Berdintasuneko teknikaria
Gipuzkoa
— «Arrasaten Indarkeria Matxistari aurre egiteko II. Tokiko Jarduera Planaren inplementazioa egin, jarraipena egin eta hura ebaluatzea, Berdintasun saileko arduradunarekin koordinatuz eta sailaren irizpideak jarraituz.
— Arrasateko Indarkeria Matxistaren kontrako Protokoloa sistematizatu, jarraipena egin eta ebaluatzea.
— Gai honetan inplikatuta dauden administrazio eta departamentu guztien koordinazio guneak sortzea, eta elkarlana sistematizatzea.
— Aipatutako lana egiteko, elkarlanean aritzea herriko mugimenduekin, batez ere mugimendu feministarekin.
— Berdintasun saileko gainontzeko eginkizunetan aritzea.
— Beste edozein zeregin egitea, bere kategoriakoa bada eta aurretik hura egiten irakatsi bazaio.
Erdi mailako titulua, unibertsitate diplomatura, gradua edo baliokideren bat edukitzea edo eskuratzeko eskubideak ordaindu izana egiaztatzea eskaerak aurkezteko epea bukatu baino lehen.
Laugarren hizkuntza eskakizuna edo baliokidea den mailan (Europar Batasuneko hizkuntzen C2)
a) Europar Batasuneko estatu kide bateko nazionalitatea edukitzea, edo Europar Batasunak gauzatu eta espainiar estatuak berretsitako nazioarteko hitzarmenen bidez langileen zirkulazio askea duten estatukoa izatea (5/2015 Legearen testu bateratuak, enplegatu publikoaren oinarrizko estatutuarena, 57. artikuluan xedatutakoaren arabera). Edo bestela, Europar Batasuneko estatu kideetako nazionalitatea dutenen ezkontide izatea –beti ere, legez bananduta ez badaude– edo beren ondorengo izatea 21 urtetik beherako adinekoa bada edo zaharragoa izan arren, menpekotasunean biziz gero.
b) Gutxienez hamasei urte izatea eta gehienez ere nahitaezko erretiroaren adina.
c) Erdi mailako titulua, unibertsitate diplomatura, gradua edo baliokideren bat edukitzea edo eskuratzeko eskubideak ordaindu izana egiaztatzea eskaerak aurkezteko epea bukatu baino lehen.
d) Emakumeen eta gizonen arteko berdintasunari buruz prestakuntza ikastaroren bat egina edukitzea, gutxienez 150 ordukoa eta organo ofizialen batek ziurtatua (unibertsitateak edo administrazio publikoak).
e) Zereginak egiteko gaitasun funtzionala izatea.
f) Administrazioko zerbitzutik baztertu ez izana diziplina espediente bidez, ezta ere, gaitasun barik utzi izana funtzio publikoak betetzeko.
g) Ez egotea legezko ezintasun edo bateraezintasun egoeran.
h) Euskara dakiela egiaztatzea, laugarren hizkuntza eskakizuna edo baliokidea den mailan (Europar Batasuneko hizkuntzen C2) oinarri hauen 7.3 atalean ezarri moduan.
i) Hautagaiek eskabideak aurkezteko epea bukatzen den egunean aurreikusitako baldintzak bete beharko dituzte, bateraezintasun baldintza izan ezik, jasoa dagoena g) hizkian, izendapena egiten den egunean bete beharko baitu, aukeratua izanez gero.
Emakumeen eta gizonen arteko berdintasunari buruz prestakuntza ikastaroren bat egina edukitzea, gutxienez 150 ordukoa eta organo ofizialen batek ziurtatua (unibertsitateak edo administrazio publikoak).
Udalaren webgunearen bidez (www.arrasate.eus/herritarren ataria).
Udaleko erregistro orokorrean (BAZ-Arano eta Garcia maisu-maistren kalea 8).
39/2015 Legeak, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa, 16.4 artikuluan ezarritako moduan.
1. Sexu-generoa sistema eta haren eragina gizartearen nortasunaren eta antolaketaren eraketan.
2. Feminismoaren historia: mugarri nagusiak.
3. Gizartearen lanaren eta antolaketaren sexu banaketa.
4. Diskriminazio motak: zuzenekoa eta zeharkakoa.
5. Diskriminazio anizkoitza eta sektore artekotasunekoa.
6. Estrategia batzuk emakumeen eta gizonen berdintasunerako: genero zeharkakotasuna eta ekintza positiboa.
7. 4/2005 Legea, emakumeen eta gizonen berdintasunerakoa: emakumeen aurkako indarkeria.
8. 2/2015 Foru Araua, emakumeen eta gizonen berdintasunerakoa: Bizitzak indarkeria matxistatik libre.
9. 1/2004 Lege Organikoa, genero indarkeriaren aurkako babes osorako neurriei buruzkoa: printzipio gidariak.
10. 1/2004 Lege Organikoa, genero indarkeriaren aurkako babes osorako neurriei buruzkoa: genero indarkeriako emakume biktimen eskubideak.
11. Adiskidetzea eta erantzunkidetasuna: kontzeptua, erlazioa eta aldeak.
12. Generoan oinarritutako lan diskriminazioa. Soldata arrakala.
13. Etxe ko lana eta zaintza lana, eta haren ekarpena ekonomia eta gizarte sostenguari.
14. Pertsonak zaintzeko lana eta haren eragina emakumeen eta gizonen desberdintasunetan.
15. Zaintza lanak gizarte ardura bat moduan hartuta: Agintari publikoen eginkizuna, lan eremuko agenteena eta etxekoena.
16. Emakumeen etxe ak: Zer dira? Zer helburu duten eta zelan funtzionatzen duten herri eremuan?
17. Emakumeen ahalduntze eskolak eta emakumeen etxeak:antzekotasunak eta aldeak.
18. Hizkera ez sexistaren erabileraren premia eta garrantzia. Toki Administrazioaren eginkizuna.
19. Berdintasun politikak eta familia eredu berriak.
20. Generoa eta gizarte babeseko sistemak: subsidioak, pentsioak, gizarte prestazioak.
21. Emakumeen aurkako indarkeria. Testuingurua eta lan eremuak eta estrategiak emakumeen aurkako indarkeria errotik ateratzeko.
22. Emakumeen aurkako indarkeria: Gizarte esku hartze integrala.
Sailen arteko koordinazioa eta tokiko protokoloak.
23. Emakumeen parte har tze soziopolitikoa: Kontuan hartu
beharrekoak. Euskal Herriko mugimendu feminista.
24. Emakumeen ahaldun tze aren teoriak, prozesuak eta tresnak.
25. Erakunde arteko II. Akordioa, EAEn etxe ko tratu txa rrak eta
sexu erasoak jasaten dituzten emakumeei lagun tze ko: egitekoak
eta parte har tzai leak.
26. Indarkeria ma txi staren kon tze ptu eta terminologia esparrua
Gi puz koan.
27. Emakumeen aurkako indarkeria ma txi sta: sorrera, kon tze -
ptua eta tipologia.
28. Indarkeria sexista jasaten duten emakumeen lagun tze ko
foru zerbi tzu ak.
29. Emakumeen etxe en eginkizuna emakumeen aurkako indarkeria
ma txi sta prebenitu, detektatu eta arreta har tze an.
30. Lurraldeko eran tzun protokoloa, Gi puz koan emakumeen
aurka indarkeria ma txi sta gerta tzen denean: helburua eta
egoerak.
31. Hedabideak eta sare sozialak. Indarkeria ma txi staren tratamendua
eta haren ondorenak.
32. Hezkuntzaren eginkizuna indarkeria matxistaren prebentzi
oan.
33. Berdintasuneko ebaluazio sistema politikoak eta publikoak.
34. Administrazio prozedura: Prin tzi pio orokorrak. Interesdunak.
Herritarren eskubideak. Administrazio prozedura: Prozeduraren
faseak. Helegiteak.
35. Udal antolaketa: Udala eta zinego tzi en aukeraketa. Udal
organoak zein tzuk diren eta bakoi tza ren ezaugarriak.
Euren konpeten tzi ak. Udal organoen fun tzio namendu erregimena:
Deialdia, bilkuren araubidea, horiek egiteko
arauak, botazioak eta Akordioak har tzea.