UNESCO. Hezkuntzari buruzko argitalpenak - 2017

Addressing violence in schools through education for democratic citizenship and human rights education

La privatización en la educación: tendencias y consecuencias. Hemen: Investigación y prospectiva en educación. Documentos de trabajo. Nº18

Saila:  Education, research and foresight: working papers:

Declaración de Buenos Aires - E2030: Educación y habilidades para el siglo 21

Making textbook content inclusive: a focus on religion, gender, and culture

Mother tongue-based multilingual education: the key to unlocking SDG 4: quality Education for All

The Conceptualization of competencies related to sustainable development and sustainable lifestyles

Oparotasunerako aliantzak: hazkunde berde eta inklusiborako hezkuntza:

Partnering for prosperity: Education for green and inclusive growth, Davosen, Munduko Ekonomia Foroan, plazaratutako GEM 2016 txostenaren laburpena. Bizitzan zeharreko ikaskuntzak eta hezkuntzak hazkunde berde eta inklusiboaren sustapenean bete dezaketen eginkizun eraldatzailea deskribatzen du. Zuzendari nagusiak iritzi-artikulu bat idatzi zuen Munduko Ekonomia Foroaren webgunean, How do we skill our kids for tomorrow's green economy? izenburukoa eta hura lagungarri gertatu zen argitalpena 3.000tik gora aldiz deskarga zedin astebetean.

Erabaki dezagun nola egin jarraipena eskolarekin zerikusia duen indarkeriari

Otsailean, GEM Txostenak 2017ko bere lehenengo politika-dokumentua ere argitaratu zuen, nazioarteko sinposio bat elikatzeko, “Eskola-indarkeria eta -jazarpena: ebidentziatik ekintzara” izenekoa. Sinposio hori Koreako Errepublikan egin zen eta 70 herrialdetako 250etik gora parte-hartzaile bildu zituen. Let's decide how to measure school violence dokumentuak eskola-indarkeria neurtzeko zenbait tresna eta horien arteko adostasunik eza aztertzen ditu.

Tresnen arteko adostasuna bilatzeko hiru aukera iradokitzen ditu, gaiari buruzko irudi konparagarriagoa izateko eta 4. helburuko adierazle tematikoa elikatzen laguntzeko.

Peace: building sustainable peace and global citizenship through education; Global education monitoring report 2016; summary

 

 

“Herritartasun global” kontzeptuen konparaziozko azterketa 10 herrialdetako curriculum-ildoetan

Hezkuntzako adierazleei buruzko dokumentua, Garapenerako 2030 Mundu Agenda erreferentzia duena. Egungo egoeraren berrikuspena eta gomendioak dakartza:

Garapenerako 2030 Mundu Agendari lotutako argitalpena, atzera begira, UNESCOko Hezkuntza Arloak alfabetatzea sustatzen berrogeita hamar urtean egindako lana erakusten duena:

Guztien eskura dagoen goi-mailako hezkuntza bidezkoari buruzko argitalpena

Hezkuntzako parte-hartzearen kontrola: eskolatik kanpo edo eskola uzteko arriskuan dauden haur eta nerabeen jarraipenerako esparrua

Latinoamerikako eta Karibeko Eskualdeko Hezkuntza Bulegoak kulturartekotasunari, hizkuntzei eta 2030 Agendako garapen iraunkorrerako 4. helburuari buruz egin berri duen argitalpena:

Global Citizenship Concepts in Curriculum Guidelines of 10 Countries: Comparative Analysis

The data revolution in education

Eskolei eta garapen jasangarriari buruzko gidak:

2030eko Agendaren barruko ODS4 helburua lortzeko mundu mailako adierazpen bat egin eta argitaratu da

2030eko Agendako garapen jasangarriaren 4. helburua

The ABCs of global citizenship education 

Hezkuntzaren alorreko Garapen Jasangarriaren 4. Helburuaren ebaluazioa jaso da argitalpenean

Eskoletako indarkeriari buruzko UNESCOren politika-agiria

UNESCOren argitalpen berria: Garapen Jasangarrirako Hezkuntzari buruzko UNESCOren Ekintza Globalerako Programa

La Educación transforma vidas

Preventing violent extremism through education: a guide for policy-makers 
    (Hezkuntzaren bidez indarkeriazko estremismoa prebenitzea: politikarientzako gida bat)

Education sector responses to the use of alcohol, tobacco and drugs
     (Alkohol, tabako eta drogen kontsumoari hezkuntza-sektoreak emandako erantzunak)

Seis maneras de asegurar que la educación superior no deje a nadie atrás. Documento de política nº30. Abril de 2017

Proyecto de estrategia de la UNESCO sobre la educación para la salud y el bienestar: contribución a los objetivos de desarrollo sostenible

Historical efforts to implement the UNESCO 1974 recommendation on Education in light of 3 SDGs targets
     (UNESCOk 1974an Hezkuntzaz emandako gomendioa ezartzeko ahalegin historikoak, garapen jasangarrirako hiru helbururen ikuspuntutik)

UNESCO Recommendation concerning Education for International Understanding, Co-operation and Peace, And Education relating to Human Rights and Fundamental Freedoms (1974)

 

 Hezkuntzan zuzentasuna sartzeko gida

Generoaren ikuspegitik hezkuntzarako, zientziarako, teknologiarako, ingeniaritzarako eta matematiketarako baliabideen gida

UNESCOko Hezkuntza Plangintzaren Nazioarteko Institutuaren (IIPE) argitalpena

XXI. menderako ikaskuntza-giro adimentsuei buruzko argitalpena

Hezkuntzaren sektorearen argitalpena curriculum-esparruei buruz

Bizitzarako eta lanerako baliagarriak diren trebetasun digitalei buruzko argitalpena. Frantzia, AEB eta Koreako zenbait kasuren azterketak ere jaso dira

 UNESCOren Hezkuntzaren Nazioarteko Bulegoaren argitalpena, 2030eko hezkuntza-agendari buruzkoa

Klima-aldaketari buruzko gidaliburua ikastetxeentzat

Irakurketaren eta idazketaren kultura sustatzeari buruzko argitalpena. Europako eta AEBko jardunbide onen adibideak jasotzen ditu

Txostena: neskatoen eta emakumeen hezkuntza zientzietan, teknologian, ingeniaritzan eta matematiketan