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Boletin Oficial del País Vasco

72. zk., 1997ko apirilaren 17a, osteguna

N.º 72, jueves 17 de abril de 1997


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Osasuna
Sanidad
1967
1967

AGINDUA, 1997ko martxoaren 25ekoa, Osasun sailburuarena, itundu gabeko terapia-elkarteetan toxikomaniak sendatzeko 1997ko dirulaguntzetarako deia egiten duena.

ORDEN de 25 de marzo de 1997, del Consejero de Sanidad, por la que se establecen ayudas económicas para el tratamiento de toxicomanías en comunidades terapéuticas no concertadas durante 1997.

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2><P ALIGN="JUSTIFY">«Drogamenpekoen alorreko Aurre-hartze, Laguntza eta Birgizarteratzeari buruzko azaroaren 11ko 15/1988 Legeak» tokikomania gaixotasuntzat jotzen du; gainera, horren gaineko laguntza-tratamendua Administrazioaren zeregina dela ezartzen du, hain zuzen, bai sare publikoan bai ekimen pribatuetan dauden baliabieak koordinatuz drogazaleari gainerako biztanleei eskaintzen zaien arreta berbera –osasun eta gizarte alorrekoa-bermatzea, alegia.

La Ley 15/1988, de 11 de noviembre, sobre Prevención, Asistencia y Reinserción en materia de Drogodependencias, concibe la toxicomanía como enfermedad e implica a la Administración Sanitaria en su tratamiento asistencial coordinando los recursos existentes tanto en el dispositivo asistencial de la red pública como la colaboración con la iniciativa privada al objeto de garantizar la atención al/la drogodependiente en iguales condiciones que el resto de la población, en sus aspectos sanitarios y sociales.

Halaber, Legearen 24. atalean jasotzen denez, Administrazio Publikoak dirulaguntzak eman ahal izango ditu, indarreko legeriarekin bat.

De igual manera, el artículo 24 de la Ley posibilita la concesión de subvenciones por parte de la Administración Pública de acuerdo con la legislación vigente.

Osasun sailburuaren 1996ko martxoaren 26ko agindu baten bidez (1996ko apirilaren 25eko <FONT FACE="Fuente294" EHAA <FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>, 80 zk.), itundu gabeko terapia–elkarteetan toxikomaniak sendatzeko dirulaguntzak, urtekoak eta ekitaldiro berraztertzekoak, ezarri ziren.

Por Orden de 26 de marzo de 1996, del Consejero de Sanidad ( BOPV n.º 80 de 25 de abril de 1996) se establecieron ayudas económicas para el tratamiento de toxicomanías en comunidades terapéuticas no concertadas, con carácter anual y revisables en posteriores ejercicios. Visto lo antecedente, en cumplimiento de lo acordado en el punto segundo letra b) del Acuerdo de Consejo de Gobierno, de 5 de marzo de 1996, por el que se aprueba el Régimen General de Ayudas y Subvenciones, y en el Decreto 369/1995, de 11 de julio, de estructuras orgánicas y funcionales del Departamento de Sanidad y de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

Aurreko guztia dela eta, ondoren aipatzen diren legeetan xedatutakoa betez (laguntzak eta dirulaguntzak araubidetzen dituen 1996ko martxoaren 5eko Jaurlaritzaren Kontseiluaren Erabakiaren bigarren puntuko b) letra, eta Osasun Sailaren eta Osakidetzaren egitura organikoak eta funtzionalak ezartzen dituen uztailaren 11ko 369/1995 Dekretua), hau

DISPONGO:

<FONT FACE="Fuente294" XEDATU DUT:

Artículo 1.– Objeto.

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>1. atala.– Xedea.

1.– Convocar para el ejercicio 1997 ayudas económicas individuales destinadas a drogodependientes y dirigidas a financiar los gastos por tratamiento de desintoxicación/deshabituación en centros no concertados con actividad terapéutica en el área de toxicomanías.

1.– Drogazaleei bideratutako banakako dirulaguntzetarako deia, 1997 urterako, egiten da, toxikomaniaren alorrean jarduera terapeutikoak burutzen dituzten itundu gabeko zentroetan izandako desintoxikazio tratamenduetako gastuak finantzatzeko.

2.– Los/las destinatarios/as de los importes económicos podrán ser tanto los/las pacientes afectos de toxicomanía, bien los familiares en quién deleguen o sus tutores/as. Asimismo, y con el fin de garantizar el destino de la ayuda, esta podrá ser abonada directamente al Centro de acogida en situaciones excepcionales, previa valoración de la Comisión prevista en la presente Orden.

2.– Laguntza-jasotzaileak izan daitezke bai toxikomaniak jotako gaixoak berak, bai hauen ordezkotza duten senitarteko edota tutoreak. Salbuespenez, laguntzaren helburua betetzen dela ziurtatzeko, dirua zuzenean ordaindu ahal izango zaio zentroari; horretarako, agindu honetan agertzen den Batzordearen balorazioa ikusi beharko da.

3.– El tratamiento de desintoxicación/deshabituación, en centros no concertados con actividad en el área de toxicomanías, habrá de tener un carácter complementario a los medios propios de Osakidetza/Servicio vasco de salud o concertados por el Departamento de Sanidad.

3.– Toxikomaniaren alorrean jarduera terapeutikoak burutzen dituzten itundu gabeko zentroetan izandako desintoxikazio tratamenduak, beti ere, osagarriak izango dira Osakidetzaren beraren baliabideekiko edota Osasun Sailak ituntzen dituen baliabideekiko.

4.– El importe de la ayuda económica acordada se establece en baremo único de 90.000 PTA por mes de tratamiento con una duración máxima de nueve meses improrrogables. La concesión de estas ayudas será incompatible con la obtención de cualquier otro tipo de subvención o ayuda de la Administración Pública con igual destino.

4.– Dirulaguntzak baremo bakarra izango du, alegia: 90.000 <FONT FACE="Fuente294" PTA<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> tratamentu-hilabete bakoitzeko; gehienez bederatzi hilabetez emango da, eta ezin izango da luzatu. Dirulaguntza hauek jasotzen dituztenek ezingo dute Administrazio Publikotik helburu berbereko beste inolako laguntzarik jaso.

5.– Los recursos económicos destinados al objeto de la presente Orden para 1997 procederán de la partida presupuestaria establecida al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y tendrá como límite el de la disponibilidad económica de los mismos.

5.– Agindu honetan aurreikusten diren diru kopuruak 1997rako, horretarako beren-beregi Euskal Autonomi Elkarteko aurrekontu orokorretan ezarritako partidatik etorriko dira, eta aurrekontu horietan mugatutakoari egokitu beharko zaizkio.

Artículo 2.– Comunidades Terapéuticas de acogida.

2. atala.– Terapia-elkarteak.

1.– Las comunidades terapéuticas a las que acudan los/as pacientes objeto de las ayudas económicas, habrán de cumplir lo dispuesto en las Ordenes de 30 de marzo de 1988 y de 9 de noviembre de 1992, del Consejero de Sanidad, sobre autorización administrativo-sanitaria y acreditación de requisitos exigidos para la apertura y funcionamiento de los centros de tratamiento de toxicómanos. 2.– Las comunidades terapéuticas situadas fuera del territorio de la Comunidad Autónoma del País Vasco habrán de acreditar el cumplimiento de las normas sobre autorización y funcionamiento de centros que les sean de aplicación en su ámbito territorial.

1.– Diruz lagundutako gaixoak hartzen dituzten terapia–elkarteek ezinbestez bete beharko dute 1988ko martxoaren 30eko eta 1992ko azaroaren 9ko Osasun sailburuaren Aginduetan xedatutakoa, hau da, drogazaleen sorosketarako zentroak irekitzeko eta jarduneak jartzeko administrazio eta osasun arloko baimenari eta horretarako eskatutako betebeharrei buruzkoa.

3.– Los centros para el tratamiento de toxicomanías que carezcan de la autorización administrativo-sanitaria de apertura y funcionamiento en el ámbito de su Comunidad Autónoma, habrán de acreditar la suficiencia de su dispositivo terapéutico-asistencial mediante informe razonado que emita la Dirección de Aseguramiento y Contratación Sanitaria del Departamento de Sanidad.

2.– Euskal Autonomi Elkartetik kanpo dauden terapia-elkarteek, tokian toki, zeinek bere lurraldean zentroei buruz indarrean dauden baimenak eta araudiak betetzen dituztela egiaztatu beharko dute.

Artículo 3.– Solicitudes.

3.– Toxikomaniak sendatzeko zentroek, beren autonomi elkartean irekitzeko eta jarduteko administrazio eta osasun arloko baimenik ez badute, egiaztatu beharko dute, Osasun Sailaren Osasun Aseguramendu eta Kontrataziorako Zuzendaritzak emandako txosten arrazoituaren bidez, terapia-laguntzarako egitura aski baten jabe direla.

1.– Las solicitudes de ayuda irán dirigidas al Director de Aseguramiento y Contratación Sanitaria del Departamento de Sanidad. Dicha solicitud se presentará, entre los días uno y quince de cada mes, en cualquiera de las Delegaciones Territoriales del Departamento de Sanidad o en las Direcciones de Área de Osakidetza/Servicio vasco de salud.

3. atala.– Eskabideak.

Asimismo, las instancias podrán presentarse en las demás formas indicadas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y de Procedimiento Administrativo Común.

1.– Eskabideak Osasun Sailaren Osasun Aseguramendu eta Kontrataziorako zuzendariari zuzendu beharko zaizkio, eta aurkeztu, Osasun Sailaren ordezkaritzetan edo Osakidetzaren Barruti zuzendaritzetan aurkeztu ahal izango dira, hilabetero, lehenego egunetik hamabosgarren egunera bitartean.

2.– La solicitud se presentará cumplimentada en el impreso normalizado que aparece recogido en el Anexo I a la presente Orden. Podrán suplir al mencionado impreso normalizado otros elaborados con idénticas características.

Horretaz gainera, eskabideak aurkeztu ahal izango dira, baita ere, Herri-Administrazioen Lege-Jaurbideari eta Guztientzako Administrazio Ihardunbideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 atalean ezarritako prozeduretako edozeinen bidez.

3.– Las solicitudes de ayuda para la financiación del tratamiento, en la que el/la paciente acepta cumplir voluntariamente el programa terapéutico, irán acompañadas de los siguientes documentos:

2.– Agindu honetako I. eraskinean agertzen den inprimakia beteaz egingo da eskabidea; inprimaki hori barik, ezaugarri bererak dituen beste bat ere bete ahal izango da.

a) Certificado emitido por el correspondiente Ayuntamiento de la Comunidad Autónoma del País Vasco que acredite la residencia mínima de dos años, en la fecha de la solicitud.

3.– Tratamenduaren finantzazioa diruz laguntzeko eskabidearekin batera –bertan gaixoak bere borondatez terapia-programa betetzeko hitza emango du–, honako agiriak aurkeztu beharko dira:

b) Informe médico extendido por el/la facultativo/a especialista de Osakidetza/Servicio vasco de salud en el que se señalen: – Antecedentes, evolución clínica y situación orgánica del/la paciente y los diversos tratamientos a los que ha sido sometido.

a) Euskal Autonomi Elkarteko tokian tokiko udalaren agiria, gaixoa bertan gutxienez bi urte –eskabidea egiten denetik– bizitzen daramala egiaztatzen duena.

– Las razones por las que se propone su inclusión en el programa de tratamiento desintoxicación/deshabituación en centros o comunidades terapéuticas no concertadas.

b) Osakidetzako mediku espezialistak egindako txosten medikua, honako puntuak jasoko dituena:

– Comunidad Terapéutica de acogida propuesta.

– Gaixoaren aurrekariak, bilakaera klinikoa, egoera organikoa eta aurretik jaso dituen tratamenduak.

c) Informe Social elaborado por una asistenta social de Osakidetza/ Servicio vasco de salud.

– Gaixoa itundu gabeko terapia-elkarte edo zentro batean desintoxikatzeko programan sartzeko eskabidea zergatik egiten den.

d) Fotocopia del DNI del/la paciente y de la persona destinataria de las ayudas según lo dispuesto en el artículo 1.2.

– Proposatzen den terapia-elkartea.

e) Documento acreditativo de los ingresos familiares (fotocopia de la declaración de la renta del último ejercicio o documento expedido por cualquier Organismo donde figuren los ingresos anuales de la unidad familiar).

c) Osakidetzako gizarte-laguntzaile batek egindako gizarte–txostena.

f) Documento «Alta de datos /tercero interesado», cumplimentando el impreso normalizado que aparece recogido en el Anexo II a la presente Orden donde figuren los datos bancarios del/la destinatario/a de la ayuda.

d) Gaixoaren eta, 1.2 atalaren arabera, diruz lagunduko den pertsonaren <FONT FACE="Fuente294" NAN <FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>en fotokopiak.

g) Además los/as peticionarios/as podrán aportar la documentación complementaria que consideren oportuna.

e) Familiaren diru sarrerak egiaztatzen dituen agiria (azken ekitaldiko errenta-aitorpenaren fotokopia, edo edozein erakundek egindako agiria, non familiaren urteko diru sarrerak adierazten diren).

4.– El ingreso efectuado en comunidad terapéutica con carácter previo a la solicitud, será motivo de desestimación de la misma.

f) «Datu-alta/hirugarrena» izeneko agiria, laguntza-jasotzailearen banku-datuak jasoko dituena (agindu honetako II. eranskineko inprimaki normalizatua).

Artículo 4.– Resolución.

g) Agiri horietaz gainera, eskatzaileek egoki ikusten dituzten agiri osagarriak ere aurkeztu ahalko dituzte.

1.– Las ayudas serán concedidas por Resolución del Director de Aseguramiento y Contratación Sanitaria del Departamento de Sanidad, a propuesta de una Comisión nombrada al efecto por el Viceconsejero de Sanidad que estará compuesta por un/a Representante de la Subdirección de Aseguramiento y Contratación del Departamento de Sanidad, el Responsable de Asistencia Psiquiátrica y Salud Mental y una Técnico de Salud Mental, ambos del Osakidetza/Servicio vasco de salud.

4.– Terapia-elkartean eskabidea egin aurretik sartu izana; hala bada, zuzenean gaitzetsiko da eskabidea.

2.– Para la concesión de las ayudas, la Comisión atenderá a los siguientes criterios orientativos:

4. atala.– Ebazpena.

a) Evolución de la drogodependencia y situación orgánica del/la paciente.

1.– Osasun Sailaren Osasun Aseguramendu eta Kontrataziorako zuzendariaren erabakiz emango dira dirulaguntzak, Osasun sailburuordeak berariaz izendatutako batzorde baten proposamena jaso ondoren. Batzorde horretako kideak honakoak izango dira: Osasun Sailaren Osasun Aseguramendu eta Kontrataziorako Zuzendariordetzako ordezkari bat, Laguntza Psikiatrikoko eta Osasun Mentaleko arduraduna eta Osasun Mentaleko teknikari bat, azken biak Osakidetzaren menpekoak.

b) Contexto familiar y social, en especial aquellas mujeres toxicómanas con cargas familiares o dificultades añadidas.

2.– Laguntzak ematerakoan, Batzordea irizpide orokor hauetan oinarrituko da:

c) Nivel de rentas de la unidad familiar.

a) Gaixoaren drogamenpekotasunaren eta egoera organikoaren bilakaera.

d) Imposibilidad de abordaje terapéutico de la toxicodependencia con recursos propios o concertados.

b) Familia eta gizarte giroa; batez ere, familiako erantzukizunak edo aparteko zailtasunak dituzten emakumeen giroa.

e) Reincidencia en programas similares de deshabituación.

c) Familiaren errenta maila.

f) Garantía técnico-asistencial de la comunidad terapéutica propuesta.

d) Drogamenpekotasuna, terapien bitartez, bertako zein itundutako baliabideekin sendatzeko ezintasuna.

g) La insuficiencia de la documentación presentada, a cuyo efecto se requerirá documentación complementaria.

e) Desintoxikatzeko antzeko programetan egon izana.

h) El pago directo a la comunidad terapéutica de las ayudas durante el tiempo de permanencia del/la paciente, cuando no concurra otra vía para garantizar el destino de la ayuda.

f) Proposatu den terapia-elkartearen laguntza eta teknika aldeko bermea.

3.– El plazo máximo para resolver las solicitudes de ayudas formuladas al amparo de la presente Orden, será de dos meses. Transcurrido dicho plazo sin Resolución expresa, la solicitud se entenderá desestimada a los efectos de lo establecido en el artículo 43 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, sin perjuicio de la obligación de la Administración de resolver expresamente

g) Aurkeztutako agiriak aski ez izatea; kasu horretan falta direnak eskatuko zaizkio.

4.– Contra la resolución de concesión o denegación de ayudas económicas del Director de Aseguramiento y Contratación Sanitaria del Departamento de Sanidad podrá interponerse recurso ordinario ante el Viceconsejero de Sanidad, en el plazo de un mes, contado a partir de la fecha de su comunicación, de conformidad con el artículo 114 y siguientes de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre. Artículo 5.– Abono y anulación.

h) Gaixoa zentroan dagoen bitartean, terapia-elkateari zuzenean ordaintzea, dirua helarazteko beste biderik ez dagoenean behinik-behin.

1.– El pago de la ayuda concedida se efectuará de la siguiente manera:

3.– Agindu honetako dirulaguntzak jasotzeko eskabideak bi hilabetetan, gehienez, ebatziko dira. Epe hori pasatutakoan ez bada erabaki adierazirik eman, hortik segituko da eskabidea gaitzetsi egin dela, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 43. atalean ezarritakoaren ondorioetarako; dena den, Administrazioa ez da erabaki adierazia emateko obligaziotik salbuetsiko.

a) El pago de la primera mensualidad en el momento de la concesión de la ayuda.

4.– Dirulaguntzak jasotzeko eskabideak eman edo ukatu, Osasun Sailaren Osasun Aseguramendu eta Kontrataziorako zuzendariaren erabaki horren aurka errekurtso arrunta aurkeztu ahalko zaio Osasun sailburuordeari, hilabeteko epean jakinarazten denetik, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. atalean eta hurrengoetan adierazitakoaren arabera.

b) El pago de las siguientes mensualidades hasta un máximo de nueve, se abonarán a treinta del mes vencido, previa justificación de permanencia del/la paciente en la comunidad terapéutica emitida por el/la Secretario/a de la Comisión a que se hace referencia en el artículo 4.1. o responsable de la comunidad terapéutica.

5. atala.– Ordainketa eta baliogabetzea.

c) En el supuesto de que el/la titular de la ayuda no cumpliese la totalidad de algún mes de tratamiento, por causas de traslado, abandono u otras, el importe abonado sería de 3.000 PTA por día de estancia, previa certificación del/la Secretario/a de la Comisión o responsable de la comunidad terapéutica procediéndose a la anulación de la ayuda acordada.

1.– Dirulaguntza honela ordainduko da:

2.– La no emisión del justificante a que se refiere el punto b) del apartado anterior durante dos meses consecutivos será interpretado como abandono de la comunidad terapéutica por parte del/la paciente por lo que procederá la suspensión de la ayuda acordada. 3.– El abandono del tratamiento aconsejado o la no incorporación del/la paciente en la fecha indicada acarreará, además de la suspensión de la ayuda, la imposibilidad de acceder a una nueva ayuda por tal concepto durante, al menos, un año contado desde el abandono o fecha de resolución en su caso.

a) Lehenengo hilekoa, laguntza ematearekin batera.

4.– La Comisión a que se hace referencia en al artículo 4.1. de la presente Orden podrá, en supuestos excepcionales y tras el estudio de la situación de deterioro del paciente, determinar la viabilidad de una nueva ayuda que exima de los plazos establecidos en los apartados anteriores.

b) Gainerako hilekoak (gehienez bederatzi), hil bakoitzaren hogeita hamarrean; beti ere, gaixoa terapia-elkartean egon dela egiaztatzen duen agiria, 4.1 atalean aipatzen den batzordeko idazkariak edota terapia-elkarteko arduradunak egina, jaso ondoren.

Artículo 6.– Reintegro de las ayudas. Procedimiento administrativo.

c) Baldin eta laguntzaren titularrak tratamenduko hilabete oso bat betetzen ez badu –aldaketak direla, utzi duelako edo bestelako arrazoiengatik–, ordainduko den kopurua 3.000 PTA egonaldiko egun bakoitzeko izango da; horretarako, batzordeko idazkariaren edota terapia-elkarteko arduradunaren ziurtagiria beharko da. Horren ondorioz, hitzartutako dirulaguntza baliogabetu egingo da.

1.– En los casos en los que el/la perceptor/a de la ayuda incumpliera el destino de la misma vendrá obligado/a a reintegrar los importes percibidos así como sus intereses legales, de conformidad con lo previsto en el Decreto 689/1991, de 17 de diciembre. Los citados reintegros tendrán consideración de ingresos públicos a todos los efectos.

2.– Aurreko idazatiko b) puntuan aipatzen den egiaztagiria bi hilabetetan segidan bidali ezean, ulertuko da gaixoak utzi egin duela terapia-elkartea eta, beraz, hitzartutako dirulaguntza baliogabetu egingo da. 3.– Tratamendua bertan behera uzteak edota adierazi zaion egunean zentroan ez egoteak, laguntza baliogabetzea ezezik, aurrerantzean horrelako beste laguntzarik eskuratu ezina ere ekarriko du, gutxienez urtebetean zehar zentroa uzten denetik edota erabakiaren egunetik, hala badagokio.

2.– En todos aquellos aspectos procedimentales no previstos en la presente Orden, será de aplicación lo dispuesto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre.

4.– Agindu honetako 4.1 atalean aipatzen den Batzordeak ahalmena izango du –soilik aparteko kasuetan eta gaixoaren gainbehera larria aztertu ondoren–, aurreko idazatietan ezarritako epeak alde batera utzita, beste dirulaguntza bat bideratzeko.

DISPOSICIONES FINALES

6. atala.– Laguntzak itzultzea. Administrazio prozedura. 1.– Onuradunak, eman zaion dirua laguntzaren helburuaz beste ezertarako erabiltzen badu, itzuli beharra izango ditu eskuratu duen kopurua eta legezko interesak, abenduaren 17ko 689/1991 Dekretuan agindutakoaren arabera. Diru horiek dirusarrera publikotzat hartuko dira ondorio guztietarako.

Primera.– Se faculta al Director de Aseguramiento y Contratación Sanitaria del Departamento de Sanidad para dictar las instrucciones necesarias para el desarrollo y cumplimiento de la presente Orden.

2.– Prozedurari buruz agindu honetan jaso ez diren kasuetan azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritakoa aplikatuko da.

Segunda.– La presente Orden entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

<FONT FACE="Fuente294" AZKEN XEDAPENAK

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de marzo de 1997.

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2><P ALIGN="JUSTIFY">Lehenengoa.– Osasun Sailaren Osasun Aseguramendu eta Kontrataziorako zuzendariari ahalmena ematen zaio agindu hau garatu eta betetzeko behar diren xedapenak eman ditzan. <P ALIGN="JUSTIFY">Bigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

El Consejero de Sanidad,

Vitoria-Gasteiz, 1997ko martxoaren 25a.

IÑAKI AZKUNA URRETA

Osasun sailburua,

ANEXO I

<FONT FACE="Fuente294" IÑAKI AZKUNA URRETA.

SOLICITUD DE AYUDA ECONÓMICA PARA EL TRATAMIENTO DE DROGODEPENDENCIA EN COMUNIDAD TERAPÉUTICA NO CONCERTADA

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>I. ERANSKINA

1.– Datos del / la Paciente:

<FONT FACE="Fuente294" ITUNDU GABEKO TERAPIA-ELKARTEETAN TOXIKOMANIAK SENDATZEKO TRATAMENDUETARAKO

Apellidos y nombre:

DIRULAGUNTZA JASOTZEKO ESKABIDEA

Domicilio:

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>1.– <FONT FACE="Fuente294" GAIXOAREN DATUAK:

Localidad: Código Postal:

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> Izen-abizenak:

Teléfono: N.º DNI :

Helbidea:

Fecha de nacimiento: Estado Civil:

Herria: Posta kodea:

2.– Solicita:

Telefonoa: <FONT FACE="Fuente294" NAN:

Ayuda económica para el tratamiento de toxicomanía en comunidad terapéutica no concertada, aceptando cumplir voluntariamente el programa terapeútico para la desintoxicación/deshabituación, al amparo de la Orden de 25 de marzo de 1997, del Consejero de Sanidad, declarando no percibir subvención o ayuda económica alguna para el mismo fin de otra Administración Pública.

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>

3.– Autorización a familiar o tutor:

Jaioteguna: Egoera zibila:

D./Dña.: ___________________________________________ con DNI n.º _______________________ , en calidad de solicitante de ayuda económica establecida mediante Orden de 25 de marzo de 1997, del Consejero de Sanidad, autoriza a D.Dña.:_______________________________________, con DNI n.º ______________ en su calidad de familiar o tutor a percibir la ayuda que le sea concedida por el Director de Aseguramiento y Contratación Sanitaria del Departamento de Sanidad, con destino a la financiación del tratamiento de desintoxicación/deshabituación en comunidad terapéutica.

2.– <FONT FACE="Fuente294" ESKATZEN DUT:

En _______________________________, a ___________ de ____________________ de 1997.

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> Dirulaguntza bat, itundu gabeko terapia-elkarteetan toxikomaniak sendatzeko tratamendua jaso ahal izateko, Osasun sailburuaren 1997ko martxoaren 25eko Aginduaren babesean. Hitza ematen dut, halaber, desintoxikatzeko terapia–programa neure gogoz beteko dudala eta ez dudala helburu horretarako beste administrazio publikoetatik inolako dirulaguntzarik jasotzen.

El solicitante Acepto, el tercero autorizado

3.– <FONT FACE="Fuente294" SENITARTEKOARI EDO TUTOREARI EMANDAKO BAIMENA:

Fdo.: Fdo.:

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> Osasun sailburuaren 1997ko martxoaren 25eko Aginduan ezarritako laguntza-eskatzailea naizen aldetik, nik, ___________________________________________ jaunak/andreak ( <FONT FACE="Fuente294" NAN<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> zk:______________), baimena ematen diot ________________________________________________jaunari/andreari ( <FONT FACE="Fuente294" NAN<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> zk:______________), senitarteko edo tutore gisa, itundu gabeko terapia-elkarteetan toxikomaniak sendatzeko tratamendua finantzatzeko Osasun Aseguramendu eta Kontrataziorako zuzendariaren dirulaguntza jaso dezan.

ILMO. SR. DIRECTOR DE ASEGURAMIENTO Y CONTRATACIÓN SANITARIA.

______________________________(e)n, 1997ko _____________________aren _______(e)an

DEPARTAMENTO DE SANIDAD

Eskatzailea Onetsia, hirugarren baimendua

II. ERANSKINA / ANEXO II

Izpta.: Izpta.:

BANKUAREN DATUAK / DATOS BANCARIOS

<FONT FACE="Fuente294" OSASUN ASEGURAMENDU ETA KONTRATAZIORAKO ZUZENDARIA.

DATUEN ALTA / ALTA DE DATOS

OSASUN SAILA.

HIRUGARREN INTERESATUA / TERCERO INTERESADO

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>II. ERANSKINA / ANEXO II

HIRUGARRENAREN EZAGUPENERAKO DATUAK

<FONT FACE="Fuente294" BANKUAREN DATUAK / DATOS BANCARIOS

DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO (A)

DATUEN ALTA / ALTA DE DATOS

(1) IFZ / NIF :.

HIRUGARREN INTERESATUA / TERCERO INTERESADO

(2) Bi abizenak eta izena / Sozietatearen izena

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> <FONT FACE="Fuente294" HIRUGARRENAREN EZAGUPENERAKO DATUAK

Dos apellidos y nombre / Razón Social <P ALIGN="JUSTIFY">

DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO (A)

HELBIDERATZE-DATUAK / DATOS DE DOMICILIACION (B)

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> (1) <FONT FACE="Fuente294" IFZ / NIF <FONT FACE="Fuente294" SIZE=2>:.

Kalea, zkia., solairua

(2) Bi abizenak eta izena / Sozietatearen izena

Calle, N.º, Piso

Dos apellidos y nombre / Razón Social <P ALIGN="JUSTIFY">

Herria

<FONT FACE="Fuente294" <P>HELBIDERATZE-DATUAK / DATOS DE DOMICILIACION (B)

Localidad .

<FONT FACE="Fuente294" SIZE=2> Kalea, zkia., solairua

Lurraldea

Calle, N.º, Piso

Provincia

Herria

Udal kodea Posta kodea

Localidad .

Código de Población

Lurraldea

Provincia

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