVO	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

Izenpea eta ikastetxearen zigilua	

Izenpea eta ikastetxearen zigilua	

Firma y sello del centro educativo	

Firma y sello del centro educativo	


Azterketa dokumentala


Análisis documental