Pragmatika eta Hizkuntzen Ikaskuntzari buruzko Nazioarteko XVII. Biltzarra
Honolulu, Hawaii (AEB)


Datak:

2007/3/26 - 2007/3/28

Antolatzailea eta argibideak:

National Foreign Language Resource Center
University of Hawai'i at Manoa, Honolulu
1859 East-West Road #106
Honolulu, HI 96822
Hawai'I (AEB)

Telefonoa: 808·956·9424
Faxa: 808·956·5983
Web gunea: http://nflrc.hawaii.edu/prodev/pll

E-posta: nflrc@hawaii.edu

Lekua

Hawai'i Imin International Conference Center
1777 East-West Road
Honolulu, HI 96822
Hawai'I (AEB)

Telefonoa: (808)944-7159
Faxa: (808) 944-7170
Web gunea: http://www.eastwestcenter.org/about-cc.asp

E-posta: hiranoc@EastWestCenter.org

Gaiak / Txostenak:

Biltzar honetan pragmatika, diskurtso, interakzio eta soziolinguistika arloetako hainbat gai izango dira mintzagai, beti ere bigarren hizkuntzen eta hizkuntza arrotzen ikaskuntzari, hezkuntzari eta erabilpenari lotuta, ikuspegi teoriko eta metodologiko ugaritatik.

Plenoko saioak hizlari gonbidatuekin:

  • Hizkuntza martxan: gramatika, interakzioa eta hizkuntzen ikaskuntza solasaren analisiaren ikuspegietatik. Junko Mori, University of Wisconsin-Madison.
  • Erreprodukzioa eta errekurtsibitatea ingelesaren bigarren hizkuntza gisako irakaskuntzan bigarren hezkuntzaren barruan: hizkuntzaren ikasgela barruko erabilpenaren azterketa kritiko bat. Steven Talmy, University of British Columbia.

Gonbidatuekiko mahainguruak:

  • Atzerrian ikastearen esperientziak hizkuntzaren sozializazioaren ikuspegitik. Antolatzailea: Haruko Cook (University of Hawai'i).
  • "Ni"-ren definizioa negoziatzea beste hizkuntza batean: nortasunaren sorketa eta kultura arteko moldaketa bigarren hizkuntzaren erabiltzaileen artean. Antolatzailea: Christina Higgins (University of Hawai'i).

Gonbidatuekiko mintegiak:

  • Pragmatikari buruzko ikerketetan galdeketen erabilpenak. Arduraduna: Kenneth Rose, City University Hong Kong
  • Bigarren hizkuntzaren pragmatika ordenagailu bidezko inguruetan irakastea eta ikastea. Arduraduna: Julie Belz , Monterey Institute of International Studies
Azken eguneratzea: 2007/01/31