[2] - 2.3. Herritarrekiko harremanetarako zerbitzu elektronikoen eskaintza

Proiektua bukatuta

Helburuak

Proiektuaren helburu operatiboak:

  • Harreman-zerbitzuak Egoitza Elektronikoan integratzea
  • Harreman-zerbitzuak integratzea abisuen eta alerten kudeatzailearekin
  • Harremanari erantzuteko interfaze integratua
  • Txosten eta datu estatistiko automatizatuak
  • Herritarrek sarbide bakarra izatea Administrazioarekiko harreman-zerbitzuetara
  • Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa

Atxikitzen zaion plana

Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016

Eremua

Herritarrekiko harreman-zerbitzuak digitalizatu nahi dira, Zerbitzuak Digitalizatzeko Planaren arabera:

  • Informazio orokorra eskatzea
  • Iradokizunen postontzia
  • Kexak eta erreklamazioak jakinaraztea
  • Sarreren/Irteeren Erregistro bateratua: inprimaki orokorra
  • Datuak eta ziurtagiriak eskatzea

Proiektu hori aurrera eramateak jarduera hauek egitea eskatzen du:

  • funtzionaltasun bakoitza aztertzea, garatzea eta ezartzea Zerbitzu Elektronikoen Plataforma Bateratuan
  • eskaeren banaketaren antolamendua aztertzea lehen mailan (Zuzenean) eta bigarren mailan (Sailak eta Erakunde Autonomoak), banaketa-postontziak
  • estatistikak kudeatzea: aurrez aurreko eta telefono bidezko intzidentziak, gogobetetasun-inkestak eta aginte-taulako adierazleak erabiliz

Legegintzaldia

X. Legegintzaldia

Arduraduna

Erakunde:
Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
Órgano:
Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;

Parte-hartzaileak eta eragileak

Arduraduna:

  • HHABHZ

Parte-hartzaileak:

  • EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak

Lortutako mugarri / produktuak

Fase Hasiera data Amaiera data Egoera
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA --- --- Amaituta
Azken aldaketako data: 2017/01/08