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Boletin Oficial del País Vasco

230. zk., 1995eko abenduaren 1a, ostirala

N.º 230, viernes 1 de diciembre de 1995


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Iragarpenak

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Ogasuna eta Herri Administrazioa
Hacienda y Administración Pública
5059
5059

LEHIAKETA PUBLIKOA, garbigeletarako elementu osagarriak, Eusko Jaurlaritzako hainbat egoitzetarako direnak, esleitzeko dena.

CONCURSO PÚBLICO para la adquisición de elementos auxiliares de aseos con destino a diversos edificios del Gobierno Vasco.

Espedientea.- KM96/065

Expediente.- KM 95/065.

Xedea.- Iragarpen honen idazpuruan zehazten dena.

Objeto.- El que figura en el encabezamiento de este anuncio.

Loteak:

Lotes:

1 lotea.- Higiene eta garbikuzirako gaiak.

Lote 1.- Artículos de higiene y aseo.

2 lotea.- Ur hotzerako iturriak.

Lote 2.- Fuentes de agua fría.

Aurekontua.- Gutxi gora-beherako aurrekontua hamar milioi (10.000.000) pezetakoa izango da, honako era honetan banatuta:

Presupuesto.- Se establece un presupuesto orientativo de diez millones (10.000.000) de pesetas dividido de la siguiente forma:

1 lotea.- 7.000.000 PTA

Lote 1.- 7.000.000 PTA

2 lotea.- 3.000.000 PTA

Lote 2.- 3.000.000 PTA

Urterokoak:

Anualidades:

1995eko urtea

Año 1995

1 lotea.- 250.000 PTA

Lote 1.- 250.000 PTA

2 lotea.- 250.000 PTA

Lote 2.- 250.000 PTA

1996ko urtea

Año 1996

1 lotea.- 6.750.000 PTA

Lote 1.- 6.750.000 PTA

2 lotea.- 2.750.000 PTA

Lote 2.- 2.750.000 PTA

Aldaerak.- Ez dira onartuko.

Admisibilidad de variantes.- Se admitirá una oferta principal y una variante.

Burutzeko epea.- Behin-betiko fidantza depositatu ondoren hasiko da eta, gehienez ere, 1996ko abenduaren 31ra arte iraungo du.

Plazo de ejecución.- Podrá comenzar una vez que la fianza definitiva haya sido depositada, y se prolongará, como máximo, hasta el 31 de diciembre de 1996.

Behin-behineko fidantza.-

Garantía provisional.-

1 lotea.- 140.000 PTA

Lote1.- 140.000 PTA

2 lotea.- 60.000 PTA

Lote 2.- 60.000 PTA

Behin-betiko fidantza.-

Garantía definitiva.-

1 lotea.- 280.000 PTA

Lote1.- 280.000 PTA

2 lotea.- 120.000 PTA

Lote 2.- 120.000 PTA

Bulegoak.- Administrazio eta teknika mailako agiriak Zerbitzu Nagusietako Kontratazio eta Homologazio Mahaiko Idazkaritzan daude lehiatzaileen eskuragarri (Eusko Jaurlaritzaren egoitza, Wellingtongo dukea hirib. 2, Vitoria-Gasteiz).

Oficinas.- La documentación administrativa y la técnica, estará a disposición de los/as interesados/as, en la Secretaría de la Mesa de Contratación y Homologación para los Servicios Centrales, en el edificio sede del Gobierno Vasco, en C/Duque de Wellington, 2 de Vitoria-Gasteiz.

Eskaintzaren eredua.- Pleguaren eraskin lez datorrena.

Modelo de proposición.- El que figura como Anexo al Pliego.

Eskaintzak aurkezteko epea eta lekua.- Zerbitzu Nagusietako Kontratazio eta Homologazio Mahaiko Idazkaritzan aurkeztu beharko dira eskaintzak 1995eko abenduaren 15eko 11:00ak baino lehen.

Plazo y lugar de presentación.- Las proposiciones deberán presentarse antes de las 11:00 horas del día 15 de diciembre de 1995, en la Secretaría de la Mesa de Contratación y Homologación para los Servicios Centrales.

Eskaintzak aurkezteko epearen barruan eskaintzaren bat postaz bidali dela jakinarazten duen agiririk jaso ez bada, 1995eko abenduaren 19ko 12:30etan irekiko dira plikak, jendaurrean, Eusko Jaurlaritzako egoitzan (Welingtongo dukea hirib. 2, Vitoria-Gasteiz).

La apertura pública de plicas, cuando dentro del plazo de recepción de ofertas no exista justificante que certifique el envío de las ofertas contractuales por correo, se celebrará a las 12:30 horas del día 19 de diciembre de 1995, en el edificio del Gobierno Vasco, en la C/ Duque de Wellington, 2 de Vitoria-Gasteiz.

Aurkeztu beharreko agiriak.- Administrazio alorreko berariazko klausuletan zehazten diren agiriak aurkeztu behar dituzte lehiatzaileek. Urriaren 14ko 223/1986 Dekretuaren bitartez sortutako Euskal Autonomi Elkarteko Kontratu eta Kontratisten Erregistroan izena emanda duten lehiatzaileek izen emate horren egiaztagiria aurkeztu ahal izango dute agiri juridiko guztien ordez.

Documentación a presentar- los licitadores deberán presentar los documentos que se señalan en las Cláusulas Administrativas Particulares. Toda la documentación de carácter jurídico podrá ser sustituida por el Certificado de hallarse inscrito en el Registro de Contratos y Contratistas de la Comunidad Autónoma de Euskadi, creado por Decreto 223/1986, de 14 de octubre.

Vitoria-Gasteiz, 1995eko azaroak 23.

Vitoria-Gasteiz, a 23 de noviembre de 1995.

Administrazio eta Zerbitzu sailburuordea,

El Viceconsejero de Administración y Servicios,

CARMELO ARCELUS MÚGICA.

CARMELO ARCELUS MÚGICA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental