Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

64. zk., 2001eko apirilaren 2a, astelehena

N.º 64, lunes 2 de abril de 2001


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Euskal Herriko Unibertsitatea
Universidad del País Vasco
1745
1745

EBAZPENA, 2000ko uztailaren 4koa, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Errektoregoarena, «Irakaslea, Heziketa Fisikoa berezitasuna» titulaziora zuzendutako ikasketa-plan aldatuaren homologazioa argitaratzeko agindua emateko dena. UPV/EHUren Vitoria-Gasteizeko Irakasleen Unibertsitate Eskolan irakatsiko da aipaturiko titulazioa.

RESOLUCION de 4 de julio de 2000, del Rectorado de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea por la que se ordena la publicación de la modificación del plan de estudios conducente a la titulación de Maestro-Especialidad de Educación Física, a impartir en la Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz, de esta Universidad.

Unibertsitateak, 2000ko otsailaren 9an, Vitoria-Gasteizeko Irakasleen Unibertsitate Eskolan irakatsiko den «Irakaslea, Heziketa Fisikoa berezitasuna» titulaziora zuzendutako ikasketa-plan aldatua onartu zuen. Ikasketa-plan hori 2000ko maiatzaren 16an homologatu zuen Unibertsitateen Kontseiluko Akademi Batzordeak, apirilaren 25eko 614/1997 eta apirilaren 30eko 779/1998 errege-dekretuetara egokitzeko.

Resultando que la modificación del plan de estudios conducente a la titulación de Maestro-Especialidad de Educación Física, a impartir en la Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoria-Gasteiz ha sido aprobado por la Universidad con fecha 9 de febrero de 2000 y homologado por la Comisión Académica del Consejo de Universidades con fecha 16 de mayo de 2000, para su adaptación a los Reales Decretos 614/1997, de 25 de abril y 779/1998, de 30 de abril.

Azaroaren 27ko 1497/1987 Errege Dekretuaren 11. artikuluaren arabera (abenduaren 14ko «Estatuko Buletin Ofiziala»), eta uztailaren 20ko 294/1999 Dekretuaren 11. artikuluari jarraiki (abuztuaren 3ko «Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria»), Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateari dagokio homologatutako eta aldatutako ikasketa-planak Estatuko Buletin Ofizialean eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea. Hori guztia kontuan harturik,

Considerando que es competencia de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, ordenar la publicación de los planes de estudios homologados y modificados en el Boletín Oficial del Estado y en el Boletín Oficial del País Vasco, conforme a lo establecido en el artículo 11 del Real Decreto 1497/1987, de 27 de noviembre («Boletín Oficial del Estado» del 14 de diciembre), así como en el artículo 11 de Decreto 294/1999, de 20 de julio (“Boletín Oficial del País Vasco» de 3 de agosto),

Errektorego honek erabaki du agindua ematea, aipaturiko ikasketa-plana argitaratua izan dadin. Ebazpenaren eranskinetan jasota dagoen moduan egituratuko da ikasketa-plana.

Este Rectorado, ha resuelto ordenar la publicación del plan de estudios al que se refiere la presente Resolución, que quedará estructurado conforme a lo que figura en los anexos a la misma.

Leioa, 2000ko uztailaren 4a.

Leioa, 4 de julio de 2000.

ERREKTOREA

EL RECTOR

AKADEMI ANTOLAKUNTZAKO ERREKTOREORDEA

EL VICERRECTOR DE ORDENACION ACADEMICA

B.E. (96.11.5.eko 96/1384 Erabakia 97.02.3ko EHAA eta 97.02.13ko EBO)

P.D. (Resolución 1348/96 de 5.11.96, B.O.P.V. 3.02.97 y B.O.E. 13.02.97)/

<FONT FACE="New York"><P>2-A ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

<FONT FACE="New York"><P>ANEXO 2-A. Contenido del Plan de Estudios.

UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

UNIVERSIDAD: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE

IRAKASLEA-HEZIKETA FISIKOAREN ESPEZIALITATEA - VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UE

MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA - E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ -

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

1. MATERIAS TRONCALES

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

Ciclo Curso Denominación Créditos

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

la materia troncal Seminarios Clínicos

1. 2. HEZKUNTZA BEREZIAREN 8T+1A 6 3 IKASTEKO ZAILTASUNAK «DIDAKTIKA ETA

1º 2º BASES PSICOPEDAGOGICAS 8T+1A 6 3 DIFICULTADES DE APRENDIZAJE «DIDACTICA Y

OINARRI PSIKOPEDAGOGIKOAK ETA HEZKUNTZA-BEHAR BEREZIAK. ESKOLA-ANTOLAKETA»

DE LA EDUCACION ESPECIAL Y NECESIDADES EDUCATIVAS ORGANIZACION

GARAPENAREN NAHASTEAK ETA «BILAKAERAREN ETA

ESPECIALES. LOS TRASTORNOS DEL ESCOLAR»

HONEK ESKOLAKO IKASKETETAN HEZKUNTZAREN

DESARROLLO Y SU INCIDENCIA «PSICOLOGIA EVOLUTIVA

DUEN ERAGINA.DEFIZIT PSIKOLOGIA»

SOBRE EL APRENDIZAJE ESCOLAR. Y DE LA EDUCACION»

SENTSORIALAK, FISIKOAK ETA

LA ESCOLARIZACIÓN DE LOS ALUMNOS

PSIKIKOAK DITUZTEN IKASLEEN

CON DÉFICITS SENSORIALES, FÍSICOS

ESKOLATZEA..ZAILTASUNAK

Y PSIQUICOS. INTEGRACIÓN EDUCATIVA

DITUZTEN IKASLEEN

DE ALUMNOS CON DIFICULTADES.

HEZKUNTZA-INTEGRAZIOA.

BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION 4T+0,5A 3 1,5 LA ESCOLARIZACIÓN DE LOS ALUMNOS

HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI 4T+0,5A 3 1,5 DEFIZIT SENTSORIALAK, FISIKOAK

ESPECIAL CON DÉFICITS SENSORIALES, PSÍQUICOS

PEDAGOGIKOAK ETA PSIKIKOAK DITUZTEN IKASLEEN

Y FÍSICOS. INTEGRACIÓN EDUCATIVA

ESKOLATZEA. ZAILTASUNAK

DE ALUMNOS CON DIFICULTADES.

DITUZTEN IKASLEEN

ESTUDIO DE CASOS.

HEZKUNTZA-INTEGRAZIOA.

BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION 4T+0,5A 3 1,5 DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y

KASUEN AZTERKETA.

ESPECIAL NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES.

HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI 4T+0,5A 3 1,5 IKASTEKO ZAILTASUNAK ETA

LOS TRANSTORNOS DEL DESARROLLO

PSIKOLOGIKOAK HEZKUNTZA-BEHAR BEREZIAK.

Y SU INCIDENCIA SOBRE EL APRENDIZAJE

GARAPENAREN NAHASTEAK

ESCOLAR. INTERVENCIÓN EDUCATIVA.

ETA HONEK ESKOLAKO IKASKETETAN

1º 1º DIDACTICA GENERAL DIDACTICA GENERAL 8T+1A 6 3 COMPONENTES DIDÁCTICOS DEL PROCESO «DIDACTICA Y

DUEN ERAGINA. HEZKUNTZAREN

DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE. MODELOS ORGANIZACION

ESKU-HARTZEA.

DE ENSEÑANZA Y DE CURRICULA: DISEÑ O ESCOLAR»

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

CURRICULAR BASE Y ELABORACIÓN DE

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

PROYECTOS CURRICULARES. EL

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

CURRICULUM EN EL PAIS VASCO. LAS

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

FUNCIONES DEL PROFESOR. TAREAS

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

DE ENSEÑANZA Y ORGANIZACIÓN DE

1. 1. DIDAKTIKA OROKORRA DIDAKTIKA OROKORRA 8T+1A 6 3 IRAKATSI ETA IKASTEKO «DIDAKTIKA ETA

PROCESOS DE ENSEÑANZA. LA

PROZESUAREN OSAGAI ESKOLA-ANTOLAKETA»

EVALUACIÓN DEL PROCESO

DIDAKTIKOAK.

DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE.

IRAKASKUNTZA-EREDUAK ETA

ANÁLISIS DE MEDIOS DIDÁCTICOS.

CURRICULUM-EREDUAK:

1. MATERIAS TRONCALES

OINARRIZKO CURRICULUM-DISEINUA

Ciclo Curso Denominación Créditos

ETA CURRICULUM-PROIEKTUAK

Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de

EGITEA. CURRICULUMA EUSKAL

en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento

HERRIAN. IRAKASLEAREN

la materia troncal Seminarios Clínicos

FUNTZIOAK.

1º 3º ORGANIZACION DEL CENTRO ORGANIZACION DEL CENTRO ESCOLAR 4T+0,5A 3 1,5 LA ESTRUCTURA DEL SISTEMA ESCOLAR: «DIDACTICA Y

IRAKASKUNTZA-PROZESUEN

ESCOLAR CARACTERÍSTICAS Y NIVELES. EL ORGANIZACION

ANTOLAMENDUKO ETA

CENTRO COMO UNIDAD ORGANIZATIVA: ESCOLAR»

IRAKASKUNTZAKO ZEREGINAK.

FUNCIONES DIRECTIVAS, DE GESTIÓN

BALIABIDE DIDAKTIKOEN AZTERKETA.

PEDAGÓGICA Y DE ADMINISTRACIÓN.

IRAKATSI ETA IKASTEKO PROZESUAREN

PLAN DE CENTRO. ORGANIZACIÓN

EBALUAZIOA. BALIABIDE

DE ALUMNOS, PROFESORES, RECURSOS,

DIDAKTIKOEN ANALISIA.

ESPACIOS, HORARIOS, Y ACTIVIDADES.

1. 3. IKASTETXEAREN ANTOLAKUNTZA IKASTETXEAREN ANTOLAMENDUA 4T+0,5A 3 1,5 ESKOLA-SISTEMAREN EGITURA: «DIDAKTIKA ETA

EL CENTRO Y LA COMUNIDAD

EZAUGARRIAK ETA MAILAK. IKASTEGIA ESKOLA-ANTOLAKETA»

EDUCATIVA. DERECHOS Y DEBERES

ANTOLAMENDU-UNITATE GISA:

DEL PROFESOR. EVALUACIÓN DE CENTROS.

ZUZENDARITZA-FUNTZIOAK,

ANÁLISIS DE EXPERIENCIAS DE

KUDEAKETAPEDAGOGIKOKO ETA

ORGANIZACIÓN. REFERENCIA DE

ADMINISTRAZIOKO FUNTZIOAK.

MODELOS Y ELEMENTOS ESTUDIADOS

IKASTEGIAREN PLANA. IKASLEEN,

A CENTROS DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

IRAKASLEEN, BALIABIDEEN,

ESTUDIO DE CASOS.

ESPAZIOEN, ORDUTEGIEN ETA

1º 1º PSICOLOGIA DE LA EDUCACION Y 8T+1A 6 3 FACTORES Y PROCESOS BÁSICOS DEL «PSICOLOGIA EVOLUTIVA

JARDUEREN ANTOLAKUNTZA.

DEL DESARROLLO EN EDAD APRENDIZAJE ESCOLAR. CONTENIDOS Y DE LA EDUCACION»

IKASTEGIAETA HEZKUNTZA-ELKARTEA.

ESCOLAR Y PROCESOS DE APRENDIZAJE.

IRAKASLEAREN ESKUBIDEAK ETA

APRENDIZAJE ESCOLAR Y RELACIONES

BETEBEHARRAK. IKASTEGIEN

INTERPERSONALES. TEORÍA Y MODELOS

EBALUAZIOA. ANTOLAMENDU-.

EXPLICATIVOS DEL DESARROLLO.

ESPERIENTZIEN AZTERKETA

DESARROLLO COGNITIVO, DESARROLLO

HAUR-HEZKUNTZAKO IKASTETXEETAN

Y ADQUISICIÓN DEL LENGUAJE,

AZTERTUTAKO EREDU ETA ELEMENTUEN

DESARROLLO SOCIAL, FÍSICO, MOTOR

ERREFERENTZIA. KASUEN AZTERKETA.

Y AFECTIVO-EMOCIONAL.

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

PSICOLOGIA DE LA EDUCACION 4T+0,5A 3 1,5 FACTORES Y PROCESOS BÁSICOS DEL

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

APRENDIZAJE ESCOLAR. CONTENIDOS

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

Y PROCESOS DE APRENDIZAJE.

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

APRENDIZAJE ESCOLAR Y RELACIONES

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

INTERPERSONALES. EDUCACIÓN

1. 1. HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA ETA 8T+1A 6 3 ESKOLA-IKASKUNTZAREN OINARRIZKO «BILAKAERAREN ETA

Y DESARROLLO.

ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN FAKTOREAK ETA PROZESUAK. HEZKUNTZAREN

1. MATERIAS TRONCALES

PSIKOLOGIA IKASKUNTZAKO EDUKIAK ETA PROZESUAK. PSIKOLOGIA»

Ciclo Curso Denominación Créditos

ESKOLA-IKASKUNTZA ETA PERTSONEN

Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de

ARTEKO HARREMANAK. GARAPENAREN

en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento

TEORIA ETA AZALPEN-EREDUAK.

la materia troncal Seminarios Clínicos

EZAGUTZAREN GARAPENA, HIZKUNTZA

PSICOLOGIA DEL DESARROLLO 4T+0,5A 3 1,5 TEORÍ AS Y MODELOS EXPLICATIVOS

GARATZEA ETA ESKURATZEA.

EN LA EDAD ESCOLAR DEL DESARROLLO. DESARROLLO

GARAPEN SOZIALA, FISIKOA, MOTORRA

COGNITIVO, DESARROLLO Y ADQUISICIÓN

ETA AFEKTIBO-EMOZIONALA.

DEL LENGUAJE, DESARROLLO SOCIAL,

HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA 4T+0,5A 3 1,5 ESKOLA-IKASKUNTZAREN OINARRIZKO

FÍSICO, MOTOR Y AFECTIVO-EMOCIONAL.

FAKTOREAK ETA PROZESUAK.

MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN.

IKASKUNTZAKO EDUKIAK ETA

1º 1º SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION 4T+0, 5A 3 1,5 CONCEPTOS BÁSICOS DE SOCIOLOGÍA. «SOCIOLOGIA»

PROZESUAK. ESKOLA-IKASKUNTZA

ESTRUCTURAS, RELACIONES E

ETA PERTSONEN ARTEKO HARREMANAK.

INSTITUCIONES SOCIALES. EL SISTEMA

HEZKUNTZA ETA GARAPENA.

EDUCATIVO COMO SUBSISTEMA SOCIAL.

ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA 4T+0,5A 3 1,5 GARAPENAREN TEORIA ETA

SOCIOLOGÍA DE LA INTERACCIÓN EN

AZALPEN-EREDUAK. EZAGUTZAREN

EL AULA. SOCIOLOGÍA DE LA

GARAPENA, HIZKUNTZA GARATZEA

ORGANIZACIÓN ESCOLAR. SOCIOLOGÍA

ETA ESKURATZEA. GARAPEN SOZIALA,

DEL CURRICULUM. SOCIOLOGÍA DE

FISIKOA, MOTORRA ETA

LA INFANCIA, DE LA ADOLESCENCIA

AFEKTIBO-EMOZIONALA. IKERTZEKO

Y DE LA JUVENTUD. DETERMINANTES

METODOAK.

SOCIALES DEL RENDIMIENTO ESCOLAR.

1. 1. HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA 4T+0, 5A 3 1,5 SOZIOLOGIAKO OINARRIZKO «SOZIOLOGIA»

CLASE, GÉNERO Y GRUPO ÉTNICO EN LA EDUCACIÓN. TRANSICIÓN A LA VIDA

KONTZEPTUAK. GIZARTEAREN

ACTIVA Y MERCADO DE TRABAJO.

EGITURAK, HARREMANAK ETA

LENGUA Y SOCIEDAD.

ERAKUNDEAK. HEZKUNTZA-SISTEMA

1º 1º TEORIAS E INSTITUCIONES TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORANEAS 4T+0,5A 3 1,5 TEORÍAS CONTEMPORÁNEAS «SOCIOLOGIA»

GIZARTEAREN AZPISISTEMA GISA.

CONTEMPORANEAS DE EDUCACION DE EDUCACION DE EDUCACIÓN. MOVIMIENTOS E «TEORIA E HISTORIA DE

IKASGELAKO ELKARREKINTZAREN

INSTITUCIONES EDUCATIVAS LA EDUCACION»

SOZIOLOGIA.

CONTEMPORÁNEAS. EVOLUCIÓN

ESKOLA-ANTOLAMENDUAREN

HISTÓRICA DEL SISTEMA ESCOLAR.

SOZIOLOGIA. CURRICULUMAREN

INSTITUCIONES Y AGENTES EDUCATIVOS.

SOZIOLOGIA. HAURTZAROAREN,

LA EDUCACIÓN NO FORMAL.

NERABEZAROAREN ETA GAZTAROAREN

1º 3º NUEVAS TECNOLOGIAS NUEVAS TECNOLOGIAS APLICADAS A 4T+0, 5A 1,5 3 RECURSOS DIDÁCTICOS Y NUEVAS «COMUNICACION

SOZIOLOGIA. ESKOLAKO

APLICADAS A LA EDUCACION LA EDUCACION TECNOLOGÍAS: UTILIZACIÓN EN SUS AUDIOVISUAL Y

ERRENDIMENDUA BALDINTZATZEN

DISTINTAS APLICACIONES DIDÁCTICAS, PUBLICIDAD»

DUTEN GIZARTE-ALDERDIAK. KLASEA,

ORGANIZATIVAS Y ADMINISTRATIVAS. «DIDACTICA Y

GENEROA ETA ETNIA HEZKUNTZAN.

UTILIZACIÓN DE LOS PRINCIPALES ORGANIZACION

LAN-BIZITZARAKO ETA

INSTRUMENTOS INFORMÁTICOS Y ESCOLAR»

LAN-MUNDURATZERAKO TRANTSIZIOA.

AUDIOVISUALES. TALLER DE PROYECTOS. «LENGUAJES Y SISTEMAS

HIZKUNTZA ETA GIZARTEA.

INFORMATICOS»

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

1. MATERIAS TRONCALES

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

Ciclo Curso Denominación Créditos

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

la materia troncal Seminarios Clínicos

1. 1. HEZKUNTZAREN TEORIA HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE 4T+0,5A 3 1,5 HEZKUNTZAREN GARAIKO «SOZIOLOGIA»

1º 3º CONOCIMIENTO DEL MEDIO CONOCIMIENTO DEL MEDIO NATURAL, 4T+0,5A 2,5 2 CONTENIDOS, RECURSOS «DIDACTICA DE LAS

ETA ERAKUNDE GARAIKIDEAK GARAIKIDEAK TEORIAK. GARAIKO HEZKUNTZA- «HEZKUNTZAREN

NATURAL, SOCIAL Y CULTURAL SOCIAL Y CULTURAL METODOLÓGICOS Y MATERIALES CIENCIAS

MUGIMENDUAK ETA TEORIA ETA HISTORIA»

EN EL CONOCIMIENTO DEL MEDIO EXPERIMENTALES»

-ERAKUNDEAK. ESKOLA-SISTEMAREN

NATURAL,SOCIAL Y CULTURAL. «DIDACTICA DE

BILAKAERA HISTORIKOA.

INCIDENCIA EN EL CURRICULUM. LAS CIENCIAS SOCIALES»

HEZKUNTZAKO ERAKUNDEAK ETA

1º 3º EDUCACION ARTISTICA Y EDUCACION ARTISTICA Y SU DIDACTICA 4T+0,5A 3 1,5 APROXIMACIÓN AL FENÓMENO ARTÍSTICO. «DIDACTICA DE LA

ERAGILEAK. FORMALA

SU DIDACTICA EXPRESIÓN MUSICAL Y PLÁ STICA. EXPRESION MUSICAL»

EZ DEN HEZKUNTZA.

EL MUNDO CREATIVO DEL NIÑO. «DIDACTICA DE

1. 3. HEZKUNTZARI APLIKATURIKO HEZKUNTZARI APLIKATURIKO 4T+0, 5A 1,5 3 BALIABIDE DIDAKTIKOAK ETA «IKUS-ENTZUNEZKO

CONTENIDOS, RECURSOS Y MATERIALES LA EXPRESION PLASTICA»

TEKNOLOGIA BERRIAK TEKNOLOGIA BERRIAK TEKNOLOGIA BERRIAK: ANTOLAMENDU- KOMUNIKAZIOA ETA

PARA LA EDUCACIÓN ARTÍSTICA.

APLIKAZIO ETA APLIKAZIO DIDAKTIKO PUBLIZITATEA»

EL DCB DE LA CAV.

ETA ADMINISTRATIBO DESBERDINEN «DIDAKTIKA ETA

1º 2º MATEMATICAS Y SU DIDACTICA MATEMATICA Y SU DIDACTICA 4T+0, 5A 3 1,5 CONOCIMIENTO DE LAS MATEMÁTICAS. «DIDACTICA DE LA

ERABILPENA. INFORMATIKAKO ESKOLA-ANTOLAKETA»

CONTENIDOS, RECURSOS DIDÁCTICOS MATEMATICA»

ETA IKUS-ENTZUNEZKO TRESNA « INFORMATIKA-

Y MATERIALES PARA LA ENSEÑANZA

NAGUSIEN ERABILPENA. PROIEKTUEN LENGOAIAK ETA

DE LAS MATEMÁTICAS. PROCESO

LANTEGIA. -SISTEMAK»

EVOLUTIVO DEL APRENDIZAJE DE

1. 3. NATUR, GIZARTE ETA KULTUR NATUR, GIZARTE ETA KULTUR INGURUAREN 4T+0,5A 2,5 2 EDUKIAK, BALIABIDE «ESPERIMENTAZIO-

LA MATEMÁTICA.

INGURUAREN EZAGUTZA EZAGUTZA METODOLOGIKOAK ETA MATERIALAK ZIENTZIEN DIDAKTIKA»

1º 3º LENGUA Y LITERATURA Y 6T 4 2 CONOCIMIENTO DE LA LENGUA: «DIDACTICA DE LA

NATURA-, GIZARTE- ETA KULTURA- «GIZARTE-ZIENTZIEN

SU DIDACTICA ASPECTOS DESCRIPTIVOS Y NORMATIVOS. LENGUA Y LA

INGURUNEAREN EZAGUTZAN. DIDAKTIKA»

LA LITERATURA EN LA ENSEÑANZA DE LITERATURA»

CURRICULUMEAN DUEN ERAGINA.

LA LENGUA. LENGUAJE ORAL Y ESCRITO: «FILOLOGIA VASCA»

1. 3. ARTE-HEZKUNTZA ETA ARTE-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA 4T+0,5A 3 1,5 ARTEAREN FENOMENORA HURBILTZEA. «MUSIKA-

CONPRENSIÓN Y EXPRESIÓN. CONTENIDOS, «LENGUA ESPAÑOLA»

BERE DIDAKTIKA ADIERAZPEN PLASTIKOA ETA ADIERAZPENAREN MUSIKA-ADIERAZPENA. HAURRAREN DIDAKTIKA»

RECURSOS DIDÁCTICOS Y MATERIALES «LITERATURA ESPAÑOLA»

SORMEN-MUNDUA. «ADIERAZPEN

PARA LA ENSEÑANZA DE LA LENGUA

ARTE-HEZKUNTZARAKO EDUKIAK, PLASTIKOAREN

Y LA LITERATURA.

BALIABIDEAK ETA MATERIALAK. EAE-KO DIDAKTIKA»

LENGUA Y LITERATURA Y SU DIDACTICA: 6T 4 2 CONOCIMIENTO DE LA LENGUA:

OINARRIZKO CURRICULUM-DISEINUA.

(LENGUA ESPAÑOLA O LENGUA VASCA ASPECTOS DESCRIPTIVOS Y NORMATIVOS.

1. 2. MATEMATIKA ETA BERE MATEMATIKA ETA BERE DIDAKTIKA 4T+0, 5A 3 1,5 MATEMATIKAREN EZAGUTZA. «MATEMATIKAREN

LA LITERATURA EN LA ENSEÑANZA DE

DIDAKTIKA MATEMATIKAK IRAKASTEKO EDUKIAK, DIDAKTIKA»

LA LENGUA. LENGUAJE ORAL Y ESCRITO:

BALIABIDE DIDAKTIKOAK ETA

COMPRENSIÓN Y EXPRESIÓN. CONTENIDOS.

MATERIALAK. BILAKAERA-PROZESUA

RECURSOS DIDÁCTICOS Y MATERIALES

ETA MATEMATIKAREN IKASKUNTZA.

PARA LA ENSEÑANZA DE LA LENGUA

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

Y LA LITERATURA.

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

1. MATERIAS TRONCALES

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

Ciclo Curso Denominación Créditos

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento

1. 3. HIZKUNTZA ETA LITERATURA 6T 4 2 HIZKUNTZA JAKITEA: DESKRIBAPEN «HIZKUNTZAREN ETA

la materia troncal Seminarios Clínicos

ETA BERE DIDAKTIKA ETA ARAUZKO ALDERDIAK. LITERATURA LITERATURAREN

1º 3º IDIOMA EXTRANJERO Y 4T+0,5A 2 2,5 CONOCIMIENTO ORAL Y ESCRITO DEL «DIDACTICA DE

HIZKUNTZAREN IRAKASKUNTZAN. DIDAKTIKA»

SU DIDACTICA IDIOMA EXTRANJERO. CONTENIDOS, LA LENGUA Y

AHOZKO ETA IDATZIZKO HIZKUNTZA: «EUSKAL FILOLOGIA»

RECURSOS DIDÁCTICOS Y MATERIALES LA LITERATURA»

ULERMENA ETA ADIERAZPENA. «GAZTELANIA»

PARA LA ENSEÑANZA DEL IDIOMA «FILOLOGIA FRANCESA»

HIZKUNTZA ETA LITERATURA «ESPAINIAR

EXTRANJERO. «FILOLOGIA INGLESA»

IRAKASTEKO EDUKIAK, BALIABIDE LITERATURA»

IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDACTICA: 4T+0,5A 2 2,5 CONOCIMIENTO ORAL Y ESCRITO DEL

DIDAKTIKOAK ETA MATERIALAK.

(LENGUA FRANCESA O LENGUA INGLESA) IDIOMA EXTRANJERO. CONTENIDOS,

HIZKUNTZA ETA LITERATURA 6T 4 2 HIZKUNTZA JAKITEA: DESKRIBAPEN

RECURSOS DIDACTICOS Y MATERIALES

ETA BERE DIDAKTIKA ETA ARAUZKO ALDERDIAK. LITERATURA

PARA LA ENSEÑANZA DEL IDIOMA

(GAZTELANIA EDO EUSKARA) HIZKUNTZAREN IRAKASKUNTZAN.

EXTRANJERO. UN MODELO PARA

AHOZKO ETA IDATZIZKO HIZKUNTZA:

LA COMUNICACIÓN ORAL.

ULERMENA ETA ADIERAZPENA.

1º 3º APRENDIZAJE Y DESARROLLO APRENDIZAJE Y DESARROLLO MOTOR 6T 3 3 EL DESARROLLO EVOLUTIVO GENERAL «DIDACTICA DE LA

HIZKUNTZA ETA LITERATURA

MOTOR DEL NIÑO EN RELACIÓN CON LOS EXPRESION CORPORAL»

IRAKASTEKO EDUKIAK, BALIABIDE

PROCESOS DE MADURACIÓN MOTORA. «EDUCACION FISICA Y

DIDAKTIKOAK ETA MATERIALAK.

PROCESOS DE APRENDIZAJE Y DEPORTIVA»

1. 3. ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA 4T+0,5A 2 2,5 ATZERRIKO HIZKUNTZA AHOZ ETA «HIZKUNTZAREN ETA

DESARROLLO MOTOR. «PSICOLOGIA EVOLUTIVA

BERE DIDAKTIKA IDATZIZ JAKITEA. ATZERRIKO LITERATURAREN

Y DE LA EDUCACION»

HIZKUNTZA IRAKASTEKO EDUKIAK, DIDAKTIKA»

1º 2º BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL 6T 4 2 ELEMENTOS DE ANATOMÍA Y «DIDACTICA DE LA

BALIABIDE DIDAKTIKOAK «FRANTSES FILOLOGIA»

DEL MOVIMIENTO MOVIMIENTO BIOFISIOLOGÍA. EL DESARROLLO EXPRESION CORPORAL»

ETA MATERIALAK. «INGELES FILOLOGIA»

NEUROMOTOR, ÓSEO Y MUSCULAR. «EDUCACION FISICA Y

ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA 4T+0,5A 2 2, 5 ATZERRIKO HIZKUNTZA AHOZ

TRABAJO FÍSICO Y ESFUERZO: SU DEPORTIVA»

(FRANTSESA EDO INGELESA) ETA IDATZIZ JAKITEA. ATZERRIKO

RELACIÓN CON LOS DIFERENTES «FISIOTERAPIA»

HIZKUNTZA IRAKASTEKO EDUKIAK,

ÓRGANOS Y SISTEMAS. PATOLOGÍAS. «MEDICINA»

BALIABIDE DIDAKTIKOAK ETA

«PSICOBIOLOGIA»

MATERIALAK. AHOZKO

1º 1º y 2º EDUCACION FISICA Y SU 16T+0,5A 10,5 6 BASES TEÓRICAS DE LA EDUCACIÓN «DIDACTICA DE LA

KOMUNIKAZIORAKO EREDUA.

DIDACTICA FÍSICA. HABILIDADES PERCEPTIVO- EXPRESION CORPORAL»

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

MOTORAS Y SU DESARROLLO. MÉTODOS «EDUCACION FISICA Y

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

Y ACTIVIDADES DE ENSE´ÑANZA DEPORTIVA»

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

EN EDUCACIÓN FÍSICA BÁ SICA.

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

1. MATERIAS TRONCALES

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

Ciclo Curso Denominación Créditos

1. 3. IKASKETA ETA GARAPEN IKASKETA ETA GARAPEN MOTORRA 6T 3 3 HAURRAREN GARAPEN-BILAKAERA «GORPUTZ-

Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de

MOTORRA OROKORRA, ZAHARTZAPEN- ADIERAZPENAREN

en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento

MOTORREKO PROZESUEKIN DIDAKTIKA»

la materia troncal Seminarios Clínicos

LOTUTA. IKASKETA ETA GARAPEN «GORPUTZ- ETA

EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I (1º) 9T 6 3 BASES TEÓRICAS DE LA EDUCACIÓN

MOTORREKO PROZESUAK. KIROL-HEZKUNTZA «

FÍSICA. HABILIDADES PERCEPTIVO-

«BILAKAERAREN ETA

MOTORAS Y SU DESARROLLO. MÉTODOS

HEZKUNTZAREN

Y ACTIVIDADES DE ENSEÑANZA EN

PSIKOLOGIA»

LA EDUCACIÓN FÍSICA BÁ SICA.

1. 2. MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- ETA 6T 4 2 ANATOMIA ETA BIOFISIOLOGIAKO «GORPUTZ-

EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II (2º) 7T+0,5A 4,5 3 BASES TEÓRICAS DE LA EDUCACIÓN

ETA FISIOLOGIA-OINARRIAK FISIOLOGIA-OINARRIAK ELEMENTUAK. GARAPEN ADIERAZPENAREN

FÍSICA. HABILIDADES PERCEPTIVO-

NEUROMOTORRA, HEZURRENA ETA DIDAKTIKA»

MOTORAS Y SU DESARROLLO. MÉTODOS

MUSKULUENA. LAN FISIKOA ETA «GORPUTZ- ETA

Y ACTIVIDADES DE ENSEÑANZA EN

ESFORTZUA: ORGANO ETA SISTEMEKIN KIROL-HEZKUNTZA»

LA EDUCACIÓN FÍSICA BÁ SICA.

LOTUTA. PATOLOGIAK. «FISIOTERAPIA»

1º 3º TEORIA Y PRACTICA DEL TEORIA Y PRACTICA DEL ACONDICIONAMIENTO 6T 4 2 LAS CUALIDADES FÍSICAS BÁSICAS «DIDACTICA DE LA

«MEDIKUNTZA»

ACONDICIONAMIENTO FISICO FISICO Y SU EVOLUCIÓN: RESISTENCIA, FUERZA, EXPRESION CORPORAL»

«PSIKOBIOLOGIA»

VELOCIDAD Y FLEXIBILIDAD. «EDUCACION FISICA Y

1. 1. eta 2. GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA 16T+0,5A 10,5 6 GORPUTZ-HEZKUNTZAREN OINARRI «GORPUTZ-

FACTORES ENTRENABLES Y DEPORTIVA»

BERE DIDAKTIKA TEORIKOAK. PERTZEPZIO- ETA ADIERAZPENAREN

NO ENTRENABLES DE LAS CUALIDADES

MOTOR-TREBETASUNAK, ETA HAUEN DIDAKTIKA»

FÍSICAS BÁSICAS EN LOS NIÑ OS.

GARAPENA. IRAKASKUNTZA-METODOAK «GORPUTZ- ETA KIROL-

EFECTOS DEL TRABAJO FÍSICO

ETA -JARDUERAK OINARRIZKO HEZKUNTZA»

EN RELACIÓN CON LA SALUD.

GORPUTZ-HEZKUNTZAN.

1º 2º y 3º PRACTICUM 32T 0 32 CONJUNTO INTEGRADO DE PRÁCTICAS «COMUNICACION

GORPUTZ HEZKUNTZA ETA 9T 6 3 GORPUTZ-HEZKUNTZAREN OINARRI

DE INICIACIÓN DOCENTE EN EL AULA, AUDIOVISUAL Y

BERE DIDAKTIKA I (1.) TEORIKOAK. PERTZEPZIO- ETA

A REALIZAR EN LOS CORRESPONDIENTES PUBLICIDAD»

MOTOR-TREBETASUNAK, ETA HAUEN

NIVELES DEL SISTEMA EDUCATIVO, «DIDACTICA DE LA

GARAPENA. IRAKASKUNTZA-

ESPECIALMENTE EN ACTIVIDADES DE EXPRESION CORPORAL»

METODOAK ETA -JARDUERAK

EDUCACIÓN FÍSICA. «DIDACTICA DE LA

OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZAN.

EXPRESION MUSICAL»

GORPUTZ HEZKUNTZA ETA BERE 7T+0,5A 4,5 3 GORPUTZ-HEZKUNTZAREN OINARRI

«DIDACTICA DE LA EXPRESION PLASTICA»

DIDAKTIKA II (2.) TEORIKOAK. PERTZEPZIO- ETA

«DIDACTICA DE LA LENGUA Y LA LITERATURA»

MOTOR-TREBETASUNAK, ETA HAUEN

«DIDACTICA DE LA MATEMATICA»

GARAPENA. IRAKASKUNTZA-METODOAK

«DIDACTICA DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES»

ETA -JARDUERAK OINARRIZKO

1. MATERIAS TRONCALES

GORPUTZ-HEZKUNTZAN.

Ciclo Curso Denominación Créditos

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

Asignatura/s en las que la Universidad Breve descripción del Vinculación a áreas de

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

en su caso, organiza/ diversifica Totales Teó ricos Prácticos contenido conocimiento

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

la materia troncal Seminarios Clínicos

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

«DIDACTICA DE LAS CIENCIAS SOCIALES»

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

«DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR»

1. 3. EGOKITZAPEN FISIKOAREN EGOKITZAPEN FISIKOAREN TEORIA 6T 4 2 OINARRIZKO EZAUGARRI FISIKOAK «GORPUTZ-

«EDUCACION FISICA Y DEPORTIVA»

TEORIA ETA PRAKTIKA ETA PRAKTIKA ETA HAUEN BILAKAERA: IRAUPENA, ADIERAZPENAREN

«FILOLOGIA FRANCESA»

INDARRA, ABIADURA ETA DIDAKTIKA»

«FILOLOGIA INGLESA»

MALGUTASUNA. HAURREN OINARRIZKO «GORPUTZ- ETA

«FILOLOGIA VASCA»

EZAUGARRI FISIKOEN ARTEAN ENTRENA KIROL-HEZKUNTZA»

«FISIOTERAPIA»

DAITEZKEEN ETA EZIN DAITEZKEEN

«LENGUA ESPAÑOLA»

FAKTOREAK. OSASUNAREKIN LOTUTAKO

«LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS»

LAN FISIKOAREN ONDORIOAK.

«MEDICINA»

1. 2. eta 3. PRACTICUMA 32T 0 32 IKASGELAN IRAKASKUNTZAN HASTEKO «IKUS-ENTZUNEZKO

«PSICOBIOLOGIA»

HEZKUNTZA-SISTEMAREN MAILA KOMUNIKAZIOA ETA

«PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DE LA EDUCACION»

DESBERDINETAN EGIN BEHARREKO PUBLIZITATEA»

«SOCIOLOGIA»

PRAKTIKEN MULTZO INTEGRATUA, «GORPUTZ-

«TEORIA E HISTORIA DE LA EDUCACION»

BATIK BAT GORPUTZ-HEZKUNTZAREN ADIERAZPENAREN

PRACTICUM I (2º) 10T 0 10 CONJUNTO INTEGRADO DE PRÁCTICAS

IRAKASKUNTZARI DAGOKIONEZ. DIDAKTIKA»

DE INICIACIÓN DOCENTE EN EL AULA

«MUSIKA- ADIERAZPENAREN DIDAKTIKA»

A REALIZAR EN LOS CORRESPONDIENTES

«ADIERAZPEN PLASTIKOAREN DIDAKTIKA»

NIVELES DEL SISTEMA EDUCATIVO,

«HIZKUNTZAREN ETA LITERATURAREN DIDAKTIKA»

ESPECIALMENTE EN ACTIVIDADES

«MATEMATIKAREN DIDAKTIKA»

DE EDUCACIÓN FÍSICA

«ESPERIMENTAZIO- ZIENTZIEN DIDAKTIKA»

PRACTICUM II (3º) 22T 0 22 CONJUNTO INTEGRADO DE PRÁCTICAS

«GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»

DE INICIACIÓN DOCENTE EN EL AULA

«DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA «

A REALIZAR EN LOS CORRESPONDIENTES

«GORPUTZ- ETA KIROL- HEZKUNTZA»

NIVELES DEL SISTEMA EDUCATIVO,

«FRANTSES FILOLOGIA»

ESPECIALMENTE EN ACTIVIDADES DE

«INGELES FILOLOGIA»

EDUCACION FÍSICA.

«EUSKAL FILOLOGIA»

ANEXO 2-B. Contenido del Plan de Estudios..

1. ARDATZ-JAKINTZAGAIAK

UNIVERSIDAD: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

Zikloa Ikasturtea Izena Kredituak

PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE

Unibertsitateak, hala iritziz gero, Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura

MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA - E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ -

ardatz-jakintzagaia bereizi edo Guztira Teorikoak Praktikoak

2. MATERIAS OBLIGATORIAS DE UNIVERSIDAD (en su caso) (1)

antolatzeko osatu dituen irakasgaiak Mintegiak Klinikoak

Créditos

«FISIOTERAPIA»

Ciclo Curso Denominación Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento

«GAZTELANIA»

(2) Seminarios Clínicos (3)

«INFORMATIKA- LENGOIAK ETA –SISTEMAK»

1º 1º BILINGÜISMO Y EDUCACION 4,5 3 1,5 LENGUAS EN CONTACTO Y CONFLICTO LINGUÍSTICO EN EUSKAL HERRIA. «DIDACTICA DE LA LENGUA Y

«MEDIZINA»

FORMAS DE ADQUISICIÓN DEL BILINGÜISMO. EDUCACIÓN BILINGUE: LA LITERATURA»

«PSIKOBIOLOGIA»

CARACTERÍSTICAS Y PRINCIPIOS BÁSICOS. PLANIFICACIÓN BILINGUE «PSICOLOGIA EVOLUTIVA

"BILAKAERAREN ETA HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA»

EN EUSKAL HERRIA. Y DE LA EDUCACION»

«SOZIOLOGIA»

«SOCIOLOGIA»

«HEZKUNTZAREN TEORIA»

1º 1º EDUCACION FISICA DE BASE 6 2,5 3,5 CAPACIDADES DEL MOVIMIENTO. CAPACIDADES PERCEPTIVO-MOTRICES: «DIDACTICA DE LA EXPRESION

PRACTICUMA I (2.) 10T 0 10 IKASGELAN IRAKASKUNTZAN HASTEKO

COORDINACIÓN, EQUILIBRIO, ESQUEMA CORPORAL Y ESTRUCTURACIÓN CORPORAL»

HEZKUNTZA-SISTEMAREN MAILA

ESPACIO-TEMPORAL. HABILIDADES BÁSICAS: DESPLAZAMIENTOS,

DESBERDINETAN EGIN BEHARREKO

SALTOS, GIROS, LANZAMIENTOS Y RECEPCIONES.

PRAKTIKEN MULTZO INTEGRATUA,

1º 1º EUSKARA Y SU DIDACTICA I 6 4 2 CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA VASCA EN SU VARIEDAD «DIDACTICA DE LA LENGUA

BATIK BAT GORPUTZ-HEZKUNTZAREN

UNIFICADA Y SUS VARIEDADES DIALECTALES. PRINCIPIOS BÁSICOS DE Y LA LITERATURA»

IRAKASKUNTZARI DAGOKIONEZ.

LA DIDÁCTICA DEL EUSKARA. «FILOLOGIA VASCA»

PRACTICUMA II (3.) 22T 0 22 IKASGELAN IRAKASKUNTZAN HASTEKO

1º 1º JUEGO MOTOR 4,5 2 2,5 CONCEPCIÓN POLISÉ MICA DEL JUEGO. EL JUEGO COMO RECURSO «DIDACTICA DE LA EXPRESION

HEZKUNTZA-SISTEMAREN MAILA

METODOLÓGICO. EL JUEGO COMO CONTENIDO. TEORÍAS MÁS SIGNIFICATIVAS. CORPORAL»

DESBERDINETAN EGIN BEHARREKO

1º 2º EUSKARA Y SU DIDACTICA II 6 4 2 CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA VASCA EN SU VARIEDAD «DIDACTICA DE LA LENGUA

PRAKTIKEN MULTZO INTEGRATUA,

UNIFICADA Y SUS VARIEDADES DIALECTALES. PRINCIPIOS BÁSICOS DE Y LA LITERATURA»

BATIK BAT GORPUTZ-HEZKUNTZAREN

LA DIDÁCTICA DEL EUSKARA. «FILOLOGIA VASCA»

IRAKASKUNTZARI DAGOKIONEZ.

1º 2º EXPRESION CORPORAL 4,5 1,5 3 EL CUERPO Y EL MOVIMIENTO HUMANO COMO INSTRUMENTOS «DIDACTICA DE

2-B ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

DE COMUNICACIÓN. EXPRESIÓN LIBRE Y EXPRESIÓN CODIFICADA. LA EXPRESION CORPORAL»

UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

ACTIVIDADES EXPRESIVAS.

HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

1º 2º INICIACION DEPORTIVA 6 2 4 APROXIMACIÓN A LA ESPECIFICIDAD DE LAS SITUACIONES «DIDACTICA DE LA

IRAKASLEA-HEZIKETA FISIKOAREN ESPEZIALITATEA - VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UE

DEPORTIVAS INDIVIDUALES Y COLECTIVAS A PARTIR DE LAS HABILIDADES EXPRESION CORPORAL»

2. UNIBERTSITATEKO NAHITAEZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) (1)

BÁSICAS. MODELOS DIDÁCTICOS.

Kredituak

1º 2º REALIDAD ACTUAL DEL PAIS 4,5 3 1,5 RECURSOS METODOLÓGICOS Y MATERIALES PARA EL ESTUDIO «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS

Zikloa Ikasturtea Izena Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)

VASCO Y EDUCACION DEL PAÍS VASCO. CONOCIMIENTO DEL MEDIO FÍSICO, ECONÓMICO, SOCIALES»

(2) Mintegiak Klinikoak

SOCIAL, JURÍDICO, INSTITUCIONAL, TECNOLÓGICO, CULTURAL... «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS

1. 1. ELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA 4,5 3 1,5 EUSKAL HERRIAN UKIPENEAN ETA HIZKUNTZA GATAZKAN DIREN «HIZKUNTZAREN ETA

FUNDAMENTOS SOCIO-CULTURALES DEL CURRICULUM E INFERENCIAS EXPERIMENTALES»

HIZKUNTZAK. ELEBITASUNA ESKURATZEKO MODUAK. HEZKUNTZA LITERATURAREN DIDAKTIKA»

EDUCATIVAS.

ELEBIDUNA: OINARRIZKO EZAUGARRIAK ETA PRINTZIPIOAK. EUSKAL «BILAKAERAREN ETA

(1) Libremente incluidas por la Universidad en el plan de estudios como obligatorias para el alumno.

HERRIKO HEZKUNTZA ELEBIDUNERAKO PLANGINTZA. HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA»

(2) La especificación por cursos es opcional para la Universidad.

«SOZIOLOGIA»

(3) Libremente decidida por la Universidad.

1. 1. OINARRIZKO GORPUTZ- 6 2,5 3,5 MUGIMENDUAREN GAITASUNAK. «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN

ANEXO 2-C. Contenido del Plan de Estudios.

HEZKUNTZA PERTZEPZIOZKO ETA MUGITZEKO GAITASUNAK: KOORDINAZIOA, OREKA, DIDAKTIKA»

UNIVERSIDAD: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

GORPUTZ-ESKEMA ETA ESPAZIOA/DENBORA EGITURAKETA. OINARRIZKO

PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE AL TITULO DE

TREBETASUNAK: DESPLAZAMENDUAK, JAUZIAK, BIRAKETAK, JAURTIKETAK

MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA - E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ -

ETA HARRERAK.

Créditos totales para optativos (1) 8,5

1. 1. EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I 6 4 2 EUSKARA BATUA ETA EUSKALKIAK JAKIN ETA ERABILTZEA. EUSKARAREN «HIZKUNTZAREN ETA

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso) – Por ciclo:

DIDAKTIKAREN OINARRIZKO PRINTZIPIOAK. LITERATURAREN DIDAKTIKA»

– Por curso: Indiferente = 8,5

«EUSKAL FILOLOGIA»

Créditos

1. 1. JOLAS MOTORRA 4,5 2 2,5 JOLASAREN KONTZEPZIO POLISEMIKOA. JOLASA, BALIABIDE «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN METODOLOGIKO GISA. JOLASA, EDUKI GISA. TEORIA GARRANTZITSUENAK. DIDAKTIKA»

Denominación (2) Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento (3)

1. 2. EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA II 6 4 2 EUSKARA BATUA ETA EUSKALKIAK JAKIN ETA ERABILTZEA. «HIZKUNTZAREN ETA

Seminarios Clínicos

EUSKARAREN DIDAKTIKAREN OINARRIZKO PRINTZIPIOAK. LITERATURAREN DIDAKTIKA»

Curso Indiferente

«EUSKAL FILOLOGIA»

ACTIVIDADES DEPORTIVAS 4,5 1 3,5 ANÁLISIS DIDÁ CTICO Y PRÁCTICA DE ESPECIALIDADES «DIDACTICA DE LA EXPRESION

1. 2. GORPUTZ-ADIERAZPENA 4,5 1,5 3 GIZA GORPUTZA ETA MUGIMENDUA, KOMUNIKAZIO-TRESNA GISA. «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN

DEPORTIVAS COLECTIVAS. CORPORAL»

ADIERAZPEN LIBREA ETA ADIERAZPEN KODIFIKATUA. DIDAKTIKA»

ACTIVIDADES DEPORTIVAS EN 4,5 1 3,5 ANÁLISIS DIDÁ CTICO Y PRÁCTICA DE ACTIVIDADES FÍSICAS EN «DIDACTICA DE LA

JARDUERA ADIERAZGARRIAK.

EL MEDIO NATURAL ENTORNOS NATURALES (MONTAÑISMO, ORIENTACIÓN, ESCALADA...) EXPRESION CORPORAL»

1. 2. KIROL-HASTAPENA 6 2 4 OINARRIZKO TREBETASUNETATIK ABIATUTA, BANAKAKO ETA TALDEKO «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN

CANCION Y MOVIMIENTO 4,5 1 3,5 TÉCNICA VOCAL. TIPOS DE CANCIÓN CON MOVIMIENTO. «DIDACTICA DE LA EXPRESION MUSICAL»

KIROL-EGOEREN ESPEZIFIKOTASUNERA HURBILKETA. EREDU DIDAKTIKOAK. DIDAKTIKA»

EDUCACION PARA EL DESARROLLO 4,5 2,5 2 EVOLUCIÓN Y CONCEPCIONES DEL DESARROLLO. HISTORIA «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS

1. 2. EUSKAL HERRIKO EGUNGO 4,5 3 1,5 EUSKAL HERRIA EZAGUTZEKO BALIABIDE METODOLOGIKOAK «GIZARTE-ZIENTZIEN

Y TEORIZACIÓN DE LA EDUCACIÓN PARA EL DESARROLLO. SOCIALES»

ERREALITATEA ETA HEZKUNTZA ETA MATERIALAK. INGURUNE FISIKOA, EKONOMIKOA, SOZIALA, DIDAKTIKA»

PROGRAMAS DE EDUCACIÓN PARA EL DESARROLLO: EUROPA.

JURIDIKOA, INSTITUZIONALA, TEKNOLOGIKOA, KULTURALA… «ESPERIMENTAZIO-

ESTADO ESPAÑOL. PAÍS VASCO.

CURRICULUMAREN GIZARTE- ETA KULTURA-OINARRIAK ETA ZIENTZIEN DIDAKTIKA»

EDUCACION PARA LA SALUD Y SU DIDACTICA 4,5 3 1,5 PROGRAMAS, METODOLOGÍAS Y RECURSOS SOBRE EDUCACIÓN «DIDACTICA DE LAS CIENCIAS

HEZKUNTZAREN INFERENTZIAK.

PARA LA SALUD EN LA ESCUELA. EXPERIMENTALES»

(1) Unibertsitateak ikasketa-planean libreki sartutako jakintzagaiak, ikaslearentzat nahitaezkoak.

ETICA 6 4,5 1,5 OBJETO DE LA ÉTICA. PROBLEMAS MORALES Y PROBLEMAS ÉTICOS. «FILOSOFIA MORAL»

(2) Ikasturteka zehaztea Unibertsitatearen aukerakoa da.

LA MORAL Y OTRAS FORMAS DE CONDUCTA HUMANA. LA MORAL

(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

Y LOS CAMBIOS HISTÓRICOS. DETERMINISMO, LIBERTAD

2-C ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

Y RESPONSABILIDAD. LOS VALORES MORALES. OBJETIVIDAD

UNIBERTSITATEA: UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

Y SUBJETIVIDAD DE LOS VALORES MORALES. FORMA

HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

Y JUSTIFICACIÓN DE LOS JUICIOS MORALES. EDUCACIÓN MORAL.

IRAKASLEA-HEZIKETA FISIKOAREN ESPEZIALITATEA - VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UE

DEONTOLOGÍA DE LA PROFESIÓN DOCENTE.

Hautazko jakintzagaietarako kredituak (1) 8,5

(1) Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

3. HAUTAZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) – Zikloko:

(2) Se mencionará entre paréntesis, tras la denominació n de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

– Ikasturteko: Zehaztu gabe = 8,5

(3) Libremente decidida por la Universidad.

Kredituak

Créditos totales para optativos (1) 8,5

Izena (2) Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso) – Por ciclo:

Mintegiak Klinikoak

– Por curso: Indiferente = 8,5

Kurtsoa zehaztu gabe

Créditos

KIROL-JARDUERAK 4,5 1 3,5 TALDEKO KIROL-ESPEZIALITATEEN ANALISI DIDAKTIKO ETA PRAKTIKOA. «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN DIDAKTIKA»

Denominación (2) Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento (3)

KIROL-JARDUERAK INGURUNE NATURALEAN 4,5 1 3,5 INGURUNE NATURALETAN EGINDAKO (MENDIZALETASUNA, «GORPUTZ-ADIERAZPENAREN

Seminarios Clínicos

ORIENTAZIOA, ESKALADA, ETA ABAR) JARDUERA-FISIKOEN ANALISI DIDAKTIKA»

FILOSOFIA PARA NIÑOS/AS 6 4,5 1,5 SUPUESTOS, METODOLOGÍA Y FINES DE FILOSOFÍA PARA NIÑOS. «FILOSOFIA»

DIDAKTIKO ETA PRAKTIKOA

LA CONTRIBUCIÓN DE LA FILOSOFÍA A LA EDUCACIÓN REFLEXIVA.

KANTA ETA MUGIMENDUA 4,5 1 3,5 AHO-TEKNIKA. MUGIMENDUA DUTEN KANTA-MOTAK. «MUSIKA-ADIERAZPENAREN DIDAKTIKA»

EDUCACIÓN REFLEXIVA Y CONVIVENCIA DEMOCRÁTICA EN

GARAPENERAKO HEZKUNTZA 4,5 2,5 2 GARAPENAREN EBOLUZIOA ETA IKUSMOLDEAK. GARAPENERAKO «GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»

EL MARCO DE FILOSOFÍA PARA NIÑOS. INVESTIGANDO EL SENTIDO

HEZKUNTZAREN HISTORIA ETA TEORIZAZIOA. GARAPENERAKO

DE LAS PALABRAS EN EDUCACIÓN PRIMARIA. LA RELACIÓN ENTRE

HEZKUNTZA-PROGRAMAK: EUROPA. ESPAINIAKO ESTATUA.

LENGUAJE Y REALIDAD: ALGUNOS PROBLEMAS ONTOLÓGICOS.

EUSKAL HERRIA.

LA RELACIÓN ENTRE EL LENGUAJE Y SIGNIFICADO: ALGUNOS

OSASUNERAKO HEZIKETA ETA BERE DIDAKTIKA 4,5 3 1,5 IKASTETXEKO OSASUNERAKO HEZIKETARI BURUZKO PROGRAMAK, «ZIENTZIA ESPERIMENTALEN DIDAKTIKA»

PROBLEMAS SEMÁNTICOS. INVESTIGANDO LA NATURALEZA

METODOLOGIAK ETA BALIABIDEAK.

EN EDUCACIÓN PRIMARIA. DEL PENSAMIENTO INGENUO

ETIKA 6 4,5 1,5 ETIKAREN HELBURUA. ARAZO MORALAK ETA ARAZO ETIKOAK. MORALA «FILOSOFIA MORALA»

AL PENSAMIENTO CIENTÍFICO. LO EMPÍRICO, LO LÓGICO Y

ETA BESTE MOTAKO GIZA JOKABIDEAK. MORALA ETA ALDAKETA

LO TEÓRICO DE LA CIENCIA. LA COMUNIDAD DE INVESTIGACIÓN.

HISTORIKOAK. DETERMINISMOA, ASKATASUNA ETA ERANTZUKIZUNA.

FILOSOFIA SOCIAL Y POLITICA 6 4,5 1,5 ETICA Y FILOSOFÍA POLÍTICA. EL PODER Y EL PODER POLÍTICO. «FILOSOFIA MORAL»

BALIO MORALAK. BALIO MORALEN OBJEKTIBOTASUNA

EL ESTADO Y SUS FORMAS. ESTADO, SOCIEDAD CIVIL, NACIÓ N.

ETA SUBJEKTIBOTASUNA. JUDIZIO MORALEN FORMA ETA JUSTIFIKAZIOA.

SOBERANÍA Y MONOPOLIO DE LA VIOLENCIA. GUERRA Y PAZ.

HEZKUNTZA MORALA. IRAKASKUNTZA-LANBIDEAREN DEONTOLOGIA.

LA EVOLUCIÓN MODERNA DEL ESTADO. LA DEMOCRACIA.

(1) Hautazko jakintzagaietarako esleitutako kreditu guztiak adieraziko dira eta, hala badagokio, ziklo edo ikastaro bakoitzeko kreditu guztiak.

SUJETO POLÍTICO Y CIUDADANÍA. LOS CRITERIOS DE

(2) Ikasketa-planak jakintzagaia ikastaro edo zikloko hautazkotzat definitzen badu, bere izenaren ondoan parentesi artean adieraziko da dagokion ikastaroa edo zikloa.

LEGITIMIDAD. AUTORIDAD, OBLIGACIÓN Y DESOBEDIENCIA.

(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

LA REPRESENTACIÓN: LOS PARTIDOS POLÍTICOS. LA DELIBERACIÓN:

Hautazko jakintzagaietarako kredituak (1) 8,5

OPINIÓN PÚBLICA Y PARLAMENTO. LA DECISIÓ N: MAYORÍAS

3. HAUTAZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) – Zikloko:

Y MINORÍAS. LOS VALORES POLÍTICOS: LIBERTAD, IGUALDAD,

– Ikasturteko: Zehaztu gabe = 8,5

SOLIDARIDAD. LA JUSTICIA. UN VALOR DEMOCRÁTICO:

Kredituak

LA TOLERANCIA. LOS DERECHOS HUMANOS. LA FORMACIÓN

Izena (2) Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)

DE LA CONCIENCIA POLÍTICA. EDUCACIÓN PARA LA DEMOCRACIA.

Mintegiak Klinikoak

FUNCION DOCENTE 4,5 3 1,5 EL MAESTRO. FUNCIONES Y TAREAS. FUNCIÓN TUTORIAL «DIDACTICA Y ORGANIZACION

HAURRENTZAKO FILOSOFIA 6 4,5 1,5 HAURREI ZUZENDUTAKO FILOSOFIAKO HELBURUAK, METODOLOGIA «FILOSOFIA»

Y ORIENTADORA. ORIENTACIÓN Y TUTORÍAS. MODELOS. ESCOLAR»

ETA HIPOTESIAK. FILOSOFIAK HEZKUNTZA ERREFLEXIBOARI EGINDAKO

FUNCIONES DEL PROFESOR-TUTOR. PLANIFICACIÓN DE

EKARPENA. HEZKUNTZA ERREFLEXIBOA ETA BIZIKIDETASUN

LA ACCIÓN TUTORIAL. AMBIOS, FUNCIONES Y ACTIVIDADES.

DEMOKRATIKOA HAURREI ZUZENDUTAKO FILOSOFIAREN ESPARRUAN.

HISTORIA DE LA ACTIVIDAD FISICA 4,5 3 1,5 HISTORIA DE LA ACTIVIDAD FÍSICA. TEORÍA DE LA ACTIVIDAD «TEORIA E HISTORIA DE LA

LEHEN MAILAKO HEZKUNTZAN HITZEN ZENTZUA IKERTUZ. LENGOAIA

FÍSICA. EVOLUCIÓN Y EPISTEMOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN FÍSICA. EDUCACION»

ETA ERREALITATEAREN ARTEKO LOTURA: HAINBAT ARAZO ONTOLOGIKO.

LA DIRECCION DE CENTROS Y LOS PROCESOS 4,5 3 1,5 CULTURA DE LOS CENTROS EDUCATIVOS Y CONDICIONES «DIDACTICA Y ORGANIZACION

LENGOAIAREN ETA ESANAHIAREN ARTEKO LOTURA: ZENBAIT ARAZO

PARTICIPATIVOS INTERNAS DE PARTICIPACIÓN. ESTILOS DE DIRECCIÓN ESCOLAR»

SEMANTIKO. NATURA LEHEN MAILAKO HEZKUNTZAN IKERTUZ.

Y PARTICIPACIÓN: PODER Y PARTICIPACIÓN. PROCESOS

PENTSAMENDU SINESKORRETIK PENTSAMENDU ZIENTIFIKORA.

DE GESTIÓN Y PARTICIPACIÓN. TÉCNICAS DE TRABAJO

ZIENTZIAREN ALDERDI ENPIRIKOA, LOGIKOA ETA TEORIKOA.

PARTICIPATIVO.

IKERKETA-KOMUNITATEA.

(1) Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

FILOSOFIA SOZIALA ETA POLITIKOA 6 4,5 1,5 ETIKA ETA FILOSOFIA POLITIKOA. BOTEREA ETA BOTERE POLITIKOA. «FILOSOFIA MORALA»

(2) Se mencionará entre paréntesis, tras la denominació n de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

ESTATUA ETA BERE FORMAK. ESTATUA, GIZARTE ZIBILA, NAZIOA.

(3) Libremente decidida por la Universidad.

SUBIRANOTASUNA ETA BIOLENTZIAREN MONOPOLIOA. GERRA ETA BAKEA.

Créditos totales para optativos (1) 8,5

ESTATUAREN EBOLUZIO MODERNOA. DEMOKRAZIA. SUBJEKTU POLITIKOA

3. MATERIAS OPTATIVAS (en su caso) – Por ciclo:

ETA HIRITARTASUNA. LEGITIMITATE-IRIZPIDEAK. AGINTARITZA,

– Por curso: Indiferente = 8,5

OBLIGAZIOA ETA DESOBEDIENTZIA. ORDEZKARITZA: ALDERDI POLITIKOAK.

Créditos

DELIBERAZIOA: IRITZI PUBLIKOA ETA PARLAMENTUA. ERABAKIA:

Denominación (2) Totales Teóricos Prácticos Breve descripción del contenido Vinculación a áreas de Conocimiento (3)

GEHIENGOAK ETA GUTXIENGOAK. BALIO POLITIKOAK: ASKATASUNA,

Seminarios Clínicos

BERDINTASUNA, SOLIDARITATEA. JUSTIZIA. BALIO DEMOKRATIKOA:

LA INVESTIGACION DEL PROFESOR EN EL AULA 4,5 3 1,5 INVESTIGACIÓN EN EL AULA. DESARROLLO CURRICULAR «DIDACTICA Y ORGANIZACION

TOLERANTZIA. GIZA ESKUBIDEAK. KONTZIENTZIA POLITIKOAREN

Y DESARROLLO PROFESIONAL. EL CICLO DE LA INVESTIGACIÓ N- ESCOLAR»

HEZIKETA. DEMOKRAZIARAKO HEZKUNTZA.

ACCIÓN. FORMULACIÓN DE HIPÓTESIS; TENDENCIAS DE

IRAKASKUNTZA-FUNTZIOA 4,5 3 1,5 IRAKASLEA. FUNTZIOAK ETA ZEREGINAK. TUTORETZA-FUNTZIOA «DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA»

RECOGIDA DE DATOS. ELABORACIÓN DEL INFORME.

ETA FUNTZIO ORIENTATZAILEA. ORIENTAZIOA ETA TUTORETZAK.

MORAL CRISTIANA Y VALORES EN EL DEPORTE 4,5 3 1,5 DESCRIPCIÓN DE LOS VALORES ÉTICOS Y MORALES EN LA «ANTROPOLOGIA

EREDUAK. IRAKASLE/TUTOREAREN FUNTZIOAK. TUTORETZA-

PRÁCTICA DEL DEPORTE. SOCIAL»

EKINTZAREN PLANGINTZA. ESPARRUAK, FUNTZIOAK ETA JARDUERAK.

«DIDACTICA DE LAS CIENCIAS SOCIALES»

JARDUERA FISIKOAREN HISTORIA 4,5 3 1,5 JARDUERA FISIKOAREN HISTORIA. JARDUERA FISIKOAREN TEORIA. «HEZKUNTZAREN TEORIA ETA HISTORIA»

«FILOSOFIA»

GORPUTZ-HEZKUNTZAREN EBOLUZIOA ETA EPISTEMOLOGIA.

PRACTICA PSICOMOTRIZ: UNA INTERVENCION 4,5 2,5 2 LAS CARACTERÍSTICAS EVOLUTIVAS DEL TRAMO 0-6 PLANTEAN «PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DE LA

IKASTETXEEN ZUZENDARITZA 4,5 3 1,5 IKASTETXEEN KULTURA ETA PARTAIDETZAKO BARNE-BALDINTZAK. «DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA»

DESDE LA GLOBALIDAD DE MANERA CLARA LA GLOBALIDAD DEL SUJETO Y LA NECESIDAD EDUCACION»

ETA PARTAIDETZA-PROZESUAK ZUZENDARITZA- ETA PARTAIDETZA-MOTAK: BOTEREA ETA PARTAIDETZA.

DE ORGANIZAR EN LA «ETAPA INFANTIL» TIEMPOS Y ESPACIOS

KUDEAKETA- ETA PARTAIDETZA-PROZESUAK. PARTAIDETZA-LANEKO

QUE RESPETEN DICHA GLOBALIDAD. LA PRÁCTICA PSICOMOTRIZ

TEKNIKAK.

POR SUS PLANTEAMIENTOS RESPONDE DE MANERA IDÓNEA A

(1) Unibertsitateak ikasketa-planean libreki sartutako jakintzagaiak, ikaslearentzat nahitaezkoak.

ESTAS NECESIDADES.

(2) Ikasturteka zehaztea Unibertsitatearen aukerakoa da.

RELIGION: FENOMENOLOGIA RELIGIOSA 6 4 2 EL HECHO RELIGIOSO: SU FENOMENOLOGÍA Y PROBLEMÁTICA «ANTROPOLOGIA SOCIAL»

(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

Y CRISTIANA DESDE UNA COMPRENSIÓN PLENA DEL SER HUMANO Y DE «DIDACTICA DE LAS

Hautazko jakintzagaietarako kredituak (1) 8,5

LA HISTORIA. EL HECHO RELIGIOSO. CIENCIAS HUMANAS CIENCIAS SOCIALES»

3. HAUTAZKO JAKINTZAGAIAK (halakorik balego) – Zikloko:

Y RELIGIÓN. APROXIMACIÓN FILOSÓFICA AL MISTERIO DE DIOS. «FILOSOFIA»

– Ikasturteko: Zehaztu gabe = 8,5

RELIGIÓN Y CULTURA CONTEMPORÁNEA. HISTORIA

Kredituak

DE LAS RELIGIONES.

Izena (2) Guztira Teorikoak Praktikoak Edukiaren deskribapen laburra Jakintza-arloekiko lotura (3)

REPRESENTACION VISUAL DEL CUERPO 6 2 4 ASPECTOS SOCIOCULTURALES Y EDUCATIVOS. MEDIOS «DIDACTICA DE LA EXPRESION

Mintegiak Klinikoak

EN MOVIMIENTO Y TÉCNICAS DE REPRESENTACIÓN: SELECCIÓN, ESTUDIO PLASTICA»

IRAKASLEAREN IKERKETA GELAN 4,5 3 1,5 IKERKETA GELAN. CURRICULUM-GARAPENA ETA GARAPEN «DIDAKTIKA ETA ESKOLA-ANTOLAKETA»

Y EXPERIMENTACIÓN.

PROFESIONALA. IKERKETA-EKINTZAREN ZIKLOA. HIPOTESIAK EGIN;

RITMO MUSICAL 6 1 5 ELEMENTOS DEL RITMO MUSICAL. FIGURACIÓ N. PRÁCTICA «DIDACTICA DE LA EXPRESION

DATUAK BILTZEKO JOERAK. TXOSTENA EGIN.

CORPORAL. JUEGOS. MUSICAL»

MORAL KRISTAUA ETA BALIOAK KIROLEAN 4,5 3 1,5 KIROL-JARDUERAN BALIO ETIKOEN ETA MORALEN DESKRIBAPENA. «ANTROPOLOGIA SOZIALA»

TRADUCCION DE TEXTOS DOCENTES 6 2 4 FUNDAMENTOS TEÓRICOS Y PREPARACIÓN PARA TRADUCIR «DIDACTICA DE LA LENGUA

«GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»

AL EUSKERA. LOS TEXTOS QUE SE UTILIZAN EN LAS ESCUELAS Y LA LITERATURA»

«FILOSOFIA»

Y EN LA ENSEÑANZA.

PRAKTIKA PSIKOMOTRIZEA: OSOTASUNETIK 4,5 2,5 2 0-6 URTEEN ARTEKO ZATIAREN EZAUGARRI EBOLUTIBOAK, ARGI ETA «BILAKAERAREN ETA

(1) Se expresará el total de créditos asignados para optativas y, en su caso, el total de los mismos por ciclo o curso.

EGINDAKO ESKU-HARTZEA. GARBI SUBJEKTUAREN OSOTASUNA ETA " HAUR-ETAPAN" OSOTASUN HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA»

(2) Se mencionará entre paréntesis, tras la denominació n de la optativa, el curso o ciclo que corresponda si el plan de estudios configura la materia como optativa de curso o ciclo.

HORI IRUDIKATUKO DUTEN DENBORAK ETA ESPAZIOAK PLANTEATZEN

(3) Libremente decidida por la Universidad.

DITU. BERE PLANTEAMENTUENGATIK PRAKTIKA PSIKOMOTRIZEAK

ANEXO 3: ESTRUCTURA GENERAL Y ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS

PREMIA HAUEI MODU EGOKIAN ERANTZUTEN DIE.

UNIVERSIDAD: DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

ERLIJIOA: FENOMENOLOGIA ERLIJIOSO ETA KRISTAUA 6 4 2 EGITATE ERLIJIOSOA: FENOMENOLOGIA ETA ARAZOAK, GIZAKIA «GIZARTE-ANTROPOLOGIA»

I. ESTRUCTURA GENERAL DEL PLAN DE ESTUDIOS

ETA HISTORIAREN ULERMEN OSOA ABIAPUNTU IZANIK. «GIZARTE-ZIENTZIEN DIDAKTIKA»

1. PLAN DE ESTUDIOS CONDUCENTE A LA OBTENCION DEL TITULO OFICIAL DE

EGITATE ERLIJIOSOA. GIZA ZIENTZIAK ETA ERLIJIOA. JAUNAREN «FILOSOFIA»

(1) MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION FISICA

MISTERIORAKO HURBILTZE PSIKOLOGIKOA. ERLIJIOA ETA GARAIKO

2. ENSEÑANZAS DE PRIMER CICLO CICLO (2)

KULTURA. ERLIJIOEN HISTORIA.

3. CENTRO UNIVERSITARIO RESPONSABLE DE LA ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS

MUGIMENDUAN DAGOEN GORPUTZAREN 6 2 4 ALDERDI SOZIOKULTURALAK ETA HEZKUNTZA-MAILAKOAK. «ADIERAZPEN PLASTIKOAREN

(3) E.U. DE MAGISTERIO DE VITORIA-GASTEIZ - NORMA DE CREACION DEL CENTRO: Orden 6 de octubre de 1977 (B.O.E. 12.11.77); Decreto 101/1999, de 16 de febrero (B.O.P.V. 2.03.99)

IRUDIKAPEN BISUALA IRUDIKATZEKO BALIABIDEAK ETA TEKNIKAK: AUKERAKETA, DIDAKTIKA»

4. CARGA LECTIVA GLOBAL 207 CREDITOS (4)

AZTERKETA ETA ESPERIMENTAZIOA.

DISTRIBUCION DE LOS CREDITOS

ERRITMO MUSIKALA 6 1 5 ERRITMO MUSIKALAREN ELEMENTUAK. FIGURATZE-MULTZOA. «ADIERAZPEN MUSIKALAREN DIDAKTIKA»

CICLO CURSO MATERIAS MATERIAS MATERIAS CREDITOS TRABAJO TOTALES

GORPUTZ-PRAKTIKA. JOLASAK.

TRONCALES OBLIGA- OPTATIVAS LIBRE CONFI- FIN DE

IRAKASKUNTZAKO TESTUEN ITZULPENA 6 2 4 OINARRI TEORIKOAK ETA EUSKARARA ITZULTZEKO PRESTAKUNTZA. «HIZKUNTZAREN ETA

TORIAS GURACION (5) CARRERA

IKASTETXEETAN ETA IRAKASKUNTZAN ERABILTZEN DIREN TESTUAK. LITERATURAREN DIDAKTIKA»

I CICLO 1º 33T + 3A 21 —- —- —- 57

(1) Unibertsitateak ikasketa-planean libreki sartutako jakintzagaiak, ikaslearentzat nahitaezkoak.

2º 35T + 2A 21 —- —- —- 58

(2) Ikasturteka zehaztea Unibertsitatearen aukerakoa da.

3º 60T + 2,5A —- —- —- —- 62,5

(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

Indiferente —- —- 8,5 21 —- 29,5

3. ERANSKINA: IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA ETA ANTOLAKETA

Total 135,5 42 8,5 21 —- 207

UNIBERTSITATEA: DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

(1) Se indicará lo que corresponda

I. IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA

(2) Se indicará lo que corresponda según el art. 4º del R.D. 1497 / 87 (de 1er ciclo; de 1º y 2º ciclo; de sólo 2º ciclo) y las previsiones del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate.

1. HONAKO TITULU OFIZIALA LORTZERA BIDERATUTAKO IKASKETA-PLANA

(3) Se indicará el Centro Universitario, con expresión de la norma de creación del mismo o de la decisión de la administración correspondiente por la que se autoriza la impartición de las enseñanzas por dicho Centro.

(1) IRAKASLEA - HEZIKETA FISIKOKO ESPEZIALITATEAN

(4) Dentro de los límites establecidos por el R.D. de directrices generales propias de los planes de estudios del título de que se trate.

2. LEHEN ZIKLOKO IRAKASKUNTZAK (2)

(5) Al menos el 10% de la carga lectiva "global".

3. IKASKETA-PLANA ANTOLATZEAZ ARDURATZEN DEN UNIBERTSITATE-IKASTEGIA

5. SE EXIGE TRABAJO O PROYECTO FIN DE CARRERA, O EXAMEN O PRUEBA GENERAL NECESARIA PARA OBTENER EL TITULO NO (6)

(3) VITORIA-GASTEIZKO OHO-KO IRAKASLEGOAREN UNIBERTSITATE-ESKOLA – IKASTEGIA SORTZEKO ARAUA: 1977ko urriaren 6ko Agindua (77.11.12ko BOE); 101/1999 Dekretua, otsailaren 16koa (99.03.02ko BOE)

6. SI SE OTORGAN, POR EQUIVALENCIA, CREDITOS A: (7)

4. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOA 207 KREDITU (4)

Créditos Otorgados

KREDITUEN BANAKETA

Troncal Obligat. Optativ. T.F.C.

ZIKLOA IKASTURTEA ARDATZ- NAHITAEZKO HAUTAZKO OSAERA KARRERA-

Prácticas en empresas 21 *(10) —- —- —-

JAKINTZA JAKINTZAGAIAK JAKINTZAGAIAK LIBREKO AMAIERAKO GUZTIRA

Trabajos académicamente dirigidos e integrados en el Plan de Estudios 6 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-

GAIAK KREDITUAK (5) LANA

Estudios realizados en el marco de convenios internacionales suscritos por 21 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-

I. ZIKLOA 1. 33T + 3A 21 —- —- —- 57

la Universidad.

2. 35T + 2A 21 —- —- —- 58

Otras Equivalencias : Estudios realizados en otros Centros 21 *(10) 15 *(10) 6 *(10) —-

3. 60T + 2,5A —- —- —- —- 62,5

Universitarios u homologados (Conservatorio de música,......etc.)

Zehaztu

– EXPRESION, EN SU CASO DE LOS CREDITOS OTORGADOS: ...máximo de 45 créditos...

gabe —- —- 8,5 21 —- 29,5

– EXPRESION DEL REFERENTE DE LA EQUIVALENCIA (8) *() = Equivalencia en horas de los créditos...

Guztira 135,5 42 8,5 21 —- 207

7. AÑOS ACADEMICOS EN QUE SE ESTRUCTURA EL PLAN, POR CICLOS: (9)

(1) Kasuan kasu dagokiona aipatuko da

1º CICLO 3 AÑOS

(2) Kasuan kasu dagokiona jarriko da, betiere 1497/87 Errege Dekretuaren 4. artikuluaren arabera (1. ziklokoak; 1. eta 2. ziklokoak; 2. ziklokoak besterik ez direnak) eta dagokion tituluaren berezko jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuaren aurreikuspenen arabera.

8. DISTRIBUCION DE LA CARGA LECTIVA GLOBAL POR AÑO ACADEMICO

(3) Unibertsitate-ikastegia adieraziko da eta berau sortzeko araua edo Ikastegi horrek irakaskuntzak eman ahal izateko baimena jasotzen zuen bidezko Administrazioaren erabakia zehaztuko da.

AÑO ACADEMICO TOTAL TEORICOS PRACTICOS / CLINICOS

(4) Kasuan kasuko tituluaren berezko ikasketa-planari dagozkion jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuak ezartzen dituen mugen barruan.

1º 60 37 23

(5) Irakaskuntza-zama "osoaren" %10 gutxienez.

2º 61 29,5 31,5

5. KARRERA-AMAIERAKO LANA EDO PROIEKTUA EDO TITULUA LORTZEKO AZTERKETA EDO PROBA OROKORRA ESKATZEN DA EZ (6)

3º 65 24,5 40,5

6. BAI ONDOKOETAN KREDITUAK EMATEN DIRA BALIOKIDETZAZ: (7)

Créditos L.E. 21 —- —-

Eman diren kredituak

TOTAL 207 —- —-

Ardatz. Nahitaezk. Hautazk. K.A.L.

(6) Si o No. Es decisión potestativa de la Universidad. En caso afirmativo, se consignarán los créditos en el precedente cuadro de distribución de los créditos de la carga lectiva global.

Praktikak enpresetan 21 *(10) —- —- —-

(7) Si o No. Es decisión potestativa de la Universidad. En el primer caso se especificará la actividad a la que se otorgan créditos por equivalencia.

Akademikoki zuzendu eta ikasketa-planean integratutako lanak 6 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-

(8) En su caso se consignará "materias troncales", "obligatorias", "optativas", "trabajo fin de carrera", etc., así como la expresión del número de horas atribuido, por equivalencia, a cada crédito, y el carácter teórico o práctico de este.

Unibertsitateak sinatutako nazioarteko hitzarmenen barruan egindako ikasketak. 21 *(10) 6 *(10) 6 *(10) —-

(9) Se expresará lo que corresponda según lo establecido en la directriz general segunda del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate.

Beste baliokidetza batzuk: beste Unibertsitate Ikastegi batzuetan edo 21 *(10) 15 *(10) 6 *(10) —- Ikastegi homologatu batzuetan egindako ikasketak (musika-kontserbatorioa…).

II. ORGANIZACIÓN DEL PLAN DE ESTUDIOS

– EMANDAKO KREDITUAK ADIERAZI BEHAR DIRA: ... 45 kreditu gehienez...

1. La Universidad deberá referirse necesariamente a los siguientes extremos:

– BALIOKIDETZAREN ERREFERENTEA ADIERAZI BEHAR DA (8) *() = Kredituen baliokidetza ordutan…

a) Régimen de acceso al 2º Ciclo. Aplicable solo al caso de enseñanzas de 2º ciclo o al segundo ciclo de enseñanzas de 1º y 2º ciclo, teniendo en cuenta lo dispuesto en los artículos 5º y 8º. 2 del R.D. 1497/87.

7. PLANAREN EGITURAK HARTZEN DUEN IKASTURTE-KOPURUA, ZIKLOEN ARABERA: (9)

b) Determinación, en su caso, de la ordenación temporal en el aprendizaje, fijando secuencias entre materias o asignaturas o entre conjuntos de ellas (Artículo 9º, 1. R.D. 1497/87).

1. ZIKLOA 3 URTE

c) Periodo de escolaridad mínimo, en su caso (Artículo 9º, 2, 4º. R.D. 1497/87).

8. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOAREN BANAKETA, IKASTURTEEN ARABERA

d) En su caso, mecanismos de convalidación y/o adaptación al nuevo plan de estudios para los alumnos que vinieran cursando el plan antiguo (Artículo 11. R.D. 1497/87).

AKADEMI GUZTIRA TEORIKOAK PRAKTIKOAK

2. Cuadro de asignación de la docencia de las materias troncales a áreas de conocimiento. Se cumplimentará en el supuesto a) de la nota (5) del Anexo 2-A.

IKASTURTEA KLINIKOAK

3. La Universidad podrá añadir las aclaraciones que estime oportunas para acreditar el ajuste del plan de estudios a las previsiones del R.D. de directrices generales propias del título de que se trate (en especial, en lo que se refiere a la incorporación al mismo de las materias y contenidos troncales y de los créditos y áreas de conocimiento correspondientes según lo dispuesto en dicho R.D.), así como especificar cualquier decisión o criterio sobre la organización de su plan de estudios que estime relevante. En todo caso, estas especificaciones no constituyen objeto de homologación por el Consejo de Universidades.

1. 60 37 23

1.a) REGIMEN DE ACCESO A 2º CICLO

2. 61 29,5 31,5

—————————————————————————-

3. 65 24,5 40,5

1.b) ORDENACION TEMPORAL DEL APRENDIZAJE SIGUIENDO LA ORDENACION POR CURSO ESTABLECIDA EN EL PLAN DE ESTUDIOS

Osaera Libreko kred. 21 —- —-

1.b.1) ASIGNACIÓN DE ASIGNATURAS A CUATRIMESTRE

GUZTIRA 207 —- —-

PRIMER CURSO 1er CUATRIMESTRE

(6) Bai ala ez. Unibertsitatearen esku dagoen erabakia da. Baiezko kasuetan, kredituak irakaskuntza-zama osoko banaketari buruzko aurreko taulan zehaztuko dira.

– BILINGÜISMO Y EDUCACION

(7) Bai ala ez. Unibertsitatearen esku dagoen erabakia da. Baiezko kasuetan, baliokidetza-kredituak jasoko dituen jarduera zehaztu beharko da.

– EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I

(8) Hala badagokio, "ardatz-jakintzagaiak", " nahitaezkoak", "hautazkoak", "karrera amaierako lana" eta abar adieraziko dira, bai eta kreditu bakoitzari baliokidetzaz eskaini zaion ordu-kopurua eta kredituaren izaera teorikoa edo praktikoa.

– JUEGO MOTOR

(9) Kasuan kasuko tituluaren beraren jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuaren bigarren jarraibide orokorrean ezartzen denaren arabera dagokiona adieraziko da.

– PSICOLOGIA DEL DESARROLLO EN LA EDAD ESCOLAR

II. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETA

– TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORANEAS DE EDUCACION

1. Unibertsitateak nahitaez aipatu beharko ditu honako atal hauek:

SEGUNDO CURSO 1er CUATRIMESTRE

a) 2. ziklora sartzeko erregimena. 2. zikloko irakaskuntzen kasuan edo 1. eta 2. zikloko irakaskuntzetako bigarren zikloaren kasuan soilik aplikatu ahal izango da, betiere 1497/87 Errege Dekretuaren 5. eta 8.2. artikuluetan ezartzen dena kontuan izanik.

– BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL

b) Ikasketaren denborazko antolamendua finkatuko da, hala badagokio, jakintzagai edo irakasgaien artean edo hauen multzoen artean sekuentziak finkatuz (1497/87 EDaren 9.1. artikulua).

– EXPRESION CORPORAL

c) Gutxieneko eskolatze-aldia, hala badagokio (1497/87 EDaren 9.2.4. artikulua).

– MATEMATICA Y SU DIDACTICA

d) Ikasketa-plan zaharrean ikasten ari ziren ikasleak plan berrira egokitzeko eta/edo ikasketak baliokidetzeko mekanismoak, hala badagokie (1497/87 EDaren 11. artikulua).

– PRACTICUM I (Intensivo 4 semanas)

2. Ardatz-jakintzagaien irakaskuntza ezagutza-arloei esleitzeko taula. 2-A Eranskineko (5) oharraren a) suposizioan beteko da.

– REALIDAD ACTUAL DEL PAIS VASCO Y EDUCACION

3. Unibertsitateak bidezkotzat hartzen dituen azalpen guztiak gaineratu ahal izango ditu ikasketa-plana kasuan kasuko tituluaren beraren jarraibide orokorrei buruzko Errege Dekretuaren aurreikuspenetara doitzen dela egiaztatzeko (batik bat ardatz-jakintzagaiak eta edukiak, kredituak eta bidezko ezagutza-arloak gaineratzeari dagokionez, Errege Dekretu horretan xedatzen denaren arabera) eta ikasketa-planaren antolaketan garrantzizkoa deritzon beste edozein erabaki edo jarraibide zehaztu ahal izango du. Nolanahi ere, zehazpen hauek ez dira Unibertsitateen Kontseiluak homologatu beharrekoak.

TERCER CURSO 1er CUATRIMESTRE

1.a) 2. ZIKLORA SARTZEKO ERREGIMENA

– APRENDIZAJE Y DESARROLLO MOTOR

—————————————————————————-

– EDUCACION ARTISTICA Y SU DIDACTICA

1.b) IKASKETAREN DENBORAZKO ANTOLAMENDUA, IKASKETA-PLANEAN EZARTZEN DEN IKASTURTEEN ARABERAKO ANTOLAMENDUARI JARRAITUTA

– LENGUA Y LITERATURA Y SU DIDACTICA: LENGUA ESPAÑOLA (A elegir una)

1.b.1) IRAKASGAIAK LAUHILABETEEN ARABERA ANTOLATUTA

– LENGUA Y LITERATURA Y SU DIDACTICA: LENGUA VASCA (A elegir una)

LEHEN IKASTURTEA 1. LAUHILEKOA

– ORGANIZACION DEL CENTRO ESCOLAR

– HELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA

– TEORIA Y PRACTICA DEL ACONDICIONAMIENTO FISICO

– GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA I

PRIMER CURSO 2º CUATRIMESTRE

– JOLAS-MOTORRA

– DIDACTICA GENERAL

– ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA

– EDUCACION FISICA DE BASE

– HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE GARAIKIDEAK

– EUSKARA Y SU DIDACTICA I

BIGARREN IKASTURTEA 1. LAUHILEKOA

– PSICOLOGIA DE LA EDUCACION

– HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI PSIKOLOGIKOAK

– SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION

– GORPUTZ-ADIERAZPENA

SEGUNDO CURSO 2º CUATRIMESTRE

– MATEMATIKA ETA BERE DIDAKTIKA

– BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL MOVIMIENTO

– PRACTICUMA I (Trinkoa 4 aste)

– BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL

– EUSKAL HERRIKO EGUNGO ERREALITATEA ETA HEZKUNTZA

– EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II

HIRUGARREN IKASTURTEA 1. LAUHILEKOA

– EUSKARA Y SU DIDACTICA II

– IKASKETA ETA GARAPEN-MOTORRA

– INICIACION DEPORTIVA

– ARTE-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA

TERCER CURSO 2º CUATRIMESTRE

– HIZKUNTZA ETA LITERATURA ETA BERE DIDAKTIKA: GAZTELANIA (Bat aukeratzeko)

– CONOCIMIENTO DEL MEDIO NATURAL, SOCIAL Y CULTURAL

– HIZKUNTZA ETA LITERATURA ETA BERE DIDAKTIKA: EUSKARA (Bat aukeratzeko)

– IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDACTICA: LENGUA FRANCESA (A elegir una)

– IKASTETXEAREN ANTOLAMENDUA

– IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDACTICA: LENGUA INGLESA (A elegir una)

– EGOKITZAPEN FISIKOAREN TEORIA ETA PRAKTIKA

– NUEVAS TECNOLOGIAS APLICADAS A LA EDUCACION

LEHEN IKASTURTEA 2. LAUHILEKOA

– PRACTICUM II (Intensivo 9 semanas)

– DIDAKTIKA OROKORRA

El alumno deberá realizar 2 asignaturas optativas entre 1º, 2º y 3º curso.

– OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZA

1.b.2) PRERREQUISITOS

– EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I

No se establecen prerrequisitos.

– HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA

1.c) PERIODO MINIMO DE ESCOLARIDAD

– HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA

2 cursos escolares.

BIGARREN IKASTURTEA 2. LAUHILEKOA

1.d) MECANISMOS DE CONVALIDACION Y/O ADAPTACION

– MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- ETA FISIOLOGIA-OINARRIAK

PLAN ANTIGUO: PLAN NUEVO:

– HEZKUNTZA BEREZIAREN OINARRI PEDAGOGIKOAK

MAESTRO-ESPECIALIDAD DE EDUCACION MAESTRO-ESPECIALIDAD DE

– GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA II

FISICA -Plan 1994 - EDUCACION FISICA

– EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA II

CURSO INDIFERENTE

– KIROL-HASTAPENA

ACTIVIDADES DEPORTIVAS (C.INDIF.) ACTIVIDADES DEPORTIVAS

HIRUGARREN IKASTURTEA 2. LAUHILEKOA

ACTIVIDADES DEPORTIVAS EN EL MEDIO NATURAL ACTIVIDADES DEPORTIVAS EN EL MEDIO

– NATUR, GIZARTE ETA KULTUR INGURUNEAREN EZAGUTZA

(C.INDIF.) NATURAL

– ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA: FRANTSESA (Bat aukeratzeko)

RELIGION I (C.INDIF.) RELIGION: FENOMENOLOGIA RELIGIOSA Y

– ATZERRIKO HIZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA: INGELESA (Bat aukeratzeko)

CRISTIANA

– HEZKUNTZARI APLIKATURIKO TEKNOLOGIA BERRIAK

REPRESENTACION VISUAL DEL CUERPO EN REPRESENTACION VISUAL DEL CUERPO EN

– PRACTICUM II (Trinkoa 9 aste)

MOVIMIENTO (C.INDIF.) MOVIMIENTO

Ikasleak 1., 2. edo 3. kurtsoan aukerako 2 irakasgai egin beharko ditu.

RITMO MUSICAL (C.INDIF.) RITMO MUSICAL

1.b.2) ALDEZ AURREKO BALDINTZAK

CURSO 1º

Ez da aldez aurretik baldintzarik bete behar.

BILINGÜISMO Y EDUCACION (1º) BILINGÜISMO Y EDUCACION

1.c) GUTXIENEKO ESKOLATZE-ALDIA

DIDACTICA GENERAL I (1º)

2 eskola-urte

Y

1.d) BALIOKIDETZEKO ETA/EDO EGOKITZEKO MEKANISMOAK

DIDACTICA GENERAL II (1º) DIDACTICA GENERAL

PLAN ZAHARRA: PLAN BERRIA:

EDUCACION FISICA DE BASE I (1º) EDUCACION FISICA DE BASE

IRAKASLEA - HEZIKETA FISIKOKO IRAKASLEA - HEZIKETA FISIKOKO

EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I (1º) EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA I

ESPEZIALITATEAN –1994ko Plana – ESPEZIALITATEAN

EUSKARA Y SU DIDACTICA I (1º) EUSKARA Y SU DIDACTICA I

IKASTURTEA ZEHAZTU GABE

JUEGO MOTOR (1º) JUEGO MOTOR

KIROL-JARDUERAK (EDOZ. K.) KIROL-JARDUERAK

PSICOLOGIA DE LA EDUCACION (1º) PSICOLOGIA DE LA EDUCACION

KIROL-JARDUERAK INGURUNE NATURALEAN (EDOZ. K.) KIROL-JARDUERAK INGURUNE NATURALEAN

PSICOLOGIA DEL DESARROLLO EN LA EDAD PSICOLOGIA DEL DESARROLLO EN LA EDAD

ERLIJIOA I (EDOZ. K.) ERLIJIOA: FENOMENOLOGIA ERLIJIOSOA ETA KRISTAUA

ESCOLAR (1º) ESCOLAR

HIGITZEN ARI DEN GORPUTZAREN IK. ADIERAZPENA (EDOZ. K.) HIGITZEN ARI DEN GORPUTZAREN IK. ADIERAZPENA

SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION (1º) SOCIOLOGIA DE LA EDUCACION

ERRITMO MUSIKALA (EDOZ. K.) ERRITMO MUSIKALA

TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORÁNEAS TEORIAS E INSTITUCIONES CONTEMPORANEAS

1. IKASTURTEA

DE EDUCACION (1º) DE EDUCACION

ELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA (1.) ELEBITASUNA ETA HEZKUNTZA

CURSO 2º

DIDAKTIKA OROKORRA I (1.)

BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL BASES BIOLOGICAS Y FISIOLOGICAS DEL

ETA

MOVIMIENTO (2º) MOVIMIENTO

DIDAKTIKA OROKORRA II (1.) DIDAKTIKA OROKORRA

BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL (2º) BASES PEDAGOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL

OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZA I (1.) OINARRIZKO GORPUTZ-HEZKUNTZA

BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL (2º) BASES PSICOLOGICAS DE LA EDUCACION ESPECIAL

GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA I (1.) GORPUTZ-HEZKUNTZA ETA BERE DIDAKTIKA I

EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II (2º) EDUCACION FISICA Y SU DIDACTICA II

EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I (1.) EUSKARA ETA BERE DIDAKTIKA I

EUSKARA Y SU DIDACTICA II (2º) EUSKARA Y SU DI

JOLAS MOTORRA (1.) JOLAS MOTORRA

HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA (1.) HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA

ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA (1.) ESKOLA-ADINEKO GARAPENAREN PSIKOLOGIA

HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA (1.) HEZKUNTZAREN SOZIOLOGIA

HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE GARAIKIDEA (1.) HEZKUNTZAREN TEORIA ETA ERAKUNDE GARAIKIDEA

2. IKASTURTEA

MUGIMENDUAREN BIOLOGIA- ETA FISIOLOGIA-


Azterketa dokumentala


Análisis documental