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Boletin Oficial del País Vasco

225. zk., 2001eko azaroaren 21a, asteazkena

N.º 225, miércoles 21 de noviembre de 2001


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Herri-Kontuen Euskal Epaitegia
Tribunal Vasco de Cuentas Públicas
6472
6472

ERABAKIA, Herri-Kontuen Euskal Epaitegiaren Osokoak 2001eko irailaren 28an hartutakoa, "2001eko maiatzaren 13ko Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen Hautes-Kontabilitatea" espedientearen fiskalizazio txostena behin betirako onesten duena.

ACUERDO del Pleno del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas de aprobación definitiva del informe de fiscalización de "La Contabilidad Electoral de las Elecciones al Parlamento Vasco del 13 de mayo de 2001", adoptado en sesión de 28 de septiembre de 2001.

Herri-Kontuen Euskal Epaitegiaren Osokoak 2001eko irailaren 28an egindako bilkuran,

El Pleno del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas en sesión celebrada el día 28 de septiembre de 2001, ha adoptado el siguiente

ERABAKI DU:
ACUERDO:

"2001eko maiatzaren 13ko Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen Hautes-Kontabilitatea" espedientearen fiskalizazio txostena, Erabaki honen Eranskin gisa ageri dena, behin betirako onestea.

Aprobar con carácter definitivo el Informe de fiscalización de "La Contabilidad Electoral de las Elecciones al Parlamento Vasco del 13 de mayo de 2001", que figura como Anexo al presente Acuerdo.

Txostenaren ondorioak, HKEEren 1/1988 Legearen 13.2 artikuluan aurreikusitakoari jarraituz, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkari Ofizialean argitaratzeko xedatzea.

Disponer, de conformidad con lo previsto en el artículo 13.2 de la Ley 1/1988 del TVCP / HKEE, la publicación de sus conclusiones en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2001eko irailaren 28a.

Vitoria-Gasteiz, a 28 de septiembre de 2001.

HKEEren lehendakaria,
El Presidente del TVCP,
RAFAEL ITURRIAGA NIEVA.
RAFAEL ITURRIAGA NIEVA.
ERANSKINA
ANEXO
2001EKO MAIATZAREN 13KO EUSKO
INFORME DE FISCALIZACIÓN DE LA
LEGEBILTZARRERAKO HAUTESKUNDEEN
CONTABILIDAD ELECTORAL DE ELECCIONES
HAUTES-KONTABILITATEAREN FISKALIZAZIO TXOSTENA
AL PARLAMENTO VASCO DEL 13 DE MAYO

I.– SARRERA

I.– INTRODUCCIÓN

I.1.– LANAREN HELBURUAK ETA ZABALA

I.1.– OBJETIVOS Y ALCANCE DEL TRABAJO

Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen 5/1990 Legeari jarraiki, 15/1998 Legeak aldatzen duena (aurrerantzean ELHL), Herri-Kontuen Euskal Epaitegiak (HKEE) 2001eko maiatzaren 13an Eusko Legebiltzarrerako hauteskundeetan aulkia eskuratu zuten edo hautes-dirulaguntza aurreratzeko eskaria egin zuten kandidaturen sarrera eta gastuen kontabilitatea fiskalizatu du.

De acuerdo con la Ley 5/1990 de Elecciones al Parlamento Vasco modificada por la Ley 15/1998 (en adelante LEPV), el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas / Herri Kontuen Euskal Epaitegia (TVCP / HKEE) ha fiscalizado la contabilidad de ingresos y gastos de las candidaturas que obtuvieron escaños en las elecciones al Parlamento Vasco del 13 de mayo de 2001, o que solicitaron adelanto de la subvención electoral.

Indarreko arautegiaren arabera, fiskalizazio lanak ondotik adieraziko ditugunak egiaztatu ditu:

La fiscalización, de acuerdo con la normativa vigente, ha consistido en la verificación de los siguientes extremos:

1.– ELHLren 140. artikuluak hautes-sarrera eta –gastuen kontabilitatea aurkezteko moldeari buruz finkatzen dituen baldintzak betetzea.

1.– El cumplimiento de las condiciones que establece el artículo 140 de la LEPV sobre la forma de presentación de la contabilidad de ingresos y gastos electorales.

2.– Kandidaturek ireki edo gaitutako kontuak, hauteskunde batzordeari jakinarazitakoak, fondoak eskuratu eta hautes-gastuak ordaintzeko erabili direla egiaztatzea, ELHLren 141 eta 142.1 eta 2. artikuluek ezartzen dituzten zehaztapenak betez.

2.– La comprobación de que las cuentas abiertas o habilitadas, comunicadas a la Junta Electoral, han sido utilizadas por las candidaturas para la recaudación de fondos y el pago de gastos electorales, con las especificaciones que establecen los artículos 141 y 142.1 y 2 de la LEPV.

3.– Aurrez sortutako hautes-gastuak ordaintzeko irekitako kontuetako saldoen erabilera, botazio egunaz hurrengotik aurrera kontatuta 90 eguneko epearen barruan (ELHLren 142.3 artikulua).

3.– La disposición de los saldos de las cuentas abiertas para pagar gastos electorales previamente contraidos, dentro del plazo de 90 días siguientes al de la votación (artículo 142.3 de la LEPV).

4.– Norbanakoek egiten dituzten ekarpenetan, diru-ezarpena egiteko unean izen, helbide eta nortasun agiri nazionalaren edo pasaportearen egiaztagiria (ELHLren 143.1 artikulua) eta ekarpen horien banakako gehiengo muga betetzen dela egiaztatzea, 145.4 artikuluak zehazten duena eta 2001eko martxoaren 22ko Aginduan 1.515.000 pezetan gaurkotua dagoena.

4.– La evidencia, en las aportaciones de particulares del nombre, domicilio y número del documento nacional de identidad o pasaporte en el acto de la imposición (artículo 143.1 de la LEPV) y el cumplimiento del límite máximo individual de dichas aportaciones señalado en el artículo 145.4, actualizado en la Orden de 22 de marzo de 2001, en 1.515.000 de pesetas.

5.– Alderdiek hautes-prozesuari aurre egiteko erabilitako diru-baliabideen jatorria (ELHLren 143.3 artikulua).

5.– La procedencia de los recursos aportados por los partidos para sufragar el proceso electoral (artículo 143.3 de la LEPV).

6.– Hautes-kontuetara ondotik zehaztuko ditugunetatik ekarpenak egiteko debekua betetzen dela egiaztatu: zeinahi administrazio edo korporazio publikotatik; erakunde autonomo edo estatuaren meneko erakundeetatik; Estatuaren, autonomia erkidegoen, probintzien edo udalerrien jabetzako diren sektore publikoko enpresetatik; ekonomia mistoa duten enpresetatik; eta indarreko kontratu bitartez, administrazio publikoetakoren batentzat zerbitzuak eman edo horniketa zein obrak egiten dituzten enpresetatik (ELHLren 145.1 artikulua).

6.– El cumplimiento de la prohibición de aportar a las cuentas electorales fondos provenientes de cualquier administración o corporación pública, organismo autónomo o entidad paraestatal, de las empresas del sector público cuya titularidad corresponde al Estado, a las comunidades autónomas, a las provincias o a los municipios, y de las empresas de economía mixta, así como de las empresas que, mediante contrato vigente, prestan servicios o realizan suministros u obras para alguna de las administraciones públicas (artículo 145.1 de la LEPV).

7.– Atzerriko erakunde edo pertsonengandik, edo Autonomia Erkidegoaz kanpo bizilekua dutenengandik edo legez kanpoko jardueretatik etorritako ekarpenak hartzeko debekua bete dela egiaztatzea (ELHLren 145.2 eta 3 artikuluak).

7.– El cumplimiento de la prohibición de aportar fondos procedentes de entidades o personas extranjeras o con domicilio fuera de la Comunidad Autónoma o de actividades ilícitas (artículo 145.2 y 3 de la LEPV).

8.– Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan ordezkariak eskuratu zituzten kandidaturei Eusko Jaurlaritzak emandako hautes-dirulaguntzen aurrerakinetan gehieneko muga errespetatu dela egiaztatzea. Aurreratutako kopuruak ezin gaindituko du kandidatura horrek berak Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan eskuratutako dirulaguntzaren ehuneko hogeita hamarra (ELHLren 144.2 artikulua).

8.– El respeto del límite máximo en los adelantos de las subvenciones electorales concedidos por el Gobierno Vasco a las candidaturas que hubieran obtenido representantes en las últimas elecciones al Parlamento Vasco. La cantidad adelantada no podrá exceder del 30 por 100 de la subvención percibida por esa misma candidatura en las últimas elecciones al Parlamento Vasco (artículo 144.2 de la LEPV).

9.– Kandidaturek eskuratu dituzten emaitzen arabera dagokien bigarren aurrerakinaren zenbatekoa, dirulaguntzen zenbatekoaren %90aren pareko dena; kasua denean, aurreko ataleko aurrerakina murriztuz (ELHLren 144.7 artikulua).

9.– El importe del segundo adelanto, equivalente al 90 por 100 del importe de las subvenciones, que correspondan a las candidaturas en función de los resultados electorales por ellas obtenidas, descontado, en su caso, el anticipo del apartado anterior (artículo 144.7 de la LEPV).

10.– Hautes-gastuak egiaz hauteskundeak deitzen diren datatik hautagaiak izendatzen direnera arte egin direla egiaztatzea, ELHLren 146. artikuluak agindutakoaren arabera.

10.– La efectiva contratación de los gastos electorales en el periodo habilitado desde la fecha de convocatoria de elecciones hasta el de la proclamación de electos, en función de lo dispuesto en el artículo 146 de la LEPV.

11.– ELHLren 147. artikuluak agintzen du inongo alderdi, federakunde, koalizio edo kandidaturak ezingo dituela ezarritako mugak gaindituko dituzten hautes-gastuak egin. Barne Sailburuaren 2001eko martxoaren 27ko Aginduak kopuru hori 188.640.884 pezetan finkatzen du, Euskal Autonomia Erkidegoaren hiru hautes-barrutietan batean aurkezten diren haientzat. Honez gain, hautesleei propaganda, gutunazal eta papeleta edo hautes-publizitateko bestelako zeinahi elementuren igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako hautes-gastuak subentzionatzen dira, hautesle bakoitzeko hogeita zazpi pezeta ordainduz, dena delako kandidaturak zerrenda aurkeztu eta aulkia eskuratu duen hautes-barruti bakoitzean. Diruz lagundutako kopurua ez da ELHLren 147. artikuluan aurreikusten den mugaren barruan barne hartua egongo, beti ere atal honek erreferentziagai duen jarduera egiaz gauzatu izana justifikatzen bada (ELHLren 151.2 artikulua).

11.– El artículo 147 de la LEPV establece que ningún partido, federación, coalición o agrupación de electores podrá realizar gastos electorales que superen los límites que se establezcan. La Orden de 27 de marzo de 2001, del Consejero de Interior, fija esta cantidad en 188.640.884 pesetas, para aquellos que se presenten en el conjunto de las tres circunscripciones electorales de la Comunidad Autónoma Vasca. Además, se subvencionan los gastos electorales originados por el envío directo y personal a los electores de propaganda, sobres y papeletas o cualesquiera otros elementos de publicidad electoral, con veintisiete pesetas por elector en cada una de aquellas circunscripciones en las que la candidatura de referencia haya presentado lista y obtenido un escaño. La cantidad subvencionada no estará incluida dentro del límite previsto en el artículo 147 de la LEPV, siempre que se haya justificado la realización efectiva de la actividad a que se refiere este apartado (artículo 151.2 de la LEPV).

12.– Egindako gastuak justifikatu, kontularitza, merkataritza eta fiskalaritzako printzipio eta arauek finkatzen dituzten gutxieneko betekizunak osatuko dituzten agiri bitartez.

12.– La justificación de los gastos contraidos, mediante documentos que reúnan los requisitos mínimos que fijan los principios y normas contables, mercantiles y fiscales.

I.2.– XEDAPEN EZARGARRIAK

I.2.– DISPOSICIONES APLICABLES

* 5/1990 Legea, ekainaren 15ekoa, Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeei buruzkoa.

* Ley 5/1990, de 15 de junio, de Elecciones al Parlamento Vasco.

* 15/1998 Legea, ekainaren 19koa, 5/1990 Legea aldarazten duena, ekainaren 15ekoa, Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeei buruzkoa.

* Ley 15/1998, de 19 de junio, de modificación de la Ley 5/1990, de 15 de junio, de Elecciones al Parlamento Vasco.

* 6/2000 Legea, urriaren 4koa, 5/1990 Legea aldarazten duena, ekainaren 15ekoa, Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeei buruzkoa.

* Ley 6/2000, de 4 de octubre, de modificación de la Ley 5/1990, de 15 de junio, de Elecciones al Parlamento Vasco.

* 2/2001 Dekretua, martxoaren 19koa, Lehendakariarena, Eusko Legebiltzarra desegin eta hauteskundeak deitzen dituena.

* Decreto 2/2001, de 19 de marzo, del Lehendakari, por el que se disuelve el Parlamento Vasco y se convocan elecciones.

* 2001eko martxoaren 22ko Agindua, Ogasun eta Herri Administrazioko Sailburuarena, 5/1990 Legean bildutako kopuruak gaurkotzen dituena.

* Orden de 22 de marzo de 2001, de la Consejera de Hacienda y Administración Pública, sobre actualización de cuantías contenidas en la Ley 5/1990.

* 2001eko martxoaren 27ko Agindua, Barne Sailburuarena, 2001eko Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeetan hautes-gastuak mugatzeko ezarritako kopuruak finkatzen dituena.

* Orden de 27 de marzo de 2001, del Consejero de Interior, sobre la fijación de las cuantías establecidas para limitar los gastos electorales en las Elecciones al Parlamento Vasco de 2001.

* 2001eko maiatzaren 29ko Akordioa, Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordearena (AEHB), 2001eko maiatzaren 13an egindako Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen boto kontaketa orokorrari dagozkion emaitzak argitara ematea xedatzen duena.

* Acuerdo de 29 de mayo de 2001, de la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma (JECA), por el que se dispone la publicación de los resultados correspondientes al escrutinio general de las Elecciones al Parlamento Vasco celebradas el 13 de mayo de 2001.

I.3.– HAUTESKUNDE-EMAITZAK

I.3.– RESULTADOS ELECTORALES

Alderdi bakoitzak eskuratu behar dituen dirulaguntza publikoak zehazteko boto eta aulki zenbagarrien kopurua honako hau da:

El número de votos y de escaños computables para determinar las subvenciones públicas de cada una de las formaciones es:

EUSKAL

COMUNIDAD

ARABA GIPUZKOA BIZKAIA AUTONOMIA ERKIDEGOA

ÁLAVA GIPUZKOA BIZKAIA AUTÓNOMA VASCA

KANDIDATURA BOTOAK AULKIAK BOTOAK AULKIAK BOTOAK AULKIAK BOTOAK AULKIAK

CANDIDATURA VOTOS ESCAÑOS VOTOS ESCAÑOS VOTOS ESCAÑOS VOTOS ESCAÑOS

EAJ-PNV / EA 64.832 9 - - 335.945 12 400.777 21

EAJ-PNV / EA 64.832 9 - - 335.945 12 400.777 21

PP 62.737 9 82.792 4 181.404 6 326.933 19

PP 62.737 9 82.792 4 181.404 6 326.933 19

PSE-EE / PSOE 39.469 5 74.042 4 139.684 4 253.195 13

PSE-EE / PSOE 39.469 5 74.042 4 139.684 4 253.195 13

EAJ-PNV / EA / EA-NV - - 203.445 12 - - 203.445 12

EAJ-PNV / EA / EA-NV - - 203.445 12 - - 203.445 12

EH 11.836 1 69.409 4 61.894 2 143.139 7

EH 11.836 1 69.409 4 61.894 2 143.139 7

EB / IU 11.430 1 23.731 1 43.701 1 78.862 3

EB / IU 11.430 1 23.731 1 43.701 1 78.862 3

Gainerako taldeak 1.232 - 1.831 - 4.855 - 7.918 -

Resto candidaturas 1.232 - 1.831 - 4.855 - 7.918 -

GUZTIRA 191.536 25 455.250 25 767.483 25 1.414.269 75

TOTAL 191.536 25 455.250 25 767.483 25 1.414.269 75

Hauteskunde Erroldaren Bulegoaren arabera, hautesle-errolda honako hau izan da:

El censo de electores según la Oficina del Censo Electoral, ha sido:

LURRALDE EUSKAL HERRIKO ATZERRIKO ERROLDA

TERRITORIO RESIDENTES RESIDENTES CENSO

HISTORIKOA BIZTANLEAK BIZTANLEAK GUZTIRA

HISTÓRICO PAÍS VASCO EXTRANJERO TOTAL

ARABA 243.203 2.600 245.803

ÁLAVA 243.203 2.600 245.803

GIPUZKOA 573.953 11.796 585.749

GIPUZKOA 573.953 11.796 585.749

BIZKAIA 963.342 18.462 981.804

BIZKAIA 963.342 18.462 981.804

GUZTIRA 1.780.498 32.858 (*) 1.813.356

TOTAL 1.780.498 32.858 (*) 1.813.356

(*) Incluye 151 certificaciones censales específicas posteriores al período de rectificación electoral.

(*) Hautes-zuzenketarako aldiaz ondoko 151 berariazko errolda egiaztagiri barne hartzen ditu.

I.4.– LÍMITE MÁXIMO DE GASTOS

I.4.– GASTUETARAKO GEHIENEKO MUGA

Los gastos electorales por circunscripciones no podrán sobrepasar los siguientes importes:

Hauteskunde-barruti bakoitzaren araberako hautes-gastuek ezingo dituzte honako kopuru hauek gainditu:

Pesetas

Pezetak

ÁLAVA 40.906.788

ARABA 40.906.788

GIPUZKOA 61.667.507

GIPUZKOA 61.667.507

BIZKAIA 86.066.589

BIZKAIA 86.066.589

Para los partidos, federaciones, coaliciones o agrupaciones electorales, que se presenten en el conjunto de las tres circunscripciones electorales de la Comunidad Autónoma Vasca, el límite de gastos electorales será de 188.640.884 pesetas.

Euskal Autonomia Erkidegoaren hiru hauteskunde-barrutien multzoan aurkezten diren alderdi, federakunde, koalizio edo kandidaturei dagokienez, hauteskunde gastuen muga 188.640.884 pezetakoa izango da.

Las referencias a apartados explicativos indicadas en la opinión remiten a información adicional incluida en los anexos a las conclusiones, que se publican en la edición completa del Informe por el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

Iritziari buruzko sailean egiten diren atal argigarrien gaineko aipamenak, Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren Txostenaren argitaraldi osotuan kaleratu diren ondorioen eraskinetan barne-hartutako informazio gehigarriari dagozkio.

II.– CONCLUSIONES

II.– ONDORIOAK

II.1.– OPINIÓN

II.1.– IRITZIA

* La fiscalización de la contabilidad de los partidos políticos no corresponde al TVCP / HKEE, sino al Tribunal de Cuentas (del Estado). Por lo tanto, el TVCP / HKEE no ha verificado la posible existencia de gastos electorales no registrados en las contabilidades presentadas, ni si pudieran haberse canalizado a través de la contabilidad de los partidos políticos ingresos que incumplieran las prohibiciones o limitaciones legales.

* Alderdi politikoen kontabilitatea fiskalizatzea ez da HKEEren egitekoa, Kontuen Epaitegiarena baizik (Estatukoa). Hau dela eta, HKEEk ez du egiaztatu aurkeztutako kontabilitateetan erregistratu gabeko hautes-gasturik ote dagoen; ezta, alderdi politikoen kontabilitatearen bitartez legezko debeku edo mugak urratzen dituzten dirusarrerak bideratu ote diren.

* No ha sido posible verificar la existencia de aportaciones en especie.

* Ezin egiaztatu izan dugu gauzazko ekarpenik egin ote den.

* El artículo 142.3 de la LEPV dispone que todos los gastos electorales deben ser pagados en los 90 días siguientes al de las elecciones. Como el plazo de presentación de las contabilidades es de 60 días, el TVCP / HKEE no ha dispuesto de información sobre la realización de los pagos realizados en los 30 días posteriores.

* ELHLren 142.3 artikuluak xedatzen du hauteskunde gastu guztiak hauteskunde ondoko 90 egunen barruan ordaindu beharko direla. Kontabilitateak aurkezteko epea 60 egunekoa denez gero, HKEEk ez du ondoko 30 egunetan egindako ordainketei buruzko informaziorik eskuratu.

* Tampoco ha sido posible verificar la procedencia de los fondos necesarios para hacer frente a los pagos pendientes a la fecha de presentación de las contabilidades.

* Orobat, ezin egiaztatu izan dugu kontabilitateak aurkeztu diren datan zorretan zeuden ordaintzekoei aurre egiteko beharrezko izan diren dirufondoen jatorria.

En opinión de este Tribunal, excepto por los efectos que pudieran derivarse de las limitaciones al alcance del trabajo citadas en los párrafos anteriores, las cuentas electorales presentadas por las candidaturas reflejan adecuadamente los ingresos y gastos declarados y han cumplido las disposiciones legales aplicables descritas en el apartado I.2.

Epaitegi honen iritzia da, aurreko lerroarteetan aipatutako lanaren zabalak izan dituen mugetatik erator zitezkeen ondorioak alde batera utzita, kandidaturek aurkeztutako hautes-kontuek zuzentasunez islatzen dituztela aitortutako sarrera eta gastuak eta I.2 atalean zerrendaratutako legezko xedapen ezargarriak bete dituztela.

Se propone a la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma del País Vasco que se consideren como definitivos los límites máximos de las subvenciones públicas calculados en el apartado II.2, y por consiguiente, se consideren como definitivas las subvenciones públicas pendientes de percibir estimadas en el apartado II.3.

Euskal Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordeari proposatzen zaio behin-betikotzat hartzea III.2 atalean kalkulatutako dirulaguntza publikoen gehieneko mugak eta honenbestez, behin-betikotzat hartzeko II.3 atalean balioetsitako jasotzeko dauden dirulaguntza publikoak.

II.2.– SUBVENCIÓN PÚBLICA

II.2.– DIRULAGUNTZA PUBLIKOA

La subvención de los gastos electorales se realiza por la Comunidad Autónoma del País Vasco de acuerdo con el artículo 151.1 de la LEPV, modificado por la Orden de 22 de marzo de 2001:

Hautes-gastuen dirulaguntza Euskal Autonomia Erkidegoak ELHLren 151.1 artikuluari jarraiki egiten du, 2001eko martxoaren 22ko Agindu bitartez aldatutakoa.

a.– Tres millones doscientas cuarenta y tres mil pesetas (3.243.000 pesetas) por cada escaño obtenido en el Parlamento Vasco.

a.– Hiru milioi berrehun eta berrogeita hiru mila pezeta (3.243.000) Eusko Legebiltzarrean eskuratutako aulki bakoitzagatik.

b.– Ciento ocho pesetas (108 pesetas) por cada uno de los votos obtenidos por cada candidatura, siempre que al menos uno de sus miembros haya obtenido escaño en la circunscripción correspondiente.

b.– Ehun eta zortzi pezeta (108 pezeta) kandidatura bakoitzak eskuratutako boto bakoitzagatik, beti ere, gutxienez kide batek dagokion hautes-barrutian aulkia eskuratu badu.

c.– Cinco millones cuatrocientas cinco mil pesetas (5.405.000 pesetas) por circunscripción electoral, a quienes obtengan al menos un escaño por circunscripción electoral.

c.– Bost milioi laurehun eta bost mila pezeta (5.405.000 pezeta) hauteskunde barruti bakoitzeko, gutxienez aulki bat eskuratzen dutenei hauteskunde barruti bakoitzeko.

Además de las subvenciones anteriores, se subvencionarán los gastos electorales originados por el envío directo y personal a los electores de propaganda, sobres y papeletas o cualesquiera otros elementos de publicidad electoral, con veintisiete pesetas (27 pesetas) por elector en cada una de aquellas circunscripciones en las que la candidatura de referencia haya presentado lista y hubiera obtenido un escaño. La cantidad subvencionada no estará dentro del límite previsto en el artículo 147 de la LEPV, siempre que se haya justificado la realización efectiva de la actividad a que se refiere este apartado.

Aurreko dirulaguntzez gain, hautesleei propaganda, gutunazal eta papeleta edo hautes-publizitateko bestelako zeinahi elementuren igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako hautes-gastuak subentzionatuko dira, hautesle bakoitzeko hogeita zazpi pezeta (27 pezeta) ordainduz, dena delako kandidaturak zerrenda aurkeztu eta aulkia eskuratu duen hautes-barruti bakoitzean. Diruz lagundutako kopurua ez da ELHLren 147. artikuluan aurreikusten den mugaren barruan barne hartua egongo, beti ere atal honek erreferentziagai duen jarduera egiaz gauzatu izana justifikatzen bada.

El importe de las subvenciones electorales correspondientes a cada grupo político no puede sobrepasar la cifra de gastos electorales declarados justificados por el TVCP / HKEE (art. 151.4 de la LEPV).

Talde politiko bakoitzari dagozkion hautes-dirulaguntzen zenbatekoak ezin gaindituko du HKEEk justifikatutzat aitortutako hautes-gastuen kopurua (ELHLren 151.4 artikulua).

Subvención gastos electorales

Hauteskunde gastuetarako dirulaguntza

La aplicación de las reglas precedentes a los resultados electorales señalados da lugar a la siguiente distribución de los límites máximos de las subvenciones públicas:

Aurrez adierazitako arauak aipatu ditugun hautes-emaitzetara egokitzearen ondorioz, dirulaguntza publikoen gehiengo mugak era honetara banatu dira:

SUBVENCIÓN GASTOS ELECTORALES Pesetas

HAUTESKUNDE GASTUEN DIRULAGUNTZA Pezetak

CANDIDATURA ESCAÑOS VOTOS REPRESENTACIÓN TOTAL

KANDIDATURA AULKIAK BOTOAK ORDEZKARITZA GUZTIRA

EAJ-PNV / EA 68.103.000 43.283.916 10.810.000 122.196.916

EAJ-PNV / EA 68.103.000 43.283.916 10.810.000 122.196.916

PP 61.617.000 35.308.764 16.215.000 113.140.764

PP 61.617.000 35.308.764 16.215.000 113.140.764

PSE-EE 42.159.000 27.345.060 16.215.000 85.719.060

PSE-EE 42.159.000 27.345.060 16.215.000 85.719.060

EAJ-PNV / EA / EA-NV 38.916.000 21.972.060 5.405.000 66.293.060

EAJ-PNV / EA / EA-NV 38.916.000 21.972.060 5.405.000 66.293.060

EH 22.701.000 15.459.012 16.215.000 54.375.012

EH 22.701.000 15.459.012 16.215.000 54.375.012

EB-IU 9.729.000 8.517.096 16.215.000 34.461.096

EB-IU 9.729.000 8.517.096 16.215.000 34.461.096

TOTAL 243.225.000 151.885.908 81.075.000 476.185.908

GUZTIRA 243.225.000 151.885.908 81.075.000 476.185.908

Sobre la aplicación de la norma hay que destacar:

Arauaren aplikazioaz zera aipatu behar da:

a) Todas las candidaturas señaladas en el cuadro anterior, excepto EAJ-PNV / EA y EAJ-PNV / EA / EA-NV, se han presentado en los tres Territorios Históricos.

a) Aurreko taulan jaso diren kandidatura guztiak, EAJ-PNV / EA eta EAJ-PNV / EA / EA-NV izan ezik, hiru Lurralde Historikoetan aurkeztu dira.

b) Los gastos electorales declarados por todas las candidaturas, excepto los de EAJ-PNV / EA / EA-NV, superan el límite total de la subvención máxima.

b) Kandidatura guztiek aitortu dituzten hauteskunde gastuek gehiengo dirulaguntzaren guztizko muga gainditzen dute, EAJ-PNV / EA / EA-NVrenak izan ezik.

Subvención por envío directo y personal a los electores

Hautesleei igorpen zuzen eta pertsonala egiteagatik dirulaguntza

La interpretación del art. 151.2 anteriormente señalado fue tratada por la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma, en su reunión celebrada el día 11 de septiembre de 1998 adoptando el siguiente acuerdo:

Aurrez aipatu dugun 151.2 artikuluaren interpretazioa, Euskal Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordeak aztertu zuen 1998ko irailaren 11n egindako bileran; hona hemen hartutako akordioa:

"El artículo 151.2 de la Ley 5/1990, de Elecciones al Parlamento Vasco, conforme a la redacción dada por la Ley de Reforma 15/1998, de 19 de junio, está sin duda inspirado en los artículos 175.3 y 193.3 de la LOREG, sobre los que la Junta Electoral Central se ha pronunciado en distintas ocasiones. Conforme a la doctrina de la JEC:

"Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeen 5/1990 Legearen 151.2 artikuluak, ekainaren 19ko 15/1998 Erreforma Legeak emandako erredakzioari jarraiki, zalantzarik gabe LOREGaren 175.3 eta 193.3 artikuluak ditu oinarri, zeinen gainean Hauteskunde Batzorde Nagusia hainbatetan aritu den. HBNren iritziaren arabera:

* La subvención por elector debe entenderse por elector al que haya hecho el envío de propaganda electoral.

* Hautesle bakoitzeko ematen den dirulaguntza ulertu behar da, hauteskunde propaganda igorri zaion hautesle bakoitzeko.

* El envío directo y personal de propaganda y publicidad electoral puede ser llevado a cabo por correo o por otro medio, siempre que pueda acreditarse el envío efectivo por cualquier medio suficiente en Derecho. En cuanto a la justificación, deberá aportarse bien factura o facturas de la empresa o empresas que se contraten, bien del Servicio de Correos, bien cualquier otro medio documental suficiente en Derecho, en el que conste la realización de estas actividades, haciendo siempre constar el número de envíos efectivos.

* Hauteskunde propaganda eta publizitatearen igorpen zuzen eta pertsonala postaz nahiz beste bide batez egin daiteke, beti ere igorpena Zuzenbidean behar hainbateko den zeinahi bidez gauzatu dela egiazta badaiteke. Justifikazioari dagokionez, kontratatzen diren enpresa edo enpresen ordainagiria(k) aurkeztu beharko dira, bai Posta Zerbitzuarena, bai Zuzenbidean behar hainbateko den beste edozein agiri bidezko baliabide ere, jarduera hauek egin direla jasoko duena, beti gauzatutako igorpen kopurua adiraziz.

* Cabe asimismo como medio documental suficiente en Derecho para acreditar la realización del mailing la certificación expedida por los Secretarios de organización y finanzas de una formación política, en la que conste el número de envíos efectivos a electores de la circunscripción o circunscripciones correspondientes cuando se ha hecho el envío con los medios propios de la entidad política".

* Orobat, igorpena egin dela egiaztatzeko Zuzenbidean behar hainbateko den agiri bidezko baliabide modura baliagarri da talde politiko bateko antolakuntza eta finantza Idazkariek jaulkitako egiaztagiria; bertan azaldu beharko da dagokion barrutiko edo barrutietako hautesleei egiaz egindako igorpen kopurua, igorpena entitate politikoaren beraren baliabideekin egin denean."

La aplicación de los anteriores acuerdos, ha sido confirmada por el TVCP mediante los comunicados aportados por los partidos, que han sido contrastados con los justificantes de gasto o con la certificación expedida por los Secretarios de organización y finanzas en aquellos casos en los que el envío se ha realizado con los medios propios de la entidad política.

Aurreko akordio horiek ezarri direla egiaztatu du HKEEk alderdiek aurkeztutako jakinarazpenen bitartez; hauek gastuaren justifikantearekin edota antolakuntza eta finantza Idazkariek jaulkitako egiaztagiriarekin –igorpena talde politikoaren beraren baliabideak erabilita egin den kasuetan- alderatu dira.

El número de envíos directos realizados por cada candidatura en las circunscripciones en las que han obtenido al menos un escaño y la subvención máxima aplicable es:

Kandidatura bakoitzak gutxienez aulki bat eskuratu duten barrutietan egindako igorpen zuzenen kopurua eta eman dakiekeen gehieneko dirulaguntza honako hau izan da:

SUBVENCIÓN ENVÍO DIRECTO

IGORPEN ZUZENARI EMANDAKO DIRULAGUNTZA

NÚMERO SUBVENCIÓN

IGORPEN DIRULAG.

CANDIDATURA ENVÍOS APLICABLE

KANDIDATURA KOPURUA EZARGARRIA

EAJ-PNV / EA 1.227.518 33.142.986

EAJ-PNV / EA 1.227.518 33.142.986

PP 1.813.205 48.956.535

PP 1.813.205 48.956.535

PSE-EE 1.780.336 48.069.072

PSE-EE 1.780.336 48.069.072

EAJ-PNV / EA / EA-NV 585.687 15.813.549

EAJ-PNV / EA / EA-NV 585.687 15.813.549

EH 1.780.336 48.069.072

EH 1.780.336 48.069.072

EB-IU 1.813.205 48.956.535

EB-IU 1.813.205 48.956.535

TOTAL 243.007.749

GUZTIRA 243.007.749

Subvención total

Dirulaguntza guztira

Corresponde a cada candidatura:

Kandidatura bakoitzari dagokio:

SUBVENCIÓN TOTAL Pesetas

DIRULAGUNTZA GUZTIRA Pezetak

SUBVENCIÓN SUBVENCIÓN SUBVENCIÓN

GASTUETARAKO IGORPEN ZU- DIRULAGUNTZA

CANDIDATURA GASTOS ENVÍO DIRECTO TOTAL

KANDIDATURA DIRULAGUNTZA ZEN. DIRULAG. GUZTIRA

EAJ-PNV / EA 122.196.916 33.142.986 155.339.902

EAJ-PNV / EA 122.196.916 33.142.986 155.339.902

PP 113.140.764 48.956.535 162.097.299

PP 113.140.764 48.956.535 162.097.299

PSE-EE 85.719.060 48.069.072 133.788.132

PSE-EE 85.719.060 48.069.072 133.788.132

EAJ-PNV / EA / EA-NV 57.728.764 15.813.549 73.542.313

EAJ-PNV / EA / EA-NV 57.728.764 15.813.549 73.542.313

EH 54.375.012 48.069.072 102.444.084

EH 54.375.012 48.069.072 102.444.084

EB-IU 34.461.096 48.956.535 83.417.631

EB-IU 34.461.096 48.956.535 83.417.631

TOTAL 467.621.612 243.007.749 710.629.361

GUZTIRA 467.621.612 243.007.749 710.629.361

II.3.– ADELANTOS DE SUBVENCIONES Y SUBVENCIONES PENDIENTES DE RECIBIR

II.3.– DIRULAGUNTZEN AURRERAKINAK ETA JASOTZEKO DAUDEN DIRULAGUNTZAK

El apartado 2 del artículo 144 de la Ley de Elecciones al Parlamento Vasco dispone que "El Gobierno Vasco concederá adelantos de las subvenciones electorales a los partidos políticos, federaciones, coaliciones o agrupaciones electorales que hubieran obtenido representantes en las últimas elecciones al Parlamento Vasco. La cantidad adelantada no podrá exceder del 30 por 100 de la subvención percibida por el mismo partido político, federación, coalición o agrupación electoral en las últimas elecciones al Parlamento Vasco".

Eusko Legebiltzarrerako Legearen 144. artikuluaren 2. atalak xedatzen du "Eusko Jaurlaritzak hautes-dirulaguntzen aurrerakinak emango dizkiela Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan ordezkariak eskuratu dituzten alderdi politiko, federakunde, koalizio edo kandidaturei. Aurreratutako kopuruak ezin gaindituko du talde poitiko, federakunde, koalizio edo kandidatura horrek berak Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan eskuratutako dirulaguntzaren ehuneko hogeita hamarra".

El apartado 7 del artículo 144 señala que después de celebradas las elecciones, y en el plazo de quince días a contar desde la finalización del periodo para la presentación de la contabilidad electoral ante la Junta Electoral de la Comunidad Autónoma, el Departamento responsable de Hacienda entregará a los administradores generales en calidad de segundo adelanto el equivalente al 90 por 100 del importe de las subvenciones que correspondan a las candidaturas en función de los resultados electorales por ellas obtenidas, descontado, en su caso, el anticipo a que se refiere el párrafo anterior.

144. artikuluaren 7. atalak esaten du hauteskundeak egin ondoren eta hamabost eguneko epean, Autonomia Erkidegoaren Hauteskunde Batzordearen aurrean hautes-kontabilitatea aurkezteko aldia amaitzen denetik aurrera kontatuta, Ogasunaren ardura duen Departamentuak administratzaile orokorrei emango diela bigarren aurrerakin modura kandidaturei eskuratutako hauteskunde emaitzen arabera dagozkien dirulaguntzen zenbatekoaren %90aren baliokidea, kasua balitz, aurreko lerroarteak aipagai duen aurrerakina murriztuz.

El límite máximo de la subvención pública, los adelantos de subvenciones y las subvenciones públicas pendientes de recibir para cada una de los partidos políticos y coaliciones electorales que obtuvieron representación en las Elecciones de 13 de mayo de 2001 son:

Hona hemen 2001eko maiatzaren 13ko hauteskundeetan ordezkaritza eskuratu zuten alderdi politiko eta hautes-koalizio bakoitzari dagokionez dirulaguntza publikoaren gehieneko muga, dirulaguntzen aurrerakinak eta jasotzeko dituzten dirulaguntza publikoak:

SUBVENCIÓN Pesetas

DIRULAGUNTZA Pezetak

LÍMITE PRIMER SEGUNDO SUBVENCIÓN

DIRULAGUNTZ. LEHENENGO BIGARREN JASOTZEKO

CANDIDATURA SUBVENCIÓN ANTICIPO ANTICIPO (*) PENDIENTE

KANDIDATURA MUGA AURRERAKINA AURRERAKINA (*) DIRULAGUN.

EAJ-PNV / EA 155.339.902 49.093.895 90.714.155 15.531.852

EAJ-PNV / EA 155.339.902 49.093.895 90.714.155 15.531.852

PP 162.097.299 40.113.210 105.778.028 16.206.061

PP 162.097.299 40.113.210 105.778.028 16.206.061

PSE-EE 133.788.132 37.359.585 82.829.257 13.599.290

PSE-EE 133.788.132 37.359.585 82.829.257 13.599.290

EAJ-PNV / EA / EA-NV 73.542.313 25.098.693 44.901.307 3.542.313

EAJ-PNV / EA / EA-NV 73.542.313 25.098.693 44.901.307 3.542.313

EH 102.444.084 37.282.988 55.719.074 9.442.022

EH 102.444.084 37.282.988 55.719.074 9.442.022

EB-IU 83.417.631 15.505.845 59.573.692 8.338.094

EB-IU 83.417.631 15.505.845 59.573.692 8.338.094

TOTAL 710.629.361 204.454.216 439.515.513 66.659.632

GUZTIRA 710.629.361 204.454.216 439.515.513 66.659.632

(*) No incluido en las contabilidades electorales por ser posterior a la remisión de éstas.

(*) Hautes-kontabilitateetan jaso gabea, hauek igorri ondorengoa izateagatik.

III.– RECOMENDACIONES

III.– GOMENDIOAK

III.1.– GASTOS POR ENVÍO DIRECTO

III.1.– ZUZENEKO IGORPENAK ERAGINDAKO GASTUAK

El artículo 151.2 señala que "además, se subvencionan, los gastos electorales por el envío directo y personal a los electores de propaganda, sobres y papeletas o cualesquiera otros elementos de publicidad, con veintisiete pesetas por elector en cada una de aquellas circunscripciones en las que la candidatura de referencia haya presentado lista y obtenido un escaño. La cantidad subvencionada no estará dentro del límite del artículo 147 de la LEPV".

151.2 atalak adierazten du "horrez gain, hautesleei propaganda, gutunazal eta papeletak edo hautes-publizitateko bestelako elementuak zuzenean eta pertsonalki igortzeak eragindako hautes-gastuak ere diruz lagunduko dira; halaxe, erreferentziagai den kandidaturak zerrenda aurkeztu eta aulkia eskuratu duen barrutietako bakoitzean, hautesle bakoitzeko hogeita zazpi pezeta ordainduko dira. Diruz lagundutako kopurua ez da ELHLren 147. atalak aurreikusten duen muga barruan jasoa egongo".

La interpretación de este artículo fue tratada por la JECA, en su reunión celebrada el 11 de setiembre de 1998, y cuyos acuerdos se describen en el apartado II.2.

Atal honen interpretazioa Autonomia Erkidegoko Hauteskunde Batzordeak (AEHB) 1998ko irailaren 11n egindako bileran aztertu zuen; hortik eratorritako akordioak II.2 atalean azaldu ditugu.

Si bien en el acuerdo adoptado se describe qué ha de considerarse subvención por elector y cómo han de justificarse estos gastos, no se describe suficientemente qué gastos han de imputarse, en especial cuando el gasto se realiza con medios propios, como pueden ser:

Hartutako akordioan azaltzen bada ere zer den hautesleko dirulaguntza eta nola justifikatu behar diren gastu horiek, ez da behar hainbat deskribatzen zein gastu egotzi behar diren, batik bat, gastua berezko baliabideekin egiten bada, esate baterako:

* Dietas y gastos de viaje necesarios.

* Beharrezko dieta eta bidai gastuak.

* Comidas.

* Bazkariak.

* Personal imputable a envíos directos.

* Zuzeneko igorpenetarako langileria.

* Producción de bocetos para publicidad.

* Publizitaterako zirriborroak sortzea.

* Fotos a candidatos, etc.

* Hautagaiei argazkiak, e.a.

Los gastos a imputar a este concepto, que están afectos a una subvención específica, deben ser objeto de una regulación más precisa que evite la actual indeterminación.

Kontzeptu honek biltzen dituen gastuak, berariazko dirulaguntza bati atxikiak daudenak, zehatzago arautu behar dira, egungo zehazgabetasuna gaindituz.

III.2.– LÍMITE MÁXIMO DE GASTOS

III.2.– GASTUEN GEHIENEKO MUGA

El artículo 147 de la LEPV regula el límite máximo de gastos electorales, que es actualizado para cada elección por ordenes del Consejero de Interior; éstas fijaron el límite máximo en 174.046.595 y 188.640.884 pesetas para las elecciones celebradas en 1998 y 2001 respectivamente, lo que representa un incremento del 8%. La nueva redacción dada a la LEPV por el artículo 151.2 señala que los gastos por envío directo y personal no se incluirán dentro de este límite.

ELHLren 147. atalak hautes-gastuen gehieneko muga arautzen du eta hauteskunde bakoitzean Barne Sailburuak emandako agindu bitartez eguneratu egiten da; 1998 eta 2001ean egin ziren hauteskundeetarako gehieneko muga, hurrenez hurren, 174.046.595 eta 188.640.884 pezetakoa izan zen; honek %8ko igoera egiten du. Hala eta guztiz ere, ELHLri eman zaion idazketa berriaren arabera, 151.2 atalak agintzen du igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako gastuak ez direla muga honen eraginpean egongo.

Se recomienda la limitación de la totalidad de los gastos a realizar por las candidaturas para cada elección, independientemente del concepto al que se destine.

ANEXO

Kandidaturek egin behar dituzten gastu guztiak hauteskunde bakoitzerako Barne Sailburuak finkatzen dituen mugetara biltzea gomendatzen dugu, zein kontzeptutarako erabiltzen den alde batera utzita.

A.1.– CUENTAS ELECTORALES

ERANSKINA

E.1.– HAUTESKUNDE KONTUAK

Las contabilidades electorales que a continuación se presentan son las remitidas por las candidaturas, habiendo desglosado únicamente los gastos por envío directo y personal de publicidad (mailing) en aquellas candidaturas que en sus cuentas no lo presentan separado. Hay que señalar que no son homogéneas en la distribución de los gastos entre los diferentes conceptos.

Ondotik erakutsiko ditugun hautes-kontabilitateak kandidaturek igorritakoak dira; euren kontuetan publizitatearen igorpen zuzen eta pertsonalak eragindako gastuak bereizirik azaldu ez dituzten kandidaturetan, banatu egin ditugu. Orobat, kontzeptu ezberdinen arteko gastuen banaketa ez dutela modu berean egiten adierazi behar dugu.

A.1.1.– COALICIÓN EAJ-PNV / EA

E.1.1.– EAJ-PNV / EA KOALIZIOA

La contabilidad electoral a fecha 9 de julio de 2001 es la siguiente:

Pesetas

Gtos. envío directo y personal (mailing) 50.137.061 Anticipo de la subvención 49.093.895
Publicidad y propaganda 74.110.781 Aportación de partidos 31.445.675
Alquiler de locales 1.601.520
Remuneraciones al personal 3.231.000
Transportes y desplazamientos 3.037.605
Gastos financieros 148.034
Gastos varios 28.377.698
GASTOS 160.643.699 INGRESOS 80.539.570
Tesorería 485.081 Acreedores 80.589.210
161.128.780 161.128.780

2001eko uztailaren 9an hautes-kontabilitatea honako hau da:

A.1.2.– PARTIDO POPULAR (PP)

Pezetak

Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 50.137.061 Dirulaguntzaren aurrerakina 49.093.895
Publizitatea etapropaganda 74.110.781 Alderdien ekarpena 31.445.675
Aretoen alokairua 1.601.520
Langileei ordainsariak 3.231.000
Garraio eta desplazamenduak 3.037.605
Finantza gastuak 148.034
Askotariko gastuak 28.377.698
GASTUAK 160.643.699 SARRERAK 80.539.570
Diruzaintza 485.081 Hartzekodunak 80.589.210
161.128.780 161.128.780

E.1.2.– ALDERDI POPULARRA (PP)

La contabilidad electoral a fecha 11 de julio de 2001 es la siguiente:

Pesetas

Gtos. envío directo y personal (mailing) 49.728.423 Anticipo de la subvención 40.113.210
Publicidad y propaganda 112.433.694 Subvención pendiente recibir 121.988.166
Transportes y desplazamientos 1.430.677 Aportación del partido 46.585.080
Gastos financieros 4.379.230 Créditos bancarios a corto plazo 149.891.260
Gastos varios 66.309.186
GASTOS 234.281.210 INGRESOS 358.577.716
Tesorería 4.645.840 Acreedores por intereses 2.337.500
Deudores 121.988.166
360.915.216 360.915.216

2001eko uztailaren 11n hautes-kontabilitatea honako hau da:

A.1.3.– PARTIDO SOCIALISTA DE EUSKADI-EUSKADIKO EZKERRA (PSE-EE)

Pezetak

Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 49.728.423 Dirulaguntzaren aurrerakina 40.113.210
Publizitatea eta propaganda 112.433.694 Jasotzeko dagoen aurrerakina 121.988.166
Garraio eta desplazamenduak 1.430.677 Alderdiaren ekarpena 46.585.080
Finantza gastuak 4.379.230 Epe motzera banku kredituak 149.891.260
Askotariko gastuak 66.309.186
GASTUAK 234.281.210 SARRERAK 358.577.716
Diruzaintza 4.645.840 Interesengatiko hartzekodunak 2.337.500
Zordunak 121.988.166
360.915.216 360.915.216

E.1.3.– EUSKADIKO ALDERDI SOZIALISTA-EUSKADIKO EZKERRA (PSE-EE)

Presenta una contabilidad para el envío directo y personal (mailing) y otra para el resto de los gastos. La consolidación de éstas a fecha 11 de julio de 2001 es la siguiente:

Igorpen zuzen eta pertsonalerako (mailing) kontabilitate bat aurkezten du eta beste bat gainerako gastuetarako. 2001eko uztailaren 11n horien baterakuntza honako hau da:

Gtos. envío directo y personal (mailing) 48.399.745 Anticipo de la subvención 37.359.583

Pesetas

Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 48.399.745 Dirulaguntzaren aurrerakina 37.359.583

Publicidad y propaganda 96.519.251 Subvención pendiente recibir 96.182.731

Publizitatea eta propaganda 96.519.251 Jasotzeko dagoen aurrerakina 96.182.731

Alquiler de locales (salones) 1.188.089 Aportación del partido 37.500.000

Aretoen alokairua 1.188.089 Alderdiaren ekarpena 37.500.000

Transportes y desplazamientos 15.444.121 Créditos bancarios a corto plazo 95.000.000

Garraio eta desplazamenduak 15.444.121 Epe motzera banku kredituak 95.000.000

Gastos financieros 1.330.648

Finantza gastuak 1.330.648

Gastos varios 21.073.420

Askotariko gastuak 21.073.420

GASTOS 183.955.274 INGRESOS 266.042.314

GASTUAK 183.955.274 SARRERAK 266.042.314

Tesorería 1.979.583 Acreedores 16.075.274

Diruzaintza 1.979.583 Hartzekodunak 16.075.274

Deudores 96.182.731

Zordunak 96.182.731

282.117.588 282.117.588

282.117.588 282.117.588

A.1.4 COALICIÓN EAJ – PNV / EA / EUZKO ABERTZALEAK (EAJ-PNV / EA / EA-NV)

E.1.4.– EUSKO ALDERDI JELTZALEA / EUSKO ALKARTASUNA / EUSKO ABERTZALEAK KOALIZIOA (EAJ-PNV/ EA / EA-NV)

La contabilidad electoral a fecha 9 de julio de 2001 es la siguiente:

2001eko uztailaren 9an hautes-kontabilitatea honako hau da:

Pesetas

Pesetas

Gtos. envío directo y personal (mailing) 28.163.019 Anticipo de la subvención 25.098.693

Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 28.163.019 Dirulaguntzaren aurrerakina 25.098.693

Publicidad y propaganda 33.422.215 Aportación de partidos 9.500.000

Publizitatea eta propaganda 33.422.215 Alderdien ekarpena 9.500.000

Alquiler de locales 126.000

Aretoen alokairua 126.000

Remuneraciones al personal 2.070.000

Langileei ordainsariak 2.070.000

Transportes y desplazamientos 1.402.566

Garraio eta desplazamenduak 1.402.566

Gastos financieros 83.349

Finantza gastuak 83.349

Gastos varios 8.275.164

Askotariko gastuak 8.275.164

GASTOS 73.542.313 INGRESOS 34.598.693

GASTUAK 73.542.313 SARRERAK 34.598.693

Tesorería 23.120 Acreedores 38.966.740

Diruzaintza 23.120 Hartzekodunak 38.966.740

73.565.433 73.565.433

73.565.433 73.565.433

A.1.5.– EUSKAL HERRITARROK (EH)

E.1.5.– EUSKAL HERRITARROK (EH)

La contabilidad electoral a fecha 6 de julio de 2001 es la siguiente:

2001eko uztailaren 6an hautes-kontabilitatea honako hau da:

Pesetas

Pesetas

Gtos. envío directo y personal (mailing) 51.042.555 Anticipo de la subvención 37.282.988

Igorp. zuzen eta perts. gast. (mail.) 51.042.555 Dirulaguntzaren aurrerakina 37.282.988

Publicidad y propaganda 33.991.269 Aportación del partido 25.000.000

Publizitatea eta propaganda 33.991.269 Alderdien ekarpena 25.000.000

Alquiler de locales (salones) 2.088.967 Préstamos bancarios a corto plazo 19.962.231

Aretoen alokairua 2.088.967 Epe motzera banku maileguak 19.962.231

Remuneraciones al personal 941.136 Ingresos financieros: intereses 6.087

Langileei ordainsariak 941.136 Finantza sarrerak: interesak 6.087

Transportes y desplazamientos 2.389.112

Garraio eta desplazamenduak 2.389.112

Gastos financieros 139.975

Finantza gastuak 139.975

Gastos varios 21.258.169

Askotariko gastuak 21.258.169

GASTOS 111.851.183 INGRESOS 82.251.306

GASTUAK 111.851.183 SARRERAK 82.251.306

Tesorería 8.716.970 Acreedores 38.322.547

Diruzaintza 8.716.970 Hartzekodunak 38.322.547

Fianzas 5.700

Fidantzak 5.700

120.573.853 120.573.853

120.573.853 120.573.853

A.1.6.– IZQUIERDA UNIDA-EZKER BATUA (EB-IU)

E.1.6.– IZQUIERDA UNIDA-EZKER BATUA (EB-IU)

La contabilidad electoral a fecha de 11 julio de 2001 es la siguiente:

2001eko uztailaren 11n hautes-kontabilitatea honako hau da:

Gtos. envío directo y personal (mailing) 49.296.550 Anticipo de la subvención 15.505.845

Pesetas

Publicidad y propaganda 37.106.946 Subvención pendiente recibir 67.915.863

Igorp. zuzen eta perts. gast. (mailing) 49.296.550 Dirulaguntzaren aurrerakina 15.505.845

Transportes y desplazamientos 980.426 Aportación del partido 42.912.928

Publizitatea eta propaganda 37.106.946 Jasotzeko dagoen aurrerakina 67.915.863

Gastos financieros 797.381 Créditos bancarios a corto plazo 33.958.474

Garraio eta desplazamenduak 980.426 Alderdien ekarpena 42.912.928

Gastos varios 3.971.520 Otros Ingresos 2.000

Finantza gastuak 797.381 Epe motzera banku kredituak 33.958.474

GASTOS 92.152.823 INGRESOS 160.295.110

Askotariko gastuak 3.971.520 Bestelako sarrerak 2.000

Tesorería 637.665 Acreedores 36.000

GASTUAK 92.152.823 SARRERAK 160.295.110

Deudores 67.915.863 Acreedores por intereses 375.241

Diruzaintza 637.665 Hartzekodunak 36.000

160.706.351 160.706.351

Zordunak 67.915.863 Interesengatiko hartzekodunak 375.241

160.706.351 160.706.351


Azterketa dokumentala


Análisis documental