Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

84. zk., 1996ko maiatzaren 3a, ostirala

N.º 84, viernes 3 de mayo de 1996


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitateak eta Ikerketa
Educación, Universidades e Investigación
2183
2183

AGINDUA, 1996ko apirilaren 16koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailburuarena, ikastetxeen arteko binakako loturak (IKABIL) sustatzeko laguntza deialdia eginez.

ORDEN de 16 de abril de 1996, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan ayudas de promoción de intercambios mutuos (IKABIL).

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>Euskarak irakasmaila desberdinetan bere lekua irabazi du azken urteotan, nagusiki hizkuntza ofizialaren statusa lortu izanaren ondorioz. Unibertsitateaz besteko irakasmailetan, haur eta gaztetxo guztiak euskara edo euskaraz ikasten ari dira.

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>El euskera ha logrado estos últimos años el lugar que se le debe en los diversos niveles de educación, debido principalmente a haber alcanzado el status de lengua oficial. En los niveles den enseñanza no universitaria todos los niños estudian el euskera o en euskera.

Ikasle horiek, ordea, ama hizkuntzaz zein etxeko/kaleko ingurugiroz oso egoera soziolinguistiko desberdinetakoak dira. Alderdi honetatik euskara maila eta erabilera egokia lortzeko zailtasunik handienak dituztenei oso lagungarri gerta dakieke inguru euskaldunagoetako ikasle eta familiekiko harremanak lortu eta sendotzea. Beraien bizi inguruak ere ziurrenetik baduke erakarmenik giro desberdineko ikasleentzat, bai kultura eta bai industri­hiri giroko gizarte moldeen izaera bertatik bertara ezagutzeko aukera eman dezakeen neurrian.

Sin embargo dichos alumnos son de ambientes sociolingüísticos muy diversos por su lengua materna o ambiente familiar y de la calle. Desde ese punto de vista, para los que tienen las mayores dificultades para alcanzar un nivel y uso conveniente del euskera, sería de gran ayuda lograr y fortalecer relaciones con alumnos y familias más euskaldunes. Su medio ambiente también tendrá seguramente atracción para alumnos de medios diferentes en la medida que pude dar ocasión de conocer de cerca tanto la cultura como los moldes del ambiente de las ciudades industriales.

Harreman horiek bideratu eta sustatzeari egoki eritzi dio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak, elkar trukeek berekin dakartzaten kostuetan laguntzeko bideak ezarriz.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación ha estimado procedente encauzar e impulsar dichas relaciones estableciendo los cauces de ayuda para hacer frente a los costos que acarrean dichos intercambios.

Guzti horregatik, honako hau

Por todo lo expuesto

Atal bakarra.- Ikastetxeen Arteko Binakako Loturak (IKABIL) sustatzeko laguntza deialdi hau onartzea, Agindu honen Eraskinean zehazten diren oinarri­arauen arabera.

Artículo único.- Aprobar esta convocatoria (IKABIL) de ayuda a la promoción de los intercambios entre los centros escolares según las bases que se detallan en el anexo de esta orden.

Lehena.- Oinarri-arauetan jardupide gaietan aurrikusi gabeko orotarako, Herri Administrazioen Araubideko eta Administrazio Jardupide Arrunteko azaroaren 26ko 30/1992 Legeak dioena hartuko da oinarri.

Primera.- Para todo lo no previsto en las bases en lo referente a materias de procedimiento se regirá por la Ley 30/1992 de 26 de noviembre sobre Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y de Procedimiento Administrativo Común.

Bigarrena.- Interesatuak Deialdia eta Oinarri Arauak inpugnatu ahal izango ditu, bai eta horien ondorioz Administrazioak egin ditzan egintza oro ere, Herri Administrazioen Araubideko eta Administrazio Jardupide Arrunteko azaroaren 26ko 30/1992 Legean eta Administrazioarekiko Auzietarako Jurisdikzioko Legean ezarritako epean eta eran.

Segunda.- Los interesados podrán impugnar la convocatoria y las bases y todas las acciones que en consecuencia de ellas la Administración dicte según los plazos y modos establecidos por la Ley 30/1992 26 de noviembre sobre Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y de Procedimiento Administrativo Común.

Vitoria-Gasteiz, 1996ko apirilaren 16a.

En Vitoria-Gasteiz, a 16 de abril de 1996.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El consejero de Educación, Universidades e Investigación,

INAXIO OLIVERI ALBISU.

INAXIO OLIVERI ALBISU.

OINARRI­ARAUAK

BASES

I.- Nori zuzendua

I.- Destinatario

1.- Ikastetxeen arteko binakako loturak sustatzeko laguntza deialdia egiten da.

1- Se realiza una convocatoria de ayudas a la promoción de inte.rcambios mutuos entre centros de enseñanza.

2.- Deialdi honek 1996­97 ikasturtean zehar burutzekoak diren ikastetxeen arteko binakako loturak hartuko ditu kontuan.

2.- Esta convocatoria tendrá en consideración las relaciones mutuas de los centros de enseñanza que se desarrollarán durante el curso escolar 1996­97.

3.- Euskal Autonomi Elkarteko unibertsitateaz kanpoko ikastetxeei zuzenduak dira laguntza hauek, A, B eta D ereduko ikasle taldeentzat.

3.- Estas ayudas están dirigidas a centros de enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco para grupos de alumnos de los modelos A, B y D.

II.- Ikastetxeen arteko binakako loturen ezaugarriak

II.- Características de las relaciones mutuas de los centros de enseñanza

4.- Ikastetxeen arteko binakako lotura horiek ikasle trukearen bitartez gauzatuko dira, bi helburu nagusi hauekin:

4.- Estas relaciones mutuas entre centros de enseñanza se realizarán mediante el intercambio de alumnos y tendrán como objetivos principales:

- Euskara ikasi, aberastu eta erabiltzeko lagungarri izatea.

- Ser una ayuda para aprender, enriquecer y usar el euskera.

- Kultur zein gizarte giro desberdinen arteko ezagutza eta hurbilketa areagotzea.

- Aumentar el conocimiento y la aproximación entre sociedades y ambientes diversos.

Ondorioz, ikastetxe trukekidea Euskal Autonomi Elkartekoa ezezik, Nafarroa zein Ipar Euskal Herrikoa ere izan daiteke. Trukekidea Nafoarroakoa bada, Euskal Autonomi Elkarteko ikastetxeari Eusko Jaurlaritzak emango dio laguntza eta Nafarroako Gobernuarekin gestioak egingo dira bertako ikastetxeari laguntza bertatik ematea posible den aztertzeko. Trukekidea Iparraldekoa bada, bi trukekideei dagokien laguntza Euskal Autonomi Elkarteko ikastetxeari emango zaio, bien artean kudeatu dezaten.

En consecuencia, el centro escolar copartícipe puede ser de la Comunidad Autónoma del País Vasco y también de Navarra como de Ipar Euskal Herria. Si el intercambiante es de Navarra, será el Gobierno Vasco el que ayude al centro escolar de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se harán gestiones con el Gobierno de Navarra para estudiar si es posible concederle la ayuda dentro de su misma comunidad. Si el intercambio es con uno de Iparralde, la ayuda correspondiente a los dos se dará al centro de enseñanza de la Comunidad Autónoma para que la gestionen entre ambas.

5.- Ikasle-irakasleak trukekideen etxean biziko dira egonaldian zehar.

5.- Los alumnos y profesores se alojarán en la casa del que hace el intercambio.

6.- Alde bakoitzeko egonaldiek gutxienez bi eguneko iraupena izan beharko dute.

6.- Cada una de las asistencias tendrá como mínimo la duración de dos días.

7.- 20 ikasletik beherako taldeetan ikasleek ikastetxeko irakasle euskaldun baten laguntza izango dute gutxienez, joan­etorrietan, egonaldian eta bertatik bertarako mugimenduetan. 20 ikasletik gorako taldeen kasuan, aldiz, 20 ikasleko frakzio bakoitzeko irakasle edo monitore euskaldun bat gehiagorena, gutxienez.

7.- En los grupos inferiores a 20 alumnos, éstos tendrán la ayuda de un profesor euskaldun por lo menos en los viajes de ida y vuelta, durante la estancia y en los desplazamientos por las cercanías. En el caso de grupos superiores a 20 alumnos, por lo menos la ayuda de un profesor o monitor euskaldun más.

8.- Ikasle trukean parte hartzen duten bi aldeetako taldeak normalean kurtso berekoak izango dira, eskola txiki eta unitarioetako taldeen kasuan izan ezik.

8.- Los grupos de las dos partes que participan en el intercambio normalmente serán del mismo curso salvo en el caso de escuelas pequeñas y unitarias.

9.- Trukean parte hartzen dutenek Eusko Jaurlaritzak hitzartutako istripu eta erantzukizun zibileko aseguru baten babesa izango dute joan­etorrietarako, egonaldirako eta bertatik bertarako mugimenduetarako.

9.- Los que participan en el intercambio estarán protegidos por un seguro de accidentes y de responsabilidad civil suscrito por el Gobierno Vasco para los viajes de ida y vuelta y para los desplazamientos de cercanías.

10.- Lotura egiteko asmoa duten bi ikastetxeek, bakoitzak bere eskabidea egin behar du.

10.- Cada uno de los dos centros escolares que deseen el intercambio tendrá que hacer su solicitud.

11.- Ikastetxe bakoitzak IKABIL deialdira eskabide bakar bat aurkez dezake. Eskabideak bere barnean ikastetxe horretako talde bat edo gehiago har dezake.

11.- Cada centro de enseñanza podrá hacer una única solicitud a la convocatoria de IKABIL. Cada solicitud podrá contener uno o más grupos del mismo centro.

12.- Eskabidea egiteko epeak bi zati izango ditu:

12.- El plazo para la solicitud tendrá dos partes:

Izena ematekoa: maiatzaren 24a baino lehen.

Para la inscripción: antes del 24 de mayo.

Eskabidea egitekoa: uztailaren 5a baino lehen.

Para hacer la solicitud: antes del 5 de julio.

Izena emateko orrian (ikus I. Eraskina) ikastetxeak 1996­97 ikasturtean beste ikastetxe batekin lotura egiteko prest dagoela azalduko du. Trukekidea bilatuta edo oraindik bilatu gabe eman daiteke izena. Bilatuta izanez gero, beste ikastetxea zein den adieraziko da.

En la hoja de inscripción (ver anexo I) el centro de enseñanza manifestará estar dispuesto para hacer el intercambio con otro centro escolar en el curso 1996-97. Se puede inscribir teniendo el copartícipe o antes de tenerlo. Si ya lo ha hallado, habrá que señalar quién es el otro centro.

Izena eman duten ikastetxeei eskabide­orria (ikus II. Eraskina) bidaliko zaie Hezkuntza Sailetik oso epe laburrean. Eskabide orriarekin batera, loturak egiteko prest dauden ikastetxeen zerrenda eta informazioa ere igorriko da. Hartara, izena emateko garaian oraindik trukekidea aurkitu ez zutenek, zerrenda horretako interesatuekin harremanetan jarri eta aurkitu dezakete trukekidea, uztailaren 5a baino lehen eskabidea egin ahal izateko.

A los centros de enseñanza que se hayan inscrito, en breve plazo se les enviará del Departamento de Educación la hoja de solicitud (ver anexo II). Junto con la hoja de solicitud se enviará también la relación de centros de enseñanza que están dispuestos a realizar intercambios. Así, los que a la hora de hacer la inscripción no hayan encontrado un copartícipe, podrán relacionarse con los interesados de dicha lista y encontrar copartícipe para poder hacer la solicitud antes del 5 de julio.

13.- Izena emateko orriak maiatzaren 24a baino lehen helbide honetan egon behar du:

13.- La hoja de inscripción tendrá que estar antes del 24 de mayo en esta dirección:

Eusko Jaurlaritza (Hezkuntza)

Gobierno Vasco (Educación)

Euskara Zerbitzua (IKABIL)

Servicio de Euskera (IKABIL)

Wellingtongo dukea 2

Duque de Wellington, 2

01010 Vitoria­Gasteiz

01010 Vitoria-Gasteiz

14.- Eskabide-orria uztailaren 5erako Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzan aurkeztu behar da, edo bestela, postan sobre irekian aurkeztu ziurtatzera, zigilua eta data eskabideari berari ezarri ahal izateko, eta aurreko oinarri­arauan adierazitako helbidera bidali (edota Herri Administrazioen Araubideko eta Administrazio Jardupide Arrunteko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 atalean ezartzen den edozein administrazio gunetan entregatu).

14.- La hoja de inscripción habrá que presentarla en la Delegación Territorial de Educación para el 5 de julio o en el correo para certificarla, en sobre abierto para poder marcar en la misma solicitud el sello y la fecha y enviar a la citada dirección (o entregar en cualquiera de las Administraciones que se señalan en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992 de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y de Procedimiento Administrativo Común).

IV.- Laguntzak finkatzeko irizpideak

IV.- Criterios para establecer las ayudas

15.- Eskabideak aztertu eta laguntza proposamenak egiteko, honako kide hauez osaturiko batzordea izendatuko du Hezkuntza sailburuordeak:

15.- Para examinar las solicitudes y para hacer las propuestas de ayudas, el consejero de Educación nombrará una comisión compuesta por los siguientes miembros:

- PATetako 2 euskara aholkulari.

- Dos asesores de euskera de COP.

- Hezkuntza Saileko Euskara Zerbitzuko 2 teknikari.

- 2 técnicos del Servicio de Euskera del Departamento de Educación.

16.- Eskabideak aztertu eta laguntza proposamenak egiteko honako irizpideok hartuko dira kontuan, beti ere eskabide orriko aurrekontuaren atalean azaltzen diren bidai gastu eta programako bestelako ekintzak diruz laguntzea xede izanik:

16.- Siempre teniendo en cuenta los gastos de viaje ayudar las demás actividades del programa, para analizar las solicitudes y hacer las propuestas de ayuda se tendrán en consideración los siguientes criterios:

- Eskabide kopurua eta deialdiaren erantzuteko ahalbideak.

- Número de solicitudes y posibilidades de respuesta de la convocatoria.

- Eskabide orrian antolamendu, partaidetza eta jardupidearen zehaztasunak ondo landu eta azaltzea.

- Elaborar y expresar bien en la hoja de solicitud los procesos de organización, participación y regulación.

- Egoitza egunak eta ikasle kopuruak.

- Días de estancia y número de alumnos.

- Bi ikastetxeak zona soziolinguistiko edo­ta euskalki desberdinetakoak izatea.

- Que los dos centros de enseñanza sean de zonas sociolingüísticas y dialectales vascas diversas.

- Gizarte eta giro desberdinetakoak izatea (hiri­industri giroa / itsas­nekazal giroa).

- Que sean de sociedades y ambientes diversos (ambiente industrial-urbano / ambiente marino-agrícola).

- Ikasmailak (goitik beherako lehentasun ordenan).

- Nivel de aprendizaje (en orden de preferencia de mayor a menor).

- Ikasle trukea ikastetxeko planean txertatua izatea eta maila jakinen batean urteroko ekintza gisa finkatzekoa edo finkatua izatea.

- Que el intercambio de alumnos este integrado en el plan del centro y que esté para ser fijado o esté fijado como actividad anual en un nivel determinado.

- Ikastetxea gizarte egoera ahuleko eskualdean egotea.

- Que el centro enseñanza esté ubicado en una zona de sociedad deprimida.

V.- Ordainketa eta justifikazioa

V.- Pago y justificación

17.- Ikastetxeak ekimen honetarako beste erakunderen baten dirulaguntza jaso edo jasotzekoa badu, horren azalpen zehatza egin beharko du, edozein modutan ere diraluguntzen baturak ezingo duelarik gainditu gastuaren %100a. Horretarako, behar den neurrian murriztuko da legokiokeen dirulaguntza.

17.- Si el centro recibe subvención de alguna otra entidad para la misma actividad, tendrá que hacer declaración expresa del mismo y de todas formas la suma de todas las subvenciones no podrá superar el 100% del gasto. Para ello se disminuirá en la medida conveniente la correspondiente subvención.

18.- Batzordeak laguntza deialdiaren erabaki­proposamena helaraziko dio Hezkuntza Sailburuordeari eta honek, 1996ko irailaren 30a baino lehen Erabakia hartuko du, jasotzaileen zerrenda eta zenbatekoak eta ez onartuen zerrenda eta zergatiak adieraziz. Erabakia EHAAn argitaratuko da.

18.- La Comisión elevará la propuesta de resolución al Viceconsejero de Educación el cual dará la resolución antes del 30 de septiembre de 1996 expresando la relación de los beneficiarios y las cantidades y la relación de los no beneficiarios y las razones. La resolución se publicará en el BOPV.

Aipaturiko epean erabaki espresurik ematen ez bada, eskabidea ez dela aintzakotzat hartu ulertuko da.

Si no hay resolución expresa en le citado plazo, se comprenderá que la solicitud no ha sido estimada.

19.- Ordainketa aurretiazko izaera duen diru­sarrera bakarrean gauzatuko da eta Erabakia argitaratu ondoren jarriko da tramitean.

19.- El pago se realizará en un único ingreso que tiene el carácter de previo y se pondrá a trámite después de su publicación.

20.- Laguntza jasotzen duten ikastetxeek 1997ko ekainaren 30erako honako hauek bidali beharko dituzte 13. oinarri arauan zehazten den helbidera:

20.- Los centros de enseñanza que reciban la ayuda tendrán que enviar para el 30 de junio de 1997 a la dirección señalada en la base 13 los siguientes documentos:

a) IKABILeko loturen berri ematen duen galdekizuna, balorazioa eta emaitzak azalduz. (Laguntza jakinaraztearekin batera ikastetxeei bidaliko zaien inprimaki eredua betez)

a) Cuestionario que notifica los intercambios de IKABIL, expresando la valoración y resultados. (Rellenando el modelo de impreso que se envió a los centros junto con la comunicación de la ayuda).

b) Lotura gauzatzeko egin diren gastuen jatorrizko fakturak edo horien konpultsatutako kopiak.

b) Facturas originales o copias compulsadas de los gastos que se han producido para la realización del intercambio.

21.- Ikastetxeren batek laguntza jaso eta ekimena aurrera eman ez edo­ta baldintzaren bat bete gabe utziko balu, laguntza itzuli beharrean gertatuko da, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren 4. eta 5. ataletan dioenaren arabera, Eusko Jaurlaritzaren Diruzaintza Nagusira.

21.- Si algún centro recibe la subvención y no lleva a cabo la actividad o deja de cumplir alguna de las condiciones, quedará obligado a la restitución de la ayuda a la Tesorería General del Gobierno Vasco según lo dispuesto en los artículos 4 y 5 del Decreto 698/1991 del 17 de diciembre.

22.- Pedagogi Berrikuntzarako Zuzendaritzak deialdi hau mamitzeko beharrezko neurriak hartuko ditu.

22.- La Dirección de Renovación Pedagógica tomará las medidas necesarias para el desarrollo de esta convocatoria.

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3> <P>IKASTETXE TRUKEKIDEA(K)

DATOS DEL CENTRO

- Dagoeneko aurkitua(k) d(it)ugu trukea(k) egiteko beste ikastetxea(k) <FONT FACE="Wingdings">&#111; <P>Hona bere datuak:

Nombre: ............................. Tfno.

<TABLE BORDER CELLSPACING=1 CELLPADDING=4 WIDTH=588> <TR><TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3> Herria</TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3> Ikastetxearen

Dirección: .....................................................

izena</TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3> Tf.</TD> <TD WIDTH="36%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3> Arduradunaren

Cód. P.: ..... Población: ............ Territorio: .............

izen­abizenak</TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3> Maila/

Nombre y apellidos del responsable en la materia ................

gela</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="36%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="36%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="36%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="36%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="36%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="36%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> </TABLE>

- Tenemos escogido(s) el/los centro(s) de enseñanza para el intercambio <FONT FACE="Wingdings">&#111; <P>Sus datos:

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3> <P>- Oraindik ez d(it)ugu aurkitu trukea egiteko ikastetxea(k) <FONT FACE="Wingdings">&#111; <P>Beraz, Hezkuntza Sailaren aurtengo zerrendarako eskaintzen dugu gure ikastetxea honako gure talde honekin/hauekin, trukea egiteko ikastetxea(k) bilatze aldera:

Pobla-

<TABLE BORDER CELLSPACING=1 CELLPADDING=4 WIDTH=589> <TR><TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3>Maila/gela</TD> <TD WIDTH="20%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3>Ikasle­kop.</TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3>Eredua</TD> <TD WIDTH="52%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3>Arduradunaren izen­abizenak</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="20%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="52%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="20%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="52%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="20%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="52%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="20%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="52%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="20%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="52%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="20%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="52%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> </TABLE>

ción

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3> <TABLE CELLSPACING=0 BORDER=0 CELLPADDING=4 WIDTH=590> <TR><TD WIDTH="33%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>Zuzendariaren</TD> <TD WIDTH="34%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="34%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>Arduradunaren</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="33%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>sinadura</TD> <TD WIDTH="34%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>Ikastetxearen</TD> <TD WIDTH="34%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>sinadura</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="33%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="34%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Courier New" SIZE=3><P>zigilua</TD> <TD WIDTH="34%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> </TABLE>

Nombre del centro

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3>

Tf.

<TD WIDTH="22%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Herria: ............</TD> <TD WIDTH="13%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Tf.: ..........</TD> <TD WIDTH="17%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Ikastetxe publikoa <FONT FACE="Wingdings"> &#168; </TD> <TD WIDTH="15%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Ikastetxe pribatua <FONT FACE="Wingdings"> &#168; </TD> </TR> <TR><TD VALIGN="TOP" COLSPAN=5> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Gaiaren arduradunaren izen­abizenak:

Nombre y apellidos del responsable

</TD> </TR> </TABLE>

Nivel/

<FONT FACE="Univers (WN)" <P>Lotura 1996­97 ikasturterako ikastetxeko planean sartua/sartzekoa? Bai <FONT FACE="Wingdings">&#111; Ez <FONT FACE="Wingdings">&#111; <TABLE CELLSPACING=0 BORDER=0 CELLPADDING=4 WIDTH=895> <TR><TD VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Ikastetxea gizarte egoera ahuleko eskualdean dago? Bai <FONT FACE="Wingdings">&#111; Ez <FONT FACE="Wingdings">&#111; Zehaztu: .......................................</TD> </TR> </TABLE>

Aula

<FONT FACE="Univers (WN)" <TABLE BORDER CELLSPACING=1 CELLPADDING=4 WIDTH=896> <TR><TD WIDTH="62%" VALIGN="TOP" COLSPAN=8> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>GURE TALDE(AR)EN DATUAK</TD> <TD WIDTH="38%" VALIGN="TOP" COLSPAN=5> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>TRUKEKIDE(AR)EN DATUAK</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Maila/

- Todavía no hemos encontrado el/los centro(s) para realizar el intercambio <FONT FACE="Wingdings">&#111;

gela</TD> <TD WIDTH="5%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Eredua</TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Ikasle-kopu-

Por tanto, presentamos nuestro centro para la lista del Departamento de Educación para hacer intercambio con este/os grupo(s):

rua</TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Truke­egonaldiaren

Nivel/aula Num.alumn. Modelo Nomb. y apellidos del responsable

datak</TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Zenbat

Relación, para integrar en el plan del centro de 1996-97, integrado, para integrar? Si <FONT FACE="Wingdings">&#111; No <FONT FACE="Wingdings">&#111; <P>Está ubicado el centro en zona deprimida? Si <FONT FACE="Wingdings"> &#111; no <FONT FACE="Wingdings">&#111; Detallar: .......................................

egun</TD> <TD WIDTH="19%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Arduradunaren izen­abizenak</TD> <TD WIDTH="2%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP" COLSPAN=2> <FONT FACE="Univers (WN)" Herria</TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Ikastetxearen

Nivel/

izena</TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Tf.</TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Arduradunaren

aula

izen­abizenak</TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Maila/

Modelo Número

gela</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="5%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD>

alumnos Fechas de estancia del intercambio Número

<TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="19%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="2%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP" COLSPAN=2> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="5%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="19%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="2%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP" COLSPAN=2> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="5%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="19%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="2%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP" COLSPAN=2> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="5%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="19%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="2%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP" COLSPAN=2> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="5%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="19%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="2%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP" COLSPAN=2> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="5%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="12%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="19%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="2%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="7%" VALIGN="TOP" COLSPAN=2> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="6%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="10%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="11%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> </TABLE>

días

<FONT FACE="Univers (WN)" <P>AURREKONTUA

Nombre y apellidos del responsable Población

<TABLE BORDER CELLSPACING=1 CELLPADDING=4 WIDTH=802> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Zer</TD> <TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Zehaztu</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" Zenbat</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP">

Nombre del centro

<TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>

Tf.

</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP">

Nombre y ape-llidos del responsable

<TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>

Nivel/aula

</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP">

PRESUPUESTO

<TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>

Materia Detallar Cantidad

</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP">

<A NAME="SO326">Firma del director Sello del centro Firma del responsable

<TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>

<A NAME="SO325"></A>

</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP">

</A>En ........................, a ... de ............ de 1996.º

<TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3> PROGRAMA DE LA RELACIÓN IKABIL

</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP">

2.- Objetivos

<TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>

3.- Actividades, salidas, visitas.....a realizar en el centro del copartícipe

</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP"> </TD> </TR> <TR><TD WIDTH="21%" VALIGN="TOP"> </TD> <TD WIDTH="65%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>GURE IKABILEKO GASTUAK GUZTIRA</TD> <TD WIDTH="14%" VALIGN="TOP" BGCOLOR="#ffff00"> </TD> </TR> </TABLE>

Nota: Con esta hoja de solicitud pueden presentarse como anexos los documentos que se estimen pertinentes.

<FONT FACE="Univers (WN)" <TABLE CELLSPACING=0 BORDER=0 CELLPADDING=4 WIDTH=799> <TR><TD WIDTH="28%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Zuzendariaren</TD> <TD WIDTH="47%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Ikastetxearen</TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>Arduradunaren</TD> </TR> <TR><TD WIDTH="28%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>sinadura</TD> <TD WIDTH="47%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>zigilua</TD> <TD WIDTH="25%" VALIGN="TOP"> <FONT FACE="Univers (WN)" <P>sinadura</TD> </TR> </TABLE>

<FONT FACE="Univers (WN)"

<FONT FACE="Courier New" SIZE=3> <P ALIGN="CENTER">IKABIL LOTURAREN PROGRAMA

2.- Helburuak

3.- Trukekidearenean egitekoak dituzuen ekintzak, irteerak, bisitak... <P>

Oharra: Eskabide orri honi erantsita bidal daitezke komenigarri jo daitezen agiriak.

<FONT SIZE=2>


Azterketa dokumentala


Análisis documental