Gutuna: Kexa adierazi / kexa bati erantzun

Agiri-ereduen bankua

Erantzunaren adibide elebiduna

 

Maribi Lauzirika Suberbiola
Merkatondoa 21, 4.A
31200 Lizarra
KEXAREN ERANTZUNA: ISTAMBULERAKO BIDAIA
RESPUESTA A LA QUEJA: VIAJE A ESTAMBUL

Maribi Lauzirika andrea:

Sra. Maribi Lauzirika:

Zure kexa-gutuna eta bertan erantsitako dokumentuak aztertu ondoren, esan behar dizugu izugarri sentitzen dugula gurekin kontratatutako bidaia espero bezain ondo ez suertatzea.

Gure agentzian abuztuaren 1ean sinatu zenuen kontratuaren 14. klausulan argi eta garbi zehazten zen, lotutako hotelean (Asian Hotela) lekurik egon ezean ezaugarri antzekoak dituen beste batera eramango zintugula. Hala ere, oso ondo azaltzen duzun moduan, egon zinen hotela (Magestic Hotela) bi izarrekoa da, eta ez hirukoa, zehaztu genuen bezala.

Tras estudiar su queja y los documentos que adjuntó a la carta, debemos comunicarle que sentimos muchísimo que el viaje que contrató con nosotros no saliera tan bien como esperaba.

En la cláusula nº 14 del contrato que firmó el día 1 de agosto, se explica claramente que en caso de no existir vacantes en el hotel concertado (Hotel Asia), le llevaríamos a un hotel de características similares. A pesar de esto, como muy bien explica, el hotel donde se alojó (Hotel Magestic) es de dos estrellas y no de tres como acordamos.

Gure hornitzaileekin harremanetan jarri ondoren, jakin izan genuen aste horretan gas istripua gertatu zela hotel gune horretan eta lau hotel itxi behar izan zutela. Asia Hotela izan zen itxi behar izan zuten horietako bat. Hortaz, uneko arazoei aurre egiteko ez zen beste aukerarik egon. Berriz ere, izugarri sentitzen dugula esan beharra daukat.

Telefonoz esan genizun bezala, eragindako kalteen ordainetan, bidaiaren zenbatekoaren %50 itzuliko dizugu. Horretarako, agentziatik berriro pasatzeko eskatzen dizugu.

Tras ponernos en contacto con nuestros proveedores, supimos que esa semana hubo un accidente de gas en la zona hotelera y cuatro hoteles se vieron obligados a cerrar. El Hotel Asia fue uno de los que tuvo que cerrar. Así que no hubo otra opción para solucionar ese problema puntual. De nuevo le expreso que sentimos muchísimo lo ocurrido.

Como le comunicamos por teléfono, a modo de compensación, le devolveremos el 50% del importe del viaje. Para esto, le pedimos que pase otra vez por la oficina.

Gure azalpena ulertuko duzuelakoan; adeitasunez , agur.

Esperando que entienda nuestra explicación, reciba un saludo.

Iruñea, 2006ko abuztuaren 29a

Pamplona, 29 de agosto de 2006

sinadura
Aida Cabrero Tasio
TOURIST bidaiak
Bezeroarentzako Arreta Zerbitzu burua
Jefa del Servicio de Atención al Cliente

 

Azken eguneratzea: 2007/02/21