Zuzenean plataformaren bilakaera: herritarren arreta
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Organoa:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza
- Egoera:
- Proiektua aribidean
Helburuak
• Web??kanaletik herritarrekin interakzioa kudeatzeko, Eusko Jaurlaritza osoarentzako antolakuntza??eredu horizontala zehaztea
• Aurreko antolakuntza??ereduari eutsiko dion tresna eraikitzea
• Zuzenean??en datuak eskuratu eta kudeaketa??informazioa egiteko eredu bat zehaztea.
Atxikitzen zaion plana
Berrikuntza Publikoaren Plana (PIP 2011-2013)
Eremua
Teknologiaren bilakaeraren eta hobekuntzaren bidez, herritarren interakzioaren kudeaketa hobetzea da Zuzenean proiektuaren eginkizuna. Gainera, Eusko Jaurlaritza osorako oinarriak finkatu nahi ditu, herritarren interakziorako eredu bat zehaztuz.
Herritarrei dagokienez, informazioaren kudeaketa hobetzea ere bada eginkizunetako bat. Horretarako, txosten??tipoak zehaztu eta informazioa atera eta kudeatzea ahalbidetuko duten tresnak garatuko ditu.
Honako hauek dira proiektuaren azpi??proiektuak:
2.9.1. Herritarren Interakzioaren Kudeaketa
2.9.2. Zuzenean Zerbitzuaren Kudeaketa Txostenak
Parte-hartzaileak eta eragileak
Herritarrei Arreta emateko Zuzendaritza (HAZ)
Proiektua burutzeko aurreikusi den epea
Burutu gabeko mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
Herritarren elkarreraginaren kudeaketa | Hasita | ||
Kudeaketa-txostenak | Hasita |
Azken aldaketako data: