[9.1.] - Administrazio elektronikoan administrazioarteko lankidetza antolatzeko tresna bat sortzea
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Organoa:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza
- Egoera:
- Proiektua aribidean
Helburuak
Helburu Orrokorrak
ministrazioarteko lankidetza maila guztietan (estatu, autonomia, foru eta toki mailetan) sustatzea, administrazioarteko izapidetze-ekimenak abiarazteko eta administrazio elektronikoan oinarritutako irtenbide teknologikoak baliatzeko.
Helburu Operatiboak
- Administrazioen arteko lankidetza-hitzarmenak kudeatzea, elkarri administrazio elektronikoko zerbitzuak eman ahal izateko, administrazioarteko harremanen printzipioak betez
- EAEko administrazioen arteko lankidetza eredu bat diseinatu, sortu eta kudeatzea
- Administrazio Elektronikoaren Sektoreko Batzordean eta lantaldeetan parte hartzea:
- Erkidegoak administrazio elektronikoan dauzkan beharrizanak eta irtenbideak autonomia-erkidegoen erakundearteko foroari jakinaraztea.
- EAEko Administrazio Publikoari (autonomia, foru eta tokikoari) autonomia-erkidegoen erakundearteko foroan onartutako interpretazioen eta ekimenen berri ematea.
Atxikitzen zaion plana
Gobernantza eta Berrikuntza Publikoko 2020 Plan Estrategikoa
Eremua
Administrazioarteko izapidetze-ekimenak abiarazteko, administrazio elektronikorako oinarrizko irtenbide teknologikoak baliatzeko, nahiz urriaren 1eko 40/2015 Legea, sektore publikoaren araubide juridikoarena, eta urriaren 1eko 39/2015 Legea, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa, benetan betetzea lortzeko, estatu mailan eta Euskal Autonomia Erkidegoaren mailan administrazio guztietatik esku hartzen duten agenteen lankidetza behar da, ekimen komunak interpretatu eta garatzeko.
Proiektu honetan estatuko administrazioarteko foroan parte hartzen jarraitu nahi da eta, gainera, antolaketa-tresna bat sortzea sustatu, EAEko administrazioen lankidetza koordinatzeko eta, haren bitartez, hiru eremutan lan egin ahal izateko ekimenak abiarazi ahal izateko. Hauek dira hiru eremu horiek: ?
- Administrazioen arteko datu-trukaketan aurrera egitea, administrazio-izapideetan herritarrei dokumentuak paperezko euskarrian eskatu beharrik ez izateko ?
- Administrazioarteko izapidetze-ekimenak abiaraztea, administrazioen arteko lana antolatu eta, hala, herritarren eta haien arteko harremana erraztu ahal izateko ?
- Hainbat erakunderen arteko sinergiak baliatzea, oro har aurrezteko eta efizientzia hobetzeko aukera emango baitu; bai, behintzat, hasieran, teknologien eremuan
Parte-hartzaileak eta eragileak
ORGANO ARDURADUNA: Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza
ORGANO PARTEHARTZAILEAK: Erakunde Harremanetarako Sailburuordetza
Proiektua burutzeko aurreikusi den epea
Burutu gabeko mugarri / produktuak
Lortutako mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
1.1. Estatuko Administrazio Orokorrarekin sinatutako hitzarmenari jarraipena egitea | Amaituta | ||
2.1. Administrazio elektronikoari lotuta EAEn izango den lankidetzarako eredua diseinatzea | Amaituta | ||
2.2. Lankidetzarako eredua ezartzea | Amaituta |
Azken aldaketako data: