Javier Hurtado Turismoko sailburuak Euskadiko turismo-produktu berriak aurkeztu ditu Parisen

hurtado_a_paris__4_.jpeg

2022-09-15

Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Javier Hurtadok Euskadiko turismo-eskaintza eta produktu berria aurkeztu dizkio gaur Frantziako gizartearen eta herrialdeko turismo-eragileen ordezkaritza handi bati. Sailburua Frédéric Hocquard hiriburuko turismo-arduradun eta Parisko Alkatetzaren albokoarekin bildu da jardunaldian. Agenda amaitzeko, aurkezpen eta harrera ekitaldia egin dute Pariseko Espainiako Enbaxadan, eta, amaitzeko, afari bat egin dute, euskal gastronomiaren eskaintza aukeratu bat ezagutzeko. Ekitaldian izan dira Victorio Redondo enbaxadorea, Daniel Solana Basquetourreko zuzendaria eta Mª José Gómez Espainiak Parisen duen Turismo Bulegoko zuzendaria.

 

Javier Hurtado sailburuak nabarmendu duenez, eskaintza berriarekin desestazionalizazioko eta Euskadira datorren bidaiaria lurralde osoan banatzeko estrategian eragin nahi da. “Gure estrategia ez da lasterketa inkrementalista bat, baina zifrak berreskuratzea oso garrantzitsua izaten ari da pandemiaren ondorioak bere negozioetan pairatu zituen euskal turismo-sektorearentzat. Eusko Jaurlaritzako Turismo Sailetik euskal turismoaren iraunkortasunaren aldeko apustua egiten dugu, eta hori, besteak beste, desestazionalizazioarekin lortzen da, helmuga hori sustatuz. Baita kanpaina indartu, espezializatu eta hipersegmentatuekin ere, goi-denboralditik kanpo bidaiariek bisita gaitzaten. Izan ere, gaur Parisen egiten ditugunak bezalako sustapenek funtzionatu egiten dute eta handitu egiten dute bideratzen diren merkatuen bidaia, hala jasotzen dute gure azterlanek.”

 

Frantziako merkatu igorlea lehentasunezko publikoetako bat da, eta Euskadiko turismoarekiko leialtasun handiena erakutsi izan du tradizioz. Izan ere, aurten gehien hazi denetako bat da, % 18ko hazkundea izan baitu turismoak Euskadin oro har, pandemiaren aurreko 2019ko datuekin alderatuta. Aurkezpen horien berritasun nagusia "Euskadi-Pays Basque Confidential" marka berriaren balioa nabarmentzea izan da. Produktu horren eskaintza bidaiari berriak, beste ezeren gainetik, esperientziak balioesten dituen pertzepzio-azterlanetan egiaztatutako gertakarian oinarritzen da. Horregatik, produktu honek zerbitzu turistikoen aukeraketa bat biltzen du, bidaiariarentzat esperientzia erakargarri bat ahalbidetzen duena, aldi berean bakarra eta neurrira egina. Euskadik leku garrantzitsua du esperientzia-helmuga berezi gisa, mota horretako bidaiarien motibazio nagusiak asetzen baititu. Lehenik eta behin, patuaren ospea. Euskadiko Turismo Behatokiaren azken "Ibiltur Aisialdia" azterlanaren arabera, bisitarien % 90ek oso positibotzat jotzen du Euskal Autonomia Erkidegora egindako bidaia, eta ia % 40k aurreikuspenak gainditzen ditu. Gomendio-indizea ia % 100ekoa da, eta fideltasun-indizea altua.

Bigarrenik, Euskal Herriak turistaren beste bizi-motibazio bat asetzen du, helmugaren ezagutzan sakontzea erabakitzen baitu, zirkuitu tradizionaletatik kanpo dauden eta bere eskaintza kultural eta gastronomikoan bikaintasuna bilatzen duten jardueren bidez. Euskadiko gastronomiak, nazioartean ezaguna denak, eta gure eskaintzaren aniztasunak, profil horretan arrakastaz eragiteko aukera ematen du.

 

Eta, azkenik, Euskadik profesional prestatuak eta eskarmentudunak, sektore lehiakor eta berritzailea eta esperientzia esklusibo eta pertsonalizatuak eskaintzeko gai diren kalitatezko zerbitzuak ditu.

 

Basquetour Turismoaren Euskal Agentziak diseinatutako eskaintza berriarekin, Euskadira etortzen den bidaiaria desestazionalizatzeko eta lurralde osoan banatzeko estrategian eragin nahi da. Bidaiaren ondoren irauten duen eta beste batzuei transmititu dakiekeen oroitzapen bat sortzea da kontua. Jatorria eta nortasuna, zapore bakarrak eta benetako tradizioak dituzten lekuak bilatzen dituzten bidaiariak fidelizatu nahi dira. Esperientzia pertsonalizatua lortu nahi dute, beren gozamenerako eta aberastasun pertsonalerako diseinatua. Estrategia horiek, azken batean, Euskadi presarik gabe bizitzeko estrategiak dira, esperientzia esklusiboen bidez, bisitariei helmugarekiko ezagutza eta hurbiltasun handiagoa emateko.

 

Informazio gehiago:

 

https://turismoa.euskadi.eus/aa30-confiden/eu