Herritarrentzako arreta-zerbitzua: kontsumo arloko kontsultak eta erreklamazioak
Tratamendu-arduraduna
Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua
Santiago, 11, 01002, Vitoria-Gasteiz, Araba
Telefonoa: 945062140 Web orria: http://www.kontsumobide.eus
Datuak babesteko ordezkaria
Donostia-San Sebastián 1, 01010, Vitoria-Gasteiz, Araba
Telefonoa: 945 018 680Web orria: www.euskadi.eus/datu-babesa
Helburuaren deskribapena
Kontsulta, erreklamazio, kexa eta salaketen kudeaketa
Oinarri juridikoa
- Tratamendua beharrezkoa da, aplikagarriak diren lege-eginbideak betetzeko.
- 6/2003 Legea abenduaren 22koa, Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Estatutuarena.
- 142/2014 Dekretua, uztailaren 1ekoa, Kontsumoko erreklamazio-orriei eta kontsumitzaileen eta erabiltzaileen kexa, erreklamazio eta salaketei erantzuteko prozedurari buruzkoa.
Gordetzeko epea
Jaso zireneko helburua betetzeko eta egon daitezkeen erantzukizunak zehazteko beharrezkoa den denbora. Artxiboei eta dokumentazioari buruzko araudian ezarritakoa aplikatuko da.
Interesdun taldeak
- Herritarrak
- Erabiltzaileak
- Onuradunak
- Harremanetarako pertsonak
- Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak
Uzteen hartzaile-kategoriak (Datuak komunikatzea)
- Interesdun legitimoak
- Administrazio publikoko organoak eta gatazkak judizioz kanpo ebazteko erakundeak
Datuen kategoriak
- Identifikazio-datuak
- Datu ekonomiko-finantzarioak eta aseguruei buruzkoak
- Merkataritza-informazioari buruzko datuak
- Transakzioen eta zerbitzuen datuak
Nazioarteko transferentziak
Ez dago aurreikusita
Segurtasun neurriak
Ezarri diren segurtasun-neurriak bat datoz Segurtasunerako Eskema Nazionala Administrazio Elektronikoaren eremuan arautzen duen urtarrilaren 8ko 3/2010 Errege Dekretuko II. Eranskinean (Segurtasun-neurriak) aurreikusitakoekin.