Publizitatearen azterketa

Sarrera

Gaur egun, erakarpen-botere handiena duen hedabideetako bat da. Publizitatearen funtzio nagusia da zenbait produktu (kontsumo-ondasunak) eta zerbitzu merkatuan jartzea eta kontsumitzaileen gustuak bideratzea, ekoizpen-sistemarekin bat etor daitezen. Horregatik, tailer honen bidez, publizitateak kontsumitzailearengan (batik bat umeengan) duen eragina aztertu nahi dugu.

Helburu orokorra

Publizitate-iragarkiak aztertzen ikastea, haren eraginari ihes egiteko mekanismo gisa, hala, erabaki kiritiko eta arrazionalak hartzeko produktu edo zerbitzu bat eskuratu behar denean.

Berariazko helburuak

  • Publizitateko iragarki edo kanpaina baten sortze-prozesua ezagutzea.
  • Gaur egungo publizitate-euskarrien berri izatea.
  • Publizitatean, informazioa eta erakartze-saiakerak bereiztea.
  • Euskarri finkoko eta telebistako publizitate-iragarkietan inplizituki datozen elementuak identifikatzea eta aztertzea.
  • Publizitateak gure kontsumoan duen eraginaren inguruan hausnartzea.
  • Legez kanpoko publizitatea detektatzea.

Edukiak

  • Iragarkien euskarriak. Non aurkitu dezakegu publizitatea?
  • Zer da publizitatea?
  • Publizitate estrategiak. Nola egin iragarki bat?
  • Publizitatearen osagaiak; (giroa, pertsonaiak, musika, koloreak, eslogan...)
  • Publizitatearen eragina gure erosteko erabakian.
  • Zilegi ez den publizitatea