Berdindu jarduteko oinarrizko printzipioak
Printzipio hauek aplikatzen dira zerbitzu publikoaren erabiltzaileei arreta ematean:
Jarduteko printzipio oinarrizkoak
- Konfidentzialtasuna
- Zintzotasuna
- Errespetua
- Profesionaltasuna
- Eraginkortasuna
- Kalitatea
- Baldintzarik gabeko laguntza eta onespena (ez epaitu, ez iritzia eman)
- Erabiltzailearen edo kasuan kasuko ikastetxearen ezaugarrietara moldatzea
- Aktiboki entzutea: aztertu, entzundakoa egiaztatu, galdera irekiak egin, laburbildu...
- Enpatia
- Erabiltzaileak berez dituen baliabideak sustatu
Gainera, Ibiltaria zerbitzuak beste printzipio bat hartzen du bere baitan: berdinen arteko arreta eskaintzea. Hau da, zerbitzura jotzen duten trans guztiei trans batek edo sexu-identitate bereko pertsona batek egingo die arreta.
Azken aldaketako data:
2015/10/14