Creative Europe. MEDIA 360, Hedabideen enpresa-sustapenerako nodoak sortzekoa, CREA-CULT-2025-MEDIA360

[creamedia25media360]

Deskribapena


Xedea

 

CREA-MEDIA-2025-MEDIA360.

https://www.europacreativaeuskadi.eu/es/convocatorias/media-360/co-155/



Talentua, lehia eta mugaz gaindiko lankidetza, mugikortasuna eta berrikuntza sustatzen dituzten jardueretarako deialdia, ikus-entzunezko lan europarren sorkuntzan eta ekoizpenean, ikus-entzunezko gaitasun desberdinak dituzten herrialdeen arteko lankidetza indartuz.


Eskatzaile hautagarriak: Estrategia global integratu bat aurkezten duten erakundeentzako deialdia (enpresa pribatuak, nazioarteko erakundeak, elkarteak), proposatutako jarduera-sortan, beren balio erantsi handia eta Europako ikus-entzunezko industria osoarentzat duten egitura-eragina erakusteko.


Ekimenen helburua izango da kalitate handiko lan europarrak formatu guztietan eta merkatu global batean lehiatzeko gai diren plataforma guztientzat sortzeko, ekoizteko eta sustatzeko gaitasuna indartzea.


Banakako onuradunen eskabideak onartuko dira (onuradun bakarrak; afiliatutako erakundeek parte har dezakete, beharrezkoa bada), bai eta gutxienez bi eskatzailek osatutako partzuergo batek aurkeztutako proposamenak ere (onuradunak, afiliatutako erakundeak ez direnak).


Proiektu hautagarriak: Proposatutako jarduerek modu integratuan lotuta egon beharko dute eta estrategia globala izan beharko dute. Proiektuek gutxienez segmentu hauetako bitan bildu beharko dituzte jarduerak:


• Gaitasunak garatzea. Jarduerek prestakuntza-ikastaroen eta/edo tutoretza-programen forma hartu ahal izango dute, ikus-entzunezko sektoreko profesionalek sormen-prozesu berrietara, merkatuaren bilakaeretara eta balio-kate osoari eragiten dioten teknologia digitaletara egokitzeko duten gaitasuna hobetzeko. Jarduerak fisikoak edo linean izan daitezke, edo bien konbinazio bat.


Bekek parte-hartzaile guztien % 20 izan behar dute gutxienez. Bekak A edo B taldeko gaitasun txikiko herrialdeetatik datozen parte-hartzaileei eman behar zaizkie, edo prestakuntza mota horretarako bekarik eskaintzen ez duen herrialde batetik datozenei, edo finantza-laguntza behar dutela frogatutako beste edozein egoeratan parte hartzen dutenei.


• Merkatuak, B2B jarduerak eta networkinga. Networkingeko jarduerak eta ekitaldiak, fisikoak, digitalak edo hibridoak, enpresen eta ikus-entzunezko profesional europarren arteko trukeetan oinarrituak, koprodukzioak eta salmentak erraztuz, ikus-entzunezko ekosistema europarrean eragin egituratzailea erakutsiz, eta ikus-entzunezko lan europarren sustapenean eta zirkulazioan duen eragina munduko merkatuetan.

• Nazioarteko koprodukzioari laguntzea (egoitza MEDIAn parte hartzen duen herrialde batean duen enpresa baten eta egoitza MEDIAn parte hartzen ez duen herrialde batean duen enpresa baten artean). Diruz lagundu daitezkeen jarduerek finantza-laguntza ematen diete hirugarrenei, honako irizpide hauek betetzen dituzten proiektuetarako:



- Film luzeak, telesailak, animazioa eta dokumentalak ekoiztea.

- Nazioarteko zirkulazioa eta nazioarteko koprodukzioen audientzia hobetzeko banaketa-jarduerak eta nazioarteko sustapen-estrategiak.



• Berrikuntza baliatzea aro digitaleko lan europarren eskuragarritasuna, ikusgarritasuna eta audientzia handitzeko, eta ikus-entzunezkoen industriaren lehiakortasuna handitzen eta haien praktika jasangarriak hobetzen laguntzea.

• Inbertsio pribatuak. Prestakuntza-tailerrak, mintegiak edo tutoretzak bultzatzea, finantza-inbertsioen garrantzian, eskura dauden aukeretan eta ikus-entzunezko produkzio-enpresei eta bideojokoetakoei epe luzera nola mesede egin diezaieketen aztertzeko. Ekitaldi horiek ikus-entzunezko eta bideojokoaren sektoreetako enpresek finantza-adituekin eta inbertitzaile potentzialekin elkarreragiteko plataforma ere izan daitezke.


B2B jarduerei emango zaie lehentasuna.

 

Arreta berezia jarriko zaie industria jasangarriagoa eta ingurumena errespetatuko duena bermatzeko eta genero-oreka, inklusioa, aniztasuna eta ordezkagarritasuna bermatzeko estrategia egokiak aurkezten dituzten aplikazioei.


Hirugarrenei finantza-laguntza eman dakieke nazioarteko koprodukzioarekin lotutako puntuaren eremuan, baldin eta baldintza hauek betetzen badituzte:


• Hirugarren iturriekin finantzatzen diren proiektuak MEDIA azpiprograman parte hartzen duten herrialdeetako batean ezarritako ikus-entzunezko erakundeek aurkeztu beharko dituzte.


• MEDIA azpiprograman parte hartzen ez duen herrialde bateko ekoizle batekin gutxienez koproduzitu beharko dira.


• MEDIA azpiprograman parte hartzen duten herrialdeetatik datozen ekoizleen ehunekoa gutxienez % 20koa izango da. MEDIA azpiprograman parte hartzen duten herrialdeen koprodukzioa ordezkatzen duen zatia ez da inola ere % 70etik gorakoa izango.


• Deialdiak ekologiaren eta iraunkortasunaren arloko jardunbide egokien trukea sustatu behar du koekoizleen artean.


• Hirugarrenentzako laguntza 60.000 eurokoa izango da gehienez.
Proiektuen gehieneko iraupena 36 hilabetekoa izango da. Luzapen bat eska daiteke, behar bezala justifikatuta badago eta aldaketa-eskaera baten bidez.

Kontaktu-informazioa


Kodea

creamedia25media360

Ebazpena eta errekurtsoak


Beste tramite batzuk