EAEko administrazio orokorrean ordezkaritza duten erakunde sindikalekiko harremanen postontzia
Deskribapena
EAEko administrazio orokorrean ordezkaritza duten erakunde sindikalekiko harremanetarako postontzi honen helburua da:
- Sindikatu-jardueraren garapenari segurtasun juridikoa ematea.
- 39/2015 Legea, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena, betetzea. Bertan zehazten da administrazio publikoen eta pertsona juridikoen arteko harremanak bitarteko elektronikoen bidez egin behar direla.
Horrela, harremanen postontzi honek honako ekintza hauei ekiteko aukera emango du:
- Lan-harremanen arloko kontsultak.
- Gizarte eta sindikatu arloko informazioa eskatzea.
- Enplegu publikoaren eta lan-osasunaren arloko jarduerak eskatzea.
.............
Garrantzitsua:
Izapide honek informazio-eskaerak eta/edo kontsultak EAEko administrazio orokorraren eremuan bakarrik egiteko aukera ematen du.
Beraz, Hezkuntza, Justizia, Osakidetza eta Ertzaintzaren arloekin zerikusia duten informazio-eskaerak dagokion izapidean egin beharko dira: Izapide-bilatzailea
Nori dago zuzenduta
EAEko administrazio orokorrean ordezkaritza duten erakunde sindikalak:
- LAB
- ELA
- CCOO
- UGT
- INTERINOK_TALDEA
- CSIF
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Gobernantza, Administrazio Digitala eta Autogobernua / Enplegu Publikoko Sailburuordetza > Lan Harremanen Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Gobernantza, Administrazio Digitala eta Autogobernua / Enplegu Publikoko Sailburuordetza > Lan Harremanen Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Posta elektronikoa: lan-harremanak@euskadi.eus
Kodea(k)
- EAEko administrazio orokorrean ordezkaritza duten erakunde sindikalekiko harremanen postontzia: 1258701
EAEko administrazio orokorrean ordezkaritza duten erakunde sindikalekiko harremanen postontzia
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu online inprimakian botoi honen bidez eta bete eskabidearen datuak.
Hasi aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean.
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Eskabidea bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Eskabidea sinatu.
- Eskabidea eta erantsitako dokumentuak bidali.
* Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu. - Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
Ebazpena eta errekurtsoak
Ebazteko epea
Pendiente ...
Isilbidearen ondorioak
Gaitzetsiak
Beste tramite batzuk
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Beharrezkoak iruditzen zaizkizun dokumentuak aurkeztu ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.