Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico
EBAZPENA, 2000ko uztailaren 4koa, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Errektoregoarena, «Irakaslea, Heziketa Fisikoa berezitasuna» titulaziora zuzendutako ikasketa-plan aldatuaren homologazioa argitaratzeko agindua emateko dena. UPV/EHUren Vitoria-Gasteizeko Irakasleen Unibertsitate Eskolan irakatsiko da aipaturiko titulazioa.
RESOLUCION de 4 de julio de 2000, del Rectorado de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea por la que se ordena la publicación de la modificación del plan de estudios conducente a la titulación de Maestro-Especialidad de Educación Física, a impartir en la Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz, de esta Universidad.
Unibertsitateak, 2000ko otsailaren 9an, Vitoria-Gasteizeko Irakasleen Unibertsitate Eskolan irakatsiko den «Irakaslea, Heziketa Fisikoa berezitasuna» titulaziora zuzendutako ikasketa-plan aldatua onartu zuen. Ikasketa-plan hori 2000ko maiatzaren 16an homologatu zuen Unibertsitateen Kontseiluko Akademi Batzordeak, apirilaren 25eko 614/1997 eta apirilaren 30eko 779/1998 errege-dekretuetara egokitzeko.
Resultando que la modificación del plan de estudios conducente a la titulación de Maestro-Especialidad de Educación Física, a impartir en la Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz ha sido aprobado por la Universidad con fecha 9 de febrero de 2000 y homologado por la Comisión Académica del Consejo de Universidades con fecha 16 de mayo de 2000, para su adaptación a los Reales Decretos 614/1997, de 25 de abril y 779/1998, de 30 de abril.
Azaroaren 27ko 1497/1987 Errege Dekretuaren 11. artikuluaren arabera (abenduaren 14ko «Estatuko Buletin Ofiziala»), eta uztailaren 20ko 294/1999 Dekretuaren 11. artikuluari jarraiki (abuztuaren 3ko «Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria»), Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateari dagokio homologatutako eta aldatutako ikasketa-planak Estatuko Buletin Ofizialean eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea. Hori guztia kontuan harturik,
Considerando que es competencia de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, ordenar la publicación de los planes de estudios homologados y modificados en el Boletín Oficial del Estado y en el Boletín Oficial del País Vasco, conforme a lo establecido en el artículo 11 del Real Decreto 1497/1987, de 27 de noviembre («Boletín Oficial del Estado» del 14 de diciembre), así como en el artículo 11 de Decreto 294/1999, de 20 de julio (“Boletín Oficial del País Vasco» de 3 de agosto),
Errektorego honek erabaki du agindua ematea, aipaturiko ikasketa-plana argitaratua izan dadin. Ebazpenaren eranskinetan jasota dagoen moduan egituratuko da ikasketa-plana.
Este Rectorado, ha resuelto ordenar la publicación del plan de estudios al que se refiere la presente Resolución, que quedará estructurado conforme a lo que figura en los anexos a la misma.
Leioa, 2000ko uztailaren 4a.
Leioa, 4 de julio de 2000.
ERREKTOREA
EL RECTOR
AKADEMI ANTOLAKUNTZAKO ERREKTOREORDEA
EL VICERRECTOR DE ORDENACION ACADEMICA
B.E. (96.11.5.eko 96/1384 Erabakia 97.02.3ko EHAA eta 97.02.13ko EBO)
P.D. (Resolución 1348/96 de 5.11.96, B.O.P.V. 3.02.97 y B.O.E. 13.02.97)/
<FONT FACE="New York"><P>2-A ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.
<FONT FACE="New York"><P>ANEXO 2-A. Contenido del Plan de Estudios.
UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA
PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE
IRAKASLEA-HEZIKETA FISIKOAREN ESPEZIALITATEA - VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UE
MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA - E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ -
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
1. MATERIAS TRONCALES
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
Ciclo Curso Denominación Créditos
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
la materia troncal Seminarios Clínicos
1. 2. HEZKUNTZA BEREZIAREN 8T+1A 6 3 IKASTEKO ZAILTASUNAK «DIDAKTIKA ETA
1º 2º BASES PSICOPEDAGOGICAS 8T+1A 6 3 DIFICULTADES DE APRENDIZAJE «DIDACTICA Y
OINARRI PSIKOPEDAGOGIKOAK ETA HEZKUNTZA-BEHAR BEREZIAK. ESKOLA-ANTOLAKETA»
DE LA EDUCACION ESPECIAL Y NECESIDADES EDUCATIVAS ORGANIZACION
GARAPENAREN NAHASTEAK ETA «BILAKAERAREN ETA
ESPECIALES. LOS TRASTORNOS DEL ESCOLAR»
HONEK ESKOLAKO IKASKETETAN HEZKUNTZAREN
DESARROLLO Y SU INCIDENCIA «PSICOLOGIA EVOLUTIVA
DUEN ERAGINA.DEFIZIT PSIKOLOGIA»
SOBRE EL APRENDIZAJE ESCOLAR. Y DE LA EDUCACION»
SENTSORIALAK, FISIKOAK ETA
LA ESCOLARIZACIÓN DE LOS ALUMNOS
PSIKIKOAK DITUZTEN IKASLEEN
CON DÉFICITS SENSORIALES, FÍSICOS
ESKOLATZEA..ZAILTASUNAK
Y PSIQUICOS. INTEGRACIÓN EDUCATIVA
DITUZTEN IKASLEEN
DE ALUMNOS CON DIFICULTADES.
HEZKUNTZA-INTEGRAZIOA.
BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION 4T+0,5A 3 1,5 LA ESCOLARIZACIÓN DE LOS ALUMNOS
HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI 4T+0,5A 3 1,5 DEFIZIT SENTSORIALAK, FISIKOAK
ESPECIAL CON DÉFICITS SENSORIALES, PSÍQUICOS
PEDAGOGIKOAK ETA PSIKIKOAK DITUZTEN IKASLEEN
Y FÍSICOS. INTEGRACIÓN EDUCATIVA
ESKOLATZEA. ZAILTASUNAK
DE ALUMNOS CON DIFICULTADES.
DITUZTEN IKASLEEN
ESTUDIO DE CASOS.
HEZKUNTZA-INTEGRAZIOA.
BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION 4T+0,5A 3 1,5 DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y
KASUEN AZTERKETA.
ESPECIAL NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES.
HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI 4T+0,5A 3 1,5 IKASTEKO ZAILTASUNAK ETA
LOS TRANSTORNOS DEL DESARROLLO
PSIKOLOGIKOAK HEZKUNTZA-BEHAR BEREZIAK.
Y SU INCIDENCIA SOBRE EL APRENDIZAJE
GARAPENAREN NAHASTEAK
ESCOLAR. INTERVENCIÓN EDUCATIVA.
ETA HONEK ESKOLAKO IKASKETETAN
1º 1º DIDACTICA GENERAL DIDACTICA GENERAL 8T+1A 6 3 COMPONENTES DIDÁCTICOS DEL PROCESO «DIDACTICA Y
DUEN ERAGINA. HEZKUNTZAREN
DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE. MODELOS ORGANIZACION
ESKU-HARTZEA.
DE ENSEÑANZA Y DE CURRICULA: DISEÑ O ESCOLAR»
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
CURRICULAR BASE Y ELABORACIÓN DE
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
PROYECTOS CURRICULARES. EL
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
CURRICULUM EN EL PAIS VASCO. LAS
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
FUNCIONES DEL PROFESOR. TAREAS
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
DE ENSEÑANZA Y ORGANIZACIÓN DE
1. 1. DIDAKTIKA OROKORRA DIDAKTIKA OROKORRA 8T+1A 6 3 IRAKATSI ETA IKASTEKO «DIDAKTIKA ETA
PROCESOS DE ENSEÑANZA. LA
PROZESUAREN OSAGAI ESKOLA-ANTOLAKETA»
EVALUACIÓN DEL PROCESO
DIDAKTIKOAK.
DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE.
IRAKASKUNTZA-EREDUAK ETA
ANÁLISIS DE MEDIOS DIDÁCTICOS.
CURRICULUM-EREDUAK:
1. MATERIAS TRONCALES
OINARRIZKO CURRICULUM-DISEINUA
Ciclo Curso Denominación Créditos
ETA CURRICULUM-PROIEKTUAK
Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de
EGITEA. CURRICULUMA EUSKAL
en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento
HERRIAN. IRAKASLEAREN
la materia troncal Seminarios Clínicos
FUNTZIOAK.
1º 3º ORGANIZACION DEL CENTRO ORGANIZACION DEL CENTRO ESCOLAR 4T+0,5A 3 1,5 LA ESTRUCTURA DEL SISTEMA ESCOLAR: «DIDACTICA Y
IRAKASKUNTZA-PROZESUEN
ESCOLAR CARACTERÍSTICAS Y NIVELES. EL ORGANIZACION
ANTOLAMENDUKO ETA
CENTRO COMO UNIDAD ORGANIZATIVA: ESCOLAR»
IRAKASKUNTZAKO ZEREGINAK.
FUNCIONES DIRECTIVAS, DE GESTIÓN
BALIABIDE DIDAKTIKOEN AZTERKETA.
PEDAGÓGICA Y DE ADMINISTRACIÓN.
IRAKATSI ETA IKASTEKO PROZESUAREN
PLAN DE CENTRO. ORGANIZACIÓN
EBALUAZIOA. BALIABIDE
DE ALUMNOS, PROFESORES, RECURSOS,
DIDAKTIKOEN ANALISIA.
ESPACIOS, HORARIOS, Y ACTIVIDADES.
1. 3. IKASTETXEAREN ANTOLAKUNTZA IKASTETXEAREN ANTOLAMENDUA 4T+0,5A 3 1,5 ESKOLA-SISTEMAREN EGITURA: «DIDAKTIKA ETA
EL CENTRO Y LA COMUNIDAD
EZAUGARRIAK ETA MAILAK. IKASTEGIA ESKOLA-ANTOLAKETA»
EDUCATIVA. DERECHOS Y DEBERES
ANTOLAMENDU-UNITATE GISA:
DEL PROFESOR. EVALUACIÓN DE CENTROS.
ZUZENDARITZA-FUNTZIOAK,
ANÁLISIS DE EXPERIENCIAS DE
KUDEAKETAPEDAGOGIKOKO ETA
ORGANIZACIÓN. REFERENCIA DE
ADMINISTRAZIOKO FUNTZIOAK.
MODELOS Y ELEMENTOS ESTUDIADOS
IKASTEGIAREN PLANA. IKASLEEN,
A CENTROS DE EDUCACIÓN PRIMARIA.
IRAKASLEEN, BALIABIDEEN,
ESTUDIO DE CASOS.
ESPAZIOEN, ORDUTEGIEN ETA
1º 1º PSICOLOGIA DE LA EDUCACION Y 8T+1A 6 3 FACTORES Y PROCESOS BÁSICOS DEL «PSICOLOGIA EVOLUTIVA
JARDUEREN ANTOLAKUNTZA.
DEL DESARROLLO EN EDAD APRENDIZAJE ESCOLAR. CONTENIDOS Y DE LA EDUCACION»
IKASTEGIAETA HEZKUNTZA-ELKARTEA.
ESCOLAR Y PROCESOS DE APRENDIZAJE.
IRAKASLEAREN ESKUBIDEAK ETA
APRENDIZAJE ESCOLAR Y RELACIONES
BETEBEHARRAK. IKASTEGIEN
INTERPERSONALES. TEORÍA Y MODELOS
EBALUAZIOA. ANTOLAMENDU-.
EXPLICATIVOS DEL DESARROLLO.
ESPERIENTZIEN AZTERKETA
DESARROLLO COGNITIVO, DESARROLLO
HAUR-HEZKUNTZAKO IKASTETXEETAN
Y ADQUISICIÓN DEL LENGUAJE,
AZTERTUTAKO EREDU ETA ELEMENTUEN
DESARROLLO SOCIAL, FÍSICO, MOTOR
ERREFERENTZIA. KASUEN AZTERKETA.
Y AFECTIVO-EMOCIONAL.
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
PSICOLOGIA DE LA EDUCACION 4T+0,5A 3 1,5 FACTORES Y PROCESOS BÁSICOS DEL
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
APRENDIZAJE ESCOLAR. CONTENIDOS
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
Y PROCESOS DE APRENDIZAJE.
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
APRENDIZAJE ESCOLAR Y RELACIONES
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
INTERPERSONALES. EDUCACIÓN
1. 1. HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA ETA 8T+1A 6 3 ESKOLA-IKASKUNTZAREN OINARRIZKO «BILAKAERAREN ETA
Y DESARROLLO.
ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN FAKTOREAK ETA PROZESUAK. HEZKUNTZAREN
1. MATERIAS TRONCALES
PSIKOLOGIA IKASKUNTZAKO EDUKIAK ETA PROZESUAK. PSIKOLOGIA»
Ciclo Curso Denominación Créditos
ESKOLA-IKASKUNTZA ETA PERTSONEN
Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de
ARTEKO HARREMANAK. GARAPENAREN
en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento
TEORIA ETA AZALPEN-EREDUAK.
la materia troncal Seminarios Clínicos
EZAGUTZAREN GARAPENA, HIZKUNTZA
PSICOLOGIA DEL DESARROLLO 4T+0,5A 3 1,5 TEORÍ AS Y MODELOS EXPLICATIVOS
GARATZEA ETA ESKURATZEA.
EN LA EDAD ESCOLAR DEL DESARROLLO. DESARROLLO
GARAPEN SOZIALA, FISIKOA, MOTORRA
COGNITIVO, DESARROLLO Y ADQUISICIÓN
ETA AFEKTIBO-EMOZIONALA.
DEL LENGUAJE, DESARROLLO SOCIAL,
HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA 4T+0,5A 3 1,5 ESKOLA-IKASKUNTZAREN OINARRIZKO
FÍSICO, MOTOR Y AFECTIVO-EMOCIONAL.
FAKTOREAK ETA PROZESUAK.
MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN.
IKASKUNTZAKO EDUKIAK ETA
1º 1º SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION 4T+0, 5A 3 1,5 CONCEPTOS BÁSICOS DE SOCIOLOGÍA. «SOCIOLOGIA»
PROZESUAK. ESKOLA-IKASKUNTZA
ESTRUCTURAS, RELACIONES E
ETA PERTSONEN ARTEKO HARREMANAK.
INSTITUCIONES SOCIALES. EL SISTEMA
HEZKUNTZA ETA GARAPENA.
EDUCATIVO COMO SUBSISTEMA SOCIAL.
ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA 4T+0,5A 3 1,5 GARAPENAREN TEORIA ETA
SOCIOLOGÍA DE LA INTERACCIÓN EN
AZALPEN-EREDUAK. EZAGUTZAREN
EL AULA. SOCIOLOGÍA DE LA
GARAPENA, HIZKUNTZA GARATZEA
ORGANIZACIÓN ESCOLAR. SOCIOLOGÍA
ETA ESKURATZEA. GARAPEN SOZIALA,
DEL CURRICULUM. SOCIOLOGÍA DE
FISIKOA, MOTORRA ETA
LA INFANCIA, DE LA ADOLESCENCIA
AFEKTIBO-EMOZIONALA. IKERTZEKO
Y DE LA JUVENTUD. DETERMINANTES
METODOAK.
SOCIALES DEL RENDIMIENTO ESCOLAR.
1. 1. HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA 4T+0, 5A 3 1,5 SOZIOLOGIAKO OINARRIZKO «SOZIOLOGIA»
CLASE, GÉNERO Y GRUPO ÉTNICO EN LA EDUCACIÓN. TRANSICIÓN A LA VIDA
KONTZEPTUAK. GIZARTEAREN
ACTIVA Y MERCADO DE TRABAJO.
EGITURAK, HARREMANAK ETA
LENGUA Y SOCIEDAD.
ERAKUNDEAK. HEZKUNTZA-SISTEMA
1º 1º TEORIAS E INSTITUCIONES TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORANEAS 4T+0,5A 3 1,5 TEORÍAS CONTEMPORÁNEAS «SOCIOLOGIA»
GIZARTEAREN AZPISISTEMA GISA.
CONTEMPORANEAS DE EDUCACION DE EDUCACION DE EDUCACIÓN. MOVIMIENTOS E «TEORIA E HISTORIA DE
IKASGELAKO ELKARREKINTZAREN
INSTITUCIONES EDUCATIVAS LA EDUCACION»
SOZIOLOGIA.
CONTEMPORÁNEAS. EVOLUCIÓN
ESKOLA-ANTOLAMENDUAREN
HISTÓRICA DEL SISTEMA ESCOLAR.
SOZIOLOGIA. CURRICULUMAREN
INSTITUCIONES Y AGENTES EDUCATIVOS.
SOZIOLOGIA. HAURTZAROAREN,
LA EDUCACIÓN NO FORMAL.
NERABEZAROAREN ETA GAZTAROAREN
1º 3º NUEVAS TECNOLOGIAS NUEVAS TECNOLOGIAS APLICADAS A 4T+0, 5A 1,5 3 RECURSOS DIDÁCTICOS Y NUEVAS «COMUNICACION
SOZIOLOGIA. ESKOLAKO
APLICADAS A LA EDUCACION LA EDUCACION TECNOLOGÍAS: UTILIZACIÓN EN SUS AUDIOVISUAL Y
ERRENDIMENDUA BALDINTZATZEN
DISTINTAS APLICACIONES DIDÁCTICAS, PUBLICIDAD»
DUTEN GIZARTE-ALDERDIAK. KLASEA,
ORGANIZATIVAS Y ADMINISTRATIVAS. «DIDACTICA Y
GENEROA ETA ETNIA HEZKUNTZAN.
UTILIZACIÓN DE LOS PRINCIPALES ORGANIZACION
LAN-BIZITZARAKO ETA
INSTRUMENTOS INFORMÁTICOS Y ESCOLAR»
LAN-MUNDURATZERAKO TRANTSIZIOA.
AUDIOVISUALES. TALLER DE PROYECTOS. «LENGUAJES Y SISTEMAS
HIZKUNTZA ETA GIZARTEA.
INFORMATICOS»
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
1. MATERIAS TRONCALES
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
Ciclo Curso Denominación Créditos
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
la materia troncal Seminarios Clínicos
1. 1. HEZKUNTZAREN TEORIA HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE 4T+0,5A 3 1,5 HEZKUNTZAREN GARAIKO «SOZIOLOGIA»
1º 3º CONOCIMIENTO DEL MEDIO CONOCIMIENTO DEL MEDIO NATURAL, 4T+0,5A 2,5 2 CONTENIDOS, RECURSOS «DIDACTICA DE LAS
ETA ERAKUNDE GARAIKIDEAK GARAIKIDEAK TEORIAK. GARAIKO HEZKUNTZA- «HEZKUNTZAREN
NATURAL, SOCIAL Y CULTURAL SOCIAL Y CULTURAL METODOLÓGICOS Y MATERIALES CIENCIAS
MUGIMENDUAK ETA TEORIA ETA HISTORIA»
EN EL CONOCIMIENTO DEL MEDIO EXPERIMENTALES»
-ERAKUNDEAK. ESKOLA-SISTEMAREN
NATURAL,SOCIAL Y CULTURAL. «DIDACTICA DE
BILAKAERA HISTORIKOA.
INCIDENCIA EN EL CURRICULUM. LAS CIENCIAS SOCIALES»
HEZKUNTZAKO ERAKUNDEAK ETA
1º 3º EDUCACION ARTISTICA Y EDUCACION ARTISTICA Y SU DIDACTICA 4T+0,5A 3 1,5 APROXIMACIÓN AL FENÓMENO ARTÍSTICO. «DIDACTICA DE LA
ERAGILEAK. FORMALA
SU DIDACTICA EXPRESIÓN MUSICAL Y PLÁ STICA. EXPRESION MUSICAL»
EZ DEN HEZKUNTZA.
EL MUNDO CREATIVO DEL NIÑO. «DIDACTICA DE
1. 3. HEZKUNTZARI APLIKATURIKO HEZKUNTZARI APLIKATURIKO 4T+0, 5A 1,5 3 BALIABIDE DIDAKTIKOAK ETA «IKUS-ENTZUNEZKO
CONTENIDOS, RECURSOS Y MATERIALES LA EXPRESION PLASTICA»
TEKNOLOGIA BERRIAK TEKNOLOGIA BERRIAK TEKNOLOGIA BERRIAK: ANTOLAMENDU- KOMUNIKAZIOA ETA
PARA LA EDUCACIÓN ARTÍSTICA.
APLIKAZIO ETA APLIKAZIO DIDAKTIKO PUBLIZITATEA»
EL DCB DE LA CAV.
ETA ADMINISTRATIBO DESBERDINEN «DIDAKTIKA ETA
1º 2º MATEMATICAS Y SU DIDACTICA MATEMATICA Y SU DIDACTICA 4T+0, 5A 3 1,5 CONOCIMIENTO DE LAS MATEMÁTICAS. «DIDACTICA DE LA
ERABILPENA. INFORMATIKAKO ESKOLA-ANTOLAKETA»
CONTENIDOS, RECURSOS DIDÁCTICOS MATEMATICA»
ETA IKUS-ENTZUNEZKO TRESNA « INFORMATIKA-
Y MATERIALES PARA LA ENSEÑANZA
NAGUSIEN ERABILPENA. PROIEKTUEN LENGOAIAK ETA
DE LAS MATEMÁTICAS. PROCESO
LANTEGIA. -SISTEMAK»
EVOLUTIVO DEL APRENDIZAJE DE
1. 3. NATUR, GIZARTE ETA KULTUR NATUR, GIZARTE ETA KULTUR INGURUAREN 4T+0,5A 2,5 2 EDUKIAK, BALIABIDE «ESPERIMENTAZIO-
LA MATEMÁTICA.
INGURUAREN EZAGUTZA EZAGUTZA METODOLOGIKOAK ETA MATERIALAK ZIENTZIEN DIDAKTIKA»
1º 3º LENGUA Y LITERATURA Y 6T 4 2 CONOCIMIENTO DE LA LENGUA: «DIDACTICA DE LA
NATURA-, GIZARTE- ETA KULTURA- «GIZARTE-ZIENTZIEN
SU DIDACTICA ASPECTOS DESCRIPTIVOS Y NORMATIVOS. LENGUA Y LA
INGURUNEAREN EZAGUTZAN. DIDAKTIKA»
LA LITERATURA EN LA ENSEÑANZA DE LITERATURA»
CURRICULUMEAN DUEN ERAGINA.
LA LENGUA. LENGUAJE ORAL Y ESCRITO: «FILOLOGIA VASCA»
1. 3. ARTE-HEZKUNTZA ETA ARTE-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA 4T+0,5A 3 1,5 ARTEAREN FENOMENORA HURBILTZEA. «MUSIKA-
CONPRENSIÓN Y EXPRESIÓN. CONTENIDOS, «LENGUA ESPAÑOLA»
BERE DIDAKTIKA ADIERAZPEN PLASTIKOA ETA ADIERAZPENAREN MUSIKA-ADIERAZPENA. HAURRAREN DIDAKTIKA»
RECURSOS DIDÁCTICOS Y MATERIALES «LITERATURA ESPAÑOLA»
SORMEN-MUNDUA. «ADIERAZPEN
PARA LA ENSEÑANZA DE LA LENGUA
ARTE-HEZKUNTZARAKO EDUKIAK, PLASTIKOAREN
Y LA LITERATURA.
BALIABIDEAK ETA MATERIALAK. EAE-KO DIDAKTIKA»
LENGUA Y LITERATURA Y SU DIDACTICA: 6T 4 2 CONOCIMIENTO DE LA LENGUA:
OINARRIZKO CURRICULUM-DISEINUA.
(LENGUA ESPAÑOLA O LENGUA VASCA ASPECTOS DESCRIPTIVOS Y NORMATIVOS.
1. 2. MATEMATIKA ETA BERE MATEMATIKA ETA BERE DIDAKTIKA 4T+0, 5A 3 1,5 MATEMATIKAREN EZAGUTZA. «MATEMATIKAREN
LA LITERATURA EN LA ENSEÑANZA DE
DIDAKTIKA MATEMATIKAK IRAKASTEKO EDUKIAK, DIDAKTIKA»
LA LENGUA. LENGUAJE ORAL Y ESCRITO:
BALIABIDE DIDAKTIKOAK ETA
COMPRENSIÓN Y EXPRESIÓN. CONTENIDOS.
MATERIALAK. BILAKAERA-PROZESUA
RECURSOS DIDÁCTICOS Y MATERIALES
ETA MATEMATIKAREN IKASKUNTZA.
PARA LA ENSEÑANZA DE LA LENGUA
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
Y LA LITERATURA.
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
1. MATERIAS TRONCALES
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
Ciclo Curso Denominación Créditos
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento
1. 3. HIZKUNTZA ETA LITERATURA 6T 4 2 HIZKUNTZA JAKITEA: DESKRIBAPEN «HIZKUNTZAREN ETA
la materia troncal Seminarios Clínicos
ETA BERE DIDAKTIKA ETA ARAUZKO ALDERDIAK. LITERATURA LITERATURAREN
1º 3º IDIOMA EXTRANJERO Y 4T+0,5A 2 2,5 CONOCIMIENTO ORAL Y ESCRITO DEL «DIDACTICA DE
HIZKUNTZAREN IRAKASKUNTZAN. DIDAKTIKA»
SU DIDACTICA IDIOMA EXTRANJERO. CONTENIDOS, LA LENGUA Y
AHOZKO ETA IDATZIZKO HIZKUNTZA: «EUSKAL FILOLOGIA»
RECURSOS DIDÁCTICOS Y MATERIALES LA LITERATURA»
ULERMENA ETA ADIERAZPENA. «GAZTELANIA»
PARA LA ENSEÑANZA DEL IDIOMA «FILOLOGIA FRANCESA»
HIZKUNTZA ETA LITERATURA «ESPAINIAR
EXTRANJERO. «FILOLOGIA INGLESA»
IRAKASTEKO EDUKIAK, BALIABIDE LITERATURA»
IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDACTICA: 4T+0,5A 2 2,5 CONOCIMIENTO ORAL Y ESCRITO DEL
DIDAKTIKOAK ETA MATERIALAK.
(LENGUA FRANCESA O LENGUA INGLESA) IDIOMA EXTRANJERO. CONTENIDOS,
HIZKUNTZA ETA LITERATURA 6T 4 2 HIZKUNTZA JAKITEA: DESKRIBAPEN
RECURSOS DIDACTICOS Y MATERIALES
ETA BERE DIDAKTIKA ETA ARAUZKO ALDERDIAK. LITERATURA
PARA LA ENSEÑANZA DEL IDIOMA
(GAZTELANIA EDO EUSKARA) HIZKUNTZAREN IRAKASKUNTZAN.
EXTRANJERO. UN MODELO PARA
AHOZKO ETA IDATZIZKO HIZKUNTZA:
LA COMUNICACIÓN ORAL.
ULERMENA ETA ADIERAZPENA.
1º 3º APRENDIZAJE Y DESARROLLO APRENDIZAJE Y DESARROLLO MOTOR 6T 3 3 EL DESARROLLO EVOLUTIVO GENERAL «DIDACTICA DE LA
HIZKUNTZA ETA LITERATURA
MOTOR DEL NIÑO EN RELACIÓN CON LOS EXPRESION CORPORAL»
IRAKASTEKO EDUKIAK, BALIABIDE
PROCESOS DE MADURACIÓN MOTORA. «EDUCACION FISICA Y
DIDAKTIKOAK ETA MATERIALAK.
PROCESOS DE APRENDIZAJE Y DEPORTIVA»
1. 3. ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA 4T+0,5A 2 2,5 ATZERRIKO HIZKUNTZA AHOZ ETA «HIZKUNTZAREN ETA
DESARROLLO MOTOR. «PSICOLOGIA EVOLUTIVA
BERE DIDAKTIKA IDATZIZ JAKITEA. ATZERRIKO LITERATURAREN
Y DE LA EDUCACION»
HIZKUNTZA IRAKASTEKO EDUKIAK, DIDAKTIKA»
1º 2º BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL 6T 4 2 ELEMENTOS DE ANATOMÍA Y «DIDACTICA DE LA
BALIABIDE DIDAKTIKOAK «FRANTSES FILOLOGIA»
DEL MOVIMIENTO MOVIMIENTO BIOFISIOLOGÍA. EL DESARROLLO EXPRESION CORPORAL»
ETA MATERIALAK. «INGELES FILOLOGIA»
NEUROMOTOR, ÓSEO Y MUSCULAR. «EDUCACION FISICA Y
ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA 4T+0,5A 2 2, 5 ATZERRIKO HIZKUNTZA AHOZ
TRABAJO FÍSICO Y ESFUERZO: SU DEPORTIVA»
(FRANTSESA EDO INGELESA) ETA IDATZIZ JAKITEA. ATZERRIKO
RELACIÓN CON LOS DIFERENTES «FISIOTERAPIA»
HIZKUNTZA IRAKASTEKO EDUKIAK,
ÓRGANOS Y SISTEMAS. PATOLOGÍAS. «MEDICINA»
BALIABIDE DIDAKTIKOAK ETA
«PSICOBIOLOGIA»
MATERIALAK. AHOZKO
1º 1º y 2º EDUCACION FISICA Y SU 16T+0,5A 10,5 6 BASES TEÓRICAS DE LA EDUCACIÓN «DIDACTICA DE LA
KOMUNIKAZIORAKO EREDUA.
DIDACTICA FÍSICA. HABILIDADES PERCEPTIVO- EXPRESION CORPORAL»
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
MOTORAS Y SU DESARROLLO. MÉTODOS «EDUCACION FISICA Y
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
Y ACTIVIDADES DE ENSE´ÑANZA DEPORTIVA»
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
EN EDUCACIÓN FÍSICA BÁ SICA.
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
1. MATERIAS TRONCALES
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
Ciclo Curso Denominación Créditos
1. 3. IKASKETA ETA GARAPEN IKASKETA ETA GARAPEN MOTORRA 6T 3 3 HAURRAREN GARAPEN-BILAKAERA «GORPUTZ-
Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de
MOTORRA OROKORRA, ZAHARTZAPEN- ADIERAZPENAREN
en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento
MOTORREKO PROZESUEKIN DIDAKTIKA»
la materia troncal Seminarios Clínicos
LOTUTA. IKASKETA ETA GARAPEN «GORPUTZ- ETA
EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I (1º) 9T 6 3 BASES TEÓRICAS DE LA EDUCACIÓN
MOTORREKO PROZESUAK. KIROL-HEZKUNTZA «
FÍSICA. HABILIDADES PERCEPTIVO-
«BILAKAERAREN ETA
MOTORAS Y SU DESARROLLO. MÉTODOS
HEZKUNTZAREN
Y ACTIVIDADES DE ENSEÑANZA EN
PSIKOLOGIA»
LA EDUCACIÓN FÍSICA BÁ SICA.
1. 2. MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- ETA 6T 4 2 ANATOMIA ETA BIOFISIOLOGIAKO «GORPUTZ-
EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II (2º) 7T+0,5A 4,5 3 BASES TEÓRICAS DE LA EDUCACIÓN
ETA FISIOLOGIA-OINARRIAK FISIOLOGIA-OINARRIAK ELEMENTUAK. GARAPEN ADIERAZPENAREN
FÍSICA. HABILIDADES PERCEPTIVO-
NEUROMOTORRA, HEZURRENA ETA DIDAKTIKA»
MOTORAS Y SU DESARROLLO. MÉTODOS
MUSKULUENA. LAN FISIKOA ETA «GORPUTZ- ETA
Y ACTIVIDADES DE ENSEÑANZA EN
ESFORTZUA: ORGANO ETA SISTEMEKIN KIROL-HEZKUNTZA»
LA EDUCACIÓN FÍSICA BÁ SICA.
LOTUTA. PATOLOGIAK. «FISIOTERAPIA»
1º 3º TEORIA Y PRACTICA DEL TEORIA Y PRACTICA DEL ACONDICIONAMIENTO 6T 4 2 LAS CUALIDADES FÍSICAS BÁSICAS «DIDACTICA DE LA
«MEDIKUNTZA»
ACONDICIONAMIENTO FISICO FISICO Y SU EVOLUCIÓN: RESISTENCIA, FUERZA, EXPRESION CORPORAL»
«PSIKOBIOLOGIA»
VELOCIDAD Y FLEXIBILIDAD. «EDUCACION FISICA Y
1. 1. eta 2. GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA 16T+0,5A 10,5 6 GORPUTZ-HEZKUNTZAREN OINARRI «GORPUTZ-
FACTORES ENTRENABLES Y DEPORTIVA»
BERE DIDAKTIKA TEORIKOAK. PERTZEPZIO- ETA ADIERAZPENAREN
NO ENTRENABLES DE LAS CUALIDADES
MOTOR-TREBETASUNAK, ETA HAUEN DIDAKTIKA»
FÍSICAS BÁSICAS EN LOS NIÑ OS.
GARAPENA. IRAKASKUNTZA-METODOAK «GORPUTZ- ETA KIROL-
EFECTOS DEL TRABAJO FÍSICO
ETA -JARDUERAK OINARRIZKO HEZKUNTZA»
EN RELACIÓN CON LA SALUD.
GORPUTZ-HEZKUNTZAN.
1º 2º y 3º PRACTICUM 32T 0 32 CONJUNTO INTEGRADO DE PRÁCTICAS «COMUNICACION
GORPUTZ HEZKUNTZA ETA 9T 6 3 GORPUTZ-HEZKUNTZAREN OINARRI
DE INICIACIÓN DOCENTE EN EL AULA, AUDIOVISUAL Y
BERE DIDAKTIKA I (1.) TEORIKOAK. PERTZEPZIO- ETA
A REALIZAR EN LOS CORRESPONDIENTES PUBLICIDAD»
MOTOR-TREBETASUNAK, ETA HAUEN
NIVELES DEL SISTEMA EDUCATIVO, «DIDACTICA DE LA
GARAPENA. IRAKASKUNTZA-
ESPECIALMENTE EN ACTIVIDADES DE EXPRESION CORPORAL»
METODOAK ETA -JARDUERAK
EDUCACIÓN FÍSICA. «DIDACTICA DE LA
OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZAN.
EXPRESION MUSICAL»
GORPUTZ HEZKUNTZA ETA BERE 7T+0,5A 4,5 3 GORPUTZ-HEZKUNTZAREN OINARRI
«DIDACTICA DE LA EXPRESION PLASTICA»
DIDAKTIKA II (2.) TEORIKOAK. PERTZEPZIO- ETA
«DIDACTICA DE LA LENGUA Y LA LITERATURA»
MOTOR-TREBETASUNAK, ETA HAUEN
«DIDACTICA DE LA MATEMATICA»
GARAPENA. IRAKASKUNTZA-METODOAK
«DIDACTICA DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES»
ETA -JARDUERAK OINARRIZKO
1. MATERIAS TRONCALES
GORPUTZ-HEZKUNTZAN.
Ciclo Curso Denominación Créditos
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
la materia troncal Seminarios Clínicos
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
«DIDACTICA DE LAS CIENCIAS SOCIALES»
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
«DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR»
1. 3. EGOKITZAPEN FISIKOAREN EGOKITZAPEN FISIKOAREN TEORIA 6T 4 2 OINARRIZKO EZAUGARRI FISIKOAK «GORPUTZ-
«EDUCACION FISICA Y DEPORTIVA»
TEORIA ETA PRAKTIKA ETA PRAKTIKA ETA HAUEN BILAKAERA: IRAUPENA, ADIERAZPENAREN
«FILOLOGIA FRANCESA»
INDARRA, ABIADURA ETA DIDAKTIKA»
«FILOLOGIA INGLESA»
MALGUTASUNA. HAURREN OINARRIZKO «GORPUTZ- ETA
«FILOLOGIA VASCA»
EZAUGARRI FISIKOEN ARTEAN ENTRENA KIROL-HEZKUNTZA»
«FISIOTERAPIA»
DAITEZKEEN ETA EZIN DAITEZKEEN
«LENGUA ESPAÑOLA»
FAKTOREAK. OSASUNAREKIN LOTUTAKO
«LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS»
LAN FISIKOAREN ONDORIOAK.
«MEDICINA»
1. 2. eta 3. PRACTICUMA 32T 0 32 IKASGELAN IRAKASKUNTZAN HASTEKO «IKUS-ENTZUNEZKO
«PSICOBIOLOGIA»
HEZKUNTZA-SISTEMAREN MAILA KOMUNIKAZIOA ETA
«PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DE LA EDUCACION»
DESBERDINETAN EGIN BEHARREKO PUBLIZITATEA»
«SOCIOLOGIA»
PRAKTIKEN MULTZO INTEGRATUA, «GORPUTZ-
«TEORIA E HISTORIA DE LA EDUCACION»
BATIK BAT GORPUTZ-HEZKUNTZAREN ADIERAZPENAREN
PRACTICUM I (2º) 10T 0 10 CONJUNTO INTEGRADO DE PRÁCTICAS
IRAKASKUNTZARI DAGOKIONEZ. DIDAKTIKA»
DE INICIACIÓN DOCENTE EN EL AULA
«MUSIKA- ADIERAZPENAREN DIDAKTIKA»
A REALIZAR EN LOS CORRESPONDIENTES
«ADIERAZPEN PLASTIKOAREN DIDAKTIKA»
NIVELES DEL SISTEMA EDUCATIVO,
«HIZKUNTZAREN ETA LITERATURAREN DIDAKTIKA»
ESPECIALMENTE EN ACTIVIDADES
«MATEMATIKAREN DIDAKTIKA»
DE EDUCACIÓN FÍSICA
«ESPERIMENTAZIO- ZIENTZIEN DIDAKTIKA»
PRACTICUM II (3º) 22T 0 22 CONJUNTO INTEGRADO DE PRÁCTICAS
«GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»
DE INICIACIÓN DOCENTE EN EL AULA
«DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA «
A REALIZAR EN LOS CORRESPONDIENTES
«GORPUTZ- ETA KIROL- HEZKUNTZA»
NIVELES DEL SISTEMA EDUCATIVO,
«FRANTSES FILOLOGIA»
ESPECIALMENTE EN ACTIVIDADES DE
«INGELES FILOLOGIA»
EDUCACION FÍSICA.
«EUSKAL FILOLOGIA»
ANEXO 2-B. Contenido del Plan de Estudios..
1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK
UNIVERSIDAD: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak
PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE
Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura
MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA - E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ -
ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak
2. MATERIAS OBLIGATORIAS DE UNIVERSIDAD (en su caso) (1)
antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak
Créditos
«FISIOTERAPIA»
Ciclo Curso Denominación Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento
«GAZTELANIA»
(2) Seminarios Clínicos (3)
«INFORMATIKA- LENGOIAK ETA –SISTEMAK»
1º 1º BILINGÜISMO Y EDUCACION 4,5 3 1,5 LENGUAS EN CONTACTO Y CONFLICTO LINGUÍSTICO EN EUSKAL HERRIA. «DIDACTICA DE LA LENGUA Y
«MEDIZINA»
FORMAS DE ADQUISICIÓN DEL BILINGÜISMO. EDUCACIÓN BILINGUE: LA LITERATURA»
«PSIKOBIOLOGIA»
CARACTERÍSTICAS Y PRINCIPIOS BÁSICOS. PLANIFICACIÓN BILINGUE «PSICOLOGIA EVOLUTIVA
"BILAKAERAREN ETA HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA»
EN EUSKAL HERRIA. Y DE LA EDUCACION»
«SOZIOLOGIA»
«SOCIOLOGIA»
«HEZKUNTZAREN TEORIA»
1º 1º EDUCACION FISICA DE BASE 6 2,5 3,5 CAPACIDADES DEL MOVIMIENTO. CAPACIDADES PERCEPTIVO-MOTRICES: «DIDACTICA DE LA EXPRESION
PRACTICUMA I (2.) 10T 0 10 IKASGELAN IRAKASKUNTZAN HASTEKO
COORDINACIÓN, EQUILIBRIO, ESQUEMA CORPORAL Y ESTRUCTURACIÓN CORPORAL»
HEZKUNTZA-SISTEMAREN MAILA
ESPACIO-TEMPORAL. HABILIDADES BÁSICAS: DESPLAZAMIENTOS,
DESBERDINETAN EGIN BEHARREKO
SALTOS, GIROS, LANZAMIENTOS Y RECEPCIONES.
PRAKTIKEN MULTZO INTEGRATUA,
1º 1º EUSKARA Y SU DIDACTICA I 6 4 2 CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA VASCA EN SU VARIEDAD «DIDACTICA DE LA LENGUA
BATIK BAT GORPUTZ-HEZKUNTZAREN
UNIFICADA Y SUS VARIEDADES DIALECTALES. PRINCIPIOS BÁSICOS DE Y LA LITERATURA»
IRAKASKUNTZARI DAGOKIONEZ.
LA DIDÁCTICA DEL EUSKARA. «FILOLOGIA VASCA»
PRACTICUMA II (3.) 22T 0 22 IKASGELAN IRAKASKUNTZAN HASTEKO
1º 1º JUEGO MOTOR 4,5 2 2,5 CONCEPCIÓN POLISÉ MICA DEL JUEGO. EL JUEGO COMO RECURSO «DIDACTICA DE LA EXPRESION
HEZKUNTZA-SISTEMAREN MAILA
METODOLÓGICO. EL JUEGO COMO CONTENIDO. TEORÍAS MÁS SIGNIFICATIVAS. CORPORAL»
DESBERDINETAN EGIN BEHARREKO
1º 2º EUSKARA Y SU DIDACTICA II 6 4 2 CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA VASCA EN SU VARIEDAD «DIDACTICA DE LA LENGUA
PRAKTIKEN MULTZO INTEGRATUA,
UNIFICADA Y SUS VARIEDADES DIALECTALES. PRINCIPIOS BÁSICOS DE Y LA LITERATURA»
BATIK BAT GORPUTZ-HEZKUNTZAREN
LA DIDÁCTICA DEL EUSKARA. «FILOLOGIA VASCA»
IRAKASKUNTZARI DAGOKIONEZ.
1º 2º EXPRESION CORPORAL 4,5 1,5 3 EL CUERPO Y EL MOVIMIENTO HUMANO COMO INSTRUMENTOS «DIDACTICA DE
2-B ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.
DE COMUNICACIÓN. EXPRESIÓN LIBRE Y EXPRESIÓN CODIFICADA. LA EXPRESION CORPORAL»
UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
ACTIVIDADES EXPRESIVAS.
HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA
1º 2º INICIACION DEPORTIVA 6 2 4 APROXIMACIÓN A LA ESPECIFICIDAD DE LAS SITUACIONES «DIDACTICA DE LA
IRAKASLEA-HEZIKETA FISIKOAREN ESPEZIALITATEA - VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UE
DEPORTIVAS INDIVIDUALES Y COLECTIVAS A PARTIR DE LAS HABILIDADES EXPRESION CORPORAL»
2. UNIBERTSITATEKO NAHITAEZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) (1)
BÁSICAS. MODELOS DIDÁCTICOS.
Kredituak
1º 2º REALIDAD ACTUAL DEL PAIS 4,5 3 1,5 RECURSOS METODOLÓGICOS Y MATERIALES PARA EL ESTUDIO «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS
Zikloa Ikasturtea Izena Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
VASCO Y EDUCACION DEL PAÍS VASCO. CONOCIMIENTO DEL MEDIO FÍSICO, ECONÓMICO, SOCIALES»
(2) Mintegiak Klinikoak
SOCIAL, JURÍDICO, INSTITUCIONAL, TECNOLÓGICO, CULTURAL... «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS
1. 1. ELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA 4,5 3 1,5 EUSKAL HERRIAN UKIPENEAN ETA HIZKUNTZA GATAZKAN DIREN «HIZKUNTZAREN ETA
FUNDAMENTOS SOCIO-CULTURALES DEL CURRICULUM E INFERENCIAS EXPERIMENTALES»
HIZKUNTZAK. ELEBITASUNA ESKURATZEKO MODUAK. HEZKUNTZA LITERATURAREN DIDAKTIKA»
EDUCATIVAS.
ELEBIDUNA: OINARRIZKO EZAUGARRIAK ETA PRINTZIPIOAK. EUSKAL «BILAKAERAREN ETA
(1) Libremente incluidas por la Universidad en el plan de estudios como obligatorias para el alumno.
HERRIKO HEZKUNTZA ELEBIDUNERAKO PLANGINTZA. HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA»
(2) La especificación por cursos es opcional para la Universidad.
«SOZIOLOGIA»
(3) Libremente decidida por la Universidad.
1. 1. OINARRIZKO GORPUTZ- 6 2,5 3,5 MUGIMENDUAREN GAITASUNAK. «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN
ANEXO 2-C. Contenido del Plan de Estudios.
HEZKUNTZA PERTZEPZIOZKO ETA MUGITZEKO GAITASUNAK: KOORDINAZIOA, OREKA, DIDAKTIKA»
UNIVERSIDAD: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
GORPUTZ-ESKEMA ETA ESPAZIOA/DENBORA EGITURAKETA. OINARRIZKO
PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE
TREBETASUNAK: DESPLAZAMENDUAK, JAUZIAK, BIRAKETAK, JAURTIKETAK
MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA - E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ -
ETA HARRERAK.
Créditos totales para optativos (1) 8,5
1. 1. EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I 6 4 2 EUSKARA BATUA ETA EUSKALKIAK JAKIN ETA ERABILTZEA. EUSKARAREN «HIZKUNTZAREN ETA
3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso) – Por ciclo:
DIDAKTIKAREN OINARRIZKO PRINTZIPIOAK. LITERATURAREN DIDAKTIKA»
– Por curso: Indiferente = 8,5
«EUSKAL FILOLOGIA»
Créditos
1. 1. JOLAS MOTORRA 4,5 2 2,5 JOLASAREN KONTZEPZIO POLISEMIKOA. JOLASA, BALIABIDE «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN METODOLOGIKO GISA. JOLASA, EDUKI GISA. TEORIA GARRANTZITSUENAK. DIDAKTIKA»
Denominación (2) Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento (3)
1. 2. EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA II 6 4 2 EUSKARA BATUA ETA EUSKALKIAK JAKIN ETA ERABILTZEA. «HIZKUNTZAREN ETA
Seminarios Clínicos
EUSKARAREN DIDAKTIKAREN OINARRIZKO PRINTZIPIOAK. LITERATURAREN DIDAKTIKA»
Curso Indiferente
«EUSKAL FILOLOGIA»
ACTIVIDADES DEPORTIVAS 4,5 1 3,5 ANÁLISIS DIDÁ CTICO Y PRÁCTICA DE ESPECIALIDADES «DIDACTICA DE LA EXPRESION
1. 2. GORPUTZ-ADIERAZPENA 4,5 1,5 3 GIZA GORPUTZA ETA MUGIMENDUA, KOMUNIKAZIO-TRESNA GISA. «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN
DEPORTIVAS COLECTIVAS. CORPORAL»
ADIERAZPEN LIBREA ETA ADIERAZPEN KODIFIKATUA. DIDAKTIKA»
ACTIVIDADES DEPORTIVAS EN 4,5 1 3,5 ANÁLISIS DIDÁ CTICO Y PRÁCTICA DE ACTIVIDADES FÍSICAS EN «DIDACTICA DE LA
JARDUERA ADIERAZGARRIAK.
EL MEDIO NATURAL ENTORNOS NATURALES (MONTAÑISMO, ORIENTACIÓN, ESCALADA...) EXPRESION CORPORAL»
1. 2. KIROL-HASTAPENA 6 2 4 OINARRIZKO TREBETASUNETATIK ABIATUTA, BANAKAKO ETA TALDEKO «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN
CANCION Y MOVIMIENTO 4,5 1 3,5 TÉCNICA VOCAL. TIPOS DE CANCIÓN CON MOVIMIENTO. «DIDACTICA DE LA EXPRESION MUSICAL»
KIROL-EGOEREN ESPEZIFIKOTASUNERA HURBILKETA. EREDU DIDAKTIKOAK. DIDAKTIKA»
EDUCACION PARA EL DESARROLLO 4,5 2,5 2 EVOLUCIÓN Y CONCEPCIONES DEL DESARROLLO. HISTORIA «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS
1. 2. EUSKAL HERRIKO EGUNGO 4,5 3 1,5 EUSKAL HERRIA EZAGUTZEKO BALIABIDE METODOLOGIKOAK «GIZARTE-ZIENTZIEN
Y TEORIZACIÓN DE LA EDUCACIÓN PARA EL DESARROLLO. SOCIALES»
ERREALITATEA ETA HEZKUNTZA ETA MATERIALAK. INGURUNE FISIKOA, EKONOMIKOA, SOZIALA, DIDAKTIKA»
PROGRAMAS DE EDUCACIÓN PARA EL DESARROLLO: EUROPA.
JURIDIKOA, INSTITUZIONALA, TEKNOLOGIKOA, KULTURALA… «ESPERIMENTAZIO-
ESTADO ESPAÑOL. PAÍS VASCO.
CURRICULUMAREN GIZARTE- ETA KULTURA-OINARRIAK ETA ZIENTZIEN DIDAKTIKA»
EDUCACION PARA LA SALUD Y SU DIDACTICA 4,5 3 1,5 PROGRAMAS, METODOLOGÍAS Y RECURSOS SOBRE EDUCACIÓN «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS
HEZKUNTZAREN INFERENTZIAK.
PARA LA SALUD EN LA ESCUELA. EXPERIMENTALES»
(1) Unibertsitateak ikasketa-planean libreki sartutako jakintzagaiak, ikaslearentzat nahitaezkoak.
ETICA 6 4,5 1,5 OBJETO DE LA ÉTICA. PROBLEMAS MORALES Y PROBLEMAS ÉTICOS. «FILOSOFIA MORAL»
(2) Ikasturteka zehaztea Unibertsitatearen aukerakoa da.
LA MORAL Y OTRAS FORMAS DE CONDUCTA HUMANA. LA MORAL
(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.
Y LOS CAMBIOS HISTÓRICOS. DETERMINISMO, LIBERTAD
2-C ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.
Y RESPONSABILIDAD. LOS VALORES MORALES. OBJETIVIDAD
UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
Y SUBJETIVIDAD DE LOS VALORES MORALES. FORMA
HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA
Y JUSTIFICACIÓN DE LOS JUICIOS MORALES. EDUCACIÓN MORAL.
IRAKASLEA-HEZIKETA FISIKOAREN ESPEZIALITATEA - VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UE
DEONTOLOGÍA DE LA PROFESIÓN DOCENTE.
Hautazko jakintzagaietarako kredituak (1) 8,5
(1) Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.
3. HAUTAZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) – Zikloko:
(2) Se mencionará entre paréntesis, tras la denominació n de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.
– Ikasturteko: Zehaztu gabe = 8,5
(3) Libremente decidida por la Universidad.
Kredituak
Créditos totales para optativos (1) 8,5
Izena (2) Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso) – Por ciclo:
Mintegiak Klinikoak
– Por curso: Indiferente = 8,5
Kurtsoa zehaztu gabe
Créditos
KIROL-JARDUERAK 4,5 1 3,5 TALDEKO KIROL-ESPEZIALITATEEN ANALISI DIDAKTIKO ETA PRAKTIKOA. «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN DIDAKTIKA»
Denominación (2) Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento (3)
KIROL-JARDUERAK INGURUNE NATURALEAN 4,5 1 3,5 INGURUNE NATURALETAN EGINDAKO (MENDIZALETASUNA, «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN
Seminarios Clínicos
ORIENTAZIOA, ESKALADA, ETA ABAR) JARDUERA-FISIKOEN ANALISI DIDAKTIKA»
FILOSOFIA PARA NIÑOS/AS 6 4,5 1,5 SUPUESTOS, METODOLOGÍA Y FINES DE FILOSOFÍA PARA NIÑOS. «FILOSOFIA»
DIDAKTIKO ETA PRAKTIKOA
LA CONTRIBUCIÓN DE LA FILOSOFÍA A LA EDUCACIÓN REFLEXIVA.
KANTA ETA MUGIMENDUA 4,5 1 3,5 AHO-TEKNIKA. MUGIMENDUA DUTEN KANTA-MOTAK. «MUSIKA-ADIERAZPENAREN DIDAKTIKA»
EDUCACIÓN REFLEXIVA Y CONVIVENCIA DEMOCRÁTICA EN
GARAPENERAKO HEZKUNTZA 4,5 2,5 2 GARAPENAREN EBOLUZIOA ETA IKUSMOLDEAK. GARAPENERAKO «GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»
EL MARCO DE FILOSOFÍA PARA NIÑOS. INVESTIGANDO EL SENTIDO
HEZKUNTZAREN HISTORIA ETA TEORIZAZIOA. GARAPENERAKO
DE LAS PALABRAS EN EDUCACIÓN PRIMARIA. LA RELACIÓN ENTRE
HEZKUNTZA-PROGRAMAK: EUROPA. ESPAINIAKO ESTATUA.
LENGUAJE Y REALIDAD: ALGUNOS PROBLEMAS ONTOLÓGICOS.
EUSKAL HERRIA.
LA RELACIÓN ENTRE EL LENGUAJE Y SIGNIFICADO: ALGUNOS
OSASUNERAKO HEZIKETA ETA BERE DIDAKTIKA 4,5 3 1,5 IKASTETXEKO OSASUNERAKO HEZIKETARI BURUZKO PROGRAMAK, «ZIENTZIA ESPERIMENTALEN DIDAKTIKA»
PROBLEMAS SEMÁNTICOS. INVESTIGANDO LA NATURALEZA
METODOLOGIAK ETA BALIABIDEAK.
EN EDUCACIÓN PRIMARIA. DEL PENSAMIENTO INGENUO
ETIKA 6 4,5 1,5 ETIKAREN HELBURUA. ARAZO MORALAK ETA ARAZO ETIKOAK. MORALA «FILOSOFIA MORALA»
AL PENSAMIENTO CIENTÍFICO. LO EMPÍRICO, LO LÓGICO Y
ETA BESTE MOTAKO GIZA JOKABIDEAK. MORALA ETA ALDAKETA
LO TEÓRICO DE LA CIENCIA. LA COMUNIDAD DE INVESTIGACIÓN.
HISTORIKOAK. DETERMINISMOA, ASKATASUNA ETA ERANTZUKIZUNA.
FILOSOFIA SOCIAL Y POLITICA 6 4,5 1,5 ETICA Y FILOSOFÍA POLÍTICA. EL PODER Y EL PODER POLÍTICO. «FILOSOFIA MORAL»
BALIO MORALAK. BALIO MORALEN OBJEKTIBOTASUNA
EL ESTADO Y SUS FORMAS. ESTADO, SOCIEDAD CIVIL, NACIÓ N.
ETA SUBJEKTIBOTASUNA. JUDIZIO MORALEN FORMA ETA JUSTIFIKAZIOA.
SOBERANÍA Y MONOPOLIO DE LA VIOLENCIA. GUERRA Y PAZ.
HEZKUNTZA MORALA. IRAKASKUNTZA-LANBIDEAREN DEONTOLOGIA.
LA EVOLUCIÓN MODERNA DEL ESTADO. LA DEMOCRACIA.
(1) Hautazko jakintzagaietarako esleitutako kreditu guztiak adieraziko dira eta, hala badagokio, ziklo edo ikastaro bakoitzeko kreditu guztiak.
SUJETO POLÍTICO Y CIUDADANÍA. LOS CRITERIOS DE
(2) Ikasketa-planak jakintzagaia ikastaro edo zikloko hautazkotzat definitzen badu, bere izenaren ondoan parentesi artean adieraziko da dagokion ikastaroa edo zikloa.
LEGITIMIDAD. AUTORIDAD, OBLIGACIÓN Y DESOBEDIENCIA.
(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.
LA REPRESENTACIÓN: LOS PARTIDOS POLÍTICOS. LA DELIBERACIÓN:
Hautazko jakintzagaietarako kredituak (1) 8,5
OPINIÓN PÚBLICA Y PARLAMENTO. LA DECISIÓ N: MAYORÍAS
3. HAUTAZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) – Zikloko:
Y MINORÍAS. LOS VALORES POLÍTICOS: LIBERTAD, IGUALDAD,
– Ikasturteko: Zehaztu gabe = 8,5
SOLIDARIDAD. LA JUSTICIA. UN VALOR DEMOCRÁTICO:
Kredituak
LA TOLERANCIA. LOS DERECHOS HUMANOS. LA FORMACIÓN
Izena (2) Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
DE LA CONCIENCIA POLÍTICA. EDUCACIÓN PARA LA DEMOCRACIA.
Mintegiak Klinikoak
FUNCION DOCENTE 4,5 3 1,5 EL MAESTRO. FUNCIONES Y TAREAS. FUNCIÓN TUTORIAL «DIDACTICA Y ORGANIZACION
HAURRENTZAKO FILOSOFIA 6 4,5 1,5 HAURREI ZUZENDUTAKO FILOSOFIAKO HELBURUAK, METODOLOGIA «FILOSOFIA»
Y ORIENTADORA. ORIENTACIÓN Y TUTORÍAS. MODELOS. ESCOLAR»
ETA HIPOTESIAK. FILOSOFIAK HEZKUNTZA ERREFLEXIBOARI EGINDAKO
FUNCIONES DEL PROFESOR-TUTOR. PLANIFICACIÓN DE
EKARPENA. HEZKUNTZA ERREFLEXIBOA ETA BIZIKIDETASUN
LA ACCIÓN TUTORIAL. AMBIOS, FUNCIONES Y ACTIVIDADES.
DEMOKRATIKOA HAURREI ZUZENDUTAKO FILOSOFIAREN ESPARRUAN.
HISTORIA DE LA ACTIVIDAD FISICA 4,5 3 1,5 HISTORIA DE LA ACTIVIDAD FÍSICA. TEORÍA DE LA ACTIVIDAD «TEORIA E HISTORIA DE LA
LEHEN MAILAKO HEZKUNTZAN HITZEN ZENTZUA IKERTUZ. LENGOAIA
FÍSICA. EVOLUCIÓN Y EPISTEMOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN FÍSICA. EDUCACION»
ETA ERREALITATEAREN ARTEKO LOTURA: HAINBAT ARAZO ONTOLOGIKO.
LA DIRECCION DE CENTROS Y LOS PROCESOS 4,5 3 1,5 CULTURA DE LOS CENTROS EDUCATIVOS Y CONDICIONES «DIDACTICA Y ORGANIZACION
LENGOAIAREN ETA ESANAHIAREN ARTEKO LOTURA: ZENBAIT ARAZO
PARTICIPATIVOS INTERNAS DE PARTICIPACIÓN. ESTILOS DE DIRECCIÓN ESCOLAR»
SEMANTIKO. NATURA LEHEN MAILAKO HEZKUNTZAN IKERTUZ.
Y PARTICIPACIÓN: PODER Y PARTICIPACIÓN. PROCESOS
PENTSAMENDU SINESKORRETIK PENTSAMENDU ZIENTIFIKORA.
DE GESTIÓN Y PARTICIPACIÓN. TÉCNICAS DE TRABAJO
ZIENTZIAREN ALDERDI ENPIRIKOA, LOGIKOA ETA TEORIKOA.
PARTICIPATIVO.
IKERKETA-KOMUNITATEA.
(1) Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.
FILOSOFIA SOZIALA ETA POLITIKOA 6 4,5 1,5 ETIKA ETA FILOSOFIA POLITIKOA. BOTEREA ETA BOTERE POLITIKOA. «FILOSOFIA MORALA»
(2) Se mencionará entre paréntesis, tras la denominació n de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.
ESTATUA ETA BERE FORMAK. ESTATUA, GIZARTE ZIBILA, NAZIOA.
(3) Libremente decidida por la Universidad.
SUBIRANOTASUNA ETA BIOLENTZIAREN MONOPOLIOA. GERRA ETA BAKEA.
Créditos totales para optativos (1) 8,5
ESTATUAREN EBOLUZIO MODERNOA. DEMOKRAZIA. SUBJEKTU POLITIKOA
3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso) – Por ciclo:
ETA HIRITARTASUNA. LEGITIMITATE-IRIZPIDEAK. AGINTARITZA,
– Por curso: Indiferente = 8,5
OBLIGAZIOA ETA DESOBEDIENTZIA. ORDEZKARITZA: ALDERDI POLITIKOAK.
Créditos
DELIBERAZIOA: IRITZI PUBLIKOA ETA PARLAMENTUA. ERABAKIA:
Denominación (2) Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento (3)
GEHIENGOAK ETA GUTXIENGOAK. BALIO POLITIKOAK: ASKATASUNA,
Seminarios Clínicos
BERDINTASUNA, SOLIDARITATEA. JUSTIZIA. BALIO DEMOKRATIKOA:
LA INVESTIGACION DEL PROFESOR EN EL AULA 4,5 3 1,5 INVESTIGACIÓN EN EL AULA. DESARROLLO CURRICULAR «DIDACTICA Y ORGANIZACION
TOLERANTZIA. GIZA ESKUBIDEAK. KONTZIENTZIA POLITIKOAREN
Y DESARROLLO PROFESIONAL. EL CICLO DE LA INVESTIGACIÓ N- ESCOLAR»
HEZIKETA. DEMOKRAZIARAKO HEZKUNTZA.
ACCIÓN. FORMULACIÓN DE HIPÓTESIS; TENDENCIAS DE
IRAKASKUNTZA-FUNTZIOA 4,5 3 1,5 IRAKASLEA. FUNTZIOAK ETA ZEREGINAK. TUTORETZA-FUNTZIOA «DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA»
RECOGIDA DE DATOS. ELABORACIÓN DEL INFORME.
ETA FUNTZIO ORIENTATZAILEA. ORIENTAZIOA ETA TUTORETZAK.
MORAL CRISTIANA Y VALORES EN EL DEPORTE 4,5 3 1,5 DESCRIPCIÓN DE LOS VALORES ÉTICOS Y MORALES EN LA «ANTROPOLOGIA
EREDUAK. IRAKASLE/TUTOREAREN FUNTZIOAK. TUTORETZA-
PRÁCTICA DEL DEPORTE. SOCIAL»
EKINTZAREN PLANGINTZA. ESPARRUAK, FUNTZIOAK ETA JARDUERAK.
«DIDACTICA DE LAS CIENCIAS SOCIALES»
JARDUERA FISIKOAREN HISTORIA 4,5 3 1,5 JARDUERA FISIKOAREN HISTORIA. JARDUERA FISIKOAREN TEORIA. «HEZKUNTZAREN TEORIA ETA HISTORIA»
«FILOSOFIA»
GORPUTZ-HEZKUNTZAREN EBOLUZIOA ETA EPISTEMOLOGIA.
PRACTICA PSICOMOTRIZ: UNA INTERVENCION 4,5 2,5 2 LAS CARACTERÍSTICAS EVOLUTIVAS DEL TRAMO 0-6 PLANTEAN «PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DE LA
IKASTETXEEN ZUZENDARITZA 4,5 3 1,5 IKASTETXEEN KULTURA ETA PARTAIDETZAKO BARNE-BALDINTZAK. «DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA»
DESDE LA GLOBALIDAD DE MANERA CLARA LA GLOBALIDAD DEL SUJETO Y LA NECESIDAD EDUCACION»
ETA PARTAIDETZA-PROZESUAK ZUZENDARITZA- ETA PARTAIDETZA-MOTAK: BOTEREA ETA PARTAIDETZA.
DE ORGANIZAR EN LA «ETAPA INFANTIL» TIEMPOS Y ESPACIOS
KUDEAKETA- ETA PARTAIDETZA-PROZESUAK. PARTAIDETZA-LANEKO
QUE RESPETEN DICHA GLOBALIDAD. LA PRÁCTICA PSICOMOTRIZ
TEKNIKAK.
POR SUS PLANTEAMIENTOS RESPONDE DE MANERA IDÓNEA A
(1) Unibertsitateak ikasketa-planean libreki sartutako jakintzagaiak, ikaslearentzat nahitaezkoak.
ESTAS NECESIDADES.
(2) Ikasturteka zehaztea Unibertsitatearen aukerakoa da.
RELIGION: FENOMENOLOGIA RELIGIOSA 6 4 2 EL HECHO RELIGIOSO: SU FENOMENOLOGÍA Y PROBLEMÁTICA «ANTROPOLOGIA SOCIAL»
(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.
Y CRISTIANA DESDE UNA COMPRENSIÓN PLENA DEL SER HUMANO Y DE «DIDACTICA DE LAS
Hautazko jakintzagaietarako kredituak (1) 8,5
LA HISTORIA. EL HECHO RELIGIOSO. CIENCIAS HUMANAS CIENCIAS SOCIALES»
3. HAUTAZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) – Zikloko:
Y RELIGIÓN. APROXIMACIÓN FILOSÓFICA AL MISTERIO DE DIOS. «FILOSOFIA»
– Ikasturteko: Zehaztu gabe = 8,5
RELIGIÓN Y CULTURA CONTEMPORÁNEA. HISTORIA
Kredituak
DE LAS RELIGIONES.
Izena (2) Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)
REPRESENTACION VISUAL DEL CUERPO 6 2 4 ASPECTOS SOCIOCULTURALES Y EDUCATIVOS. MEDIOS «DIDACTICA DE LA EXPRESION
Mintegiak Klinikoak
EN MOVIMIENTO Y TÉCNICAS DE REPRESENTACIÓN: SELECCIÓN, ESTUDIO PLASTICA»
IRAKASLEAREN IKERKETA GELAN 4,5 3 1,5 IKERKETA GELAN. CURRICULUM-GARAPENA ETA GARAPEN «DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA»
Y EXPERIMENTACIÓN.
PROFESIONALA. IKERKETA-EKINTZAREN ZIKLOA. HIPOTESIAK EGIN;
RITMO MUSICAL 6 1 5 ELEMENTOS DEL RITMO MUSICAL. FIGURACIÓ N. PRÁCTICA «DIDACTICA DE LA EXPRESION
DATUAK BILTZEKO JOERAK. TXOSTENA EGIN.
CORPORAL. JUEGOS. MUSICAL»
MORAL KRISTAUA ETA BALIOAK KIROLEAN 4,5 3 1,5 KIROL-JARDUERAN BALIO ETIKOEN ETA MORALEN DESKRIBAPENA. «ANTROPOLOGIA SOZIALA»
TRADUCCION DE TEXTOS DOCENTES 6 2 4 FUNDAMENTOS TEÓRICOS Y PREPARACIÓN PARA TRADUCIR «DIDACTICA DE LA LENGUA
«GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»
AL EUSKERA. LOS TEXTOS QUE SE UTILIZAN EN LAS ESCUELAS Y LA LITERATURA»
«FILOSOFIA»
Y EN LA ENSEÑANZA.
PRAKTIKA PSIKOMOTRIZEA: OSOTASUNETIK 4,5 2,5 2 0-6 URTEEN ARTEKO ZATIAREN EZAUGARRI EBOLUTIBOAK, ARGI ETA «BILAKAERAREN ETA
(1) Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.
EGINDAKO ESKU-HARTZEA. GARBI SUBJEKTUAREN OSOTASUNA ETA " HAUR-ETAPAN" OSOTASUN HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA»
(2) Se mencionará entre paréntesis, tras la denominació n de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.
HORI IRUDIKATUKO DUTEN DENBORAK ETA ESPAZIOAK PLANTEATZEN
(3) Libremente decidida por la Universidad.
DITU. BERE PLANTEAMENTUENGATIK PRAKTIKA PSIKOMOTRIZEAK
ANEXO 3: ESTRUCTURA GENERAL Y ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS
PREMIA HAUEI MODU EGOKIAN ERANTZUTEN DIE.
UNIVERSIDAD: DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
ERLIJIOA: FENOMENOLOGIA ERLIJIOSO ETA KRISTAUA 6 4 2 EGITATE ERLIJIOSOA: FENOMENOLOGIA ETA ARAZOAK, GIZAKIA «GIZARTE-ANTROPOLOGIA»
I. ESTRUCTURA GENERAL DEL PLAN DE ESTUDIOS
ETA HISTORIAREN ULERMEN OSOA ABIAPUNTU IZANIK. «GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»
1. PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE A LA OBTENCION DEL TITULO OFICIAL DE
EGITATE ERLIJIOSOA. GIZA ZIENTZIAK ETA ERLIJIOA. JAUNAREN «FILOSOFIA»
(1) MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA
MISTERIORAKO HURBILTZE PSIKOLOGIKOA. ERLIJIOA ETA GARAIKO
2. ENSEÑANZAS DE PRIMER CICLO CICLO (2)
KULTURA. ERLIJIOEN HISTORIA.
3. CENTRO UNIVERSITARIO RESPONSABLE DE LA ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS
MUGIMENDUAN DAGOEN GORPUTZAREN 6 2 4 ALDERDI SOZIOKULTURALAK ETA HEZKUNTZA-MAILAKOAK. «ADIERAZPEN PLASTIKOAREN
(3) E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ - NORMA DE CREACION DEL CENTRO: Orden 6 de octubre de 1977 (B.O.E. 12.11.77); Decreto 101/1999, de 16 de febrero (B.O.P.V. 2.03.99)
IRUDIKAPEN BISUALA IRUDIKATZEKO BALIABIDEAK ETA TEKNIKAK: AUKERAKETA, DIDAKTIKA»
4. CARGA LECTIVA GLOBAL 207 CREDITOS (4)
AZTERKETA ETA ESPERIMENTAZIOA.
DISTRIBUCION DE LOS CREDITOS
ERRITMO MUSIKALA 6 1 5 ERRITMO MUSIKALAREN ELEMENTUAK. FIGURATZE-MULTZOA. «ADIERAZPEN MUSIKALAREN DIDAKTIKA»
CICLO CURSO MATERIAS MATERIAS MATERIAS CREDITOS TRABAJO TOTALES
GORPUTZ-PRAKTIKA. JOLASAK.
TRONCALES OBLIGA- OPTATIVAS LIBRE CONFI- FIN DE
IRAKASKUNTZAKO TESTUEN ITZULPENA 6 2 4 OINARRI TEORIKOAK ETA EUSKARARA ITZULTZEKO PRESTAKUNTZA. «HIZKUNTZAREN ETA
TORIAS GURACION (5) CARRERA
IKASTETXEETAN ETA IRAKASKUNTZAN ERABILTZEN DIREN TESTUAK. LITERATURAREN DIDAKTIKA»
I CICLO 1º 33T + 3A 21 —- —- —- 57
(1) Unibertsitateak ikasketa-planean libreki sartutako jakintzagaiak, ikaslearentzat nahitaezkoak.
2º 35T + 2A 21 —- —- —- 58
(2) Ikasturteka zehaztea Unibertsitatearen aukerakoa da.
3º 60T + 2,5A —- —- —- —- 62,5
(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.
Indiferente —- —- 8,5 21 —- 29,5
3. ERANSKINA: IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA ETA ANTOLAKETA
Total 135,5 42 8,5 21 —- 207
UNIBERTSITATEA: DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
(1) Se indicará lo que corresponda
I. IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA
(2) Se indicará lo que corresponda según el art. 4º del R.D. 1497 / 87 (de 1er ciclo; de 1º y 2º ciclo; de sólo 2º ciclo) y las previsiones del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate.
1. HONAKO TITULU OFIZIALA LORTZERA BIDERATUTAKO IKASKETA-PLANA
(3) Se indicará el Centro Universitario, con expresión de la norma de creación del mismo o de la decisión de la administración correspondiente por la que se autoriza la impartición de las enseñanzas por dicho Centro.
(1) IRAKASLEA - HEZIKETA FISIKOKO ESPEZIALITATEAN
(4) Dentro de los límites establecidos por el R.D. de directrices generales propias de los planes de estudios del título de que se trate.
2. LEHEN ZIKLOKO IRAKASKUNTZAK (2)
(5) Al menos el 10% de la carga lectiva "global".
3. IKASKETA-PLANA ANTOLATZEAZ ARDURATZEN DEN UNIBERTSITATE-IKASTEGIA
5. SE EXIGE TRABAJO O PROYECTO FIN DE CARRERA, O EXAMEN O PRUEBA GENERAL NECESARIA PARA OBTENER EL TITULO NO (6)
(3) VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UNIBERTSITATE-ESKOLA – IKASTEGIA SORTZEKO ARAUA: 1977ko urriaren 6ko Agindua (77.11.12ko BOE); 101/1999 Dekretua, otsailaren 16koa (99.03.02ko BOE)
6. SI SE OTORGAN, POR EQUIVALENCIA, CREDITOS A: (7)
4. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOA 207 KREDITU (4)
Créditos Otorgados
KREDITUEN BANAKETA
Troncal Obligat. Optativ. T.F.C.
ZIKLOA IKASTURTEA ARDATZ- NAHITAEZKO HAUTAZKO OSAERA KARRERA-
Prácticas en empresas 21 *(10) —- —- —-
JAKINTZA JAKINTZAGAIAK JAKINTZAGAIAK LIBREKO AMAIERAKO GUZTIRA
Trabajos académicamente dirigidos e integrados en el Plan de Estudios 6 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-
GAIAK KREDITUAK (5) LANA
Estudios realizados en el marco de convenios internacionales suscritos por 21 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-
I. ZIKLOA 1. 33T + 3A 21 —- —- —- 57
la Universidad.
2. 35T + 2A 21 —- —- —- 58
Otras Equivalencias : Estudios realizados en otros Centros 21 *(10) 15 *(10) 6 *(10) —-
3. 60T + 2,5A —- —- —- —- 62,5
Universitarios u homologados (Conservatorio de música,......etc.)
Zehaztu
– EXPRESION, EN SU CASO DE LOS CREDITOS OTORGADOS: ...máximo de 45 créditos...
gabe —- —- 8,5 21 —- 29,5
– EXPRESION DEL REFERENTE DE LA EQUIVALENCIA (8) *() = Equivalencia en horas de los créditos...
Guztira 135,5 42 8,5 21 —- 207
7. AÑOS ACADEMICOS EN QUE SE ESTRUCTURA EL PLAN, POR CICLOS: (9)
(1) Kasuan kasu dagokiona aipatuko da
1º CICLO 3 AÑOS
(2) Kasuan kasu dagokiona jarriko da, betiere 1497/87 Errege Dekretuaren 4. artikuluaren arabera (1. ziklokoak; 1. eta 2. ziklokoak; 2. ziklokoak besterik ez direnak) eta dagokion tituluaren berezko jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuaren aurreikuspenen arabera.
8. DISTRIBUCION DE LA CARGA LECTIVA GLOBAL POR AÑO ACADEMICO
(3) Unibertsitate-ikastegia adieraziko da eta berau sortzeko araua edo Ikastegi horrek irakaskuntzak eman ahal izateko baimena jasotzen zuen bidezko Administrazioaren erabakia zehaztuko da.
AÑO ACADEMICO TOTAL TEORICOS PRACTICOS / CLINICOS
(4) Kasuan kasuko tituluaren berezko ikasketa-planari dagozkion jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuak ezartzen dituen mugen barruan.
1º 60 37 23
(5) Irakaskuntza-zama "osoaren" %10 gutxienez.
2º 61 29,5 31,5
5. KARRERA-AMAIERAKO LANA EDO PROIEKTUA EDO TITULUA LORTZEKO AZTERKETA EDO PROBA OROKORRA ESKATZEN DA EZ (6)
3º 65 24,5 40,5
6. BAI ONDOKOETAN KREDITUAK EMATEN DIRA BALIOKIDETZAZ: (7)
Créditos L.E. 21 —- —-
Eman diren kredituak
TOTAL 207 —- —-
Ardatz. Nahitaezk. Hautazk. K.A.L.
(6) Si o No. Es decisión potestativa de la Universidad. En caso afirmativo, se consignarán los créditos en el precedente cuadro de distribución de los créditos de la carga lectiva global.
Praktikak enpresetan 21 *(10) —- —- —-
(7) Si o No. Es decisión potestativa de la Universidad. En el primer caso se especificará la actividad a la que se otorgan créditos por equivalencia.
Akademikoki zuzendu eta ikasketa-planean integratutako lanak 6 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-
(8) En su caso se consignará "materias troncales", "obligatorias", "optativas", "trabajo fin de carrera", etc., así como la expresión del número de horas atribuido, por equivalencia, a cada crédito, y el carácter teórico o práctico de este.
Unibertsitateak sinatutako nazioarteko hitzarmenen barruan egindako ikasketak. 21 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-
(9) Se expresará lo que corresponda según lo establecido en la directriz general segunda del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate.
Beste baliokidetza batzuk: beste Unibertsitate Ikastegi batzuetan edo 21 *(10) 15 *(10) 6 *(10) —- Ikastegi homologatu batzuetan egindako ikasketak (musika-kontserbatorioa…).
II. ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS
– EMANDAKO KREDITUAK ADIERAZI BEHAR DIRA: ... 45 kreditu gehienez...
1. La Universidad deberá referirse necesariamente a los siguientes extremos:
– BALIOKIDETZAREN ERREFERENTEA ADIERAZI BEHAR DA (8) *() = Kredituen baliokidetza ordutan…
a) Régimen de acceso al 2º Ciclo. Aplicable solo al caso de enseñanzas de 2º ciclo o al segundo ciclo de enseñanzas de 1º y 2º ciclo, teniendo en cuenta lo dispuesto en los artículos 5º y 8º. 2 del R.D. 1497/87.
7. PLANAREN EGITURAK HARTZEN DUEN IKASTURTE-KOPURUA, ZIKLOEN ARABERA: (9)
b) Determinación, en su caso, de la ordenación temporal en el aprendizaje, fijando secuencias entre materias o asignaturas o entre conjuntos de ellas (Artículo 9º, 1. R.D. 1497/87).
1. ZIKLOA 3 URTE
c) Periodo de escolaridad mínimo, en su caso (Artículo 9º, 2, 4º. R.D. 1497/87).
8. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOAREN BANAKETA, IKASTURTEEN ARABERA
d) En su caso, mecanismos de convalidación y/o adaptación al nuevo plan de estudios para los alumnos que vinieran cursando el plan antiguo (Artículo 11. R.D. 1497/87).
AKADEMI GUZTIRA TEORIKOAK PRAKTIKOAK
2. Cuadro de asignación de la docencia de las materias troncales a áreas de conocimiento. Se cumplimentará en el supuesto a) de la nota (5) del Anexo 2-A.
IKASTURTEA KLINIKOAK
3. La Universidad podrá añadir las aclaraciones que estime oportunas para acreditar el ajuste del plan de estudios a las previsiones del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate (en especial, en lo que se refiere a la incorporación al mismo de las materias y contenidos troncales y de los créditos y áreas de conocimiento correspondientes según lo dispuesto en dicho R.D.), así como especificar cualquier decisión o criterio sobre la organización de su plan de estudios que estime relevante. En todo caso, estas especificaciones no constituyen objeto de homologación por el Consejo de Universidades.
1. 60 37 23
1.a) REGIMEN DE ACCESO A 2º CICLO
2. 61 29,5 31,5
—————————————————————————-
3. 65 24,5 40,5
1.b) ORDENACION TEMPORAL DEL APRENDIZAJE SIGUIENDO LA ORDENACION POR CURSO ESTABLECIDA EN EL PLAN DE ESTUDIOS
Osaera Libreko kred. 21 —- —-
1.b.1) ASIGNACIÓN DE ASIGNATURAS A CUATRIMESTRE
GUZTIRA 207 —- —-
PRIMER CURSO 1er CUATRIMESTRE
(6) Bai ala ez. Unibertsitatearen esku dagoen erabakia da. Baiezko kasuetan, kredituak irakaskuntza-zama osoko banaketari buruzko aurreko taulan zehaztuko dira.
– BILINGÜISMO Y EDUCACION
(7) Bai ala ez. Unibertsitatearen esku dagoen erabakia da. Baiezko kasuetan, baliokidetza-kredituak jasoko dituen jarduera zehaztu beharko da.
– EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I
(8) Hala badagokio, "ardatz-jakintzagaiak", " nahitaezkoak", "hautazkoak", "karrera amaierako lana" eta abar adieraziko dira, bai eta kreditu bakoitzari baliokidetzaz eskaini zaion ordu-kopurua eta kredituaren izaera teorikoa edo praktikoa.
– JUEGO MOTOR
(9) Kasuan kasuko tituluaren beraren jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuaren bigarren jarraibide orokorrean ezartzen denaren arabera dagokiona adieraziko da.
– PSICOLOGIA DEL DESARROLLO EN LA EDAD ESCOLAR
II. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETA
– TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORANEAS DE EDUCACION
1. Unibertsitateak nahitaez aipatu beharko ditu honako atal hauek:
SEGUNDO CURSO 1er CUATRIMESTRE
a) 2. ziklora sartzeko erregimena. 2. zikloko irakaskuntzen kasuan edo 1. eta 2. zikloko irakaskuntzetako bigarren zikloaren kasuan soilik aplikatu ahal izango da, betiere 1497/87 Errege Dekretuaren 5. eta 8.2. artikuluetan ezartzen dena kontuan izanik.
– BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL
b) Ikasketaren denborazko antolamendua finkatuko da, hala badagokio, jakintzagai edo irakasgaien artean edo hauen multzoen artean sekuentziak finkatuz (1497/87 EDaren 9.1. artikulua).
– EXPRESION CORPORAL
c) Gutxieneko eskolatze-aldia, hala badagokio (1497/87 EDaren 9.2.4. artikulua).
– MATEMATICA Y SU DIDACTICA
d) Ikasketa-plan zaharrean ikasten ari ziren ikasleak plan berrira egokitzeko eta/edo ikasketak baliokidetzeko mekanismoak, hala badagokie (1497/87 EDaren 11. artikulua).
– PRACTICUM I (Intensivo 4 semanas)
2. Ardatz-jakintzagaien irakaskuntza ezagutza-arloei esleitzeko taula. 2-A Eranskineko (5) oharraren a) suposizioan beteko da.
– REALIDAD ACTUAL DEL PAIS VASCO Y EDUCACION
3. Unibertsitateak bidezkotzat hartzen dituen azalpen guztiak gaineratu ahal izango ditu ikasketa-plana kasuan kasuko tituluaren beraren jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuaren aurreikuspenetara doitzen dela egiaztatzeko (batik bat ardatz-jakintzagaiak eta edukiak, kredituak eta bidezko ezagutza-arloak gaineratzeari dagokionez, Errege Dekretu horretan xedatzen denaren arabera) eta ikasketa-planaren antolaketan garrantzizkoa deritzon beste edozein erabaki edo jarraibide zehaztu ahal izango du. Nolanahi ere, zehazpen hauek ez dira Unibertsitateen Kontseiluak homologatu beharrekoak.
TERCER CURSO 1er CUATRIMESTRE
1.a) 2. ZIKLORA SARTZEKO ERREGIMENA
– APRENDIZAJE Y DESARROLLO MOTOR
—————————————————————————-
– EDUCACION ARTISTICA Y SU DIDACTICA
1.b) IKASKETAREN DENBORAZKO ANTOLAMENDUA, IKASKETA-PLANEAN EZARTZEN DEN IKASTURTEEN ARABERAKO ANTOLAMENDUARI JARRAITUTA
– LENGUA Y LITERATURA Y SU DIDACTICA: LENGUA ESPAÑOLA (A elegir una)
1.b.1) IRAKASGAIAK LAUHILABETEEN ARABERA ANTOLATUTA
– LENGUA Y LITERATURA Y SU DIDACTICA: LENGUA VASCA (A elegir una)
LEHEN IKASTURTEA 1. LAUHILEKOA
– ORGANIZACION DEL CENTRO ESCOLAR
– HELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA
– TEORIA Y PRACTICA DEL ACONDICIONAMIENTO FISICO
– GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA I
PRIMER CURSO 2º CUATRIMESTRE
– JOLAS-MOTORRA
– DIDACTICA GENERAL
– ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA
– EDUCACION FISICA DE BASE
– HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE GARAIKIDEAK
– EUSKARA Y SU DIDACTICA I
BIGARREN IKASTURTEA 1. LAUHILEKOA
– PSICOLOGIA DE LA EDUCACION
– HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI PSIKOLOGIKOAK
– SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION
– GORPUTZ-ADIERAZPENA
SEGUNDO CURSO 2º CUATRIMESTRE
– MATEMATIKA ETA BERE DIDAKTIKA
– BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL MOVIMIENTO
– PRACTICUMA I (Trinkoa 4 aste)
– BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL
– EUSKAL HERRIKO EGUNGO ERREALITATEA ETA HEZKUNTZA
– EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II
HIRUGARREN IKASTURTEA 1. LAUHILEKOA
– EUSKARA Y SU DIDACTICA II
– IKASKETA ETA GARAPEN-MOTORRA
– INICIACION DEPORTIVA
– ARTE-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA
TERCER CURSO 2º CUATRIMESTRE
– HIZKUNTZA ETA LITERATURA ETA BERE DIDAKTIKA: GAZTELANIA (Bat aukeratzeko)
– CONOCIMIENTO DEL MEDIO NATURAL, SOCIAL Y CULTURAL
– HIZKUNTZA ETA LITERATURA ETA BERE DIDAKTIKA: EUSKARA (Bat aukeratzeko)
– IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDACTICA: LENGUA FRANCESA (A elegir una)
– IKASTETXEAREN ANTOLAMENDUA
– IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDACTICA: LENGUA INGLESA (A elegir una)
– EGOKITZAPEN FISIKOAREN TEORIA ETA PRAKTIKA
– NUEVAS TECNOLOGIAS APLICADAS A LA EDUCACION
LEHEN IKASTURTEA 2. LAUHILEKOA
– PRACTICUM II (Intensivo 9 semanas)
– DIDAKTIKA OROKORRA
El alumno deberá realizar 2 asignaturas optativas entre 1º, 2º y 3º curso.
– OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZA
1.b.2) PRERREQUISITOS
– EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I
No se establecen prerrequisitos.
– HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA
1.c) PERIODO MINIMO DE ESCOLARIDAD
– HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA
2 cursos escolares.
BIGARREN IKASTURTEA 2. LAUHILEKOA
1.d) MECANISMOS DE CONVALIDACION Y/O ADAPTACION
– MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- ETA FISIOLOGIA-OINARRIAK
PLAN ANTIGUO: PLAN NUEVO:
– HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI PEDAGOGIKOAK
MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION MAESTRO-ESPECIALIDAD DE
– GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA II
FISICA -Plan 1994 - EDUCACION FISICA
– EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA II
CURSO INDIFERENTE
– KIROL-HASTAPENA
ACTIVIDADES DEPORTIVAS (C.INDIF.) ACTIVIDADES DEPORTIVAS
HIRUGARREN IKASTURTEA 2. LAUHILEKOA
ACTIVIDADES DEPORTIVAS EN EL MEDIO NATURAL ACTIVIDADES DEPORTIVAS EN EL MEDIO
– NATUR, GIZARTE ETA KULTUR INGURUNEAREN EZAGUTZA
(C.INDIF.) NATURAL
– ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA: FRANTSESA (Bat aukeratzeko)
RELIGION I (C.INDIF.) RELIGION: FENOMENOLOGIA RELIGIOSA Y
– ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA: INGELESA (Bat aukeratzeko)
CRISTIANA
– HEZKUNTZARI APLIKATURIKO TEKNOLOGIA BERRIAK
REPRESENTACION VISUAL DEL CUERPO EN REPRESENTACION VISUAL DEL CUERPO EN
– PRACTICUM II (Trinkoa 9 aste)
MOVIMIENTO (C.INDIF.) MOVIMIENTO
Ikasleak 1., 2. edo 3. kurtsoan aukerako 2 irakasgai egin beharko ditu.
RITMO MUSICAL (C.INDIF.) RITMO MUSICAL
1.b.2) ALDEZ AURREKO BALDINTZAK
CURSO 1º
Ez da aldez aurretik baldintzarik bete behar.
BILINGÜISMO Y EDUCACION (1º) BILINGÜISMO Y EDUCACION
1.c) GUTXIENEKO ESKOLATZE-ALDIA
DIDACTICA GENERAL I (1º)
2 eskola-urte
Y
1.d) BALIOKIDETZEKO ETA/EDO EGOKITZEKO MEKANISMOAK
DIDACTICA GENERAL II (1º) DIDACTICA GENERAL
PLAN ZAHARRA: PLAN BERRIA:
EDUCACION FISICA DE BASE I (1º) EDUCACION FISICA DE BASE
IRAKASLEA - HEZIKETA FISIKOKO IRAKASLEA - HEZIKETA FISIKOKO
EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I (1º) EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I
ESPEZIALITATEAN –1994ko Plana – ESPEZIALITATEAN
EUSKARA Y SU DIDACTICA I (1º) EUSKARA Y SU DIDACTICA I
IKASTURTEA ZEHAZTU GABE
JUEGO MOTOR (1º) JUEGO MOTOR
KIROL-JARDUERAK (EDOZ. K.) KIROL-JARDUERAK
PSICOLOGIA DE LA EDUCACION (1º) PSICOLOGIA DE LA EDUCACION
KIROL-JARDUERAK INGURUNE NATURALEAN (EDOZ. K.) KIROL-JARDUERAK INGURUNE NATURALEAN
PSICOLOGIA DEL DESARROLLO EN LA EDAD PSICOLOGIA DEL DESARROLLO EN LA EDAD
ERLIJIOA I (EDOZ. K.) ERLIJIOA: FENOMENOLOGIA ERLIJIOSOA ETA KRISTAUA
ESCOLAR (1º) ESCOLAR
HIGITZEN ARI DEN GORPUTZAREN IK. ADIERAZPENA (EDOZ. K.) HIGITZEN ARI DEN GORPUTZAREN IK. ADIERAZPENA
SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION (1º) SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION
ERRITMO MUSIKALA (EDOZ. K.) ERRITMO MUSIKALA
TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORÁNEAS TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORANEAS
1. IKASTURTEA
DE EDUCACION (1º) DE EDUCACION
ELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA (1.) ELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA
CURSO 2º
DIDAKTIKA OROKORRA I (1.)
BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL
ETA
MOVIMIENTO (2º) MOVIMIENTO
DIDAKTIKA OROKORRA II (1.) DIDAKTIKA OROKORRA
BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL (2º) BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL
OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZA I (1.) OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZA
BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL (2º) BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL
GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA I (1.) GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA I
EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II (2º) EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II
EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I (1.) EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I
EUSKARA Y SU DIDACTICA II (2º) EUSKARA Y SU DI
JOLAS MOTORRA (1.) JOLAS MOTORRA
HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA (1.) HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA
ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA (1.) ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA
HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA (1.) HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA
HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE GARAIKIDEA (1.) HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE GARAIKIDEA
2. IKASTURTEA
MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- ETA FISIOLOGIA-