Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila

Herritarrek Eusko Jaurlaritzaren zerbitzu elektronikoekin duten gogobetetzeari buruzko txostenak

Gobernantza eta Berrikuntza Publikoko Plan Estrategikoaren (GOBEPE 2020) helburu estrategikoetako bat da Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek eskaintzen duten administrazio elektronikoarekiko herritarren eta enpresen gogobetetasuna hobetzea.

Eusko Jaurlaritzaren zerbitzu elektronikoak hobetzeari begira, beharrezkoa da Jaurlaritzaren eta herritarren artean ezarritako harreman digitalaren egoera eta sakontasuna neurtzea; harreman digital hori, egoitza elektronikoaren eta sailetako eta erakunde autonomoetako gainerako atari espezifikoen bidez egiten delarik.

Helburu horrekin egin du Eusko Jaurlaritzak inkesta bikoitz hau, bat herritarrentzat (pertsona fisikoak) eta bestea enpresa edo establezimendu ekonomikoentzat (pertsona juridikoak), zeinen emaitzak hemen argitaratzen diren txostenetan aurkezten baitira. Horietan,

  • Aztertzen da zein neurritan lortu duten kanal elektronikoek kuota egungo kanal tradizionalekin batera, hala nola aurrez aurrekoarekin edo telefono bidezkoarekin batera, zein neurritan erabiltzen diren, zein sakontasun-mailatan eta zein helbururekin.
  • Era berean, herritarrek eta enpresek beren interakzio elektronikoan dituzten arazoak identifikatzen dira, bai eta horiek konpontzeko proposatutako bitartekoak zein neurritan erabiltzen diren ere, kanala bertan behera uzteko edo irtenbide propioak bilatzeko aukeren aurrean.
  • Gogobetetze orokorra eta proposamenaren alderdi espezifikoei dagokiena ere neurtzen da, erabiltzaileen helburuen arabera.
  • Azkenik, emaitzen txostenetan ere testuinguruan kokatzen dira lortutako datuak, Ikerketa Soziologikoen Zentroak (CIS) azken urteetan landutako datu-serieak erabiliz.

Artxiboaren izena

Txostenaren edukia

ESSE_P19_INFORME_I_VD_eu (PDF, 2 MB) (leiho berri batean irekitzen da)

Herritarren asebetetze-maila, Eusko Jaurlaritzako eta haren erakunde autonomoetako zerbitzu elektronikoei dagokienez. 2019

ESSE_E19_INFORME_II_VD_eu (PDF, 1 MB) (leiho berri batean irekitzen da)

Enpresen asebetetze-maila, Eusko Jaurlaritzako eta haren erakunde autonomoetako zerbitzu elektronikoei dagokienez. 2019

ESSE_P-E19_INFORME_III_VD_eu (PDF, 821 KB) (leiho berri batean irekitzen da)

Enpresen eta herritarren gogobetetasuna Eusko Jaurlaritzaren eta haren erakunde autonomoen zerbitzu elektronikoekin. Konparazio-txostena. 2019

Fitxeroen deskribapenak eta fitxa teknikoak:

Artxiboaren izena

Formatua eta tamaina

ESSE_P19_Fitxategia_Deskripzioa_I_eu.xlsx (leiho berri batean irekitzen da)

XLSX, 343 KB

ESSE_P19_Fitxategia_Deskripzioa_I_eu.ods (leiho berri batean irekitzen da)

ODS, 316 KB

ESSE_P19_Fitxategia_ I_eu.csv (leiho berri batean irekitzen da)

CSV, 137 KB

ESSE_E19_Fitxategia_Deskripzioa_ II_eu.xlsx (leiho berri batean irekitzen da)

XLSX, 418 KB

ESSE_E19_Fitxategia_Deskripzioa_ II_eu.ods (leiho berri batean irekitzen da)

ODS, 383 KB

ESSE_E19_Fitxategia_ II_eu.csv (leiho berri batean irekitzen da)

CSV, 290 KB

Azken aldaketako data: