Merkatu Digitalen Legea: EBk AEBko multinazional nagusietako biren arau-hausteak jakinarazi ditu, batek eragotzi dielarik merkatu birtualetan parte hartzen duten enpresei erabiltzaileak lehiakide alternatiboetarantz bideratzea, eta besteak zaildu dielarik pertsonei beren sareen zati bat bakarrik aukeratzea, eta ez guztiak, beren datuen partekatzean

Argitalpen-data: 

Europako Batzordeak Appleren erabiltzaileak hautatzeko betebeharrei buruzko ikerketa itxi du, eta aplikazio alternatiboetarako arauei buruzko aurretiazko ondorioak atera ditu, Merkatu Digitalen Legeari jarraiki, multinazional teknologiko estatubatuarrarekin elkarrizketa konstruktiboa izan ondoren.

Ikus informazio osoa (Iturria: Europako Batzordearen prentsa-webgunea)

Europako Batzordeak uste du, Applek eta Metak Merkatu Digitalen Legea urratzen dutela, lehenengoak anti-steering betebeharra (Applek ezin dielarik eragotzi bere webguneetako aplikazioen ardura duten enpresei erabiltzaileari beste merkataritza-aukera batzuei buruzko informazioa askatasunez ematea), eta Metak ez zuela bete kontsumitzaileei beren datu pertsonalak gutxiago erabiltzen dituen zerbitzu baten aukera emateko betebeharra, halako moldez non Meta-ren zein aplikaziorekin partekatu -eta zeinekin ez- aukeratu ahal izango duen, pertsona behartuta egon gabe Meta-ren app guztiekin baimentzea.

Ikus informazio osoa (Iturria: Europako Batzordearen prentsa-webgunea)

EIES - Europako informazioaren Euskal Sarea: Europako gaurkotasuneko beste edukietarako sarbidea