Arautegia
Inprimatu66/2025 EBAZPENA, uztailaren 14koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez xedatzen baita Erabaki bat argitaratzea, zeinaren bidez ebazten baita erabaki hauek ez deklaratzea erabat deusez: Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia, zeinaren bidez onartzen baita 2022rako Enplegu Publikoaren Eskaintza, Hezkuntza Administrazioari berariaz eragiten dion aldean (II. eranskina), eta Gobernu Kontseiluaren 2022ko uztailaren 19ko Erabakia, aurrekoaren hutsak zuzentzekoa.
Identifikazioa
- Lurralde-eremua: Autonomiko
- Arau-maila: Ebazpena
- Organo arau-emailea: Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernuaren Saila
- Jadanekotasuna-egoera: Indarrean
Aldizkari ofiziala
- Aldizkari ofiziala: EHAA (Euskal Herria)
- Aldizkari-zk.: 147
- Hurrenkera-zk.: 3425
- Xedapen-zk.: 66
- Xedapen-data: 2025/07/14
- Argitaratze-data: 2025/08/06
Gaikako eremua
- Gaia: Administrazioaren antolamendua
- Azpigaia: Funtzio publikoa
Testu legala
Gobernu Kontseiluak, 2025eko ekainaren 10ean egindako bilkuran, erabaki zuen baimena ematea, erabaki hauek ez deklaratzea erabat deusez: Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia, zeinaren bidez onartzen baita 2022rako Enplegu Publikoaren Eskaintza, hezkuntza-administrazioari berariaz eragiten dion aldean (II eranskina), eta Gobernu Kontseiluaren 2022ko uztailaren 19ko Erabakia, aurrekoaren hutsak zuzentzekoa.
Vitoria-Gasteiz, 2025eko uztailaren 14a.
Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendaria,
JON IÑAKI URBINA GARCÍA DE VICUÑA.
2022ko maiatzaren 30eko Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (103. zk.) argitaratu zen 53/2022 Ebazpena, maiatzaren 24koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez argitara eman baitzen Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta haren organismo autonomoen, Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Administrazioaren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Segurtasun Administrazioko zerbitzu laguntzaileen 2022ko enplegu publikoaren eskaintza onartzen duena eta Euskadiko ekonomia eta enplegua suspertzeko 2020-2024ko Berpiztu Programan sartzen dituena Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko estatutupeko langile finko izateko plazak.
2022ko abuztuaren 9an, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariaren uztailaren 28ko 69/2022 Ebazpena argitaratu zen Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (152. zk.). Ebazpen horren bidez, Gobernu Kontseiluaren 2022ko uztailaren 19ko Erabakia argitaratu zen, Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakiko hutsak zuzentzekoa. Erabaki horren bidez, 2022. urterako lan-eskaintza publikoa onartu zen.
2024ko irailaren 17an, Asociación Defensa Turno Libre elkartearen idazki bat sartu zen Erregistro Elektroniko Orokorrean, honako hau eskatzeko: «Ebazpena ematea, honako egintza hauek deusez deklaratzeko: (i) 53/2022 Ebazpena, maiatzaren 24koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, eta (ii) 69/2022 Ebazpena, uztailaren 28koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena».
2024ko urriaren 15ean, eskaera zuzentzeko eskatu zitzaion errekurtsogileari, eta 2024ko azaroaren 6an zuzendu zen.
Gobernu Kontseiluak 2024ko azaroaren 26an egindako bilkuran, Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia onartu zen (Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Administrazioaren 2022ko enplegu publikoaren eskaintza onartu zuen), bai eta erabaki horretako hutsak zuzentzeko erabakia ofizioz berrikusteko prozedura hasteko erabakia ere.
2025eko otsailaren 18an, Enplegu Publikoaren Zuzendaritzak 14/2025 txostena egin zuen (aurrerantzean, Txostena), ofiziozko berrikuspenari buruzkoa.
2025eko martxoaren 4an, Asociación Defensa Turno Libre elkarteari jakinarazi zitzaion, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan, entzunaldi-izapidea ireki zela, eta 2025eko martxoaren 10ean irakurri zen. Prozeduran interesdun izan zitezkeenak ezezagunak zirenez, 2025eko martxoaren 6an, entzunaldiaren izapidea ireki zela jakinarazteko iragarkia argitaratu zen Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian, eta martxoaren 10ean Estatuko Aldizkari Ofizialean.
2025eko martxoaren 31n, Asociación Defensa Turno Libre elkarteak alegazio-idazkia aurkeztu zuen. Bertan, Enplegu Publikoko Zuzendaritzaren txostenaren edukiarekin ados ez zegoela adierazi zuen, eta hasierako erreklamazioak errepikatu zituen, aipatutako txostenean azaldutakoaren aurkako argudio berberak errepikatuz.
2025eko apirilaren 4an, Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia eta akatsak zuzentzeko erabakia ofizioz berrikusteko prozeduraren ebazpen-proposamena eman zen. Erabaki horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Administrazioaren 2022. urterako lan-eskaintza publikoa onartu zen.
Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernuko sailburuaren 2025eko apirilaren 4ko Aginduaren bidez, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoari eskatu zitzaion irizpena eman zezala Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Administrazioaren 2022ko Enplegu Publikoaren Eskaintza onartzen duen Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia eta erabaki horretako hutsak zuzentzeko erabakia ofizioz berrikusteari buruz.
2025eko maiatzaren 26an, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoaren irizpena jaso zen Zerbitzu Zuzendaritzan. Bertan ondorioztatzen denez, «Ez da ofizioz berrikusi behar Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia, 2022rako Enplegu Publikoaren Eskaintza onartzen duena, eta Gobernu Kontseiluaren 2022ko uztailaren 19ko Erabakia, hutsak zuzentzekoa».
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen (aurrerantzean, APAPEL) 106.1 artikuluak xedatzen duenez, administrazio publikoek, edozein unetan, beren ekimenez edo interesdunek eskaturik, eta Estatu Kontseiluak edo autonomia-erkidegoko organo aholku-emaile baliokideak aldeko irizpena eman ondoren, deuseztzat joko dituzte, ofizioz, administrazio-bidea amaitu duten edo epe barruan errekurritu ez diren administrazio-egintzak, APAPELen 47.1 artikuluan aurreikusitako kasuetan.
Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernuaren Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen urriaren 29ko 317/2024 Dekretuaren 6.1.i) artikuluak Zerbitzu Zuzendaritzari esleitzen dio sailaren gaiak Gobernu Kontseilura bidaltzeko izapideak egiteko eskumena.
Jaurlaritzari buruzko ekainaren 30eko 7/1981 Legearen 18.k) artikuluaren arabera, Jaurlaritzak izan behar du Legearen arabera Jaurlaritzari aurkezten zaizkion errekurtsoak ebazteko eskumena. Beraz, Gobernu Kontseiluaren erabaki bat ofizioz berrikusteko eskatzen denez, goragoko organo horrek ebatzi behar du ofiziozko berrikuspen hau.
APAPELen 88.6 artikuluak ezartzen du txostenak edo irizpenak onartzeak ebazpena arrazoitzeko balioko duela, ebazpenaren testuari gehitzen zaizkionean. Era berean, artikulu horrek berak zazpigarren apartatuan zehazten duenez, «prozedura bat instruitzeko eta ebazteko eskumena organo berarena ez denean, instrukzio-egileak ebazpen-proposamena helarazi beharko dio ebazteko eskumena duen organoari».
Espedientearen instrukzioa amaitu ondoren, aztertu behar da ea egiaztatuta geratu den Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakiak, 2022rako Enplegu Publikoaren Eskaintza onartzen duenak, Hezkuntza Administrazioaren enplegu publikoaren eskaintzari berariaz eragiten dionean, II. eranskinean, eta Gobernu Kontseiluaren 2022ko uztailaren 19ko Erabakiak, haren akatsak zuzentzekoak, deuseztasun-akatsik ote duten, APAPELen 47.1 artikuluan adierazten direnetatik, eta hori ezinbesteko lege-baldintza baita edozein administrazio-egintza ofizioz berrikusteko. 2025eko otsailaren 18an, Enplegu Publikoaren Zuzendaritzak txostena sinatu zuen, eta aurkaratutako egintzei buruz honako hau adierazi zuen: «(...) enplegu publikoaren eskaintzaren onarpena eta hautaketa-prozesuaren deialdia bi egintza desberdin dira, eta helburu desberdina dute. Enplegu publikoaren eskaintzaren helburua da, alde batetik, langile-beharrak identifikatzea eta planifikatzea, eta, bestetik, herritarrei informazioa ematea ondorengo hautaketa-prozesuen deialdien xede izango diren plazei buruz, gardentasun- eta publikotasun-printzipioak betez. Hautaketa-prozesuaren deialdia enplegu publikoaren eskaintzak zehazteko eta gauzatzeko ondorengo jarduketa da. Bertan, prozesua arautuko duten oinarriak ezartzen dira (parte hartzeko betekizunak, hautaketa-sistemak, gai-zerrenda, proba, lanpostuen esleipena), oinarrizko araudian (EPOETB) eta araudi autonomikoan aurreikusitakoaren arabera».
Proposamena eta espedienteko gainerako dokumentazioa Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoari bidaltzen zaizkio, nahitaezko irizpena eman dezan.
68/2025 Irizpenean, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta Instituzionaleko kide anitzeko kontsulta-organo gorenak, inguruabar guztiak aztertu ondoren, ondorioztatzen du ez dela bidezkoa ofizioz berrikustea Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia, 2022rako Enplegu Publikoaren Eskaintza onartzen duena, hezkuntza-administrazioari berariaz eragiten baitio (II. eranskina), eta Gobernu Kontseiluaren 2022ko uztailaren 19ko Erabakia, akatsak zuzentzekoa, Txanda Libreko Defentsa Elkarteak sustatua.
Kontsulta-organoaren irizpenean, Txanda Libreko Defentsa Elkarteak berrikuspen-espedientearen xede diren egintzak eteteko eskatu duela ere aipatzen da, eta honako hau adierazi du horri buruz:
(...) deuseztasuna edo kaltegarritasuna deklaratzeko eskumena duen organoak eten ahal izango du egintzaren betearazpena, baldin eta egintza horrek kalte erreparaezinak edo erreparagaitzak eragin baditzake.
Hala ere, egintzak erabat bete direnez, deialdiak onartzean eraginkortasuna agortu denez, hautaketa-prozesuak garatu direnez eta hautatutako izangaiak izendatu direnez, hori ez da posible, ez juridikoki, ez materialki.
Egintza berrikusteari eta eskatzaileen interesari dagokienez, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoak sinatutako zalantzak argitu ditu, eta adierazi du administrazio-egintzak direla, eta ez erregelamenduak, honela:
Egindako eskaera sakon aztertzeko, lehenik eta behin, kontuan hartu behar dugu ea ofizioz deklaratu behar den administrazio-bidea amaitu duten edo epe barruan errekurritu ez diren administrazio-egintzen artean sartzen delako, APELen 106.1 artikuluak eskatzen duen bezala.
(...)
Kasu honetan, aurka egindako egintzak behin betikotzat jo daitezke: Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko eta 2022ko uztailaren 19ko erabakiak.
Ezer baino lehen, Batzordeak uste du bi kasuetan administrazio-egintzak direla, eta gogoratu behar du Auzitegi Gorenaren jurisprudentzia, xedapen orokorrak ofizioz berrikusteari buruzkoa, zalantzarik gabea eta etengabea dela.
(...)
Onartutako EPEaren kasuan, honako hau adierazi behar da: (I) dagokion urteko ekitaldian bete daitezkeen plaza hutsak zehaztea da soilik; (II) Administrazioak lanpostu hutsak bete behar ditu, hautatzera bideratutako dagokion administrazio-prozesuaren arabera, eta lanpostu horiek bete beharko dituzten pertsona zehatzak izendatu behar ditu, haien eraginkortasuna amaitzen den unean.
Inguruabar horiek administrazio-egintza orokorren kategoriara eramaten dute; izan ere, pertsona askori zuzenduta egon arren, kasu zehatz bati buruzkoa da, eta, behin horretara aplikatuta, haren efikazia agortuko du. Gainera, EPOETBren 70.1 artikuluak adierazten duen bezala, hiru urteko epe luzaezinean gauzatu beharko da.
Era berean, Irizpenak honako hau ezartzen du: «53. (...) LEPak ez dakarkio inolako murrizketarik inongo izangai edo oposiziogileri enplegu publikoan sartzeko.
(...) Asociación Defensa Turno Libre elkarteak legezkotasuna defendatze hutsa nahi du, eta horrek, jakina den bezala, ez dio legitimaziorik ematen ofiziozko berrikuspenaren bidera jotzeko eskatzen duenari.
(...) Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen 47.1.a) artikuluaren aipamena Konstituzioak babesten dituen eskubide eta askatasunak berrezartzera edo babestera soilik bideratu behar da; eskubide eta askatasun horien artean dago Espainiako Konstituzioaren 23.2 artikuluak aitortzen duena, baina, betiere, eskubide eta askatasun horien kalte zehatz eta eraginkorra badago».
Era berean, irizpenak honako hau jasotzen du: «65. Edukia ikusita, esan daiteke berrikusteko eskaera ezetsi egin behar dela, azterketa gehiago egin beharrik gabe; izan ere, salbuespenezko bide hori oinarrizko eskubideen egungo eta benetako lesioen aurkako berme gisa dago pentsatuta, eta ez lesio hipotetikoak edo etorkizunekoak aurreikusteko modu gisa.
(..)
Deuseztasuna deklaratzeko eskaera Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen 47.1 artikuluaren a) letran oinarritzen da, ustez urratu egiten baita kargu eta enplegu publikoak berdintasun-baldintzetan eskuratzeko oinarrizko eskubidea, Espainiako Konstituzioaren 23.2 artikuluan aitortua».
Azkenik, irizpenak honako hau ondorioztatzen du: «70. (...) egintzaren erabateko legezkotasuna ez dago babestuta EKren 23.2 artikuluak aitortutako funtzio publikoetarako sarbidean berdintasunerako eskubidea aipatzen denetik; izan ere, Konstituzio Auzitegiak ere eskaera hori baztertu du sortu denean, eskubideak eskaintzen duen bermea ez baita legaltasunera hedatzen.
Horrek guztiak behartzen gaitu aztertzera ea 2022ko lan-eskaintza publikoa onartzeko erabakien II. eranskinean erabateko deuseztasun-akatsa dakarren irregulartasunik gertatu den, eta ez legezkotasun arrunteko edozein gai, baldin eta hori gertatzea ez baita ofiziozko berrikuspen-prozedura baten esparruan aztertu behar.
Bada, zaila da argudiatzea bete beharreko plazak zehazte hutsarekin, LEParen xede baita, ez baitu parte hartzeko betekizunik ezartzen, ez hautaketa-probak arautzen, edo merezimenduak eta gaitasunak zehazten, sarbide-eskubidea berdintasun-baldintzetan urratu daitekeela, EKren 23.2 artikuluak aitortzen dituen merezimendu- eta gaitasun-printzipioen arabera.
Enplegu Publikoko Zuzendaritzaren txosten juridikoan zuzen azaltzen denez:
Enplegu publikoaren eskaintza Administrazioak funtzio publikoan sartzeko hautaketa-prozeduren bidez bete nahi dituen plaza hutsak argitaratzea da, eta beharrezkoa da karrerako funtzionarioekin bete nahi diren lanpostuetarako hautaketa-prozesuen deialdia egiteko. Beraz, aldez aurretik enplegu publikoaren eskaintzarik egin ez bada, ezin da plazetarako deialdirik egin eskaintzan adierazitako kopuruan eta ezaugarrietan.
(...)
Jurisprudentzia ugariren arabera (denen erakusgarri, 2019ko azaroaren 4ko epaia, 2018ko uztailaren 2an emandakoa errepikatzen duena), Enplegu Publikoaren Eskaintza batek bete ahal izango diren «plaza» hutsak baino ez ditu zehazten, ez ditu aipatzen «lanpostuak», baizik eta kidego, eskala edo klase desberdinetako plazak, eta ez dio hasiera ematen plaza horiek bete beharko dituzten pertsona zehatzak hautatu eta izendatzeko dagokion administrazio-prozesuari; hori helburu horrekin egin beharreko hurrengo deialdiari dagokio.
Berdintasun-judizioa harreman-judizioa da, eta bi konparazio-termino eskatzen ditu, eta, kasu honetan, lan-eskaintza publikoak ez du desberdintasunik ezartzen enplegu publikora sartzeko izangaien artean; izan ere, langile-beharrak baino ez ditu zehazten, eta, zehazki, funtzio publikoko sektoreen arabera identifikatzen ditu dagozkien hautaketa-prozesuen bidez bete behar diren plazak, kidegoak, eskalak eta hizkuntza-eskakizuna zehaztuta.
Nolanahi ere, argi dago ez dela bidezkoa Gobernu Kontseiluaren erabakien II. eranskinaren deuseztasuna deklaratzea; izan ere, Asociación Defensa Turno Libre elkartearen beraren argudioei jarraituz, konprometitutako plaza batzuek baino ez lukete izango salatutako akatsa, eta ez du argi zehaztu LEPa nola egin behar zen, langile motaren, kidegoaren edo eskalaren edo kategoriaren arabera bete daitezkeen plazak zehaztuta, zuzenbidearen arabera bete zitezen.
Azkenik, Asociación Defensa Turno Libre elkarteak kalte-ordaina eskatu du, Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen 106.4 artikuluan oinarrituta. Artikulu horren arabera, «administrazio publikoek, xedapen edo egintza baten deuseztasuna deklaratzean, ebazpen berean ezarri ahal izango dituzte interesdunei aitortu beharreko kalte-ordainak, baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren Legearen 32.2 eta 34.1 artikuluetan aurreikusitako inguruabarrak betetzen badira, hargatik eragotzi gabe, xedapen bat izanik, hura aplikatuz emandako egintza irmoek irautea».
Hori aitortzeko, egintzaren deuseztasuna deklaratu behar da eta Asociación Defensa Turno Libre elkarteak emandako erabateko deuseztasunaren arrazoia baztertu ondoren, ondorioz, ezetsi egin behar da.
(...)
Nolanahi ere, egokia dirudi azpimarratzea SPAJLren 32.2 artikuluak honako hau eskatzen duela aitorpenerako: «nolanahi ere, alegatutako kalteak benetakoa, diru aldetik zenbakarria eta pertsona edo pertsona-talde bati mugatua izan beharko du».
Asociación Defensa Turno Libre elkarteak bere eskaera oinarritzeko erabiltzen dituen argudioek ez dute baldintza hori betetzen, ezta gutxienik ere; izan ere, emaitza kaltegarria honela identifikatzen da: «okupatutako plazen edo gure bazkideek bete ditzaketen plazen soldatei eta eskubideei dagozkien zenbatekoak, egonkortze-prozesua amaitzen denetik deuseztasun-akzio hau baiesten den arte».
(..)
Nolanahi ere, egia balitz LEPak eragin hori duela, ez baitu, behin eta berriz esaten da ez duela ezer adierazi dugu egonkortze horri buruz, ez sistemari buruz, eta, beraz, ez dagoela kausalitate-harremanik egintzaren eta emaitza horren artean, inola ere ezin izango luke onartu eskatutako kalte-ordaina; izan ere, gauza bat da lehiatzeko ezintasuna, eta beste bat, oso desberdina, plazak lortzeko benetako eskubidea izatea».
Horrenbestez, Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernuko sailburuak proposatuta, gaia eztabaidatu ondoren, Gobernu Kontseiluak honako erabaki hau hartu du:
ERABAKIA
Lehenengoa. Ez deklaratzea erabat deusezak direla Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakia, 2022rako Enplegu Publikoaren Eskaintza onartzen duena, Hezkuntza Administrazioaren enplegu publikoaren eskaintzari berariaz eragiten baitio (II. eranskina), eta Gobernu Kontseiluaren 2022ko uztailaren 19ko Erabakia, haren hutsak zuzentzekoa.
Bigarrengoa. Gobernu Kontseiluak erabaki hau Asociación Defensa Turno Libre elkarteari jakinaraztea, Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernu Saileko Enplegu Publikoaren Zuzendaritzari jakinaraztea eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea, dagozkion ondorioetarako.
AZKEN XEDAPEN BAKARRA. Errekurtsoak.
Erabaki honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez dakioke Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernuko sailburuari, hilabeteko epean, erabakia jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 123.1 eta 124.1 artikuluak). Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke zuzenean Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean, erabakia jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera (Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 10.1.a), 14.1 eta 46.1 artikuluak).
Gaiarekin lotutako edukiak
Arauaren historia (2)
- Ikus: 69/2022 EBAZPENA, uztailaren 28koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez argitaratzen baita Gobernu Kontseiluaren erabaki honen hutsen zuzenketa: Erabakia, 2022ko maiatzaren 24koa, zeinaren bidez onartzen baita Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta haren erakunde autonomoen, Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Administrazioaren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Segurtasun Administrazioaren zerbitzu laguntzaileen 2022ko enplegu publikoaren eskaintza, eta Euskadiko ekonomia eta enplegua suspertzeko 2020-2024ko Berpiztu Programara biltzen baitira Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko estatutupeko langile finko izateko plazak.
- Ikus: 53/2022 EBAZPENA, maiatzaren 24koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez xedatzen baita honako erabaki hau argitaratzea: Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta haren erakunde autonomoen, Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Administrazioaren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Segurtasun Administrazioko zerbitzu laguntzaileen 2022rako Enplegu Publikoaren Eskaintza onartzekoa eta Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko estatutupeko langile finko izateko lanpostuak Euskadiko Ekonomia eta Enplegua Suspertzeko 2020-2024 aldirako Berpiztu Programan sartzekoa.