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ERABAKIA, Herri-Kontuen Euskal Epaitegiaren Osokoak 2001eko irailaren 28an hartutakoa, "2001eko maiatzaren 13ko Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen Hautes-Kontabilitatea" espedientearen fiskalizazio txostena behin betirako onesten duena.
ACUERDO del Pleno del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas de aprobación definitiva del informe de fiscalización de "La Contabilidad Electoral de las Elecciones al Parlamento Vasco del 13 de mayo de 2001", adoptado en sesión de 28 de septiembre de 2001.
Herri-Kontuen Euskal Epaitegiaren Osokoak 2001eko irailaren 28an egindako bilkuran,
El Pleno del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas en sesión celebrada el día 28 de septiembre de 2001, ha adoptado el siguiente
"2001eko maiatzaren 13ko Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen Hautes-Kontabilitatea" espedientearen fiskalizazio txostena, Erabaki honen Eranskin gisa ageri dena, behin betirako onestea.
Aprobar con carácter definitivo el Informe de fiscalización de "La Contabilidad Electoral de las Elecciones al Parlamento Vasco del 13 de mayo de 2001", que figura como Anexo al presente Acuerdo.
Txostenaren ondorioak, HKEEren 1/1988 Legearen 13.2 artikuluan aurreikusitakoari jarraituz, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkari Ofizialean argitaratzeko xedatzea.
Disponer, de conformidad con lo previsto en el artículo 13.2 de la Ley 1/1988 del TVCP / HKEE, la publicación de sus conclusiones en el Boletín Oficial del País Vasco.
Vitoria-Gasteiz, 2001eko irailaren 28a.
Vitoria-Gasteiz, a 28 de septiembre de 2001.
I.– SARRERA
I.– INTRODUCCIÓN
I.1.– LANAREN HELBURUAK ETA ZABALA
I.1.– OBJETIVOS Y ALCANCE DEL TRABAJO
Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen 5/1990 Legeari jarraiki, 15/1998 Legeak aldatzen duena (aurrerantzean ELHL), Herri-Kontuen Euskal Epaitegiak (HKEE) 2001eko maiatzaren 13an Eusko Legebiltzarrerako hauteskundeetan aulkia eskuratu zuten edo hautes-dirulaguntza aurreratzeko eskaria egin zuten kandidaturen sarrera eta gastuen kontabilitatea fiskalizatu du.
De acuerdo con la Ley 5/1990 de Elecciones al Parlamento Vasco modificada por la Ley 15/1998 (en adelante LEPV), el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas / Herri Kontuen Euskal Epaitegia (TVCP / HKEE) ha fiscalizado la contabilidad de ingresos y gastos de las candidaturas que obtuvieron escaños en las elecciones al Parlamento Vasco del 13 de mayo de 2001, o que solicitaron adelanto de la subvención electoral.
Indarreko arautegiaren arabera, fiskalizazio lanak ondotik adieraziko ditugunak egiaztatu ditu:
La fiscalización, de acuerdo con la normativa vigente, ha consistido en la verificación de los siguientes extremos:
1.– ELHLren 140. artikuluak hautes-sarrera eta –gastuen kontabilitatea aurkezteko moldeari buruz finkatzen dituen baldintzak betetzea.
1.– El cumplimiento de las condiciones que establece el artículo 140 de la LEPV sobre la forma de presentación de la contabilidad de ingresos y gastos electorales.
2.– Kandidaturek ireki edo gaitutako kontuak, hauteskunde batzordeari jakinarazitakoak, fondoak eskuratu eta hautes-gastuak ordaintzeko erabili direla egiaztatzea, ELHLren 141 eta 142.1 eta 2. artikuluek ezartzen dituzten zehaztapenak betez.
2.– La comprobación de que las cuentas abiertas o habilitadas, comunicadas a la Junta Electoral, han sido utilizadas por las candidaturas para la recaudación de fondos y el pago de gastos electorales, con las especificaciones que establecen los artículos 141 y 142.1 y 2 de la LEPV.
3.– Aurrez sortutako hautes-gastuak ordaintzeko irekitako kontuetako saldoen erabilera, botazio egunaz hurrengotik aurrera kontatuta 90 eguneko epearen barruan (ELHLren 142.3 artikulua).
3.– La disposición de los saldos de las cuentas abiertas para pagar gastos electorales previamente contraidos, dentro del plazo de 90 días siguientes al de la votación (artículo 142.3 de la LEPV).
4.– Norbanakoek egiten dituzten ekarpenetan, diru-ezarpena egiteko unean izen, helbide eta nortasun agiri nazionalaren edo pasaportearen egiaztagiria (ELHLren 143.1 artikulua) eta ekarpen horien banakako gehiengo muga betetzen dela egiaztatzea, 145.4 artikuluak zehazten duena eta 2001eko martxoaren 22ko Aginduan 1.515.000 pezetan gaurkotua dagoena.
4.– La evidencia, en las aportaciones de particulares del nombre, domicilio y número del documento nacional de identidad o pasaporte en el acto de la imposición (artículo 143.1 de la LEPV) y el cumplimiento del límite máximo individual de dichas aportaciones señalado en el artículo 145.4, actualizado en la Orden de 22 de marzo de 2001, en 1.515.000 de pesetas.
5.– Alderdiek hautes-prozesuari aurre egiteko erabilitako diru-baliabideen jatorria (ELHLren 143.3 artikulua).
5.– La procedencia de los recursos aportados por los partidos para sufragar el proceso electoral (artículo 143.3 de la LEPV).
6.– Hautes-kontuetara ondotik zehaztuko ditugunetatik ekarpenak egiteko debekua betetzen dela egiaztatu: zeinahi administrazio edo korporazio publikotatik; erakunde autonomo edo estatuaren meneko erakundeetatik; Estatuaren, autonomia erkidegoen, probintzien edo udalerrien jabetzako diren sektore publikoko enpresetatik; ekonomia mistoa duten enpresetatik; eta indarreko kontratu bitartez, administrazio publikoetakoren batentzat zerbitzuak eman edo horniketa zein obrak egiten dituzten enpresetatik (ELHLren 145.1 artikulua).
6.– El cumplimiento de la prohibición de aportar a las cuentas electorales fondos provenientes de cualquier administración o corporación pública, organismo autónomo o entidad paraestatal, de las empresas del sector público cuya titularidad corresponde al Estado, a las comunidades autónomas, a las provincias o a los municipios, y de las empresas de economía mixta, así como de las empresas que, mediante contrato vigente, prestan servicios o realizan suministros u obras para alguna de las administraciones públicas (artículo 145.1 de la LEPV).
7.– Atzerriko erakunde edo pertsonengandik, edo Autonomia Erkidegoaz kanpo bizilekua dutenengandik edo legez kanpoko jardueretatik etorritako ekarpenak hartzeko debekua bete dela egiaztatzea (ELHLren 145.2 eta 3 artikuluak).
7.– El cumplimiento de la prohibición de aportar fondos procedentes de entidades o personas extranjeras o con domicilio fuera de la Comunidad Autónoma o de actividades ilícitas (artículo 145.2 y 3 de la LEPV).
8.– Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan ordezkariak eskuratu zituzten kandidaturei Eusko Jaurlaritzak emandako hautes-dirulaguntzen aurrerakinetan gehieneko muga errespetatu dela egiaztatzea. Aurreratutako kopuruak ezin gaindituko du kandidatura horrek berak Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan eskuratutako dirulaguntzaren ehuneko hogeita hamarra (ELHLren 144.2 artikulua).
8.– El respeto del límite máximo en los adelantos de las subvenciones electorales concedidos por el Gobierno Vasco a las candidaturas que hubieran obtenido representantes en las últimas elecciones al Parlamento Vasco. La cantidad adelantada no podrá exceder del 30 por 100 de la subvención percibida por esa misma candidatura en las últimas elecciones al Parlamento Vasco (artículo 144.2 de la LEPV).
9.– Kandidaturek eskuratu dituzten emaitzen arabera dagokien bigarren aurrerakinaren zenbatekoa, dirulaguntzen zenbatekoaren %90aren pareko dena; kasua denean, aurreko ataleko aurrerakina murriztuz (ELHLren 144.7 artikulua).
9.– El importe del segundo adelanto, equivalente al 90 por 100 del importe de las subvenciones, que correspondan a las candidaturas en función de los resultados electorales por ellas obtenidas, descontado, en su caso, el anticipo del apartado anterior (artículo 144.7 de la LEPV).
10.– Hautes-gastuak egiaz hauteskundeak deitzen diren datatik hautagaiak izendatzen direnera arte egin direla egiaztatzea, ELHLren 146. artikuluak agindutakoaren arabera.
10.– La efectiva contratación de los gastos electorales en el periodo habilitado desde la fecha de convocatoria de elecciones hasta el de la proclamación de electos, en función de lo dispuesto en el artículo 146 de la LEPV.
11.– ELHLren 147. artikuluak agintzen du inongo alderdi, federakunde, koalizio edo kandidaturak ezingo dituela ezarritako mugak gaindituko dituzten hautes-gastuak egin. Barne Sailburuaren 2001eko martxoaren 27ko Aginduak kopuru hori 188.640.884 pezetan finkatzen du, Euskal Autonomia Erkidegoaren hiru hautes-barrutietan batean aurkezten diren haientzat. Honez gain, hautesleei propaganda, gutunazal eta papeleta edo hautes-publizitateko bestelako zeinahi elementuren igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako hautes-gastuak subentzionatzen dira, hautesle bakoitzeko hogeita zazpi pezeta ordainduz, dena delako kandidaturak zerrenda aurkeztu eta aulkia eskuratu duen hautes-barruti bakoitzean. Diruz lagundutako kopurua ez da ELHLren 147. artikuluan aurreikusten den mugaren barruan barne hartua egongo, beti ere atal honek erreferentziagai duen jarduera egiaz gauzatu izana justifikatzen bada (ELHLren 151.2 artikulua).
11.– El artículo 147 de la LEPV establece que ningún partido, federación, coalición o agrupación de electores podrá realizar gastos electorales que superen los límites que se establezcan. La Orden de 27 de marzo de 2001, del Consejero de Interior, fija esta cantidad en 188.640.884 pesetas, para aquellos que se presenten en el conjunto de las tres circunscripciones electorales de la Comunidad Autónoma Vasca. Además, se subvencionan los gastos electorales originados por el envío directo y personal a los electores de propaganda, sobres y papeletas o cualesquiera otros elementos de publicidad electoral, con veintisiete pesetas por elector en cada una de aquellas circunscripciones en las que la candidatura de referencia haya presentado lista y obtenido un escaño. La cantidad subvencionada no estará incluida dentro del límite previsto en el artículo 147 de la LEPV, siempre que se haya justificado la realización efectiva de la actividad a que se refiere este apartado (artículo 151.2 de la LEPV).
12.– Egindako gastuak justifikatu, kontularitza, merkataritza eta fiskalaritzako printzipio eta arauek finkatzen dituzten gutxieneko betekizunak osatuko dituzten agiri bitartez.
12.– La justificación de los gastos contraidos, mediante documentos que reúnan los requisitos mínimos que fijan los principios y normas contables, mercantiles y fiscales.
I.2.– XEDAPEN EZARGARRIAK
I.2.– DISPOSICIONES APLICABLES
* 5/1990 Legea, ekainaren 15ekoa, Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeei buruzkoa.
* Ley 5/1990, de 15 de junio, de Elecciones al Parlamento Vasco.
* 15/1998 Legea, ekainaren 19koa, 5/1990 Legea aldarazten duena, ekainaren 15ekoa, Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeei buruzkoa.
* Ley 15/1998, de 19 de junio, de modificación de la Ley 5/1990, de 15 de junio, de Elecciones al Parlamento Vasco.
* 6/2000 Legea, urriaren 4koa, 5/1990 Legea aldarazten duena, ekainaren 15ekoa, Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeei buruzkoa.
* Ley 6/2000, de 4 de octubre, de modificación de la Ley 5/1990, de 15 de junio, de Elecciones al Parlamento Vasco.
* 2/2001 Dekretua, martxoaren 19koa, Lehendakariarena, Eusko Legebiltzarra desegin eta hauteskundeak deitzen dituena.
* Decreto 2/2001, de 19 de marzo, del Lehendakari, por el que se disuelve el Parlamento Vasco y se convocan elecciones.
* 2001eko martxoaren 22ko Agindua, Ogasun eta Herri Administrazioko Sailburuarena, 5/1990 Legean bildutako kopuruak gaurkotzen dituena.
* Orden de 22 de marzo de 2001, de la Consejera de Hacienda y Administración Pública, sobre actualización de cuantías contenidas en la Ley 5/1990.
* 2001eko martxoaren 27ko Agindua, Barne Sailburuarena, 2001eko Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeetan hautes-gastuak mugatzeko ezarritako kopuruak finkatzen dituena.
* Orden de 27 de marzo de 2001, del Consejero de Interior, sobre la fijación de las cuantías establecidas para limitar los gastos electorales en las Elecciones al Parlamento Vasco de 2001.
* 2001eko maiatzaren 29ko Akordioa, Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordearena (AEHB), 2001eko maiatzaren 13an egindako Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen boto kontaketa orokorrari dagozkion emaitzak argitara ematea xedatzen duena.
* Acuerdo de 29 de mayo de 2001, de la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma (JECA), por el que se dispone la publicación de los resultados correspondientes al escrutinio general de las Elecciones al Parlamento Vasco celebradas el 13 de mayo de 2001.
I.3.– HAUTESKUNDE-EMAITZAK
I.3.– RESULTADOS ELECTORALES
Alderdi bakoitzak eskuratu behar dituen dirulaguntza publikoak zehazteko boto eta aulki zenbagarrien kopurua honako hau da:
El número de votos y de escaños computables para determinar las subvenciones públicas de cada una de las formaciones es:
EUSKAL
COMUNIDAD
ARABA GIPUZKOA BIZKAIA AUTONOMIA ERKIDEGOA
ÁLAVA GIPUZKOA BIZKAIA AUTÓNOMA VASCA
KANDIDATURA BOTOAK AULKIAK BOTOAK AULKIAK BOTOAK AULKIAK BOTOAK AULKIAK
CANDIDATURA VOTOS ESCAÑOS VOTOS ESCAÑOS VOTOS ESCAÑOS VOTOS ESCAÑOS
EAJ-PNV / EA 64.832 9 - - 335.945 12 400.777 21
EAJ-PNV / EA 64.832 9 - - 335.945 12 400.777 21
PP 62.737 9 82.792 4 181.404 6 326.933 19
PP 62.737 9 82.792 4 181.404 6 326.933 19
PSE-EE / PSOE 39.469 5 74.042 4 139.684 4 253.195 13
PSE-EE / PSOE 39.469 5 74.042 4 139.684 4 253.195 13
EAJ-PNV / EA / EA-NV - - 203.445 12 - - 203.445 12
EAJ-PNV / EA / EA-NV - - 203.445 12 - - 203.445 12
EH 11.836 1 69.409 4 61.894 2 143.139 7
EH 11.836 1 69.409 4 61.894 2 143.139 7
EB / IU 11.430 1 23.731 1 43.701 1 78.862 3
EB / IU 11.430 1 23.731 1 43.701 1 78.862 3
Gainerako taldeak 1.232 - 1.831 - 4.855 - 7.918 -
Resto candidaturas 1.232 - 1.831 - 4.855 - 7.918 -
GUZTIRA 191.536 25 455.250 25 767.483 25 1.414.269 75
TOTAL 191.536 25 455.250 25 767.483 25 1.414.269 75
Hauteskunde Erroldaren Bulegoaren arabera, hautesle-errolda honako hau izan da:
El censo de electores según la Oficina del Censo Electoral, ha sido:
LURRALDE EUSKAL HERRIKO ATZERRIKO ERROLDA
TERRITORIO RESIDENTES RESIDENTES CENSO
HISTORIKOA BIZTANLEAK BIZTANLEAK GUZTIRA
HISTÓRICO PAÍS VASCO EXTRANJERO TOTAL
ARABA 243.203 2.600 245.803
ÁLAVA 243.203 2.600 245.803
GIPUZKOA 573.953 11.796 585.749
GIPUZKOA 573.953 11.796 585.749
BIZKAIA 963.342 18.462 981.804
BIZKAIA 963.342 18.462 981.804
GUZTIRA 1.780.498 32.858 (*) 1.813.356
TOTAL 1.780.498 32.858 (*) 1.813.356
(*) Hautes-zuzenketarako aldiaz ondoko 151 berariazko errolda egiaztagiri barne hartzen ditu.
I.4.– LÍMITE MÁXIMO DE GASTOS
I.4.– GASTUETARAKO GEHIENEKO MUGA
Los gastos electorales por circunscripciones no podrán sobrepasar los siguientes importes:
Hauteskunde-barruti bakoitzaren araberako hautes-gastuek ezingo dituzte honako kopuru hauek gainditu:
Pesetas
Pezetak
ÁLAVA 40.906.788
ARABA 40.906.788
GIPUZKOA 61.667.507
GIPUZKOA 61.667.507
BIZKAIA 86.066.589
BIZKAIA 86.066.589
Para los partidos, federaciones, coaliciones o agrupaciones electorales, que se presenten en el conjunto de las tres circunscripciones electorales de la Comunidad Autónoma Vasca, el límite de gastos electorales será de 188.640.884 pesetas.
Euskal Autonomia Erkidegoaren hiru hauteskunde-barrutien multzoan aurkezten diren alderdi, federakunde, koalizio edo kandidaturei dagokienez, hauteskunde gastuen muga 188.640.884 pezetakoa izango da.
Las referencias a apartados explicativos indicadas en la opinión remiten a información adicional incluida en los anexos a las conclusiones, que se publican en la edición completa del Informe por el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.
Iritziari buruzko sailean egiten diren atal argigarrien gaineko aipamenak, Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren Txostenaren argitaraldi osotuan kaleratu diren ondorioen eraskinetan barne-hartutako informazio gehigarriari dagozkio.
II.– CONCLUSIONES
II.– ONDORIOAK
II.1.– OPINIÓN
II.1.– IRITZIA
* La fiscalización de la contabilidad de los partidos políticos no corresponde al TVCP / HKEE, sino al Tribunal de Cuentas (del Estado). Por lo tanto, el TVCP / HKEE no ha verificado la posible existencia de gastos electorales no registrados en las contabilidades presentadas, ni si pudieran haberse canalizado a través de la contabilidad de los partidos políticos ingresos que incumplieran las prohibiciones o limitaciones legales.
* Alderdi politikoen kontabilitatea fiskalizatzea ez da HKEEren egitekoa, Kontuen Epaitegiarena baizik (Estatukoa). Hau dela eta, HKEEk ez du egiaztatu aurkeztutako kontabilitateetan erregistratu gabeko hautes-gasturik ote dagoen; ezta, alderdi politikoen kontabilitatearen bitartez legezko debeku edo mugak urratzen dituzten dirusarrerak bideratu ote diren.
* No ha sido posible verificar la existencia de aportaciones en especie.
* Ezin egiaztatu izan dugu gauzazko ekarpenik egin ote den.
* El artículo 142.3 de la LEPV dispone que todos los gastos electorales deben ser pagados en los 90 días siguientes al de las elecciones. Como el plazo de presentación de las contabilidades es de 60 días, el TVCP / HKEE no ha dispuesto de información sobre la realización de los pagos realizados en los 30 días posteriores.
* ELHLren 142.3 artikuluak xedatzen du hauteskunde gastu guztiak hauteskunde ondoko 90 egunen barruan ordaindu beharko direla. Kontabilitateak aurkezteko epea 60 egunekoa denez gero, HKEEk ez du ondoko 30 egunetan egindako ordainketei buruzko informaziorik eskuratu.
* Tampoco ha sido posible verificar la procedencia de los fondos necesarios para hacer frente a los pagos pendientes a la fecha de presentación de las contabilidades.
* Orobat, ezin egiaztatu izan dugu kontabilitateak aurkeztu diren datan zorretan zeuden ordaintzekoei aurre egiteko beharrezko izan diren dirufondoen jatorria.
En opinión de este Tribunal, excepto por los efectos que pudieran derivarse de las limitaciones al alcance del trabajo citadas en los párrafos anteriores, las cuentas electorales presentadas por las candidaturas reflejan adecuadamente los ingresos y gastos declarados y han cumplido las disposiciones legales aplicables descritas en el apartado I.2.
Epaitegi honen iritzia da, aurreko lerroarteetan aipatutako lanaren zabalak izan dituen mugetatik erator zitezkeen ondorioak alde batera utzita, kandidaturek aurkeztutako hautes-kontuek zuzentasunez islatzen dituztela aitortutako sarrera eta gastuak eta I.2 atalean zerrendaratutako legezko xedapen ezargarriak bete dituztela.
Se propone a la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma del País Vasco que se consideren como definitivos los límites máximos de las subvenciones públicas calculados en el apartado II.2, y por consiguiente, se consideren como definitivas las subvenciones públicas pendientes de percibir estimadas en el apartado II.3.
Euskal Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordeari proposatzen zaio behin-betikotzat hartzea III.2 atalean kalkulatutako dirulaguntza publikoen gehieneko mugak eta honenbestez, behin-betikotzat hartzeko II.3 atalean balioetsitako jasotzeko dauden dirulaguntza publikoak.
II.2.– SUBVENCIÓN PÚBLICA
II.2.– DIRULAGUNTZA PUBLIKOA
La subvención de los gastos electorales se realiza por la Comunidad Autónoma del País Vasco de acuerdo con el artículo 151.1 de la LEPV, modificado por la Orden de 22 de marzo de 2001:
Hautes-gastuen dirulaguntza Euskal Autonomia Erkidegoak ELHLren 151.1 artikuluari jarraiki egiten du, 2001eko martxoaren 22ko Agindu bitartez aldatutakoa.
a.– Tres millones doscientas cuarenta y tres mil pesetas (3.243.000 pesetas) por cada escaño obtenido en el Parlamento Vasco.
a.– Hiru milioi berrehun eta berrogeita hiru mila pezeta (3.243.000) Eusko Legebiltzarrean eskuratutako aulki bakoitzagatik.
b.– Ciento ocho pesetas (108 pesetas) por cada uno de los votos obtenidos por cada candidatura, siempre que al menos uno de sus miembros haya obtenido escaño en la circunscripción correspondiente.
b.– Ehun eta zortzi pezeta (108 pezeta) kandidatura bakoitzak eskuratutako boto bakoitzagatik, beti ere, gutxienez kide batek dagokion hautes-barrutian aulkia eskuratu badu.
c.– Cinco millones cuatrocientas cinco mil pesetas (5.405.000 pesetas) por circunscripción electoral, a quienes obtengan al menos un escaño por circunscripción electoral.
c.– Bost milioi laurehun eta bost mila pezeta (5.405.000 pezeta) hauteskunde barruti bakoitzeko, gutxienez aulki bat eskuratzen dutenei hauteskunde barruti bakoitzeko.
Además de las subvenciones anteriores, se subvencionarán los gastos electorales originados por el envío directo y personal a los electores de propaganda, sobres y papeletas o cualesquiera otros elementos de publicidad electoral, con veintisiete pesetas (27 pesetas) por elector en cada una de aquellas circunscripciones en las que la candidatura de referencia haya presentado lista y hubiera obtenido un escaño. La cantidad subvencionada no estará dentro del límite previsto en el artículo 147 de la LEPV, siempre que se haya justificado la realización efectiva de la actividad a que se refiere este apartado.
Aurreko dirulaguntzez gain, hautesleei propaganda, gutunazal eta papeleta edo hautes-publizitateko bestelako zeinahi elementuren igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako hautes-gastuak subentzionatuko dira, hautesle bakoitzeko hogeita zazpi pezeta (27 pezeta) ordainduz, dena delako kandidaturak zerrenda aurkeztu eta aulkia eskuratu duen hautes-barruti bakoitzean. Diruz lagundutako kopurua ez da ELHLren 147. artikuluan aurreikusten den mugaren barruan barne hartua egongo, beti ere atal honek erreferentziagai duen jarduera egiaz gauzatu izana justifikatzen bada.
El importe de las subvenciones electorales correspondientes a cada grupo político no puede sobrepasar la cifra de gastos electorales declarados justificados por el TVCP / HKEE (art. 151.4 de la LEPV).
Talde politiko bakoitzari dagozkion hautes-dirulaguntzen zenbatekoak ezin gaindituko du HKEEk justifikatutzat aitortutako hautes-gastuen kopurua (ELHLren 151.4 artikulua).
Subvención gastos electorales
Hauteskunde gastuetarako dirulaguntza
La aplicación de las reglas precedentes a los resultados electorales señalados da lugar a la siguiente distribución de los límites máximos de las subvenciones públicas:
Aurrez adierazitako arauak aipatu ditugun hautes-emaitzetara egokitzearen ondorioz, dirulaguntza publikoen gehiengo mugak era honetara banatu dira:
SUBVENCIÓN GASTOS ELECTORALES Pesetas
HAUTESKUNDE GASTUEN DIRULAGUNTZA Pezetak
CANDIDATURA ESCAÑOS VOTOS REPRESENTACIÓN TOTAL
KANDIDATURA AULKIAK BOTOAK ORDEZKARITZA GUZTIRA
EAJ-PNV / EA 68.103.000 43.283.916 10.810.000 122.196.916
EAJ-PNV / EA 68.103.000 43.283.916 10.810.000 122.196.916
PP 61.617.000 35.308.764 16.215.000 113.140.764
PP 61.617.000 35.308.764 16.215.000 113.140.764
PSE-EE 42.159.000 27.345.060 16.215.000 85.719.060
PSE-EE 42.159.000 27.345.060 16.215.000 85.719.060
EAJ-PNV / EA / EA-NV 38.916.000 21.972.060 5.405.000 66.293.060
EAJ-PNV / EA / EA-NV 38.916.000 21.972.060 5.405.000 66.293.060
EH 22.701.000 15.459.012 16.215.000 54.375.012
EH 22.701.000 15.459.012 16.215.000 54.375.012
EB-IU 9.729.000 8.517.096 16.215.000 34.461.096
EB-IU 9.729.000 8.517.096 16.215.000 34.461.096
TOTAL 243.225.000 151.885.908 81.075.000 476.185.908
GUZTIRA 243.225.000 151.885.908 81.075.000 476.185.908
Sobre la aplicación de la norma hay que destacar:
Arauaren aplikazioaz zera aipatu behar da:
a) Todas las candidaturas señaladas en el cuadro anterior, excepto EAJ-PNV / EA y EAJ-PNV / EA / EA-NV, se han presentado en los tres Territorios Históricos.
a) Aurreko taulan jaso diren kandidatura guztiak, EAJ-PNV / EA eta EAJ-PNV / EA / EA-NV izan ezik, hiru Lurralde Historikoetan aurkeztu dira.
b) Los gastos electorales declarados por todas las candidaturas, excepto los de EAJ-PNV / EA / EA-NV, superan el límite total de la subvención máxima.
b) Kandidatura guztiek aitortu dituzten hauteskunde gastuek gehiengo dirulaguntzaren guztizko muga gainditzen dute, EAJ-PNV / EA / EA-NVrenak izan ezik.
Subvención por envío directo y personal a los electores
Hautesleei igorpen zuzen eta pertsonala egiteagatik dirulaguntza
La interpretación del art. 151.2 anteriormente señalado fue tratada por la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma, en su reunión celebrada el día 11 de septiembre de 1998 adoptando el siguiente acuerdo:
Aurrez aipatu dugun 151.2 artikuluaren interpretazioa, Euskal Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordeak aztertu zuen 1998ko irailaren 11n egindako bileran; hona hemen hartutako akordioa:
"El artículo 151.2 de la Ley 5/1990, de Elecciones al Parlamento Vasco, conforme a la redacción dada por la Ley de Reforma 15/1998, de 19 de junio, está sin duda inspirado en los artículos 175.3 y 193.3 de la LOREG, sobre los que la Junta Electoral Central se ha pronunciado en distintas ocasiones. Conforme a la doctrina de la JEC:
"Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen 5/1990 Legearen 151.2 artikuluak, ekainaren 19ko 15/1998 Erreforma Legeak emandako erredakzioari jarraiki, zalantzarik gabe LOREGaren 175.3 eta 193.3 artikuluak ditu oinarri, zeinen gainean Hauteskunde Batzorde Nagusia hainbatetan aritu den. HBNren iritziaren arabera:
* La subvención por elector debe entenderse por elector al que haya hecho el envío de propaganda electoral.
* Hautesle bakoitzeko ematen den dirulaguntza ulertu behar da, hauteskunde propaganda igorri zaion hautesle bakoitzeko.
* El envío directo y personal de propaganda y publicidad electoral puede ser llevado a cabo por correo o por otro medio, siempre que pueda acreditarse el envío efectivo por cualquier medio suficiente en Derecho. En cuanto a la justificación, deberá aportarse bien factura o facturas de la empresa o empresas que se contraten, bien del Servicio de Correos, bien cualquier otro medio documental suficiente en Derecho, en el que conste la realización de estas actividades, haciendo siempre constar el número de envíos efectivos.
* Hauteskunde propaganda eta publizitatearen igorpen zuzen eta pertsonala postaz nahiz beste bide batez egin daiteke, beti ere igorpena Zuzenbidean behar hainbateko den zeinahi bidez gauzatu dela egiazta badaiteke. Justifikazioari dagokionez, kontratatzen diren enpresa edo enpresen ordainagiria(k) aurkeztu beharko dira, bai Posta Zerbitzuarena, bai Zuzenbidean behar hainbateko den beste edozein agiri bidezko baliabide ere, jarduera hauek egin direla jasoko duena, beti gauzatutako igorpen kopurua adiraziz.
* Cabe asimismo como medio documental suficiente en Derecho para acreditar la realización del mailing la certificación expedida por los Secretarios de organización y finanzas de una formación política, en la que conste el número de envíos efectivos a electores de la circunscripción o circunscripciones correspondientes cuando se ha hecho el envío con los medios propios de la entidad política".
* Orobat, igorpena egin dela egiaztatzeko Zuzenbidean behar hainbateko den agiri bidezko baliabide modura baliagarri da talde politiko bateko antolakuntza eta finantza Idazkariek jaulkitako egiaztagiria; bertan azaldu beharko da dagokion barrutiko edo barrutietako hautesleei egiaz egindako igorpen kopurua, igorpena entitate politikoaren beraren baliabideekin egin denean."
La aplicación de los anteriores acuerdos, ha sido confirmada por el TVCP mediante los comunicados aportados por los partidos, que han sido contrastados con los justificantes de gasto o con la certificación expedida por los Secretarios de organización y finanzas en aquellos casos en los que el envío se ha realizado con los medios propios de la entidad política.
Aurreko akordio horiek ezarri direla egiaztatu du HKEEk alderdiek aurkeztutako jakinarazpenen bitartez; hauek gastuaren justifikantearekin edota antolakuntza eta finantza Idazkariek jaulkitako egiaztagiriarekin –igorpena talde politikoaren beraren baliabideak erabilita egin den kasuetan- alderatu dira.
El número de envíos directos realizados por cada candidatura en las circunscripciones en las que han obtenido al menos un escaño y la subvención máxima aplicable es:
Kandidatura bakoitzak gutxienez aulki bat eskuratu duten barrutietan egindako igorpen zuzenen kopurua eta eman dakiekeen gehieneko dirulaguntza honako hau izan da:
SUBVENCIÓN ENVÍO DIRECTO
IGORPEN ZUZENARI EMANDAKO DIRULAGUNTZA
NÚMERO SUBVENCIÓN
IGORPEN DIRULAG.
CANDIDATURA ENVÍOS APLICABLE
KANDIDATURA KOPURUA EZARGARRIA
EAJ-PNV / EA 1.227.518 33.142.986
EAJ-PNV / EA 1.227.518 33.142.986
PP 1.813.205 48.956.535
PP 1.813.205 48.956.535
PSE-EE 1.780.336 48.069.072
PSE-EE 1.780.336 48.069.072
EAJ-PNV / EA / EA-NV 585.687 15.813.549
EAJ-PNV / EA / EA-NV 585.687 15.813.549
EH 1.780.336 48.069.072
EH 1.780.336 48.069.072
EB-IU 1.813.205 48.956.535
EB-IU 1.813.205 48.956.535
TOTAL 243.007.749
GUZTIRA 243.007.749
Subvención total
Dirulaguntza guztira
Corresponde a cada candidatura:
Kandidatura bakoitzari dagokio:
SUBVENCIÓN TOTAL Pesetas
DIRULAGUNTZA GUZTIRA Pezetak
SUBVENCIÓN SUBVENCIÓN SUBVENCIÓN
GASTUETARAKO IGORPEN ZU- DIRULAGUNTZA
CANDIDATURA GASTOS ENVÍO DIRECTO TOTAL
KANDIDATURA DIRULAGUNTZA ZEN. DIRULAG. GUZTIRA
EAJ-PNV / EA 122.196.916 33.142.986 155.339.902
EAJ-PNV / EA 122.196.916 33.142.986 155.339.902
PP 113.140.764 48.956.535 162.097.299
PP 113.140.764 48.956.535 162.097.299
PSE-EE 85.719.060 48.069.072 133.788.132
PSE-EE 85.719.060 48.069.072 133.788.132
EAJ-PNV / EA / EA-NV 57.728.764 15.813.549 73.542.313
EAJ-PNV / EA / EA-NV 57.728.764 15.813.549 73.542.313
EH 54.375.012 48.069.072 102.444.084
EH 54.375.012 48.069.072 102.444.084
EB-IU 34.461.096 48.956.535 83.417.631
EB-IU 34.461.096 48.956.535 83.417.631
TOTAL 467.621.612 243.007.749 710.629.361
GUZTIRA 467.621.612 243.007.749 710.629.361
II.3.– ADELANTOS DE SUBVENCIONES Y SUBVENCIONES PENDIENTES DE RECIBIR
II.3.– DIRULAGUNTZEN AURRERAKINAK ETA JASOTZEKO DAUDEN DIRULAGUNTZAK
El apartado 2 del artículo 144 de la Ley de Elecciones al Parlamento Vasco dispone que "El Gobierno Vasco concederá adelantos de las subvenciones electorales a los partidos políticos, federaciones, coaliciones o agrupaciones electorales que hubieran obtenido representantes en las últimas elecciones al Parlamento Vasco. La cantidad adelantada no podrá exceder del 30 por 100 de la subvención percibida por el mismo partido político, federación, coalición o agrupación electoral en las últimas elecciones al Parlamento Vasco".
Eusko Legebiltzarrerako Legearen 144. artikuluaren 2. atalak xedatzen du "Eusko Jaurlaritzak hautes-dirulaguntzen aurrerakinak emango dizkiela Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan ordezkariak eskuratu dituzten alderdi politiko, federakunde, koalizio edo kandidaturei. Aurreratutako kopuruak ezin gaindituko du talde poitiko, federakunde, koalizio edo kandidatura horrek berak Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan eskuratutako dirulaguntzaren ehuneko hogeita hamarra".
El apartado 7 del artículo 144 señala que después de celebradas las elecciones, y en el plazo de quince días a contar desde la finalización del periodo para la presentación de la contabilidad electoral ante la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma, el Departamento responsable de Hacienda entregará a los administradores generales en calidad de segundo adelanto el equivalente al 90 por 100 del importe de las subvenciones que correspondan a las candidaturas en función de los resultados electorales por ellas obtenidas, descontado, en su caso, el anticipo a que se refiere el párrafo anterior.
144. artikuluaren 7. atalak esaten du hauteskundeak egin ondoren eta hamabost eguneko epean, Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordearen aurrean hautes-kontabilitatea aurkezteko aldia amaitzen denetik aurrera kontatuta, Ogasunaren ardura duen Departamentuak administratzaile orokorrei emango diela bigarren aurrerakin modura kandidaturei eskuratutako hauteskunde emaitzen arabera dagozkien dirulaguntzen zenbatekoaren %90aren baliokidea, kasua balitz, aurreko lerroarteak aipagai duen aurrerakina murriztuz.
El límite máximo de la subvención pública, los adelantos de subvenciones y las subvenciones públicas pendientes de recibir para cada una de los partidos políticos y coaliciones electorales que obtuvieron representación en las Elecciones de 13 de mayo de 2001 son:
Hona hemen 2001eko maiatzaren 13ko hauteskundeetan ordezkaritza eskuratu zuten alderdi politiko eta hautes-koalizio bakoitzari dagokionez dirulaguntza publikoaren gehieneko muga, dirulaguntzen aurrerakinak eta jasotzeko dituzten dirulaguntza publikoak:
SUBVENCIÓN Pesetas
DIRULAGUNTZA Pezetak
LÍMITE PRIMER SEGUNDO SUBVENCIÓN
DIRULAGUNTZ. LEHENENGO BIGARREN JASOTZEKO
CANDIDATURA SUBVENCIÓN ANTICIPO ANTICIPO (*) PENDIENTE
KANDIDATURA MUGA AURRERAKINA AURRERAKINA (*) DIRULAGUN.
EAJ-PNV / EA 155.339.902 49.093.895 90.714.155 15.531.852
EAJ-PNV / EA 155.339.902 49.093.895 90.714.155 15.531.852
PP 162.097.299 40.113.210 105.778.028 16.206.061
PP 162.097.299 40.113.210 105.778.028 16.206.061
PSE-EE 133.788.132 37.359.585 82.829.257 13.599.290
PSE-EE 133.788.132 37.359.585 82.829.257 13.599.290
EAJ-PNV / EA / EA-NV 73.542.313 25.098.693 44.901.307 3.542.313
EAJ-PNV / EA / EA-NV 73.542.313 25.098.693 44.901.307 3.542.313
EH 102.444.084 37.282.988 55.719.074 9.442.022
EH 102.444.084 37.282.988 55.719.074 9.442.022
EB-IU 83.417.631 15.505.845 59.573.692 8.338.094
EB-IU 83.417.631 15.505.845 59.573.692 8.338.094
TOTAL 710.629.361 204.454.216 439.515.513 66.659.632
GUZTIRA 710.629.361 204.454.216 439.515.513 66.659.632
(*) No incluido en las contabilidades electorales por ser posterior a la remisión de éstas.
(*) Hautes-kontabilitateetan jaso gabea, hauek igorri ondorengoa izateagatik.
III.– RECOMENDACIONES
III.– GOMENDIOAK
III.1.– GASTOS POR ENVÍO DIRECTO
III.1.– ZUZENEKO IGORPENAK ERAGINDAKO GASTUAK
El artículo 151.2 señala que "además, se subvencionan, los gastos electorales por el envío directo y personal a los electores de propaganda, sobres y papeletas o cualesquiera otros elementos de publicidad, con veintisiete pesetas por elector en cada una de aquellas circunscripciones en las que la candidatura de referencia haya presentado lista y obtenido un escaño. La cantidad subvencionada no estará dentro del límite del artículo 147 de la LEPV".
151.2 atalak adierazten du "horrez gain, hautesleei propaganda, gutunazal eta papeletak edo hautes-publizitateko bestelako elementuak zuzenean eta pertsonalki igortzeak eragindako hautes-gastuak ere diruz lagunduko dira; halaxe, erreferentziagai den kandidaturak zerrenda aurkeztu eta aulkia eskuratu duen barrutietako bakoitzean, hautesle bakoitzeko hogeita zazpi pezeta ordainduko dira. Diruz lagundutako kopurua ez da ELHLren 147. atalak aurreikusten duen muga barruan jasoa egongo".
La interpretación de este artículo fue tratada por la JECA, en su reunión celebrada el 11 de setiembre de 1998, y cuyos acuerdos se describen en el apartado II.2.
Atal honen interpretazioa Autonomia Erkidegoko Hauteskunde Batzordeak (AEHB) 1998ko irailaren 11n egindako bileran aztertu zuen; hortik eratorritako akordioak II.2 atalean azaldu ditugu.
Si bien en el acuerdo adoptado se describe qué ha de considerarse subvención por elector y cómo han de justificarse estos gastos, no se describe suficientemente qué gastos han de imputarse, en especial cuando el gasto se realiza con medios propios, como pueden ser:
Hartutako akordioan azaltzen bada ere zer den hautesleko dirulaguntza eta nola justifikatu behar diren gastu horiek, ez da behar hainbat deskribatzen zein gastu egotzi behar diren, batik bat, gastua berezko baliabideekin egiten bada, esate baterako:
* Dietas y gastos de viaje necesarios.
* Beharrezko dieta eta bidai gastuak.
* Comidas.
* Bazkariak.
* Personal imputable a envíos directos.
* Zuzeneko igorpenetarako langileria.
* Producción de bocetos para publicidad.
* Publizitaterako zirriborroak sortzea.
* Fotos a candidatos, etc.
* Hautagaiei argazkiak, e.a.
Los gastos a imputar a este concepto, que están afectos a una subvención específica, deben ser objeto de una regulación más precisa que evite la actual indeterminación.
Kontzeptu honek biltzen dituen gastuak, berariazko dirulaguntza bati atxikiak daudenak, zehatzago arautu behar dira, egungo zehazgabetasuna gaindituz.
III.2.– LÍMITE MÁXIMO DE GASTOS
III.2.– GASTUEN GEHIENEKO MUGA
El artículo 147 de la LEPV regula el límite máximo de gastos electorales, que es actualizado para cada elección por ordenes del Consejero de Interior; éstas fijaron el límite máximo en 174.046.595 y 188.640.884 pesetas para las elecciones celebradas en 1998 y 2001 respectivamente, lo que representa un incremento del 8%. La nueva redacción dada a la LEPV por el artículo 151.2 señala que los gastos por envío directo y personal no se incluirán dentro de este límite.
ELHLren 147. atalak hautes-gastuen gehieneko muga arautzen du eta hauteskunde bakoitzean Barne Sailburuak emandako agindu bitartez eguneratu egiten da; 1998 eta 2001ean egin ziren hauteskundeetarako gehieneko muga, hurrenez hurren, 174.046.595 eta 188.640.884 pezetakoa izan zen; honek %8ko igoera egiten du. Hala eta guztiz ere, ELHLri eman zaion idazketa berriaren arabera, 151.2 atalak agintzen du igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako gastuak ez direla muga honen eraginpean egongo.
Se recomienda la limitación de la totalidad de los gastos a realizar por las candidaturas para cada elección, independientemente del concepto al que se destine.
Kandidaturek egin behar dituzten gastu guztiak hauteskunde bakoitzerako Barne Sailburuak finkatzen dituen mugetara biltzea gomendatzen dugu, zein kontzeptutarako erabiltzen den alde batera utzita.
A.1.– CUENTAS ELECTORALES
E.1.– HAUTESKUNDE KONTUAK
Las contabilidades electorales que a continuación se presentan son las remitidas por las candidaturas, habiendo desglosado únicamente los gastos por envío directo y personal de publicidad (mailing) en aquellas candidaturas que en sus cuentas no lo presentan separado. Hay que señalar que no son homogéneas en la distribución de los gastos entre los diferentes conceptos.
Ondotik erakutsiko ditugun hautes-kontabilitateak kandidaturek igorritakoak dira; euren kontuetan publizitatearen igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako gastuak bereizirik azaldu ez dituzten kandidaturetan, banatu egin ditugu. Orobat, kontzeptu ezberdinen arteko gastuen banaketa ez dutela modu berean egiten adierazi behar dugu.
A.1.1.– COALICIÓN EAJ-PNV / EA
E.1.1.– EAJ-PNV / EA KOALIZIOA
La contabilidad electoral a fecha 9 de julio de 2001 es la siguiente:
Pesetas
2001eko uztailaren 9an hautes-kontabilitatea honako hau da:
A.1.2.– PARTIDO POPULAR (PP)
Pezetak
E.1.2.– ALDERDI POPULARRA (PP)
La contabilidad electoral a fecha 11 de julio de 2001 es la siguiente:
Pesetas
2001eko uztailaren 11n hautes-kontabilitatea honako hau da:
A.1.3.– PARTIDO SOCIALISTA DE EUSKADI-EUSKADIKO EZKERRA (PSE-EE)
Pezetak
E.1.3.– EUSKADIKO ALDERDI SOZIALISTA-EUSKADIKO EZKERRA (PSE-EE)
Presenta una contabilidad para el envío directo y personal (mailing) y otra para el resto de los gastos. La consolidación de éstas a fecha 11 de julio de 2001 es la siguiente:
Igorpen zuzen eta pertsonalerako (mailing) kontabilitate bat aurkezten du eta beste bat gainerako gastuetarako. 2001eko uztailaren 11n horien baterakuntza honako hau da:
Gtos. envío directo y personal (mailing) 48.399.745 Anticipo de la subvención 37.359.583
Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 48.399.745 Dirulaguntzaren aurrerakina 37.359.583
Publicidad y propaganda 96.519.251 Subvención pendiente recibir 96.182.731
Publizitatea eta propaganda 96.519.251 Jasotzeko dagoen aurrerakina 96.182.731
Alquiler de locales (salones) 1.188.089 Aportación del partido 37.500.000
Aretoen alokairua 1.188.089 Alderdiaren ekarpena 37.500.000
Transportes y desplazamientos 15.444.121 Créditos bancarios a corto plazo 95.000.000
Garraio eta desplazamenduak 15.444.121 Epe motzera banku kredituak 95.000.000
Gastos financieros 1.330.648
Finantza gastuak 1.330.648
Gastos varios 21.073.420
Askotariko gastuak 21.073.420
GASTOS 183.955.274 INGRESOS 266.042.314
GASTUAK 183.955.274 SARRERAK 266.042.314
Tesorería 1.979.583 Acreedores 16.075.274
Diruzaintza 1.979.583 Hartzekodunak 16.075.274
Deudores 96.182.731
Zordunak 96.182.731
282.117.588 282.117.588
282.117.588 282.117.588
A.1.4 COALICIÓN EAJ – PNV / EA / EUZKO ABERTZALEAK (EAJ-PNV / EA / EA-NV)
E.1.4.– EUSKO ALDERDI JELTZALEA / EUSKO ALKARTASUNA / EUSKO ABERTZALEAK KOALIZIOA (EAJ-PNV/ EA / EA-NV)
La contabilidad electoral a fecha 9 de julio de 2001 es la siguiente:
2001eko uztailaren 9an hautes-kontabilitatea honako hau da:
Pesetas
Pesetas
Gtos. envío directo y personal (mailing) 28.163.019 Anticipo de la subvención 25.098.693
Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 28.163.019 Dirulaguntzaren aurrerakina 25.098.693
Publicidad y propaganda 33.422.215 Aportación de partidos 9.500.000
Publizitatea eta propaganda 33.422.215 Alderdien ekarpena 9.500.000
Alquiler de locales 126.000
Aretoen alokairua 126.000
Remuneraciones al personal 2.070.000
Langileei ordainsariak 2.070.000
Transportes y desplazamientos 1.402.566
Garraio eta desplazamenduak 1.402.566
Gastos financieros 83.349
Finantza gastuak 83.349
Gastos varios 8.275.164
Askotariko gastuak 8.275.164
GASTOS 73.542.313 INGRESOS 34.598.693
GASTUAK 73.542.313 SARRERAK 34.598.693
Tesorería 23.120 Acreedores 38.966.740
Diruzaintza 23.120 Hartzekodunak 38.966.740
73.565.433 73.565.433
73.565.433 73.565.433
A.1.5.– EUSKAL HERRITARROK (EH)
E.1.5.– EUSKAL HERRITARROK (EH)
La contabilidad electoral a fecha 6 de julio de 2001 es la siguiente:
2001eko uztailaren 6an hautes-kontabilitatea honako hau da:
Pesetas
Pesetas
Gtos. envío directo y personal (mailing) 51.042.555 Anticipo de la subvención 37.282.988
Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 51.042.555 Dirulaguntzaren aurrerakina 37.282.988
Publicidad y propaganda 33.991.269 Aportación del partido 25.000.000
Publizitatea eta propaganda 33.991.269 Alderdien ekarpena 25.000.000
Alquiler de locales (salones) 2.088.967 Préstamos bancarios a corto plazo 19.962.231
Aretoen alokairua 2.088.967 Epe motzera banku maileguak 19.962.231
Remuneraciones al personal 941.136 Ingresos financieros: intereses 6.087
Langileei ordainsariak 941.136 Finantza sarrerak: interesak 6.087
Transportes y desplazamientos 2.389.112
Garraio eta desplazamenduak 2.389.112
Gastos financieros 139.975
Finantza gastuak 139.975
Gastos varios 21.258.169
Askotariko gastuak 21.258.169
GASTOS 111.851.183 INGRESOS 82.251.306
GASTUAK 111.851.183 SARRERAK 82.251.306
Tesorería 8.716.970 Acreedores 38.322.547
Diruzaintza 8.716.970 Hartzekodunak 38.322.547
Fianzas 5.700
Fidantzak 5.700
120.573.853 120.573.853
120.573.853 120.573.853
A.1.6.– IZQUIERDA UNIDA-EZKER BATUA (EB-IU)
E.1.6.– IZQUIERDA UNIDA-EZKER BATUA (EB-IU)
La contabilidad electoral a fecha de 11 julio de 2001 es la siguiente:
2001eko uztailaren 11n hautes-kontabilitatea honako hau da:
Gtos. envío directo y personal (mailing) 49.296.550 Anticipo de la subvención 15.505.845
Pesetas
Publicidad y propaganda 37.106.946 Subvención pendiente recibir 67.915.863
Igorp. zuzen eta perts. gast. (mailing) 49.296.550 Dirulaguntzaren aurrerakina 15.505.845
Transportes y desplazamientos 980.426 Aportación del partido 42.912.928
Publizitatea eta propaganda 37.106.946 Jasotzeko dagoen aurrerakina 67.915.863
Gastos financieros 797.381 Créditos bancarios a corto plazo 33.958.474
Garraio eta desplazamenduak 980.426 Alderdien ekarpena 42.912.928
Gastos varios 3.971.520 Otros Ingresos 2.000
Finantza gastuak 797.381 Epe motzera banku kredituak 33.958.474
GASTOS 92.152.823 INGRESOS 160.295.110
Askotariko gastuak 3.971.520 Bestelako sarrerak 2.000
Tesorería 637.665 Acreedores 36.000
GASTUAK 92.152.823 SARRERAK 160.295.110
Deudores 67.915.863 Acreedores por intereses 375.241
Diruzaintza 637.665 Hartzekodunak 36.000
160.706.351 160.706.351
Zordunak 67.915.863 Interesengatiko hartzekodunak 375.241
160.706.351 160.706.351